Legalább tudják, hogy ronda
2011.11.10. 06:29 Tcomment
Nem elég, hogy jó áron adják és műszakilag is rendben van, még szép is legyen?
25 komment
A bejegyzés trackback címe:
https://tcomment.blog.hu/api/trackback/id/tr443367420
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.
fogash 2011.11.10. 08:55:01
"19 centis szabad magasság"
Basszus, a zsigulié 17 úgy, hogy 13"as kerekeken áll...
Basszus, a zsigulié 17 úgy, hogy 13"as kerekeken áll...
bango skank 2011.11.10. 09:41:24
ugyanolyan felesleges hülyeség mint az összes SUV, de biztos lesz aki megveszi
2011.11.10. 09:47:13
Nem egy szépség, de azért elviselhető. A qashqainál mindenképpen szebb. Az valami borzadály. Ebben egymásra talált a két gyártó. Mind a kettőnek tehetsége van a ronda autók gyártásához.
antimason (törölt) 2011.11.10. 09:58:41
bango skank:
Pár érv a SUV-k mellett:
Ha valaki rendszeresen jár földúton, az emelt hasmagasság (már ha van) miatt ideálisabb.
Balesetben is jobb esélyeid vannak mind szemből, és főleg oldalütközéskor. (persze csak, ha nem nagyobb valami talál telibe, de az autók 80%/-a személyautó nálunk)
Könnyebb, ki-, beszállni. (öregek, betegek)
Jobban átlátsz a forgalom felett. (Ha elég magas)
Nyilván abban mindenki egyetért, hogy nem terepezésre termett, de egy átmenetet képez, ami jól tud jönni néhanapján.
Pár érv a SUV-k mellett:
Ha valaki rendszeresen jár földúton, az emelt hasmagasság (már ha van) miatt ideálisabb.
Balesetben is jobb esélyeid vannak mind szemből, és főleg oldalütközéskor. (persze csak, ha nem nagyobb valami talál telibe, de az autók 80%/-a személyautó nálunk)
Könnyebb, ki-, beszállni. (öregek, betegek)
Jobban átlátsz a forgalom felett. (Ha elég magas)
Nyilván abban mindenki egyetért, hogy nem terepezésre termett, de egy átmenetet képez, ami jól tud jönni néhanapján.
tomraider 2011.11.10. 09:59:24
"2008 előtt nem hogy valódi SUV nem volt a Renault kínálatában"...és a Renault Scénic RX4 (2000)? Az is volt annyira SUV, mint ez. Sőt, szvsz még jobban is nézett ki. Csak akkor még nem létezett ez a kategória, de egyértelműen elődnek tekinthető.
Ironpen 2011.11.10. 10:01:11
@bango skank: Egyáltalán nem felesleges! Magasabb emberke lévén kifejezetten utálok alacsony autókba begörnydeni, városban sem rossz, ha fekvőrendőr láttán nem kell padlófékkel 1,2 km/h-val átszenvedni magad, vagy egy útpadka magasságban levő parkolóhely láttán szomorúan tovább keresgélni... 4 karékhajtás meg jegesedés esetén életmentő is lehet...
2011.11.10. 10:07:59
@Ironpen: :D egy középkategóriás sedan-ban v kombiban se kéne görnyedned, hacsak nem vagy 240 centi, de akkor a suv is kicsi lenne, főleg ez.
a jegesedés esetén életmentő 4 kerékhajtásról írhatnál még, kíváncsi vagyok milyen élethelyzetre gondoltál konkrétabban! btw én szeretem a suvokat, mert nagy batár dögök, amiben magasan ülsz, ennyi.
a jegesedés esetén életmentő 4 kerékhajtásról írhatnál még, kíváncsi vagyok milyen élethelyzetre gondoltál konkrétabban! btw én szeretem a suvokat, mert nagy batár dögök, amiben magasan ülsz, ennyi.
szpsz 2011.11.10. 10:30:09
A SUV eleve nem az én műfajom. Mert vagy terepjáró, vagy egyterű, vagy limuzin vagy sportkocsi legyen egy autó, az összvérek és az ilyen mesterkélten kreált új kategóriák szőrfelállást okoznak a hátamon. :)
A Koleos viszont, ha csak a háztartásigépet nézzük benne, ami A-ból B-be elvisz, belefér a család, kutya, macska, nagymama, kalitka, akkor semmivel sem alávalóbb a kategóriatársaknál. Gondolok a Hyundai pszeudoeszjúvi-jára vagy akár a Káskáj-ra. :)
Hamár a reklámfilm is beleszövődött a cikkbe, a prérikutyák még hagyján, de ki az az irritáló, inbecilis, szájhuzogató, unszimpatikas f.....fej, aki a többi Renault reklámban fanyalog, semmire nem bólint rá, amit a kereskedő mond, csak azzal érvel, hogy "de kell nekem"? Na az nagyon idegesítő.
