HTML

TComment

A Totalcar kommentblogja, nem csak trolloknak.

Friss topikok

Belsőség

Nincs megjeleníthető elem

Jajj, de csúnya!

Nincs megjeleníthető elem

Racingdream

Nincs megjeleníthető elem

Rallyedream

Nincs megjeleníthető elem

Reklámarchivum blog

Nincs megjeleníthető elem

Robogóblog

Nincs megjeleníthető elem

A sebesség oltára

Nincs megjeleníthető elem

Címkék

02 (1) 03 (1) 05 (1) 07 (1) 08 (1) 10 (1) 10.rész (1) 100 (1) 11 (1) 111 (1) 117 (1) 12 (1) 120 (1) 121 (1) 127 (1) 1275 (1) 128 (2) 13 (1) 133 (1) 139 (1) 14 (1) 154 (1) 16 (1) 17 (1) 19 (1) 2011 (2) 2012 (10) 2013 (9) 208 (1) 22 (1) 23 (1) 24 (1) 26 (1) 27 (1) 3 (1) 3008 (1) 300 ehuf (1) 301 (2) 302 (1) 308 (1) 31 (1) 32 (1) 320d (2) 320i (1) 33 (1) 34 (1) 35 (1) 36 (1) 38 (1) 39 (1) 4 (1) 41 (1) 42 (1) 44 (1) 45 (1) 47 48 (1) 4runner (1) 4x4 (2) 50 (1) 508 (3) 51 (1) 58 (1) 7-es (1) 71 (1) 75 (1) 76 (1) 77 (1) 79 adás (1) 7 rész (1) 80 (1) 81 (1) 850 (1) 87 (1) 88 (1) 911 (3) 93 (1) 94 (1) 97 (1) 99 (1) a3 (2) a6 (3) a8 (1) abroncs (1) accord (1) adac (1) adás (4) adás-vétel (1) adás-vételi (1) adatbázis (1) adó (3) adócsaló (1) alfa (1) alfa romeo (1) alkatrészek (1) alkohol (1) állam (1) allroad (1) amarok (1) amerika (2) ampera (2) amts (1) anglia 2014 (1) angry (1) árak (1) árverezés (1) assur (2) aston (1) astra (4) ásványi (1) átírás (3) átjelentkezés (1) átverés (2) audi (14) Audi (1) autó (1) auto2 (1) autóbérlés (1) autódiagnosztika (1) autók (1) autóklub (2) autópálya (4) autópiac (1) autósiskola (2) autóvásárlás (2) autózás (2) Avant (1) avensis (1) aygo (1) az év autója (1) b125 (1) bajor porn (1) baleset (5) balesetmegelőzés (1) balesetveszély (1) bank (2) becsületsértés (1) bedőlt (1) beetle (1) behozatal (1) bejárás (1) belváros (1) bemutatás (1) benzin (6) benzinkút (1) bfr (1) bicikli (5) biciklis (1) bioetanol (1) birds (1) bíró márk (2) bírság (5) bírságok (1) biturbo (2) biznisz (1) bizományi (1) biztosítás (4) bkk (2) bkv (3) black cell (1) blog (1) blues brothers (1) bme (1) bmw (18) bogár (1) böp (1) bőr (1) boss (1) botrány (2) boxter (1) bringa (1) bruno (1) budapest (9) bullitt (1) bullshit (1) büntetés (3) bürokrárcia (1) busz (1) buzikék (1) camaro (1) can (1) capri (1) car of the year (1) cayenne (1) céda (1) ceed (2) check engine (1) chevrolet (3) cigánykerék (1) cigi (1) Címkék (1) citadella (1) citigo (1) Citroen (1) civic (1) co2 (1) comment (1) connect (1) cooper (1) corsa (1) corvette (1) coty (3) cougar (4) country (1) credo (1) critical mass (1) csalás (5) csaló (1) csapatás (1) csapda (1) csekk (3) csere (2) cserhalmi (1) csikós (2) csikós zsolt (2) csökkentés (1) csúnya (1) cx5 (1) dacia (3) daewoo (2) Daihatsu (1) deauville (1) debrecen (1) demó (1) detomaso (1) de tomaso (1) diagnosztika (4) díj (1) dízel (7) dögkeselyű (1) dokker (1) dokkolás (1) dömsödi (1) dömsödi gábor (1) drága (1) ducati (1) dudálás (1) dugattyú (1) dugó (2) dupla (1) dzsudzsák (1) e85 (1) ecoboost (1) econell (1) égésétér (1) égéstér (118) egester (5) Égéstér (5) égéstér78 (1) égő (1) eladás (2) elantra (1) elkúrtuk (1) ellenőrzés (1) első (2) első autó (1) eredetvizsga (1) esküvő (1) esztergom (1) eu (2) év autója (2) extra (2) ez kellett (1) f1 (1) fabia (1) facelift (1) fagyálló (1) fail (1) famin (1) fejegység (1) feljelentés (1) felkészítés (1) fellebezés (1) felni (2) félretankolás (1) fényszóró (1) ferenciek tere (1) férgek (1) ferrari (1) festés (1) fesztivál (1) fiat (5) fidesz (1) fiesta (2) figyelem (1) fluence (2) focus (4) fogyasztás (3) ford (16) fordulatszám (1) forgalom (1) forma-1 (1) forma 1 (2) formula (1) fotelfizikus (1) frankfurt (1) frt (1) fűtés (1) fx45 (1) gáz (1) gázolás (1) generátor (1) genf (1) geochallenge (1) ghosn (1) GLT (1) golf (4) golfos (1) gran coupé (1) gs (1) gt (1) gt86 (2) gtc (2) gts (1) gumi (1) gyalogos (5) gyarapodás (1) gyászhír (1) gyorshajtás (3) gyúrás (1) h4 (1) hajtókar (1) halott (1) hamis (2) hang (1) hangszóró (1) hangyász (1) háromkilós autó (1) használt (1) hasznaltautó (1) használtautó (5) használtteszt (1) hátsókerékhajtás (1) ház (1) hazugság (1) helló (1) heves (1) hho (2) hibák (1) hidegindítás (1) hidrogén (1) hifi (1) hirota (1) hitel (4) hitelkárosult (1) hóhelyzet (1) honda (3) horgász (1) hülye (1) hurok (1) hybrid (3) hyumdai (1) hyundai (5) i30 (1) i40 (3) ibiza (1) ideiglenes (1) igo (1) illegal (1) illeték (2) ilyen volt (1) importőr (1) india (2) induktív (1) infiniti (1) ingyen (1) insignia (3) isuzu (1) ittas (1) izé (1) izomauto (1) jaguar (1) japán (4) japánautó (2) japanese (1) javítás (2) jeep (1) jimny (1) jobbik (1) jogosítvány (1) jogszabály (1) jogtalan (1) jövő (1) jubileum (1) juke (1) juke-r (1) ka (1) kabrió (1) kamera (2) kamion (3) kamuvétel (1) kangoo (1) karbantartás (2) kárfelmérés (1) karosszéria (1) karotta (5) kathi béla (1) kátyú (4) kávé (1) kekkh (1) kérdezz felelek (1) kéregető (1) kerékpár (4) kerékpáros (1) kerékpározás (1) kerékpártartó (1) kerékpárút (1) keresés (1) kereskedő (2) kereszteződés (1) késés (1) kesjár csaba (1) kgfb (1) kia (2) kidob (1) kigurulás (1) kilenc (1) kilométeróra (1) kilométeróra-állás (1) kína (5) kínai (1) kisautó (1) kőbájker (2) ködölés (1) koenigsegg (1) koldus (1) költség (1) kombi (1) komment (2) kommentelő (1) kommentposzt (1) korando (1) korupció (1) kötelező (2) középső ujj (1) közlekedés (5) közlekedési (1) közterület (1) közvetlen befecskendezés (1) kresz (3) kretén (1) kukásautó (1) külföldi (1) kupa (1) la (2) lada (4) lámpa (2) lancia (1) laplander (1) launch (1) lebukás (1) legenda (1) legendák (1) legolvasottabb (1) legszebb (1) leno (1) leterelés (1) letol (1) levorg (1) lexus (3) lézerblokkoló (1) licit (1) linea (1) lodgy (2) logan (1) long beach (1) lop (1) lopás (3) los angeles (1) lotus (2) ls (1) luxus (1) m550d (1) m7 (1) maffia (1) magasember (1) magyar (3) mahindra (1) mak (1) malibu (1) margit utca (1) márk (1) márkaszerviz (1) matrica (2) matt (1) mazda (7) Mazda (1) megalázás (1) megane (1) megatököm (1) megunt (1) mercedes (4) méret (1) michelisz (2) micra (1) mini (4) miss sixty (1) Mitsubishi (1) mitsubishi (2) mkii (1) mobileye (1) mondeo (3) morgan (1) mosógép (1) motor (2) motordiagnosztika (1) motordoki (1) motorfék (1) motorolaj (2) motoros (1) motorozás (2) mozgáskorlátozott (1) mozgássérült (1) murano (1) mustang (2) műszaki (1) műszaki vizsga (2) násznép (1) nav (2) navigáció (3) neper (1) nepper (11) nepperűző (1) név (1) ngm (1) nismo (1) nissan (10) nkh (3) nng (1) nostalgiccar (1) nosztalgia (1) novoth (2) novoth tibi (1) novoth tibor (2) nsu (1) nyárigumi teszt (1) nyomaték (1) obb (1) obd (1) octavia (2) okmányiroda (3) okos (1) oktatás (1) olaj (2) olajcsere (1) olajnyomás (1) olcsó (2) oldtimer (1) Omega (1) omm (1) öngyilkos (1) önvezérlő (1) opc (1) Opel (1) opel (14) óratekerés (2) öreg (1) összehasonlító (1) outlander (1) ozora (1) p-rendszám (1) pályanap (3) panamera (1) panda (2) pandúr (1) pánik (1) pára (1) párátlanítás (1) parkolás (7) pba (1) perkupa (1) peugeot (10) phaeton (1) pickup (1) piros (1) plakát (1) plug-in (1) podcast (36) politikus (1) pontiac (1) porsche (7) prémium (1) prince (1) prius (4) próba (1) p rendszám (1) q3 (1) q5 (1) qashqai (1) qoros (1) quattro (1) r8 (1) rabló (1) rádió (1) rágalmazás (1) rakpart (1) rali (3) rally (1) range (1) ranger (1) red bull (1) régen (1) regisztráció (1) reklám (2) reklamáció (1) remake (1) renault (7) rendészek (1) rendőr (3) rendőrség (11) rendszám (8) rendszámkamu (1) rendszámtábla (1) repülők (1) részeg (2) részegek (1) ro80 (1) robogó (3) rollsroyce (1) róma (1) román (1) románia (1) romok (1) roncs (2) roncsok (1) ronda (1) rózsadomb (1) rs (1) RS4 (1) rs6 (1) rxh (2) s3 (1) s6 (1) s7 (1) s8 (1) s80 (1) saját (1) sajtóutak (1) samara (1) scenic (1) seat (2) sebességkorlázozás (1) sértés (1) sérült (1) sharan (1) shiro (1) shitgun (1) skoda (4) skyactive (1) smart (1) sofőrszolgálat (1) sos (1) Space (1) spacestar (1) spam (1) spórolás (1) sport (3) ssanngyong (1) st (1) steve mcqueen (1) student (1) subaru (3) sunny (1) suv (4) suzuki (7) svájc (1) sw (1) swift (5) szabálysértés (1) szállítási sérülések (1) szar (1) szemetelés (1) szenteste (1) szerelés (2) szerszám (1) szerviz (2) szervizkonyv (1) szerződés (1) szilveszter (1) szintetikus (1) szíria (1) szívócső (1) szlovák (2) szonda (1) szöveges (1) szövet (1) tábla (1) találkozó (2) talán (1) tannis (1) tannistest (1) tartós (1) taxi (2) TC-vel árkon-bokron át (1) tclotta (1) tcomment (1) tctv (1) tc flotta (1) td4 (1) tdci (1) techday (1) tehén (1) TEK (1) tek (2) tekerés (2) telefon (1) téli (1) terep (1) területi (1) tesla (1) teszt (3) thema (1) tiguan (1) tiz (1) tolvaj (1) top10 (1) törés (1) törésteszt (1) törvény (1) törvénybetartás (1) totalcar (20) totálkár (1) totem (1) tourer (1) toyota (11) toyotafest (1) toyota 2000 GT (1) trackday (3) traffic (1) traffipax (2) transit (1) troll (1) trükk (1) tsi (2) tudatlan vásárló de okos (1) túlkapás (1) tunexcom (1) tuning (2) turbó (3) tűzoltóság (1) twingo (1) ubul (1) ügyintézés (1) ügyvéd (1) újautó (2) unalmas (1) uno (1) up! (2) usa (1) út (1) útdíj (3) útlezárás (1) útszéli (1) üzemanyag (1) üzlet (1) v10 (1) v6 (1) v60 (1) v70 (1) v8 (1) vag (1) vagyonszerzés (3) vak (1) vakteszt (2) választás (1) vallomások (1) Váltók (1) vámkezelés (1) varga cigány (1) város (1) vásárlás (2) vásárló (1) verseny (2) versenyzés (1) veszély (1) vétel (2) veterán (1) vfr (1) videóteszt (1) villanyautó (1) vino (1) virago (1) visszahívás (2) visszavett (2) víz (1) vizsga (1) vizsgabiztos (2) vizsgadíj (1) volkswage (1) volkswagen (13) volvo (4) Volvo (1) vonulás (1) vredestein (1) vw (9) Wagon (1) wayteq (1) williams (1) winkler (2) wrx (1) wtcc (1) x-trail (1) x3 (1) x6 (1) xdrive (2) xedos (1) xenon (1) youngtimer (2) zafira (2) zebra (1) zöld (2) zsiguli (1) Címkefelhő

