HTML

TComment

A Totalcar kommentblogja, nem csak trolloknak.

Friss topikok

Belsőség

Nincs megjeleníthető elem

Jajj, de csúnya!

Nincs megjeleníthető elem

Racingdream

Nincs megjeleníthető elem

Rallyedream

Nincs megjeleníthető elem

Reklámarchivum blog

Nincs megjeleníthető elem

Robogóblog

Nincs megjeleníthető elem

A sebesség oltára

Nincs megjeleníthető elem

Címkék

02 (1) 03 (1) 05 (1) 07 (1) 08 (1) 10 (1) 10.rész (1) 100 (1) 11 (1) 111 (1) 117 (1) 12 (1) 120 (1) 121 (1) 127 (1) 1275 (1) 128 (2) 13 (1) 133 (1) 139 (1) 14 (1) 154 (1) 16 (1) 17 (1) 19 (1) 2011 (2) 2012 (10) 2013 (9) 208 (1) 22 (1) 23 (1) 24 (1) 26 (1) 27 (1) 3 (1) 3008 (1) 300 ehuf (1) 301 (2) 302 (1) 308 (1) 31 (1) 32 (1) 320d (2) 320i (1) 33 (1) 34 (1) 35 (1) 36 (1) 38 (1) 39 (1) 4 (1) 41 (1) 42 (1) 44 (1) 45 (1) 47 48 (1) 4runner (1) 4x4 (2) 50 (1) 508 (3) 51 (1) 58 (1) 7-es (1) 71 (1) 75 (1) 76 (1) 77 (1) 79 adás (1) 7 rész (1) 80 (1) 81 (1) 850 (1) 87 (1) 88 (1) 911 (3) 93 (1) 94 (1) 97 (1) 99 (1) a3 (2) a6 (3) a8 (1) abroncs (1) accord (1) adac (1) adás (4) adás-vétel (1) adás-vételi (1) adatbázis (1) adó (3) adócsaló (1) alfa (1) alfa romeo (1) alkatrészek (1) alkohol (1) állam (1) allroad (1) amarok (1) amerika (2) ampera (2) amts (1) anglia 2014 (1) angry (1) árak (1) árverezés (1) assur (2) aston (1) astra (4) ásványi (1) átírás (3) átjelentkezés (1) átverés (2) Audi (1) audi (14) autó (1) auto2 (1) autóbérlés (1) autódiagnosztika (1) autók (1) autóklub (2) autópálya (4) autópiac (1) autósiskola (2) autóvásárlás (2) autózás (2) Avant (1) avensis (1) aygo (1) az év autója (1) b125 (1) bajor porn (1) baleset (5) balesetmegelőzés (1) balesetveszély (1) bank (2) becsületsértés (1) bedőlt (1) beetle (1) behozatal (1) bejárás (1) belváros (1) bemutatás (1) benzin (6) benzinkút (1) bfr (1) bicikli (5) biciklis (1) bioetanol (1) birds (1) bíró márk (2) bírság (5) bírságok (1) biturbo (2) biznisz (1) bizományi (1) biztosítás (4) bkk (2) bkv (3) black cell (1) blog (1) blues brothers (1) bme (1) bmw (18) bogár (1) böp (1) bőr (1) boss (1) botrány (2) boxter (1) bringa (1) bruno (1) budapest (9) bullitt (1) bullshit (1) büntetés (3) bürokrárcia (1) busz (1) buzikék (1) camaro (1) can (1) capri (1) car of the year (1) cayenne (1) céda (1) ceed (2) check engine (1) chevrolet (3) cigánykerék (1) cigi (1) Címkék (1) citadella (1) citigo (1) Citroen (1) civic (1) co2 (1) comment (1) connect (1) cooper (1) corsa (1) corvette (1) coty (3) cougar (4) country (1) credo (1) critical mass (1) csalás (5) csaló (1) csapatás (1) csapda (1) csekk (3) csere (2) cserhalmi (1) csikós (2) csikós zsolt (2) csökkentés (1) csúnya (1) cx5 (1) dacia (3) daewoo (2) Daihatsu (1) deauville (1) debrecen (1) demó (1) detomaso (1) de tomaso (1) diagnosztika (4) díj (1) dízel (7) dögkeselyű (1) dokker (1) dokkolás (1) dömsödi (1) dömsödi gábor (1) drága (1) ducati (1) dudálás (1) dugattyú (1) dugó (2) dupla (1) dzsudzsák (1) e85 (1) ecoboost (1) econell (1) égésétér (1) égéstér (118) egester (5) Égéstér (5) égéstér78 (1) égő (1) eladás (2) elantra (1) elkúrtuk (1) ellenőrzés (1) első (2) első autó (1) eredetvizsga (1) esküvő (1) esztergom (1) eu (2) év autója (2) extra (2) ez kellett (1) f1 (1) fabia (1) facelift (1) fagyálló (1) fail (1) famin (1) fejegység (1) feljelentés (1) felkészítés (1) fellebezés (1) felni (2) félretankolás (1) fényszóró (1) ferenciek tere (1) férgek (1) ferrari (1) festés (1) fesztivál (1) fiat (5) fidesz (1) fiesta (2) figyelem (1) fluence (2) focus (4) fogyasztás (3) ford (16) fordulatszám (1) forgalom (1) forma-1 (1) forma 1 (2) formula (1) fotelfizikus (1) frankfurt (1) frt (1) fűtés (1) fx45 (1) gáz (1) gázolás (1) generátor (1) genf (1) geochallenge (1) ghosn (1) GLT (1) golf (4) golfos (1) gran coupé (1) gs (1) gt (1) gt86 (2) gtc (2) gts (1) gumi (1) gyalogos (5) gyarapodás (1) gyászhír (1) gyorshajtás (3) gyúrás (1) h4 (1) hajtókar (1) halott (1) hamis (2) hang (1) hangszóró (1) hangyász (1) háromkilós autó (1) használt (1) hasznaltautó (1) használtautó (5) használtteszt (1) hátsókerékhajtás (1) ház (1) hazugság (1) helló (1) heves (1) hho (2) hibák (1) hidegindítás (1) hidrogén (1) hifi (1) hirota (1) hitel (4) hitelkárosult (1) hóhelyzet (1) honda (3) horgász (1) hülye (1) hurok (1) hybrid (3) hyumdai (1) hyundai (5) i30 (1) i40 (3) ibiza (1) ideiglenes (1) igo (1) illegal (1) illeték (2) ilyen volt (1) importőr (1) india (2) induktív (1) infiniti (1) ingyen (1) insignia (3) isuzu (1) ittas (1) izé (1) izomauto (1) jaguar (1) japán (4) japánautó (2) japanese (1) javítás (2) jeep (1) jimny (1) jobbik (1) jogosítvány (1) jogszabály (1) jogtalan (1) jövő (1) jubileum (1) juke (1) juke-r (1) ka (1) kabrió (1) kamera (2) kamion (3) kamuvétel (1) kangoo (1) karbantartás (2) kárfelmérés (1) karosszéria (1) karotta (5) kathi béla (1) kátyú (4) kávé (1) kekkh (1) kérdezz felelek (1) kéregető (1) kerékpár (4) kerékpáros (1) kerékpározás (1) kerékpártartó (1) kerékpárút (1) keresés (1) kereskedő (2) kereszteződés (1) késés (1) kesjár csaba (1) kgfb (1) kia (2) kidob (1) kigurulás (1) kilenc (1) kilométeróra (1) kilométeróra-állás (1) kína (5) kínai (1) kisautó (1) kőbájker (2) ködölés (1) koenigsegg (1) koldus (1) költség (1) kombi (1) komment (2) kommentelő (1) kommentposzt (1) korando (1) korupció (1) kötelező (2) középső ujj (1) közlekedés (5) közlekedési (1) közterület (1) közvetlen befecskendezés (1) kresz (3) kretén (1) kukásautó (1) külföldi (1) kupa (1) la (2) lada (4) lámpa (2) lancia (1) laplander (1) launch (1) lebukás (1) legenda (1) legendák (1) legolvasottabb (1) legszebb (1) leno (1) leterelés (1) letol (1) levorg (1) lexus (3) lézerblokkoló (1) licit (1) linea (1) lodgy (2) logan (1) long beach (1) lop (1) lopás (3) los angeles (1) lotus (2) ls (1) luxus (1) m550d (1) m7 (1) maffia (1) magasember (1) magyar (3) mahindra (1) mak (1) malibu (1) margit utca (1) márk (1) márkaszerviz (1) matrica (2) matt (1) Mazda (1) mazda (7) megalázás (1) megane (1) megatököm (1) megunt (1) mercedes (4) méret (1) michelisz (2) micra (1) mini (4) miss sixty (1) Mitsubishi (1) mitsubishi (2) mkii (1) mobileye (1) mondeo (3) morgan (1) mosógép (1) motor (2) motordiagnosztika (1) motordoki (1) motorfék (1) motorolaj (2) motoros (1) motorozás (2) mozgáskorlátozott (1) mozgássérült (1) murano (1) mustang (2) műszaki (1) műszaki vizsga (2) násznép (1) nav (2) navigáció (3) neper (1) nepper (11) nepperűző (1) név (1) ngm (1) nismo (1) nissan (10) nkh (3) nng (1) nostalgiccar (1) nosztalgia (1) novoth (2) novoth tibi (1) novoth tibor (2) nsu (1) nyárigumi teszt (1) nyomaték (1) obb (1) obd (1) octavia (2) okmányiroda (3) okos (1) oktatás (1) olaj (2) olajcsere (1) olajnyomás (1) olcsó (2) oldtimer (1) Omega (1) omm (1) öngyilkos (1) önvezérlő (1) opc (1) Opel (1) opel (14) óratekerés (2) öreg (1) összehasonlító (1) outlander (1) ozora (1) p-rendszám (1) pályanap (3) panamera (1) panda (2) pandúr (1) pánik (1) pára (1) párátlanítás (1) parkolás (7) pba (1) perkupa (1) peugeot (10) phaeton (1) pickup (1) piros (1) plakát (1) plug-in (1) podcast (36) politikus (1) pontiac (1) porsche (7) prémium (1) prince (1) prius (4) próba (1) p rendszám (1) q3 (1) q5 (1) qashqai (1) qoros (1) quattro (1) r8 (1) rabló (1) rádió (1) rágalmazás (1) rakpart (1) rali (3) rally (1) range (1) ranger (1) red bull (1) régen (1) regisztráció (1) reklám (2) reklamáció (1) remake (1) renault (7) rendészek (1) rendőr (3) rendőrség (11) rendszám (8) rendszámkamu (1) rendszámtábla (1) repülők (1) részeg (2) részegek (1) ro80 (1) robogó (3) rollsroyce (1) róma (1) román (1) románia (1) romok (1) roncs (2) roncsok (1) ronda (1) rózsadomb (1) rs (1) RS4 (1) rs6 (1) rxh (2) s3 (1) s6 (1) s7 (1) s8 (1) s80 (1) saját (1) sajtóutak (1) samara (1) scenic (1) seat (2) sebességkorlázozás (1) sértés (1) sérült (1) sharan (1) shiro (1) shitgun (1) skoda (4) skyactive (1) smart (1) sofőrszolgálat (1) sos (1) Space (1) spacestar (1) spam (1) spórolás (1) sport (3) ssanngyong (1) st (1) steve mcqueen (1) student (1) subaru (3) sunny (1) suv (4) suzuki (7) svájc (1) sw (1) swift (5) szabálysértés (1) szállítási sérülések (1) szar (1) szemetelés (1) szenteste (1) szerelés (2) szerszám (1) szerviz (2) szervizkonyv (1) szerződés (1) szilveszter (1) szintetikus (1) szíria (1) szívócső (1) szlovák (2) szonda (1) szöveges (1) szövet (1) tábla (1) találkozó (2) talán (1) tannis (1) tannistest (1) tartós (1) taxi (2) TC-vel árkon-bokron át (1) tclotta (1) tcomment (1) tctv (1) tc flotta (1) td4 (1) tdci (1) techday (1) tehén (1) TEK (1) tek (2) tekerés (2) telefon (1) téli (1) terep (1) területi (1) tesla (1) teszt (3) thema (1) tiguan (1) tiz (1) tolvaj (1) top10 (1) törés (1) törésteszt (1) törvény (1) törvénybetartás (1) totalcar (20) totálkár (1) totem (1) tourer (1) toyota (11) toyotafest (1) toyota 2000 GT (1) trackday (3) traffic (1) traffipax (2) transit (1) troll (1) trükk (1) tsi (2) tudatlan vásárló de okos (1) túlkapás (1) tunexcom (1) tuning (2) turbó (3) tűzoltóság (1) twingo (1) ubul (1) ügyintézés (1) ügyvéd (1) újautó (2) unalmas (1) uno (1) up! (2) usa (1) út (1) útdíj (3) útlezárás (1) útszéli (1) üzemanyag (1) üzlet (1) v10 (1) v6 (1) v60 (1) v70 (1) v8 (1) vag (1) vagyonszerzés (3) vak (1) vakteszt (2) választás (1) vallomások (1) Váltók (1) vámkezelés (1) varga cigány (1) város (1) vásárlás (2) vásárló (1) verseny (2) versenyzés (1) veszély (1) vétel (2) veterán (1) vfr (1) videóteszt (1) villanyautó (1) vino (1) virago (1) visszahívás (2) visszavett (2) víz (1) vizsga (1) vizsgabiztos (2) vizsgadíj (1) volkswage (1) volkswagen (13) volvo (4) Volvo (1) vonulás (1) vredestein (1) vw (9) Wagon (1) wayteq (1) williams (1) winkler (2) wrx (1) wtcc (1) x-trail (1) x3 (1) x6 (1) xdrive (2) xedos (1) xenon (1) youngtimer (2) zafira (2) zebra (1) zöld (2) zsiguli (1) Címkefelhő

