A mindenkori olasz nagyautót évek óta ütközetben eltűntként tartják nyilván, de most visszatért, mint John Rambo Afganisztánba. És amerikai fegyvert használ.
Unod a németet? Vegyél olaszt!
2011.11.03. 06:00 Tcomment
Címkék: lancia thema
207 komment
A bejegyzés trackback címe:
https://tcomment.blog.hu/api/trackback/id/tr933349316
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.
Csak a 100 legfrissebb kommentet szeretném látni!
Sausage 2011.11.03. 06:28:20
Sajnos ezt bizony továbbra is baltával faragták, sehol nem látom benne az olaszos könnyedséget és eleganciát. A belseje ugyanez. Akár még sikeres is lehet, biztos nem is rossz, de én egy megismétlődő Fiat Stilo fiaskót szimatolok itt.
Művészúrbravo07 2011.11.03. 07:06:19
Lehet, hogy igazad van, bár ne lenne. Gyönyörű, viszi tovább a Thesis hagyományait, amit már 1.290.000-ért is kapni.:.-(
De tudod, hogy az olasz autók itt "kishazánkban" nem rúghatnak labdába...Majd külföldön:-)
De tudod, hogy az olasz autók itt "kishazánkban" nem rúghatnak labdába...Majd külföldön:-)
szpsz 2011.11.03. 07:11:14
Szavazás a cikk végén:
-kéne
-5-ös Bimmer
-E osztály
-A6
az én verzióm: egyik sem az én világom.
Az autó, amiről a cikk szól, szerintem bumfordi és nem is különösebben egyedi.
-kéne
-5-ös Bimmer
-E osztály
-A6
az én verzióm: egyik sem az én világom.
Az autó, amiről a cikk szól, szerintem bumfordi és nem is különösebben egyedi.
gigabursch 2011.11.03. 07:13:50
Kiváncsi vagyok erre a Voyager/Phedra vonalra.
Írnátok róla?
Írnátok róla?
gigabursch 2011.11.03. 07:14:27
Gyári LPG-s?
LPG-dízel kombó?
LPG-dízel kombó?
gigabursch 2011.11.03. 07:18:57
Na ilyen belső óra mikor lesz bármelyik másik kocsiban? (főleg a japán autókban)?
galeria.totalcar.hu/tesztek/2011/11/02/unod_a_nemetet_vegyel_olaszt/?current_image_num=24&image_size=l
galeria.totalcar.hu/tesztek/2011/11/02/unod_a_nemetet_vegyel_olaszt/?current_image_num=24&image_size=l
P12_dCi 2011.11.03. 07:24:16
@gigabursch: A mostani S-Klasseban is nagyon szép óra van. Egyébként a kvarc a menő!:D
Gomulka Béla 2011.11.03. 07:25:35
Lehet hogy csak megszokás, de nekem egyszerubb Chrysler-ként gondolni rá. Nem csodálkoznék, ha az angol kereskedoknek konnyebb dolga volna vele. A Delta, az Lancia.
bonifac · http://vezetek.blog.hu 2011.11.03. 07:42:59
@Gomulka Béla: A Delta, az egy plasztikai sebészeten átesett, kicsicsázott Fiat Bravo, semmi több.
De ízlések és pofonok, ezen nem veszünk össze.
De ízlések és pofonok, ezen nem veszünk össze.
gigabursch 2011.11.03. 07:44:49
@Gomulka Béla:
Meg a Beta, a Dedra a Kappa, a Gamma és még sokan mások
Meg a Beta, a Dedra a Kappa, a Gamma és még sokan mások
gigabursch 2011.11.03. 07:45:48
@bonifac:
Attól függ melyik a három sorozatból...
Amúgy azt a Bravot meg eléggé átszabták és meg is hosszabbították.
Attól függ melyik a három sorozatból...
Amúgy azt a Bravot meg eléggé átszabták és meg is hosszabbították.
fetyisob 2011.11.03. 08:06:27
Elsö futomű 2003-es s osztaly hátsó 98-as e osztály! vicc ezt az össze eszkábált olasz amerikait összehasonlitani egy egységes német autoval !
meneteljesitmények 0-100km 7.8???
ennél több mint 1 másodpercel jobbak a németek!
és a suly? hát abban van egy 10 év lemaradásuk mire a 2tonnát leviszik 1.7tonnára!
meneteljesitmények 0-100km 7.8???
ennél több mint 1 másodpercel jobbak a németek!
és a suly? hát abban van egy 10 év lemaradásuk mire a 2tonnát leviszik 1.7tonnára!
Hurri Kán 2011.11.03. 08:14:07
Biztos jó autó, nem vitatom, de nekem akkor is csak egy átszabott, cicaszemű Chrysler 300C.
Lancia az a Stratos volt, a Fulvia, meg a Flaminia...
Lancia az a Stratos volt, a Fulvia, meg a Flaminia...
Schütii 2011.11.03. 08:21:53
Tetszik. Egyre jobban. Az olaszoknak nagyon sokat kéne a promócióval foglalkozniuk, és talán sikeresebb lehetne, mint a Thesis volt. Szeretnék csak fele annyit látni belőlük az utakon, mint ahány német konkurenst márkánként különvéve. Szerintem a Fiat is elégedett lenne ennyivel.
ChPh 2011.11.03. 08:28:27
Nem hétköznapi, nekem nem a stílusom :)
De nem rossz :)
De nem rossz :)
GGG77 2011.11.03. 08:32:26
A külseje nagyon amerikai, túlságosan az. Ez egy 300 C, igényesebb kiadásban.
Bár egy szemétdomb volt a Thesis, de a világ legszebb szemétdombja..
Bár egy szemétdomb volt a Thesis, de a világ legszebb szemétdombja..
LanciaBacci 2011.11.03. 08:34:01
@Gomulka Béla:
Egy rövid kis dőlt betűs kieg:
Az angoloknál azért Chrysler, mert ott a Lancia neve mára gyakorlatilag ismeretlen, ill. nagyon pejoratív. Anno a 70-es években még az Serie1-es Betákkal történt az a csúfság, hogy az akkoriban használt, a Lada-licencért cserébe kapott szovjet acél és a korszerűtlen festési technológia annyira rosszul viselte a nyirkos brit klímát, hogy még a garancia lejárta előtt(!) lyukasra rozsdásodtak az autók, amiket a gyárnak így szégyenszemre vissza kellett vásárolnia. Ez akkora fiaskó volt az egyébként erős piacon, hogy a márka ki is vonul szégyenében és azóta sem tudott/akart/mert visszakapaszkodni.
Ja, és a Delta: az eredeti igazán remek kis autó, de azt tudni kell róla, hogy csak nevében Lancia, valójában ő az első teljesen Fiat alapú és fejlesztésű, de Lancia név alatt kihozott típus. Az utolsó eredeti Lancia genetikailag a Beta, dacára az 1968-as egyesülésnek. Ez persze nem von le semmi a későbbiek értékéből, csak jól jellemzi a tipikus márka-sznobériát (Fiat vs. Lancia).
Azt hiszem egyébként a TopGear 14 évadának utolsó adása szól a Lanciáról, ahol az ottani három TV-s majom újra felfedezi a márka legjobb autóit és egyenként őrült szerelembe esik velük. Lancia fanoknak kötelező adás :)
Egy rövid kis dőlt betűs kieg:
Az angoloknál azért Chrysler, mert ott a Lancia neve mára gyakorlatilag ismeretlen, ill. nagyon pejoratív. Anno a 70-es években még az Serie1-es Betákkal történt az a csúfság, hogy az akkoriban használt, a Lada-licencért cserébe kapott szovjet acél és a korszerűtlen festési technológia annyira rosszul viselte a nyirkos brit klímát, hogy még a garancia lejárta előtt(!) lyukasra rozsdásodtak az autók, amiket a gyárnak így szégyenszemre vissza kellett vásárolnia. Ez akkora fiaskó volt az egyébként erős piacon, hogy a márka ki is vonul szégyenében és azóta sem tudott/akart/mert visszakapaszkodni.
Ja, és a Delta: az eredeti igazán remek kis autó, de azt tudni kell róla, hogy csak nevében Lancia, valójában ő az első teljesen Fiat alapú és fejlesztésű, de Lancia név alatt kihozott típus. Az utolsó eredeti Lancia genetikailag a Beta, dacára az 1968-as egyesülésnek. Ez persze nem von le semmi a későbbiek értékéből, csak jól jellemzi a tipikus márka-sznobériát (Fiat vs. Lancia).
Azt hiszem egyébként a TopGear 14 évadának utolsó adása szól a Lanciáról, ahol az ottani három TV-s majom újra felfedezi a márka legjobb autóit és egyenként őrült szerelembe esik velük. Lancia fanoknak kötelező adás :)
tmotor 2011.11.03. 08:37:26
A múltkor összeraktam magamnak egy 520 d-t a BMW honlapján (álmodik a nyomor) 20 millió forint lett. Hogy ezek után kell-e egy 15 millás autó, ami nagyobb, ritkább, erősebb és full extrás ?
Hát nagyon.
Hát nagyon.
comp 2011.11.03. 08:42:48
Valaki ezt választaná az új 5-ös helyett? Brrr. Maximum a keresztapa, de ő is csak az embereinek. Mondjuk arra tök jó, hogy szitává lőjék benne Sonnyt.
LanciaBacci 2011.11.03. 08:53:09
Én mondjuk teljesen ésszerűtlenül továbbra is halálosan és reménytelenül szerelmes vagyok az előző Thesis-be, amit sem az elektromos túlbonyolítás, sem a SkyHook nem tud megtörni, de ez annak ellenére sem rossz, hogy nagyon erős ellenérzéseim vannak (voltak?) az Chryslerből átcimkézett Lanciákkal.
Viszont ennek a bele - a fotók alapján legalábbis - az egyik legszebb darab a jelenleg. Áttekinthető és elegáns, egyszerre konzervatív és letisztult és egyszerűen kezelhető is talán. Persze élőben kell majd megtapasztalni, de eddig nagyon rendben van. Remélem végre magára talál a márka.
Viszont ennek a bele - a fotók alapján legalábbis - az egyik legszebb darab a jelenleg. Áttekinthető és elegáns, egyszerre konzervatív és letisztult és egyszerűen kezelhető is talán. Persze élőben kell majd megtapasztalni, de eddig nagyon rendben van. Remélem végre magára talál a márka.
ommm 2011.11.03. 08:54:43
@fetyisob: Na látod, éppen az ehhez hasonló - teljesen hibás - meglátású kommentek miatt vezettem le szépen a cikkben, hogy mekkora hülyeség ezért elmarasztalni bármelyik autót.
Bármelyik német autómárkánál találsz ugyanilyen kontinuitást vagy változatlanságot, akár több ideig is, csak nem szól róla a fáma.
És azért csaknem két tonna, mert annyival nagyobb is. Ahogy az le van írva.
Bármelyik német autómárkánál találsz ugyanilyen kontinuitást vagy változatlanságot, akár több ideig is, csak nem szól róla a fáma.
És azért csaknem két tonna, mert annyival nagyobb is. Ahogy az le van írva.
ommm 2011.11.03. 08:57:09
@gyvy: Nem érted. Nincs átszabva, ez a 300C így, ahogy van. És a Fiatnak köszönhetően lett ilyen. Nincs "átszabás", cicásítás, ez az autó - más márkajellel - a konszern terméke.
Hurri Kán 2011.11.03. 09:00:01
@ommm:
De értem, és elhiszem, hogy ráköltöttek egy csomó pénzt, és azt is, hogy jó autó, de nekem ettől egy Lancia emblémás 300C marad.
Amivel nincs semmi baj, nekem személy szerint az előző 300C is nagyon bejött, csak ha azt akarok venni, akkor azt veszek. :)
De értem, és elhiszem, hogy ráköltöttek egy csomó pénzt, és azt is, hogy jó autó, de nekem ettől egy Lancia emblémás 300C marad.
Amivel nincs semmi baj, nekem személy szerint az előző 300C is nagyon bejött, csak ha azt akarok venni, akkor azt veszek. :)
malenykij polgar · http://mbybk.blog.hu 2011.11.03. 09:03:29
Hát, elég merész az Isot meg a Bizzarinit egy napon emlegetni ezzel.
Hammer · http://car-pencil-etc.blog.hu/ 2011.11.03. 09:03:47
A Voyager ajtózsebénél nagyobbat csak a Saab 900 OG-n láttam carphotos.cardomain.com/ride_images/3/3423/541/33555270006_large.jpg
Sword 2011.11.03. 09:06:07
Sajnos nem lett olaszos, de az biztos, hogy nagyságrenddel kifinomultabb és európaibb lett.
Azt mondom ez jót tett neki. Pont ez hiányzott belőle. Ugyanis nekem nagyon bejött ez "bunkó" kinézetű külső, de a beltér ocsmány volt.
Nem lett Lancia, csak egy európai ízlésre csiszolt amerikai vas. Nem tudom, ha ennyi pénzem lenne, akkor ezt venném-e, vagy valami németet, ami azért jóval kifinomultabb, de határozottan tetszik.
Azt mondom ez jót tett neki. Pont ez hiányzott belőle. Ugyanis nekem nagyon bejött ez "bunkó" kinézetű külső, de a beltér ocsmány volt.
Nem lett Lancia, csak egy európai ízlésre csiszolt amerikai vas. Nem tudom, ha ennyi pénzem lenne, akkor ezt venném-e, vagy valami németet, ami azért jóval kifinomultabb, de határozottan tetszik.
Plumper_ 2011.11.03. 09:07:40
KÉNE! Ha lenne ennyi pénzem, tuti ilyet vennék.
de...ÁRZUHANÁS néhány év alatt: újonnan 14 millió, 5 évesen 4 millió lesz. Kinek van erre pénze? Lehet, hogy majd csak 10 éves korában kerül hozzám, de addigra mennyire lakják le, mennyire lesz tartós?
de...ÁRZUHANÁS néhány év alatt: újonnan 14 millió, 5 évesen 4 millió lesz. Kinek van erre pénze? Lehet, hogy majd csak 10 éves korában kerül hozzám, de addigra mennyire lakják le, mennyire lesz tartós?
malenykij polgar · http://mbybk.blog.hu 2011.11.03. 09:08:53
@tmotor: Ez csak a listaár. Az évek majd eldöntik, hogy mennyire megbízható és mennyit esik az ára a német szentháromsághoz képest. A piac ezek alapan ítél és az elmúlt pár évben szerintem két márka bizonyította csak, hogy kategórián belül kevesebb pénzért többet ad, mint a versenytársak: a Skoda meg a Dacia.
Abfangjaeger 2011.11.03. 09:11:17
Nagyon szép vas, kéne, mint állat. De az elődje még jobban. Inkább virítanék egy ilyenbe, mint a német "prémium"-trió tagjaiban.
És persze, hogy a benzines kéne. Lehetőleg a V8-as HEMI, ha lesz.
