HTML

TComment

A Totalcar kommentblogja, nem csak trolloknak.

Friss topikok

Belsőség

Nincs megjeleníthető elem

Jajj, de csúnya!

Nincs megjeleníthető elem

Racingdream

Nincs megjeleníthető elem

Rallyedream

Nincs megjeleníthető elem

Reklámarchivum blog

Nincs megjeleníthető elem

Robogóblog

Nincs megjeleníthető elem

A sebesség oltára

Nincs megjeleníthető elem

Címkék

02 (1) 03 (1) 05 (1) 07 (1) 08 (1) 10 (1) 10.rész (1) 100 (1) 11 (1) 111 (1) 117 (1) 12 (1) 120 (1) 121 (1) 127 (1) 1275 (1) 128 (2) 13 (1) 133 (1) 139 (1) 14 (1) 154 (1) 16 (1) 17 (1) 19 (1) 2011 (2) 2012 (10) 2013 (9) 208 (1) 22 (1) 23 (1) 24 (1) 26 (1) 27 (1) 3 (1) 3008 (1) 300 ehuf (1) 301 (2) 302 (1) 308 (1) 31 (1) 32 (1) 320d (2) 320i (1) 33 (1) 34 (1) 35 (1) 36 (1) 38 (1) 39 (1) 4 (1) 41 (1) 42 (1) 44 (1) 45 (1) 47 48 (1) 4runner (1) 4x4 (2) 50 (1) 508 (3) 51 (1) 58 (1) 7-es (1) 71 (1) 75 (1) 76 (1) 77 (1) 79 adás (1) 7 rész (1) 80 (1) 81 (1) 850 (1) 87 (1) 88 (1) 911 (3) 93 (1) 94 (1) 97 (1) 99 (1) a3 (2) a6 (3) a8 (1) abroncs (1) accord (1) adac (1) adás (4) adás-vétel (1) adás-vételi (1) adatbázis (1) adó (3) adócsaló (1) alfa (1) alfa romeo (1) alkatrészek (1) alkohol (1) állam (1) allroad (1) amarok (1) amerika (2) ampera (2) amts (1) anglia 2014 (1) angry (1) árak (1) árverezés (1) assur (2) aston (1) astra (4) ásványi (1) átírás (3) átjelentkezés (1) átverés (2) audi (14) Audi (1) autó (1) auto2 (1) autóbérlés (1) autódiagnosztika (1) autók (1) autóklub (2) autópálya (4) autópiac (1) autósiskola (2) autóvásárlás (2) autózás (2) Avant (1) avensis (1) aygo (1) az év autója (1) b125 (1) bajor porn (1) baleset (5) balesetmegelőzés (1) balesetveszély (1) bank (2) becsületsértés (1) bedőlt (1) beetle (1) behozatal (1) bejárás (1) belváros (1) bemutatás (1) benzin (6) benzinkút (1) bfr (1) bicikli (5) biciklis (1) bioetanol (1) birds (1) bíró márk (2) bírság (5) bírságok (1) biturbo (2) biznisz (1) bizományi (1) biztosítás (4) bkk (2) bkv (3) black cell (1) blog (1) blues brothers (1) bme (1) bmw (18) bogár (1) böp (1) bőr (1) boss (1) botrány (2) boxter (1) bringa (1) bruno (1) budapest (9) bullitt (1) bullshit (1) büntetés (3) bürokrárcia (1) busz (1) buzikék (1) camaro (1) can (1) capri (1) car of the year (1) cayenne (1) céda (1) ceed (2) check engine (1) chevrolet (3) cigánykerék (1) cigi (1) Címkék (1) citadella (1) citigo (1) Citroen (1) civic (1) co2 (1) comment (1) connect (1) cooper (1) corsa (1) corvette (1) coty (3) cougar (4) country (1) credo (1) critical mass (1) csalás (5) csaló (1) csapatás (1) csapda (1) csekk (3) csere (2) cserhalmi (1) csikós (2) csikós zsolt (2) csökkentés (1) csúnya (1) cx5 (1) dacia (3) daewoo (2) Daihatsu (1) deauville (1) debrecen (1) demó (1) detomaso (1) de tomaso (1) diagnosztika (4) díj (1) dízel (7) dögkeselyű (1) dokker (1) dokkolás (1) dömsödi (1) dömsödi gábor (1) drága (1) ducati (1) dudálás (1) dugattyú (1) dugó (2) dupla (1) dzsudzsák (1) e85 (1) ecoboost (1) econell (1) égésétér (1) égéstér (118) egester (5) Égéstér (5) égéstér78 (1) égő (1) eladás (2) elantra (1) elkúrtuk (1) ellenőrzés (1) első (2) első autó (1) eredetvizsga (1) esküvő (1) esztergom (1) eu (2) év autója (2) extra (2) ez kellett (1) f1 (1) fabia (1) facelift (1) fagyálló (1) fail (1) famin (1) fejegység (1) feljelentés (1) felkészítés (1) fellebezés (1) felni (2) félretankolás (1) fényszóró (1) ferenciek tere (1) férgek (1) ferrari (1) festés (1) fesztivál (1) fiat (5) fidesz (1) fiesta (2) figyelem (1) fluence (2) focus (4) fogyasztás (3) ford (16) fordulatszám (1) forgalom (1) forma-1 (1) forma 1 (2) formula (1) fotelfizikus (1) frankfurt (1) frt (1) fűtés (1) fx45 (1) gáz (1) gázolás (1) generátor (1) genf (1) geochallenge (1) ghosn (1) GLT (1) golf (4) golfos (1) gran coupé (1) gs (1) gt (1) gt86 (2) gtc (2) gts (1) gumi (1) gyalogos (5) gyarapodás (1) gyászhír (1) gyorshajtás (3) gyúrás (1) h4 (1) hajtókar (1) halott (1) hamis (2) hang (1) hangszóró (1) hangyász (1) háromkilós autó (1) használt (1) hasznaltautó (1) használtautó (5) használtteszt (1) hátsókerékhajtás (1) ház (1) hazugság (1) helló (1) heves (1) hho (2) hibák (1) hidegindítás (1) hidrogén (1) hifi (1) hirota (1) hitel (4) hitelkárosult (1) hóhelyzet (1) honda (3) horgász (1) hülye (1) hurok (1) hybrid (3) hyumdai (1) hyundai (5) i30 (1) i40 (3) ibiza (1) ideiglenes (1) igo (1) illegal (1) illeték (2) ilyen volt (1) importőr (1) india (2) induktív (1) infiniti (1) ingyen (1) insignia (3) isuzu (1) ittas (1) izé (1) izomauto (1) jaguar (1) japán (4) japánautó (2) japanese (1) javítás (2) jeep (1) jimny (1) jobbik (1) jogosítvány (1) jogszabály (1) jogtalan (1) jövő (1) jubileum (1) juke (1) juke-r (1) ka (1) kabrió (1) kamera (2) kamion (3) kamuvétel (1) kangoo (1) karbantartás (2) kárfelmérés (1) karosszéria (1) karotta (5) kathi béla (1) kátyú (4) kávé (1) kekkh (1) kérdezz felelek (1) kéregető (1) kerékpár (4) kerékpáros (1) kerékpározás (1) kerékpártartó (1) kerékpárút (1) keresés (1) kereskedő (2) kereszteződés (1) késés (1) kesjár csaba (1) kgfb (1) kia (2) kidob (1) kigurulás (1) kilenc (1) kilométeróra (1) kilométeróra-állás (1) kína (5) kínai (1) kisautó (1) kőbájker (2) ködölés (1) koenigsegg (1) koldus (1) költség (1) kombi (1) komment (2) kommentelő (1) kommentposzt (1) korando (1) korupció (1) kötelező (2) középső ujj (1) közlekedés (5) közlekedési (1) közterület (1) közvetlen befecskendezés (1) kresz (3) kretén (1) kukásautó (1) külföldi (1) kupa (1) la (2) lada (4) lámpa (2) lancia (1) laplander (1) launch (1) lebukás (1) legenda (1) legendák (1) legolvasottabb (1) legszebb (1) leno (1) leterelés (1) letol (1) levorg (1) lexus (3) lézerblokkoló (1) licit (1) linea (1) lodgy (2) logan (1) long beach (1) lop (1) lopás (3) los angeles (1) lotus (2) ls (1) luxus (1) m550d (1) m7 (1) maffia (1) magasember (1) magyar (3) mahindra (1) mak (1) malibu (1) margit utca (1) márk (1) márkaszerviz (1) matrica (2) matt (1) Mazda (1) mazda (7) megalázás (1) megane (1) megatököm (1) megunt (1) mercedes (4) méret (1) michelisz (2) micra (1) mini (4) miss sixty (1) Mitsubishi (1) mitsubishi (2) mkii (1) mobileye (1) mondeo (3) morgan (1) mosógép (1) motor (2) motordiagnosztika (1) motordoki (1) motorfék (1) motorolaj (2) motoros (1) motorozás (2) mozgáskorlátozott (1) mozgássérült (1) murano (1) mustang (2) műszaki (1) műszaki vizsga (2) násznép (1) nav (2) navigáció (3) neper (1) nepper (11) nepperűző (1) név (1) ngm (1) nismo (1) nissan (10) nkh (3) nng (1) nostalgiccar (1) nosztalgia (1) novoth (2) novoth tibi (1) novoth tibor (2) nsu (1) nyárigumi teszt (1) nyomaték (1) obb (1) obd (1) octavia (2) okmányiroda (3) okos (1) oktatás (1) olaj (2) olajcsere (1) olajnyomás (1) olcsó (2) oldtimer (1) Omega (1) omm (1) öngyilkos (1) önvezérlő (1) opc (1) Opel (1) opel (14) óratekerés (2) öreg (1) összehasonlító (1) outlander (1) ozora (1) p-rendszám (1) pályanap (3) panamera (1) panda (2) pandúr (1) pánik (1) pára (1) párátlanítás (1) parkolás (7) pba (1) perkupa (1) peugeot (10) phaeton (1) pickup (1) piros (1) plakát (1) plug-in (1) podcast (36) politikus (1) pontiac (1) porsche (7) prémium (1) prince (1) prius (4) próba (1) p rendszám (1) q3 (1) q5 (1) qashqai (1) qoros (1) quattro (1) r8 (1) rabló (1) rádió (1) rágalmazás (1) rakpart (1) rali (3) rally (1) range (1) ranger (1) red bull (1) régen (1) regisztráció (1) reklám (2) reklamáció (1) remake (1) renault (7) rendészek (1) rendőr (3) rendőrség (11) rendszám (8) rendszámkamu (1) rendszámtábla (1) repülők (1) részeg (2) részegek (1) ro80 (1) robogó (3) rollsroyce (1) róma (1) román (1) románia (1) romok (1) roncs (2) roncsok (1) ronda (1) rózsadomb (1) rs (1) RS4 (1) rs6 (1) rxh (2) s3 (1) s6 (1) s7 (1) s8 (1) s80 (1) saját (1) sajtóutak (1) samara (1) scenic (1) seat (2) sebességkorlázozás (1) sértés (1) sérült (1) sharan (1) shiro (1) shitgun (1) skoda (4) skyactive (1) smart (1) sofőrszolgálat (1) sos (1) Space (1) spacestar (1) spam (1) spórolás (1) sport (3) ssanngyong (1) st (1) steve mcqueen (1) student (1) subaru (3) sunny (1) suv (4) suzuki (7) svájc (1) sw (1) swift (5) szabálysértés (1) szállítási sérülések (1) szar (1) szemetelés (1) szenteste (1) szerelés (2) szerszám (1) szerviz (2) szervizkonyv (1) szerződés (1) szilveszter (1) szintetikus (1) szíria (1) szívócső (1) szlovák (2) szonda (1) szöveges (1) szövet (1) tábla (1) találkozó (2) talán (1) tannis (1) tannistest (1) tartós (1) taxi (2) TC-vel árkon-bokron át (1) tclotta (1) tcomment (1) tctv (1) tc flotta (1) td4 (1) tdci (1) techday (1) tehén (1) TEK (1) tek (2) tekerés (2) telefon (1) téli (1) terep (1) területi (1) tesla (1) teszt (3) thema (1) tiguan (1) tiz (1) tolvaj (1) top10 (1) törés (1) törésteszt (1) törvény (1) törvénybetartás (1) totalcar (20) totálkár (1) totem (1) tourer (1) toyota (11) toyotafest (1) toyota 2000 GT (1) trackday (3) traffic (1) traffipax (2) transit (1) troll (1) trükk (1) tsi (2) tudatlan vásárló de okos (1) túlkapás (1) tunexcom (1) tuning (2) turbó (3) tűzoltóság (1) twingo (1) ubul (1) ügyintézés (1) ügyvéd (1) újautó (2) unalmas (1) uno (1) up! (2) usa (1) út (1) útdíj (3) útlezárás (1) útszéli (1) üzemanyag (1) üzlet (1) v10 (1) v6 (1) v60 (1) v70 (1) v8 (1) vag (1) vagyonszerzés (3) vak (1) vakteszt (2) választás (1) vallomások (1) Váltók (1) vámkezelés (1) varga cigány (1) város (1) vásárlás (2) vásárló (1) verseny (2) versenyzés (1) veszély (1) vétel (2) veterán (1) vfr (1) videóteszt (1) villanyautó (1) vino (1) virago (1) visszahívás (2) visszavett (2) víz (1) vizsga (1) vizsgabiztos (2) vizsgadíj (1) volkswage (1) volkswagen (13) volvo (4) Volvo (1) vonulás (1) vredestein (1) vw (9) Wagon (1) wayteq (1) williams (1) winkler (2) wrx (1) wtcc (1) x-trail (1) x3 (1) x6 (1) xdrive (2) xedos (1) xenon (1) youngtimer (2) zafira (2) zebra (1) zöld (2) zsiguli (1) Címkefelhő

Unod a németet? Vegyél olaszt!