Dolgok, melyeket nem írunk le

2013.09.19. 14:00 ommm

Címkék: frankfurt 2013 égéstér


Az Égéstér 86. adásának kommentposztja.
Direktlink a letöltéshez.

61 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://tcomment.blog.hu/api/trackback/id/tr25523697

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Rocko- 2013.09.19. 15:59:27

bár tudom, hogy Pista nem szándékosan mondta, sőt, nem is mondaná, de a "Slotä äutópälya" viccesen hangzott. :)

a nepperűzőnél nekem is kisárulszállító vagy kisbusz lett volna a tippem, nem feltétlenül a Multivan, de egy személyszállító Transporter sztem simán lehet jó, egyedül talán a magasság a probléma, de a nagy raktér ellensúlyozza. határozottan ne felejtsük el a kerekesszéke, bármennyire összehajtogatod, az azért sok helyet foglal.

korzo 2013.09.19. 17:13:36

Csatlakozom Winklihez: Tolókocsis gyerekhez tolóajtó kell, és pont. Elég sűrűn adódhat olyan helyzet, hogy nem tudod eléggé kinyitni a sima ajtót, és akkor be nem teszel ott egy nagyjából magatehetetlen gyereket.
Én, ha méretben elég, akkor Berlingót/Partnert vennék, az barátságos, sőt abból láttam már olyat is, aminek a hátuljába be volt építve egy leereszthető rámpa, amire simán fel lehetett tolni a tolókocsit a hátsó ülés mellé, és ott rögzíteni:
europeanmotornews.com/2010/01/08/citroen-gm-coachwork-new-berlingo-blaze/

rashy729 2013.09.19. 17:14:09

az M.A.N és a Scania a VW AG-hez tartozik, a Volvo a Renaulthoz, az Iveco pedig a FIAT-hoz

Make Valamit · http://make.blog.hu 2013.09.19. 17:42:53

Éreztem, hogy Winkler bedobja az MX-5öst a kétméter kétcentis olvasónak mint élményautót :)
Volvo C70 T5 esetleg?

h.pityu 2013.09.19. 18:25:57

@Rocko-:
Abszolút osztom, nekem is ez jött ki, VW T4 transporter, a lényeg, hogy NE!!!!! T5-öst. Melóban volt 3 fajta is (szívódé-fos, 2,4 benyás-libabőr, 2,5 r5 tdi syncro hosszított-istenkirály), sokat hajtjuk, jó gép. 6 személyes változatban egy hangár a csomagtartó, tolóajtó is kilőve, mi kellhet még....

Rocko- 2013.09.19. 18:34:30

@h.pityu: alacsnyabb magasság.
nem midnegy, hogy tolószékből milyen magasra kell emelni valakit.

@rbalint88: s valóban.
www.vwvortex.com/artman2/uploads/1/caddylife3.jpg

h.pityu 2013.09.19. 19:10:54

@Rocko-:
A csomagtérajtó kellően mélyre nyúlik, kb. egy átlag kombi padlószintje, ami az utastér padlómagassága is egyben, csak az ülés magasabb, viszont segítség, hogy tolóajtós, így ha felmelek valamit(kit), rögtön a belső térben vagyok és nem kell a sima kinyíló ajtó mögött-mellett szerencsétlenkednem. Ha még így is gond lenne, az autó szerintem pusztán a kialakítása miatt is nyertes. Nem elhanyagolható például, hogy még egy MPV-t kacifántosabb 6 személyessé alakítani, ergo valaki(k) a leghátsó sorban ülnek. Egy ráfutásos balesetnél kibírják röhögés nélkül a hátul ülők azt hiszem. Kár, hogy ilyen törésteszteket nem nagyon végeznek (lehet nem véletlenül), mert lehet, hogy néhány ál 7 üléses tulaj (zafira, scenic, sharan, mazda 5, mpv stb. stb.)inkább elnézné a magasabban lévő ülést, de élne. Ismétlem, ez csak az én véleményem.

h.pityu 2013.09.19. 19:17:57

Az már csak apróság, hogy egy ilyen jármű (VW T1-6, Citroen Jumper, C5, Ducato, Trafic....)még 9 ülés mellett is kínál elegendő csomagteret, egy kinyitott kerekesszék tutira elfér benne még szétnyitva is. Futóművük erősebb, eleve értéktartóbbak, max. egy mezei sofőrnek (úri B.., nem leszólni akarom őket, de minden fehér furgon oldala meg van húzva)megszokást kíván a vezetőülés helyzete. Nekem miért nincs ilyen a hétköznapokon???? :D