És persze, hogy a benzines kéne. Lehetőleg a V8-as HEMI, ha lesz.
Dixhorn 2011.11.03. 09:17:37
Alapvetően nem ugrok az ilyen kategóriáért, mert újban nincs lé rá, régiben meg nem kell.Ez hogy milyen márka meg embléma meg futómű meg ilyenek,rohadtul nem izgatna ha jó kocsi.Nekem ez mindenesetre tetszik.Sokkal inkább mint egy retek BMW vagy Merci vagy társai.Bár az audi is jól néz ki még szerintem.De sok autónál, főként BMW már csak arra mennek , hogy agresszív autó legyen kinézetre, aztán ennyi.Olyan rideg autók mint egy megfagyott kutyaszar.Az igazi csírák autója,tisztelet a kivételnek.Tehát nekem inkább ez kellene.
Gomulka Béla 2011.11.03. 09:18:54
@bonifac: Nekem a Bravo is tetszik. A Delta viszont egyszeruen eltalált forma, megakad rajta a szem. (Tudom, aki vesz, az belulrol nézi - de én nem veszek, tobb oknál fogva sem. Mondjuk nem is látok, errefelé nem árulják, de nemrég a taljánoknal járván kedvvel lelegtettem rajtuk a szemem.)
@gigabursch: OMEGA! (nem, nem annyira, csak eszembe jutott)
@LanciaBacci: Az angoloknal a Skodának is ilyen híre volt, és nézd meg, mi lett belole! (Ilyen viccek járták, hogy: hogyan duplázod meg a Skoda értékét? Megtankolod. Miért van futoszal a hátsó szélvédoben? Hogy ha tolod, ne fázzon a kezed. Hogy hívják a Skodát tetoablakkal? Konténerkukának. Ugyanezek a viccek mentek Ladával is.)
Ami a formát, és a cikkíró Iso Grifo párhuzamát illeti: az egy kicsit olyan, mint G. B. Shaw és a színészno esete. Tudniillik állítólag a szép és butácska azt javasolta volna volt, hogy tsináljanak gyereket, és az majd olyan szép lesz mint a színészno, és olyan okos, mint Shaw. Mire a mester így válaszolt (volna volt): de mi lesz, ha olyan szép lesz mint én, és olyan okos, mint maga? Szóval az Iso Grifo olaszul nézett ki, amerikai belszo szervekkel. Ez meg amerikaiul néz ki, és a belsoségek olaszok. Nem feltétlenul rossz, de más.
@gigabursch: OMEGA! (nem, nem annyira, csak eszembe jutott)
@LanciaBacci: Az angoloknal a Skodának is ilyen híre volt, és nézd meg, mi lett belole! (Ilyen viccek járták, hogy: hogyan duplázod meg a Skoda értékét? Megtankolod. Miért van futoszal a hátsó szélvédoben? Hogy ha tolod, ne fázzon a kezed. Hogy hívják a Skodát tetoablakkal? Konténerkukának. Ugyanezek a viccek mentek Ladával is.)
Ami a formát, és a cikkíró Iso Grifo párhuzamát illeti: az egy kicsit olyan, mint G. B. Shaw és a színészno esete. Tudniillik állítólag a szép és butácska azt javasolta volna volt, hogy tsináljanak gyereket, és az majd olyan szép lesz mint a színészno, és olyan okos, mint Shaw. Mire a mester így válaszolt (volna volt): de mi lesz, ha olyan szép lesz mint én, és olyan okos, mint maga? Szóval az Iso Grifo olaszul nézett ki, amerikai belszo szervekkel. Ez meg amerikaiul néz ki, és a belsoségek olaszok. Nem feltétlenul rossz, de más.
Dixhorn 2011.11.03. 09:19:55
JA és a 300 c belül olyan volt mint egy rohadt G astra, nagy fos, ez százszor jobb.6,1 Hemivel is vittek egyszer, szépen ledaráltuk a gumit róla.Az olyannak való aki vezetni is tud egy "picit".
Plumper_ 2011.11.03. 09:21:55
@Abfangjaeger: nekem is V8-as amcsi kellene. A csírák meg járjanak elektromos műanyag dobozban!:-D
@Dixhorn: hozzáteszem, hogy a fantáziátlan bunkók autója. összejön a lé, vagy 20 évre van hitel, rögtön bmw. a magyar béemvések 95%-a agresszív, közveszélyes baromállat. egy olasz luxusautó láttán viszont az embert jóérzés tölti el, és nem mellékesen a tulajdonosa is igényesebb, gondolkozott egy kicsit a dolgon.
@Dixhorn: hozzáteszem, hogy a fantáziátlan bunkók autója. összejön a lé, vagy 20 évre van hitel, rögtön bmw. a magyar béemvések 95%-a agresszív, közveszélyes baromállat. egy olasz luxusautó láttán viszont az embert jóérzés tölti el, és nem mellékesen a tulajdonosa is igényesebb, gondolkozott egy kicsit a dolgon.
Rocko- 2011.11.03. 09:42:54
számomra már az ötlet se tetszik, hogy olasz-amerikai házasság. objektíven jó, hogy látunk mást is a piacon, de szubjetívan borzongok a gondatától is. és erre csak erôsít a behatás, tényleg csak egy olaszra matricázott amcsi kocsinak néz ki.
a Voyagernél érti valaki, hogy miért fektetnek anny energiát abba, hogy mûszerfalon legyen a váltó, közben pedig IFA moro szélességû a középkonzol. simán elférne oda egy ülés, vagy gyereküléstartó. miért nem tesznek elôre három ülést? oké, multiplaban gáz volt, de eltelt azóta marha sok idô. 3 ülést elôre minden egyterûbe!
a Voyagernél érti valaki, hogy miért fektetnek anny energiát abba, hogy mûszerfalon legyen a váltó, közben pedig IFA moro szélességû a középkonzol. simán elférne oda egy ülés, vagy gyereküléstartó. miért nem tesznek elôre három ülést? oké, multiplaban gáz volt, de eltelt azóta marha sok idô. 3 ülést elôre minden egyterûbe!
karlmann 2011.11.03. 09:44:52
Elég érdekes autó, nem néz ki rosszul, de jól se és főleg olaszosan nem néz ki. A belseje rendben van, de kívülről nem elég jó, a kevés üvegfelület miatt tisztára olyan, mint egy bunker. A másik gond a motorokkal van. A két motor kevés is és gyenge is. Nem tudom miért nem lehet kapni, mondjuk valamelyik kisebb és/vagy régi Ferrari blokkal esetleg Transaxle rendszerrel. Az versenyképes lehetne akár az M5-el is.
fetyisob 2011.11.03. 09:45:30
@ommm: Értem én de ebben az autoban semmi technikai ujdonság nincs!!
ha bemutatnak egy bmw merci audit minimum ezer szabadalmat aktivalnak-ez meg kijön egy ötgangos váltoval Te meg ájuldozol róla!?
ha bemutatnak egy bmw merci audit minimum ezer szabadalmat aktivalnak-ez meg kijön egy ötgangos váltoval Te meg ájuldozol róla!?
2011.11.03. 09:52:20
elhiszem, hogy nem kaptok zsetont a tesztekért, de ez valami iszonyatosan elfogult cikk lett. jó, nyilván a TC-n senki se vár objektív tesztet, akkor nem ide kattintanék én se, de ez már azért sok volt.
ez egy nehéz, csúnya, baltával faragott (a beltérről nem is beszélve, hol van ez egy német prémiumhoz? nevetek) amcsi-olasz vadházasság. kéne a francnak.
mellesleg itt látszik, hogy ma cikk hangvétele mennyire tudja befolyásolni a végső szavazást... fogadnék rá nagyobb összegben, ha le lett volna hordva az autó, ahelyett, hogy minden konkurenshez viszonyított hátrányát mosdatja Vályi Úr, akkor nem a "kéne" vezetne. főleg nem egy 5-os bimmer, E osztály v 6-os ódi helyett...
ez egy nehéz, csúnya, baltával faragott (a beltérről nem is beszélve, hol van ez egy német prémiumhoz? nevetek) amcsi-olasz vadházasság. kéne a francnak.
mellesleg itt látszik, hogy ma cikk hangvétele mennyire tudja befolyásolni a végső szavazást... fogadnék rá nagyobb összegben, ha le lett volna hordva az autó, ahelyett, hogy minden konkurenshez viszonyított hátrányát mosdatja Vályi Úr, akkor nem a "kéne" vezetne. főleg nem egy 5-os bimmer, E osztály v 6-os ódi helyett...
gigabursch 2011.11.03. 09:54:21
@fetyisob:
Lehet, hogy egyszeűen csak jó, szép, ízléses, kényelmes és minden együtt van benne-
Nem kell mindig feltalálni a spanyolviaszt.
Olyan mint a feleségem főzése.
Előveszi a Horvát Ilonát, egy kicsit megdolgozza, de semmi újdonság, és a család odáig van érte.
Ennyi...
S hiába jön Jamie Oliver, meg Bandi a hegyről...
Mind elbújhatnak a feleségem mögött - bár oda inkább ne bújjanak... :-)
Lehet, hogy egyszeűen csak jó, szép, ízléses, kényelmes és minden együtt van benne-
Nem kell mindig feltalálni a spanyolviaszt.
Olyan mint a feleségem főzése.
Előveszi a Horvát Ilonát, egy kicsit megdolgozza, de semmi újdonság, és a család odáig van érte.
Ennyi...
S hiába jön Jamie Oliver, meg Bandi a hegyről...
Mind elbújhatnak a feleségem mögött - bár oda inkább ne bújjanak... :-)
LanciaBacci 2011.11.03. 09:57:26
@Rocko-: hm, miért is volt gáz a Multiplában a három ülés? :) És ha az volt, miért ne lenne az az összes többiben?
fetyisob 2011.11.03. 09:59:03
@gigabursch: jaja hát remélem egy T modelel jársz vagy egy 1200 speciálal!
azért nem baj ha én a fejlödésre szavazok!
azért nem baj ha én a fejlödésre szavazok!
fetyisob 2011.11.03. 10:04:11
@ruskyy: ne izgasd magad aki megtehetné ugysem ezt választja!
a piac meg beárazza ezt a nagyszaarű autot (..omm szerint..) csakugy mint az elödeit...164,300,thema stb!
a piac meg beárazza ezt a nagyszaarű autot (..omm szerint..) csakugy mint az elödeit...164,300,thema stb!
Ovecskin 2011.11.03. 10:07:01
nálam leírta magát a lancia, a thesist volt a kedvencem, de ez egy vicc ahhoz képest. ebben nincs stílus. csak a hátsó lámpákat kell összehasonlítani.
a thesist azért nem vették, mert túl egyedi volt, ezt meg azért nem fogják, mert túl közönséges... (remélem)
a thesist azért nem vették, mert túl egyedi volt, ezt meg azért nem fogják, mert túl közönséges... (remélem)
ommm 2011.11.03. 10:08:14
@ruskyy: Nem teszt. Nemzetközi bemutató volt. És igen, tetszett az autó, ahogy tetszett az előző 300C is. Próbáld ki, neked is tetszeni fog.
ommm 2011.11.03. 10:09:22
@Ovecskin: Nem hiszem. A Thesist azért nem vették, mert iszonyatosan rossz híre volt, főként az elektromos bajai miatt.
gigabursch 2011.11.03. 10:09:36
@fetyisob:
Öööö, hány olyan gyógyszer forog nálad és a családod körében amit pl. a TEVA gyárt.
Tudod, ők csak liszenszre gyártanak és semmit sem fejlesztenek.
Meg végülis a Kalmpopirin is uyganaz 1912 óta...
A Soproni 1895-ről meg már nem is beszélek.
Nem kell mindig a fejlődésre szavazni...
Öööö, hány olyan gyógyszer forog nálad és a családod körében amit pl. a TEVA gyárt.
Tudod, ők csak liszenszre gyártanak és semmit sem fejlesztenek.
Meg végülis a Kalmpopirin is uyganaz 1912 óta...
A Soproni 1895-ről meg már nem is beszélek.
Nem kell mindig a fejlődésre szavazni...
Gomulka Béla 2011.11.03. 10:09:53
@LanciaBacci: Mert ha három ulés van, akkor nem lehet átnyúlkálni! A Multiplának azért akkorák az ablakai, hogy akkor se próbálja meg senki, ha esetleg nem ul gyerek a kozépso ulésen. (Egyébként megvilágosodásom támadt. Rájottem, hogy mire jó az SUV-k magas uléspozíciója.)
AUTÓNEPPER · http://autonepper.blog.hu 2011.11.03. 10:09:55
Külön piros pont az olaszoknak a Garmin navigáció!
Az egyik legeslegjobb navi a piacon!
Nekem kéne!
Az egyik legeslegjobb navi a piacon!
Nekem kéne!
közösperonos átszállás 2011.11.03. 10:14:01
@karlmann: "Elég érdekes autó, nem néz ki rosszul, de jól se és főleg olaszosan nem néz ki."
Az eleje nagyon hasonlít a régi Themához (inkább a ráncfelvarrotthoz mondjuk). Vagy az se elég olaszos?
@fetyisob: "a piac meg beárazza ezt a nagyszaarű autot (..omm szerint..) csakugy mint az elödeit...164,300,thema stb! "
'94-es Themáért a kétezer euró nem számít extrém soknak. Elsőtulajos, '97-es ('98-as, nemtom most pontosan) 164-est pont tegnap láttam hirdetve 7e euróért. Gondolom, te is erre gondoltál. :-)
Az eleje nagyon hasonlít a régi Themához (inkább a ráncfelvarrotthoz mondjuk). Vagy az se elég olaszos?
@fetyisob: "a piac meg beárazza ezt a nagyszaarű autot (..omm szerint..) csakugy mint az elödeit...164,300,thema stb! "
'94-es Themáért a kétezer euró nem számít extrém soknak. Elsőtulajos, '97-es ('98-as, nemtom most pontosan) 164-est pont tegnap láttam hirdetve 7e euróért. Gondolom, te is erre gondoltál. :-)
LanciaBacci 2011.11.03. 10:15:40
@fetyisob: jaja, és a kerekei is kör alakúak, pedig kereke még egy mosógépnek is van, meg a szekereknek. Fostalicska.
fütyisznob :)
fütyisznob :)
fetyisob 2011.11.03. 10:15:58
@gigabursch: szerintem ne igyál 1895böl való sört!meghajtana
fetyisob 2011.11.03. 10:18:16
@közösperonos átszállás: igenigen erre! meg arra miért nincs új felső kategoriás autó csak német meg japán!
