HTML

TComment

A Totalcar kommentblogja, nem csak trolloknak.

Friss topikok

Belsőség

Nincs megjeleníthető elem

Jajj, de csúnya!

Nincs megjeleníthető elem

Racingdream

Nincs megjeleníthető elem

Rallyedream

Nincs megjeleníthető elem

Reklámarchivum blog

Nincs megjeleníthető elem

Robogóblog

Nincs megjeleníthető elem

A sebesség oltára

Nincs megjeleníthető elem

Címkék

02 (1) 03 (1) 05 (1) 07 (1) 08 (1) 10 (1) 10.rész (1) 100 (1) 11 (1) 111 (1) 117 (1) 12 (1) 120 (1) 121 (1) 127 (1) 1275 (1) 128 (2) 13 (1) 133 (1) 139 (1) 14 (1) 154 (1) 16 (1) 17 (1) 19 (1) 2011 (2) 2012 (10) 2013 (9) 208 (1) 22 (1) 23 (1) 24 (1) 26 (1) 27 (1) 3 (1) 3008 (1) 300 ehuf (1) 301 (2) 302 (1) 308 (1) 31 (1) 32 (1) 320d (2) 320i (1) 33 (1) 34 (1) 35 (1) 36 (1) 38 (1) 39 (1) 4 (1) 41 (1) 42 (1) 44 (1) 45 (1) 47 48 (1) 4runner (1) 4x4 (2) 50 (1) 508 (3) 51 (1) 58 (1) 7-es (1) 71 (1) 75 (1) 76 (1) 77 (1) 79 adás (1) 7 rész (1) 80 (1) 81 (1) 850 (1) 87 (1) 88 (1) 911 (3) 93 (1) 94 (1) 97 (1) 99 (1) a3 (2) a6 (3) a8 (1) abroncs (1) accord (1) adac (1) adás (4) adás-vétel (1) adás-vételi (1) adatbázis (1) adó (3) adócsaló (1) alfa (1) alfa romeo (1) alkatrészek (1) alkohol (1) állam (1) allroad (1) amarok (1) amerika (2) ampera (2) amts (1) anglia 2014 (1) angry (1) árak (1) árverezés (1) assur (2) aston (1) astra (4) ásványi (1) átírás (3) átjelentkezés (1) átverés (2) audi (14) Audi (1) autó (1) auto2 (1) autóbérlés (1) autódiagnosztika (1) autók (1) autóklub (2) autópálya (4) autópiac (1) autósiskola (2) autóvásárlás (2) autózás (2) Avant (1) avensis (1) aygo (1) az év autója (1) b125 (1) bajor porn (1) baleset (5) balesetmegelőzés (1) balesetveszély (1) bank (2) becsületsértés (1) bedőlt (1) beetle (1) behozatal (1) bejárás (1) belváros (1) bemutatás (1) benzin (6) benzinkút (1) bfr (1) bicikli (5) biciklis (1) bioetanol (1) birds (1) bíró márk (2) bírság (5) bírságok (1) biturbo (2) biznisz (1) bizományi (1) biztosítás (4) bkk (2) bkv (3) black cell (1) blog (1) blues brothers (1) bme (1) bmw (18) bogár (1) böp (1) bőr (1) boss (1) botrány (2) boxter (1) bringa (1) bruno (1) budapest (9) bullitt (1) bullshit (1) büntetés (3) bürokrárcia (1) busz (1) buzikék (1) camaro (1) can (1) capri (1) car of the year (1) cayenne (1) céda (1) ceed (2) check engine (1) chevrolet (3) cigánykerék (1) cigi (1) Címkék (1) citadella (1) citigo (1) Citroen (1) civic (1) co2 (1) comment (1) connect (1) cooper (1) corsa (1) corvette (1) coty (3) cougar (4) country (1) credo (1) critical mass (1) csalás (5) csaló (1) csapatás (1) csapda (1) csekk (3) csere (2) cserhalmi (1) csikós (2) csikós zsolt (2) csökkentés (1) csúnya (1) cx5 (1) dacia (3) daewoo (2) Daihatsu (1) deauville (1) debrecen (1) demó (1) detomaso (1) de tomaso (1) diagnosztika (4) díj (1) dízel (7) dögkeselyű (1) dokker (1) dokkolás (1) dömsödi (1) dömsödi gábor (1) drága (1) ducati (1) dudálás (1) dugattyú (1) dugó (2) dupla (1) dzsudzsák (1) e85 (1) ecoboost (1) econell (1) égésétér (1) Égéstér (5) égéstér (118) egester (5) égéstér78 (1) égő (1) eladás (2) elantra (1) elkúrtuk (1) ellenőrzés (1) első (2) első autó (1) eredetvizsga (1) esküvő (1) esztergom (1) eu (2) év autója (2) extra (2) ez kellett (1) f1 (1) fabia (1) facelift (1) fagyálló (1) fail (1) famin (1) fejegység (1) feljelentés (1) felkészítés (1) fellebezés (1) felni (2) félretankolás (1) fényszóró (1) ferenciek tere (1) férgek (1) ferrari (1) festés (1) fesztivál (1) fiat (5) fidesz (1) fiesta (2) figyelem (1) fluence (2) focus (4) fogyasztás (3) ford (16) fordulatszám (1) forgalom (1) forma-1 (1) forma 1 (2) formula (1) fotelfizikus (1) frankfurt (1) frt (1) fűtés (1) fx45 (1) gáz (1) gázolás (1) generátor (1) genf (1) geochallenge (1) ghosn (1) GLT (1) golf (4) golfos (1) gran coupé (1) gs (1) gt (1) gt86 (2) gtc (2) gts (1) gumi (1) gyalogos (5) gyarapodás (1) gyászhír (1) gyorshajtás (3) gyúrás (1) h4 (1) hajtókar (1) halott (1) hamis (2) hang (1) hangszóró (1) hangyász (1) háromkilós autó (1) használt (1) használtautó (5) hasznaltautó (1) használtteszt (1) hátsókerékhajtás (1) ház (1) hazugság (1) helló (1) heves (1) hho (2) hibák (1) hidegindítás (1) hidrogén (1) hifi (1) hirota (1) hitel (4) hitelkárosult (1) hóhelyzet (1) honda (3) horgász (1) hülye (1) hurok (1) hybrid (3) hyumdai (1) hyundai (5) i30 (1) i40 (3) ibiza (1) ideiglenes (1) igo (1) illegal (1) illeték (2) ilyen volt (1) importőr (1) india (2) induktív (1) infiniti (1) ingyen (1) insignia (3) isuzu (1) ittas (1) izé (1) izomauto (1) jaguar (1) japán (4) japánautó (2) japanese (1) javítás (2) jeep (1) jimny (1) jobbik (1) jogosítvány (1) jogszabály (1) jogtalan (1) jövő (1) jubileum (1) juke (1) juke-r (1) ka (1) kabrió (1) kamera (2) kamion (3) kamuvétel (1) kangoo (1) karbantartás (2) kárfelmérés (1) karosszéria (1) karotta (5) kathi béla (1) kátyú (4) kávé (1) kekkh (1) kérdezz felelek (1) kéregető (1) kerékpár (4) kerékpáros (1) kerékpározás (1) kerékpártartó (1) kerékpárút (1) keresés (1) kereskedő (2) kereszteződés (1) késés (1) kesjár csaba (1) kgfb (1) kia (2) kidob (1) kigurulás (1) kilenc (1) kilométeróra (1) kilométeróra-állás (1) kína (5) kínai (1) kisautó (1) kőbájker (2) ködölés (1) koenigsegg (1) koldus (1) költség (1) kombi (1) komment (2) kommentelő (1) kommentposzt (1) korando (1) korupció (1) kötelező (2) középső ujj (1) közlekedés (5) közlekedési (1) közterület (1) közvetlen befecskendezés (1) kresz (3) kretén (1) kukásautó (1) külföldi (1) kupa (1) la (2) lada (4) lámpa (2) lancia (1) laplander (1) launch (1) lebukás (1) legenda (1) legendák (1) legolvasottabb (1) legszebb (1) leno (1) leterelés (1) letol (1) levorg (1) lexus (3) lézerblokkoló (1) licit (1) linea (1) lodgy (2) logan (1) long beach (1) lop (1) lopás (3) los angeles (1) lotus (2) ls (1) luxus (1) m550d (1) m7 (1) maffia (1) magasember (1) magyar (3) mahindra (1) mak (1) malibu (1) margit utca (1) márk (1) márkaszerviz (1) matrica (2) matt (1) Mazda (1) mazda (7) megalázás (1) megane (1) megatököm (1) megunt (1) mercedes (4) méret (1) michelisz (2) micra (1) mini (4) miss sixty (1) Mitsubishi (1) mitsubishi (2) mkii (1) mobileye (1) mondeo (3) morgan (1) mosógép (1) motor (2) motordiagnosztika (1) motordoki (1) motorfék (1) motorolaj (2) motoros (1) motorozás (2) mozgáskorlátozott (1) mozgássérült (1) murano (1) mustang (2) műszaki (1) műszaki vizsga (2) násznép (1) nav (2) navigáció (3) neper (1) nepper (11) nepperűző (1) név (1) ngm (1) nismo (1) nissan (10) nkh (3) nng (1) nostalgiccar (1) nosztalgia (1) novoth (2) novoth tibi (1) novoth tibor (2) nsu (1) nyárigumi teszt (1) nyomaték (1) obb (1) obd (1) octavia (2) okmányiroda (3) okos (1) oktatás (1) olaj (2) olajcsere (1) olajnyomás (1) olcsó (2) oldtimer (1) Omega (1) omm (1) öngyilkos (1) önvezérlő (1) opc (1) opel (14) Opel (1) óratekerés (2) öreg (1) összehasonlító (1) outlander (1) ozora (1) p-rendszám (1) pályanap (3) panamera (1) panda (2) pandúr (1) pánik (1) pára (1) párátlanítás (1) parkolás (7) pba (1) perkupa (1) peugeot (10) phaeton (1) pickup (1) piros (1) plakát (1) plug-in (1) podcast (36) politikus (1) pontiac (1) porsche (7) prémium (1) prince (1) prius (4) próba (1) p rendszám (1) q3 (1) q5 (1) qashqai (1) qoros (1) quattro (1) r8 (1) rabló (1) rádió (1) rágalmazás (1) rakpart (1) rali (3) rally (1) range (1) ranger (1) red bull (1) régen (1) regisztráció (1) reklám (2) reklamáció (1) remake (1) renault (7) rendészek (1) rendőr (3) rendőrség (11) rendszám (8) rendszámkamu (1) rendszámtábla (1) repülők (1) részeg (2) részegek (1) ro80 (1) robogó (3) rollsroyce (1) róma (1) román (1) románia (1) romok (1) roncs (2) roncsok (1) ronda (1) rózsadomb (1) rs (1) RS4 (1) rs6 (1) rxh (2) s3 (1) s6 (1) s7 (1) s8 (1) s80 (1) saját (1) sajtóutak (1) samara (1) scenic (1) seat (2) sebességkorlázozás (1) sértés (1) sérült (1) sharan (1) shiro (1) shitgun (1) skoda (4) skyactive (1) smart (1) sofőrszolgálat (1) sos (1) Space (1) spacestar (1) spam (1) spórolás (1) sport (3) ssanngyong (1) st (1) steve mcqueen (1) student (1) subaru (3) sunny (1) suv (4) suzuki (7) svájc (1) sw (1) swift (5) szabálysértés (1) szállítási sérülések (1) szar (1) szemetelés (1) szenteste (1) szerelés (2) szerszám (1) szerviz (2) szervizkonyv (1) szerződés (1) szilveszter (1) szintetikus (1) szíria (1) szívócső (1) szlovák (2) szonda (1) szöveges (1) szövet (1) tábla (1) találkozó (2) talán (1) tannis (1) tannistest (1) tartós (1) taxi (2) TC-vel árkon-bokron át (1) tclotta (1) tcomment (1) tctv (1) tc flotta (1) td4 (1) tdci (1) techday (1) tehén (1) tek (2) TEK (1) tekerés (2) telefon (1) téli (1) terep (1) területi (1) tesla (1) teszt (3) thema (1) tiguan (1) tiz (1) tolvaj (1) top10 (1) törés (1) törésteszt (1) törvény (1) törvénybetartás (1) totalcar (20) totálkár (1) totem (1) tourer (1) toyota (11) toyotafest (1) toyota 2000 GT (1) trackday (3) traffic (1) traffipax (2) transit (1) troll (1) trükk (1) tsi (2) tudatlan vásárló de okos (1) túlkapás (1) tunexcom (1) tuning (2) turbó (3) tűzoltóság (1) twingo (1) ubul (1) ügyintézés (1) ügyvéd (1) újautó (2) unalmas (1) uno (1) up! (2) usa (1) út (1) útdíj (3) útlezárás (1) útszéli (1) üzemanyag (1) üzlet (1) v10 (1) v6 (1) v60 (1) v70 (1) v8 (1) vag (1) vagyonszerzés (3) vak (1) vakteszt (2) választás (1) vallomások (1) Váltók (1) vámkezelés (1) varga cigány (1) város (1) vásárlás (2) vásárló (1) verseny (2) versenyzés (1) veszély (1) vétel (2) veterán (1) vfr (1) videóteszt (1) villanyautó (1) vino (1) virago (1) visszahívás (2) visszavett (2) víz (1) vizsga (1) vizsgabiztos (2) vizsgadíj (1) volkswage (1) volkswagen (13) Volvo (1) volvo (4) vonulás (1) vredestein (1) vw (9) Wagon (1) wayteq (1) williams (1) winkler (2) wrx (1) wtcc (1) x-trail (1) x3 (1) x6 (1) xdrive (2) xedos (1) xenon (1) youngtimer (2) zafira (2) zebra (1) zöld (2) zsiguli (1) Címkefelhő

