Megfésülték a Nissan öszvéreit
2011.11.06. 07:50 Tcomment
Új dízelmotort kapott a Qashqai, a Murano ülésein másképpen varrják a bőrt, és kihozza az elemi ösztönt a nőkből a szörnyeteg Juke-R. Nissan Live menetpróba Malagában.
17 komment
A bejegyzés trackback címe:
https://tcomment.blog.hu/api/trackback/id/tr713357598
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.
P12_dCi 2011.11.06. 10:28:10
Jó ez az 1.6 dci, most már szívesen megnézném, hogy egy normális autóban mennyit eszik. Normális alatt érts olyat, ami nem egy tégla aerodinamikájával rendelkezik, mint a kaskáj, meg a Scenic.
mükkemakk 2011.11.06. 10:32:31
Jó lehet az 1.6 dci amíg jó....
Rocko- 2011.11.06. 10:41:55
ez a dzsóker, ez egy jó vicc.
sportos SUV, höhöhö. ha én ezt a klubban elmesélem!
sportos SUV, höhöhö. ha én ezt a klubban elmesélem!
sufnyi 2011.11.06. 11:24:29
A dzsóker az állat lehet. Bazira kéne. De komolyan.
LanciaBacci 2011.11.06. 14:05:26
A szépség és a szörnyeteges hasonlatodban pontosan ki lenne az egyik és ki a másik? Nem egyértelmű... :)
Levrone 2011.11.06. 14:18:55
@P12_dCi: szerintem nézd meg ezt a tesztet:
autopult.hu/tesztek/minden-csalad-vagyalma-renault-grand-scenic-1-6-dci-130-teszt.html
Igaz, hogy az is egy Grand Scenic, ami megint egy 1500 kilós tégla, de ott 5.1-et evett a teszt alatt, ráadásul sok egyéb is kiderül róla. Érdemes megnézni, nagyon jó kis cikk.
autopult.hu/tesztek/minden-csalad-vagyalma-renault-grand-scenic-1-6-dci-130-teszt.html
Igaz, hogy az is egy Grand Scenic, ami megint egy 1500 kilós tégla, de ott 5.1-et evett a teszt alatt, ráadásul sok egyéb is kiderül róla. Érdemes megnézni, nagyon jó kis cikk.
2011.11.06. 14:42:18
A Quashqai nagyon tetszik mióta megjelent, most odajutottam hogy autóvásárlás előtt állok. Remélem egy Quashqai-nak leszek boldog tulaja. :)
De sajnos nem derült ki a tesztből hogy mit tud az 1.6 dci. A váltóáttételezés pláne érdekelne, mert nagyrészt autópályán használnám. Mennyit forog 150 körül? Ennél a tempónál sem zabál sokat?
Aki bármit tud róla, ossza meg légyszíves. :)
De sajnos nem derült ki a tesztből hogy mit tud az 1.6 dci. A váltóáttételezés pláne érdekelne, mert nagyrészt autópályán használnám. Mennyit forog 150 körül? Ennél a tempónál sem zabál sokat?
Aki bármit tud róla, ossza meg légyszíves. :)
P12_dCi 2011.11.06. 14:47:36
@GSX-R: Ha az irtó gagyi beltéren túlteszed magad, akkor jó kis autód lesz. A kérdéseidre meg a választ megkapod egy tesztvezetés során.
Merida001 2011.11.06. 23:56:02
Nekem eröltetettnek tűnik ez a Nissan crossover mánia...Nagy a reklám forgatag az tény. Külsőre a Juke annyira idétlen, hogy szembe tűnik, de a többi modell beleolvad a forgalomba. Meg ugye az áruk...annyiért használt Q7-est vagy X3-ast is vehet akinek ilyen jellegű autó kell. Azok meg jobban felszereltek, meg presztízsük is van...
pl.: www.hasznaltauto.hu/auto/audi/q7/audi_q7_3.0_tdi_quattro_dpf_tiptronic_7_szemelyes_legrugo_keyles_ent-5209849
www.hasznaltauto.hu/auto/bmw/x3/bmw_x3_x_3_2.0_d-5247329
Csak, hogy konkrét példával is éljek!! :)
pl.: www.hasznaltauto.hu/auto/audi/q7/audi_q7_3.0_tdi_quattro_dpf_tiptronic_7_szemelyes_legrugo_keyles_ent-5209849
www.hasznaltauto.hu/auto/bmw/x3/bmw_x3_x_3_2.0_d-5247329
Csak, hogy konkrét példával is éljek!! :)
Darázs Csaba 2011.11.07. 04:16:17
INFINITI, tessenek már megjegyezni
az Infinity a Chrysler audio eszközeinek volt valaha a márkája, semmiköze a Nissanhoz
az Infinity a Chrysler audio eszközeinek volt valaha a márkája, semmiköze a Nissanhoz
szmoker (Homo Trollicus) 2011.11.07. 10:18:46
@Merida001: használt q7, meg x5, drakulálok, professzor úr. Gondolom 10 ezer kilométerrel, megkímélve, vidéki nemdohányzó nyugdíjas orvostól, törésmentesen.
Még véletlenül sem költené rá egy 5 éves q7-re a kaskáj vételárát az első évben, ugye.
Amikor csak egy olajcsere 60-80k márkaszervízben.
Még véletlenül sem költené rá egy 5 éves q7-re a kaskáj vételárát az első évben, ugye.
Amikor csak egy olajcsere 60-80k márkaszervízben.
corpus alienum 2011.11.07. 16:36:48
Sőt, van Infinity márkanevű csodás kínai gépkocsiabroncs is. Ismerősöm vett is, úgy zúgott, hogy visszavitte, szó nélkül visszaadták az árát, bár csodálkoztak, mondván, hogy sokan veszik nagy Audira, BMW-re és milyen boldogok vele. Az ilyen autó nyilván megkapja a megfelelő olajat is a megfelelő időben.
