HTML

TComment

A Totalcar kommentblogja, nem csak trolloknak.

Friss topikok

Belsőség

Nincs megjeleníthető elem

Jajj, de csúnya!

Nincs megjeleníthető elem

Racingdream

Nincs megjeleníthető elem

Rallyedream

Nincs megjeleníthető elem

Reklámarchivum blog

Nincs megjeleníthető elem

Robogóblog

Nincs megjeleníthető elem

A sebesség oltára

Nincs megjeleníthető elem

Címkék

02 (1) 03 (1) 05 (1) 07 (1) 08 (1) 10 (1) 10.rész (1) 100 (1) 11 (1) 111 (1) 117 (1) 12 (1) 120 (1) 121 (1) 127 (1) 1275 (1) 128 (2) 13 (1) 133 (1) 139 (1) 14 (1) 154 (1) 16 (1) 17 (1) 19 (1) 2011 (2) 2012 (10) 2013 (9) 208 (1) 22 (1) 23 (1) 24 (1) 26 (1) 27 (1) 3 (1) 3008 (1) 300 ehuf (1) 301 (2) 302 (1) 308 (1) 31 (1) 32 (1) 320d (2) 320i (1) 33 (1) 34 (1) 35 (1) 36 (1) 38 (1) 39 (1) 4 (1) 41 (1) 42 (1) 44 (1) 45 (1) 47 48 (1) 4runner (1) 4x4 (2) 50 (1) 508 (3) 51 (1) 58 (1) 7-es (1) 71 (1) 75 (1) 76 (1) 77 (1) 79 adás (1) 7 rész (1) 80 (1) 81 (1) 850 (1) 87 (1) 88 (1) 911 (3) 93 (1) 94 (1) 97 (1) 99 (1) a3 (2) a6 (3) a8 (1) abroncs (1) accord (1) adac (1) adás (4) adás-vétel (1) adás-vételi (1) adatbázis (1) adó (3) adócsaló (1) alfa (1) alfa romeo (1) alkatrészek (1) alkohol (1) állam (1) allroad (1) amarok (1) amerika (2) ampera (2) amts (1) anglia 2014 (1) angry (1) árak (1) árverezés (1) assur (2) aston (1) astra (4) ásványi (1) átírás (3) átjelentkezés (1) átverés (2) audi (14) Audi (1) autó (1) auto2 (1) autóbérlés (1) autódiagnosztika (1) autók (1) autóklub (2) autópálya (4) autópiac (1) autósiskola (2) autóvásárlás (2) autózás (2) Avant (1) avensis (1) aygo (1) az év autója (1) b125 (1) bajor porn (1) baleset (5) balesetmegelőzés (1) balesetveszély (1) bank (2) becsületsértés (1) bedőlt (1) beetle (1) behozatal (1) bejárás (1) belváros (1) bemutatás (1) benzin (6) benzinkút (1) bfr (1) bicikli (5) biciklis (1) bioetanol (1) birds (1) bíró márk (2) bírság (5) bírságok (1) biturbo (2) biznisz (1) bizományi (1) biztosítás (4) bkk (2) bkv (3) black cell (1) blog (1) blues brothers (1) bme (1) bmw (18) bogár (1) böp (1) bőr (1) boss (1) botrány (2) boxter (1) bringa (1) bruno (1) budapest (9) bullitt (1) bullshit (1) büntetés (3) bürokrárcia (1) busz (1) buzikék (1) camaro (1) can (1) capri (1) car of the year (1) cayenne (1) céda (1) ceed (2) check engine (1) chevrolet (3) cigánykerék (1) cigi (1) Címkék (1) citadella (1) citigo (1) Citroen (1) civic (1) co2 (1) comment (1) connect (1) cooper (1) corsa (1) corvette (1) coty (3) cougar (4) country (1) credo (1) critical mass (1) csalás (5) csaló (1) csapatás (1) csapda (1) csekk (3) csere (2) cserhalmi (1) csikós (2) csikós zsolt (2) csökkentés (1) csúnya (1) cx5 (1) dacia (3) daewoo (2) Daihatsu (1) deauville (1) debrecen (1) demó (1) detomaso (1) de tomaso (1) diagnosztika (4) díj (1) dízel (7) dögkeselyű (1) dokker (1) dokkolás (1) dömsödi (1) dömsödi gábor (1) drága (1) ducati (1) dudálás (1) dugattyú (1) dugó (2) dupla (1) dzsudzsák (1) e85 (1) ecoboost (1) econell (1) égésétér (1) égéstér (118) egester (5) Égéstér (5) égéstér78 (1) égő (1) eladás (2) elantra (1) elkúrtuk (1) ellenőrzés (1) első (2) első autó (1) eredetvizsga (1) esküvő (1) esztergom (1) eu (2) év autója (2) extra (2) ez kellett (1) f1 (1) fabia (1) facelift (1) fagyálló (1) fail (1) famin (1) fejegység (1) feljelentés (1) felkészítés (1) fellebezés (1) felni (2) félretankolás (1) fényszóró (1) ferenciek tere (1) férgek (1) ferrari (1) festés (1) fesztivál (1) fiat (5) fidesz (1) fiesta (2) figyelem (1) fluence (2) focus (4) fogyasztás (3) ford (16) fordulatszám (1) forgalom (1) forma-1 (1) forma 1 (2) formula (1) fotelfizikus (1) frankfurt (1) frt (1) fűtés (1) fx45 (1) gáz (1) gázolás (1) generátor (1) genf (1) geochallenge (1) ghosn (1) GLT (1) golf (4) golfos (1) gran coupé (1) gs (1) gt (1) gt86 (2) gtc (2) gts (1) gumi (1) gyalogos (5) gyarapodás (1) gyászhír (1) gyorshajtás (3) gyúrás (1) h4 (1) hajtókar (1) halott (1) hamis (2) hang (1) hangszóró (1) hangyász (1) háromkilós autó (1) használt (1) használtautó (5) hasznaltautó (1) használtteszt (1) hátsókerékhajtás (1) ház (1) hazugság (1) helló (1) heves (1) hho (2) hibák (1) hidegindítás (1) hidrogén (1) hifi (1) hirota (1) hitel (4) hitelkárosult (1) hóhelyzet (1) honda (3) horgász (1) hülye (1) hurok (1) hybrid (3) hyumdai (1) hyundai (5) i30 (1) i40 (3) ibiza (1) ideiglenes (1) igo (1) illegal (1) illeték (2) ilyen volt (1) importőr (1) india (2) induktív (1) infiniti (1) ingyen (1) insignia (3) isuzu (1) ittas (1) izé (1) izomauto (1) jaguar (1) japán (4) japánautó (2) japanese (1) javítás (2) jeep (1) jimny (1) jobbik (1) jogosítvány (1) jogszabály (1) jogtalan (1) jövő (1) jubileum (1) juke (1) juke-r (1) ka (1) kabrió (1) kamera (2) kamion (3) kamuvétel (1) kangoo (1) karbantartás (2) kárfelmérés (1) karosszéria (1) karotta (5) kathi béla (1) kátyú (4) kávé (1) kekkh (1) kérdezz felelek (1) kéregető (1) kerékpár (4) kerékpáros (1) kerékpározás (1) kerékpártartó (1) kerékpárút (1) keresés (1) kereskedő (2) kereszteződés (1) késés (1) kesjár csaba (1) kgfb (1) kia (2) kidob (1) kigurulás (1) kilenc (1) kilométeróra (1) kilométeróra-állás (1) kína (5) kínai (1) kisautó (1) kőbájker (2) ködölés (1) koenigsegg (1) koldus (1) költség (1) kombi (1) komment (2) kommentelő (1) kommentposzt (1) korando (1) korupció (1) kötelező (2) középső ujj (1) közlekedés (5) közlekedési (1) közterület (1) közvetlen befecskendezés (1) kresz (3) kretén (1) kukásautó (1) külföldi (1) kupa (1) la (2) lada (4) lámpa (2) lancia (1) laplander (1) launch (1) lebukás (1) legenda (1) legendák (1) legolvasottabb (1) legszebb (1) leno (1) leterelés (1) letol (1) levorg (1) lexus (3) lézerblokkoló (1) licit (1) linea (1) lodgy (2) logan (1) long beach (1) lop (1) lopás (3) los angeles (1) lotus (2) ls (1) luxus (1) m550d (1) m7 (1) maffia (1) magasember (1) magyar (3) mahindra (1) mak (1) malibu (1) margit utca (1) márk (1) márkaszerviz (1) matrica (2) matt (1) mazda (7) Mazda (1) megalázás (1) megane (1) megatököm (1) megunt (1) mercedes (4) méret (1) michelisz (2) micra (1) mini (4) miss sixty (1) mitsubishi (2) Mitsubishi (1) mkii (1) mobileye (1) mondeo (3) morgan (1) mosógép (1) motor (2) motordiagnosztika (1) motordoki (1) motorfék (1) motorolaj (2) motoros (1) motorozás (2) mozgáskorlátozott (1) mozgássérült (1) murano (1) mustang (2) műszaki (1) műszaki vizsga (2) násznép (1) nav (2) navigáció (3) neper (1) nepper (11) nepperűző (1) név (1) ngm (1) nismo (1) nissan (10) nkh (3) nng (1) nostalgiccar (1) nosztalgia (1) novoth (2) novoth tibi (1) novoth tibor (2) nsu (1) nyárigumi teszt (1) nyomaték (1) obb (1) obd (1) octavia (2) okmányiroda (3) okos (1) oktatás (1) olaj (2) olajcsere (1) olajnyomás (1) olcsó (2) oldtimer (1) Omega (1) omm (1) öngyilkos (1) önvezérlő (1) opc (1) opel (14) Opel (1) óratekerés (2) öreg (1) összehasonlító (1) outlander (1) ozora (1) p-rendszám (1) pályanap (3) panamera (1) panda (2) pandúr (1) pánik (1) pára (1) párátlanítás (1) parkolás (7) pba (1) perkupa (1) peugeot (10) phaeton (1) pickup (1) piros (1) plakát (1) plug-in (1) podcast (36) politikus (1) pontiac (1) porsche (7) prémium (1) prince (1) prius (4) próba (1) p rendszám (1) q3 (1) q5 (1) qashqai (1) qoros (1) quattro (1) r8 (1) rabló (1) rádió (1) rágalmazás (1) rakpart (1) rali (3) rally (1) range (1) ranger (1) red bull (1) régen (1) regisztráció (1) reklám (2) reklamáció (1) remake (1) renault (7) rendészek (1) rendőr (3) rendőrség (11) rendszám (8) rendszámkamu (1) rendszámtábla (1) repülők (1) részeg (2) részegek (1) ro80 (1) robogó (3) rollsroyce (1) róma (1) román (1) románia (1) romok (1) roncs (2) roncsok (1) ronda (1) rózsadomb (1) rs (1) RS4 (1) rs6 (1) rxh (2) s3 (1) s6 (1) s7 (1) s8 (1) s80 (1) saját (1) sajtóutak (1) samara (1) scenic (1) seat (2) sebességkorlázozás (1) sértés (1) sérült (1) sharan (1) shiro (1) shitgun (1) skoda (4) skyactive (1) smart (1) sofőrszolgálat (1) sos (1) Space (1) spacestar (1) spam (1) spórolás (1) sport (3) ssanngyong (1) st (1) steve mcqueen (1) student (1) subaru (3) sunny (1) suv (4) suzuki (7) svájc (1) sw (1) swift (5) szabálysértés (1) szállítási sérülések (1) szar (1) szemetelés (1) szenteste (1) szerelés (2) szerszám (1) szerviz (2) szervizkonyv (1) szerződés (1) szilveszter (1) szintetikus (1) szíria (1) szívócső (1) szlovák (2) szonda (1) szöveges (1) szövet (1) tábla (1) találkozó (2) talán (1) tannis (1) tannistest (1) tartós (1) taxi (2) TC-vel árkon-bokron át (1) tclotta (1) tcomment (1) tctv (1) tc flotta (1) td4 (1) tdci (1) techday (1) tehén (1) TEK (1) tek (2) tekerés (2) telefon (1) téli (1) terep (1) területi (1) tesla (1) teszt (3) thema (1) tiguan (1) tiz (1) tolvaj (1) top10 (1) törés (1) törésteszt (1) törvény (1) törvénybetartás (1) totalcar (20) totálkár (1) totem (1) tourer (1) toyota (11) toyotafest (1) toyota 2000 GT (1) trackday (3) traffic (1) traffipax (2) transit (1) troll (1) trükk (1) tsi (2) tudatlan vásárló de okos (1) túlkapás (1) tunexcom (1) tuning (2) turbó (3) tűzoltóság (1) twingo (1) ubul (1) ügyintézés (1) ügyvéd (1) újautó (2) unalmas (1) uno (1) up! (2) usa (1) út (1) útdíj (3) útlezárás (1) útszéli (1) üzemanyag (1) üzlet (1) v10 (1) v6 (1) v60 (1) v70 (1) v8 (1) vag (1) vagyonszerzés (3) vak (1) vakteszt (2) választás (1) vallomások (1) Váltók (1) vámkezelés (1) varga cigány (1) város (1) vásárlás (2) vásárló (1) verseny (2) versenyzés (1) veszély (1) vétel (2) veterán (1) vfr (1) videóteszt (1) villanyautó (1) vino (1) virago (1) visszahívás (2) visszavett (2) víz (1) vizsga (1) vizsgabiztos (2) vizsgadíj (1) volkswage (1) volkswagen (13) volvo (4) Volvo (1) vonulás (1) vredestein (1) vw (9) Wagon (1) wayteq (1) williams (1) winkler (2) wrx (1) wtcc (1) x-trail (1) x3 (1) x6 (1) xdrive (2) xedos (1) xenon (1) youngtimer (2) zafira (2) zebra (1) zöld (2) zsiguli (1) Címkefelhő

Nissan lesz a Mitsubishi? Hülyeség a villany-motor?

2013.11.07. 09:59 ommm

Címkék: 93 adás égéstér


Az Égéstér 93. adásának kommentposztja.