A Koleos viszont, ha csak a háztartásigépet nézzük benne, ami A-ból B-be elvisz, belefér a család, kutya, macska, nagymama, kalitka, akkor semmivel sem alávalóbb a kategóriatársaknál. Gondolok a Hyundai pszeudoeszjúvi-jára vagy akár a Káskáj-ra. :)
Hamár a reklámfilm is beleszövődött a cikkbe, a prérikutyák még hagyján, de ki az az irritáló, inbecilis, szájhuzogató, unszimpatikas f.....fej, aki a többi Renault reklámban fanyalog, semmire nem bólint rá, amit a kereskedő mond, csak azzal érvel, hogy "de kell nekem"? Na az nagyon idegesítő.
The Good Boy ! 2011.11.10. 10:46:53
@Ironpen: "4 karékhajtás meg jegesedés esetén életmentő is lehet..."
erre én is kíváncsi lennék, hogy jött ez ki:)
nagyobb tömeg, magasabb súlypont mind negatívan hat, ráadásul a fizika olyan köcsög dolog, hogy nincs tekintettel arra, hogy 2 vagy 4 keréken hajtasz a jégen. ha megindul, akkor már mindegy, csak az a kérdés, mennyire vagy te(!) jó sofőr, és mennyire tudod tompítani a szituációt.
10 évig hajtottam cégautóként igazi terepjárót és nem ilyen diszkótjárót. Tény, hogy van bőven előnye (az igazi) 4x4-nek, de az nem igazán jegesedéskor jön elő.
Ja, és nálam ez a koleos benne van a top tíz ocsmány autó között. Mindegy, hogy szurikátás modell, vagy az elődje.
erre én is kíváncsi lennék, hogy jött ez ki:)
nagyobb tömeg, magasabb súlypont mind negatívan hat, ráadásul a fizika olyan köcsög dolog, hogy nincs tekintettel arra, hogy 2 vagy 4 keréken hajtasz a jégen. ha megindul, akkor már mindegy, csak az a kérdés, mennyire vagy te(!) jó sofőr, és mennyire tudod tompítani a szituációt.
10 évig hajtottam cégautóként igazi terepjárót és nem ilyen diszkótjárót. Tény, hogy van bőven előnye (az igazi) 4x4-nek, de az nem igazán jegesedéskor jön elő.
Ja, és nálam ez a koleos benne van a top tíz ocsmány autó között. Mindegy, hogy szurikátás modell, vagy az elődje.
Plumper_ 2011.11.10. 11:03:12
ÁRZUHANÁS 5 év alatt.
5 év múlva az új árához képest a negyedébe kerül majd. A gazdagoknak éri csak meg újonnan megvenni.
5 év múlva az új árához képest a negyedébe kerül majd. A gazdagoknak éri csak meg újonnan megvenni.
colonel pondró 2011.11.10. 11:14:11
@antimason: Főleg oldalütközéskor több a hátránya, mint a magas üléspozícióból eredő előnye, ugyanis sokkal könnyebben felborul.
fogash 2011.11.10. 11:47:23
@antimason: @Ironpen: "Pár érv a SUV-k mellett:
Ha valaki rendszeresen jár földúton, az emelt hasmagasság (már ha van) miatt ideálisabb."
Aha, anyuk az oviba a gyerekkel. A suv nem bírja a földutazást, 1-2 év alatt simán kitérdesedik annyira, hogy minden eresztékében recsegni-ropogni-nyiszogni fog a földúton. Az igazi földútjárók (parasztok, vadászok, építésvezetők, stb.) ugyanmá hány százaléka jár SUV-val?
"Balesetben is jobb esélyeid vannak mind szemből, és főleg oldalütközéskor. (persze csak, ha nem nagyobb valami talál telibe, de az autók 80%/-a személyautó nálunk)"
Ez így volt az USAban is, csak mivel mára MINDENKI fullsize SUV-val nyomatja, a biztonsági előny elvészett, sőt, a normális személyautók kerültek csúnya hátrányba. A borulásbiztonsága meg sokkal gyengébb, ami egy sedanban megpördülés 4 keréken, az SUVban megpördülés TETŐN. :(
"Könnyebb, ki-, beszállni. (öregek, betegek) "
Ez tény, de pl. a Fusionba, vagy az egyterűekbe ugyanolyan könnyű beszállni, mint egy SUVba.
"Jobban átlátsz a forgalom felett. (Ha elég magas)" Ugyanúgy, mint az ütközésbiztonság. Ha mindenki ilyenben ül, akkor kvára nem látsz át jobban. A helyzet az, hogy sok a magamutogató. Ha valakinek egy autóra futja, akkor az persze legyen mindenes, de a rózsadombi anyuk egy Pandával ugyanúgy tudnák a csemetét a városban hurcolni, mint X5ös béemvével, csak az ugye nem lenne trendi. Pedig ezek az anyuk nem húznak 2tonnás trélert, nem járnak földúton és nem is öregek, hogy sima kocsiba ne tudnának beleülni.
Ha valaki rendszeresen jár földúton, az emelt hasmagasság (már ha van) miatt ideálisabb."