Csak kályhával vedd

2012.01.03. 06:10 Tcomment

Címkék: renault traffic

Az ideális autó egyedülálló férfiaknak

Mai cikkünk blogposztja.

52 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://tcomment.blog.hu/api/trackback/id/tr343514703

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Phrascarica 2012.01.03. 07:47:44

Hehe, elszállt a Rönóval a ló, 10%-al olcsóbb mint a Merci. Kicsit vicces az, aki ennyiért egy pinát tol nem egy 22 lóval nagyobb ménest :), amit kicsit jobban is lehet konfigurálni, és akkor még belegondolok hogy egy Vito már nem is drágább, aztán ettől technikailag fényévekre van, ha csak a hátsókerékhajtást a független hátsó hidat vesszük.
De nézzük a kényelmi extrákat:
bal oldali tolóajtó? -ne akarjon, NINCS
első-hátsó PDC? -ne akarjon, NINCS
Ha bármilyen csak 6 ülés kell? 265-420 ezerig??? WTF
Színrefújt oldal díszlécek+ tükörház? 115000
viszont hogy legyen valami szép is a kocsiban a Dácia műszerfalon kívül ingyen van a Bőrhatású műbőrkormány XD

Nyegleo 2012.01.03. 08:21:36

@phrascarica: Azért fusd át kérlek a két felszereltséget még egyszer, mielőtt leszólod a Renault-t.

minchiacoaddu 2012.01.03. 08:21:57

Ennél szarabb, összecsapottabb, helyesírási hibáktól, magyartalamságoktól hemzsegő cikket keveset olvastam, pedig ez a magyar neten nem kis szó.
Arról nem beszélve, hogy a legrészletesebben taglalt fő-fő fícsörről, a franciaággyá alakított beltérről nincs fotó az írásban. Szégyelljétek magatokat, ez nem méltó a TC-hoz.

Plumper_ 2012.01.03. 08:47:12

@phrascarica: a méneshez méret is kell!:-D
de tényleg, vannak árszintek, ahol az ember már gondolkodóba esik, aztán már nem kérdés, hogy petárdát vagy nagyágyút vesz.
11.000.000 Ft egy nyöszörgő műanyag dobozért rablás.

Knorbi 2012.01.03. 09:09:46

Nem rossz kis autó ez.Igen ez a motor elég gyenge az igaz.Ha nem váltogat időben vissza az ember akkor csörög belül mint valami golfkettő:)

tahovadasz 2012.01.03. 09:10:33

Valóban elég gyenge lett, tartalmi és formai szempontból egyaránt.
Tényleg nincs senki, aki átnézné a cikkeket élesítés előtt?

Phrascarica 2012.01.03. 09:17:14

@Nyegleo:"Ha itthon szeretnénk hasonlót venni, akkor a Mercedeshez kell fordulnunk, ahol a Viano Funba hajtogathatunk ágyat, ezt rövid tengelytávval 10 255 000 forint listaáron adják 136 lóerős motorral."
Csak egy apró hiba, a Mercedes Viano egyféle (3200mm-es) tengelytávval van.

okoskodó 2012.01.03. 09:19:18

Nekem van.

Jó, használható.

Igaz nem Pinás, hanem Opel tesó. 9 nokiáért marha drága, nekem 6 se vót, bótból.

Ja, és van benne kályha szériában. :-)))))

Nyegleo 2012.01.03. 09:26:43

@phrascarica: valóban, karosszéria változat van kétféle. Kösz, javítottam.
Viszont a Vianohoz sincs bal oldali tolóajtó a Fun-hoz. Ezenkívül még egy rádiót se kapsz alapáron hozzá, ami manapság ciki még a teherautóknál is, pláne itt.

Phrascarica 2012.01.03. 09:27:55

@okoskodó: erről van szó, a tágabb családban van ilyen rombuszos, tényleg jó autó 440e km van benne és megy, megbízható, de könyörgöm 9 személyesen 2004-ben 5 milla volt, ami helyén is van, de közel tízért már nem ilyet szeretne -szinte- senki.

Tizenkettő 2012.01.03. 09:36:19

@phrascarica: Mondjuk 2004-ben az euro sem 317 volt.....

