HTML

TComment

A Totalcar kommentblogja, nem csak trolloknak.

Friss topikok

Belsőség

Nincs megjeleníthető elem

Jajj, de csúnya!

Nincs megjeleníthető elem

Racingdream

Nincs megjeleníthető elem

Rallyedream

Nincs megjeleníthető elem

Reklámarchivum blog

Nincs megjeleníthető elem

Robogóblog

Nincs megjeleníthető elem

A sebesség oltára

Nincs megjeleníthető elem

Címkék

02 (1) 03 (1) 05 (1) 07 (1) 08 (1) 10 (1) 10.rész (1) 100 (1) 11 (1) 111 (1) 117 (1) 12 (1) 120 (1) 121 (1) 127 (1) 1275 (1) 128 (2) 13 (1) 133 (1) 139 (1) 14 (1) 154 (1) 16 (1) 17 (1) 19 (1) 2011 (2) 2012 (10) 2013 (9) 208 (1) 22 (1) 23 (1) 24 (1) 26 (1) 27 (1) 3 (1) 3008 (1) 300 ehuf (1) 301 (2) 302 (1) 308 (1) 31 (1) 32 (1) 320d (2) 320i (1) 33 (1) 34 (1) 35 (1) 36 (1) 38 (1) 39 (1) 4 (1) 41 (1) 42 (1) 44 (1) 45 (1) 47 48 (1) 4runner (1) 4x4 (2) 50 (1) 508 (3) 51 (1) 58 (1) 7-es (1) 71 (1) 75 (1) 76 (1) 77 (1) 79 adás (1) 7 rész (1) 80 (1) 81 (1) 850 (1) 87 (1) 88 (1) 911 (3) 93 (1) 94 (1) 97 (1) 99 (1) a3 (2) a6 (3) a8 (1) abroncs (1) accord (1) adac (1) adás (4) adás-vétel (1) adás-vételi (1) adatbázis (1) adó (3) adócsaló (1) alfa (1) alfa romeo (1) alkatrészek (1) alkohol (1) állam (1) allroad (1) amarok (1) amerika (2) ampera (2) amts (1) anglia 2014 (1) angry (1) árak (1) árverezés (1) assur (2) aston (1) astra (4) ásványi (1) átírás (3) átjelentkezés (1) átverés (2) Audi (1) audi (14) autó (1) auto2 (1) autóbérlés (1) autódiagnosztika (1) autók (1) autóklub (2) autópálya (4) autópiac (1) autósiskola (2) autóvásárlás (2) autózás (2) Avant (1) avensis (1) aygo (1) az év autója (1) b125 (1) bajor porn (1) baleset (5) balesetmegelőzés (1) balesetveszély (1) bank (2) becsületsértés (1) bedőlt (1) beetle (1) behozatal (1) bejárás (1) belváros (1) bemutatás (1) benzin (6) benzinkút (1) bfr (1) bicikli (5) biciklis (1) bioetanol (1) birds (1) bíró márk (2) bírság (5) bírságok (1) biturbo (2) biznisz (1) bizományi (1) biztosítás (4) bkk (2) bkv (3) black cell (1) blog (1) blues brothers (1) bme (1) bmw (18) bogár (1) böp (1) bőr (1) boss (1) botrány (2) boxter (1) bringa (1) bruno (1) budapest (9) bullitt (1) bullshit (1) büntetés (3) bürokrárcia (1) busz (1) buzikék (1) camaro (1) can (1) capri (1) car of the year (1) cayenne (1) céda (1) ceed (2) check engine (1) chevrolet (3) cigánykerék (1) cigi (1) Címkék (1) citadella (1) citigo (1) Citroen (1) civic (1) co2 (1) comment (1) connect (1) cooper (1) corsa (1) corvette (1) coty (3) cougar (4) country (1) credo (1) critical mass (1) csalás (5) csaló (1) csapatás (1) csapda (1) csekk (3) csere (2) cserhalmi (1) csikós (2) csikós zsolt (2) csökkentés (1) csúnya (1) cx5 (1) dacia (3) daewoo (2) Daihatsu (1) deauville (1) debrecen (1) demó (1) detomaso (1) de tomaso (1) diagnosztika (4) díj (1) dízel (7) dögkeselyű (1) dokker (1) dokkolás (1) dömsödi (1) dömsödi gábor (1) drága (1) ducati (1) dudálás (1) dugattyú (1) dugó (2) dupla (1) dzsudzsák (1) e85 (1) ecoboost (1) econell (1) égésétér (1) égéstér (118) egester (5) Égéstér (5) égéstér78 (1) égő (1) eladás (2) elantra (1) elkúrtuk (1) ellenőrzés (1) első (2) első autó (1) eredetvizsga (1) esküvő (1) esztergom (1) eu (2) év autója (2) extra (2) ez kellett (1) f1 (1) fabia (1) facelift (1) fagyálló (1) fail (1) famin (1) fejegység (1) feljelentés (1) felkészítés (1) fellebezés (1) felni (2) félretankolás (1) fényszóró (1) ferenciek tere (1) férgek (1) ferrari (1) festés (1) fesztivál (1) fiat (5) fidesz (1) fiesta (2) figyelem (1) fluence (2) focus (4) fogyasztás (3) ford (16) fordulatszám (1) forgalom (1) forma-1 (1) forma 1 (2) formula (1) fotelfizikus (1) frankfurt (1) frt (1) fűtés (1) fx45 (1) gáz (1) gázolás (1) generátor (1) genf (1) geochallenge (1) ghosn (1) GLT (1) golf (4) golfos (1) gran coupé (1) gs (1) gt (1) gt86 (2) gtc (2) gts (1) gumi (1) gyalogos (5) gyarapodás (1) gyászhír (1) gyorshajtás (3) gyúrás (1) h4 (1) hajtókar (1) halott (1) hamis (2) hang (1) hangszóró (1) hangyász (1) háromkilós autó (1) használt (1) használtautó (5) hasznaltautó (1) használtteszt (1) hátsókerékhajtás (1) ház (1) hazugság (1) helló (1) heves (1) hho (2) hibák (1) hidegindítás (1) hidrogén (1) hifi (1) hirota (1) hitel (4) hitelkárosult (1) hóhelyzet (1) honda (3) horgász (1) hülye (1) hurok (1) hybrid (3) hyumdai (1) hyundai (5) i30 (1) i40 (3) ibiza (1) ideiglenes (1) igo (1) illegal (1) illeték (2) ilyen volt (1) importőr (1) india (2) induktív (1) infiniti (1) ingyen (1) insignia (3) isuzu (1) ittas (1) izé (1) izomauto (1) jaguar (1) japán (4) japánautó (2) japanese (1) javítás (2) jeep (1) jimny (1) jobbik (1) jogosítvány (1) jogszabály (1) jogtalan (1) jövő (1) jubileum (1) juke (1) juke-r (1) ka (1) kabrió (1) kamera (2) kamion (3) kamuvétel (1) kangoo (1) karbantartás (2) kárfelmérés (1) karosszéria (1) karotta (5) kathi béla (1) kátyú (4) kávé (1) kekkh (1) kérdezz felelek (1) kéregető (1) kerékpár (4) kerékpáros (1) kerékpározás (1) kerékpártartó (1) kerékpárút (1) keresés (1) kereskedő (2) kereszteződés (1) késés (1) kesjár csaba (1) kgfb (1) kia (2) kidob (1) kigurulás (1) kilenc (1) kilométeróra (1) kilométeróra-állás (1) kína (5) kínai (1) kisautó (1) kőbájker (2) ködölés (1) koenigsegg (1) koldus (1) költség (1) kombi (1) komment (2) kommentelő (1) kommentposzt (1) korando (1) korupció (1) kötelező (2) középső ujj (1) közlekedés (5) közlekedési (1) közterület (1) közvetlen befecskendezés (1) kresz (3) kretén (1) kukásautó (1) külföldi (1) kupa (1) la (2) lada (4) lámpa (2) lancia (1) laplander (1) launch (1) lebukás (1) legenda (1) legendák (1) legolvasottabb (1) legszebb (1) leno (1) leterelés (1) letol (1) levorg (1) lexus (3) lézerblokkoló (1) licit (1) linea (1) lodgy (2) logan (1) long beach (1) lop (1) lopás (3) los angeles (1) lotus (2) ls (1) luxus (1) m550d (1) m7 (1) maffia (1) magasember (1) magyar (3) mahindra (1) mak (1) malibu (1) margit utca (1) márk (1) márkaszerviz (1) matrica (2) matt (1) Mazda (1) mazda (7) megalázás (1) megane (1) megatököm (1) megunt (1) mercedes (4) méret (1) michelisz (2) micra (1) mini (4) miss sixty (1) mitsubishi (2) Mitsubishi (1) mkii (1) mobileye (1) mondeo (3) morgan (1) mosógép (1) motor (2) motordiagnosztika (1) motordoki (1) motorfék (1) motorolaj (2) motoros (1) motorozás (2) mozgáskorlátozott (1) mozgássérült (1) murano (1) mustang (2) műszaki (1) műszaki vizsga (2) násznép (1) nav (2) navigáció (3) neper (1) nepper (11) nepperűző (1) név (1) ngm (1) nismo (1) nissan (10) nkh (3) nng (1) nostalgiccar (1) nosztalgia (1) novoth (2) novoth tibi (1) novoth tibor (2) nsu (1) nyárigumi teszt (1) nyomaték (1) obb (1) obd (1) octavia (2) okmányiroda (3) okos (1) oktatás (1) olaj (2) olajcsere (1) olajnyomás (1) olcsó (2) oldtimer (1) Omega (1) omm (1) öngyilkos (1) önvezérlő (1) opc (1) opel (14) Opel (1) óratekerés (2) öreg (1) összehasonlító (1) outlander (1) ozora (1) p-rendszám (1) pályanap (3) panamera (1) panda (2) pandúr (1) pánik (1) pára (1) párátlanítás (1) parkolás (7) pba (1) perkupa (1) peugeot (10) phaeton (1) pickup (1) piros (1) plakát (1) plug-in (1) podcast (36) politikus (1) pontiac (1) porsche (7) prémium (1) prince (1) prius (4) próba (1) p rendszám (1) q3 (1) q5 (1) qashqai (1) qoros (1) quattro (1) r8 (1) rabló (1) rádió (1) rágalmazás (1) rakpart (1) rali (3) rally (1) range (1) ranger (1) red bull (1) régen (1) regisztráció (1) reklám (2) reklamáció (1) remake (1) renault (7) rendészek (1) rendőr (3) rendőrség (11) rendszám (8) rendszámkamu (1) rendszámtábla (1) repülők (1) részeg (2) részegek (1) ro80 (1) robogó (3) rollsroyce (1) róma (1) román (1) románia (1) romok (1) roncs (2) roncsok (1) ronda (1) rózsadomb (1) rs (1) RS4 (1) rs6 (1) rxh (2) s3 (1) s6 (1) s7 (1) s8 (1) s80 (1) saját (1) sajtóutak (1) samara (1) scenic (1) seat (2) sebességkorlázozás (1) sértés (1) sérült (1) sharan (1) shiro (1) shitgun (1) skoda (4) skyactive (1) smart (1) sofőrszolgálat (1) sos (1) Space (1) spacestar (1) spam (1) spórolás (1) sport (3) ssanngyong (1) st (1) steve mcqueen (1) student (1) subaru (3) sunny (1) suv (4) suzuki (7) svájc (1) sw (1) swift (5) szabálysértés (1) szállítási sérülések (1) szar (1) szemetelés (1) szenteste (1) szerelés (2) szerszám (1) szerviz (2) szervizkonyv (1) szerződés (1) szilveszter (1) szintetikus (1) szíria (1) szívócső (1) szlovák (2) szonda (1) szöveges (1) szövet (1) tábla (1) találkozó (2) talán (1) tannis (1) tannistest (1) tartós (1) taxi (2) TC-vel árkon-bokron át (1) tclotta (1) tcomment (1) tctv (1) tc flotta (1) td4 (1) tdci (1) techday (1) tehén (1) tek (2) TEK (1) tekerés (2) telefon (1) téli (1) terep (1) területi (1) tesla (1) teszt (3) thema (1) tiguan (1) tiz (1) tolvaj (1) top10 (1) törés (1) törésteszt (1) törvény (1) törvénybetartás (1) totalcar (20) totálkár (1) totem (1) tourer (1) toyota (11) toyotafest (1) toyota 2000 GT (1) trackday (3) traffic (1) traffipax (2) transit (1) troll (1) trükk (1) tsi (2) tudatlan vásárló de okos (1) túlkapás (1) tunexcom (1) tuning (2) turbó (3) tűzoltóság (1) twingo (1) ubul (1) ügyintézés (1) ügyvéd (1) újautó (2) unalmas (1) uno (1) up! (2) usa (1) út (1) útdíj (3) útlezárás (1) útszéli (1) üzemanyag (1) üzlet (1) v10 (1) v6 (1) v60 (1) v70 (1) v8 (1) vag (1) vagyonszerzés (3) vak (1) vakteszt (2) választás (1) vallomások (1) Váltók (1) vámkezelés (1) varga cigány (1) város (1) vásárlás (2) vásárló (1) verseny (2) versenyzés (1) veszély (1) vétel (2) veterán (1) vfr (1) videóteszt (1) villanyautó (1) vino (1) virago (1) visszahívás (2) visszavett (2) víz (1) vizsga (1) vizsgabiztos (2) vizsgadíj (1) volkswage (1) volkswagen (13) volvo (4) Volvo (1) vonulás (1) vredestein (1) vw (9) Wagon (1) wayteq (1) williams (1) winkler (2) wrx (1) wtcc (1) x-trail (1) x3 (1) x6 (1) xdrive (2) xedos (1) xenon (1) youngtimer (2) zafira (2) zebra (1) zöld (2) zsiguli (1) Címkefelhő