Merida001 2011.11.07. 22:48:36
@szmoker (Homo Trollicus):
Mert a Nissan-nal nem annyi egy olajcsere?:) '94-ben az F Astrának a márkaszervízben 60ezret fizettünk (és ez az akkori norma volt egy ilyen szervízhálózat költségénél).
Egyébként meg rengeteg kis szervíz megcsinálja azt a szerelést amit eg ymárkaszervíz is megcsinál (most ezt pozitív értelemben vegyük) csak azzal a különbséggel, hogy ez a szóban forgó Audi vagy X3 már nem garanciális. Alkatrész ellátása tökéletes: Bárdi, Láng, Unix. Az eredetitől a jó minőségű után gyártottig minden rendelhető hozzá a (motor és alváz szám megadásával). De egyébként a megvásárlás előtt kipróbálható a verda és szerelőt ha viszel magaddal kiderülhet sok minden. Nem kell kétségbe esni. Illetve nem egy japán műanyag halmazt kapsz a pénzedért, hanem prémium autót komoly műszaki és esztétikai tartalommal...új árához képest "fillérekért"!!
Mert a Nissan-nal nem annyi egy olajcsere?:) '94-ben az F Astrának a márkaszervízben 60ezret fizettünk (és ez az akkori norma volt egy ilyen szervízhálózat költségénél).
Egyébként meg rengeteg kis szervíz megcsinálja azt a szerelést amit eg ymárkaszervíz is megcsinál (most ezt pozitív értelemben vegyük) csak azzal a különbséggel, hogy ez a szóban forgó Audi vagy X3 már nem garanciális. Alkatrész ellátása tökéletes: Bárdi, Láng, Unix. Az eredetitől a jó minőségű után gyártottig minden rendelhető hozzá a (motor és alváz szám megadásával). De egyébként a megvásárlás előtt kipróbálható a verda és szerelőt ha viszel magaddal kiderülhet sok minden. Nem kell kétségbe esni. Illetve nem egy japán műanyag halmazt kapsz a pénzedért, hanem prémium autót komoly műszaki és esztétikai tartalommal...új árához képest "fillérekért"!!
szmoker (Homo Trollicus) 2011.11.07. 23:16:32
@Merida001: Aha, aztán amikor beszarik az ótómataváltó, akkor 1-2-3 millió.
Amikor elfingja magát a turbó, akkor 2 kiló.
Amikor összefossa magát a nagynyomású szivattyú, akkor 3 kiló.
Stb stb.
És egy 5 éves tádében 300 ezer kilométerrel ezeket (meg a többi milliós értékű biszbaszt) már csak az imádság tartja össze.
(ugye nem gondolod, hogy egy pár éves, hibátlan, 100 ezret alig futott prémium autót csak úgy elad valaki? persze van ilyen, de 100-ból egy.)
Tán' nem olvastad Csikós írását a használt prémium autókról? :)
Amikor elfingja magát a turbó, akkor 2 kiló.
Amikor összefossa magát a nagynyomású szivattyú, akkor 3 kiló.
Stb stb.
És egy 5 éves tádében 300 ezer kilométerrel ezeket (meg a többi milliós értékű biszbaszt) már csak az imádság tartja össze.
(ugye nem gondolod, hogy egy pár éves, hibátlan, 100 ezret alig futott prémium autót csak úgy elad valaki? persze van ilyen, de 100-ból egy.)
Tán' nem olvastad Csikós írását a használt prémium autókról? :)
szmoker (Homo Trollicus) 2011.11.07. 23:18:37
@szmoker (Homo Trollicus): röviden: nem véletlenül adják el ezeket ennyi idősen, ennyiért.
Ebben a korban kezd anyagilag elviselhetetlenné válni a szervízigényük.
Ebben a korban kezd anyagilag elviselhetetlenné válni a szervízigényük.
Merida001 2011.11.07. 23:49:12
@szmoker (Homo Trollicus):
Én nem általánosítottam, hanem konkrét eljárásra utaltam. Rengeteg ismerősöm tette már ezt meg. A Csikós írásában meg a nagy teljesítményű verdákról volt szó korábban, amelyek még a gyári tuning cégek által is "felvannak húzva": AMG stb... nem a 2-3ezres dieselekről!:) Egyébként meg alkatrészt lehet beszerezni bontóból is kintről Németországból is. Nem kell kétségbe esni (X3 esetén manuális váltó is van egyébként). 5éves verdában miért lenne 300ezer kilóméter feltétlenül? Az ordít rajta kívül-belül. Igazából egy a lényeg, amit a jó régi magyar mondás is tart, hogy "nincs lehetetlen, csak tehetetlen". Vegyél Nissant akkor én nem beszéllek le róla én csak egy alternatív megoldásra világítottam rá.
Én nem általánosítottam, hanem konkrét eljárásra utaltam. Rengeteg ismerősöm tette már ezt meg. A Csikós írásában meg a nagy teljesítményű verdákról volt szó korábban, amelyek még a gyári tuning cégek által is "felvannak húzva": AMG stb... nem a 2-3ezres dieselekről!:) Egyébként meg alkatrészt lehet beszerezni bontóból is kintről Németországból is. Nem kell kétségbe esni (X3 esetén manuális váltó is van egyébként). 5éves verdában miért lenne 300ezer kilóméter feltétlenül? Az ordít rajta kívül-belül. Igazából egy a lényeg, amit a jó régi magyar mondás is tart, hogy "nincs lehetetlen, csak tehetetlen". Vegyél Nissant akkor én nem beszéllek le róla én csak egy alternatív megoldásra világítottam rá.