2011.11.03. 06:00 Tcomment

Címkék: lancia thema

A mindenkori olasz nagyautót évek óta ütközetben eltűntként tartják nyilván, de most visszatért, mint John Rambo Afganisztánba. És amerikai fegyvert használ.

207 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://tcomment.blog.hu/api/trackback/id/tr283349316

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

LanciaBacci 2011.11.03. 12:38:19

@Ondodo:
Na, itt a másik okos megmondó, fütyisznob haverja, Ondo-do. Betöltötted már a 12-t, vagy csak egyszakos tornatanár vagy?

El-e akarják eladni? el. :)

matyusv 2011.11.03. 12:40:32

hol van itt elavult technika? többlengőkaros hátsó futómű... 5bmw ben milyen van?
nincs mibe belekötni úgylátom!
ha kurvajó az egész felfüggesztés felőlem akár laprugós is lehet!

ondodo te meg olvasd el a cikket + nézz utána milyen fejlesztései és szabadalmai vannak a lanciának aztán gyere vissza trollkodni!

közösperonos átszállás 2011.11.03. 12:43:16

Még valami. A "három német" prémiummárka meg a népautók között is van valami, jobb híján hívjuk őket prémium-wannabe-knek. Ugye Saab, Volvo, az elitebb japánok (Infiniti, Lexus), tán a Jaguar, tán a néhai Rover. És a Lancia is, igen. Nyilván nem tud annyit, mint a kategóriatárs csúcs-BMW vagy -Merci. Miért, a Volvo igen?

zeddez 2011.11.03. 12:50:54

Ezt az értékvesztést (15M->5M) simán tudják a Ódik/Mergák/Bimmerek is... sőt.

Gomulka Béla 2011.11.03. 12:51:33

@LanciaBacci: Tényleg, erre nem is gondoltam: a kozépso ulés miatt nem is látni elore! Igaza van a fentebb szólónak: egyterueket csakis három elso uléssel szabadna forgalmazni. Esetleg adókedvezménnyel árulni, végtére is fogy a nemzet.

zeddez 2011.11.03. 12:53:11

Amúgy USA-ban az a "8M"-s ár is adó meg miegymás nélkül értendő, igaz ott az adó kevesebb.

HugoHugo 2011.11.03. 12:55:49

így, hogy lancia logó van rajta, nem tetszik...
csízler 300 ként okés volt, de így... ez annyira nem olasz, hogy az már fáj. Olyan ez, mint az A Merci... ha mondjuk toyota lenne vagy Opel, szimpi kis vas lenne, de merci jellel az orrán nagyon gáz...

uki 2011.11.03. 12:57:56

@matyusv: pont ezt írja OMM is, hogy van rossz és jó futómű és pont. Egy modern többlengőkaros alu futóművet is lehet szarul hangolni. De az is elég ha nyugatra hangolták és a vadkeleten kell használni. :-)

Plumper_ 2011.11.03. 14:14:50

@AUTÓNEPPER: Garmin navigáció? esetleg, vagy másféle boltból, 30ezerért. nem pedig olyan, amit az autóhoz adnak jó drágának feltüntetve, főleg extraként.

@Na itt a kert!: úgy lesz, hogy a magyar megteheti, az amerikai nem! :-P

@w a s d: brrr, mi ez a zanzahegy? ennyi gombot. azt hiszik, űrrepülőt vezet az ember? mint az a 80-as évekbeli balul sült Porsche múltkor.

@Dövan: a nagyvonalú emberek 5-10 éves autóit vesszük mi, feltéve, ha jó állapotban találjuk.

uglykid 2011.11.03. 14:16:38

Szerintem pont ott javítottak az első 300C-n ahol kellett!Mindenhol a gagyi belteret emelték ki hibaként.
Igazi dögös tekintélytparancsoló optika!
Aki szerette - és ki ne szerette volna - a "The Sopranos" /Maffiózók/ sorozatot biztos szimpatizál ezzel a külsővel.

Előre borítékolnám, hogy sikeres lesz a világ jobbik felén, ahol az emberek TERMÉKET vesznek a pénzükért nem pedig IMÁZST!

Úgy látom a németrajongóknak csípi a szemét, hogy ebben is német gének vannak, nagyobb mint az övék, hátul kapar és még egy 5-össel olcsóbb is!
Ezzel a belső sávból sem kell letakarodni SEMMI elől!
Ha adnának rá 7 év garanciát -tudom, hogy nem fognak- akkor tarolhatnának még nálunk is!

Plumper_ 2011.11.03. 14:25:39

@Dövan: ezzel szemben a magyar úgy csinálja, hogy ha van 10 millája egy autóra, akkor 10 milláért vesz autót.
hogy a szomszéd megpukkanjon mérgében, és lehúzódjanak előle az autópályán.
a többi meg?
egyéb, felmerülő költségek, az autó fenntartása, tartalék?
utána a vízözön...

Akos75 2011.11.03. 14:30:50

Nekem volt 166-os Alfám, most egy Voyagerem van. Nekem nagyon bejön az amerikai tér az olasz igényes design-al. És az amerikai technikával sincs bajom. Ezt az új voyagert meg fogom nézni...

Na itt a kert! 2011.11.03. 14:36:08

@zeddez: A 300C, az 5,7 Hemi motorral 8m, ha a cikkben is megpendített 3,6-V6-ot nézzük (31170$) adókkal tokkal vonóval kényelmesen beleférünk a nyolcba (bár ehhez meg nem jár elektronikusan állítható pedálsor :-) kell a francnak)

Plumper_ 2011.11.03. 14:44:00

@Na itt a kert!:
elektromosan állítható pedálsor?!
és ultrahangos heremasszírozó van-e?
aki ilyen eket vesz az autójába, az elmebeteg.
aztán ha elromlik, merthogy elromlik, az hótziher, ottreked a pedálsor ferdén, javítani horror, cserélni csak egyben lehet, ára horror + 1. használtan pedig nem kéne, mert elromlik nekem és dobhatom ki a kukába.

TUDOD, A CSIBE 2011.11.03. 15:19:14

@uglykid:

"Ezzel a belső sávból sem kell letakarodni SEMMI elől!"

Te szerencsétlen és ha valaki tankkal közlekedik?

Marad a BMW,ez nem konkurencia nekik.

közösperonos átszállás 2011.11.03. 15:24:02

@TUDOD, A CSIBE: "Te szerencsétlen és ha valaki tankkal közlekedik?"

Fene tudja, az M1 Abrams végsebessége valami 72 km/h, nem hiszem, hogy gyakran villogná le a népeket a belsőből. :-)

gumifust 2011.11.03. 16:59:22

@Plumper_: javítani horrror ??? egy 14 millo forintos autónál nem hiszem h tétel egy 100 000 forintos javítás

kissandor 2011.11.03. 17:14:52

@Dövan: Nekem aztán tényleg mindegy, hogy mennyit bukik rajta, lényeg, hogy 5 év múlva 4 misiért lehet venni egy kényelmes, jól felszerelt autót, amiben legalább elfér az ember, úgyhogy aki megtehetne vegyen.