Ki védi meg az autósokat a Magyar Autóklubtól?

2011.10.25. 15:15 Tcomment

Címkék: autóklub dömsödi gábor auto2

Dömsödi belépett a Magyar Autóklubba, ahol a tagok drágábban kapják az akkumulátort, mint bárki az utcáról.

Mai cikkünk blogposztja.

147 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://tcomment.blog.hu/api/trackback/id/tr73329140

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

AUTÓtechnikus · http://novothauto.hu 2011.10.25. 15:31:04

És még sorolhatnánk a piacon lévő többi szolgáltató "ingyenes olajcsere" stb akciókat. Sokszor kérdezik, hogy milyen akciónk van???
Hát pl.: nem baszunk át.

alprazolam 2011.10.25. 15:31:17

Gabi! Azonnal kezdjétek újra a névshowrt hajdúval!

szpsz 2011.10.25. 15:34:42

Van egy ország, ahol álmomban hánytam, Magyarország...

mtk001 2011.10.25. 15:59:21

Már vagy 13 éve nem vagyok klubtag, mert az alábbiak estek meg velem :
- SZétugrott a gyújtáskapcsolóm, nem lehetett indítózni,
- Majdnem három órát vártam (Dunaújvárosban, a centrumban.)
- A két csodapóknak mondtam, akár el is törhetik a zárat, csak haza tudjak menni.
- A riasztóm kábeleit sikerült megkavarni, de a kormányzárral semmit nem tudtak kezdeni.
- Hívtak egy autóklubos autómentőt, aki másfélszeres áron elvitte az autómat a Budapesti Citroen szervízig,
DE !!! Nem hozott semmilyen segédeszközt, hogy a bezárt kormányzárú autót ne lökdösve kelljen irányba állítani. (Ez kb. 45 perc volt.)
Behorpasztotta az első sárvédőmet és persze ennek a javítási költségét elhárította ...
Az autója teljesen autóklubosra volt festve, állítólag AUTÓKLUB partner.

Dühöngő bika · http://napimorgas.blog.hu/ 2011.10.25. 16:05:27

Egyszer beszart a benzinszivattyú az autómban, gyerekkel voltam a város szélén.nem indult
Na jöjjön a sárga angyal.
Valamiért nekem a sárga angyal úgy élt a fejemben, mint olyan szaki, aki azért minimális hibákat ki tud javítani.

Kijött hümmögött, nem koszolta be a kezét, közölte hogy nincs megoldás. Beléptetett a klubba én meg balekként beléptem( mert ingyenes a kiszállás meg "kedvezményes a vontatás" amit ő nem tud, de küldd valakit.Ha kell...

Aztán kijött a sógorom, kiszedte a benzinpumpát 5 perc alatt kiszedte a forgácsot ami megállította. 5 perc. majd visszarakta. 5 perc.

1 évig ez után kaptam ingyen egy olyan újságot ami arra sem volt jó, hogy begyújtsak vele. szarul égett, kemény volt úgyhogy a mellékhelységben sem volt használható, olvasásra meg konkrétan alkalmatlan volt.

Azóta nem próbálkoztam. velük.

tonalcar 2011.10.25. 16:09:16

Apám halálával, Édesanyám örökölte a Zsigulival, a 30 éves klubtagságot is. Megpróbált kilépni ajánlott levélben, személyesen. A kilépés után évekig leemelték OTP számlájáról a tagdíjat és ügyvédi felszólításra sem utalták vissza. Perelni nem akart, beletörődött>no ebből is van a székház...

tlantos 2011.10.25. 16:16:12

Regen (meg a modszervaltas elott) tagok voltnuk, mindig vittuk magunkkal a hitelleveleket kulfoldre. 1x lett is hasznalva. Azokban az idokben volt ertelme. Aztan valahogy elfelejtettek haladni a korral. Na ennek mar igencsak evtizedekben merheto az ideje. Azota nem vagyunk tagok.

fghjk · http://sorry.google.com/sorry/?continue=x 2011.10.25. 16:16:20

90-es évek közepén a ladát vittem oda műszakiztatni, mondja a biztos h nem jó az index, valahol valami zárlat van biztos. mondom ok, de 2 hete amikor hoztam elővizsgára (pénzért megnézetni), akkor ezt nem írták fel. mondja h keressem meg XY-t a telephelyen, ő a villanyos, megnézi. XY-hoz odaviszem a kocsit, kiszedi az indexet a sárhányóból ill csak kiszedné mert rövid a kábel, rángatja, aztán kiszakad. mondja h bmeg. aztán szólt a vizsgáztatnak h megcsinálta és ok minden. megkaptam a forgalmit :)

sunblind 2011.10.25. 16:16:46

... jaaaaj! Ez az új székház ott van amellett, ahol harmincért az ákettes népszabiból hajtogatott papírdinoszauruszt is áttolják a vizsgán? Eszelős hely, ahogy belépsz a nagykapun egyből megcsap a negyven évvel ezelőtti 'mindigvanokosság' szag. :) ... az új székház is biztos okosságból van.