DDrummer 2012.01.03. 09:48:55

Nem rossz autó, de relatíve drága. Ennyiért már inkább Mazda6, Toyota Avensis, WV Passat vagy Citroen C5 közül választanék, plusz ebben a buszban a 115 lovat kicsit kevésnek érzem. Ugyanakkor, ha az embernek mindenféleképp tárgyalóbuszra van szüksége, akkor tényleg lehet megfontolandó alternatíva.

Phrascarica 2012.01.03. 09:49:12

@Tizenkettő: 260-300 között, de a 317-et most sem érte el :)
@Nyegleo: "Viszont a Vianohoz sincs bal oldali tolóajtó a Fun-hoz. Ezenkívül még egy rádiót se kapsz alapáron hozzá, ami manapság ciki még a teherautóknál is, pláne itt. "
Nincs baloldali tolóajtó? És a Longhoz a LIFE csomag, az mi? Na ugye! Talán kicsit tájékozódni kéne :P
Egyébként pedig Fun-ból kb. kerekítési hiba az eladott darabszám ami nyilván mutatja hogy mennyire van szükség egy ülésnek és (2-3 személyes!!) ágynak egyaránt használhatatlan "ülés"re egy 6-7 személyes autóban.

Phrascarica 2012.01.03. 09:52:04

@DDrummer: Tényleg jó alternatívák, hogy férnek be 7-en egy VW Passatba, tárgyalóbusznak pedig enyhén ciki egy Rönó, főleg fekhelyekkel. Mondjuk mozgó kuplerájnak esetleg? Münchenből kivezető utak mentén nyilván hasznos :))

Phrascarica 2012.01.03. 09:58:50

@Nyegleo: "Ezenkívül még egy rádiót se kapsz alapáron hozzá, ami manapság ciki még a teherautóknál is, pláne itt. "
Nagyon kell bele az a 20 ezer Ft-ot sem érő primitív rádió, ami gyakorlatilag a nyomor vasalása örökre. Sokkal jobbat kapni 20 ezerért.

okoskodó 2012.01.03. 10:11:03

@Tizenkettő:

Te kis Tucatos! :-)

A zújságíró, mint új típust mutatta be a cikkben.
Valójában már 2005 ben létezett. Opelben pedig már LIFE néven a Westfalia verzsön volt tán 2003-tól.

Nálam 3 dolog döntött.
Az ár. Az index az Opelen a lámpától messze van, így biztonságosabb, jobban látszik. És a rádió távirányítója. A Pinának idétlen módon pici pöckölő van, mint az ablaktőrlő kaccoló, az Opelen meg a kormányon, ahogy kell.

Ja, és bármennyi is volt az ájró 2005 ben, a Pinást akkor is valami 9.xxx.xxx pénzért kezdték árulni.

Igazából nem nagyon nőttek az autóárak 2005-höz képest.

plephyl 2012.01.03. 11:18:49

Hát ez igen gyenge írás lett.

Nyegleo 2012.01.03. 11:26:56

@phrascarica: mondjuk nem derül ki sehonnan, hogy a Life-ben lenne bal oldali tolóajtó.

Persze, ezek modellek, mint az írtam is, elég rétegigényt elégít ki. Nem véletlenül vonta ki a PoHu a T5 Californiát, tizensok év alatt konkrétan kettőt adtak el.

Azért azt neked is el kell ismerned, hogy (bármilyen) rádió nélkül egy autót 10 millió felett árulni elég cifra dolog. Ezt még a 3 millás Dacianak is nehezen bocsájtottam meg.

TSiga · http://alfaamore.hu 2012.01.03. 11:33:39

Jól néz ki! Nem lehet rossz.

Mondjuk a Nissan Serena, ami ugye a Vanette Cargo szamélyváltozata, lehet a hátuljában is ágyat csinálni. Csak az 1993-tól. Igaz, hogy nem ennyire sík, de nagyon kényelmes.

okoskodó 2012.01.03. 11:56:28

@Nyegleo:

A LIFE sem létezik bal ajtóval, különben nem tudnának az "ajtóból" kinyíló asztal miatt elkérni még 500.000.-et. Ezt egyik gyár sem engedheti meg magának. :-)

Mellesleg ezek azért jobbajtósok kivétel nélkül, hogy a kölkök, vagy felelőtlen idősek még véletlenül se ugráljanak kifelé a nagy forgalomban. Csak szépen a járdára.

Haszonjárművesnél tolják ezerrel a balos ajtókat, ott kell is a pakoláshoz.