Dr. Robin Masters 2011.11.03. 17:26:34

Az Alfa 166 és a Lancia Thesis az nagyautó (full-size), nem pedig felső középkategóriás (mid-size, vagy entry level luxury), a 156 az pl. mid-size.

Erről az autóról: a belső szép, az olasz stílus és design meglátszik rajta, de a külseje attól még baltával van faragva, amerikai bunkó. Nem tudom, hogy az ős Lancia hívők, hogyan tudják ezt az autót elfogadni, formai terror egy Thesis után.

gumifust 2011.11.03. 17:36:47

@Bambano: most komolyan ez kérdés ???? van 11 milla autóra (fölös pénz) és azon vacakolnál hogy ez 1-2 literrel többet vagy kevesebbet eszik???
én tutira v8at vennék és leszarnám a fogyasztást (szerintem ebbe is lesz majd v8)

kéne 1 nick 2011.11.03. 17:41:00

De mi a ferde lófaszért "A luxusautók keresztapja"?

Melyik luxusautónak adott nevet az a csotrogány, amiről a cikk szól?

Vagy csak ennyire barom módjára tudtok fordítani?

artonamarto 2011.11.03. 17:57:38

"gyalogosvédő felpattanó géptetőt,"??? ezt aki érti az, légyszíves ossza meg velem is.
Köszi előre is.

pobeda 2011.11.03. 18:03:13

Baromira nem lehet megérteni hogy most ennyi idő volt a fejlesztésre ?!
Éppen arra volt elég hogy az olaszok minél hamarabb a saját emblémáik alatt kijöjjenek a javított verzióval.
Az új olaszos fejlesztések bizonyára már az asztalon készülnek.
Én elfogadnám...

pobeda 2011.11.03. 18:05:11

@artonamarto: Frontális ütközésnél, jelen esetben gyalogosnál, néhány centit megemelkedik a motorháztető hogy "puhábban" landoljon a delikvens.

Krisi 2011.11.03. 18:06:57

szerintem nem gáz ez az irány (mármint hogy amerikai cuccot címkéznek át), pláne, ha végül bejön. ez van, a piac diktál.
Az Alfa pl többek közt abba bukott bele, hogy egyedi megoldásokat csinált pl. transaxle meg egyéb finomságok, sok egyedi alkatrészt, aztán az lett a vége hogy felvásárolta a Fiat. Ma már egy kisebb gyár úgy látszik nem nagyon engedheti meg magának, hogy teljesen új fejlesztéső autót gyártson. ez van.

ez a lancia amúgy kéne, de csak mert jó helyen hajt :)

1kutya 2011.11.03. 18:24:06

@pobeda: pontosan! már a bemutatásakor mondták az olaszok, hogy ez csak átmeneti megoldás, a köv. verziónál már csak a technikai megoldások lesznek ugyanolyanok/hasonlóak, dizájnban teljesen különböző lesz a két típus.

egyébként v6-al kéne...

Shadowbull 2011.11.03. 18:40:27

@ommm: A Thesist azert nem vettek, mert kurva ronda volt, ma is rosszul leszek ha latok egyet.

sb

Rocko- 2011.11.03. 19:03:44

@LanciaBacci: rosszul foglamaztam: a multipla gáz volt. ocsmány. ellenben a 3 ülés elül, az okos dolog.

uglykid 2011.11.03. 19:14:08

@Shadowbull:
..ugye ízlésen nem vitatkozumk!
Attól, hogy Neked nem tetszik mondjuk egy Salvador Dali alkotás, még nem fog csökkenni a szépsége!

Nem lehetsz valami kifinomult mandró!

A Thesis pont a meg nem értett zseni kategóriája!

Tegyél mellé pl. egy 2001-es pápaszemes mercit, azonnal látszik az eltérő filozófia!
Az utasterét, anyagfelhasználását lakberendezők is elismerik.
A Thesis fő baja az volt szerintem, hogy a sportos Alfa 166 motorjaival, váltóival nem passzolt a bálna karosszéria.Na, meg az elsőkerékhajtás.

LanciaBacci 2011.11.03. 19:28:59

@Shadowbull: Imádom a tömör és lényeglátó kinyilatkoztatásaidat, igazán empatikusak.

A BMW az erőszakos, nagyarcú bunkók szolgálati autója. Ma is rosszul leszek ha latok egyet a belső és a leállósáv között cikázni a békésen a Balaton felé áramló tömegben.

Igazam van? Mert akkor neked sem. de legalább tennéd hozzá, hogy "szerintem".

LanciaBacci 2011.11.03. 19:29:56

@Rocko-: Megint rosszul fogalmaztál, de sebaj, veled nem vitatkoznék, reménytelen vagy régóta.

Shadowbull 2011.11.03. 19:43:31

@Roll1983: lehet.

Mindenesetre bukott egy nagyot.

sb

Rocko- 2011.11.03. 20:02:44

@LanciaBacci: köszönöm a bókokat. kifejtednéd?
mert hogy most rendben volt a megfogalmazás.
de ha akarod egyszerűsítem: a multipla (ez itt ni hu.wikipedia.org/w/index.php?title=F%C3%A1jl:Fiat_Multipla_001.jpg&filetimestamp=20070208101942 ) ocsmány.
a 3 ülés az első sorban hasznos.

encore 2011.11.03. 20:11:34

Én nem tartom magam ízlésficamosnak, de szerintem a Lancia márkának most áldozna le ha nincs nekik a Chrysler.
A Lancia a kizárólag "míves" formáival igen kevesen tudtak, tudnak megbarátkozni.
A nyomulós pofás/-tlan kőbalta illik szerintem a lancia rallykorszakának fényéhez, tód le az ódit a bömbit meg a mergát az utrú.
Őszintén!!!
Ezzel még én is szivesen nyomulnék autópályán, és villognám le a NAGY HÖ HÖ németeket.
Még a motorjának is jó a neve Pentasztár!!!

LanciaBacci 2011.11.03. 20:15:22

@Rocko-:
Nincs mit, kifejtem ha gondolod :) Nálad is a "szerintem" szó hiányzik. Egyébként van, aki másképp gondolja, de ezzel ne törődj.

www.moma.org/interactives/exhibitions/1999/differentroads/cars/fiat_multipla.html

hu.wikipedia.org/wiki/Multipla

A lényeg, hogy neked nem tetszik. Ha elég hangosan és sokat kiabálod, biztosan elhiszik neked sokan és akkor elégedett lehetsz.

Rocko- 2011.11.03. 20:16:59

@LanciaBacci: a saját nickemen írok kommentet. szerinted mi ez, ha nem véleménnyilvánítás?
én kérek elnézést, hogy helyi hírmondónak vagy esti híradónak nézel.

GGG77 2011.11.03. 20:18:56

Így is megnézném adott esetben, de Chrysler logoval azt hiszem azonnal jöhetne. Tudom, hülyeség, de ez az autó nekem amerikai egy csipetnyi olasz ízzel.