85 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://tcomment.blog.hu/api/trackback/id/tr525619092

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Vajda Gábor (Gabor_V) · http://www.linkedin.com/in/gaborvajda1984 2013.11.07. 10:25:52

Én személyesen találkoztam Dögös Robival. Tanítottam (haha, "tanítottam", ez jó :D) abban a .... hmmm... intézményben, ahol valamelyik rokona (talán az unokaöccse) "tanult".

Én is csak a akkor figyeltem fel a művész úr munkásságára, amikor odakerültem és minden telefonból ez szólt.

Zsámo, zsámo!

Make Valamit · http://make.blog.hu 2013.11.07. 10:30:53

Hehe. És? Lesz külön motoros égéstér? :)

Rocko- 2013.11.07. 11:27:27

felvetem, mint opció: nem lehetne a motoros híreket és a nepperűzőt egy másik adásba tenni?
oké, bukótér, égéstér, murvatér, ez már sok adás lenne, csak így könnyebben lehetne szűrni, hogy akit nem érdekel a fenti dolog, az nem hallgatja, csak a bukóteret.

elektromso autó: ez a gyártóknak úgy kell, mint púp a hátukra.
z leginkább abból szűrhető le, hogy nem opció. kifejtem miértis. alaptézis, hogy városi közlekedés sok légszennyezést okoz, ezt csökkenteni kell. amellett szó nélkül elhaladok, hogy villamosmeghajtású tömegközlekedés lenen az ideális opció erre. viszotn vegyünk egy átlagos modellt: 2 gyermekes család egy kombi Ford Mondeoval, elférnek benne négyen, csak éppen a dízel kormol. Kovács Péter családfő úgy dönt, hogy legyen, enged a rendszer szavának: legyen elektromos autó. igen ám, de egyrészt abban is el kell férnie a 4 embernek, elvégre azért van, hogy használják. másrészt - ide akartam kilukadni -, az elektromos autót, mint második autót ajánlják, azaz csak ott van egy Mondeo pluszban. a kérdésem: ki gyárt kompletten olyan rendszert, ahol van egy hétköznapi elektromso autó, plusz egy olyan autó, ami bírja azt a terhelést, hogy csak hetente, esetleg havonta használják. a mai autók egyre inkább karbantartás-igényesek, néha ki kell koromolni, klímakompreszsort meghajtani, ha kell, ha nem, és így tovább. vajon van olyan gyártó, aki erre fel van készülve? akár így, csomagban, akár csak opcióként? szerintem nem, hiszen manapság arra terveznek, hogy az autót használják, és használatbna kopik, nem álltában.

madbalee 2013.11.07. 12:01:50

A Hyundait a Honda utoerzesekent sok koreai houndajnak mondja.

sunblind 2013.11.07. 13:06:16

sosetudjátok hanyadik adás, pedig itt írja a fájl nevében, hogy 93

Jarics 2013.11.07. 13:18:35

hajrá Pista, ne hagyd magad, autókról szóljon! :-)

guszti 2013.11.07. 13:25:25

Dekompresszálni búvárkodáskor kell, ami nálatok van, az kompresszor, csak hogy alul is harapjon a műsor :)

Megjegyzem egy középkategóriás dslr szett árából össze lehet vásárolni annyi kütyüt, amivel bárhol-bármikor fel tudtok venni egy ilyen műsort, nem kell stúdióhoz alkalmazkodni. (Valami virtuálfelületű digit csoda, pár miksi meg füles - komplett albumokat producelnek meg laptopokon manapság, nálatok még lejjebb is van a léc)

tukacsakos 2013.11.07. 13:32:01

Nagyon rég volt ilyen alacsony a műsor színvonala. November van emberek szakad az eső (jó most lehet hogy nem) mindenhez van kedve az embernek, csak a motorozáshoz nincs. Szerintem a motoros adásokat márciusra kellene halasztani.
A villanyautókról meg annyit, hogy a területi képviselőkön kívül mindenkinek elég a napi 100 km (az évi kb 30000km és átlagembereknek nagyon sok), ezt általában egyedül esetleg párban, vagy egy felnőtt és 2 gyerek felállásban tesszük meg. Nehogy már azért kelljen fenntartani egy középkategóriás dízelt hogy egy évben háromszor menjünk vele 500 km-t. Főleg úgy hogy a szerencsétlen motor a 365napból 300napon be sem melegszik normálisan. Persze aki beéri egy 20éves 300000ft-os autóval, annak rengeteg a 7-8-10millió, de nehogy már ne legyen alternatíva egy 5milliós Megane helyett egy 8milliós villanyautó, meg évente 3-szor egy bérelt autó. Persze nekem valószínűleg soha nem lesz villanyautóm, mert én is három használt autót vennék mint egy újat, de a racionális érvek a villany mellett szólnak. És az autóbuzi csak egy nagyon szűk réteg, és belőlünk nem élnek meg az autógyártók.

Rocko- 2013.11.07. 13:52:40

tényleg jobb lenne, ha Pifta nem a sarokban pókhálózna, hanem közelebb hajolna.
egyszer sikerült is. :) Winklernek az irányítása jó volt.

@sunblind: lol.

@tukacsakos: "Nehogy már azért kelljen fenntartani egy középkategóriás dízelt hogy egy évben háromszor menjünk vele 500 km-t."
ez eddig oké, de amikor kell, akkor honnan? bérlés? a minden nyűgjével?

HERMSGERVØRDENBRØTBØRDA 2013.11.07. 14:08:42

@Rocko-: taxi. Bécsbe kimész évi háromszor három kilóból. Egy "középkategóriás dízel" éves fenntartása/amortizációja/üzemeltetése mennyi? gondolom ennél több...

Schütii 2013.11.07. 14:10:28

Biztos nem ÁJMJÚ, ahhoz W kéne a V helyett.
Inkább (i-)MY E.V. ami meg tudjuk mit jelent.

Leadfoot 2013.11.07. 14:13:38

Totalcar - Comment:com crossover (hopp, a crossover ráadásul autózásban és sorozatozásban IS használatos kifejezés)? Hell yeah!

Lehetne egy rész kultikus sorozatos járművekről. :-)

Amúgy meg veled vagyunk, Pista, nem kő' motorozás ide.

Schütii 2013.11.07. 14:14:49

@Rocko-: Fenn lehet tartani, de annak ára van.

Schütii 2013.11.07. 14:20:29

Szar lehet az amikor 1 nemmotoros van 3 motorossal egy adásban..

tukacsakos 2013.11.07. 14:24:38

Hát pl a BMW ahogy hallottuk is évente 2-szer rendelkezésre bocsát egy "normális" autót. Egyébként nekem csak pozitív tapasztalataim vannak a bérelt autókkal. Az igaz hogy azok még a válság előtt voltak, azóta már lehet drágább/körülményesebb. De ha 2 választásom van, hogy 350 kompromisszumot kötök vagy 5-öt, akkor nekem egyértelmű a dolog. Nem lesz mindenkinek jó egy villanyautó, de akinek jó lenne azt nem szabad azzal riogatni, hogy úristen ezzel nem tudsz 1000km-t menni, amikor nem is vezetett egy nap 70km-nél többet. Legalább annyi autótulaj van aki napi 100km alatt vezet mint aki fölötte.

wuaaa 2013.11.07. 14:30:59

Tisztelt Andróczi Balázs,
Norvégiában NEM lehet kapni Nissan Leafet "átszámitva másfél-kétmillió forintért". Használtat se.