Phrascarica 2012.01.03. 12:31:06

@Nyegleo: "mondjuk nem derül ki sehonnan, hogy a Life-ben lenne bal oldali tolóajtó."
Utána kellene nézni, meg szerintem ha én tudom akkor talán egy autós szakújságírónak is illene, vagy tévednék?
"Azért azt neked is el kell ismerned, hogy (bármilyen) rádió nélkül egy autót 10 millió felett árulni elég cifra dolog. Ezt még a 3 millás Dacianak is nehezen bocsájtottam meg."
Szerintem az sokkal cikibb ha beleraknak egy gyatra minőségűt, de ha az a trágya kell ami benne van meg lehet venni a hahun vagy vaterán 20 ropiért.
Mellesleg ESP van benne? Mert még konfigurálni sem tudtam a leírásban pedig nem találtam, de lehet hogy csak elkerülte a figyelmem. Ha nincs az a nagy gáz! Azt tudom hogy amikor én nézegettem a Trafficot akkor az ESP-ért horror összeget kértek.
@okoskodó:"
A LIFE sem létezik bal ajtóval, különben nem tudnának az "ajtóból" kinyíló asztal miatt elkérni még 500.000.-et. Ezt egyik gyár sem engedheti meg magának. :-)"
A hosszú lifeban középen van az asztal, a rövidben pedig alapfelszereltség.
"Mellesleg ezek azért jobbajtósok kivétel nélkül, hogy a kölkök, vagy felelőtlen idősek még véletlenül se ugráljanak kifelé a nagy forgalomban. Csak szépen a járdára."
Marhára nem ezért, mint ahogy írtam simán vehetsz bele -a hosszúba.
Egyébként pedig mekkora hülyeségeket tudsz kitalálni, egyedül csinálod, vagy segítenek benne? ;)
A Life csomagban ha jól emlékszem 277.000.ért van még középső asztal a sínekkel, esernyő, termosz,szemetes és hátsó poggyászháló, hogy amikor felnyitod a megtömött csomagtartót ne essen ki minden.
És pont hogy a személyszállítóhoz kell a kétoldali, bár az teherautóhoz sem hátrányos.

okoskodó 2012.01.03. 13:14:01

@phrascarica:

Kérek a hosszúról egy olyan képet, amin van ajtó! De ne a haszonjárműves legyen! Dánkesőn.

"Egyébként pedig mekkora hülyeségeket tudsz kitalálni, egyedül csinálod, vagy segítenek benne? ;)"

Erre is tessék mondani valamit! Ha nem így van, akkor miért CSAK jobbos mind? De ha lehet ki ne találd, hogy angol-japán-ósztrálban meg balos, mer akkor átrántalak az interneTT vezetékin! :-)

okoskodó 2012.01.03. 13:16:31

@phrascarica:

Told be a linket, az Opel oldaláról, hogy hol van a LIFE, mer én lenni hüje/vak!

Jamesblond 2012.01.03. 13:24:34

Akinek 10 millája van autóra, az nem akar benne aludni. Ennyiért már itt-ott adnak igazi lakóbuszt zuhanyzóval, budival, stb... Ez egy sima körablakos busz, csak húzigálhatók az ülések. Szerintem durva sokat kérnek érte, bár a Ft is gyengécske.

csuvakka 2012.01.03. 15:16:57

Én 3-4 milláért szeretnék egy hasonló dobozt, enyhén fapadosan is akár, viszont franciaággyal és CNG hajtással, és kiépülő kúthálózattal. Van ilyen? Nincs? Kár. Vagy lehet hogy csak szimplán 5-ször annyit kellene keresnem mint most?

Hurri Kán 2012.01.03. 16:01:00

Darabig jártam Vivaróval, Vivaro Combi volt asszem, a sima 9 személyes. Ugyan ez a dízelmotor, hidegen randa hangja volt, melegen semmi, ment, mint bolond, jó volt vezetni. Ha sokat nem áll vele dugóban valaki, akkor a 8 literes fogyasztás is reális. Mondjuk a régebbi Mercedes Sprinter ülése -hosszú távon, tehát napi 12-14 órát benne ülve- kényelmesebb volt.
Egyébként jó kis jármű.