Mondjuk Mo.-on az Audi/Mercedes/BMW tulajdonosok jó részéhez nem akarnék tartozni, úgyhogy (ez korábban elképzelhetetlen lett volna nálam) egy Volvo S80-at is megsasolnék. Meg ezt is.

LanciaBacci 2011.11.03. 20:33:29

@Rocko-: Ja értem, akkor ezek szerint csak síma troll vagy. Az más.

Rocko- 2011.11.03. 20:34:35

@LanciaBacci: höhöhöhö, mennyire fogalomzavarban vagy. :)

LanciaBacci 2011.11.03. 20:43:47

@Rocko-: Pedig rájuk is az jellemző, hogy kizárólag a saját véleményük számít és azt gondolják, hogy mindenki más hülye.

De ahogy már említettem, veled nem vitatkozom. Tovább.

Gomulka Béla 2011.11.03. 20:57:43

@Shadowbull: Nehezen értheto volt. A gazdagember is csak olyan állat, hogy ha lehet, keruli a kihívásokat. Nem szereti, ha egyszerre sokan szólnak hozzá. Nem akarja azt az érzést a parkolóban, hogy: ni, ott a hetvenezer eurós kocsim - de miért? Természetesen egy egyszeru tárgy is sikerulhet jól, nézd meg a Rolls Royce Silver Shadow-ját, vagy az Audi TT-t. De az egyszeru, az biztonságos.

Gomulka Béla 2011.11.03. 21:02:22

Más: elnéztem a képeket, és igen elfogott a kévánás. Bár ott lehettem volna amikor a gumiégetos kép készult. Bár hallhattam volna, amint a szerzo odakiabál a másiknak, hogy kápártásd meg, pájtás!

Pasas 2011.11.03. 21:24:12

Lehet hogy ez nem egy átmatricázott 300c (bár szerintem az), de én akkor is az amerikai autót látom, és lehet akármilyen jó, egyszerűen nem látom egy cseppnyit sem olasznak. Nem fog el az az érzés, amikor meglátok egy valódi olasz formatervet.

Shadowbull 2011.11.03. 21:37:43

@Rocko-: Kibaxott ronda a Multipla is, teljesen igazad van.

sb

Shadowbull 2011.11.03. 21:39:44

@Gomulka Béla: Nehezen ertheto? Ez olyan, mint amikor a legjobb baratod bemutatja neked a legujabb csajat, aki olyan ronda hogy gyerekeket lehet ilyesztgetni vele, es a haver kerdesere, hogy na milyen? Azt mondod, hogy Hááát, aranyos....

sb

Shadowbull 2011.11.03. 21:40:19

@LanciaBacci: Egyebkent hogy is jon ide most a BMW?

sb

Shadowbull 2011.11.03. 21:42:07

Hogy ontopik is legyek: ez fent egeszen jol sikerult. Ahhoz kepest, hogy milyen bumburnyak auto a 300c, eleg sokat finomitottak rajta az olaszok.

Hogy sikeres lesz-e azt ketlem, de sohasem lehet tudni.

sb

Rocko- 2011.11.03. 21:55:28

@Shadowbull: most mi bajod van a kia opirus-szal?
:))))

Rocko- 2011.11.03. 21:55:57

@Shadowbull: köszi hogy megnyugtattál.

Gott in Frankreich 2011.11.03. 22:06:45

Valamit finomitottak rajta az olaszok, az igaz, de meg mindig latszik rajta a baltaval faragott amerikai formavilag.

29 Palms 2011.11.03. 22:20:53

Nekem ez a belső kissé eklektikus, megpróbálom leírni a benyomásaim képek alapján, az általam ismert járműveket alapul véve.
A váltó környékéről elindulva felfelé a középkonzolon amolyan stilizált Lexus GS utánérzés fogott el, mintha valaki emlékezetből próbált volna valami olyasmit rajzolni. Ott a fa, aztán beleékelve a klíma, meg némely 90-es évek VW-ei stílusú nyomógomb, megspékelve pár Suzuki Grand Vitara tekerentyűvel, majd a műszerfalra felérve odabiggyesztenek egy ezüst keretet egy érintőképernyő köré. Borzalmas.
Ezen a ponton a designer is elgondolkodhatott, hogyan tovább, majd úgy döntött hogy ilyen világos betéteket még máshova is elhelyez, és akkor már nem ízlésficam, hanem koncepció. Meg még egy krómkarika a kormányra, világos meg sötét bőrök, és az egészet fejeljük meg egy kékesen derengő műszercsoporttal, hogy a piros lámpánál éccaka ne kelljen arcra fagyott mosollyal átnézni egy Hyundai-ba.

Az olasz, francia, meg az európának szánt amerikai nagyautókat évtizedek óta azzal vezetik fel, hogy majd most odabaszunk a Mercedesnek, BMW-nek, Audinak. Talán az egy szem gyártó aki meg tudott tíz körömmel kapaszkodni a szakadék prémium oldalán, az a Lexus, dehát ők meg japánok, és még mindig nagyon akarnak. Tartok tőle hogy a Lancia sem nagyon fog ezzel az autóval labdába rúgni.

De hogy egyébként milyen? Alapjában véve tetszik, masszív, van kiállása, tényleg kár lett volna elvetni még a 300C formavilágát. Simán el tudom képzelni, hogy egy mai negyedikbés kissrác 30 év múlva ír egy poszt az imolai börzén szerzett kincseiről. Hogy hogyan sikálta a Thema típusjelzést egy napon át, és hogy mekkora szívás volt a kormánybőrözés a két millimétert oválosodott krómkarika miatt. Minden gyenge pontja ellenére ritka klasszikus autó lesz ez.

Gomulka Béla 2011.11.03. 22:37:43

@Shadowbull: Hát errol van szó. A szurke masszába beilleszkedok hagyományosan szeretik a gyerekeket, ezért elfogadható megjelenésu barátnokkel mutatkoznak. A feltunoen szép nokkel flangálókat én figyeltetném: mi van, ha gyerekek csalogatása és behálózása végett tartja csak a rihét? De a kifinomult néhány utálja a sok zajos, maszatos vorontyot, ezért elore megfontolt szándékkal egy madárijesztonek tesz ajánlatot, és békességben tolti hátralévo napjait.
Komolyan, a Thesisnek megvannak a homlokráncolásra készteto formai elemei is, de az egész valahogy osszeáll. Mint ahogy ez a Chrysler/Lancia is. Világos, a tervezo norvég volt (kozelebrol: egy troll), és bár sublerral mért, krétával jelolt és fejszével faragott. De akkor is más ez, mint a (jogosan nagyra tartott) Audi/BMW/MB trió, ahol az ember ránéz bármelyik modell bármelyik A4-es lapnyi karosszéria-feluletére, és pontosan tudja, hogy fél méterrel odébb mi kovetkezik. Mondom én aki a felsorolt márkákat és jármuveket csak kívulrol látja, de azért megvan, koszoni szépen.

moslekzabalo.hu 2011.11.04. 01:58:11

"Iso Grifo, Bizzarrini Strada, DeTomaso Pantera, az olasz–amerikai házasságnak nagy hagyományai vannak, és az eredmények sem hagynak sok kívánnivalót maguk után."