Előnye a villanyautónak annyi van Norvégiában, hogy olcsóbb az áram mint általában Európában máshol, nincs regadó és az éves dij (årsavgift) 415 NOK a többi autóra vonatkozó 2940 NOK (benzin és DPF diesel) illetve 3425 NOK-val (DPF nélküli diesel) szemben. Továbbá a buszsávhasználat, ingyenes útdij, fele cégautóadó és több kilométer leirása, néhol ingyenes parkolás, ingyenes komp- és hiddij.

Norvégiában új Nissan Leafet 230-250.000 NOK-ért lehet venni, használtat 150.000 NOK körül. Egyébként 2 hónapon keresztül vezette az újautó eladási listát.

Új Leaf és Tesla árak itt:
www.finn.no/finn/car/used/result?CAR_MODEL/MAKE=792&CAR_MODEL/MAKE=8078&YEAR_MODEL_FROM=2013&YEAR_MODEL_TO=2014&ENGINE/FUEL=4&sort=0

Gio112 2013.11.07. 14:48:24

Üdvözlet!Minden idők "leggyengébb" adása volt...
Kérdezem én,miért kell motorokról beszélni egy autós oldalon ennyi ideig?Ha Zách Dániel ennyire rá van izgulva a motorokra akkor a TB hasábjain csináljatok neki egy külön műsort hibrid motorok és villanyborotvák címmel.Nagyon idegesítő hogy érdemlegesen kivéve a letűnt korok emlékeként felsejlő mitsubishi-s 3 percet,nem beszéltek semmiről. Sajnálom hogy a nepper nem mindig van az adásban,mert tőle sok értelmesebb hozzászólást hallani bármiről ,mint esetleg mástól,aki lefoglalja az adásidő felét.Ne csak akkor hívjátok meg ha van nepperűző rovat.Amúgy király az Adás,de ezt a motoros dolgot ezt ne erőltessétek.Meg a hibrid dolgokat :).Az életben nem vennék elektromos autót...még ha ezer forint lessz a benzin akkor sem.Ha ingyen adnák a Teslát bár nagyon tetszik akkor sem,max egy v8 as motorral...és sztem akinek kicsit is autósszíve van az egyetért.

vdkvdkvdk 2013.11.07. 14:49:28

Nem bírtam végighallgatni ezt az adást: amit Balázs összenyökögött, makogott, öööözött az elején 5x belekezdve csigalassúsággal körülményesen egy tök érdektelen dologról, az hihetetlen volt. Utána Dani megint szófosást kapott, mindenkibe belevágott. Sztem ő is érzi, hogy túl sokat beszél, de egyszerűen most megint nem tudta visszafogni magát.Pedig Pista többször is rászólt.

Robi és Pista nélkül ezek a műsorok mély unalomba süllyednének.

Lesz jobb!

koppany110 2013.11.07. 14:56:51

Kis Grófo szenzációs. Igazat adok Zách és Vályi Úrnak :) Én múlt héten hallottam először a No Roxa Áj című számot és azonnal "rajongó" lettem :)

1000rörö 2013.11.07. 14:57:20

Dögös Robi. :))) Belehallgattam és csak károgni tudok: kár rá áramot pazarolni, kár bele az O2, kár.... Szánalmas!

tudati 2013.11.07. 15:03:09

már kurvára idegesítő hogy mindig azon veszekedtek hogy milyen közel legyen a mikrofonhoz, a kurva laptopon is tisztán hallom a hangját, ne vegyétek figyelembe az idióta süket barmok véleményét, nincs semmi baj a hang magassággal

anyahajókabinajtóhajtogató 2013.11.07. 15:16:23

Most hallgatlak benneteket, 30. perc körül járok de nem bírom idegileg, kommentelnem kell!

1. Pistát lehet hallani, mindig!

2. Azt még elviselem, hogy túl sokat van szó motorról, robogóról de ezt a kollégát aki nem bírja ha félbeszakítják és általában csak kinyilatkoztat és fossa a szót csapjátok már le! Egyformán szeretlek benneteket, de ő most nagyon felidegesített! A nevét azért nem írom mert nem tudom ki ő pontosan.

anyahajókabinajtóhajtogató 2013.11.07. 15:38:37

Na végig hallgattam, nem is lett volna az igazi ha nem jelent volna meg az általam rendkívül utált sixx nem jelent volna meg. Innen már csak felfelé van fiúk, hajrá!

anyahajókabinajtóhajtogató 2013.11.07. 15:39:42

nem
jelent
volna
meg

három a magyar igazság

visszakettopadlogaz (törölt) 2013.11.07. 15:55:55

@anyahajókabinajtóhajtogató: sixx az attol jo hogy paraszt. En azert birom. Ha normalis lenne akkor tok erdektelen lenne.

Kedves Daniel mikrofonjara kene egy kapcsolo ( on off ) amit valaki kezelne.

Amugy meg ne szoljunk bele az adasba, ha hallgathatatlanul sz@r lesz akkor max nem hallgatjuk, bizzuk a fiukra a dolgot.

Pista - nem kedvelem kulonosebben mert arrogans a kommentjeiben - megkerulhetetlen tagja lett a TC nek, " vezerarc", benne van mindenben es csinal mindent, erdekli minden es mindenhol ott van. Jokat mond es jokat ir. 10/10.

visszakettopadlogaz (törölt) 2013.11.07. 15:57:38

@HERMSGERVØRDENBRØTBØRDA: kopasz jo, erdekes amit mond. Kobajkert kene teljessen elfelejteni meg az okolzsir/analpapa vonalat.

Rocko- 2013.11.07. 16:01:32

@tudati: a hangmassággal nincsen gond, a hangerővel van.
hidd el, nem süket emebrek is azt mondják, hogy nem hallani Pistát.
de ha gondolod, menj ki az utcára, áll be egy dízel busz mellé, fogj egy telefont, és fülhallgatót, aztán tökéletesen érteni fogod, hogy rendszeresen nem hallani pár embert.

@visszakettopadlogaz: sixx parasztként is érdektelen.

én azért hoznám Köbit, csak aktívabban, lehetne Ökölzsírűző, illetve Análnepper rova.

visszakettopadlogaz (törölt) 2013.11.07. 16:05:18

Nos, megneztem jutubon mi ez a dogos robi... Sima audioszennyezes, torzsi dallamokra rakiabalt naiv mondokak. A 3+2 nel azt hittem nincs lejjebb de van...