Kicsi Fokken 2013.09.19. 19:31:37

Tolokocsis gyerekekkel utazom, emelem, torodok tarsadalmi munkaban + soforkodtem par evig hivatasoskent, ezert:
Apunak ajanlok egy jo Ford Transitot, vagy hasonlo meretu kisaruszallitot.
Ha az anyagiak szoba jonnek akkor vegyen egy aruszallitot, hatra fel uleseket, padlora karpitot es zajcsillapitast, olcsobban kijon es jobb is lessz..
Toloajtot felejtse el, oda be kell emelni a gyermeket, ami rossz a gyermeknek mert ugy erzi gondja van vele. Tobb gyerekkel utazva hatso ajto kinyit, gyerekek kihuzzak a rampat, feltoljak a szeket Apuval. Mindenki reszese, csalad egyutt having fun.
Kihajthato rampak vannak toloajtohoz is, en nem szeretem mert ha a toloajto elenged megsertheti a gyermeket, foleg lejton. VW LT 35-ben van toloajtos es hatso rampank is, mindketto egyutt azert jobb mert nem lesz egy kis valtozatossag.
Egy Transit kimegy a vilagbol, elfer benne a csalad, nagy a ter. Lehet egyutt enekelni, hatra lehet menni ranezni a gyerkocokre, amikor meg nincsen hatul a lurkoc akkor egyben befer kocsistul a bevasarlas, kocsistul.
Szoval nagyobb Van, jobb is vezetni, az hogy hogyan nez ki kit erdekel, a gyerek kenyelme es lelke a fontos.
Ha nagyobb lesz es fel tud menni a rampan az meg extra plusz.
Motoros beemelok vagy rampak nagyon draga es lassu, azik a gyermek az esoben amik kinyulik.

dgt_ 2013.09.19. 20:48:45

helyesen ejtsd: lekszösz

madbalee 2013.09.19. 20:54:09

Apró kiegészítés: a mostani 911 GT3 az első GT3, ami csak automata váltóval kapható. Tehát az USA-ban sincs manual valtóval.

visszakettopadlogaz (törölt) 2013.09.19. 21:24:21

nem lattam eloben opelt 2008 ota de szerintem nekik van best design az osszes olcso autogyar kozul! Bexaras szepek mostanaban az opelek!

a f@sz a mazdarol azert letorolhettek volna....

@dgt_: vagy liksza'sz ahogy az afgan benzinkutas mondja :D

Feheroroszorszagban elkoboztak? :D soha nem lehet megerteni azokat akik 70evet lenyomtak a kommunizmus fele tarto cocializmusban. Nincs logika, azert elgondolkodni sem szabad rajta, ugysem lesz realis magyarazat.

1kutya 2013.09.19. 21:29:49

most csak én vagyok hülye, hogy a Nepper oldalán kizárólag 3 5xx dízel bmw-t látok és sehol a belengetett m3?

Shadowbull 2013.09.19. 22:46:17

eleg egyszeru a valasz arra, miert nem volt M4.

Mert i8 volt.

Shadowbull 2013.09.19. 23:06:21

Robi, a pulykahusbol keszult dönerben hol van faggyu?

Nem kevered valamivel?

Shadowbull 2013.09.19. 23:17:55

Csak a tisztanlatas vegett: pl. Getrag valto van az aktualis M5/M6-ban, es senki sem panaszkodik ra, sot.

A szoftert nyilvan a Getrag kesziti, de a programozast, az adott jarmuhoz valo applikaciot es a tesztelest az autogyar.

Az egyik gyar gyorsan osszeuti ugy-ahogy mukodore, a masik meg egy csomot masszirozza, finomitja, kiirtja belole a bosszanto apro hibakat is. Ezert lesz az egyik szar a masik meg jo, pedig az alapok ugyanonnan jonnek.

Meg aztan olcso autoba olcso mechanika, mechatronika kerul, es annak is van hatasa.

ommm 2013.09.20. 00:09:35

@Shadowbull: Jaj, Pistám, hagyd már. Azért nem volt sem az, sem más, mert lesz majd LA-ben és Sanghajban. Európának ott a villanyautó, rágják azt. Nyugodtan csinálhatták volna fordítva is, de nem tették. Amerikában ott lesz mindkettő...

visszakettopadlogaz (törölt) 2013.09.20. 02:06:08

Ezt a kezivaltos dolgot nem igazan ertem, aktivan jarok kommentelni itteni weboldalakra meg azert kijarok dumalni cars@coffee ra de meg elojonni sem jott elo ez a dolog hogy kezivalto. Mondjuk ha pista mondja biztos ugy van.

Nepperuzo: ne feljtsuk el hogy Pista otlete a 300c hemire marcsak azert is jo otlet mert abool fillerekert lehet 6-800LE s kocsit csinalni, de amugy is, a daimler hazassag utan gyartott dodge/chyrslerek sokkal jobbak mint elotte voltak. Nem kell felni tole.