Aha, anyuk az oviba a gyerekkel. A suv nem bírja a földutazást, 1-2 év alatt simán kitérdesedik annyira, hogy minden eresztékében recsegni-ropogni-nyiszogni fog a földúton. Az igazi földútjárók (parasztok, vadászok, építésvezetők, stb.) ugyanmá hány százaléka jár SUV-val?
"Balesetben is jobb esélyeid vannak mind szemből, és főleg oldalütközéskor. (persze csak, ha nem nagyobb valami talál telibe, de az autók 80%/-a személyautó nálunk)"
Ez így volt az USAban is, csak mivel mára MINDENKI fullsize SUV-val nyomatja, a biztonsági előny elvészett, sőt, a normális személyautók kerültek csúnya hátrányba. A borulásbiztonsága meg sokkal gyengébb, ami egy sedanban megpördülés 4 keréken, az SUVban megpördülés TETŐN. :(
"Könnyebb, ki-, beszállni. (öregek, betegek) "
Ez tény, de pl. a Fusionba, vagy az egyterűekbe ugyanolyan könnyű beszállni, mint egy SUVba.
"Jobban átlátsz a forgalom felett. (Ha elég magas)" Ugyanúgy, mint az ütközésbiztonság. Ha mindenki ilyenben ül, akkor kvára nem látsz át jobban. A helyzet az, hogy sok a magamutogató. Ha valakinek egy autóra futja, akkor az persze legyen mindenes, de a rózsadombi anyuk egy Pandával ugyanúgy tudnák a csemetét a városban hurcolni, mint X5ös béemvével, csak az ugye nem lenne trendi. Pedig ezek az anyuk nem húznak 2tonnás trélert, nem járnak földúton és nem is öregek, hogy sima kocsiba ne tudnának beleülni.
lr 2011.11.10. 11:56:26
Szerintem teljesen korrekt, bár azt még alapvetően mindig nem értem, h a francia gyártók miért adták be a derekukat ennek a f@sságnak.
Ennél talán már csak a Citroen eszjúví durvább.
Ennél talán már csak a Citroen eszjúví durvább.
Ironpen 2011.11.10. 12:27:28
@The Good Boy !: A jegesedés nem jégen való közlekedést jelent... gondold át!
Ironpen 2011.11.10. 12:30:42
@ruskyy: nem állítottam, hogy a SUV az egyetlen megoldás a problémára, de mondjuk erre is jó, és a semmi értelménél többet nyújtanak a SUV-ok, mondom annak ellenére, hogy én sem vennék ilyet :)
2011.11.10. 12:40:08
@Ironpen: senki se gondolt konkrétan a jégen való közlekedésre, de milyen szituációra gondolsz, amikor életmentő az az összkerékhajtás?
én meg vennék. x5-öst, újat. ha lenne rá fölös pénzem.
én meg vennék. x5-öst, újat. ha lenne rá fölös pénzem.
The Good Boy ! 2011.11.10. 13:46:10
@Ironpen: átgondoltam...
és továbbra is fenntartom amit írtam. Nálam a jegesedés az lehet foltokban kialakuló jeges szakasz, meg tükörjég is. Egyikre sem a 4x4 a megoldás, hanem a tempó csökkentése és a körültekintőbb, óvatosabb vezetés.
és továbbra is fenntartom amit írtam. Nálam a jegesedés az lehet foltokban kialakuló jeges szakasz, meg tükörjég is. Egyikre sem a 4x4 a megoldás, hanem a tempó csökkentése és a körültekintőbb, óvatosabb vezetés.
KuKori · http://ireland.blog.hu 2011.11.10. 15:49:46
Szerintem semmi baj nincs a kinézetével... Részemről bármi, ami egy fokkal jobban néz ki, mint a Nissan Juke, az már jó.
antimason (törölt) 2011.11.10. 21:55:09
Akartam írni egy hosszabb szösszenetet, de hülyeségek ellen nincsenek érveim.
ladarevolution · http://www.ladarevolution.atw.hu 2011.11.10. 23:49:28
@fogash: *teljes terhelés mellett, tegyük hozzá :) Szóval csak sofőrrel kb 19 vagy több, mérés pontjától függően :D
kultúrpesszimista 2011.11.11. 01:52:38
Soha nem kéne egy ilyen. Már a kategóriától is a hideg ráz (városba idétlen, erdőbe, terepre meg nem az igazi), de ez az autó egyenesen hányingert keltően ocsmány.
utalok minden motorost 2011.11.13. 20:17:36
Irigységböl fikázzátok!A p..a sem szép,mégis szeretjük!
Grg76 2011.11.14. 09:47:54
Mikor meghallom hogy Koleos, mindig olyan ismerősen cseng, aztán rájövök, hogy amire én gondolok az ez: en.wikipedia.org/wiki/Tatra_813 :)
Nos egyik sem szépség, de előbbi még ajándékba sem kéne, utóbbival viszont gond nélkül kibékülnék...:))
Nos egyik sem szépség, de előbbi még ajándékba sem kéne, utóbbival viszont gond nélkül kibékülnék...:))