Fiatalabbaknak:
A 3+2 magyar lakodalmas rock együttes. 1975-ben 3+1 néven alakultak, akkor még klasszikus rockot játszottak, később váltottak a mulatós zene irányába. A 80-as évek második felében voltak igazán sikeresek, akkor több lemezük is eladási rekordot döntött, "Halvány Őszi Rózsa" lemezük a mai napig tartja a legtöbb eladott lemez rekordját Magyarországon másfélmilliós darabszámmal. Egyik legismertebb számuk a Csipkés kombiné

visszakettopadlogaz (törölt) 2013.11.07. 16:13:34

@Rocko-: " kell egy paraszt!" Es ezt en mondom nem Kaszparov :)

Mindenhova kell egy kis negativ, annak tukreben konnyebben latod meg a jot. Sixx nyomja teleszajjal a naiv baromsagiat a bukoterben es ettol lesz jo Joo Gabi - pontosabban sokkal jobb lesz mert a viszonyitasi pont ( sixx ) alacsony.

Apropo: ma is lehet benez valaki hozzam lehet, neki is lo van a kocsija orran de az ove agaskodik :)))))

Rocko- 2013.11.07. 16:16:54

@visszakettopadlogaz: "A 3+2 nel azt hittem nincs lejjebb de van..."
mindig van lejjebb.

Kaszparov. :D

"Mindenhova kell egy kis negativ, annak tukreben konnyebben latod meg a jot."
a rossz csak relatív értékben lesz jobb, abszolútban nem.
lásd: attól még nekünk még szar útjaink vannak, hogy az oroszoknál még szarabbak.

"neki is lo van a kocsija orran de az ove agaskodik :)))))"
overdose?

Hilux94 2013.11.07. 16:22:32

Ritka szar adás volt.

rastawicc 2013.11.07. 16:31:33

@Schütii: Milyen autód van neked? Céges ford nem számít!

rastawicc 2013.11.07. 16:35:57

Az adáshoz pedig: Baromi idegesítő a folyamatos közbepofázás, de úgy fest nem csak én nevelkedtem emberek között, mert nem csak emgem idegesít!
A vályi meg külön kategória.

Schütii 2013.11.07. 16:36:54

@rastawicc: Nem dízel és nem középkategóriás.

rastawicc 2013.11.07. 16:41:10

@Schütii: Értem, elég ívesen írtad körül.

Schütii 2013.11.07. 16:49:43

@rastawicc: Miért, milyen indíttatásból kérdezted?

rastawicc 2013.11.07. 16:52:41

@Schütii: A nick-ed miatt kérdeztem, ismerős volt.
De ezek szerint tévedtem.

jürgen baromartz 2013.11.07. 17:01:46

hát valóban nem ez volt a legerősebb adás az Égéstér történelmében, és valóban lehetett volna kevesebb szó a hibrid robogókról, ami úgy látom, nem csak nálam esik a "ki nem szarja le" kategóriába. de még így is jobb volt az adás, mintha egyáltalán nem lett volna.

vancello · http://vancello.hu 2013.11.07. 17:05:58

Ez egészen borzalmasra sikerült.

Flankerr 2013.11.07. 18:15:39

Nem volt ezzel semmi baj, több sixxet az Égéstérbe!..:)

Mazzzzu 2013.11.07. 18:22:00

a szófosás pápája :D:D:D:D:D bírom a Danit, de ez stimmelt :D

Amúgy betrollkodnék, hogy én letöltögetek mindent részt és ittvan a gépemen, kijelölöm az összeset így 87et ír, volt egy duplaadás, biztosan a Köbis, első análpápás :D, de ha minden egyóránál hosszabb akkorvolt még 4 másfél órás, akkor az 92+még a Kakucsringes, meg vagyok lepve, hogy mennyire pontosan számoltatok :D Azthittem régóta rámondásos alapon megy, de megvan :D

dr. Kóser Malac™ (a legnagyobb demokrata civil)! 2013.11.07. 18:59:12

Sixxet nem kellett volna beengedni az Égéstérbe nem véletlenül nem hallgatjuk a Bukóteret... :)
(Inkább Danit hallgatom egy óráig, mint sixxet 3 percig).

repecs 2013.11.07. 18:59:29

Rendben hogy szar volt de bele fütyülni más mondanivalójába...

www.youtube.com/watch?v=-98XSKwVzHw

Majd lesz jobb is.

MadMaxV8 2013.11.07. 19:16:54

Legközelebb írjátok ki, hogy meddig lesz motoros égéstér, átpörgetném a motoros részt...

superfrog 2013.11.07. 20:36:52

Robi, yamaha F1 motornál nem arra gondoltál hogy Yamaha néven gyártott motort az angol brian hart? neki korábban is volt F1-es projektje, és a yamaha névhasználat után fizetett. hogy a zakspeed által használt ox88 motor már eleve hart volt-e azt meg nem mondom, de a tyrrell-yamaha motorjai már hart motorok voltak az fix.
egyébként a yamaha csinált tanulmányautót is ha jól emlékszem V12-es F1 motorral ha jól tévedek

anyahajókabinajtóhajtogató 2013.11.07. 20:42:36

@visszakettopadlogaz: Jó hát már lehiggadtam, szeretem őket. Sixxel két bajom van, az egyik az, hogy szerintem nem vicces módon paraszt de ez ízlés kérdése a másik meg az, hogy amikor megszűnt az ezeröcsi műsor akkor a posztjában beírtam egy kiscsit sokszor, hogy ezeröcsi :) ezért örökre bannolt mindenhonnan amit ő visz.

A Pista élőben nagyon jó arc, kedves és ismeretlenül is lehet vele jókat dumálni ezt tanúsíthatom!

Dániellel a nagyobb baj nem az, hogy fossa a szót végtelenül hanem az, hogy durcás lesz amikor közbe szólnak, pedig ez egy ilyen műfaj! Jobban szeretem ha Kőbájker, Kopasz és Karotta van behívva Pista és Winkler mellé.

zeugma 2013.11.07. 20:56:16

@Rocko-: Szerintem a konnektoros hibrid vagy range extender sokkal életképesebb a villanyautónál, főleg ha jó karosszériába építik be (ellenpéldának lásd a Volt/Ampera hátsó üléssor fejtér-hiányát vagy a korábbi Priusok szűk belterét és csomagtartóját).
Villannyal elvisz a városban 20-50-70 km-t, azt éjjel pár óra alatt simán visszatöltöd a 220-ról is, nem kell hozzá ipari áram. Ha meg elfogy menet közben a delej, vagy kimész az autópályára, akkor beröffen a benzinmotor, és vígan gurulsz vele annyit, amennyit egy rendes benzines autóval is mehetnél. A mai technológiával már meg lehet oldani, hogy a hibrid rendszer az akkukkal és a benzintankkal se foglaljon túl sok helyet, maradjon lábtér és csomagtér is.

Ha rám szakadna a lottóötös, az új Mitsubishi Outlanderből vennék egy plug-in hibridet. Egyetlen autónak, mert amellé nem kell másik. Napelem a garázstetőre, és máris szinte ingyen járnék vele.

visszakettopadlogaz (törölt) 2013.11.07. 21:07:13

@anyahajókabinajtóhajtogató: sixx inkabb bunko mint paraszt, es nem is hasznalom a paraszt szot ra tovabb mert nem akarom megserteni a videk kemenyen dolgozo nepesseget :) Sixx a bunkosagat jol adagolja, szerintem o nem termeszetessen kobunko hanem a bunkosag a kozvetito modja ahhoz hogy allast foglaljon es velemenyt alkosson. En meghallgatom, elolvasom, szerintem a magyar mediaharcosok felso harmadat erositi.