poronyt 2011.10.25. 16:25:45

ez olyan mint a népszabadság, a régi rendeszerben mindenkinek volt, majd elfeljtett leiratkozni róla, mert csak járt és járt és járt...
Csak megjegyzésképpen az ORSZÁG LEGRENTÁBILISABB ÚSJÁGJA (beleértve ide a napi, heti, havilapokat) AZ AUTÓSÉLET.
Ebben még mindíg hatalmas pénz van, mert csak számoljunk egyet röviden:
50.000 x 5.000 Ft tagdíj (átlagoljunk) = 250.000.000 Ft azaz százhuszonötmillió Forint..
Miből van a székház?????

poronyt 2011.10.25. 16:26:31

elnézést, ismerem a számokat.. kettőszázötven milla... (csak javítottam a taglétszámot 50 ezerre)

Romaeus 2011.10.25. 16:27:11

Ez a cikk miért hasonlít egy júliusi a2-es cikkre?

www.auto2.hu/olvas/494-vegre-felebredt-a-magyar-autoklub

A Szilágyi Mesteres szöveg egy az egyben ugyanaz.

gergo · www.indafoto.hu/ppgergo 2011.10.25. 16:28:08

Berda Jozsef utcaban van az uj "palota"
Szep meg minden, de emiatt soha nem lenne AK-tag. Viszont nyaron amikor meg epitettek, surun csak emiatt mentem arrafele :)

gnme 2011.10.25. 16:35:07

autóklub? ez miez, ilyen helyi (magyar) maffia?

a főnökök audival járnak, a beosztottak meg nem akarnak érteni semmihez

ilyen van a szomszédban is, ..a bamba nevezetű uzsorás

karlmann 2011.10.25. 16:41:01

Ha őszinték akarunk lenni ez már régen csak pénzkidobás. Korábban én is voltam tag, de ahogy mások is, én is egy rossz tapasztalat, illetve a viszontszolgáltatás nevetséges volta miatt léptem ki. Ha baj van, a gyári assistance 100-szor többet ér, mert onnan olyan szaki jön ki, akinek van is köze a típushoz.

De mondok mást, ami a cikkben nem is szerepelt, noha nem lenne hátrány az sem. A nyáron Görögországban nyaraltam, kocsival mentünk, a kislányom másfél éves, úgy gondoltam nem lenne hátrány valamilyen segítségnyújtó szolgáltatásra előfizetni. Nagy megeleptésemre a nyaralás idejére kötött utasbiztosításhoz lehetett kötni olyan kiegészítő assistance szolgáltatást is, ami maximálisan lefedi azokat a dolgokat, amik ilyenkor egy műszaki hiba során adódhatnak, plussz van szálloda, utazás, stb költségtérítés is egész Európára.

hörgőszelep (törölt) 2011.10.25. 16:46:09

Mit vártatok tőlük??? Ez is egy a sok sóhivatal közül. Valamikor évekig fizettem a tagdijat, még a Kádár elvt. érájában, de még egy fényszóróbeálítást sem tudtam elérni náluk, pedig többször kisérleteztem vele. Azután elváltunk.

Faby 2011.10.25. 16:49:49

Még bőven az átkos 80-as években történt, talán '82-ben, hogy Balatonról hazafelé az Osztyapenkónál lerobbant alattunk a csalidi 407-es, na nem Peugeot, hanem Moszkvics. Vezérlés szállt el, fogaskerekes volt. Apám klubtag volt (igen, nekünk is jött az autósélet), jött is az angyal, egy Trabant kombival. Helyszínen nem tudta megjavítani, így rokonokhoz, Érdre kellett vontatni (amúgy Szolnokra igyekeztünk).
A csavar itt jött: mondván, hogy a Trabi nem bírja el, várjuk meg, míg végez, és visszajön a saját kocsijával, egy Ladával, és azzal vontat el. Nyilván a saját zsebére jól jött a jatt, amit a vontatásért kapott. A végső poén, hogy Érden, mondván az utca saras, földes, ide nem megy be, az utca végén hagyott minket. Szerencsére lejtett, így lendületből le tudtunk gurulni a végéig. Már akkor is sunyik voltak az autóklubusok!
Végül totál javíthatatlan lett a kocsi, alkatrészt nem lehetett beszerezni hozzá, így egy 412-es Moszkvics váltotta.

cdt75 2011.10.25. 16:56:17

Ez jó lehúzós cikk, de mi van a Dömsödi féle kezdeményezéssel? Mintha ö is szervezni akart volna egy autóklubbot?
Kicsit olyan mint a választásokon. Besározzuk az "ellenfelet" abbÓl baj nem lehet.

tom1034 2011.10.25. 16:58:57

Jó a cikk,végre valaki elkezdi megpiszkálni az ügyet!Sajnos tönkretették az autóklubot is mára,láthatóan csak az ott dolgozók érdekét védik.pitiáner kis alkukkal biztosítják a hatalmukat,sok kis településen a mai napig az autóklub az egyetlen vizsgahely,vezetője a küldött aki szavaz a közgyűlésen cserében a főnökség elnézi hogy 1/3 számla 2/3 fusi meló zsebbe..Itt azért az is érdekes kérdés hogy miként ment át magántulajdonba a sok sok régi klubtag pénze,és még mindig óriási a vagyon rengeteg ingatlannal jellemzően frekventáltabb helyeken!

sutpet 2011.10.25. 16:59:43

2003-ban lerohadt a rönóm (szándékosan,mert többet nem veszek) az M1 en, leesett a vezéműtárcsa 130-nál, konvojban haladva, 9 hónapos és 2 éves gyerekkel.
Kijött az assistant, egy atóklubos, aki kérésem ellenére, a leállósáv veszélyeit ismerve,közölte, nem vontat el az 1 km re lévő pihenőhelyre (tábla alatt álltunk), majd jön a tréler és elvisz, kb 1 óra múlva, addig várjunk
Szerencse hogy a társaink elvitték a családot, én maradram és vártam, de egy török kamion,kilapított.
A mak-i hajthatalan volt a vontatást illetően (nálunk nem volt kötél), nem érdekelte a leállósáv veszélye és a pihenőhely közelsége.

Nem voltam/vagyok/leszek mak-i majom.

Hurri Kán 2011.10.25. 17:01:04

Nem kell belépni... Egyébként szomorú, hogy itt tart az Autóklub.

Fomics 2011.10.25. 17:18:40

Amíg szar van, veréb is van...
Mindenki lépjen ki, oszt felköltözhetnek a Tétényi-fennsíkra, a szoborparkba...

nemnagyember 2011.10.25. 17:19:13

Nem újkeletű az Autóklubos átbaszás. Bevittem az előző műszakin 2 hónapot kapott Barkast, amit csupán az alváz hegesztése miatt kellett újra vizsgáztatni. A vizsgán a biztosuk megkérdezte, hogy most vettem-e, majd amikor bólintottam, előregurult, hogy a hátsó keréken kéziféket mérjen. Közölte, hogy egyáltalán nincs kézifék, de ha velük megcsináltatom, akkor nem kell új vizsgadíjat fizetnem. Egy másik szerelő állt neki, az első fékeket kezdte el buzerálni, mert ott fog a rögzítő. Visszamentem az átbaszóshoz, aki közölte, hogy akkor is meg kell csináltatni, mert különben nem adják vissza a forgalmit. Kifizettem, mert munkaeszköz volt, kellett a kocsi. 1994, Nagykanizsa, MAK telep

Dr. Robin Masters 2011.10.25. 17:35:20

Szükség van erre a szervezetre egyáltalán?

GRX 2011.10.25. 17:40:57

Senkit nem akarok megbántani, de ki az a hülye, aki manapság még MAK-tag? 25 éve még lehet, hogy volt értelme a sárga angyaloknak és az egyéb szolgáltatásaiknak, de manapság?
- modern autók többsége út mellett nem rohad le olyan gyakorisággal, mint az évtizedekkel ezelőtti verdák
- ha mégis, akkor pedig egy kerékcserénél bonyolultabb művelethez manapság úgyis tréler kell, mert az út mellett nem lehet csavarkulccsal megjavítani alkatrész, számítógép, szaktudás hiányában
- az út mellett szerelhető, nem agyonelektronikázott 15-20+ éves járgányokkal egyre inkább csak olyan szent őrültek, ügyeskezű buherátorok járnak, akik képesek maguk is megoldani a problémát
- mobiltelefon és Internet korában gyakorlatilag bárhogyan, bárhonnan tudsz információt szerezni és segítséget kérni

stb stb.
Műszaki állomások monopóliumának megszűnését Dömsödi Mester is említi. Ha egyébként nem kapsz kedvezményt az alkatrészek, szolgáltatások árából (amit egyébként egyre inkább bármelyik szerelő, sőt akár magánember is megkap - válság van, halló!), akkor mi értelme az egésznek? Semmi. Ez is csak egy a pártállami maradványok közül, amelyek döglődnek ugyan, de még viszi őket a lendület, ezért talicskával ki tudják tolni belőlük a pénzt - amíg még van rá lehetőség.

kerdesek05 2011.10.25. 17:42:01

régi rendszerből visszamaradt piaci szolgáltató.
mint az otp számlák a nyugdíjasoknál. drágább mint az átlag, de mivel az ügyfelek már megszokták és olyan korban vannak ahol nem akarnak váltani, hát jó lesz.

tom1034 2011.10.25. 17:44:51

@Dr. Robin Masters: Szerintem egyre inkább! nincs semmiféle autós érdekvédelmi szervezet,itt vannak például a legutóbbi adóemelések regadó kötelező biztosítás, eredetvizsga(saját példa:40ezres utánfutó 17ezres eredetiségvizsgálat) az is megér egy misét mi kerül egy műszakin 20rongyba és persze vigyek meghatalmazást nehogy véletlenül levizsgáztassam másnak a kocsiját-agyrém!Kell a pénz oké de ne már mindent az autósokkal fizettessenek meg!