LanciaBacci 2011.11.03. 10:18:34
@Gomulka Béla: ugye nem ültél még Multiplában, csak elméleteket gyártasz? Ez tömény marhaság.
fetyisob 2011.11.03. 10:20:14
@ommm: kérdezi egy autos újságiró?
közösperonos átszállás 2011.11.03. 10:24:40
@fetyisob: "igenigen erre! "
Tehát szerinted '94-es autóért 2000 euró az nagyon alacsonynak számít, vagy mi? :-)
"meg arra miért nincs új felső kategoriás autó csak német meg japán! "
1) Dehát van, pont most olvastál róla, 2) ha erre céloztál, miért Themát meg 164-est írtál, amik ugye nem épp újak?
(Akkor nem erre céloztál, na.)
Tehát szerinted '94-es autóért 2000 euró az nagyon alacsonynak számít, vagy mi? :-)
"meg arra miért nincs új felső kategoriás autó csak német meg japán! "
1) Dehát van, pont most olvastál róla, 2) ha erre céloztál, miért Themát meg 164-est írtál, amik ugye nem épp újak?
(Akkor nem erre céloztál, na.)
kissandor 2011.11.03. 10:29:14
15 milliós alapár, aztán 5 év múlva 3-4 millióért meg lehet venni a full extrásat. Tartok tőle aki ennyi pénzt kiad, úgy jár mint a francia nagyautókkal, baromi nagy az értékvesztése.
Ovecskin 2011.11.03. 10:32:44
@ommm: igen ez igaz, de érdekes, h tavaly voltam egy thesis-szel németo.-ban és a hollandok úgy nézték, mintha én raktam volna össze. közelről nézték az embléma alapján, h mi is ez.
nagyon sajnálom a lancia márkát, szerintem rossz úton jár, de az tény, h csak eladásból lehet megélni, de szerintem eladta magát az ördögnek.
kár, mert úgy vártam már az új thesist, mint egy kisgyerek a karácsonyt, erre kapok egy megromlott húsvéti tojást..
az amik meg a marketingesek kiölték a lanciából azt, amitől lancia volt és amit más autógyártó nem adott.
bár a cikk címét sem értem igazán, hogy ez mitől olasz?
nagyon sajnálom a lancia márkát, szerintem rossz úton jár, de az tény, h csak eladásból lehet megélni, de szerintem eladta magát az ördögnek.
kár, mert úgy vártam már az új thesist, mint egy kisgyerek a karácsonyt, erre kapok egy megromlott húsvéti tojást..
az amik meg a marketingesek kiölték a lanciából azt, amitől lancia volt és amit más autógyártó nem adott.
bár a cikk címét sem értem igazán, hogy ez mitől olasz?
fetyisob 2011.11.03. 10:34:26
@közösperonos átszállás: szerintem a piac majd beárazza ezt is csak ugy mint az elödeit!
de erröl csak pár év mulva lehet beszélni! de gyanitom ez sem lesz sikeresebb! egyszerüen nincs presztizse és azt nem lehet pár év alatt megteremteni!a németek régota jo luxus autokat gyartanak a japoknak hihetetlen munkával utol érték őket (majdnem)!!
hogy mennyiert látsz eladó autot az nem számit az számit mennyiert veszik! és az olasz francia nagyautokat Nem vették ezert nem gyátják !!
de erröl csak pár év mulva lehet beszélni! de gyanitom ez sem lesz sikeresebb! egyszerüen nincs presztizse és azt nem lehet pár év alatt megteremteni!a németek régota jo luxus autokat gyartanak a japoknak hihetetlen munkával utol érték őket (majdnem)!!
hogy mennyiert látsz eladó autot az nem számit az számit mennyiert veszik! és az olasz francia nagyautokat Nem vették ezert nem gyátják !!
malenykij polgar · http://mbybk.blog.hu 2011.11.03. 10:35:43
@ommm: Meg azért sem, mert polarizált a külseje. Tehát vagy hánytak töle, vagy imádták. Abban a kategóriában elég merész dolog volt. Aztán jött hozzá a csapnivaló minöség oszt csüssz.
ommm 2011.11.03. 10:46:59
@Ovecskin: Értelek, de ugye a Chrysler a Fiaté nem fordítva, a Lanciáról is az olaszok döntenek. Nem biztos, hogy rossz az üzleti modell, eddig pl. a Freemont iszonyat nagy siker.
Csabby 2011.11.03. 10:51:57
Japánautó-hívő vagyok de ez naggyon széép...
hiába azért tudnak az olaszok.
hiába azért tudnak az olaszok.
malenykij polgar · http://mbybk.blog.hu 2011.11.03. 10:58:06
@ommm:
>a Freemont iszonyat nagy siker
Saját magához képest és tényleg nem kukacoskodni akarok. 13 ezret terveztek idén és van 18 ezer megrendelésük.
Tiguanból napi 700 darab készült az év elsö felében és napi 1000 darabra kellett bövíteni a kapacitást. Na, az a siker.
>a Freemont iszonyat nagy siker
Saját magához képest és tényleg nem kukacoskodni akarok. 13 ezret terveztek idén és van 18 ezer megrendelésük.
Tiguanból napi 700 darab készült az év elsö felében és napi 1000 darabra kellett bövíteni a kapacitást. Na, az a siker.
közösperonos átszállás 2011.11.03. 11:01:44
@fetyisob: ezzel csak az a bibi, hogy akkor miért a 164-gyel, meg a Themával akartad mindezt alátámasztani? Tudtommal mindkettőnek volt utódja... (A francia példádat meg megintcsak nem értem; oké, az XM után volt egy nagy lyuk a C6-ig, de Peugeot 607, valaki? A Renaultnak csak két éve nincs nagyautója, előtte ott volt a Vel Satis, lám, pont ellentétes a tendencia a Citroenével...)
A piac beárazza dolognál meg megmondhatnád végre, melyik piacra is gondoltál (ld. előbbi példáimat a remekül beárazott 164-esekről és Themákról). Egy épkézláb XM-et például még mindig nem úszol meg 3-4e euró alatt.
A piac beárazza dolognál meg megmondhatnád végre, melyik piacra is gondoltál (ld. előbbi példáimat a remekül beárazott 164-esekről és Themákról). Egy épkézláb XM-et például még mindig nem úszol meg 3-4e euró alatt.
LanciaBacci 2011.11.03. 11:04:16
@malenykij polgar:
Egy bizonyos szint fölött érték a művészet, a világ más részein ez a kultúra része, az előző Thesist pedig gátlások nélkül sorolhatjuk a műtárgyak közé. És igen, a művészet egyik jellemzője, hogy nem tetszik mindenkinek, csak ha már meghalt az alkotó és elég sokat adnak a hagyatékért az árverésen. Ilyenek az emberek.
Az előző Thesis igazi jelentősége szvsz éppen az, hogy a már sok évzizede egyre unformizáltabb dobozok között olyan színt hozott, amit utoljára csak a 70-es években láthattunk, de még inkább a 30-asokban. Nagy dobás lehetett volna, ha van pénz műszakilag is rendesen összerakni, de ezzel együtt biztos vagyok benne, hogy egykor keresett kultautó lesz majd.
Egy bizonyos szint fölött érték a művészet, a világ más részein ez a kultúra része, az előző Thesist pedig gátlások nélkül sorolhatjuk a műtárgyak közé. És igen, a művészet egyik jellemzője, hogy nem tetszik mindenkinek, csak ha már meghalt az alkotó és elég sokat adnak a hagyatékért az árverésen. Ilyenek az emberek.
Az előző Thesis igazi jelentősége szvsz éppen az, hogy a már sok évzizede egyre unformizáltabb dobozok között olyan színt hozott, amit utoljára csak a 70-es években láthattunk, de még inkább a 30-asokban. Nagy dobás lehetett volna, ha van pénz műszakilag is rendesen összerakni, de ezzel együtt biztos vagyok benne, hogy egykor keresett kultautó lesz majd.
Gomulka Béla 2011.11.03. 11:07:01
@LanciaBacci: Nem ultem még Multiplában. Viszont az átnyúlkálást már próbáltam, úgyhogy az elméletgyártást ezennel kikérem magamnak. Ha nem is teljes korben, de bizonyos részteruleteken igenis rendelkezem tapasztalatokkal.
közösperonos átszállás 2011.11.03. 11:08:31
@malenykij polgar: nem vitatva, hogy a Freemont tényleg csak a várthoz képest nagy siker, azért az adatok nem összehasonlíthatóak: amellett, hogy gyak. nincsenek is (én is csak ezt a kettőt találtam, mármint hogy 13/18e, meg napi 700-ról 1000-re), a Tiguant jóval több piacon forgalmazzák, míg a Freemont forgalmába a Dodge Journey eladásait ugye nem számítják be, ergo pl. az É-Amerikai piac úgy, ahogy van, kimarad (a Tiguannál meg nem).
malenykij polgar · http://mbybk.blog.hu 2011.11.03. 11:13:53
@LanciaBacci: Igazad van.
Csak a Lancia nem volt és most meg még kevésbé van abban a helyzetben, hogy mütárgyakat áruljon. Pénzt kell(ett volna) keresnie minden kategóriában.
A felsö középosztályban vagy luxusosztályban eléggé hisztisek és konzervatívak a vevök, föleg azokon a piacokon ahol nagy darabszámot lehet eladni.
Már most is kultautó szerintem.
Csak a Lancia nem volt és most meg még kevésbé van abban a helyzetben, hogy mütárgyakat áruljon. Pénzt kell(ett volna) keresnie minden kategóriában.
A felsö középosztályban vagy luxusosztályban eléggé hisztisek és konzervatívak a vevök, föleg azokon a piacokon ahol nagy darabszámot lehet eladni.
Már most is kultautó szerintem.
w a s d 2011.11.03. 11:18:26
@gigabursch: Nem pont olyan, de óra:
www.infiniti.hu/m/photos_and_colours/interior.html
Plusz egy kevésbé formatervezett, de koreai:
www.hyundaiusa.com/vehicles/2012/equus/images/gallery/int/Expand/8.jpg
www.hyundaiusa.com/vehicles/2012/equus/images/gallery/int/Expand/14.jpg
Meg különben is jól áll a japán autóknak a kis különálló digitális óra:
galeria.totalcar.hu/tesztek/2008/05/27/lexus_ls600hl/?current_image_num=55&image_size=ms
www.infiniti.hu/m/photos_and_colours/interior.html
Plusz egy kevésbé formatervezett, de koreai:
www.hyundaiusa.com/vehicles/2012/equus/images/gallery/int/Expand/8.jpg
www.hyundaiusa.com/vehicles/2012/equus/images/gallery/int/Expand/14.jpg
Meg különben is jól áll a japán autóknak a kis különálló digitális óra:
galeria.totalcar.hu/tesztek/2008/05/27/lexus_ls600hl/?current_image_num=55&image_size=ms
Bambano 2011.11.03. 11:18:46
volt a kezemben előző generációs 300c, az egy hulladék volt. lassú, tohonya, olyan elmunkálatlan anyagok voltak benne, hogy sírtam.
11 liter még tiporva sem elfogadható ettől a böhömtől.
biztos nem lesz ilyenem.
11 liter még tiporva sem elfogadható ettől a böhömtől.
biztos nem lesz ilyenem.
uki 2011.11.03. 11:22:52
Azért meg kellene itt érteni a fiat üzletpolitikáját is. Bevásárolták magukat egy autógyárba ami pont abban a kategóriában gyárt ami nekik hiányzik, de nagyon kellene. Persze a pénz elment a bevásárlásra, ezért minél kevesebből kellene megoldani. Teljesen érthető a lépésük. Majd várjuk meg a következő generációs Themat, amit teljesen az elejétől ők fejlesztenek. Nem kell aggódni lesz itt majd közös padlólemez, kidobálnak mindent ami nem kell, egyszerűsítik a folyamatokat, de nem lehet mindent 2 perc alatt! Pár évvel ezelőtt még csődbe akart menni a fiat, arról szóltak a hírek majd őket veszik meg (ha jól rémlik a vw-ről is szó volt) erre meg ők vásároltak. Gyakorlatilag előre menekültek.
(a THESIS meg egy külön kategória. Mióta megláttam először az újságban, azóta elgyengülök ha bármikor látok egyet! Sajna egyre ritkábban.)
(a THESIS meg egy külön kategória. Mióta megláttam először az újságban, azóta elgyengülök ha bármikor látok egyet! Sajna egyre ritkábban.)
matyusv 2011.11.03. 11:24:36
Sok birka Istenem :D
Ha olaszról van szó akkor ááá a Delta csak egy kozmetikázot Bravo..
Akkor az Audi A3 mi ?? egy GOLF (népautó)
Nehéz a Thema a 2 tonnájával? igen az, de a nála kisebb Audi A8 alumínium kasztnival 1890 kg ???
Kevés a két motor egyetértek de nem gyenge!
Audi A8 250le 550nm
S merci 235le 540nm
Bmw 245le 540nm
Okoskodni könnyebb mint logikusan végiglátni a dolgokat!
Fel kell fogni, ez nem egy átcímkézett 300c
hanem testvérmodellek! Új fejlesztés két emblémával!
felfogás kérdése a dolog :)
Ha olaszról van szó akkor ááá a Delta csak egy kozmetikázot Bravo..
Akkor az Audi A3 mi ?? egy GOLF (népautó)
Nehéz a Thema a 2 tonnájával? igen az, de a nála kisebb Audi A8 alumínium kasztnival 1890 kg ???
Kevés a két motor egyetértek de nem gyenge!
Audi A8 250le 550nm
S merci 235le 540nm
Bmw 245le 540nm
Okoskodni könnyebb mint logikusan végiglátni a dolgokat!
Fel kell fogni, ez nem egy átcímkézett 300c
hanem testvérmodellek! Új fejlesztés két emblémával!
felfogás kérdése a dolog :)
LanciaBacci 2011.11.03. 11:28:18
@Gomulka Béla: Ha próbáltad volna ugyanezt egy Multiplában is, akkor tudnád, hogy bár a középső ülése teljes értékű, a hátlap vízszintesre hajtható. Vagyis nemhogy nem lehet átnyúlkálni, hanem egyenesen ebben lehet a legjobban, sőt átmászni is lehet, illetve rálátni a srácokra, akik ugye úgyis hátul, az isofixes helyeken ülnek általában. Ez három gyerekig így mehet. Az első-középső hely abban akkor praktikus ülésként amikor telt ház van, ami ritka, vagy ha csak hárman utaznak benne, de akkor eleve senki sincs hátul. Akár ülések se.
Ezt leszámítva pelenkázó- és rakodóasztal ill. a hátsó-középső utasnak (ami a legjobb hely lehajtott támlával) lábtartó, a vezetőnek pedig könyöklő.
Erre céloztam, amikor az elméleteidet említettem. Persze nekem is szoktak lenni, de időnként érdemes őket felülvizsgálni.
Ezt leszámítva pelenkázó- és rakodóasztal ill. a hátsó-középső utasnak (ami a legjobb hely lehajtott támlával) lábtartó, a vezetőnek pedig könyöklő.