Pista hogy neha ( majd' mindig ) agressziv a kommentjeiben attol meg lehet - es biztosan az is - egy rendes ember, jo srac. Nagyon jo poenokat szokott "benyogni", van humora. Szerintem Winkler/Karotta, Csikos Zsolt es Pista nelkul nem lenne TC. Ok olyanok mint porkoltnek a hus meg a hagyma: izesitokre is szukseg van es magukban nem jok de nelkuluk nincs semmi.

BTO11 2013.11.07. 21:21:52

a 6kerekü forma1 auto az tyrell.még igy közel 54 évesen is.
patrick depallier vezette az 1ket.
csupasz motor pedig 140 vége oszt jónapot mert donor a vége.
mostanság elektromos autó az olyan mint a statisztika ,nem ér semmit mert festik magukat a cégek a tözsde felé, vagy a statisztika felé,és ez lesz a következő gazdasági világ krakk..

BTO11 2013.11.07. 21:22:50

bukótér mikor ????

dextercapo 2013.11.07. 21:51:58

yeah ! milano motorshow . sajnos most nem jutottam ki ra , de megerne nehany kulon musort is . motoros egestert!

hofi601 2013.11.07. 22:24:12

Eddig ez volt a mélypont.

visszakettopadlogaz (törölt) 2013.11.07. 22:55:51

juteszembe: miert hipszter az iPhone?

ugyanannyiba kerul mint a Galaxy, sot a 4S mar $0. Amig ki nem jott a 4 -es ( elso generacio, 2010 ) addig meno volt, de azota mindenkinek iPhone ja van. Abszolute hetkoznapi telefon, az iPad bol meg eladtak 170milliot harom ev alatt szoval az sem a "hu de f@sza, mutasd legyszi" kategoria.

visszakettopadlogaz (törölt) 2013.11.07. 22:57:21

oke, sz@r volt a musor, de neha ilyen is kell hogy tudjuk ertekelni a jot.

amugy - a fanyalgoknak mondom - ingyen van, senki nem fizetett erte szoval ( KOZHELYSZOTAR, ELSO FEJEZET: ) "tegyuk rendet a fejekben" :)))

Nyiri 2013.11.07. 23:26:11

Eléggé össze lett csapva az adás. Ez van. Azért várom a következőt :D

Troll mode on:
Andróczi Balázzsal az a gond, hogy nagyon lassan és kimérten beszél és nem tűri az ellent mondást. Valahogy rosszul van, ha ellent mondanak neki. :) Mellesleg ajánlanék neki egy kis egészségesebb étrendet, mert rendszeresen beszéd közben mintha büfögnie kellene és teszi is.

sixxel meg egyszerűen az a gond hogy bunkó. Amivel nincs baj, de azért 40x körül már tanuljon már jó modort a Úr. Már fiatal korban is ciki ha valaki a bunkósággal tűnik ki. A bukóteret is azért hagytam abba, mert folyton zabál, csámcsog, csörgetik a kajapapírt úgy hogy közben a mikrofon a szájánál van. Oké szar munka, hogy fos sorozatokat kell néznie és erről cikkezni, de hát attól még lehet viselkedni.
Troll mode off.

Danival semmi baj nincs. Én is motorozom így érdekelt minden amit mond :D

thebear 2013.11.08. 06:39:36

egyre rövidebbek vagytok......

Adrian Mole 2013.11.08. 08:54:43

Ezüstös ősrovar. ROVAR. Nem rák, héló! Ne keverjétek az ászkákkal! Azok rákok.

hofi601 2013.11.08. 09:14:12

@visszakettopadlogaz: Részemről nem fanyalogtam, csak küldtem egy visszajelzést. :)
Ezt az "ingyen van" dolgot meg tényleg a helyére kellene tenni, mert nem igaz, és különösen Pista szájából szokott furcsán hangzani. Az égéstér is része a TC-nek, ugyanúgy mint az újautó tesztek. Összességében hoznak egy látogatószámot, kattintásmennyiséget, amitől el lehet adni a reklámfelületeket annyiért amennyiért. Ez - ha jó a termék - egy win-win helyzet, ezért is működik. Ha esik a színvonal előbb-utóbb esni fognak a bevételek is, ha nem is egyik napról a másikra, de hosszú távon mindenképp, ezért meglehetősen visszás azzal jönni: de hát ingyen van. Igaz, hogy nem mi, olvasók fizetünk érte, hanem a hirdetők.
(Azt csak halkan jegyzem meg, hogy én speciel hajlandó lennék fizetni is érte.)

Rocko- 2013.11.08. 09:31:10

@hofi601: (Azt csak halkan jegyzem meg, hogy én speciel hajlandó lennék fizetni is érte.)
kicsit eljátszottam a gondolattal, hogy lenne ingyenes Égéstér, amolyan 3-4 hengeres, az extra adásért pedig fizetni kell, onnan jönnek az 5-6-7-8-10-12 hengerek. :))))

hofi601 2013.11.08. 10:01:12

@Rocko-: Nekem elég lenne, ha rámennének kicsit az NVH-ra. :)

madbalee 2013.11.08. 10:25:42

Andróczi Balázzsal az a gond szerintem, hogy nem hagytak nyugodtan vegigevezetni a temajat. Ahogy masnal sem hagyjak, pedig az ember figyeli, követi. Meg a habzo szaju Puzser is hagyja a müsorbeli partneret hogy vegigvezesse a gondolatmenetet.
Lehet 2 oras egester jobb lenne, mert akkor nyugotabban ki lehetne bontani a temakat. Sok podcast altalaban 1,5-2 oras ami egeszsegesebb hossz szerintem.

Nepperüzö helyett/vagy felvaltva lehetne autotörteneti resz is. Föleg ha kapcsolodik az aktualis hirekhez. Lehetne egy egysegesebb müsorszerkezet is. Elejen hirek, bulvar(trafipax, hitelesek, rendörözes, barmi amin lehet höbörögni) aztan meg aktualtema, autotörtenelem, vagy kivel mi törtent, motorozas, nepperüzes. Persze nem kell minden topic mindig.