Ronin_ 2011.10.25. 17:49:42

10 évig tag voltam, egyszer használtam egy városi segítségre. Akkor valóban segítettek. Aztán nem sokkal kiléptem, mert úgy láttam, hogy nincs arányban a szolgáltatás a díjakkal. Nem bántam meg.
Ennyi...

Arlequin 2011.10.25. 18:01:24

Ezt a cikket igencsak a helyén kell kezelni, rengeteg csúsztatás van benne... Dömsödi fúrja a MAK-ot, ahol csak éri, a cikkben említett versenytárs megbízásából.

instrumentat 2011.10.25. 18:03:42

Nem csodálkoznék, ha nem is olyan soká egy nagy nemzetközi autósegély szolgálat átvenné/megvenné az egész pereputtyot. Akkor rögtön értelme lenne az új székháznak... Persze bagóért. Sőt lehet, hogy már rendelésre épült...

Gyurma73 · https://plus.google.com 2011.10.25. 18:04:15

Mi van Dömsödikém nem kaptál lóvét a klubtól??
Senkinek nem kötelező oda menni.
Ez egy elavult szocialista intémény.

jorda 2011.10.25. 18:04:56

Gittegylet !(A rosszabbik fajtából!)

Számos ilyen szervezet és Alapítvány működik ma M.országon kapitalista(magán)érdekek alapján.

Vagyis a vezetőség dúskál a javakban és pénzben.
Feltételezem ugyanakkor az adminisztrátorok és szerelők nem kiemelt fizetést kapnak.

Az itt és máshol működő rendszer része annak a M.országra jellemző al..as és korrupt szisztémának amitől egyrészt hányingere van az embernek,másrészt amiért ez az ország egyre inkább lakhatatlanná válik becsületes állampolgároknak.

Gyurma73 · https://plus.google.com 2011.10.25. 18:09:53

@hörgőszelep:
"Ez is egy a sok sóhivatal közül. Valamikor évekig fizettem a tagdijat, még a Kádár elvt. érájában, de még egy fényszóróbeálítást sem tudtam elérni náluk, pedig többször kisérleteztem vele. Azután elváltunk"
Egy fényszóró állításs miatt váltál el az asszonytól?

Kétgyermekes Családapa 2011.10.25. 18:13:27

Vigyázzon az Autóklub, veszélyben vannak!
Dömsödi belépett, cikket ír... szemet vetett a dologra...
Azon tűnődöm, hogy vajon le is védette már a MAK és az Autóklub nevet a saját privát tulajdonaként, csak csöndben még vár a fellebbezési határidő lejártára?
Aztán majd egyszer csak beindul az ő Autóklubja, és lenyúlja a komplett produkciót, ahogy az Autó2-vel csinálta?
Tapasztalata van, a magyar jogrend kaotikus... szóval vigyázat!

tom1034 2011.10.25. 18:14:03

@Gyurma73: Ez nem állami intézmény ez jórészt a klubtagok pénzéből létrejött egyesület/klub akármi a lényeg nem állami tulajdon csakhogy a tagokat a tagdíj emelésével ügyesen (tudatosan) kiszorították így a vezetőség bebetonozta magát mindezt szép csendben nem feltűnően így rátették a kezüket a sokmilliárdos vagyonra...

nemnagyember 2011.10.25. 18:17:49

@Gyurma73: biztos igazad van. De tudod, ha rendőrt hívsz, a telep összes dolgozója ellened vall. 17 évesen Te is biztosan betéve tudtad az összes hazánkban futó gépjármű műszaki adatait, rajzait, hogy ekkora arcod van. Trollkodj tovább, én nem adok többet enni.

GGG77 2011.10.25. 18:21:39

Az előző rendszerből itt maradt őskövület. Ez az Autóklub. Érdekvédelem!? Ugyan.

scheerti · http://scheerti.blog.hu 2011.10.25. 18:23:46

Az Autóklubb gittegylet, ahogy itt fentebb is írják, nem is vitás. Műszakin náluk is jattolni kellett néhány éve(céges autó), nevetséges indokkal buktattak meg autót(egy öreg Wartburg, párásodó fényszóró miatt, nullrevíziós Swift fényszórói ugyanaúgy párásodtak), eddig minden ismerősöm panaszkodott rájuk, aki ott vizsgáztatott, szóval nem egy szupercsapat.

De ennél sokkal jobban érdekelne, hogy mi oka volt DG-nek épp most belerúgni egy kva nagyot a klubba és az elnökébe? Nem mintha nem érdemelnék meg, de az, hogy egy eddig a TC-re max. kommentet író laptulajdonos a legolvasottabb magyar autós weboldalon alázza őket visszakézhből, nos, az több, mint furcsa.

Aki erre azt írja, hogy az autósok érdekvédelme miatt, az nyilván nem gondolja komolyan. Láttam pár hasonló esetet, mindig volt valami más is, ami a cikkben nincs benne. Itt is valami vita állhat a háttérben, anélkül ritkán szokás ilyen cikket írni.

luxurypunk 2011.10.25. 18:26:32

jajj de nem szeretem ezt a Dömsödit

CoIie 2011.10.25. 18:31:40

A Váci úti, Tesco közeli irodaházakból már egy éve próbáljuk kitalálni, hogy miféle rakétasiló épül a panelek tövében - csak az ablaktalan fémlemez burkolat látszik onnan. Most megtudtuk, de nem lépünk be (ismét) a klubba! ;)

markco 2011.10.25. 18:34:49

@Gyurma73:
Faszkalap!! Csak az asszonytól lehet elválni??? Istenem, de egy korlátolt állat vagy! Ha értelmesen nem tudsz hozzá szólni, akkor inkább kussolj!!!!

Hurri Kán 2011.10.25. 18:46:03

Kb. ugyan az, mint horgászéknál a MOHOSZ. Semmi egyéb, mint néhány semmihez sem értő, íróasztalába tíz körömmel kapaszkodó régi káder hitbizománya.

ízirájderöcsém 2011.10.25. 18:52:33

Én megoldottam a dolgot...most lépek a harmadik tagi évembe az ADAC állományában. Kell egy kis trükközés a belépéshez (online nem megy, csak német címről), de megoldható külföldi címmel is. EU-n belül a társszervezet bármilyen országban érted jön, autóhoz nincs kötve és közeli hozzátartozód is igénybe veheti.
Mindez évi 85 euróért...többször használtam már sokféle autónál, az EU több tagállamában is, gond nélkül.

Peteetow · http://www.automentes-szallitas.hu 2011.10.25. 18:58:43

Az autómentésnek speciel ennyi a reális ára. 4 éve is ennyi volt, de a sok éhenhalási vállalkozó bevállalja még üzemanyagáron is a Ducato típusú, általa autómentőnek nevezett retekkel a munkát, csak mehessen. Nem a rárakódó díjak, jutalékok miatt.
Nem vagyok, és nem is voltam soha MAK partner, csak a tisztánlátás végett.

Gyurma73 · https://plus.google.com 2011.10.25. 19:31:27

@nemnagyember: jól levettek már látták hogy lehet.Autószerelők álma vagy.

Gyurma73 · https://plus.google.com 2011.10.25. 19:34:15

@Peteetow: Ha 20 litert fogyaszt egy Ducato (nem fogyaszt annyit)akkor sem kerül 10ezerbe a gázolaj Bp egyik pontjából a másikig.És a legritkább esetben kell vinni az autót Rákoskeresztúttól Nagytétényig vinni.

Gyurma73 · https://plus.google.com 2011.10.25. 19:37:27

Amúgy a legújabb taxissztrájk is csak az autósokkal baszik ki.Kit érdekel hogy pár ezer fillérvadász nem tud idén Thaiföldön nyaralni?

Peteetow · http://www.automentes-szallitas.hu 2011.10.25. 19:41:35

@Gyurma73: Nem arra gondoltam, hogy egy Ducato 20 litert fogyaszt. Arra próbáltam rávilágítani, hogy az árak kb. egyenes arányban vannak az alkalmazott technika árával. Szerintem a tudásról és gyakorlatról, rakománybiztosításról már nem is érdemes szót sem ejteni.

szmoker (Homo Trollicus) 2011.10.25. 19:43:31

@Kétgyermekes Családapa: már a tolvajbecsület sem a régi, egymást basztatják.
Remélhetőleg kicsinálják egymást.

csokiájsz 2011.10.25. 19:48:57

engem is meglepett, mit keres ez az ürge meg ez a z fikázás a totalcaron....

Az autóklubot b@sztatni meg ősi finnugor szokás, főleg úgy hogy rögtön ott a konkurencia neve...