Phrascarica 2012.01.03. 16:58:46

@Nyegleo: "Viszont a Vianohoz sincs bal oldali tolóajtó a Fun-hoz. Ezenkívül még egy rádiót se kapsz alapáron hozzá, ami manapság ciki még a teherautóknál is, pláne itt."
Nincs, baloldali, de nem is adnak el Funt egy darabot se talán. Kb nulla az igény egy 2 személyes ággyá alakítható, -7 személyes autóban- ülésként kényelmetlen üléssorra.
Ciki, nem ciki, lehet bele venni 20 ropiért, jobbat mint a Renaulté.
Viszont, próbálj meg ebbe Rönó Dzenerésönbe venni pl automata váltót, a nevetségesnél erősebb motort, első-hátsó PDC-t

Hurri Kán 2012.01.03. 17:04:26

@phrascarica:
Hidd el, ezzel a motorral is teljesen jól megy. Nem tudom, ebbe rendelhető -e a 2.5-ös turbódízel, ami a Vivaróba igen, na azzal még jobban mehet. :)

Phrascarica 2012.01.03. 17:04:37

@okoskodó: "Told be a linket, az Opel oldaláról, hogy hol van a LIFE, mer én lenni hüje/vak! "
Ha nem tűnt volna fel a Mercedesről -Viano-beszélek, abban van a LIFE csomag, nem az Opelben/Renaultban.

Phrascarica 2012.01.03. 17:06:07

@gyvy: Rohadtul ólommmadár, ezzel is és a 2.5-ös dízellel is, próbáltam mindkettőt, a 100 lóerőssel pedig kb. mint egy rossz 1200-es Lada.

Hurri Kán 2012.01.03. 17:09:44

@phrascarica:
Nem tudom, mit vezettél. Hónapokig jártam 1.9 Cdti Vivaróval, bőven tudta azt, amit egy ilyen jellegű autónak tudnia kell. Autópályán simán tartja az óra szerinti 160 körüli utazót, az nem bőven elég egy ilyen kocsitól? Ha száguldani akarsz, vegyél 300-as Merci kupét. :)

Phrascarica 2012.01.03. 17:13:26

@gyvy: Ami jól megy az a 3.0 CDI Viano, na az egyeneseben üt ver mindent a kategóriában :)

Phrascarica 2012.01.03. 17:33:03

@gyvy: "Hónapokig jártam 1.9 Cdti Vivaróval, bőven tudta azt, amit egy ilyen jellegű autónak tudnia kell. "
Vánszorog csak, legfeljebb egy beteg csigához képest megy, 22 sec alatt van meg a 0-100 üresen :))

Hurri Kán 2012.01.03. 17:37:14

@phrascarica:
Szerintem kevered a sima Dti-vel. Egyáltalán nem gyorsul rosszul, rugalmassága is teljesen jó.

Suttora 2012.01.03. 20:27:54

Csak nekem szar a galéria?

Amúgy a cikk meg gyenge, emiatt kár volt elhozni az autót...

Phrascarica 2012.01.03. 20:29:48

@gyvy: nem hiszem, én a Renault 1.9 dci 100le-s verziójára gondoltam, az szarul megy, nem kicsit :)

Hurri Kán 2012.01.03. 20:31:33

@phrascarica:
Én Vivarót hajtottam, 1.9 Cdti, 115 pacival. Nem ment szarul. :)

Kegyetlen 2012.01.03. 20:55:33

2 évesen 4,2-ért megvenni, a franciaágyat meg valamelyik hotelben a maradékból.

Brajen23 2012.01.03. 21:45:28

Azt tennem hozza, hogy a vw-nal nem a california, ami egy igazi
lAkoauto, hanem a multivan a kategoriaba tartozo modell. Startline verzioban 1toloajtoval es oldalso asztallal, comfortline es highline kivitelben pedig kozepso sinen mozgathato asztallal es ket tolajtoval. A comfortline verzio pedig hosszu tengelytavval is elerheto. Persze nem 9m kornyeken, hanem dragabban, de a "piac" ugy latszik, ezt igenlyli, mert a viano fun nehany db-os eladasahoz kepest ebbol kb 50-60db elmegy evente, sot iden meg tobb is. Motorvalsztek a 102 le-tol a 180 le-s bitdi-ig terjed

Brajen23 2012.01.03. 21:46:32

Ja, es eddig egyszer aludtam benne a balatonsoundon, arra eleg jo volt, csak a regrel 9kor betuzo nap keltett tul koran