A fentiek legfobb kozos tulajdonsaga volt a meregdraga,kisszerias gyartas,a horribilis aru fenntartassal fuszerezett kiforratlansaggal jaro megbizhatatlan mukodes es az alacsony eladasi darabszamokbol torvenyszeruen bekovetkezo rollolehuzas,csod es a piacrol valo teljes eltunes.Ezekbol egy is hagyott boseggel kivannivalot maga utan nemhogy egyuttveve.

" De vajon meg lehet-e ismételni a trükköt 2011-ben is?"

Termeszetesen.Csillagaszati aron, rendre meghibasodo,extrakoltsegesen uzembentarhato es legfokepp nehezen eladhato,majd veszteseget termelo arut eloallitani az gyerekjatek barkinek,barhol,es barmikor.

(Mindez termeszetesen csak a "sikeres" elodokre es nem erre az autora ertendo.)

" A tipografiaja mar evek ota a legszebb"

Ellentetben az alatta levo,a szocialista autokat idezo narancsos fenyezessel.
"Torino környéke elég jól szituált és kifinomult ízlésű,"

Ez igy van . Nem veletlenul jut arrafele (is) egy tucat A6-os Audi es 5-os BMW egy Thesisre.

" nehéz bevágódni, ebben biztosak lehetnek."

Felsokategorias olasz autoval midenkepp. Amerikaival meg egyenesen kizart.Igy ezek elegyenek nem igen teremhet majd tul sok baber arrafele (sem)

"Az a kis kromperem a kormányon,akarki is csinálta,de volt olasz őse..."

Vagy legalabbis latott mar egy-ket VW Phaetont az elmult evtizedben

"A fűtött-hűtött pohártartót meg remek ötletnek tartom"

En is, hogy atvettek a tiz evvel ezelotti hetes BMW-bol.

"kategóriában mindennél erősebb beidegződések és törvényszerűségek uralkodnak."

Es ugyebar koszonheto mindez az olasz - no es az amerikai- autok "kifinomult anygainak" es "elsorangu kidolgozas"-anak ,hogy a legendas "megbizhatosag"-ukra" es "presztizs"-ukre szot se fecsereljek.

"mégis nagyon nehéz lesz elfogadtatnia magát."

Aa,dehogy..:)) Talan majd most, a 6973.-ik, fogadkozassal toltott probalkozassal a nagykategoriaban.

Mas.

"mindenben túlnövi, ez talán legnagyobb aduásza."

Azt nem tudom miota es hogyan lehetseges az aduaszt fokozni ami ugyebar vagy van vagy nincs. Nalad gondolom letezik ici-pici jackpot is.

"(a kárpitozást a méltán elhíresült Poltrona Frau készítette) "

Ez a "meltan elhiresult" cimu,totalisan ertelmetlen szoosszetetel egy altalanos iskolat, nyelvtanbol elegsegessel abszolvalo diak fogalmazvanyaban is verciki pongyolasag lenne, nemhogy egy allitolagos (onjelolt) ujsagiro tollabol.
( Ha valaki vagy valami elhiresul az csakis es kizarolag negativ ertelemben tesz szert szeles koru ismertsegre es mint ilyet a legritkabb esetben sem szoktak meltatni vagy meltanyolni, de oda se neki.)

kissandor 2011.11.04. 03:42:51

@moslekzabalo.hu: ezek nagyjából így vannak, ahogy leírod, ezen a szinten már olyan innovatív megoldásokat kellene hozni, amelyek az elkövetkező években a tömegtermelés irányvonalát meghatározzák. Azok a technikai újdonságok, amelyeket pl. egy Ford Focus manapság büszkén hirdet, már 10 éve megvoltak a német hármasnál (BMW, Mercedes, Audi). Igazából egy svéd, francia, olasz, amerikai felső kategóriás autóban az utóbbi évtizedekben semmi előremutató fejlesztés nem volt, hozták a szintet, újonnan jó drágán, de aki különcködni akart, az megkapta a presztizst, de mentesült a német hármashoz kapcsolódó hétköznapi sztereotípiáktól.

közösperonos átszállás 2011.11.04. 08:00:07

@Shadowbull: jó, hát neked az Alfa Spidertől is hányingered támad. :-)

(Amúgy a dizájn az ja, finoman szólva is megosztó volt, a technika meg... 2,4-es dízel mint csúcsmotor? (Ill. volt 3,0v6 benzines is, csillagászati fogyasztással.) _Azzal_ az automatával? Hogy csak az elején kezdjük...)

közösperonos átszállás 2011.11.04. 08:01:07

@Shadowbull: "Egyebkent hogy is jon ide most a BMW?"

Ún. példa volt. Most már világosabb? :-)

Sausage 2011.11.04. 08:01:33

@kissandor:

Amellett, hogy totalis baromsagot irsz, csak egy ellenpelda: a nagykategoriaban mostanaban meno cr dizel milyen fejlesztes is? Milyen autóban mutatkozott be eloszor?
Koszonom. :)

közösperonos átszállás 2011.11.04. 08:03:05

@Gomulka Béla: "A gazdagember is csak olyan állat, hogy ha lehet, keruli a kihívásokat."

Hát ez így azért erős. De abban lehet valami, hogy aki ilyen kategóriában vesz autót újonnan, az már nem a késő 20-as éveit tapossa, s mint ilyen, az ízlése erősen konzervatív, és ez adottság, ezzel számolni kell, mikor nekik akarsz eladni valamit.

közösperonos átszállás 2011.11.04. 08:25:04

@kissandor: "ezen a szinten már olyan innovatív megoldásokat kellene hozni, amelyek az elkövetkező években a tömegtermelés irányvonalát meghatározzák"

Mert ugye a mindenkori Volvók, Saabok, Lexusok, urambocsá 5-ös BMW-k, Audi A6-osok, Merci E-Klassék, mint kategóriatársak mindig tele voltak ilyenekkel. Hé, várjunk csak, ez nem egy szinttel feljebb szokás...?

(Segítek: de.)

Ez az autó csak arról szólhat, hogy a fejlesztés másodvonalát (a Ford Focus az ötödvonal, viszonyításként) kapod meg az első vonalnál és a három németnél is érezhetően olcsóbban. Komolyan úgy gondolja bárki is, hogy a legújabb 7-es BMW-t akarhatta valaki lemosni egy Lanciával (Volvóval, Lexussal etc)? Ha viszont nem vágyódik valaki a state-of-the-artra, a csúcsfejlesztésre csúcsáron, _akkor_ jöhetnek képbe az ilyen(nek szánt) autók. Ha tényleg jók.

"Igazából egy svéd, francia, olasz, amerikai felső kategóriás autóban az utóbbi évtizedekben semmi előremutató fejlesztés nem volt, hozták a szintet, újonnan jó drágán"

Hátmondjuk a CR-dízel nekem elég előremutató dolognak tűnik, de nem is ez a lényeg. Hanem hogy az "újonnan jó drágán" gondolat igaz, csak úgy folytatódik, hogy ", de mégsem olyan drágán, mint".