Hölgyeim és uraim, és a nyertes...

2011.12.26. 08:00 ommm

Azok, akik pedig úgy gondolják, hogy a mai autóipar csak uniformizált és unalmas termékeket gyárt, tévednek. Igaz, hogy elmúltak már a hatvanas-hetvenes évek, de korántsem dőlt a kardjába minden lánglelkű mérnök és formatervező. Sőt, a vásárlóért folytatott harc olykor meglepő eredményeket, ennélfogva élményeket hoz.

Mai cikkünk kommentposztja.

88 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://tcomment.blog.hu/api/trackback/id/tr423495810

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

ele-nor 2011.12.26. 09:39:11

számomra az év legjobbja az 508 volt, hatalmas pozitív csalódás a franciákban, volt szerencsém egy 2.0 HDI-t vezetni belőle, remek autó. ( pedig ha tehetném bmwben mereszteném a fenekem, és jelenleg is német autóval járok) és , minden értelemben, van benne anyag, ha új kocsit vehetnék 6-7 misiből, akkor egy bemutatópéldányra lecsapnék, ennyiből rendes németet úgy se veszek :) ( BMW, Mercedes, esetleg passat)

AciDuzzu 2011.12.26. 09:46:36

Durva mennyire feljöttek a franciák, és sehol egy japán az egy szem elérhetelen Cube-on kívül!!! És hát az olaszok sem alkottak maradandót, remélem a 4C majd bizonyít. Azt hittem a Csikós berakja a Laguna Coupet, agyba-főbe dícsérte.

ele-nor 2011.12.26. 09:50:56

@AciDuzzu:

még a végén nem lesz ciki francia autót venni :D

Zoralkiller 2011.12.26. 09:51:33

Ha fizetnének se kéne francia autó! :)

Dr. Robin Masters 2011.12.26. 09:51:57

Fogadni mertem volna, hogy az új CLS benne lesz, nekem is nagyon tetszik ez a hatalmas szobor.