Kobajker jo volt, neha jo lenne, a motorsfutar arc Grof ur is jöhetne evente 1-2X. Meg ahogy mar korabban emlitettem lehetne mondjuk 1-2 havonta egy autos special guest (kamionos, mernök, szervizes, kereskedö, taxis, rendör, tüzolto, stb.)

gigabursch 2013.11.08. 11:15:12

Ezüstös ősrovar = Pikkelyke

madbalee 2013.11.08. 15:04:48

@dr. Kóser Malac (a legnagyobb demokrata)!: Nem trollok, csak nepokitok:)

Amugy szerintem ez nem trollkodas, ha valami teves hülyeseget normalisan kijavit az ember. Ha f@szsagon lovagol valaki na az az.

hangacsi · http://www.hangacsi.blog.hu 2013.11.08. 15:20:05

@tukacsakos: Az igaz, hogy a legtöbb embernek elég a napi 100km, és amikor nem, akkor lehet bérelni. De sajnos jelenleg itthon szinte lehetetlen napi szinten tölteni egy villanyautót. Sokan laknak bérházban, és sok embernek nincs garázsa. Ők lógassák ki a 220-as hosszabbítót az ablakon?
Életszerű.....

zupa 2013.11.08. 17:08:45

A BMW i3 vs 118d-hez:
- Hollandiaban a full alap 118d 5 ajtos listaara: 31990 euro + 1000 euro a forgalomba allitas (majdnem 6000 euro regado van rajta)
Ezen felul havi kb 100 euro a sulyado. (benzineskent kb 50 euro, LPG-vel kb 75 euro)
Ha cegautorol van szo, es nem kizarolag munkaugyben hasznalnad a kocsit, akkor az auto listaaranak 118d eseten 20%-at (ez CO2 fuggo) hozzacsapjak az adoalapodhoz. Ez attol fuggoen hogy 42%-os vagy 52%-os adokulccsal adozol havi 220-280 euro. Ha kicsit is felextrazod, siman havi 300+ euro.
- villanyautonal nincs regado, nincs sulyado, se cegautoado.

Az evi 20.000 Km az nem is olyan sok. Rengeteg ember 40-50 km-re lakik a munkahelyetol. (kollegaim nagy resze szinten)
En is napi 2x50-et megyek, szoval csak munkabajarasra elmegy 22-25ezer Km/ev.

Az orszag kicsi, tehat ha nem az egyik vegeben laksz, akkor siman elmesz egy toltessel majdnem barhova.

Szoval mig Mo-n netto idiotasagnak tunik a villanyauto, addig a Hollandoknal mar realis alternativa.
Es akkor a vallalkozoknak nyujtott tamogatasokkal meg nem is szamoltunk.
(pl Tesla S maganvallalkozoknak netto 25.000 euro www.mistergreen.nl/rekenvoorbeeld-elektrische-auto/
"Netto aanschafkosten" mezot erdemes megnezni. Elso oszlop maganszemely, masodik maganvallalkozo, harmadik oszlop kft.)

Szoval ha maganemberkent nem is, de cegautonak vinni fogjak mint a cukrot.
Aztan majd 4-5 ev mulva, mikor lejarnak a ceges lizingek, akar nekem is valos alternativa lesz egy hasznalt i3 ingazashoz.

Rocko- 2013.11.08. 18:24:23

@zupa: mert remélni, hogy valaki megkérdi. :)))
www.youtube.com/watch?v=L_CnvRufT7c

Autó-motor doktor 2013.11.08. 19:22:29

@zupa:" 7 henger? Autoban? "

NA NA!

Pont most dolgozom a nagy projekten, a láthatatlan hülyegyerek-alázó gépen, az LHA-n!

Legrégebbi Transporter T1 kasztni, a leglső üléssor mögött lefalazva, hátrébb kétoldalt felfelé nyíló szekrényajtó stílusú ajtók, amik a motorra nyílnak. A motor maga egy 7 hengeres, 8000 köbcentis csillagmotor 2 kompresszorral. A váltója a Porsche 9 fokozatú duplakuplungos automata váltója átalakítva H kulisszás kézi váltóvá. (Igaz rühellem a H kulisszát, de most ltt kész a gép, nem fogom szétborítani a tolókerekes váltó miatt.) Az erőt az aszfaltra hátul merev, rugózatlan tengely viszi át, elöl pedig egy 16 keresztlengőkaros speciális (öntöttvas, aluminium, műanyag és faforgács) ötvözetből készült felfüggesztés. Mindehez az új S8-as Audi és a régi S1 Sport Quattro összkerékhajtásából vegyített összkerékhajtás segédkezik. Az új Nissan GT-R- ből került bele egy rajtprogram is, hogy el lehessen vele indulni. Hátul triplán szerelt hátsó kerekek vannak a jobb tapadás érdekében, amik 5 fokot el tudnak fordulni, ezzel megkönnyítve a kanyarodást. (Sajnos nem direkt, lógnak csapágyak.) Jó, nem azt mondom, hogy úgy tapad, mint félig leengedett Rába Steiger a sáros, ragadós szántásban, de tud annyi tapadást, hogy 4. fokozatban 500/perc fordulaton 3 percen át csúsztatott kuplunggal ne harapja le az erő tengelyig a hátulját. Ezt leszámítva kívül és belül puritán, mondhatni gané állapotban van hagyva. Az egyébként tökéletes lemezek rozsdás hatásúak, horpadtak, szóval senki emberfia meg nem mondja mi rejlik a géptető alatt (illetve a szekrényben, vagy inkább gardróbban). Az ablakok belemezelve, a hátuljába egyáltalán nem lehet belátni, a kipufogó 4 kört megy a kasztnin belül, hogy a szívószál kipufogó se árulja el a gép titkát. A gép mindenhol megállja a helyét, ahogyan a kemping biciklis öreg néniket állva hagyom a pirosnál, ugyanúgy tolom le a pályán 190-nél az új 5-ös BMW-t, nem kis meglepetést okozva ezzel. Ugyanúgy, mint amikor a Subaru Impreza WRX STi mellől rajtoltam ki sikító, füstölő gumikkal és kb 150 méteren keresztül keresztben toltam a gépnek (tömör gumikon). A rendőrök meg is állítottak, de nem ezért. "Húúbazzeg"- eztek meg "ezmiafaszom"- oztak. Persze a Subarus gyereket megbüntették, mert emberi életeket veszélyeztetve őrültködött a közúton. És azért kapta a maximális büntetést, 4 év fegyházat+nyomorékká verték, mert mi van ha 5 gyerek anyukája-apukája kocsijába rongyol bele és megöli ésatöbbi...nem hallgattam végig. Meg egyszer egy 1,5 éves, lábbalhajtós műanyag motoros kislányt kényszerítettem az út szélére. Érezte, hogy nem tudná tartani az iramot és inkább lehúzódott.