(Amúgy az senkinek sem említésre méltó, hogyaszondja: hátsókerékhajtás?)

közösperonos átszállás 2011.11.04. 09:12:29

@közösperonos átszállás: meg ott van még az is, hogy a régi Thema utódjának, a Kappának erősen megúszás-szaga volt, ami nem igazán növelte a Thesis esélyeit. (A szaktopikban valami olyasmit mondtak erre, hogy a Themánál még a Lancia is elhitte, hogy luxusautót csinál; a Kappánál már nem hitte el, így aztán a Thesisnél már neki nem hitte el senki.)

Gomulka Béla 2011.11.04. 10:58:53

@közösperonos átszállás: Pontosítok. A gazdagember már csak olyan állat, hogy keruli azokat a kihívásokat, amibol se haszna, se orome nem lesz, méghozzá eloreláthatóan és viszonylag biztosan. Így lesz belole gazdagember. (És igazad van, a idokozben meg is oregszik, ami gyakran koszvénnyel jár, és konzervatizmussal.)

Mao elvtárs · http://diamondhostess.hu 2011.11.04. 11:27:47

Vigyázat, fikázás jön, trollvadászok ugrják át a kommentet.

Amikor a vételárról van szó, tegyetek mellé egy átlag szervizköltség kimutatást is, a cég korábbi hasonló modelljeinek statisztikái alapján.

Így nagy hirtelen az olasz autók lesznek a legrosszabb ár/érték arányúak (tisztelet a ritka kivételnek). Az Alfát pl. ki is törölhetitek a köztudatból.

Mivel én fickó vagyok, nem az autó színe és sminktükör-világítása alapján értékelek, hanem (gondolom jellemzően másokhoz) úgy, hogy az adott árkategóriában, beleértve a fenntartási költségeket, milyen funkcionális paraméterei vannak, milyen biztonságos, mennyire szervizigényes, és csak ezt követi a vezetési és komfortélmény.

És ha így nézzük, a Lanciának nincs túl fényes múltja. Értem én, hogy Chrysler, de remélhetőleg a fejlesztést detroiti labor végezte, nem torinói. Az olaszok maradjanak inkább a divatnál és a gasztronómiánál. Autót meg csináljanak a japánok, németek és amerikaiak.

Gomulka Béla 2011.11.04. 12:14:17

@Mao elvtárs: "Az olaszok maradjanak inkább a divatnál és a gasztronómiánál. Autót meg csináljanak a japánok, németek és amerikaiak."

Attól tartok, az autók és a divat nem állnak annyira messze egymástól, mint azt sokan ideálisnak tartanák. De kis kanyarral még a gasztronómia is beleviheto a képbe. Kozlekedés versus autózás, taplálkozás versus étkezés. Fiat Panda versus Fiat 500.

(Nekem a Panda kéne.)

ommm 2011.11.04. 12:24:31

@moslekzabalo.hu: Köszi apa, fülem mögé teszem.
Javaslom nézz meg közelebbről bármilyen új autót, a vízbázisú festék már csak ilyen.

matyusv 2011.11.04. 12:50:38

Az elmúlt 10 évben semmi fejlesztés... körbe kell nézni pont a Thesis háza táján...kulcsnélküli nyitás, zárás szolártető, sky hook, ledes lámpa, szellőztetés stb (audiban még koránt sem voltak hasonlóak)

És akkor régre visszamenve... önhordó kasztni, független felfüggesztés, tárcsafék, elektromos rendszer, szük hengerszögű V motor (jaja olyan mint a VW VR5/6 jaja)
Turbó+ kompresszor (1984-5) (2004-ben VW év motorja...)
Turbó túltöltéssel intercoolerrel...
sorolhatnám még

vvt, twin spark, transaxle, jts, multiair, jtd

ha nem lenne mindenki n@aci bérenc lehet túllátnátok a német autókon is :)

kissandor 2011.11.04. 13:33:10

@Sausage: ha baromság hát baromság főleg úgy hogy nem a motorra gondoltam az újszerű megoldásnál. Mondjuk talán leszarom a cr dízelt, gondolkozz már el mennyien foglalkoznak komolyabban a dízeltechnikával, semmi újdonságot, meg vicceset nem mondtál, nem értem minek a mondatod végén a smile.

kissandor 2011.11.04. 13:48:58

@közösperonos átszállás: igazad van, amiről írtam az valóbban egy szinttel feljebb van ott meg ezek a márkák úgysem játszanak.

gigabursch 2011.11.04. 13:49:45

@Rocko-:
Márpedig a FIAT konszernél van ilyen elég sok kocsijukba, igaz a java belpiacos, sőt még a Bömi is csinál ilyet gyárilag M3-as kivitelben, amiől épp a TC írt (ami nem hatszáz csak ötszáz vagy kitudja mennyi lóerő)

gigabursch 2011.11.04. 13:58:53

@matyusv:
Nem beszélve arról, hogy a Dedrában minimális felárral volt kaható 1989-ben az autómata klíma, az automata lápamagasságállítás és még pár hasonló dolog.
Hol volt ez bagóért termék egy 3-as bömiben vagy egy C merciben
Az AUDI 80-ról már ne is beszéljünk.

Sausage 2011.11.04. 14:30:05

Jó, hát a Mercedes meg a 21. szazadban is kinalta 4 sebesseges kezi valtoval az autoit, ez is hozza tartozik a kephez. :)

Krisi 2011.11.04. 14:52:42

@Shadowbull: azért emberek ízlését erősen megosztó kínézetű autó (hű de diplomatikus megfogalmazás volt :D) gyártásban a BMW is bizonyított nem egyszer, elég megnézni az 5-ös GT

www.rpmgo.com/images/testdrive/bmw_5_gt_back.jpg

vagy az első Bangle 7-es seggét, engem speciel ezektől fog el a hányinger.

image.motortrend.com/f/editorial/chris-bangle-iconoclast-visionary/17584992+cr1+re0+ar1/2002-bmw-7-series.jpg

amúgy a Thesis szerintem is kurva ronda. a Multipla viszont aranyos, ami egy családi autónál nem is számít hátránynak. kéne csinálni egy aranyos BMW-t is :)

Shadowbull 2011.11.04. 17:43:34

@Krisi: Meg mindig nem ertem hogy jon ide a BMW.

Egyebkent ha mar itt tartunk, az 5er GT SZVSZ nem rossz. Hatulrol megszokast igenyel,az teny.

Ha ronda BMWt keresunk, arra ott van az elozo X3, vagy az elozo 7er elozo verzioja.

A mostani kinalat szerintem kis ingadozasokkal, de emesztheto.

Erdekes modon az elozo X3 nagyon ment, az elozo 7er viszont bukott, nem veletlenul jott a facelift ugy ahogy.

sb

ele-nor 2011.11.04. 19:24:18

X+ nemtom miért csúnya sok ember szerint ( előző) nekem tetszik,

a 7es rémronda volt, az 1etlen bambesz amitől hányok.