Hurri Kán 2011.12.26. 09:52:53

Porsche 911 GT3RS... Bár már ezt is víz hűti...

ChPh 2011.12.26. 10:06:26

Basszus, BMW fanatikus vagyok, tehát M5, 1MCoupé, F10 20d és tsai, de egyetértek Winklivel, az Evoque jöhetne bármikor, a DS3 is, és azt hiszem, bár nem ültem még benne, de Csikóssal is egyet lehet érteni ha az a V60 tényleg olyan kényelmes :)

v8brenya 2011.12.26. 10:09:21

bár még nem probáltam fel de egy sornégy francia???ne má!oké,h a GT3RS már "túmáccs" na de akkor is,egy francia???

GGG77 2011.12.26. 10:17:10

A C5-t mindenképp kipróbálnám, hogy el tud-e téríteni a Mondeoról, ha középkategóriás autókat nézegetnék.
Ha prémium, akkor nálam is nagy esélyes a V60, de megkukkantanék egy C-osztályt is, azt viszont szigorúan szedán kivitelben.

Ha szupersportautó akkor nálam Nissan GT-R.

Autopeti 2011.12.26. 10:21:24

Egy ugyanilyen összefoglalót csináljatok a veteránokból és használtautókból is amiket idén kipróbáltatok, lécci lécci!!!

AciDuzzu 2011.12.26. 10:21:44

@ele-nor: Szerintem sosem volt ciki a francia autó, csak nagyfokú - általam egyébként nagyra tartott - elmeroggyantság kellett hozzá.

Egyébként pedig fel vagyok háborodva!!! Most néztem vissza és a FIAT 127 Sportot is idén teszteltétek... RS3, Mulsanne, Evoque, GT3RS, CLS??? Aztán nehogy félrenyeljétek a pezsgőt meg a kaviárt. Felháborító, felháborító!! :)

3 gb 2011.12.26. 10:22:34

A DS3 Racinget szívesen megrángatnám. Egy valamit viszont nem nagyon értek, a TC szerkesztősége úgy üldözi a Minit, mint az egyház a középkorban a boszorkányokat. Annak az autónak pont az az értelme, hogy nincs semmi értelme. Élek a világban, jópofa az autóm, megy is. Lehet, hogy Mo-n az utak minősége folytán használhatatlan, de fejlettebb országban ez nem lehet gond. Bár tény, hogy pl. nem luxemburgiaknak teszteltek.

ToX1d 2011.12.26. 10:23:26

Csak hogy legyen itt egy Autdis hozzászólás is :D RS3 szerintem az év autója. Míg nem jön a rendes Quattro addig visszahozott az utakra egy darabka történelmet (hogy ezzel a sokat használt közhellyel éljek :) ). Azt viszont el kell ismerni hogy a 16 milliós alapárral a felsorolt autók közül a "szinte elérhetetlen" kategória.

mojszipupi 2011.12.26. 10:24:33

Jobb lett volna kategorizálni az autókat. Az h a méreg drága DS3 sport Citroen nyert az rettentő szubjektív ítélkezést mutat. 8.4 millió Ft ért nem Citroen be ülnék ez 100%.

AciDuzzu 2011.12.26. 10:32:05

@AciDuzzu: Elkerülte a figyelmemet, hogy új autókról volt szó. De a 127-es akkor is a legjobb volt :)

öreg büzész 2011.12.26. 10:33:13

@3 gb: Én inkább úgy vettem észre, hogy a normál miniket szeretik, de a coupét azt tényleg tűzzel-vassal irtanák talán nem véletlenül. :

3 gb 2011.12.26. 10:40:43

@öreg büzész: Igen, én is a coupéra gondoltam, a többit szeretik. Ennek ellenére, én látok benne fantáziát.

GYUSZI BACSl · http://special.blog.hu 2011.12.26. 10:45:24

@Dr. Robin Masters: de a hátsó ajtó kilincse az ajtó közepén, az azért eléggé lerontja a design osztályzatot nálam (:

ez most majdnem minden mercinél gond, hogy a kilincsek össze vissza vannak felszerelve a kocsira, szerintem borzasztóan néz ki, totál elcseszi az amúgy gyönyörű autót, a szemem állandóan a kilincsre téved

Magyar[HUN] 2011.12.26. 10:48:20

Na de miért maradt ki a Multicar a listából?
:)

kridli 2011.12.26. 10:48:34

Én Andróczi urat nem teljesen értem. Megnéztem az általa írt Scenic tesztet, de igazából nem is írt róla rosszakat, csak hogy nem túl szép, és hogy igazán nem szerette meg, mert nem neki való. Ennyire erős volt idén a felhozatal, hogy ennyi is elég a legrosszabb tesztautósághoz? :)
(amúgy nem ültem még scenic-ben, úgyhogy nem akarom védeni, csak gondolkodtam ilyen autón korábban, ezért elolvastam anno a teszteket, és most meglepődtem, mert nem rémlettek annyira negatív kritikák)