@1kutya: hol lehet megnezni Magyarorszag - talan - egyetlen becsuletes nepperenek oldalat? Kivancsi vagyok ra :)

visszakettopadlogaz (törölt) 2013.09.20. 02:12:37

Tudomasul kell venni hog usa, kina, ( sorrend vita targya ) van a sor elejen. Az 550millios EU piac nem tud eros a valsag ota. Szerintem ezert nem dob be mindent a bmw meg sokan masok egy eu kiallitason.

Shadowbull 2013.09.20. 06:11:39

@ommm: pedig de. nem akartak hogy valami kibillentse a fokusbol az i csaladot. ahhoz tul sok penzt raktak bele, hogy most ne erre figyeljen mindenki.

nekem se tetszik, de ez van.

Shadowbull 2013.09.20. 06:14:35

@visszakettopadlogaz: pedig igy van, az M5-be peldaul csak az USAban lehet kezivaltot rendelni. szerintem marhasag, de ez van.

visszakettopadlogaz (törölt) 2013.09.20. 06:18:33

@Shadowbull: erdekes. Nem is gondoltam volna.

A tanulokocsik kozott nincs kezi valtos, az emberek tobbsege eleteben nem valt " kezzel".

Shadowbull 2013.09.20. 07:13:06

@visszakettopadlogaz: gondolom ezert szamit menonek ha valaki megis tud.

Itt Europaban a legugyetlenebb noi sofor is szemrebbenes nelkul tulja kezivel. (megha nem is tul komfortosan vezet:) igy aztan nincs benne semmi coolsagi faktor, ha a dragan penzen vett kocsid kezivaltos. Sot.

Egyebkent meg azt gondolom, hogy ilyen fejlett autokat bun kezivaltoval megvenni, mert egyreszt az egesz auto mint komplett rendszer az automataval egyutt van fejlesztve, a kezivalto egy komoly kihereles, masreszt mindig az ember a gyenge lancszem, az dógozó egyszeruen sokkal tavolabb kerul az auto valodi lehetosegeinek a kihasznalasatol. Amitol egyebkent automataval is meglehetosen tavol van...

erre a vasarlok is rajottek egyebkent, pl. az elozo M3-nal az autok 80%-at DKG-vel rendeltek, a maradek volt kezi.

Gondolom a Porschenel is hasonlo volt az arany a GT3-nal, ezert ott egyaltalan nincs kezivalto, az USAban se.

Imperial 1969 2013.09.20. 07:18:12

Itt megjegyeznem, hogy a Toyota 4 Runner-bol letezik V8-as 4.7 literes. Ugyan az a motor van benne mint a korabbi Sequoia-ban.

visszakettopadlogaz (törölt) 2013.09.20. 07:35:42

@Shadowbull: a mai automatak mindenben jobbak, ezert nem ertem ezt a trendet most. En az elso automata valtos kocsimnal rajottem hogy milyen kenyelmes, de mindig bennem volt "azert en kezivaltossal jobban csinalnam". Ma mar nincs az bennem hogy nem eleg jok. Amugy az egyik motorom ( VFR1200F ) is duplakuplungos. ( Honda DCT ) ez elmond mindent.

Rocko- 2013.09.20. 07:48:47

@1kutya: már el is vitték. :))

@visszakettopadlogaz: ezt hívják úgy, hogy nem reprezentatív minta. :)

@Shadowbull: nade ez hogy van, hogy ide nem lehet? nincs is minősítve az autó, ezért forgalomba se állhat? csak szürkeimporttal lehetne M5-öm?

Rocko- 2013.09.20. 07:49:42

@visszakettopadlogaz: jobbak. csak magyarázd meg egy amerikainak...
az élmény meg élmény. tudod, a placsinta akkoris palacsinta, ha szaros. :)

Shadowbull 2013.09.20. 07:51:43

@Rocko-: minden bizonnyal be lehet hozni egy kezivaltos USA M5-ot, es nemi atepites utan forgalomba is lehet helyezni, mint az osszes tobbi USA-autot.

Itt Europaban nem aruljak, mert minimalis lenne a kereslet, es nem eri meg forgalomba hozni.

whale 2013.09.20. 08:10:28

Bandi! A gyártók szerintem nem azért ölnek qrva sok pénzt egy kiállításba, hogy aztán szépen mosolyogj velük, ha valami nem tetszik. Szerintem sokkal hálásabbak, ha valódi visszajelzést kapnak...
A Getragos csávónál simán rákérdezhettél volna, hogy miért olyan a software, amilyen.

Rocko- 2013.09.20. 10:10:02

@visszakettopadlogaz: lmgtfy.com/?q=becs%C3%BCletesnepper

@Shadowbull: nagy vonalakban leírnád milyen átépítés szükséges? E-s fényszóró, km-ben számoló óra?