Phrascarica 2012.01.03. 23:52:42

@Brajen23: "102 le-tol a 180 le-s bitdi-ig terjed "
Ennek meg pont ez a gyengéje, egy 4 hengeres, erősen túlárazva, de a piac sznob és azt igényli hogy jó drága legyen ;)

xone 2012.01.04. 08:12:17

Itt mindenki kurva okos de akkor most hadd legyek en is az. 2007 aprilisa ota hajtok egy ilyet L1H1 115le M9R motorral. Mar belerugtam vagy 240e kilometert az allando ingazas miatt. Skandinavia- Mo. Mikor vettem ujonnan akkor ehhez a tipushoz nem lehetett dizelkalyhat venni gyarilag. Ugyhogy nem lett, de az elso tel utan itt eszakon beszereltem mert volt olyan hogy -25 ben lejtonek lefele ugy lehult a viz hogy azt hittem befagyok. Amugy az auto minden szempontbol megfelel kisebb hibakat eltekintve csak egy orbitalis szopasom volt vele. A valto rudazatana tugorgoi berohadtak. Ez tipushiba es az alkatreszek ara is bagatell. Viszont a cserehez eloszor futomu le, valto le, valto szet, ket szaros tugorgos csapagy csere majd vissza minden. Azota jo. A masik ami nagy hibaja a Generationnak az hogy egy ember nem veszi ki a hatso ulessor, mert az olyan baszott nehez hogy ketten is birkozunk vele. Hasonlitas keppen a felsorolt autokhoz Multivan es a Vito. Teljesen mas kategoria. Ez inkabb szemelyauto es nem teher.

okoskodó 2012.01.04. 09:50:40

@Suttora:

Nem volt kár, mert el sem hozták. Oda sem adták az újságíróknak. Ha megnézed a fényképeket a kereskedésben/udvarán készültek a fotók. Gondolom az udvarra is valamelyik szerelő tolta ki szájhúzva, hogy csak óvatosan csapkodják az ajtókat! :-)))

10-es képen ülés alatt vicces a francia rendszám. Biztos nem trélerrel jött, hanem a főnök összekötötte a nyaralását egy autóimporttal, oszt az éves mennyiség le is van tudva. :-)

Amiből jellemzően évi 1-2 darabokat adnak el, azt nem szokták odaadni, mert még a maradék árrést is leamortizálnák a "tesztelők"

Phrascarica 2012.01.04. 15:24:32

@okoskodó: "Multivan es a Vito. Teljesen mas kategoria. Ez inkabb szemelyauto es nem teher. "
Jah, a Multivan, meg a Viano is egy ilyenhez képes igencsak szegényes, nem is tudom miért csak egy kerekítési hiba -az eladások számában a 3.tizedesnél-, elvégre a Renault gyártja a legjobb kisbuszokat a földkerekségen ;)

Brajen23 2012.01.04. 17:02:15

@xone:
"Multivan es a Vito. Teljesen mas kategoria. Ez inkabb szemelyauto es nem teher. "

ha ezalatt azt érted, hogy sokkal kevesebb hely van benne, akkor nem vitatkozom. amúgy más paramétert nem tudnék említeni, ami miatt a Rönó lenne a személyautósabb. egy széria- és extralista összehasonlítás pl nagyon érdekes lehetne

xone 2012.01.04. 19:25:26

@Brajen23: en a vezetesi komfortra es a kenyelemre valamint a belso kinezetre gondoltam valamit arra hogy a VW dizelmotorja egy fos. A Vito-Viano autokat alapbol nem szeretem mert szerintem aranytalanul dragak es bar a Renault is jol meri az arat az alkatreszeknek de kozelebe sincs a mercinek. Valamint a VW magasabb epitesu ezaltal billegosebb es nekem teherauto-komfort erzetu. A Mercedes viszont tulsagosan doboz nekem. Ezek egyeni velemenyek, nyugodtan cafolhatok.

xone 2012.01.04. 19:27:14

Amugy szerintem a Trafic-Vivaro-Primastar paros a legkenyelmesebb ebben a kategoriaban, nekem.

Brajen23 2012.01.04. 22:53:28

@xone:
Egyeni velemenyeket erzeseket nem kell cafolni. Ha neked az jon be, akkorsemmi gond, ha meg raadasul abban is tudsz ulni, akkor meg orulok, h jol erzed magad.
En pont ellenkezoleg gondolom, szamomra a vw nyujt igazi minoseget es biztonsagot, meg elegendo helyet. En meg ebben ulok es ebben vagyok boldog :)

xone 2012.01.05. 09:59:49

@Brajen23: Orulok hogy jol erzed magad a VW-ben alapvetoen jo auto csak csinalnanak mar hozza egy jo motort is. Amugy ez az egesz csak izles dolga, minden auto szar csak mashogy, kerdes hogy ki milyen kompromisszumokat hajlando vallalni.

okoskodó 2012.01.05. 16:46:37

@xone:

Nem magasabb építésű, csak mások az arányok.

Mindegyik kicsit kevesebb 2 méternél, azért, hogy beférjenek a sztenderd 2 méteres garázskapun.
süti beállítások módosítása