Egyébként, ha drága az autóklub, minek mész oda? Ez nem a Magyar Ál(l)am, ahol is mindenképpen muszáj fizetned a tagdíjat, ha akarod ha nem. Véletlen egybeesés az A8.. :-D

Asztalos Gábor 2 2011.10.25. 19:50:17

Magánszemély számára nettó + áfa árat megadni alapból jogszabálysértő.

Amúgy mi a gond azzal hogy a hülyéket lehúzzák?

Sok lúzer autós azt hiszi, hogy egy kamu klubtagságtól lesz valaki.

Túl kevés még a gépjárműadó, ha egyeseknek marad pénzük ilyenekre elbaszni.

Magnat 2011.10.25. 19:51:11

@Romaeus: EZ tényleg fura, hogy egyezhet meg egy teljes bekezdés az Auto2 cikkével?

Link megint:

www.auto2.hu/olvas/494-vegre-felebredt-a-magyar-autoklub

szmoker (Homo Trollicus) 2011.10.25. 19:53:31

@Dr. Robin Masters: szerinted egy Kovács úr kvalitású szakember mihez kezdene nélküle?
Menne csövezni???

:)

1kutya 2011.10.25. 19:59:16

szerencsére van saját autóklub (nagybratyó két autómentővel, meg komplett bázissal).

nem véletlen egyébként, hogy ő is le van szerződve az összes biztosítóval + adac, öamtc, europassistance stb, csak éppen a mak-al nem!?

micsoda véletlen...

7esbusz 2011.10.25. 20:09:19

Szomorú. Egyrészről nem kéne senkinek belépnie, (vagy mindenki lépjen ki), másrészt, amikor ismét a jó öreg fejőstehenekhez (autósok) "fordul" a kedves vezető és kormánya (nem újdonság) igazán nagy szükség lenne egy autós érdekképviseletre....

Kutykuruty 2011.10.25. 20:15:31

Vizsgáztatás: Toyota márkaszervízben 22500Ft. A haver aki ott dolgozik előző este eljön az autóért, másnap levizsgáztatja, este visszahozza. A héten menjek be kifizetni. Számlára, bankkártyával fizetve.
Assistance: ha a márkaszervízbe viszem kötelező szervízre, INGYEN adják az egész Európára érvényes assistance-t

pimpike_ 2011.10.25. 20:25:40

Ez az autóklubos szerencsétlenkedés meg asszisztaszolásos marhaságok -Magyarországon-
azoknak szólnak akiknek nincs egy valamire való barátjuk, ismerősük, rokonuk.
Mondhatni antiszociálisak.
Úgy 10 éve lerobbantam , legközelebbi város 5km...
Telefon apámnak és egy havernak.
15 perc múlva visszahívtak mi az aktuális sárgaangyal száma, illetve egy áttétes ismerős száma aki 30 km-re lakott.
Autóklub votatás : 8 ezer (a városig -tehát 5 km!), áttétes ismerős mondta, hogy nem tud értem jönni, de tud egy autószerelőt a közelben akinek van autómentője. Na ezt felhívtam és kijött+elvontatott 2 azaz kettőezer forintért.

Virago_1000 2011.10.25. 20:32:16

Ven kommunistak gittegylete, onmagaval tol ki, aki meg nem lepett ki ebbol a sohivatalbol.

2011.10.25. 20:33:22

Igen, ez a tipikus mai magyar valóság. Luxusautók, tejbenvajban fürdetés a szemétdombok irányítóinak. Van valami, -akármi- ami normálisan működik ebben az országban?

ColT · http://kilatas.great-site.net 2011.10.25. 20:36:14

Tényleg, ezt a bandát miért nem kapargatja meg a NAV? Tuti van valami simli.

UkránMaty. 2011.10.25. 20:38:23

Az Autóklub "előző rendszerből itt maradt őskövület" írták már mások is, szerintem a Dömsödi is ebbe a kategóriába tartozik.

gnme 2011.10.25. 20:39:12

Dömsödi uram, .. Maga egy ikon (!)

mondjon helót a klubnak

---

naaAA? .. zenét valaki?

www.youtube.com/watch?v=FGhNDN2RNOk&ob=av2n

:-)

Shadow55 2011.10.25. 20:48:50

Szidhatjuk az MAK-ot vagy DG-t de a lényegen nem változtat: nincs érdekvédelmünk!!

Pedig kéne..

gnme 2011.10.25. 20:51:43

@Shadow55: nem kéne. Ingyenebéd nincs. (vagy a gyereked eleve kint akar dolgozni?? .. erre nevelődik?)

Nincs kivételezés. Majd először a KKV-k. Akik felszívják az embereket .. aztán az autóklub.

csipa 2011.10.25. 20:51:48

meg tobb ilyen cikket!
en vagyok vak vagy ez Domsodi Gabor elso irasa itt a TC-on?

Accordbela 2011.10.25. 20:58:20

@ízirájderöcsém: de jól írtad!Nekem is van klubtagságim,csak nem magyarországon.Lerobbanás esetén oda visznek ahova kéred,Európán belul(már ha olyanod van,és itt meg vannak határozva az országok)ha nem tudnak,akkor egy éjszakát még fizetnek is szállodában.Vagy ha az autó javíthatatlan,és szervízbe kell vinni(mikozben te békés álmodat alszod a szállodában)kb.200 ezer forintig állják a szervízkoltséget is.Be lehet lépni,durván 60 ezer forint évente!De aki Európát járja,annak lehet hogy megéri!Engem egyszer visszavittek a kiindulási helyemre 600 km-rol.Az autót meg megjavították reggelre.Mit várunk mi itt 10000 forintért?Csodát??

Ejoy 2011.10.25. 21:02:55

Van olyan barom, aki autóklub tag?????

1kutya 2011.10.25. 21:03:21

@Accordbela: a legnagyobb trúváj, hogy nekem semmilyen klubtagságim sincsen, de egy sima, mezei dombornyomott bankkártyához jár az europassistance, gyakorlatilag egész európában+usa (a legnagyobb röhej, hogy olyan a számlám, hogy ezért a kártyáért még nem is fizetek egy petákot sem).

miről is beszélünk? klubtagságról? höhö...

Accordbela 2011.10.25. 21:09:07

@1kutya: Jól van na,az én bankkártyám nem ilyen!Értem én mit mondasz!De van hozzá élet(halál)biztosításom,ami azt jelenti hogyha megdoglok a gyerekem majd boldogabb lesz picivel 18 éveskora után...

Accordbela 2011.10.25. 21:10:58

@Accordbela: Éves meg kora kulon írandó,tudom!:-)

Bambano 2011.10.25. 21:17:12

én egyszer az autóklubban akartam átiratni az autómat, mert gondoltam, hogy klubtag meg minden, a visegrádi utcáról meg horrorokat meséltek.

na a berdában úgy összebalhéztam a hülye picsával, mint atom. a visegrádi utcában meg pikkpakk megoldották a bajom.

tükörfúró 2011.10.25. 21:19:23

A rendszerváltás kis magyar tragédiájának zanzásított kivonata, ennyi

Soha a büdös életben nem lesz itt semmiféle érdekvédelem, mert itt csak "egyféle érdek" van még mindig, az állítólagos "pluralista" és "demkoratikus" rendszerváltás után 22 évvel is

Az pedig nem az egyszeri átlag kisember érdeke, sőt..

lehet ő autós, nyugdíjas, kártyás, sörivő, motoros, hajós, lövész, mindegy...

mindenhol megvannak azok a pofák és módszerek amivel az egészet valamikor valakik félrevitték, és bárhova nézek, bármibe kezdek, mindehol ezt látom

pimpike_ 2011.10.25. 21:20:21

@Accordbela:
"Lerobbanás esetén oda visznek ahova kéred,Európán belul(már ha olyanod van,és itt meg vannak határozva az országok)ha nem tudnak,akkor egy éjszakát még fizetnek is szállodában"

Sőt még 3 italt is és alapos dugásban részed lesz.
Tudom a nővérem mesélte!
(magas labda volt :) )

Secnir 2011.10.25. 21:20:33

szerintem meg kérdezze meg az atlatszo.hu
majd az kiperli.

1kutya 2011.10.25. 21:21:56

@Accordbela: ezzel nem akartam nagyzolni, csak annyit akartam szemléltetni, hogy mekkora átverés az egész ótóklubos téma. halálbiztosításom meg nekem is van és a gyerekem nem csak kicsit jár rosszul, hanem nagyon (és ami furcsa, hogy azért sem fizetek:)

taecleau 2011.10.25. 21:23:52

@Romaeus: ebből meg a totalcar székház épül... :D

Cnere 2011.10.25. 21:42:49

Sokadszor bebizonyosodik, hogy a pénzügyi kultúra nulla. Az emberek lusták, tájékozatlanok és a kisujjukat nem akarják semmiért megmozdítani, mert szeretik a kényelmet, akkor is ha sokba kerül.

Ha valaminek utána kell nézni, szervezni, telefonálni kell, akkor az már nem okés. Egyszerübb fizetni, mint a katonatiszt és cserébe nem kell megmozdulni és gondolkodni.

gnme 2011.10.25. 21:43:41

@taecleau: á ... csak nem kell vasazni, alumíniumozni, hogy a gyereknek be tudják fizetni a napközit.