Shadowbull 2013.09.20. 10:13:49

@Rocko-: nem vagyok nagyon jaratos ebben, de szerintem a lampakat kell atepiteni. Oracsoportot felesleges, amugy is ki lehet iratni km/h-ban is a sebesseget, beallitas kerdese.

Make Valamit · http://make.blog.hu 2013.09.20. 10:26:31

Azért ésszel ezzel a 'hozzunk USA M5-öt' dologgal; láttunk már olyat, hogy oda (khm) nem a legjobban sikerült kocsikat viszik. Mintha az M54 motoroknál lett volna olyasmi hogy az USA változat műanyag lapátos vízpumpát kapott, az EMEA kivitel meg fémlapátost... a páratlan megahertzes skálás usa rádiókról nem is beszélve.
És nem csak a fényszórót kell átrakni, a pirosan villogó hátsó indexre is fújnak itthon.

Shadowbull 2013.09.20. 10:33:31

@Make Valamit: M5-ben az S63T0 motor van, annak nincs orszagvariansa, globalisan mindenhova ugyanaz megy. Jarmuoldalon nyilvan vannak elteresek, de attol fuggetlenul hasznalhatoak.

Nalunk nem egy USA-varians van a jarmuparkban, a multkori M6 amivel otthon voltam az is US kivitel. Aztan az egyetlen hatranya a merfoldes oraskalazas volt, de szammal mar km/h-t irt ki. Radio is rendesen mukodott. A nyelvet raadasul magyarra is atallithatod ha akarod.

n53 (törölt) 2013.09.20. 12:50:50

@Make Valamit: Meg a hatso kodlampa es xenonnal a fenyszoromoso es az automata szintallito hianyara is.

iwadek008 2013.09.20. 18:08:55

PSA egyterűeket nem ajánlotta senki.
Praktikusak.

Zeppeliner 2013.09.20. 20:12:33

Bosch Automotive csatornát szoktam nézni, meg olvastam az itteni beszámolókat is az autószalonról. Hát volt itt sok újdonság, még ha autó annyi nem is.
Szerintem a BMW az i szériával tarolt ezen a kiállításon. M4 hiányzik, miért is?
Egy 2 ajtós 3-er.

visszakettopadlogaz (törölt) 2013.09.21. 17:45:13

@Rocko-: atepites a kovetkezo: viszel magaddal korrupcios ajandekot es/vagy keszpenzt, meglatod ki fog derulni hogy tulajdonkeppen az usa belpiacos bmw teljessen eu konform :)))

visszakettopadlogaz (törölt) 2013.09.21. 17:47:34

@Zeppeliner: hat azert. Mert nem 4ajtos. En kivancsi lettem volna ra, na de majd vegasban a CES en megnezem. ( nekem elobb lesz 4er mint i8 ) nem mindenki gerjed az elektronokra, foleg hogy kiprobaltam par hete egy teslat. Brrr .. )

Rocko- 2013.09.21. 17:49:21

@visszakettopadlogaz: ahhoz NAGYO sok pénz kell. :)
annyi pénzért meg inkább Concorde-oznék.

Zeppeliner 2013.09.22. 17:47:54

@visszakettopadlogaz: Miért mi történt?
Rövid volt a hosszabbító?:)
Én valami karbon szálas sorozatgyártású verdára lennék már kíváncsi.
8-900 kilós normál méretű autókkal többre mennénk mint a 1,5-2 tonnás hibridekkel.

Zeppeliner 2013.09.23. 12:12:12

@Shadowbull: vm Passatt,Focus féleségre gondoltam.
Mondjuk egy 3-er karbonból jobban érdekelne.
140 lóval menne mint állat. Kellene a francnak a villany. Én hülyeségnek tartom.
Kellenének a tömegmodellek, akkor olcsóbb lenne a technológia.
Lehet több CO2-t nyernénk a szénszálas anyagokkal. Kevesebb fémet kellene olvasztani.
Úgyis hujujjszéndioxidfelmelegedéskipufogógáz....

eszkütyü 2013.09.23. 13:00:45

A műanyag keresztlaprugóhoz: a 960-S90 Volvokban is az volt hátul 1994-97 közt.

karlmann 2013.09.23. 13:09:21

@Zeppeliner:

Az a baj, hogy nem azért drága a szénszálas, mert nincs belőle tömegjárgány, hanem azért, mert nem lehet belőle tömegjárgány. Ugyanis csak kézzel lehet szénszálas kasznit építeni és azt sem gyorsan. Na ezért drága, nem a technológia miatt. A másik, hogy csak kisebb sérülések esetén javítható, komolyabb ütközések után már nem javítható a szénszálas karosszéria, vagyis újat kell venni és a töröttből mindent át kell rakni az újba, ami erősen az aranyár felé tendál. Jórészt emiatt nem állt át pl. a Ferrari sem a szénszálas kasznira a tömegmodellek ld. 458 Italia esetében. Persze a ritka gépek, pl. LaFerrari megkapják ezt a technológiát, de részben emiatt is kerül 1.3 millió euróba és csak 499-et gyártanak belőle.