DariusBMW 2013.11.08. 20:04:18

Szar adás volt....Szeretem a motorokat de nem az égéstérbe való téma.Zách Dani elviselhetetlen,okoskodo magyarazó,rákéne koppintani a fejére.Kitérdekelnek a hibrid motorok,autók?Barmilyen elektromos hajtású dolog?Nem életképes a törtenet.Szar a vezetesi elmeny,szar a hang,nulla hatotavolsag!Az eletben nem vennek elektromos barmit,önszántamból.Nincs szebb mint beülni egy belsoegesu autoba es csak menni es menni,hallgatni a hangjat.Es itt ne gyertek a kornyezet tudatosaggal mert az elektromos szmog bizonyitottan nagyobb kart okoz mint a kipuffgaz.szep a Tesla de nem eletkepes....es ezerszer inkabb egy 118d mint barmi elektromos szar annak minden jarulekaval a vilag barmely pontjan.Szemely szerint en igy gondolom.Winkli,Vályi magasan viszik a műsort.Kopaszt is minden műsorba!

somaisten 2013.11.09. 06:50:47

Mindig hallgatom,de sosem szólok hozzá, de ez a mai annyira ócskára és gyalázatosra sikerült, azért leírom. Én is motorozok, de az égésteret az autók miatt hallgatom, kit érdekel ez így töményen? És igen a villanyautók, megintcsak egy igazi autóst kevésbé érdeklő téma, na ennek a kettőnek az egyvelege pedig az egyik legócskább műsort eredményezte. Ráadásul örökké egymás szavába vágva... Ez szerintem is az eddigi égésterek legalja volt.

dgt_ 2013.11.09. 14:01:53

Gattyán a 120 mrd-jával elmehet a picsába, ők az igazi királyok!

www.youtube.com/watch?v=aJGXgC-7jsQ

dgt_ 2013.11.09. 14:15:33

Ja és srácok, ez most nagyon gyenge volt! Andróczi B. helyett Papp T.-t a műsorba! Köszönöm!

H4ttori H4nzo 2013.11.09. 22:46:17

srácok ezt a motoros témát ennyire ne erőltessétek, danit meg offoljátok ha ennyire szófosása van xd nincs vele semmi bajom de most már agyfaszt kaptam a végére miatta

Dogeba 2013.11.10. 07:23:16

Sziasztok!

Z.Dani-nak szerintem jók a meglátásai. Sokkal intelligensebb mint a Pistánk. Én már pár éve nem motorozom hanem sokkal inkább autózom de mégis érdekes volt. Hiba lenne szűk látókörűnek lenni.

Patás 2013.11.10. 18:02:02

Néhány visszajelzés lenne részemről is:
Eddig végighallgattam az összes adást, de soha nem volt gondom a hanggal, mindig, mindenkit hallottam.
Néha úgy éreztem, mindjárt egymásnak ugrotok, vagy valami csúnya, személyeskedő beszólás következik Dani és Pista közt...
A végét nem értem, hogy mi volt ez a bukóteres keveredés...:(
Nagyon jók szoktak lenni a műsorok, mindig várom, hogy feltöltsétek a következőt, de most olyan érzésem volt, hogy egy helyben topogtok, s mire beindult volna, addigra meg lejárt a műsoridő.
Üdv!

tukacsakos 2013.11.11. 17:22:29

@hangacsi: Nem azt mondom, hogy mindenkinek alternatíva a villanyautó, de hülyeség azt hangoztatni hogy nettó baromság, amikor több tízezer autós rosszul van ha több mint 100km-t kell vezetnie. Nem fogja, és nem is kell elérnie az 50%-ot a villanyautónak, de szükség van rájuk.

hangacsi · http://www.hangacsi.blog.hu 2013.11.11. 23:06:00

@tukacsakos: Azt nem mondtam, és nem is mondom, hogy nettó baromság. Biztos, hogy sokaknak teljes mértékben jó lenne, de jelenleg itthon nem reális alternatíva. Majd meglátjuk, később mi lesz belőle. Végül is régen benzinkút sem volt minden sarkon

dextercapo 2013.11.11. 23:25:26

@tukacsakos: az elektromos auto jo alternativa azoknak akik egy varoson belul laknak es kertes hazban vagy van garazsuk . ez egyaltalan nem kis nepesseg .
nem art ha a tulajdonosnak nem egy autoja van . ez ma sem elkepzelhetetlen . ha az elektromos auton a range extendert kerik szamon - na az a hulyeseg - mint a teliesitett szedzseki. varosba kozlekedni a legtobb embernek egy konnyu , ketuleses auto kell . ha nyaralni indul vagy videkre rokonokhoz , akkor pedig pont nem kis , ketuleses auto kell neki - tehat ha epp lenne range extender , akkor is jobban jarna ha egy astra kombival vagy csaladi egyteruvel menne - ami igy nagyon jol is fogyasztana , hiszen csak orszaguton jarna , kenyelemes , egyenletes tempoval . egy atlag magyar autos valami 25000km-t meg evente . ha ebbol a varosi forgalmat levonom , mar nagyon kerdeses hogy mi a jobb : berelni egy egyterut vagy tartani es kimelni . az adok es biztositas miatt szinte tuti hogy tartani a rosszab dontes anyagilag .

madbalee 2013.11.13. 11:54:15

@dextercapo: Adok meg biztositas szinte semmi, szerintem a benya + kocsi szerviz + amortizaciohoz viszonyitva.

dextercapo 2013.11.13. 15:58:25

az amortizaciotol tekintsunk el , a hasznaltpiac akkor hal majd meg amikor rajonnek az emberek hogy a ma gyartott autok a garanciat elik csak tul .
egyebkent az auto akkor amortizalodik ha eladom . ha megtartom , akkor nem szalltam ki belole , igy szolgal - amig mukodik , addig amotrizalodi az elso beruhazas. kimelve egy massziv , nem turbos , nem high-tech motor kibir 5-800.000km-t ugy hogy megbizhato vegig . a futomualkatreszek sem rohadnak el ha nem gyepalom foloslegesen egy ket tonnas autoval a varosi utakat .
a benya nem egyertelmu :
ha van egy nagy kombim (van) ami het szemelyes es kilenc litert eszik szazon orszaguton , az siman bekapja a tizenkettot-harmat varosban , hidegen kinlodik , higul az olaj stb - artok neki es amortizalom a nem megfelelo uzemmoddal.
annak az kell hogy kimenjek az orszagutra , benyomjam a tempomatot es cirkaljon kenyelmesen.
ha egy robogora vagy mopedautora ulok at , akkor az eves biztositast megsporolom egy tankolason , raadasul igy a nagyverda akkor megy amikor a legjobb a fogyasztasa - hosszu , nyugis orszaguti szakaszokon - ez sokkal kevesbe amortizalja mint egy hosszu dugozas , katyuzas a varosban . a kis dognek meg pont a varos a kedvence . gyorsan melegszik , konnyu parkolni , eleg a vegsebessege , keveset eszik es a napi bevasarlas belefer . igy a ket auto osszefogyasztasa lenyegesen kevesebb mint csak a kombi/egyterue onmagaban . a karbantartas hasznalatfuggo , tehat ha nem megy , nem kopik igazan (vezlancos motornal)
ami hajtasfuggetlen koltseg az az adok es a biztositas : nem lehet egy rendszamom az osszes automra . nem egy adot kell fizessek . raadasul egy kismeretu , takarekos autonal esetleg a koranal fogva is duplazodik az ado (az oreg kombira keves a kora miatt, egy uj kisautora tobb az ado mert kogazdag vagyok ha tudtam venni egy altot , tehat fizessek vagy rohadjak meg)
egy tizeneves egyteru + tizeneves lancia ypsilon vagy seicento paros ma verhetetlen lenne. az egyetlen ami miatt nem eri meg talan az az adok , biztositas , muszaki vizsga . a szerviz es az uzemanyag kevesebb lenne mint csak az egyike mindenre hasznalva.
süti beállítások módosítása