Erre céloztam, amikor az elméleteidet említettem. Persze nekem is szoktak lenni, de időnként érdemes őket felülvizsgálni.
LanciaBacci 2011.11.03. 11:35:47
@malenykij polgar:
Sajnos neked is igazad van, nagyon is. Pénz már akkoriban sem volt a Lanciára, a német trió sikereit reménytelen volt kikezdeni egy modellel, legyen az bármilyen jó.
@uki: Teljesen egyetértek, már én is akartam említeni ezt. És szvsz ezért nincs se transaxle meg Ferrari motor, talán majd csak ha megtérült a beruházás. Mindenesetre ahhoz képest szép eredmény már ez eddig is, ahogy indult, akárcsak nálam is.
Sajnos neked is igazad van, nagyon is. Pénz már akkoriban sem volt a Lanciára, a német trió sikereit reménytelen volt kikezdeni egy modellel, legyen az bármilyen jó.
@uki: Teljesen egyetértek, már én is akartam említeni ezt. És szvsz ezért nincs se transaxle meg Ferrari motor, talán majd csak ha megtérült a beruházás. Mindenesetre ahhoz képest szép eredmény már ez eddig is, ahogy indult, akárcsak nálam is.
indapass90210 2011.11.03. 11:45:54
Instant get. Már a régi 300c is az volt. Ez hasonló dizájn, jobb technikával. Kellhet ennél több?
indapass90210 2011.11.03. 11:48:46
@Bambano: "11 liter még tiporva sem elfogadható ettől a böhömtől."
Én 11 litert a 2.0-ás pd tdi-vel is lazán megetetek :)
Én 11 litert a 2.0-ás pd tdi-vel is lazán megetetek :)
uki 2011.11.03. 11:56:37
@Bambano: a hasonló amcsi verdáknál a minőség mellé tegyük oda a KINTI árakat is, úgy kereke a történet.
indapass90210 2011.11.03. 12:01:34
@uki: na igen. Pl az SRT8-at hasonlították az M5-höz Top Gear-ék, megemlítve, hogy szarabb, de a felébe kerül az M5-nek.
Árkategóriában összehasonlítva kb. az 520-assal kellett volna pariba állítani, aminél azért gyaníthatóan jobban megy :)
Árkategóriában összehasonlítva kb. az 520-assal kellett volna pariba állítani, aminél azért gyaníthatóan jobban megy :)
Roll1983 2011.11.03. 12:02:29
Szeretem az olasz autókat, most is Alfám van, de ez a behemót kocka ez tőlem mehet vissza az USA-ba. A mostani Delta tetszik, az akár a következő kocsim is lehet, de ez a Thema ritka csúnya egy állat, pedig nem vagyok finnyás, még a Thesis is tetszik. Mindegy úgy sincs 15 millióm kocsira. :)
ommm 2011.11.03. 12:08:22
@Bambano: 11 liter nem sok. Akkor és ott nem fogyasztott volna kevesebbet egyik hasonszőrű dízel sem.
Ondodo 2011.11.03. 12:11:46
Most komolyan el akarják az előző Mercedes E osztálynak Chrysler 300C köntösét olaszosra szabva Lancia-ként eladni? LoL! Ebben az a durva, hogy az olaszok a régi amcsi-német technikán hiénáskodnak... Valszeg soha nem fognak olyan autót saját maguktól tervezni...
Gomulka Béla 2011.11.03. 12:13:57
@LanciaBacci: Így már helyt áll a dolog: az átnyúlkálás kovetkezménye elobb utóbb egy csapat utas lesz a hátsó uléssoron, ez már bizonyíték. De hadd mentsem magam egy kicsit: én arra gondoltam, hogy akkor nem lehet átnyúlkálni, ha a kozépso ulésen is ul valaki. Legalabbis azt hiszem: nem próbáltam. Viszont, ha senki nem ul hátul (ahonnan elore látni), és kozépen se, és átnyúlkálósra fordul a helyzet - akkor át lehet ulni a kozépso ulésre, és esetleg lehúzódni a susnyásba, hogy a lehajtható pelenkázóasztalnak is jusson szerep. Egyre jobban tetszik nekem ez a Multipla! (Mindig is tetszett, egyébként; de kár hogy oregszem!)
Ondodo 2011.11.03. 12:14:18
U.I. Még úgy sem, hogy a W211-es nem egy "örökélet + 1 nap-os" széria...
Matenak · http://csipszerelde.hu 2011.11.03. 12:14:25
Egy dízel cirkálót - amit egyértelműen nem arra terveztek - miért kell elrakni keresztbe, mi értelme? Egy sportos karakterű autóhoz illik a móka, de ilyenkor kimondottan paraszt dolognak tűnik.
uki 2011.11.03. 12:18:33
@Dövan: így van! Persze ennek ellenére én megértem, ha valaki azt mondja hogy gusztustalan belülről és inkább valami mást vesz.
És pont ebben lépett előre a fiat az eddigi amcsi márkákkal szemben, akik max a futómüvet hangolták európaira és kész. A fiat rakott bele még rendes minőségi belteret, a kor extráit (ráadásul alapáron). Meglátjuk mi sül ki belőle. A freemont pl simán pozitív meglepetés lett. (én simán bukásnak gondoltam az elején)
És pont ebben lépett előre a fiat az eddigi amcsi márkákkal szemben, akik max a futómüvet hangolták európaira és kész. A fiat rakott bele még rendes minőségi belteret, a kor extráit (ráadásul alapáron). Meglátjuk mi sül ki belőle. A freemont pl simán pozitív meglepetés lett. (én simán bukásnak gondoltam az elején)
indapass90210 2011.11.03. 12:19:07
@kissandor: "15 milliós alapár, aztán 5 év múlva 3-4 millióért meg lehet venni a full extrásat. Tartok tőle aki ennyi pénzt kiad, úgy jár mint a francia nagyautókkal, baromi nagy az értékvesztése."
Aki kiad ennyi pénzt, az pontosan tudja, de legalább sejti, hogy mennyit is fog az az autó érni 3-4 év múlva. Ezek közül a szerencsésebbeket ez nem érdekli.
Jó lenne, ha mindenki tudna legalább saját magával szemben ennyire nagyvonalú lenni, hogy ez ne érdekelje. Mert ha számít, hogy 5 év alatt 10 millió az értékvesztés, akkor eleve bele sem kell ülni egy ilyen autóba. BMW-be sem, ami mondjuk 5 helyett majd hatfelet fog érni :) Autóra 15 millával a zsebben el kell battyogni ez suzuki, kia, hunyadi szalonba, választani valamit 5-ért, és nyugodtan aludni amíg az autó kint rohad az utcán.
Aki kiad ennyi pénzt, az pontosan tudja, de legalább sejti, hogy mennyit is fog az az autó érni 3-4 év múlva. Ezek közül a szerencsésebbeket ez nem érdekli.
Jó lenne, ha mindenki tudna legalább saját magával szemben ennyire nagyvonalú lenni, hogy ez ne érdekelje. Mert ha számít, hogy 5 év alatt 10 millió az értékvesztés, akkor eleve bele sem kell ülni egy ilyen autóba. BMW-be sem, ami mondjuk 5 helyett majd hatfelet fog érni :) Autóra 15 millával a zsebben el kell battyogni ez suzuki, kia, hunyadi szalonba, választani valamit 5-ért, és nyugodtan aludni amíg az autó kint rohad az utcán.
LanciaBacci 2011.11.03. 12:20:24
@Gomulka Béla: Ja, ha comb irányban szeretnél nyúlkálni, a csajodat középre kell ültetni magad mellé, és a dekoltázsába is belátsz az alsó madárfogás közben... sőt külön előny, hogy ilyenkor a gyerekek és nagyi el van falazva, nem? :)
Addigra a nagy ablakok meg már úgyis párásak.
Addigra a nagy ablakok meg már úgyis párásak.
Na itt a kert! 2011.11.03. 12:21:33
Hajtottam 2 hónapig egy 3,6-os Pentastar motoros Dodge Chargert, 10,5-11 elővárosi és 7,5 autópályás fogyasztást tudott, az átlag 10-es fogyasztás teljesen hihető. Ami képtelen vagyok felfogni, az az, hogy az itt kint 7-8 millióba kerülő 300C-ből hogyan lesz 15milliós autó a nagy víz otthon?
indapass90210 2011.11.03. 12:22:00
@uki: vagy akár ha valakinek nagyon tetszik a 300c, akkor is lehet venni egyet most már viszonylag olcsóbban, aztán 4-500 pénzért biztosan be lehet bőröztetni a műszerfalat meg egyéb kézreeső műanyagokat, esetleg átfóliáztatni a középkonzolt is valami emberi színre.
Na itt a kert! 2011.11.03. 12:22:42
javítás
"nagy víz otthon" = a nagy víz túloldalán. Nem hiszem, hogy otthon 8 millióval többet érne ez az autó.
"nagy víz otthon" = a nagy víz túloldalán. Nem hiszem, hogy otthon 8 millióval többet érne ez az autó.
Bambano 2011.11.03. 12:22:47
@uki: én nem tudok meg nem is akarok kinti árakról beszélni. én csak arról tudok beszélni, hogy van nagyságrendileg 15 misi a zsebedben, bemész Pesten x darab kereskedésbe és mit tudsz elhozni. Ahhoz képest, hogy az én autóm eredeti listaára mennyi volt és milyen minőségű, ahhoz képest az az előző gen. 300c egy pocsék üzlet volt.
@ommm: a fő kérdés az, hogy ugyanolyan kényelmi szintű, hasonló menetteljesítményű autók közül mindegyik 11 litert fogyasztott volna? én biztos vagyok benne, hogy nem, lenne oda kisebb fogyasztás is. persze nem volt elég pontosan kifejtve a tiprás milyensége, ez igaz.
@ommm: a fő kérdés az, hogy ugyanolyan kényelmi szintű, hasonló menetteljesítményű autók közül mindegyik 11 litert fogyasztott volna? én biztos vagyok benne, hogy nem, lenne oda kisebb fogyasztás is. persze nem volt elég pontosan kifejtve a tiprás milyensége, ez igaz.
megint 2011.11.03. 12:23:08
Ugye azt szokták mondani, hogy olasz, tehát szép, legalábbis a digók, nos ez egy rusnya dög, technikailag messze van a három némettől, használtan viszont valószínűleg jóval olcsóbb lesz mint a német konkurensek, ahogy a 300C is az, ezért már fiatal korában uzsorások kedvence lehet, hiszen tényleg látványos még ha ronda is, így nem kell kivárni még pár évet egy hetes bömösre nekik, és talán a krómfelni is belefér majd a keretbe.
uki 2011.11.03. 12:23:39
@Dövan: jaja....a németek is bukják ám az árukat durván! Ilyen ez a kategória és kész. Ráadásul ne azt nézzük majd hpgy nálunk mennyi fog elmenni belőlük, valószínűleg egy számjegyű lesz a részesedésük a kategóriában. Ez egy hosszabb távú projekt, ami vagy bejön vagy nem.
LanciaBacci 2011.11.03. 12:23:57
@Matenak: Karottának annyira bejött az M5-tel, ki kellett próbálnia, na :)
indapass90210 2011.11.03. 12:24:56
@Na itt a kert!: 8 milka x 1.1 vám x 1.25 áfa + környezetvédelmi termékdíj meg apámfasza + 3 milka regadó + át is kell hajózni + itt még lehet egy kis extra hasznot is kérni. Na ez pont 15 millióra jön ki a 8-ból :)
uki 2011.11.03. 12:33:01
@Bambano: Teljesen jogos az is ha az itteni árakat nézed. Nem is véletlenül süllyedtek el a nagy amcsimárkák partraszállásai már európa partjainál. Kevés egy kis futómű hangolás. Ezt látta meg a fiat és ha már ott volt a chrysler, akkor fogták átalakították raktak bele rendes belsőt, nálunk is elfogadható motorokat és kiadták. Olcsóbb mint egy vadiúj verda kifejlesztése, de nem drága annyira hogy ne próbálják meg. Belőtték az árat 15%-al a konkurencia alá, sőt ha belepakolod azokat az extrákat a konkurenciába akkor bőven alá lőttek.
LanciaBacci 2011.11.03. 12:38:19
@Ondodo:
Na, itt a másik okos megmondó, fütyisznob haverja, Ondo-do. Betöltötted már a 12-t, vagy csak egyszakos tornatanár vagy?
El-e akarják eladni? el. :)
Na, itt a másik okos megmondó, fütyisznob haverja, Ondo-do. Betöltötted már a 12-t, vagy csak egyszakos tornatanár vagy?
El-e akarják eladni? el. :)
matyusv 2011.11.03. 12:40:32
hol van itt elavult technika? többlengőkaros hátsó futómű... 5bmw ben milyen van?
nincs mibe belekötni úgylátom!
ha kurvajó az egész felfüggesztés felőlem akár laprugós is lehet!
ondodo te meg olvasd el a cikket + nézz utána milyen fejlesztései és szabadalmai vannak a lanciának aztán gyere vissza trollkodni!
nincs mibe belekötni úgylátom!
ha kurvajó az egész felfüggesztés felőlem akár laprugós is lehet!
ondodo te meg olvasd el a cikket + nézz utána milyen fejlesztései és szabadalmai vannak a lanciának aztán gyere vissza trollkodni!
közösperonos átszállás 2011.11.03. 12:43:16
Még valami. A "három német" prémiummárka meg a népautók között is van valami, jobb híján hívjuk őket prémium-wannabe-knek. Ugye Saab, Volvo, az elitebb japánok (Infiniti, Lexus), tán a Jaguar, tán a néhai Rover. És a Lancia is, igen. Nyilván nem tud annyit, mint a kategóriatárs csúcs-BMW vagy -Merci. Miért, a Volvo igen?
zeddez 2011.11.03. 12:50:54
Ezt az értékvesztést (15M->5M) simán tudják a Ódik/Mergák/Bimmerek is... sőt.
Gomulka Béla 2011.11.03. 12:51:33
@LanciaBacci: Tényleg, erre nem is gondoltam: a kozépso ulés miatt nem is látni elore! Igaza van a fentebb szólónak: egyterueket csakis három elso uléssel szabadna forgalmazni. Esetleg adókedvezménnyel árulni, végtére is fogy a nemzet.
zeddez 2011.11.03. 12:53:11
Amúgy USA-ban az a "8M"-s ár is adó meg miegymás nélkül értendő, igaz ott az adó kevesebb.