Ilyen egyszerű dolgok .. (...)

nehogy azt gondolja már itt valaki b+ ... hogy az autóklub az első .. a lófa*t

agresszív öregasszony a billából 2011.10.25. 21:58:03

Na mi van? Elindult a novemberi társadalmi szervezetekröl szóló parlamenti vita megágyazása? Azok kellenek a fidesznek.

Catoo 2011.10.25. 21:59:28

Egyszer meg a '90-es evek elejen volt egy pillanat, amikor nagyon kellett a segitseguk. Telviz idejen havas uton, ket varos kozott elszallt a kocsi fekje. Kozoltek velem a telefonban, hogy nem segitenek, mert hetvege van. - Kezifekkel mentem 150km-t hoban.

Majd 2000 utan volt BP belso keruleteben volt egy uzemanyagcso szakadasom. Kozoltek, hogy 5ora mulva jonnek ki segiteni, horribilis aron, ha nem vagyok tag. Kicsit olcsobban, ha tag vagyok. Taxis segitseggel kb. 1000Ft-bol felora alatt megoldottam.

Jelenleg az angol AA klub tagja vagyok! Ha hivom oket, mert baj van, a forgalomtol fuggoen egy pillanat alatt kijonnek. Rendesek es segitenek!...

A magyar tenyekrol nem erdemes mar semmit se mondani. Mert mar nincs ra szo! A nyelveszek pedig meg nem talaltak ki ra megfelelot!!!

röhhencs 2011.10.25. 21:59:43

@Jankove: "Van valami, -akármi- ami normálisan működik ebben az országban? " most erősen elgondolkodtattál... :(

gnme 2011.10.25. 22:03:59

@hoppáhoppá: fidesz? ... egy nyugdíjas klub külömbül múködik

röhhencs 2011.10.25. 22:07:08

@Accordbela: "Mit várunk mi itt 10000 forintért?Csodát?? " ahogy én látom a baj inkább azzal van, hogy ezért a pénzért kapsz egy nem túl minőségi autósújságot (évente nyolcszor), aminek a színvonala kb. 10 évvel le van maradva a világtól, néhány apró "ingyenes szolgáltatást", MINDEN MÁST viszont lényegesen túlárazva. Vagyis ami tényleges segítséget jelentene, azt drágábban kapod, mint egy mezei szolgáltatótól.

Karl Friedrich Drais der Freiherr von Sauerbronn · http://darazskarcsi.blog.hu 2011.10.25. 22:31:11

Érdekvédelem:

Baleseti adó
Jövedéki adó
Átírás
Regadó
.
.
.
.

mi a MAK álláspontja? A külföldi rendszámot legálisan használóknak sem tudtak felvilágosítást adni, mondván nem ők a NAV. De hogy nem tudtak egy állásfoglalást a Navból kiverni....

Krisi 2011.10.25. 22:31:52

Mi ez a szar itt a totalcaron? ez lett az új fikablog? blikk-re hivatkozni? azon lovagolni, hogy milyen autóval jár a másik, és hogy milyen gumi van rajta? meg különbenis, ki a fasz ez a Dömsödi Gábor? fáj neki, hogy nem ő jár A8-assal?

nem gondoltam volna, hogy ilyen előfordulhat, de ez a fikaáradat itt alulmúlja Bende Tibi és Gyulavitéz észosztásait összesen, ami azért valljuk be nem könnyű feladat :)

ettől függetlenül a MAK egy rossz vicc, tényleg olyan, mint az OTP bank, hogy mindenki elfelejtett kilépni, és a sok öreg még eltartja. de ez a cikknek nevezett valami színvonalon aluli itt a TC-n, remélem nem ebbe az irányba halad az oldal, hogy idejön bárki és ír egy konkrét, személyeskedő balfaszságot.

Gyurma73 · https://plus.google.com 2011.10.25. 22:37:23

Dömsödi fizetett hogy megjelenjen az írása??
Az a fazon kb annyira hiteles mint Gyurcsány.

Lionel North 2011.10.25. 22:45:49

Mit várunk 10000Ft-ért?
Hát mondjuk Nagy-Britanniában a Királyi Autóklub Tagság átszámolva pont duplája... Az alapcsomagban évi 3 ingyenes kiszállás javítással, ha nem sikerül vagy egy órán belül nem megoldható, akkor az autó szervízbe (általad választott, akár az ország másik felébe) téged és még +8 főt a az uticélhoz juttatnak. Ha az autót nem otthoni szervízbe küldted akkor a visszautat is fizetik. Nekem spec a motorral volt defektem este. Javíthatatlan volt a gumi. Kb 2 perc alatt kiguglizták hol kaphatok újat (speciális ritka méret) majd letelefonálták a gumissal, hogy a zárás után 45 percel tudnánk csak odaérni, várjanak már meg...

2011.10.25. 22:47:29

Van még olyan az országban, akinek nem fejlődött ki az érzéke az átverés kiszaglására. Belőlük él ez a társaság, meg is érdemlik.

nikó 78 2011.10.25. 22:52:38

Abszolút nem csodálkozom azon, hogy többek között, ez sem működik ebben az elba..ott országban.Mert ha működne, akkor talán nem lenne regadó, jövőre 30%-os KGFB emelés, stb amelyek folyamatosan, a lovaskocsi, illetve a bicikli felé tereli a népet. Egyébként, én is náluk szoktam vizsgáztatni. Egyedüli problémám a pult mögött évek óta helyet foglaló bunkó primadonna, aki még mindíg nem fogja fel, hogy ő van az ügyfelekért, és nem fordítva

lyken 2011.10.25. 22:54:15

A MAK az a szervezet, ahol mindenki tag addig amíg nem szorulna rá valamelyik szolgáltaqtásukra.

Merida001 2011.10.25. 22:57:01

Gusztustalan, lehúzó, csavargó banda! De régen is azok voltak...

Wolfram 2011.10.25. 23:19:41

Nem olvastam végig, de nem értem az újságíró meglepődését. Mit kell itt értetlenkedni? Mindenki tudja, hogy lopják ki a pénzt Innen is. Csak a megfelelő %-ot leadja a megfelelő helyen, és ezért nem lesz baja.

PomberMaci 2011.10.25. 23:21:47

Utoljára kb. 20 éve szívattam magamat náluk, amikor is megszűnt a szinte monopol helyzetük a vizsgáztatásban. Lehúzós banda.

Kiwicake 2011.10.25. 23:37:38

Hosszú évek óta nem vagyok tag, de pár éve a 4 éves Toledómat hozzájuk vittem vizsgáztatni, alapból feltételezve, hogy legkorrektebb, legolcsóbb. Felhívtam őket, mennyi az annyi, úgy rémlik, 24k volt Oké, megyek. Majom voltam. Már javában ment a vizsga, mikor megláttam a tarifát. Sacc/kb. árakat mondok: előzetes átvizsgálás: 8000 Ft, hatósági vizsgadíj: 16000 Ft, összesen 24e Ft. Kérdezem a pultban unatkozó hölgyet, hogy én vizsgázni hoztam a kocsit, nem átvizsgálásra, miért nem kérdezték, hogy kérem-e 8e Ft-ért. "Mert az kötelező." Mi vaaaaan? A hátralévő 45 percet azzal töltöttem, hogy megpróbáltam megértetni vele a helyzetet, de a 70-es és 80-as évek szellemiségét csak az öklömmel tudtam volna áttörni.
Soha többet MAK. (Ahogy sokan leírták, amúgy is felesleges, és csak a sok műbőr autósszütyős, nyugdíjas suzukis bácsikát sajnálom, akik még ma is fenntartják...)

chipanddale74 · http://www.autosvilag.com 2011.10.25. 23:42:24

@cdt75: Igazából nincsenek válaszok, csak a befolyt pénz irigylése. Neki lehet állni és szervezni egy másik klubbot, és akkor majd lehet mutogatni, hogy mi jobban tudjuk.

belepofazok 2011.10.25. 23:45:26

Nem látok semmi kivetnivalót az autóklubban.

Aki akar, lehet tag. Aki nem akar, az nem lesz tag. Nem kötelező.

Más kérdés, hogy én kurvára ne akarok tagja lenni.

Accordbela 2011.10.26. 00:01:46

@pimpike_: Hulye vagy,az is maradsz,ezen nem segíthetek!:-)

Accordbela 2011.10.26. 00:14:11

@1kutya: Tehát semmit nem fizetsz és csak adnak?Mert Te vagy olyan jó fej hogy annál a banknál nyitottál számlát.Akkor jobban csinálod mint én!De tényleg,nem akarok kukacoskodni,meg nem hiszem hogy nekem jutott a legjobb.Szerencsés vagy,majd utánanézek hogyan csináltad!:-))Mennyi adót csalsz évente??:-))

Fejér Lilla 2011.10.26. 00:16:17

Az elmúlt két évben háromszor kellett a segélyszolgálatot kihívnom. Egyszer az M7-esen a zalakomári pihenőnél, egyszer Budapesten a Boráros téren, egyszer itthon a házunk mögötti parkolóban. Mindháromszor fél órán belül megérkezett és mindháromszor meg tudta úgy oldani a problémát, hogy eljuthattam vele a szerelőhöz a végleges javításhoz.

Accordbela 2011.10.26. 00:24:00

@Fejér Lilla: És mi volt a baja az autónak?