Shadowbull 2013.09.23. 13:13:59

@karlmann: Nehany folyamat es eljaras ujragondolasa utan azert lehet tomeggyartasban is hasznalni, lasd i3.

Zeppeliner 2013.09.23. 13:33:52

@karlmann: Nincs olyan folyamat amit ne lehetne automatizálni, pláne nagy darabszámnál.
Nem tudom miért lenne olyan nagy kunszt ez.
Lásd Trabant, már 50 évvel ezelőtt.

Zeppeliner 2013.09.23. 13:56:45

Bevallom nem értek a kompozitokhoz,szénszálas anyagokhoz, nem nem vagyok vegyész, csak egy hülye CNC-s, fémmel dolgozok, azzal viszont sokat.
De ha olvasgat az ember mégis sok mindennel képben lehet. Buszokat,hajókat,repülőgépeket gyártanak már műanyagból szóval nem értem miért van az autóipar lemaradva.
Ha pusztán a gyártástechnológia a probléma akkor nincs nagy baj.
www.tmte.hu/07projektek/071texplat/071_texplat_anyagok_091112/071_texplat_kompozitok.pdf

Még talán hazánk is sokat profitálhatna belőle.

Shadowbull 2013.09.23. 14:03:35

@Zeppeliner: nem mindegy hogy egy alkatreszbol havi egyet kell legyartani, vagy napi 3000-et, gondolom ezt te is belatod. Elso korben itt van a szuk keresztmetszet.

Make Valamit · http://make.blog.hu 2013.09.23. 14:22:55

@eszkütyü: 960-asom van, a multilinkes hátsó felfüggesztéssel, ebben nincs (nem is lenne értelme). Lehet a régebbieken, amik hidasak voltak, az van.

Zeppeliner 2013.09.23. 14:28:13

@Shadowbull: Azt belátom,de egy mai autóból már most is,ami kilátszik az már majdnem mind műanyag, kivéve a teherhordó elemek.
Majd egy sima 318i szénszálból érdekesebb lesz, mint holmi villanytütü, vagy M4:)
...bár le merem fogadni a valami újságíró akkor is húzza majd a száját, hogy nincs ez,vagy az.
Az eredeti témától úgyis elkanyarodtunk már.

Shadowbull 2013.09.23. 14:40:35

@Zeppeliner: persze, csakhogy teljesen mas gyartasi technologiarol van szo mondjuk egy froccsontott muanyag meg egy szenszalerositeses kompozit kozott.

318i szenszalbol mostanaban nem lesz.

n53 (törölt) 2013.09.23. 15:09:53

@Zeppeliner: "Nincs olyan folyamat amit ne lehetne automatizálni, pláne nagy darabszámnál."

Kapaszkodj meg, rengeteg folyamat van, amit nem lehet automatizalni. Pl a kabelkorbacsok gyartasa is ilyen.

Shadowbull 2013.09.23. 15:17:39

@n53: meg tipikusan jopar szerelesi folyamat.

eszkütyü 2013.09.24. 10:11:47

@Make Valamit: A spirálrugós Multilink típushibája a sorozatos rugótörés, ui. a rugó erősen kifli vonalban mozog. Nekem egy év alatt eltört mindkét oldalon, egyszer az udvaron, álló helyzetben. Plusz felhasználói oldalról ordas nagy szívás a légrugós lengéscsillapítók ára. A '94 utáni 960-as modellekbe hasonló keresztlaprugó került, mint ami a Corvette-ekben van, tudomásom szerint más szériaautóban nem is használatos ez a megoldás. Ha mégis, valaki majd kijavít. A régebbi típushoz egy pár teleszkóp ára 320000ft, felújítani nem lehet. Motor miatt nekem úgy is kellett egy donor, abban pedig már a laprugós Multilink van, így átraktam azt is, az egész kijött 90-ből.

Jarics 2013.09.26. 11:01:47

Winkler vajon tudja-e mi a"ragyog, mint a Salamon töke" hasonlatának az eredete?

Amiga Mania Magazin 2013.09.26. 12:41:10

Szeretnem jelezni, hogy el vannak szamolva az adassorszamok ... a 87-diknek kikialtotton kivul az iTunesban csak 83 epizod van jelelnleg .. tehat 3 epizoddal tobb van felszamolva ... elvileg a 87. adas a 84. lesz ...

Meg nem ellenoriztem, de a 40. adas darabszamra mar nem a negyvenedik ...

Mar ha barkit is erdekel :)
süti beállítások módosítása