HugoHugo 2011.11.03. 12:55:49
így, hogy lancia logó van rajta, nem tetszik...
csízler 300 ként okés volt, de így... ez annyira nem olasz, hogy az már fáj. Olyan ez, mint az A Merci... ha mondjuk toyota lenne vagy Opel, szimpi kis vas lenne, de merci jellel az orrán nagyon gáz...
csízler 300 ként okés volt, de így... ez annyira nem olasz, hogy az már fáj. Olyan ez, mint az A Merci... ha mondjuk toyota lenne vagy Opel, szimpi kis vas lenne, de merci jellel az orrán nagyon gáz...
uki 2011.11.03. 12:57:56
@matyusv: pont ezt írja OMM is, hogy van rossz és jó futómű és pont. Egy modern többlengőkaros alu futóművet is lehet szarul hangolni. De az is elég ha nyugatra hangolták és a vadkeleten kell használni. :-)
Plumper_ 2011.11.03. 14:14:50
@AUTÓNEPPER: Garmin navigáció? esetleg, vagy másféle boltból, 30ezerért. nem pedig olyan, amit az autóhoz adnak jó drágának feltüntetve, főleg extraként.
@Na itt a kert!: úgy lesz, hogy a magyar megteheti, az amerikai nem! :-P
@w a s d: brrr, mi ez a zanzahegy? ennyi gombot. azt hiszik, űrrepülőt vezet az ember? mint az a 80-as évekbeli balul sült Porsche múltkor.
@Dövan: a nagyvonalú emberek 5-10 éves autóit vesszük mi, feltéve, ha jó állapotban találjuk.
@Na itt a kert!: úgy lesz, hogy a magyar megteheti, az amerikai nem! :-P
@w a s d: brrr, mi ez a zanzahegy? ennyi gombot. azt hiszik, űrrepülőt vezet az ember? mint az a 80-as évekbeli balul sült Porsche múltkor.
@Dövan: a nagyvonalú emberek 5-10 éves autóit vesszük mi, feltéve, ha jó állapotban találjuk.
uglykid 2011.11.03. 14:16:38
Szerintem pont ott javítottak az első 300C-n ahol kellett!Mindenhol a gagyi belteret emelték ki hibaként.
Igazi dögös tekintélytparancsoló optika!
Aki szerette - és ki ne szerette volna - a "The Sopranos" /Maffiózók/ sorozatot biztos szimpatizál ezzel a külsővel.
Előre borítékolnám, hogy sikeres lesz a világ jobbik felén, ahol az emberek TERMÉKET vesznek a pénzükért nem pedig IMÁZST!
Úgy látom a németrajongóknak csípi a szemét, hogy ebben is német gének vannak, nagyobb mint az övék, hátul kapar és még egy 5-össel olcsóbb is!
Ezzel a belső sávból sem kell letakarodni SEMMI elől!
Ha adnának rá 7 év garanciát -tudom, hogy nem fognak- akkor tarolhatnának még nálunk is!
Igazi dögös tekintélytparancsoló optika!
Aki szerette - és ki ne szerette volna - a "The Sopranos" /Maffiózók/ sorozatot biztos szimpatizál ezzel a külsővel.
Előre borítékolnám, hogy sikeres lesz a világ jobbik felén, ahol az emberek TERMÉKET vesznek a pénzükért nem pedig IMÁZST!
Úgy látom a németrajongóknak csípi a szemét, hogy ebben is német gének vannak, nagyobb mint az övék, hátul kapar és még egy 5-össel olcsóbb is!
Ezzel a belső sávból sem kell letakarodni SEMMI elől!
Ha adnának rá 7 év garanciát -tudom, hogy nem fognak- akkor tarolhatnának még nálunk is!
Plumper_ 2011.11.03. 14:25:39
@Dövan: ezzel szemben a magyar úgy csinálja, hogy ha van 10 millája egy autóra, akkor 10 milláért vesz autót.
hogy a szomszéd megpukkanjon mérgében, és lehúzódjanak előle az autópályán.
a többi meg?
egyéb, felmerülő költségek, az autó fenntartása, tartalék?
utána a vízözön...
hogy a szomszéd megpukkanjon mérgében, és lehúzódjanak előle az autópályán.
a többi meg?
egyéb, felmerülő költségek, az autó fenntartása, tartalék?
utána a vízözön...
Akos75 2011.11.03. 14:30:50
Nekem volt 166-os Alfám, most egy Voyagerem van. Nekem nagyon bejön az amerikai tér az olasz igényes design-al. És az amerikai technikával sincs bajom. Ezt az új voyagert meg fogom nézni...
Na itt a kert! 2011.11.03. 14:36:08
@zeddez: A 300C, az 5,7 Hemi motorral 8m, ha a cikkben is megpendített 3,6-V6-ot nézzük (31170$) adókkal tokkal vonóval kényelmesen beleférünk a nyolcba (bár ehhez meg nem jár elektronikusan állítható pedálsor :-) kell a francnak)
Plumper_ 2011.11.03. 14:44:00
@Na itt a kert!:
elektromosan állítható pedálsor?!
és ultrahangos heremasszírozó van-e?
aki ilyen eket vesz az autójába, az elmebeteg.
aztán ha elromlik, merthogy elromlik, az hótziher, ottreked a pedálsor ferdén, javítani horror, cserélni csak egyben lehet, ára horror + 1. használtan pedig nem kéne, mert elromlik nekem és dobhatom ki a kukába.
elektromosan állítható pedálsor?!
és ultrahangos heremasszírozó van-e?
aki ilyen eket vesz az autójába, az elmebeteg.
aztán ha elromlik, merthogy elromlik, az hótziher, ottreked a pedálsor ferdén, javítani horror, cserélni csak egyben lehet, ára horror + 1. használtan pedig nem kéne, mert elromlik nekem és dobhatom ki a kukába.
TUDOD, A CSIBE 2011.11.03. 15:19:14
@uglykid:
"Ezzel a belső sávból sem kell letakarodni SEMMI elől!"
Te szerencsétlen és ha valaki tankkal közlekedik?
Marad a BMW,ez nem konkurencia nekik.
"Ezzel a belső sávból sem kell letakarodni SEMMI elől!"
Te szerencsétlen és ha valaki tankkal közlekedik?
Marad a BMW,ez nem konkurencia nekik.
közösperonos átszállás 2011.11.03. 15:24:02
@TUDOD, A CSIBE: "Te szerencsétlen és ha valaki tankkal közlekedik?"
Fene tudja, az M1 Abrams végsebessége valami 72 km/h, nem hiszem, hogy gyakran villogná le a népeket a belsőből. :-)
Fene tudja, az M1 Abrams végsebessége valami 72 km/h, nem hiszem, hogy gyakran villogná le a népeket a belsőből. :-)
gumifust 2011.11.03. 16:59:22
@Plumper_: javítani horrror ??? egy 14 millo forintos autónál nem hiszem h tétel egy 100 000 forintos javítás
kissandor 2011.11.03. 17:14:52
@Dövan: Nekem aztán tényleg mindegy, hogy mennyit bukik rajta, lényeg, hogy 5 év múlva 4 misiért lehet venni egy kényelmes, jól felszerelt autót, amiben legalább elfér az ember, úgyhogy aki megtehetne vegyen.
Dr. Robin Masters 2011.11.03. 17:26:34
Az Alfa 166 és a Lancia Thesis az nagyautó (full-size), nem pedig felső középkategóriás (mid-size, vagy entry level luxury), a 156 az pl. mid-size.
Erről az autóról: a belső szép, az olasz stílus és design meglátszik rajta, de a külseje attól még baltával van faragva, amerikai bunkó. Nem tudom, hogy az ős Lancia hívők, hogyan tudják ezt az autót elfogadni, formai terror egy Thesis után.
Erről az autóról: a belső szép, az olasz stílus és design meglátszik rajta, de a külseje attól még baltával van faragva, amerikai bunkó. Nem tudom, hogy az ős Lancia hívők, hogyan tudják ezt az autót elfogadni, formai terror egy Thesis után.
gumifust 2011.11.03. 17:36:47
@Bambano: most komolyan ez kérdés ???? van 11 milla autóra (fölös pénz) és azon vacakolnál hogy ez 1-2 literrel többet vagy kevesebbet eszik???
én tutira v8at vennék és leszarnám a fogyasztást (szerintem ebbe is lesz majd v8)
én tutira v8at vennék és leszarnám a fogyasztást (szerintem ebbe is lesz majd v8)
kéne 1 nick 2011.11.03. 17:41:00
De mi a ferde lófaszért "A luxusautók keresztapja"?
Melyik luxusautónak adott nevet az a csotrogány, amiről a cikk szól?
Vagy csak ennyire barom módjára tudtok fordítani?
Melyik luxusautónak adott nevet az a csotrogány, amiről a cikk szól?
Vagy csak ennyire barom módjára tudtok fordítani?
artonamarto 2011.11.03. 17:57:38
"gyalogosvédő felpattanó géptetőt,"??? ezt aki érti az, légyszíves ossza meg velem is.
Köszi előre is.
Köszi előre is.
pobeda 2011.11.03. 18:03:13
Baromira nem lehet megérteni hogy most ennyi idő volt a fejlesztésre ?!
Éppen arra volt elég hogy az olaszok minél hamarabb a saját emblémáik alatt kijöjjenek a javított verzióval.
Az új olaszos fejlesztések bizonyára már az asztalon készülnek.
Én elfogadnám...
Éppen arra volt elég hogy az olaszok minél hamarabb a saját emblémáik alatt kijöjjenek a javított verzióval.
Az új olaszos fejlesztések bizonyára már az asztalon készülnek.
Én elfogadnám...
pobeda 2011.11.03. 18:05:11
@artonamarto: Frontális ütközésnél, jelen esetben gyalogosnál, néhány centit megemelkedik a motorháztető hogy "puhábban" landoljon a delikvens.
Krisi 2011.11.03. 18:06:57
szerintem nem gáz ez az irány (mármint hogy amerikai cuccot címkéznek át), pláne, ha végül bejön. ez van, a piac diktál.
Az Alfa pl többek közt abba bukott bele, hogy egyedi megoldásokat csinált pl. transaxle meg egyéb finomságok, sok egyedi alkatrészt, aztán az lett a vége hogy felvásárolta a Fiat. Ma már egy kisebb gyár úgy látszik nem nagyon engedheti meg magának, hogy teljesen új fejlesztéső autót gyártson. ez van.
ez a lancia amúgy kéne, de csak mert jó helyen hajt :)
Az Alfa pl többek közt abba bukott bele, hogy egyedi megoldásokat csinált pl. transaxle meg egyéb finomságok, sok egyedi alkatrészt, aztán az lett a vége hogy felvásárolta a Fiat. Ma már egy kisebb gyár úgy látszik nem nagyon engedheti meg magának, hogy teljesen új fejlesztéső autót gyártson. ez van.
ez a lancia amúgy kéne, de csak mert jó helyen hajt :)
1kutya 2011.11.03. 18:24:06
@pobeda: pontosan! már a bemutatásakor mondták az olaszok, hogy ez csak átmeneti megoldás, a köv. verziónál már csak a technikai megoldások lesznek ugyanolyanok/hasonlóak, dizájnban teljesen különböző lesz a két típus.
egyébként v6-al kéne...
egyébként v6-al kéne...
Rocko- 2011.11.03. 19:03:44
@LanciaBacci: rosszul foglamaztam: a multipla gáz volt. ocsmány. ellenben a 3 ülés elül, az okos dolog.
Roll1983 2011.11.03. 19:03:47
@Shadowbull: Nálad van a baj. :)
uglykid 2011.11.03. 19:14:08
@Shadowbull:
..ugye ízlésen nem vitatkozumk!
Attól, hogy Neked nem tetszik mondjuk egy Salvador Dali alkotás, még nem fog csökkenni a szépsége!
Nem lehetsz valami kifinomult mandró!
A Thesis pont a meg nem értett zseni kategóriája!
Tegyél mellé pl. egy 2001-es pápaszemes mercit, azonnal látszik az eltérő filozófia!
Az utasterét, anyagfelhasználását lakberendezők is elismerik.
A Thesis fő baja az volt szerintem, hogy a sportos Alfa 166 motorjaival, váltóival nem passzolt a bálna karosszéria.Na, meg az elsőkerékhajtás.
..ugye ízlésen nem vitatkozumk!
Attól, hogy Neked nem tetszik mondjuk egy Salvador Dali alkotás, még nem fog csökkenni a szépsége!
Nem lehetsz valami kifinomult mandró!
A Thesis pont a meg nem értett zseni kategóriája!
Tegyél mellé pl. egy 2001-es pápaszemes mercit, azonnal látszik az eltérő filozófia!
Az utasterét, anyagfelhasználását lakberendezők is elismerik.
A Thesis fő baja az volt szerintem, hogy a sportos Alfa 166 motorjaival, váltóival nem passzolt a bálna karosszéria.Na, meg az elsőkerékhajtás.
LanciaBacci 2011.11.03. 19:28:59
@Shadowbull: Imádom a tömör és lényeglátó kinyilatkoztatásaidat, igazán empatikusak.
A BMW az erőszakos, nagyarcú bunkók szolgálati autója. Ma is rosszul leszek ha latok egyet a belső és a leállósáv között cikázni a békésen a Balaton felé áramló tömegben.
Igazam van? Mert akkor neked sem. de legalább tennéd hozzá, hogy "szerintem".
A BMW az erőszakos, nagyarcú bunkók szolgálati autója. Ma is rosszul leszek ha latok egyet a belső és a leállósáv között cikázni a békésen a Balaton felé áramló tömegben.
Igazam van? Mert akkor neked sem. de legalább tennéd hozzá, hogy "szerintem".
LanciaBacci 2011.11.03. 19:29:56
@Rocko-: Megint rosszul fogalmaztál, de sebaj, veled nem vitatkoznék, reménytelen vagy régóta.
Rocko- 2011.11.03. 20:02:44
@LanciaBacci: köszönöm a bókokat. kifejtednéd?
mert hogy most rendben volt a megfogalmazás.
de ha akarod egyszerűsítem: a multipla (ez itt ni hu.wikipedia.org/w/index.php?title=F%C3%A1jl:Fiat_Multipla_001.jpg&filetimestamp=20070208101942 ) ocsmány.
a 3 ülés az első sorban hasznos.
mert hogy most rendben volt a megfogalmazás.
de ha akarod egyszerűsítem: a multipla (ez itt ni hu.wikipedia.org/w/index.php?title=F%C3%A1jl:Fiat_Multipla_001.jpg&filetimestamp=20070208101942 ) ocsmány.
a 3 ülés az első sorban hasznos.
encore 2011.11.03. 20:11:34
Én nem tartom magam ízlésficamosnak, de szerintem a Lancia márkának most áldozna le ha nincs nekik a Chrysler.
A Lancia a kizárólag "míves" formáival igen kevesen tudtak, tudnak megbarátkozni.
A nyomulós pofás/-tlan kőbalta illik szerintem a lancia rallykorszakának fényéhez, tód le az ódit a bömbit meg a mergát az utrú.
Őszintén!!!
Ezzel még én is szivesen nyomulnék autópályán, és villognám le a NAGY HÖ HÖ németeket.
Még a motorjának is jó a neve Pentasztár!!!