Mr.Moonlight · http://off-shore.blog.hu 2011.12.26. 10:52:09

Itt Ausztráliában a COTY 2011 első hatba került: Audi A6, Ford Focus, Honda CR-Z, Range Rover Evoque, Skoda Yeti, VW Scirocco. (Eredményhirdetés január végén).
1. körben kiesett: Holden Cruze, Hyundai Elantra, Jeep Grand Cherokee, Kia Optima, Lexus CT200h, M-B CLS, M-B SLK, Mini Countryman, Suzuki Swift, VW Passat,
2. körben kiesett: Alfa Giulietta, BMW 1-series, BMW X3, Hyundai i40, Kia Rio, M-B C-class, Skoda Fabia, Toyota Yaris, VW Golf Cabrio, VW Jetta, VW Touareg.

Csikós Zsolt 2011.12.26. 10:59:14

@AciDuzzu:

Iszonyat ronda hangja volt és úgy rázott, mint egy gördeszka, még videót is csináltam róla. Dehogy volt az agyba-főbe dicsérve :-)

Csikós Zsolt 2011.12.26. 11:01:26

@GYUSZI BACSl:

Már a Fecskén is magasabban voltak a hátsók az elsőknél (és randán), a cikkíró Rézmányi Balázs még utána is járt Paul Bracq-nál, miért.

Bono92 2011.12.26. 11:01:29

@mojszipupi: hidd el, megéri az árát! :) eszméletlen jó autó, és ha olvastad volna a tesztjét, akkor tudnád azt, hogy a Totalcar 10 éves fennállàsa alatt egy autó se kapott maximális 5 (vagy 10?) pontot, egyedül a DS3 Racing! ;) ;) végülis az elv miatt, hogy a tc-nél egy autó se kaphat maximális pontot, nem irtak annyit, de mindenki tudja h hibátlan autó!
A német fanoknak üzenem, akik olyanokat írnak h ha fizetnének se ülnék francia autókba, hogy német autókon kívűl van más nemzetű autó! ;) és itt a példa h a franciák is lehetnek olyan jók, mint a németek! És nehogy azt higyjétek h a VW makulátlan, és hibátlan! ;)

AciDuzzu 2011.12.26. 11:15:50

@Csikós Zsolt: értem én. Mésalliance volt; egy jelentéktelen kis félrelépés. Egyébként is, rettenetesen rázott.. többen is látták, hogy mennyire, még egy videó is van róla, ti is láttátok! Ugye, hogy ti is láttátok? ;)

lokids 2011.12.26. 11:48:25

Ha most kéne választanom, és lenne is annyim, akkor DS3 Racing a narancs matrica nélkül. Jól néz ki, megy is (legalábbis azt írták). Az ára az tényleg bántó. De ennyiért inkább várnék fél évet és vinném a Toyota GT86-osát (vagy ugyanezt a subaru emblémával).

gumifust 2011.12.26. 11:57:11

A Citruen sikerének örülök :)
Nekem egy Gt-r vagy egy E-9 CS kéne.

2011.12.26. 12:00:33

@mojszipupi: És ha levennék róluk az emblémákat vajh meg tudnád-e mondani hogy mely nemzet gyártotta azt az autót?

speibl 2011.12.26. 12:00:53

Francia autóba, matricával, meg nélkül se ülnék bele.
De ennek szar DS3R-nek q... kényelmes az ülése.

:))))))

Bono92 2011.12.26. 12:03:13

A sok elvakult német fan...

speibl 2011.12.26. 12:04:31

@Bono92:
A motort a BMW tette alá.

:))))

Bono92 2011.12.26. 12:06:17

@speibl: közösen fejlesztette a PSA a BMW-vel! :)

speibl 2011.12.26. 12:08:32

@Bono92:
Kb. annyit tettek hozzá, hogy a tetején van egy kevlár darab,
Citroen Racing felirattal.

:)))))

zutyi128 2011.12.26. 12:09:58

Ez van.Egy "átlag ember"egész életében nem próbál ki ennyi autót.Ezért van a sok mellé nyúlás és előitélet.

mojszipupi 2011.12.26. 12:12:46

@Bono92:
@Bermuda:

Ez az autó azzal nyert h egyben van, nagyon jó adottságokkal. De nem ez lenne az elvárt? A japán és német konkurensek évtizedek óta tudják ezeket. Ezt a díjat fogjuk fel annak h a citroen végre rájött h olyan hulladéknak való pléhdobozokkal amiket korábban gyártott labdába nem rúghat.

Bambano 2011.12.26. 12:26:37

Püpchen meg Torpedó ! :)

foolproof 2011.12.26. 12:44:10

Az ótó Japánban készül, minden ellentétes híresztelés ellenére. Személyes COTY: Mazda CX-5, 4WD D, kár hogy qrvadrága, CX7-essel egy árban lesz kb. Mondjuk, akinek van kedve a vételár kb. 60%-át elbukni egy 3 éves C5-ön, annak lelke rajta...

speibl 2011.12.26. 13:12:16

@mojszipupi:

Minden az elmúlt 5-10 évben gyártott vas, egy kalap sz...