JawasZoli 2011.10.26. 02:02:17

@Lionel North: az a kulonbseg Mo es UK kozott, hogy UK mar 300 eve kapitalizmus van es a vevobol elnek. Mo meg ez meg igen csak gyermekcipoben jar dolog. Milyen geppel nyomod, es merre vagy kies angliaban? en Southamptonban vagyok kis csaladommal. udv.

Tökösmákos 2011.10.26. 04:32:32

Belépni valahova ahova nem kötelező ? Tagdíjat fizetve ?? NOORMÁÁÁLIIIIS ???

nemnagyember 2011.10.26. 05:51:55

@Gyurma73: elolvastad egyáltalán, amit írtam? Nem levettek, hanem megzsaroltak, a forgalmit visszatartva. Kérdezek tőled: mennyire volt gyakori, hogy első kerékre fog a kézifék? Az autószerelők rémálma vagyok, mert itthon javítom, amit kell. Csak műszakira adom szerelőnek a kocsit. Mellesleg pont autószerelő ismerősöm szaltózott egy C5-el, mert kézifékkel akart megfordulni a hóban.

soska71 2011.10.26. 07:40:35

Kedves Gábor!

Amit az a2 újsággal tettél (és amilyen utódot létrehoztál abból kinőve, na az hasonló mint az autóklub működése, csak a zséről szól) azt nem bocsátom meg, de ez a cikk jó. Sőt, hivatlaos Üllői végén Suzuki szervíz, műszaki vizsga számlával 19.500 Ft. Ha gondolod folytasd és tárd fel a BKIK (budapesti kereskedelmi és iparkamara) ügyeit. Van ott is székház a Krisztinán és a kilépő tagokat fenyegető cégvezetés (én már át se veszem az irományaikat). A legszebb náluk az, hogy a saját alapszabályukat sem ismerik, uis abban az van, hogy a "tagság kilépéssel megszűnik". De ők ragaszkodnak ahhoz, hogy az írásban történjen.

depi vol.2 2011.10.26. 08:31:19

Dömsödi Gábor a Totalcar-nál?????
Jesszusom......................

A Magyar Autóklubtól meg aki eddig nem menekült, az megérdemli a sorsát.

e-kor 2011.10.26. 09:03:08

üdv!

ez nem a reklám helye, de tudom javasolni a forensis autóklubot, teljesen ingyenes és rengeteg hasznos szolgáltatást nyújt, pl Agip kútnál -8 Ft literenkénti kedvezmény, azonnal, nem pontgyűjtő marhaságra megy.
számold ki, hogy ha évente autózol 10.000 km-t csak a benzinen nyersz évi 5600 ft-ot 7 literes átlagfogyasztásnál, ezen kívül olcsóbb kötelező, casco stb, így éves szinten amit nyersz abból simán köthetsz egy minőségi assistance szolgáltatást tök ingyen!!! szóval ez tényleg az autósokért van igaz, hogy nincs drága székházuk...

AczélGyuribácsi 2011.10.26. 09:05:41

Ez egy remek, nagyszerű írás, mint a korabeli TC-s anyagok!
Ebből kellene több és nem a mai "tahózó", marketing és bulvárszemétből.
Mondjuk évekkel ezelőtt sem a MP-s munkatársak képviselték a színvonalat, szerintem cserélni kellene...
Aki meg nem tudja az A2 dolgait, az ne ugasson itt!

T-roger 2011.10.26. 09:06:06

Hát én két ízben is igénybe vettem már jó régen a MAK jogsegélyét. Egy ügyvédnő segített benne végig nagyon korrekt volt és meg is nyertük a dolgokat közös megegyezéssel a partnerrel szemben. 2 levelet írt ezért kért 20000 Ft ot amit a károkozó fizetett ki. Azóta szerencsére semmi károm nem volt, most állítólag a DAS profi ebben. A következő 100 évben nem akarok senkihez sem menni ilyen ügyekben.... :)

soska71 2011.10.26. 09:15:35

@AczélGyuribácsi: hasonlítsd már össze az "Az autó" és az a2 vagy a plusz (utóbbi Dömsödié) újság színvonalát. Elperelte a szerkesztőségtől és a dolgozó tagoktól a nevet, majd az alatt kiadott egy öszalepátolt szupergagyit. Most se jobb, copy-paste cikkek és bulvárszar. szerettem a műsorait (a mostani ATV-s dolgait hagyjuk), a tv-s autós TV2 dolgokra gondolok. Ez a cikk is jó és bevállalós, sok ilyet kívánok neki. Abban az egy ügyben viszont szerintem gáz amit művel(t). Ennyi.

halaloszto 2011.10.26. 09:27:43

Hany tagjuk is van? Nem lehet osszeszedni parezer embert, belepni, es levaltani a vezetoseget?

vajk

Harkov 2011.10.26. 09:58:09

Ideje volt felkavarni a szart egy kicsit az Autóklub körül!Tehetetlen öntömjénező társaság semmilyen eredményt nem értek el az érdekvédelemben sőt az utóbbi években még a látszatot sem igyekeznek fenntartani.
A 90-es évek közepén nagybátyám Golf2-esét meghúzták műszakin a teljesen fehér E-jeles Hella hátsólámpa miatt ami Németországban csont nélkül átment.
A pótféklámpás mizériáról ne is beszéljünk..

Kombájnos 2011.10.26. 10:01:26

Csak hogy valami jó is elhangozzék:

Egy éve a hevesi megyeszékhely műszaki állomásán vizsgáztattam az autómat.

Nagyon korrekt volt a hozzáállásuk!
A vizsga előtt és közben kizárólag csak a jó szándékot és a segítőkészséget tapasztaltam a dolgozókon. Semmi lehúzás és ügyeskedés.
Ezúton is megköszönöm Nekik a tapasztalt korrekt hozzáállást!

biohazard 2011.10.26. 10:48:17

Jó a cikk, bár nem nagyon értem, hogy mi köze a télnek a peres gumihoz, nekem is 285/35 volt a téligumi.

Shadow55 2011.10.26. 11:20:50

@gnme: Pont ebben tévedsz: mivel soha semmiben nem tudtunk összefogni (magyarok) nem is értünk el semmit. Meg kéne tanulni összefogni, a közösségi érdeket is nézni a sajáttal szemben (politikusaink ellentéte).

KKV-ról annyit hogy ott is pont ez a hiba (kormányzetnek dolgozok ezen a témán mint tanácsadó), a magyar cégek képtelenek a koperációra és ezért tőkeszegények. Így jön a multi és keresztbe lenyeli őket, pedig ha összefognának esélyük is lenne. Így csak maradnak az összeszerelő üzemek és a kereskedőcégek. Egy kicsit elkenyarodtam de a lényeg: összefogás, együttműködés aki erre képtelen (MAK) azt ki kell iktatni a rendszerből, legyen egy új szervezet aki jobban odafigyel az autós igényekre..

kipe · http://www.car-tarsak.blogspot.com/ 2011.10.26. 11:38:16

Srácok !

ugye nem gondoljátok komolyan hogy Dömsödi Gábort beengeditek a Totalcarba....írogasson csak a lapjába, ott a helye nem itt !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Alfonz83 2011.10.26. 11:59:00

Üdv Mindenkinek!
Annak idején, amikor meghirdette a MAK az előzetes műszaki felülvizsgálatot ( jelenleg normális helyeken úgy működik, hogy az észlelt hibák megszüntetése után a járművet levizsgáztatják ) én is bejelentkeztem. Megállapították, hogy a jobb hátsó kézifék néhány %-kal elmarad, a szerelő javasolta a betét megcsiszolását. A MAK (Miskolc) udvarán meg is történt a beavatkozás és kértem, hogy akkor nézzük meg, hogy jó-e? Kerek perec elküldtek, na nem a fenébe, csak az irodába azzal, hogy kérjek egy újabb időpontot és fizessek be egy egy új előzetes vizsgálatra, ahol majd találnak egy másik hibát és kezdhetem az egészet előlről. Nem náluk vizsgáztattam az autót! Még egy kényszerű kisérletem volt a céggel: a diesel autóm zöldkártyáját kellett csináltatni, de több helyen nem volt hozzá adat. A MAK vállalta, el is vittem az autót, meg is vizsgálták és küldtek az ügyintézőhöz. Befizettem a kért díjat és megkaptam a papírt NEM MEGFELELŐ bélyegzéssel. Amikor megkérdeztem, hogy akkor most mit csináljak, a hölgy mellett beszélgető szerelők egyike megjegyezte, hogy a füstölés csavaron fordítsak 90 fokot balra.Ők nem tudták megcsinálni?! Ezt a kártyát sem náluk szereztem be! Az Autósélet kiadványukért azóta sem ejtettem könnyeket!

Hurri Kán 2011.10.26. 12:06:03

@Alfonz83:
Ez sajnos így van... Érdekes módon, német műszakin pl. (volt róla itt is cikk, meg máshol is), ha a kocsinak csak apróbb hibája van (elálítódott fényszóró, nem működő világítás, stb.), tehát ami ott helyben javítható, megcsinálják, ÉS levizsgáztatják az autót. Mert nem a lehúzás a cél, hanem az, hogy műszakilag TÉNYLEG alkalmas autók vegyenek részt a közlekedésben.

ZYLO 2011.10.26. 12:17:14

A cikk nem Dömsödi Gáborról szól, hanem az Autóklubról. És igencsak jó.