Gomulka Béla 2011.11.04. 19:53:50

@Shadowbull: A BMW mindig, mindenhez jon. Luxusautóhoz (mert az), sportautóhoz (állítólag az is), olcsó használós autóhoz (mert használtan olcsóbb), teherautóhoz (mert nem az) és a kacsacsoru emloshoz is, csak errol viszonylag kevés szó esik a Belsoségen. (Winkler se a régi már.)

Krisi 2011.11.04. 23:02:16

@Shadowbull: azt mondjuk én sem értem, hogy jön ide a BMW :)
de arra azért kíváncsi vagyok mikor lesz olyan, hogy BMW posztnál kerül elő a Lancia :D

matyusv 2011.11.05. 02:02:26

@gigabursch: Értem amit mondasz! Áll egy Dedra a garázsban (nem az első)
van egy Audi 80 az utcában, a tulajdonosan nagy németautó fanatikus, de amikor meglátta+ beült elismerően bólogatott, "na igen nem spúr Audi..."
(elektromos ülésen kívül az összes Dedrába kérhető extra benne van)

De nem baj vegyék csak a semmivel sem jobb, ám garasoskodó német autókat!

közösperonos átszállás 2011.11.07. 09:05:51

@kissandor: "igazad van, amiről írtam az valóbban egy szinttel feljebb van ott meg ezek a márkák úgysem játszanak. "

Pontosan. De ha helyesen hallok ki ebből a mondatodból negatív felhangokat, akkor megintcsak elvesztetted a fonalat.

dobyy 2011.11.22. 08:45:30

Szégyen ez az olaszoknak.
Amúgy egy nem jól sikerült autóval tönkretenni a régi Thema emlékét.
Legalább a mercimotor kikerült belőle, nem mintha a "jóhírű" Vm előrelépés lenne.
Ezt úgy írom, hogy amerikai autós vagyok.

kultúrpesszimista 2011.11.22. 18:06:35

Szégyen. Ez lett a Lanciából? EZ MA A LANCIA, 2011-ben?! Hát gratulálhatok, mondhatom. Ez egy teljességgel identitászavaros autó, amit lehetett borítékolni is.

Akkor inkább szűnt volna meg a márka egyszer és mindenkorra, mint a Rover vagy az MG. Szerethetetlen, böszme dög. Kéne a francnak.

Michel Djerzinski 2011.11.22. 18:49:49

@LanciaBacci:

"Ja, és a Delta: az eredeti igazán remek kis autó, de azt tudni kell róla, hogy csak nevében Lancia, valójában ő az első teljesen Fiat alapú és fejlesztésű, de Lancia név alatt kihozott típus."

Nana! Jócskán benne volt a Saab is, nézz utána!

Michel Djerzinski 2011.11.22. 18:59:27

@Ovecskin:

Jól beszélsz, veled (is) egyetértek. Azért ahogy látom, a többséget riasztja ez az autó és a Lancia útjával sem tud azonosulni. Csak az veszett ki belőle, ami a lényeg. Az Alfák még tartják magukat, de azért ott is rezeg a léc. Maradna még a Saab, az új 9-5-ös nagyon tetszik (a legjobban az új autók közül, pláne a nagy autók között), de náluk ugye kérdéses még a jövő...

kultúrpesszimista 2011.11.22. 19:10:48

@közösperonos átszállás:

Baromságokat beszélsz, inkább ne okoskodj vagy ha igen, akkor a konyhában mondjuk.

A felsorolt márkák egytől-egyig prémiummárkák. Mindig is azok voltak (ami volt) és azok ma is, már amelyik még létezik. Ilyen, hogy prémium-wannabe, nincsen, sem ebben a megfogalmazásban, sem másban.

kultúrpesszimista 2011.11.22. 19:14:47

@Shadowbull:

Egyes szám első személyben nyilatkozz, te buta majom. Túl azon, hogy igazad sincs. A többes szám harmadik személy még neked sem áll jól, germán mérnök úr.

kultúrpesszimista 2011.11.22. 19:17:21

@uglykid:

Felesleges leállni vitatkozni árnyékbikával, egy korlátolt németautó-mániás, a béemvénél nem lát tovább. Nincs ízlése, nincs stílusa, igénye sem. Egy jó bort vagy egy festményt éppen úgy nem tud értékelni és/vagy élvezni, ahogy egy szoborszépségű olasz autót.

Shadowbull 2011.11.23. 07:57:04

@kultúrpesszimista: Megint elobujtal valakinek az anuszabol, te kis bu.. alternativ szexualis erdeklodesu?

10-bol 9 ember szerint ronda. A piac rondanak itelte. Akkorat bukott mint a haz. Persze ettol meg lehet hogy szep, valahol, valakinek, egy alternativ valosagban, egy masik galaxisban.

Te hanyat vettel ujonnan?

sb

Shadowbull 2011.11.23. 07:58:16

@kultúrpesszimista: Pedig tokeletesen igaza van, bar szerintem a Jaguar meg a Rover mindenkeppen premiummarka. A tobbi csak az akar lenni.

sb

kultúrpesszimista 2011.11.23. 11:58:04

@Shadowbull:

Nemcsak ostoba vagy és rossz ízlésű, de még homofób is. Fúj. De csak hajrá!

Shadowbull 2011.11.23. 12:14:00

@kultúrpesszimista: Semmi bajom a langyikkal.

Veled sem az a bajom hogy homokos vagy, hanem az hogy egy monomanias narcisztikus seggfej vagy.

sb

kultúrpesszimista 2011.11.23. 13:10:03

@Shadowbull:

Hogy neked mi a bajom, az - hidd el - olyan szinten hidegen hagy, mint az, hogy egy hangya megy át az úttesten. Ember nem érdekelhet kevésbé, mint egy magadfajta ostoba seggfej, aki ugyanakkor veszi a bátorságot észt osztani olyan dolgokban, amihez nem ért. Például a pszichológiához. Nézz utána, mit jelent a nárcisztikus, te barom és szállj le rólam.

Shadowbull 2011.11.23. 13:44:37

@kultúrpesszimista: en szalljak re rolad? ki szolt hozzad, baromarcu?

A narcisztikus seggfej tokeletesen illik rad :)

sb

kultúrpesszimista 2011.11.23. 17:01:05

@Shadowbull:

Aki a legérdektelenebb, -ócskább böfögését is szignózza, ráadásul a hitvány nicknevének a rövidítésével, na az a nárcisztikus. Idióta.

Maradj az übersteril béemvénél és tartsd magad távol az olasz autóktól, nem a te világod!

malenykij polgar · http://mbybk.blog.hu 2011.11.24. 11:10:05

@Sausage: Mesélj, melyiket!

(Segítek: egyiket sem.)

Lone wolf.. 2013.12.21. 16:17:17

Szardarab olaszok mivel szarban vannak most lenyúlják a chryslert.Ennyi. Chrysler 300c OK, Lancia Thema nyasgem.
Bár még mindig inkább ez mint mint németek.
süti beállítások módosítása