:))))))

fetyisob 2011.12.26. 13:15:25

@foolproof: ezert nem fejleszt dizelt és veszi meg a bmw-töl a toyota

fetyisob 2011.12.26. 13:17:15

@Mr.Moonlight: ott ausziknál nem értenek az autokhoz! ahol a holden autonak számit...

Bambano 2011.12.26. 13:46:27

@fetyisob: meg ezért ácsingózik a suzuki a vw technológiára meg állt össze a nissan meg a rönyó...

Suttora 2011.12.26. 14:03:03

Az mikor derül már ki, hogy mit vett Csikós a múltkor?

Bambano 2011.12.26. 16:00:25

@Suttora: ugyanazt, mint máskor: rozsdaboglyát :)

encore 2011.12.26. 16:17:01

Az új scenic nekem sem tetszik, pedig egy 2004-es 1.6-osom van.
Szar lett a formája, elvártam volna tölük hogy ne erőltessék tovább ezt a szendvics szerkezetű alvázat. Nem tetszik hogy az előző alváz lett csak átformázva.
Az enyémnél nem tetszenek:
Rövid ülőlap, hiába állítható a támla derékban nem sokat ér, és csak közepesen mondanám kényelmesnek, de semmivel sem jobban.
Nem lehet alacsonyabbra állítani a vezetőülést, pedig van hogy jobb lenne, főleg mikor fáradtabban vezetek, vagy több száz km-es távokon. A váltóáttétel egy kalap szar 130-nál túlságosan pörög a motor viszonylag nagy fogyasztással. Az enyém rövid Scenic szar rugózással.
Méretével pakolhatóságával használhatóságával elégedett vagyok.
Kíváncsi vagyok milyen lesz az 1.2 közvetlen injektoros 1.2 tce 115le-vel és 190NM nyomatékkal, talán jó áttétellel és rugózással.

Globetrotter2014 2011.12.26. 16:17:11

Érdekes ereztés. VAn pár meglepetés. NAgyon jó auto a közepes volvo (3-4 véltozatban vezettem), de nem gondoltam volna hogy emlékzetes is marad. Ebben a ligában nehéz tartós komoly versenyelőnyhöz jutni.

Valahogy a franciákat nem vettem mostanában komolyan, pedig ezek szerint érdemes lesz betérni hozzájuk... Mondjuk a Pug 508nál azt írni hogy jól nézni meredek...

A cikk adott pár ötletet tesztvezetésre. Köszi

w a s d 2011.12.26. 16:23:19

Az a nagyonjó Citroën 8,4 millió, amikor egy Mazda 3 MPS 8,5...

P_Lac 2011.12.26. 17:53:23

Az összes mai kocsi agyonelektronikázott műanyag vacak, egyik se kéne, max. az ára :-)

S8 Phantom 2011.12.26. 18:26:12

Az itt összehasonlított autókat mégegyzer össze kéne hasonlitani úgy kb. öt év mulva, de hasonló futott km. alapján. Tudom ez lehetetlen, de csak ekkor kapnánk reális képet annak tényleges minőségéről, értékéről, használhatóságárol. Nem csak addi használjuk a gépet amig gari van rá, sokan meg sem tudják ezeket venni csak már idősebb korukban. Ezért van sok embernek német autó kultusza, mert ezeket húsz évesen is lehet használni, a franciák esetében erről ritkán hallani. Hiába mondjátok rájuk új korában, hogy van olyan jó.

Zsolt.hatkilenc (törölt) 2011.12.26. 18:47:16

@Autopeti: támogatom. Amúgy jó látni, milyen sokféle autó tetszett a szerkesztőségnek. Ezek szerint nem vagytok német-bérencek:-)

Shadowbull 2011.12.26. 19:05:12

@Bono92: "közösen fejlesztette a PSA a BMW-vel!"

Tevedni meltoztatol.

sb

speibl 2011.12.26. 19:10:27

@Zsolt.hatkilenc:

Az elmúlt évben, sikeres a franciák, kelet-európai marketingje.

:))))))

Gomulka Béla 2011.12.26. 19:21:21

@Shadowbull,

Ha nem akkor:

a/ A BMW Chuck Norris-szal fejlesztette.
b/ A BMW Buddhával fejlesztette.
c/ A BMW a BMW-vel fejlesztette.
d/ Buddhát és Chuck Norrist szintúgy.
e/ Meg az új szub-elemi részecskét is, amirol kiderulhet hogy miatta van tomege az anyagnak. Tréfás kedvu tudományos újságírók csak God Particle néven emlegetik.
f/ Tudományos újságírók nem járnak BMW-vel.

visszakettopadlogaz (törölt) 2011.12.26. 19:26:04

Es ha Chuck Norrist a PSA fejlesztette???? Az lenne meglepi!:D amugy most hallottam, az elso FaceBook meghivot Chuck Norris kuldte - Mark Zukkenbergnek!!:DD

GTI mk5 2011.12.26. 21:13:49

A Range nagyon tetszik, kiváltképp belül. Ami a DS3-at illeti kipróbálnám milyen a GTI-hez képest...Az RS3-ról meg inkább nem írok semmit mert csak ömlengenék!!

kultúrpesszimista 2011.12.26. 21:27:35

Nem értem a felhajtást a Citroen DS3 körül... Elhiszem, hogy jó, hogy élvezetes vezetni, de számomra öklendetesen ronda kívülről, belülről meg nem olyan, ami miatt egy Citroent megkívánnék. Egyszerűen aránytalan, gnóm, esetlen autó. Hol van az autó eleje, a rendes motorháztető például?! Még a MiTo is jobban tetszik, de szigorúan csak a DS3-hoz képest, mert Alfás viszonylatban már nem kéne.