A Lancia a kizárólag "míves" formáival igen kevesen tudtak, tudnak megbarátkozni.
A nyomulós pofás/-tlan kőbalta illik szerintem a lancia rallykorszakának fényéhez, tód le az ódit a bömbit meg a mergát az utrú.
Őszintén!!!
Ezzel még én is szivesen nyomulnék autópályán, és villognám le a NAGY HÖ HÖ németeket.
Még a motorjának is jó a neve Pentasztár!!!
LanciaBacci 2011.11.03. 20:15:22
@Rocko-:
Nincs mit, kifejtem ha gondolod :) Nálad is a "szerintem" szó hiányzik. Egyébként van, aki másképp gondolja, de ezzel ne törődj.
www.moma.org/interactives/exhibitions/1999/differentroads/cars/fiat_multipla.html
hu.wikipedia.org/wiki/Multipla
A lényeg, hogy neked nem tetszik. Ha elég hangosan és sokat kiabálod, biztosan elhiszik neked sokan és akkor elégedett lehetsz.
Nincs mit, kifejtem ha gondolod :) Nálad is a "szerintem" szó hiányzik. Egyébként van, aki másképp gondolja, de ezzel ne törődj.
www.moma.org/interactives/exhibitions/1999/differentroads/cars/fiat_multipla.html
hu.wikipedia.org/wiki/Multipla
A lényeg, hogy neked nem tetszik. Ha elég hangosan és sokat kiabálod, biztosan elhiszik neked sokan és akkor elégedett lehetsz.
Rocko- 2011.11.03. 20:16:59
@LanciaBacci: a saját nickemen írok kommentet. szerinted mi ez, ha nem véleménnyilvánítás?
én kérek elnézést, hogy helyi hírmondónak vagy esti híradónak nézel.
én kérek elnézést, hogy helyi hírmondónak vagy esti híradónak nézel.
GGG77 2011.11.03. 20:18:56
Így is megnézném adott esetben, de Chrysler logoval azt hiszem azonnal jöhetne. Tudom, hülyeség, de ez az autó nekem amerikai egy csipetnyi olasz ízzel.
Mondjuk Mo.-on az Audi/Mercedes/BMW tulajdonosok jó részéhez nem akarnék tartozni, úgyhogy (ez korábban elképzelhetetlen lett volna nálam) egy Volvo S80-at is megsasolnék. Meg ezt is.
Mondjuk Mo.-on az Audi/Mercedes/BMW tulajdonosok jó részéhez nem akarnék tartozni, úgyhogy (ez korábban elképzelhetetlen lett volna nálam) egy Volvo S80-at is megsasolnék. Meg ezt is.
LanciaBacci 2011.11.03. 20:33:29
@Rocko-: Ja értem, akkor ezek szerint csak síma troll vagy. Az más.
LanciaBacci 2011.11.03. 20:43:47
@Rocko-: Pedig rájuk is az jellemző, hogy kizárólag a saját véleményük számít és azt gondolják, hogy mindenki más hülye.
De ahogy már említettem, veled nem vitatkozom. Tovább.
De ahogy már említettem, veled nem vitatkozom. Tovább.
Gomulka Béla 2011.11.03. 20:57:43
@Shadowbull: Nehezen értheto volt. A gazdagember is csak olyan állat, hogy ha lehet, keruli a kihívásokat. Nem szereti, ha egyszerre sokan szólnak hozzá. Nem akarja azt az érzést a parkolóban, hogy: ni, ott a hetvenezer eurós kocsim - de miért? Természetesen egy egyszeru tárgy is sikerulhet jól, nézd meg a Rolls Royce Silver Shadow-ját, vagy az Audi TT-t. De az egyszeru, az biztonságos.
Gomulka Béla 2011.11.03. 21:02:22
Más: elnéztem a képeket, és igen elfogott a kévánás. Bár ott lehettem volna amikor a gumiégetos kép készult. Bár hallhattam volna, amint a szerzo odakiabál a másiknak, hogy kápártásd meg, pájtás!
Pasas 2011.11.03. 21:24:12
Lehet hogy ez nem egy átmatricázott 300c (bár szerintem az), de én akkor is az amerikai autót látom, és lehet akármilyen jó, egyszerűen nem látom egy cseppnyit sem olasznak. Nem fog el az az érzés, amikor meglátok egy valódi olasz formatervet.
Shadowbull 2011.11.03. 21:39:44
@Gomulka Béla: Nehezen ertheto? Ez olyan, mint amikor a legjobb baratod bemutatja neked a legujabb csajat, aki olyan ronda hogy gyerekeket lehet ilyesztgetni vele, es a haver kerdesere, hogy na milyen? Azt mondod, hogy Hááát, aranyos....
sb
sb
Shadowbull 2011.11.03. 21:42:07
Hogy ontopik is legyek: ez fent egeszen jol sikerult. Ahhoz kepest, hogy milyen bumburnyak auto a 300c, eleg sokat finomitottak rajta az olaszok.
Hogy sikeres lesz-e azt ketlem, de sohasem lehet tudni.
sb
Hogy sikeres lesz-e azt ketlem, de sohasem lehet tudni.
sb
Gott in Frankreich 2011.11.03. 22:06:45
Valamit finomitottak rajta az olaszok, az igaz, de meg mindig latszik rajta a baltaval faragott amerikai formavilag.
29 Palms 2011.11.03. 22:20:53
Nekem ez a belső kissé eklektikus, megpróbálom leírni a benyomásaim képek alapján, az általam ismert járműveket alapul véve.
A váltó környékéről elindulva felfelé a középkonzolon amolyan stilizált Lexus GS utánérzés fogott el, mintha valaki emlékezetből próbált volna valami olyasmit rajzolni. Ott a fa, aztán beleékelve a klíma, meg némely 90-es évek VW-ei stílusú nyomógomb, megspékelve pár Suzuki Grand Vitara tekerentyűvel, majd a műszerfalra felérve odabiggyesztenek egy ezüst keretet egy érintőképernyő köré. Borzalmas.
Ezen a ponton a designer is elgondolkodhatott, hogyan tovább, majd úgy döntött hogy ilyen világos betéteket még máshova is elhelyez, és akkor már nem ízlésficam, hanem koncepció. Meg még egy krómkarika a kormányra, világos meg sötét bőrök, és az egészet fejeljük meg egy kékesen derengő műszercsoporttal, hogy a piros lámpánál éccaka ne kelljen arcra fagyott mosollyal átnézni egy Hyundai-ba.
Az olasz, francia, meg az európának szánt amerikai nagyautókat évtizedek óta azzal vezetik fel, hogy majd most odabaszunk a Mercedesnek, BMW-nek, Audinak. Talán az egy szem gyártó aki meg tudott tíz körömmel kapaszkodni a szakadék prémium oldalán, az a Lexus, dehát ők meg japánok, és még mindig nagyon akarnak. Tartok tőle hogy a Lancia sem nagyon fog ezzel az autóval labdába rúgni.
De hogy egyébként milyen? Alapjában véve tetszik, masszív, van kiállása, tényleg kár lett volna elvetni még a 300C formavilágát. Simán el tudom képzelni, hogy egy mai negyedikbés kissrác 30 év múlva ír egy poszt az imolai börzén szerzett kincseiről. Hogy hogyan sikálta a Thema típusjelzést egy napon át, és hogy mekkora szívás volt a kormánybőrözés a két millimétert oválosodott krómkarika miatt. Minden gyenge pontja ellenére ritka klasszikus autó lesz ez.
A váltó környékéről elindulva felfelé a középkonzolon amolyan stilizált Lexus GS utánérzés fogott el, mintha valaki emlékezetből próbált volna valami olyasmit rajzolni. Ott a fa, aztán beleékelve a klíma, meg némely 90-es évek VW-ei stílusú nyomógomb, megspékelve pár Suzuki Grand Vitara tekerentyűvel, majd a műszerfalra felérve odabiggyesztenek egy ezüst keretet egy érintőképernyő köré. Borzalmas.
Ezen a ponton a designer is elgondolkodhatott, hogyan tovább, majd úgy döntött hogy ilyen világos betéteket még máshova is elhelyez, és akkor már nem ízlésficam, hanem koncepció. Meg még egy krómkarika a kormányra, világos meg sötét bőrök, és az egészet fejeljük meg egy kékesen derengő műszercsoporttal, hogy a piros lámpánál éccaka ne kelljen arcra fagyott mosollyal átnézni egy Hyundai-ba.
Az olasz, francia, meg az európának szánt amerikai nagyautókat évtizedek óta azzal vezetik fel, hogy majd most odabaszunk a Mercedesnek, BMW-nek, Audinak. Talán az egy szem gyártó aki meg tudott tíz körömmel kapaszkodni a szakadék prémium oldalán, az a Lexus, dehát ők meg japánok, és még mindig nagyon akarnak. Tartok tőle hogy a Lancia sem nagyon fog ezzel az autóval labdába rúgni.
De hogy egyébként milyen? Alapjában véve tetszik, masszív, van kiállása, tényleg kár lett volna elvetni még a 300C formavilágát. Simán el tudom képzelni, hogy egy mai negyedikbés kissrác 30 év múlva ír egy poszt az imolai börzén szerzett kincseiről. Hogy hogyan sikálta a Thema típusjelzést egy napon át, és hogy mekkora szívás volt a kormánybőrözés a két millimétert oválosodott krómkarika miatt. Minden gyenge pontja ellenére ritka klasszikus autó lesz ez.
Gomulka Béla 2011.11.03. 22:37:43
@Shadowbull: Hát errol van szó. A szurke masszába beilleszkedok hagyományosan szeretik a gyerekeket, ezért elfogadható megjelenésu barátnokkel mutatkoznak. A feltunoen szép nokkel flangálókat én figyeltetném: mi van, ha gyerekek csalogatása és behálózása végett tartja csak a rihét? De a kifinomult néhány utálja a sok zajos, maszatos vorontyot, ezért elore megfontolt szándékkal egy madárijesztonek tesz ajánlatot, és békességben tolti hátralévo napjait.
Komolyan, a Thesisnek megvannak a homlokráncolásra készteto formai elemei is, de az egész valahogy osszeáll. Mint ahogy ez a Chrysler/Lancia is. Világos, a tervezo norvég volt (kozelebrol: egy troll), és bár sublerral mért, krétával jelolt és fejszével faragott. De akkor is más ez, mint a (jogosan nagyra tartott) Audi/BMW/MB trió, ahol az ember ránéz bármelyik modell bármelyik A4-es lapnyi karosszéria-feluletére, és pontosan tudja, hogy fél méterrel odébb mi kovetkezik. Mondom én aki a felsorolt márkákat és jármuveket csak kívulrol látja, de azért megvan, koszoni szépen.
Komolyan, a Thesisnek megvannak a homlokráncolásra készteto formai elemei is, de az egész valahogy osszeáll. Mint ahogy ez a Chrysler/Lancia is. Világos, a tervezo norvég volt (kozelebrol: egy troll), és bár sublerral mért, krétával jelolt és fejszével faragott. De akkor is más ez, mint a (jogosan nagyra tartott) Audi/BMW/MB trió, ahol az ember ránéz bármelyik modell bármelyik A4-es lapnyi karosszéria-feluletére, és pontosan tudja, hogy fél méterrel odébb mi kovetkezik. Mondom én aki a felsorolt márkákat és jármuveket csak kívulrol látja, de azért megvan, koszoni szépen.
moslekzabalo.hu 2011.11.04. 01:58:11
"Iso Grifo, Bizzarrini Strada, DeTomaso Pantera, az olasz–amerikai házasságnak nagy hagyományai vannak, és az eredmények sem hagynak sok kívánnivalót maguk után."
A fentiek legfobb kozos tulajdonsaga volt a meregdraga,kisszerias gyartas,a horribilis aru fenntartassal fuszerezett kiforratlansaggal jaro megbizhatatlan mukodes es az alacsony eladasi darabszamokbol torvenyszeruen bekovetkezo rollolehuzas,csod es a piacrol valo teljes eltunes.Ezekbol egy is hagyott boseggel kivannivalot maga utan nemhogy egyuttveve.
" De vajon meg lehet-e ismételni a trükköt 2011-ben is?"
Termeszetesen.Csillagaszati aron, rendre meghibasodo,extrakoltsegesen uzembentarhato es legfokepp nehezen eladhato,majd veszteseget termelo arut eloallitani az gyerekjatek barkinek,barhol,es barmikor.
(Mindez termeszetesen csak a "sikeres" elodokre es nem erre az autora ertendo.)
" A tipografiaja mar evek ota a legszebb"
Ellentetben az alatta levo,a szocialista autokat idezo narancsos fenyezessel.
"Torino környéke elég jól szituált és kifinomult ízlésű,"
Ez igy van . Nem veletlenul jut arrafele (is) egy tucat A6-os Audi es 5-os BMW egy Thesisre.
" nehéz bevágódni, ebben biztosak lehetnek."
Felsokategorias olasz autoval midenkepp. Amerikaival meg egyenesen kizart.Igy ezek elegyenek nem igen teremhet majd tul sok baber arrafele (sem)
"Az a kis kromperem a kormányon,akarki is csinálta,de volt olasz őse..."
Vagy legalabbis latott mar egy-ket VW Phaetont az elmult evtizedben
"A fűtött-hűtött pohártartót meg remek ötletnek tartom"
En is, hogy atvettek a tiz evvel ezelotti hetes BMW-bol.
"kategóriában mindennél erősebb beidegződések és törvényszerűségek uralkodnak."
Es ugyebar koszonheto mindez az olasz - no es az amerikai- autok "kifinomult anygainak" es "elsorangu kidolgozas"-anak ,hogy a legendas "megbizhatosag"-ukra" es "presztizs"-ukre szot se fecsereljek.
"mégis nagyon nehéz lesz elfogadtatnia magát."
Aa,dehogy..:)) Talan majd most, a 6973.-ik, fogadkozassal toltott probalkozassal a nagykategoriaban.
Mas.
"mindenben túlnövi, ez talán legnagyobb aduásza."
Azt nem tudom miota es hogyan lehetseges az aduaszt fokozni ami ugyebar vagy van vagy nincs. Nalad gondolom letezik ici-pici jackpot is.
"(a kárpitozást a méltán elhíresült Poltrona Frau készítette) "
Ez a "meltan elhiresult" cimu,totalisan ertelmetlen szoosszetetel egy altalanos iskolat, nyelvtanbol elegsegessel abszolvalo diak fogalmazvanyaban is verciki pongyolasag lenne, nemhogy egy allitolagos (onjelolt) ujsagiro tollabol.
( Ha valaki vagy valami elhiresul az csakis es kizarolag negativ ertelemben tesz szert szeles koru ismertsegre es mint ilyet a legritkabb esetben sem szoktak meltatni vagy meltanyolni, de oda se neki.)