Dr. Dzsásztisz 2011.10.26. 12:47:15

1988-tól voltam 21 évig autóklub tag. TÓl sokáig dobáltam ki az ablakon az éves díjat. Kétszer lett volna rájuk szükségem, de mindkét alkalom brutálisan drágább volt a "sarki" megoldásnál. Az egyik a cikkben említett akkumulátoros ráfizetés. Ráadásul, amit beszerletek az kisebb teljesítményű volt, mint ami gyárilag javalott volt. A második alkalommal már nem hagytam magam lehúzni. 2-3 napig gondoltam bérelek tőlük autót, amíg a családi verda a szerelőnél van. Nos a legolcsóbb autójuk is majd 40%-kal haladta meg a piaci bérleti díjakat....
Simán ellopják a befizetett tagdíjakat. IMO

biohazard 2011.10.26. 13:05:32

@peti.olah: Nem sokat ér a fizika, ha az autóra csak egyetlen méret jó.

yaffa · http://www.yaffa.blog.hu 2011.10.26. 13:43:50

Én anno beléptem az Autóklubba, mert külföldi Assistance-t kínáltak, emberi áron. Fizetgettem a díjakat, azután hoppá.
12 évesnél idősebb autóra nincsen európai assistance :(
Tehát ha autóklub tag vagy, akkor ne legyen youngtimer-ed.
Egyszer vittem vizsgára a gépet, szó nélkül kivágtak. Mondom ezt így hogy? Hát sajnálják, de ha 30 napon belül újra jövök, akkor már csak a vizsga díjat kell kifizetnem.
Átmentem egy szervízbe, röhögőgörcsöt kapott a fószer a vizsgalaptól. Csak olyan tételek voltak rajta, amiket jelezni kell, de nem buktatási okok. 5 perc múlva le volt vizsgáztatva a kocsi, és nem a jatt tolta át!
Na ekkor léptem ki...

kipe · http://www.car-tarsak.blogspot.com/ 2011.10.26. 14:02:55

Micsoda véletlen egybeesés (...)

"Új, ingyenes autós érdekvédelmi szervezetet alapított Dömsödi Gábor Autó2Klub néven."

...nincs is ezzel semmi probléma és tiszteletre méltó egy ingyenes érdekvédelmi szervezet létrehozása, csak azért elgondolkodtató pont most, pont az ország legismertebb autós webén ez a cikk megjelenése...meg a módszer (...)

vomit 2011.10.26. 14:39:15

@Faby: ha eltettetek volna a 407-est, most akadna alkatresz hozza, es aranypenzt erne.

Rekspa 2011.10.26. 14:59:02

Most hivatalosan ki a MAK tulajdonosa?

Sutheo 2011.10.26. 15:22:16

A kérdés az, hogy miért nem meglepő, hogy egy szervezet mifelénk így működik...

Suttora 2011.10.26. 17:57:05

Remélem abból nem lesz rendszer, hogy Dömsödi írogat mindenfélét a TC-n. Mert azt nagyon nem szeretném...

Gyurma73 · https://plus.google.com 2011.10.26. 17:57:34

Amúgy meg mindenki annyit kér amennyit akar ,kapitalizmus van,nem kötelező ott vásárolni.

Pl a Tescoban 210 a csirkefarhát az Auchanban meg 199 ,moist akk9or reklamáljak hogy a Tesco szar lehúzós cég?
A MAK tipikusan a laikus autósoknak van.

Suttora 2011.10.26. 18:12:41

@Gyurma73: Szerintem reklamáljál mindenképpen, aztán csinálj szépen egy húsboltot, majd írd meg a homárra, hogy mindkét helyen drága és büdös a csirkefarhát. Nyugodtan hivatkozz a Blikkre és el ne felejtsd megnézni, milyen autóval járnak a vezérigazgatók és milyen gumi van rajtuk.

Mert itt kb. ez történik...

Egyébként nem pártolom az Autóklubbot egy cseppet sem, de ez így ebben a formában és kipe 14:02-es idézetével együtt egyszerűen visszataszító.

kamionmentés · http://www.kamionmentes.hu/ 2011.10.26. 19:01:44

@kipe:
Nem mintha meg kellene védeni, de ezt a témát már nagyon régóta feszegeti.
Pl. 2011. majus
auto2.hu/olvas/400-a-legy-esete-a-magyar-autoklubbal

És még régebben ment az autosszakszervezet.hu-is, ami ma már a fentebbi oldalba integrálódott. Annak megszületését is már a MAK ténykedése generálta nagy részt.

gnme 2011.10.26. 19:16:06

@Shadow55: ne haragudj hogy ilyet mondok, de ez merő általánosítás

... egykalap alá vettél minden kkv-t és minden magyart? háát b+ (..)

és mivan olyankor, ha egy kkv direkt nem akar kooperálni belföldi cégekkel (és pályázatszédelgőkkel), mert direkt exportra gyárt?

akkor az tipikus magyar mi?

Shadow55 2011.10.26. 20:44:08

@gnme: Az átlagról beszéltem, mert az adja a súlyt. Vannak pozitiv kivételek, de nem abból kéne általánosítani.

Ha ismered őket, akkor tudod milyen kevés olyan KKV van ami exportra gyárt!! Pont ezekből kéne több, de ez összefogás nélkül nem megy (tőke, ötlet, kutatás, gyártás, stb..).

És ha megkérdezel egy külföldit a "dögöljön meg a szomszéd tehene is" szemléletet mondja ránk. Talán ezen kéne először változtatni. A MAK ügy ezek alapján van: idióták odafönt mi pedig tűrünk, és ameddig tűrünk maradnak..

Szerinted kinek kell lépnie értünk (polgárokért)??

tom1034 2011.10.26. 21:53:40

azért tényleg elgondolkodtató,hogy ha a suzukit fikázó cikk jelenik meg egyből jön rá 500 komment,amikor meg értelmes mindenkit érintő ügyről van szó érdektelenség illetve az említett dögöljön meg a szomszéd tehene is mentalitás a válasz...Meddig tűrjük még,hogy fejőstehénnek nézzék az autós társadalmat! Csak támogatni tudom Dömsödi kezdeményezését,hajrá Gábor kíváncsi leszek mi sül ki belőle!

tothdave 2011.10.27. 00:03:11

CSak annyit szeretnék hozzá szólni. Ausztriában élek osztrák autóklubtag vagyok. Egy kicsit a szolgáltatásokról: komplett tagdíj 109 € (kb. 30.000Ft). Ezért nyújtott szolgáltatás dióhéjban:
érvényes egész Európa, Földközi tengeri szigetek, és Földközi tengeri körülötti országok. Ingyenes mentés,szervizbe vagy haza szállitás, csere autó(opel insignia, octavia, stb.). Baleset, a sofőr sérülése esetén minden ami lehetséges: szállás, pótsofőr, mentőrepülő, stb.
Amúgy kapsz minden évben egy 1000 €-os csekket ami ha elromlik a kocsi a partner szervizben érvényes, és majd otthon az autóklubbal rendezed a javítást. Sajnos Magyarországon itt még nem tartunk.

calibra91 2011.10.27. 09:24:51

Mai magyar VALÓSÁG...

sajnos...

cdt75 2011.10.27. 14:53:18

@tothdave: Itt magyarországon meg a harmadáért kapsz korlátlan számú segélyt meg két 20 000Ft értékű szállítási bónuszt. Ha egyszer kell mondjuk Budapesten elszállítatni az autódat, már simán visszajött a pénzed (még Domsödi szerint is) De itt ez a 10 000Ft is sok.
Próbáld meg meghirdetni itt 30 000Ft-étr az ÖAMTC csomagot, és nézd meg hányan jelentkeznének rá! Szerintem "koldusbotra "
jutnál.

Gyurma73 · https://plus.google.com 2011.10.27. 18:01:00

@cdt75: 20 név alatt kétszer kellett menteni ,évi 50 ezer km et megyek.

ízirájderöcsém 2011.10.28. 07:18:37

Most tényleg a vizsgáztatás ekkora para, csikánók? Kelet-Pest megyeiek, ott a Veres Autó, 18 ezer az azonnal műszaki, ha az autódnak nem lóg a bele...

bagoly155 2011.11.12. 12:25:38

@Gyurma73: A taxisok szerintem nem nagyon járnak nyaralni, ők a sok droid (autóbérlő) miatt háborognak akik azoktól veszik el a melót aki beruház egy autóra és vállalkozik, azok meg minden bejelentés és egyéb nélkül furikáznak.Meg a társaság vezetők alakitják az irracionális árakat amivel 400-as nyállal és havi 70.000.-es tagdij mellett kell dolgozni.Ezen kivűl még ugye van kiadás egy vállakozás fenntartásánál.Elnézésed kérem a belevauért!

bagoly155 2011.11.12. 12:30:18

Az baj az segélyesekkel, hogy ha egy dróttal vagy jeladóval tőbb van az autóban már nem tudja javitani mert gőze nincs hozzá és ennek felyében még lerántanak pár ezerrel.

Protoduster 2014.09.11. 20:02:17

@Catoo:
FYI: az AA (Brit Autóklub) magyarországi partnere a Magyar Autóklub (mily meglepő). ugye nem gondolod, hogy lerobbansz Budapesten és Londonból jön a szerelő de szerencsétlen idióta? Az, aki segít neked itthon, a Magyar Autóklub sárga angyala.
Most már befoghatod a szád.
süti beállítások módosítása