Egy Citroen AX GTI vagy egy Saxo VTS ezerszer jobban kéne, mint a DS3. Autószerűbb és talán vezetni is nyersebb...

kultúrpesszimista 2011.12.26. 21:29:38

Sőt. Még a Megane Coupe is jobban tetszik, pedig az se kéne amúgy. Horribile dictu: egy Hyundai Veloster...

kultúrpesszimista 2011.12.26. 21:35:49

Új autó? Korszellem? Egyértelműen az új Saab 9-5. Nincs Volvo ma, ami a közelébe érhetne. Sajnos a Saab története már más kérdés... De szívből remélem, főnixmadár lesz belőle!

DonVincenzo 2011.12.26. 21:49:15

Egy új tesztautónak illik még hibátlannak lennie.
Majd ha 4-6-8 évesen is megbízható marad akkor visszatér a hitem a francia autókba.
Addig még maradnék a német-japán vonalon,ha nem kurvulnak el mégjobban.

speibl 2011.12.26. 21:49:22

@kultúrpesszimista:

Olyan mint, a chokito :)))))

Jó dolog volt a VTS, de lássuk be,
csak eltelt 8-10 év az utolsó darab óta.

speibl 2011.12.26. 21:52:03

@DonVincenzo:

Nem csak a tesztautó hibátlan. :)))))

Ez francia..
4-6-8 évig a pincében a helye. :)))))

kultúrpesszimista 2011.12.26. 21:52:25

@speibl:

Ja, tényleg olyan... Oké, eltelt kb. egy évtized, de én elsősorban az autószerűség miatt hoztam fel példaként. Nekem a DS3 nem áll össze. Szeretem az avantgárd dolgokat, sőt, kifejezetten szeretek elkülönbözni a kommersz, szürke masszától, de nekem a DS3 egyszerűen csúf. Még egy jelző jut eszembe róla: erőltetett. Amennyire rossz út ez, annyira telitalálat például a C6. Szebb, eltaláltabb utódját a DS-nek, CX-nek elképzelni se tudnék.

speibl 2011.12.26. 21:57:03

Pedig tényleg elhiheted, nagyon összebarkácsolták. :))))

A többi már csak ízlés kérdése. :))))

kultúrpesszimista 2011.12.26. 22:00:22

@speibl:

Hangsúlyozom: nem a jóságát vitatom el. De ezt a szintet azért már illene hozni, még a Citroennek is, még akkor is, ha már jó ideje nem az egyik leginnovatívabb gyártó. És főleg úgy, hogy jönnek fel a koreaiak is. A kinézete viszont nekem, kényes ízlésű fazonnak nem tetszetős, ami azért nem jó ajánlólevél egy hot hatch-nek... A Hyundai Velosternek sikerült valahogy "eladnia magát", ez a DS3-nak nem jött össze.

speibl 2011.12.26. 22:06:40

Valószínűleg egyikből se sokat, adtak el eddig.

:))))))

kultúrpesszimista 2011.12.26. 22:12:10

Tudom, 2011 van (mindjárt '12), de íme a világ egyik legszebb, -sikerültebb, -AUTÓSZERŰBB hotheccse:

lpagan401.deviantart.com/art/92-VW-Corrado-SLC-185553332

Ez a formai tökély egy-két kivételt leszámítva ma már nagyítóval sem fedezhető fel, nagyjából egyik kategóriában sem.

GTI mk5 2011.12.26. 22:33:53

@kultúrpesszimista: Ennyi és nem több...a szívem csücske a Corrado!

kultúrpesszimista 2011.12.26. 22:39:27

@GTI mk5:

Ugye? És hány, de hány, ma már ikonikus autót lehetne sorolni (ellen)példaként! Ezekért ma is lehet rajongani úgyanúgy, mint amikor először látta őket az ember Genfben és elérhetetlenek voltak. De ma pl. egy DS3 nem kéne 2 millióért sem.

GYUSZI BACSl · http://special.blog.hu 2011.12.26. 22:59:38

@Csikós Zsolt: ha jól emlékszem, az a cikk a le-fel irányú eltérésről szólt, a mostaniakon viszont a vízszintes irányú eltérés elsősorban az, ami kiszúrja a szemem

ez egyszerűen borzasztó:

4.bp.blogspot.com/_FoXyvaPSnVk/TTBgOGUhrJI/AAAAAAAD2P8/_Bim2wjbW10/s1600/2012-Mercedes-CLS-63-AMG-12.jpg

ráadásul a fecskén annak idején még egy nagyságrenddel jobban volt ez a kérdés megoldva (:

a kapott válasz pedig: "we are very sorry to inform you that we could not find any hints why our designers decided to fix the door handles of the back-doors higher than the ones of the front doors"

szóval mi ezzel sem jutottunk előrébb, csak a kilincs ...