A fentiek legfobb kozos tulajdonsaga volt a meregdraga,kisszerias gyartas,a horribilis aru fenntartassal fuszerezett kiforratlansaggal jaro megbizhatatlan mukodes es az alacsony eladasi darabszamokbol torvenyszeruen bekovetkezo rollolehuzas,csod es a piacrol valo teljes eltunes.Ezekbol egy is hagyott boseggel kivannivalot maga utan nemhogy egyuttveve.
" De vajon meg lehet-e ismételni a trükköt 2011-ben is?"
Termeszetesen.Csillagaszati aron, rendre meghibasodo,extrakoltsegesen uzembentarhato es legfokepp nehezen eladhato,majd veszteseget termelo arut eloallitani az gyerekjatek barkinek,barhol,es barmikor.
(Mindez termeszetesen csak a "sikeres" elodokre es nem erre az autora ertendo.)
" A tipografiaja mar evek ota a legszebb"
Ellentetben az alatta levo,a szocialista autokat idezo narancsos fenyezessel.
"Torino környéke elég jól szituált és kifinomult ízlésű,"
Ez igy van . Nem veletlenul jut arrafele (is) egy tucat A6-os Audi es 5-os BMW egy Thesisre.
" nehéz bevágódni, ebben biztosak lehetnek."
Felsokategorias olasz autoval midenkepp. Amerikaival meg egyenesen kizart.Igy ezek elegyenek nem igen teremhet majd tul sok baber arrafele (sem)
"Az a kis kromperem a kormányon,akarki is csinálta,de volt olasz őse..."
Vagy legalabbis latott mar egy-ket VW Phaetont az elmult evtizedben
"A fűtött-hűtött pohártartót meg remek ötletnek tartom"
En is, hogy atvettek a tiz evvel ezelotti hetes BMW-bol.
"kategóriában mindennél erősebb beidegződések és törvényszerűségek uralkodnak."
Es ugyebar koszonheto mindez az olasz - no es az amerikai- autok "kifinomult anygainak" es "elsorangu kidolgozas"-anak ,hogy a legendas "megbizhatosag"-ukra" es "presztizs"-ukre szot se fecsereljek.
"mégis nagyon nehéz lesz elfogadtatnia magát."
Aa,dehogy..:)) Talan majd most, a 6973.-ik, fogadkozassal toltott probalkozassal a nagykategoriaban.
Mas.
"mindenben túlnövi, ez talán legnagyobb aduásza."
Azt nem tudom miota es hogyan lehetseges az aduaszt fokozni ami ugyebar vagy van vagy nincs. Nalad gondolom letezik ici-pici jackpot is.
"(a kárpitozást a méltán elhíresült Poltrona Frau készítette) "
Ez a "meltan elhiresult" cimu,totalisan ertelmetlen szoosszetetel egy altalanos iskolat, nyelvtanbol elegsegessel abszolvalo diak fogalmazvanyaban is verciki pongyolasag lenne, nemhogy egy allitolagos (onjelolt) ujsagiro tollabol.
( Ha valaki vagy valami elhiresul az csakis es kizarolag negativ ertelemben tesz szert szeles koru ismertsegre es mint ilyet a legritkabb esetben sem szoktak meltatni vagy meltanyolni, de oda se neki.)
kissandor 2011.11.04. 03:42:51
@moslekzabalo.hu: ezek nagyjából így vannak, ahogy leírod, ezen a szinten már olyan innovatív megoldásokat kellene hozni, amelyek az elkövetkező években a tömegtermelés irányvonalát meghatározzák. Azok a technikai újdonságok, amelyeket pl. egy Ford Focus manapság büszkén hirdet, már 10 éve megvoltak a német hármasnál (BMW, Mercedes, Audi). Igazából egy svéd, francia, olasz, amerikai felső kategóriás autóban az utóbbi évtizedekben semmi előremutató fejlesztés nem volt, hozták a szintet, újonnan jó drágán, de aki különcködni akart, az megkapta a presztizst, de mentesült a német hármashoz kapcsolódó hétköznapi sztereotípiáktól.
közösperonos átszállás 2011.11.04. 08:00:07
@Shadowbull: jó, hát neked az Alfa Spidertől is hányingered támad. :-)
(Amúgy a dizájn az ja, finoman szólva is megosztó volt, a technika meg... 2,4-es dízel mint csúcsmotor? (Ill. volt 3,0v6 benzines is, csillagászati fogyasztással.) _Azzal_ az automatával? Hogy csak az elején kezdjük...)
(Amúgy a dizájn az ja, finoman szólva is megosztó volt, a technika meg... 2,4-es dízel mint csúcsmotor? (Ill. volt 3,0v6 benzines is, csillagászati fogyasztással.) _Azzal_ az automatával? Hogy csak az elején kezdjük...)
Sausage 2011.11.04. 08:01:33
@kissandor:
Amellett, hogy totalis baromsagot irsz, csak egy ellenpelda: a nagykategoriaban mostanaban meno cr dizel milyen fejlesztes is? Milyen autóban mutatkozott be eloszor?
Koszonom. :)
Amellett, hogy totalis baromsagot irsz, csak egy ellenpelda: a nagykategoriaban mostanaban meno cr dizel milyen fejlesztes is? Milyen autóban mutatkozott be eloszor?
Koszonom. :)
közösperonos átszállás 2011.11.04. 08:03:05
@Gomulka Béla: "A gazdagember is csak olyan állat, hogy ha lehet, keruli a kihívásokat."
Hát ez így azért erős. De abban lehet valami, hogy aki ilyen kategóriában vesz autót újonnan, az már nem a késő 20-as éveit tapossa, s mint ilyen, az ízlése erősen konzervatív, és ez adottság, ezzel számolni kell, mikor nekik akarsz eladni valamit.
Hát ez így azért erős. De abban lehet valami, hogy aki ilyen kategóriában vesz autót újonnan, az már nem a késő 20-as éveit tapossa, s mint ilyen, az ízlése erősen konzervatív, és ez adottság, ezzel számolni kell, mikor nekik akarsz eladni valamit.
közösperonos átszállás 2011.11.04. 08:25:04
@kissandor: "ezen a szinten már olyan innovatív megoldásokat kellene hozni, amelyek az elkövetkező években a tömegtermelés irányvonalát meghatározzák"
Mert ugye a mindenkori Volvók, Saabok, Lexusok, urambocsá 5-ös BMW-k, Audi A6-osok, Merci E-Klassék, mint kategóriatársak mindig tele voltak ilyenekkel. Hé, várjunk csak, ez nem egy szinttel feljebb szokás...?
(Segítek: de.)
Ez az autó csak arról szólhat, hogy a fejlesztés másodvonalát (a Ford Focus az ötödvonal, viszonyításként) kapod meg az első vonalnál és a három németnél is érezhetően olcsóbban. Komolyan úgy gondolja bárki is, hogy a legújabb 7-es BMW-t akarhatta valaki lemosni egy Lanciával (Volvóval, Lexussal etc)? Ha viszont nem vágyódik valaki a state-of-the-artra, a csúcsfejlesztésre csúcsáron, _akkor_ jöhetnek képbe az ilyen(nek szánt) autók. Ha tényleg jók.
"Igazából egy svéd, francia, olasz, amerikai felső kategóriás autóban az utóbbi évtizedekben semmi előremutató fejlesztés nem volt, hozták a szintet, újonnan jó drágán"
Hátmondjuk a CR-dízel nekem elég előremutató dolognak tűnik, de nem is ez a lényeg. Hanem hogy az "újonnan jó drágán" gondolat igaz, csak úgy folytatódik, hogy ", de mégsem olyan drágán, mint".
(Amúgy az senkinek sem említésre méltó, hogyaszondja: hátsókerékhajtás?)
Mert ugye a mindenkori Volvók, Saabok, Lexusok, urambocsá 5-ös BMW-k, Audi A6-osok, Merci E-Klassék, mint kategóriatársak mindig tele voltak ilyenekkel. Hé, várjunk csak, ez nem egy szinttel feljebb szokás...?
(Segítek: de.)
Ez az autó csak arról szólhat, hogy a fejlesztés másodvonalát (a Ford Focus az ötödvonal, viszonyításként) kapod meg az első vonalnál és a három németnél is érezhetően olcsóbban. Komolyan úgy gondolja bárki is, hogy a legújabb 7-es BMW-t akarhatta valaki lemosni egy Lanciával (Volvóval, Lexussal etc)? Ha viszont nem vágyódik valaki a state-of-the-artra, a csúcsfejlesztésre csúcsáron, _akkor_ jöhetnek képbe az ilyen(nek szánt) autók. Ha tényleg jók.
"Igazából egy svéd, francia, olasz, amerikai felső kategóriás autóban az utóbbi évtizedekben semmi előremutató fejlesztés nem volt, hozták a szintet, újonnan jó drágán"
Hátmondjuk a CR-dízel nekem elég előremutató dolognak tűnik, de nem is ez a lényeg. Hanem hogy az "újonnan jó drágán" gondolat igaz, csak úgy folytatódik, hogy ", de mégsem olyan drágán, mint".
(Amúgy az senkinek sem említésre méltó, hogyaszondja: hátsókerékhajtás?)
közösperonos átszállás 2011.11.04. 09:12:29
@közösperonos átszállás: meg ott van még az is, hogy a régi Thema utódjának, a Kappának erősen megúszás-szaga volt, ami nem igazán növelte a Thesis esélyeit. (A szaktopikban valami olyasmit mondtak erre, hogy a Themánál még a Lancia is elhitte, hogy luxusautót csinál; a Kappánál már nem hitte el, így aztán a Thesisnél már neki nem hitte el senki.)
Gomulka Béla 2011.11.04. 10:58:53
@közösperonos átszállás: Pontosítok. A gazdagember már csak olyan állat, hogy keruli azokat a kihívásokat, amibol se haszna, se orome nem lesz, méghozzá eloreláthatóan és viszonylag biztosan. Így lesz belole gazdagember. (És igazad van, a idokozben meg is oregszik, ami gyakran koszvénnyel jár, és konzervatizmussal.)
Mao elvtárs · http://diamondhostess.hu 2011.11.04. 11:27:47
Vigyázat, fikázás jön, trollvadászok ugrják át a kommentet.
Amikor a vételárról van szó, tegyetek mellé egy átlag szervizköltség kimutatást is, a cég korábbi hasonló modelljeinek statisztikái alapján.
Így nagy hirtelen az olasz autók lesznek a legrosszabb ár/érték arányúak (tisztelet a ritka kivételnek). Az Alfát pl. ki is törölhetitek a köztudatból.
Mivel én fickó vagyok, nem az autó színe és sminktükör-világítása alapján értékelek, hanem (gondolom jellemzően másokhoz) úgy, hogy az adott árkategóriában, beleértve a fenntartási költségeket, milyen funkcionális paraméterei vannak, milyen biztonságos, mennyire szervizigényes, és csak ezt követi a vezetési és komfortélmény.
És ha így nézzük, a Lanciának nincs túl fényes múltja. Értem én, hogy Chrysler, de remélhetőleg a fejlesztést detroiti labor végezte, nem torinói. Az olaszok maradjanak inkább a divatnál és a gasztronómiánál. Autót meg csináljanak a japánok, németek és amerikaiak.
Amikor a vételárról van szó, tegyetek mellé egy átlag szervizköltség kimutatást is, a cég korábbi hasonló modelljeinek statisztikái alapján.
Így nagy hirtelen az olasz autók lesznek a legrosszabb ár/érték arányúak (tisztelet a ritka kivételnek). Az Alfát pl. ki is törölhetitek a köztudatból.
Mivel én fickó vagyok, nem az autó színe és sminktükör-világítása alapján értékelek, hanem (gondolom jellemzően másokhoz) úgy, hogy az adott árkategóriában, beleértve a fenntartási költségeket, milyen funkcionális paraméterei vannak, milyen biztonságos, mennyire szervizigényes, és csak ezt követi a vezetési és komfortélmény.
És ha így nézzük, a Lanciának nincs túl fényes múltja. Értem én, hogy Chrysler, de remélhetőleg a fejlesztést detroiti labor végezte, nem torinói. Az olaszok maradjanak inkább a divatnál és a gasztronómiánál. Autót meg csináljanak a japánok, németek és amerikaiak.
Gomulka Béla 2011.11.04. 12:14:17
@Mao elvtárs: "Az olaszok maradjanak inkább a divatnál és a gasztronómiánál. Autót meg csináljanak a japánok, németek és amerikaiak."
Attól tartok, az autók és a divat nem állnak annyira messze egymástól, mint azt sokan ideálisnak tartanák. De kis kanyarral még a gasztronómia is beleviheto a képbe. Kozlekedés versus autózás, taplálkozás versus étkezés. Fiat Panda versus Fiat 500.
(Nekem a Panda kéne.)
Attól tartok, az autók és a divat nem állnak annyira messze egymástól, mint azt sokan ideálisnak tartanák. De kis kanyarral még a gasztronómia is beleviheto a képbe. Kozlekedés versus autózás, taplálkozás versus étkezés. Fiat Panda versus Fiat 500.
(Nekem a Panda kéne.)
ommm 2011.11.04. 12:24:31
@moslekzabalo.hu: Köszi apa, fülem mögé teszem.
Javaslom nézz meg közelebbről bármilyen új autót, a vízbázisú festék már csak ilyen.
Javaslom nézz meg közelebbről bármilyen új autót, a vízbázisú festék már csak ilyen.
matyusv 2011.11.04. 12:50:38
Az elmúlt 10 évben semmi fejlesztés... körbe kell nézni pont a Thesis háza táján...kulcsnélküli nyitás, zárás szolártető, sky hook, ledes lámpa, szellőztetés stb (audiban még koránt sem voltak hasonlóak)
És akkor régre visszamenve... önhordó kasztni, független felfüggesztés, tárcsafék, elektromos rendszer, szük hengerszögű V motor (jaja olyan mint a VW VR5/6 jaja)
Turbó+ kompresszor (1984-5) (2004-ben VW év motorja...)
Turbó túltöltéssel intercoolerrel...
sorolhatnám még
vvt, twin spark, transaxle, jts, multiair, jtd
ha nem lenne mindenki n@aci bérenc lehet túllátnátok a német autókon is :)
És akkor régre visszamenve... önhordó kasztni, független felfüggesztés, tárcsafék, elektromos rendszer, szük hengerszögű V motor (jaja olyan mint a VW VR5/6 jaja)
Turbó+ kompresszor (1984-5) (2004-ben VW év motorja...)