RAH-66 2011.12.27. 02:20:26

@w a s d:

Értem én, hogy a magyar árérzékeny piac, de egy Mini JCW még annál is drágább...

A DS3-ban semmi meglepő nincs egyébként, úgy általában minden országban az újságírók kedvence. Kis tömeg-jó motor-vagány kinézet-jó vezetési élmény-megfelelő minőségérzet.

Az Mazda3 MPS-sel kár hasonlítgatni, teljesen más célközönség, más filozófia.

Coyote82 2011.12.27. 08:41:22

Karotta kedvencei hol vannak? Mert az M5 meg a GT3RS tuti a listáján lenne - remélem!

Annyira nem lepett meg a lista, a franciák javulása elismerésre méltó, a BMW meg a legjobb autókat gyártja, és kész.

Házas motoros 2011.12.27. 11:03:21

Nem szeretnék trollkodni, és értem én, hogy szubjektív véleményeken alapuló sorrend jött ki, de.... Azt gondolom, hogy egy-egy autógyártó zászlóshajóját (vagy a helyettesét :)) kinevezni kedvencnek, nem mutat túl sokat. Vagy inkább semmit. Ha már azon a szinten (pénz nem számít) sem tudnak AUTÓT!! gyártani akkor át kellene állni talicska gyártásra. Mondjuk egy jó légrugós ESP-s taligára :). Az egyetlen pozitív kivétel Vályi Pista Golf BlueMotion-je volt. (Nem vagy VW fun) A franciák javulását kimutatni egy két kiemelt (és baromi drága) típusból, nem biztos, hogy objektív képet alkot. Illetve a BMW-ket jó autóként emlegetni nem nehéz (megint csak a Van az a pénz, amit ha egy autóra rálocsolunk... elv alapján), de együtt éni vele... Nekem nem adatott meg a lehetőség, hogy rendszeresen használjak BMW-t, de egy közeli ismerősömnek igen akinek az utolsó öt autója BMW volt/van. Imádja őket, annak ellenére, hogy többet van velük szervízben mint amenyit megy velük.

Rocko- 2011.12.27. 12:27:33

@kultúrpesszimista: mi a gond? szerintem olyan fun, hogy funnak írják a fant.

w a s d 2011.12.27. 12:49:28

@RAH-66: Azért nem teljesen más a célközönség. OK, hogy a melegeknek általában pl. fontos a feltűnősködés, ahogy a nemmelegek közt is sokan vannak, akik közül sokan ugyan kinövik 18 év fölött egy 5-10 év alatt, de próbálják magukra vonni a figyelmet, ezét nekik inkább kell egy ilyen cifra Citro.
De akinek csak egy gyors és élvezhető, utcán is használható autó kell (ami miatt nem jöhet szóba, ha esetleg be is férne az árba a Caterham pl.), annak miért ne jöhetne szóba mindkettő?

kultúrpesszimista 2011.12.27. 13:34:42

@Rocko-: kicsit merülj el az angolban, mielőtt okoskodsz. Fan az, ami szerinted fun (mulatság).

Globetrotter2014 2011.12.27. 14:10:06

@kultúrpesszimista: dehogy nincs. Néha beül és szeret mókázni a kocsiban....

Házas motoros 2011.12.27. 14:42:38

@kultúrpesszimista: @Rocko: @ZF2: Bocs srácok, hogy elírtam egy szót. Ne adj isten, rosszul tudtam. Bár azt gondolom, hogyha ennyi szűrődött le a mondanivalómból, akkor valójában mindegy, hogy milyen rossz volt a helyes írás/tudásom. Azért sajnálom.

Mr.Moonlight · http://off-shore.blog.hu 2011.12.27. 14:48:15

@fetyisob: Azért ez erős túlzás, egy V8-as 6 literes 372LE/530Nm Commodore eléggé autószámba vehető. Az igaz viszont hogy sok délkoreai szart árulnak Holdenként.

speibl 2011.12.27. 15:57:09

@w a s d:

Vénségemre lehet, hogy meleg leszek???
Vagy most fejlődök, visszafelé???

:)))))

rATdrAgOn 2011.12.27. 20:28:27

Újak közül nekem még mindig a c5. Persze löttyel. :)
... és számomra még mindig két típus az abszolút győztes 2011-ben. A 105-os Skoda és a Citroen BX. :)

Ezek még mennek, pedig 20+ évesek. A bx-ben különösen az a csodálatos, hogy alkatrész már gyakorlatilag nincs hozzá, akkor is csillagászati, de csak megy, megy, megy és megy. :D
Egy 105-ösről meg tudok, ami évente lenyom egy 4000+km-es turnét minden húsvétkor, azis maximális riszpekt. :D

(A mostaniak hol lesznek ennyi idő múlva? Valszeg már kenyérpirítóként születtek újra, minimum kétszer :D)

kultúrpesszimista 2011.12.28. 12:38:01

@Rocko-:

Oké, bocs, tévedtem. Megkövetlek.
süti beállítások módosítása