Turbó túltöltéssel intercoolerrel...
sorolhatnám még
vvt, twin spark, transaxle, jts, multiair, jtd
ha nem lenne mindenki n@aci bérenc lehet túllátnátok a német autókon is :)
kissandor 2011.11.04. 13:33:10
@Sausage: ha baromság hát baromság főleg úgy hogy nem a motorra gondoltam az újszerű megoldásnál. Mondjuk talán leszarom a cr dízelt, gondolkozz már el mennyien foglalkoznak komolyabban a dízeltechnikával, semmi újdonságot, meg vicceset nem mondtál, nem értem minek a mondatod végén a smile.
kissandor 2011.11.04. 13:48:58
@közösperonos átszállás: igazad van, amiről írtam az valóbban egy szinttel feljebb van ott meg ezek a márkák úgysem játszanak.
gigabursch 2011.11.04. 13:49:45
@Rocko-:
Márpedig a FIAT konszernél van ilyen elég sok kocsijukba, igaz a java belpiacos, sőt még a Bömi is csinál ilyet gyárilag M3-as kivitelben, amiől épp a TC írt (ami nem hatszáz csak ötszáz vagy kitudja mennyi lóerő)
Márpedig a FIAT konszernél van ilyen elég sok kocsijukba, igaz a java belpiacos, sőt még a Bömi is csinál ilyet gyárilag M3-as kivitelben, amiől épp a TC írt (ami nem hatszáz csak ötszáz vagy kitudja mennyi lóerő)
gigabursch 2011.11.04. 13:58:53
@matyusv:
Nem beszélve arról, hogy a Dedrában minimális felárral volt kaható 1989-ben az autómata klíma, az automata lápamagasságállítás és még pár hasonló dolog.
Hol volt ez bagóért termék egy 3-as bömiben vagy egy C merciben
Az AUDI 80-ról már ne is beszéljünk.
Nem beszélve arról, hogy a Dedrában minimális felárral volt kaható 1989-ben az autómata klíma, az automata lápamagasságállítás és még pár hasonló dolog.
Hol volt ez bagóért termék egy 3-as bömiben vagy egy C merciben
Az AUDI 80-ról már ne is beszéljünk.
Sausage 2011.11.04. 14:30:05
Jó, hát a Mercedes meg a 21. szazadban is kinalta 4 sebesseges kezi valtoval az autoit, ez is hozza tartozik a kephez. :)
Krisi 2011.11.04. 14:52:42
@Shadowbull: azért emberek ízlését erősen megosztó kínézetű autó (hű de diplomatikus megfogalmazás volt :D) gyártásban a BMW is bizonyított nem egyszer, elég megnézni az 5-ös GT
www.rpmgo.com/images/testdrive/bmw_5_gt_back.jpg
vagy az első Bangle 7-es seggét, engem speciel ezektől fog el a hányinger.
image.motortrend.com/f/editorial/chris-bangle-iconoclast-visionary/17584992+cr1+re0+ar1/2002-bmw-7-series.jpg
amúgy a Thesis szerintem is kurva ronda. a Multipla viszont aranyos, ami egy családi autónál nem is számít hátránynak. kéne csinálni egy aranyos BMW-t is :)
www.rpmgo.com/images/testdrive/bmw_5_gt_back.jpg
vagy az első Bangle 7-es seggét, engem speciel ezektől fog el a hányinger.
image.motortrend.com/f/editorial/chris-bangle-iconoclast-visionary/17584992+cr1+re0+ar1/2002-bmw-7-series.jpg
amúgy a Thesis szerintem is kurva ronda. a Multipla viszont aranyos, ami egy családi autónál nem is számít hátránynak. kéne csinálni egy aranyos BMW-t is :)
Shadowbull 2011.11.04. 17:43:34
@Krisi: Meg mindig nem ertem hogy jon ide a BMW.
Egyebkent ha mar itt tartunk, az 5er GT SZVSZ nem rossz. Hatulrol megszokast igenyel,az teny.
Ha ronda BMWt keresunk, arra ott van az elozo X3, vagy az elozo 7er elozo verzioja.
A mostani kinalat szerintem kis ingadozasokkal, de emesztheto.
Erdekes modon az elozo X3 nagyon ment, az elozo 7er viszont bukott, nem veletlenul jott a facelift ugy ahogy.
sb
Egyebkent ha mar itt tartunk, az 5er GT SZVSZ nem rossz. Hatulrol megszokast igenyel,az teny.
Ha ronda BMWt keresunk, arra ott van az elozo X3, vagy az elozo 7er elozo verzioja.
A mostani kinalat szerintem kis ingadozasokkal, de emesztheto.
Erdekes modon az elozo X3 nagyon ment, az elozo 7er viszont bukott, nem veletlenul jott a facelift ugy ahogy.
sb
ele-nor 2011.11.04. 19:24:18
X+ nemtom miért csúnya sok ember szerint ( előző) nekem tetszik,
a 7es rémronda volt, az 1etlen bambesz amitől hányok.
a 7es rémronda volt, az 1etlen bambesz amitől hányok.
Gomulka Béla 2011.11.04. 19:53:50
@Shadowbull: A BMW mindig, mindenhez jon. Luxusautóhoz (mert az), sportautóhoz (állítólag az is), olcsó használós autóhoz (mert használtan olcsóbb), teherautóhoz (mert nem az) és a kacsacsoru emloshoz is, csak errol viszonylag kevés szó esik a Belsoségen. (Winkler se a régi már.)
Krisi 2011.11.04. 23:02:16
@Shadowbull: azt mondjuk én sem értem, hogy jön ide a BMW :)
de arra azért kíváncsi vagyok mikor lesz olyan, hogy BMW posztnál kerül elő a Lancia :D
de arra azért kíváncsi vagyok mikor lesz olyan, hogy BMW posztnál kerül elő a Lancia :D
matyusv 2011.11.05. 02:02:26
@gigabursch: Értem amit mondasz! Áll egy Dedra a garázsban (nem az első)
van egy Audi 80 az utcában, a tulajdonosan nagy németautó fanatikus, de amikor meglátta+ beült elismerően bólogatott, "na igen nem spúr Audi..."
(elektromos ülésen kívül az összes Dedrába kérhető extra benne van)
De nem baj vegyék csak a semmivel sem jobb, ám garasoskodó német autókat!
van egy Audi 80 az utcában, a tulajdonosan nagy németautó fanatikus, de amikor meglátta+ beült elismerően bólogatott, "na igen nem spúr Audi..."
(elektromos ülésen kívül az összes Dedrába kérhető extra benne van)
De nem baj vegyék csak a semmivel sem jobb, ám garasoskodó német autókat!
közösperonos átszállás 2011.11.07. 09:05:51
@kissandor: "igazad van, amiről írtam az valóbban egy szinttel feljebb van ott meg ezek a márkák úgysem játszanak. "
Pontosan. De ha helyesen hallok ki ebből a mondatodból negatív felhangokat, akkor megintcsak elvesztetted a fonalat.
Pontosan. De ha helyesen hallok ki ebből a mondatodból negatív felhangokat, akkor megintcsak elvesztetted a fonalat.
dobyy 2011.11.22. 08:45:30
Szégyen ez az olaszoknak.
Amúgy egy nem jól sikerült autóval tönkretenni a régi Thema emlékét.
Legalább a mercimotor kikerült belőle, nem mintha a "jóhírű" Vm előrelépés lenne.
Ezt úgy írom, hogy amerikai autós vagyok.
Amúgy egy nem jól sikerült autóval tönkretenni a régi Thema emlékét.
Legalább a mercimotor kikerült belőle, nem mintha a "jóhírű" Vm előrelépés lenne.
Ezt úgy írom, hogy amerikai autós vagyok.
kultúrpesszimista 2011.11.22. 18:06:35
Szégyen. Ez lett a Lanciából? EZ MA A LANCIA, 2011-ben?! Hát gratulálhatok, mondhatom. Ez egy teljességgel identitászavaros autó, amit lehetett borítékolni is.
Akkor inkább szűnt volna meg a márka egyszer és mindenkorra, mint a Rover vagy az MG. Szerethetetlen, böszme dög. Kéne a francnak.
Akkor inkább szűnt volna meg a márka egyszer és mindenkorra, mint a Rover vagy az MG. Szerethetetlen, böszme dög. Kéne a francnak.
Michel Djerzinski 2011.11.22. 18:49:49
@LanciaBacci:
"Ja, és a Delta: az eredeti igazán remek kis autó, de azt tudni kell róla, hogy csak nevében Lancia, valójában ő az első teljesen Fiat alapú és fejlesztésű, de Lancia név alatt kihozott típus."
Nana! Jócskán benne volt a Saab is, nézz utána!
"Ja, és a Delta: az eredeti igazán remek kis autó, de azt tudni kell róla, hogy csak nevében Lancia, valójában ő az első teljesen Fiat alapú és fejlesztésű, de Lancia név alatt kihozott típus."
Nana! Jócskán benne volt a Saab is, nézz utána!
Michel Djerzinski 2011.11.22. 18:59:27
@Ovecskin:
Jól beszélsz, veled (is) egyetértek. Azért ahogy látom, a többséget riasztja ez az autó és a Lancia útjával sem tud azonosulni. Csak az veszett ki belőle, ami a lényeg. Az Alfák még tartják magukat, de azért ott is rezeg a léc. Maradna még a Saab, az új 9-5-ös nagyon tetszik (a legjobban az új autók közül, pláne a nagy autók között), de náluk ugye kérdéses még a jövő...
Jól beszélsz, veled (is) egyetértek. Azért ahogy látom, a többséget riasztja ez az autó és a Lancia útjával sem tud azonosulni. Csak az veszett ki belőle, ami a lényeg. Az Alfák még tartják magukat, de azért ott is rezeg a léc. Maradna még a Saab, az új 9-5-ös nagyon tetszik (a legjobban az új autók közül, pláne a nagy autók között), de náluk ugye kérdéses még a jövő...
kultúrpesszimista 2011.11.22. 19:10:48
@közösperonos átszállás:
Baromságokat beszélsz, inkább ne okoskodj vagy ha igen, akkor a konyhában mondjuk.
A felsorolt márkák egytől-egyig prémiummárkák. Mindig is azok voltak (ami volt) és azok ma is, már amelyik még létezik. Ilyen, hogy prémium-wannabe, nincsen, sem ebben a megfogalmazásban, sem másban.
Baromságokat beszélsz, inkább ne okoskodj vagy ha igen, akkor a konyhában mondjuk.
A felsorolt márkák egytől-egyig prémiummárkák. Mindig is azok voltak (ami volt) és azok ma is, már amelyik még létezik. Ilyen, hogy prémium-wannabe, nincsen, sem ebben a megfogalmazásban, sem másban.
kultúrpesszimista 2011.11.22. 19:14:47
@Shadowbull:
Egyes szám első személyben nyilatkozz, te buta majom. Túl azon, hogy igazad sincs. A többes szám harmadik személy még neked sem áll jól, germán mérnök úr.
Egyes szám első személyben nyilatkozz, te buta majom. Túl azon, hogy igazad sincs. A többes szám harmadik személy még neked sem áll jól, germán mérnök úr.
kultúrpesszimista 2011.11.22. 19:17:21
@uglykid:
Felesleges leállni vitatkozni árnyékbikával, egy korlátolt németautó-mániás, a béemvénél nem lát tovább. Nincs ízlése, nincs stílusa, igénye sem. Egy jó bort vagy egy festményt éppen úgy nem tud értékelni és/vagy élvezni, ahogy egy szoborszépségű olasz autót.
Felesleges leállni vitatkozni árnyékbikával, egy korlátolt németautó-mániás, a béemvénél nem lát tovább. Nincs ízlése, nincs stílusa, igénye sem. Egy jó bort vagy egy festményt éppen úgy nem tud értékelni és/vagy élvezni, ahogy egy szoborszépségű olasz autót.
Shadowbull 2011.11.23. 07:57:04
@kultúrpesszimista: Megint elobujtal valakinek az anuszabol, te kis bu.. alternativ szexualis erdeklodesu?
10-bol 9 ember szerint ronda. A piac rondanak itelte. Akkorat bukott mint a haz. Persze ettol meg lehet hogy szep, valahol, valakinek, egy alternativ valosagban, egy masik galaxisban.
Te hanyat vettel ujonnan?
sb
10-bol 9 ember szerint ronda. A piac rondanak itelte. Akkorat bukott mint a haz. Persze ettol meg lehet hogy szep, valahol, valakinek, egy alternativ valosagban, egy masik galaxisban.
Te hanyat vettel ujonnan?
sb
Shadowbull 2011.11.23. 07:58:16
@kultúrpesszimista: Pedig tokeletesen igaza van, bar szerintem a Jaguar meg a Rover mindenkeppen premiummarka. A tobbi csak az akar lenni.
sb
sb
Shadowbull 2011.11.23. 12:14:00
@kultúrpesszimista: Semmi bajom a langyikkal.
Veled sem az a bajom hogy homokos vagy, hanem az hogy egy monomanias narcisztikus seggfej vagy.
sb
Veled sem az a bajom hogy homokos vagy, hanem az hogy egy monomanias narcisztikus seggfej vagy.
sb
kultúrpesszimista 2011.11.23. 13:10:03
@Shadowbull:
Hogy neked mi a bajom, az - hidd el - olyan szinten hidegen hagy, mint az, hogy egy hangya megy át az úttesten. Ember nem érdekelhet kevésbé, mint egy magadfajta ostoba seggfej, aki ugyanakkor veszi a bátorságot észt osztani olyan dolgokban, amihez nem ért. Például a pszichológiához. Nézz utána, mit jelent a nárcisztikus, te barom és szállj le rólam.
Hogy neked mi a bajom, az - hidd el - olyan szinten hidegen hagy, mint az, hogy egy hangya megy át az úttesten. Ember nem érdekelhet kevésbé, mint egy magadfajta ostoba seggfej, aki ugyanakkor veszi a bátorságot észt osztani olyan dolgokban, amihez nem ért. Például a pszichológiához. Nézz utána, mit jelent a nárcisztikus, te barom és szállj le rólam.
Shadowbull 2011.11.23. 13:44:37
@kultúrpesszimista: en szalljak re rolad? ki szolt hozzad, baromarcu?
A narcisztikus seggfej tokeletesen illik rad :)
sb
A narcisztikus seggfej tokeletesen illik rad :)
sb
kultúrpesszimista 2011.11.23. 17:01:05
@Shadowbull:
Aki a legérdektelenebb, -ócskább böfögését is szignózza, ráadásul a hitvány nicknevének a rövidítésével, na az a nárcisztikus. Idióta.
Maradj az übersteril béemvénél és tartsd magad távol az olasz autóktól, nem a te világod!
Aki a legérdektelenebb, -ócskább böfögését is szignózza, ráadásul a hitvány nicknevének a rövidítésével, na az a nárcisztikus. Idióta.
Maradj az übersteril béemvénél és tartsd magad távol az olasz autóktól, nem a te világod!
Lone wolf.. 2013.12.21. 16:17:17
Szardarab olaszok mivel szarban vannak most lenyúlják a chryslert.Ennyi. Chrysler 300c OK, Lancia Thema nyasgem.
Bár még mindig inkább ez mint mint németek.
Bár még mindig inkább ez mint mint németek.