HTML

TComment

A Totalcar kommentblogja, nem csak trolloknak.

Friss topikok

Belsőség

Nincs megjeleníthető elem

Jajj, de csúnya!

Nincs megjeleníthető elem

Racingdream

Nincs megjeleníthető elem

Rallyedream

Nincs megjeleníthető elem

Reklámarchivum blog

Nincs megjeleníthető elem

Robogóblog

Nincs megjeleníthető elem

A sebesség oltára

Nincs megjeleníthető elem

Címkék

02 (1) 03 (1) 05 (1) 07 (1) 08 (1) 10 (1) 10.rész (1) 100 (1) 11 (1) 111 (1) 117 (1) 12 (1) 120 (1) 121 (1) 127 (1) 1275 (1) 128 (2) 13 (1) 133 (1) 139 (1) 14 (1) 154 (1) 16 (1) 17 (1) 19 (1) 2011 (2) 2012 (10) 2013 (9) 208 (1) 22 (1) 23 (1) 24 (1) 26 (1) 27 (1) 3 (1) 3008 (1) 300 ehuf (1) 301 (2) 302 (1) 308 (1) 31 (1) 32 (1) 320d (2) 320i (1) 33 (1) 34 (1) 35 (1) 36 (1) 38 (1) 39 (1) 4 (1) 41 (1) 42 (1) 44 (1) 45 (1) 47 48 (1) 4runner (1) 4x4 (2) 50 (1) 508 (3) 51 (1) 58 (1) 7-es (1) 71 (1) 75 (1) 76 (1) 77 (1) 79 adás (1) 7 rész (1) 80 (1) 81 (1) 850 (1) 87 (1) 88 (1) 911 (3) 93 (1) 94 (1) 97 (1) 99 (1) a3 (2) a6 (3) a8 (1) abroncs (1) accord (1) adac (1) adás (4) adás-vétel (1) adás-vételi (1) adatbázis (1) adó (3) adócsaló (1) alfa (1) alfa romeo (1) alkatrészek (1) alkohol (1) állam (1) allroad (1) amarok (1) amerika (2) ampera (2) amts (1) anglia 2014 (1) angry (1) árak (1) árverezés (1) assur (2) aston (1) astra (4) ásványi (1) átírás (3) átjelentkezés (1) átverés (2) audi (14) Audi (1) autó (1) auto2 (1) autóbérlés (1) autódiagnosztika (1) autók (1) autóklub (2) autópálya (4) autópiac (1) autósiskola (2) autóvásárlás (2) autózás (2) Avant (1) avensis (1) aygo (1) az év autója (1) b125 (1) bajor porn (1) baleset (5) balesetmegelőzés (1) balesetveszély (1) bank (2) becsületsértés (1) bedőlt (1) beetle (1) behozatal (1) bejárás (1) belváros (1) bemutatás (1) benzin (6) benzinkút (1) bfr (1) bicikli (5) biciklis (1) bioetanol (1) birds (1) bíró márk (2) bírság (5) bírságok (1) biturbo (2) biznisz (1) bizományi (1) biztosítás (4) bkk (2) bkv (3) black cell (1) blog (1) blues brothers (1) bme (1) bmw (18) bogár (1) böp (1) bőr (1) boss (1) botrány (2) boxter (1) bringa (1) bruno (1) budapest (9) bullitt (1) bullshit (1) büntetés (3) bürokrárcia (1) busz (1) buzikék (1) camaro (1) can (1) capri (1) car of the year (1) cayenne (1) céda (1) ceed (2) check engine (1) chevrolet (3) cigánykerék (1) cigi (1) Címkék (1) citadella (1) citigo (1) Citroen (1) civic (1) co2 (1) comment (1) connect (1) cooper (1) corsa (1) corvette (1) coty (3) cougar (4) country (1) credo (1) critical mass (1) csalás (5) csaló (1) csapatás (1) csapda (1) csekk (3) csere (2) cserhalmi (1) csikós (2) csikós zsolt (2) csökkentés (1) csúnya (1) cx5 (1) dacia (3) daewoo (2) Daihatsu (1) deauville (1) debrecen (1) demó (1) detomaso (1) de tomaso (1) diagnosztika (4) díj (1) dízel (7) dögkeselyű (1) dokker (1) dokkolás (1) dömsödi (1) dömsödi gábor (1) drága (1) ducati (1) dudálás (1) dugattyú (1) dugó (2) dupla (1) dzsudzsák (1) e85 (1) ecoboost (1) econell (1) égésétér (1) Égéstér (5) égéstér (118) egester (5) égéstér78 (1) égő (1) eladás (2) elantra (1) elkúrtuk (1) ellenőrzés (1) első (2) első autó (1) eredetvizsga (1) esküvő (1) esztergom (1) eu (2) év autója (2) extra (2) ez kellett (1) f1 (1) fabia (1) facelift (1) fagyálló (1) fail (1) famin (1) fejegység (1) feljelentés (1) felkészítés (1) fellebezés (1) felni (2) félretankolás (1) fényszóró (1) ferenciek tere (1) férgek (1) ferrari (1) festés (1) fesztivál (1) fiat (5) fidesz (1) fiesta (2) figyelem (1) fluence (2) focus (4) fogyasztás (3) ford (16) fordulatszám (1) forgalom (1) forma-1 (1) forma 1 (2) formula (1) fotelfizikus (1) frankfurt (1) frt (1) fűtés (1) fx45 (1) gáz (1) gázolás (1) generátor (1) genf (1) geochallenge (1) ghosn (1) GLT (1) golf (4) golfos (1) gran coupé (1) gs (1) gt (1) gt86 (2) gtc (2) gts (1) gumi (1) gyalogos (5) gyarapodás (1) gyászhír (1) gyorshajtás (3) gyúrás (1) h4 (1) hajtókar (1) halott (1) hamis (2) hang (1) hangszóró (1) hangyász (1) háromkilós autó (1) használt (1) hasznaltautó (1) használtautó (5) használtteszt (1) hátsókerékhajtás (1) ház (1) hazugság (1) helló (1) heves (1) hho (2) hibák (1) hidegindítás (1) hidrogén (1) hifi (1) hirota (1) hitel (4) hitelkárosult (1) hóhelyzet (1) honda (3) horgász (1) hülye (1) hurok (1) hybrid (3) hyumdai (1) hyundai (5) i30 (1) i40 (3) ibiza (1) ideiglenes (1) igo (1) illegal (1) illeték (2) ilyen volt (1) importőr (1) india (2) induktív (1) infiniti (1) ingyen (1) insignia (3) isuzu (1) ittas (1) izé (1) izomauto (1) jaguar (1) japán (4) japánautó (2) japanese (1) javítás (2) jeep (1) jimny (1) jobbik (1) jogosítvány (1) jogszabály (1) jogtalan (1) jövő (1) jubileum (1) juke (1) juke-r (1) ka (1) kabrió (1) kamera (2) kamion (3) kamuvétel (1) kangoo (1) karbantartás (2) kárfelmérés (1) karosszéria (1) karotta (5) kathi béla (1) kátyú (4) kávé (1) kekkh (1) kérdezz felelek (1) kéregető (1) kerékpár (4) kerékpáros (1) kerékpározás (1) kerékpártartó (1) kerékpárút (1) keresés (1) kereskedő (2) kereszteződés (1) késés (1) kesjár csaba (1) kgfb (1) kia (2) kidob (1) kigurulás (1) kilenc (1) kilométeróra (1) kilométeróra-állás (1) kína (5) kínai (1) kisautó (1) kőbájker (2) ködölés (1) koenigsegg (1) koldus (1) költség (1) kombi (1) komment (2) kommentelő (1) kommentposzt (1) korando (1) korupció (1) kötelező (2) középső ujj (1) közlekedés (5) közlekedési (1) közterület (1) közvetlen befecskendezés (1) kresz (3) kretén (1) kukásautó (1) külföldi (1) kupa (1) la (2) lada (4) lámpa (2) lancia (1) laplander (1) launch (1) lebukás (1) legenda (1) legendák (1) legolvasottabb (1) legszebb (1) leno (1) leterelés (1) letol (1) levorg (1) lexus (3) lézerblokkoló (1) licit (1) linea (1) lodgy (2) logan (1) long beach (1) lop (1) lopás (3) los angeles (1) lotus (2) ls (1) luxus (1) m550d (1) m7 (1) maffia (1) magasember (1) magyar (3) mahindra (1) mak (1) malibu (1) margit utca (1) márk (1) márkaszerviz (1) matrica (2) matt (1) mazda (7) Mazda (1) megalázás (1) megane (1) megatököm (1) megunt (1) mercedes (4) méret (1) michelisz (2) micra (1) mini (4) miss sixty (1) Mitsubishi (1) mitsubishi (2) mkii (1) mobileye (1) mondeo (3) morgan (1) mosógép (1) motor (2) motordiagnosztika (1) motordoki (1) motorfék (1) motorolaj (2) motoros (1) motorozás (2) mozgáskorlátozott (1) mozgássérült (1) murano (1) mustang (2) műszaki (1) műszaki vizsga (2) násznép (1) nav (2) navigáció (3) neper (1) nepper (11) nepperűző (1) név (1) ngm (1) nismo (1) nissan (10) nkh (3) nng (1) nostalgiccar (1) nosztalgia (1) novoth (2) novoth tibi (1) novoth tibor (2) nsu (1) nyárigumi teszt (1) nyomaték (1) obb (1) obd (1) octavia (2) okmányiroda (3) okos (1) oktatás (1) olaj (2) olajcsere (1) olajnyomás (1) olcsó (2) oldtimer (1) Omega (1) omm (1) öngyilkos (1) önvezérlő (1) opc (1) opel (14) Opel (1) óratekerés (2) öreg (1) összehasonlító (1) outlander (1) ozora (1) p-rendszám (1) pályanap (3) panamera (1) panda (2) pandúr (1) pánik (1) pára (1) párátlanítás (1) parkolás (7) pba (1) perkupa (1) peugeot (10) phaeton (1) pickup (1) piros (1) plakát (1) plug-in (1) podcast (36) politikus (1) pontiac (1) porsche (7) prémium (1) prince (1) prius (4) próba (1) p rendszám (1) q3 (1) q5 (1) qashqai (1) qoros (1) quattro (1) r8 (1) rabló (1) rádió (1) rágalmazás (1) rakpart (1) rali (3) rally (1) range (1) ranger (1) red bull (1) régen (1) regisztráció (1) reklám (2) reklamáció (1) remake (1) renault (7) rendészek (1) rendőr (3) rendőrség (11) rendszám (8) rendszámkamu (1) rendszámtábla (1) repülők (1) részeg (2) részegek (1) ro80 (1) robogó (3) rollsroyce (1) róma (1) román (1) románia (1) romok (1) roncs (2) roncsok (1) ronda (1) rózsadomb (1) rs (1) RS4 (1) rs6 (1) rxh (2) s3 (1) s6 (1) s7 (1) s8 (1) s80 (1) saját (1) sajtóutak (1) samara (1) scenic (1) seat (2) sebességkorlázozás (1) sértés (1) sérült (1) sharan (1) shiro (1) shitgun (1) skoda (4) skyactive (1) smart (1) sofőrszolgálat (1) sos (1) Space (1) spacestar (1) spam (1) spórolás (1) sport (3) ssanngyong (1) st (1) steve mcqueen (1) student (1) subaru (3) sunny (1) suv (4) suzuki (7) svájc (1) sw (1) swift (5) szabálysértés (1) szállítási sérülések (1) szar (1) szemetelés (1) szenteste (1) szerelés (2) szerszám (1) szerviz (2) szervizkonyv (1) szerződés (1) szilveszter (1) szintetikus (1) szíria (1) szívócső (1) szlovák (2) szonda (1) szöveges (1) szövet (1) tábla (1) találkozó (2) talán (1) tannis (1) tannistest (1) tartós (1) taxi (2) TC-vel árkon-bokron át (1) tclotta (1) tcomment (1) tctv (1) tc flotta (1) td4 (1) tdci (1) techday (1) tehén (1) tek (2) TEK (1) tekerés (2) telefon (1) téli (1) terep (1) területi (1) tesla (1) teszt (3) thema (1) tiguan (1) tiz (1) tolvaj (1) top10 (1) törés (1) törésteszt (1) törvény (1) törvénybetartás (1) totalcar (20) totálkár (1) totem (1) tourer (1) toyota (11) toyotafest (1) toyota 2000 GT (1) trackday (3) traffic (1) traffipax (2) transit (1) troll (1) trükk (1) tsi (2) tudatlan vásárló de okos (1) túlkapás (1) tunexcom (1) tuning (2) turbó (3) tűzoltóság (1) twingo (1) ubul (1) ügyintézés (1) ügyvéd (1) újautó (2) unalmas (1) uno (1) up! (2) usa (1) út (1) útdíj (3) útlezárás (1) útszéli (1) üzemanyag (1) üzlet (1) v10 (1) v6 (1) v60 (1) v70 (1) v8 (1) vag (1) vagyonszerzés (3) vak (1) vakteszt (2) választás (1) vallomások (1) Váltók (1) vámkezelés (1) varga cigány (1) város (1) vásárlás (2) vásárló (1) verseny (2) versenyzés (1) veszély (1) vétel (2) veterán (1) vfr (1) videóteszt (1) villanyautó (1) vino (1) virago (1) visszahívás (2) visszavett (2) víz (1) vizsga (1) vizsgabiztos (2) vizsgadíj (1) volkswage (1) volkswagen (13) Volvo (1) volvo (4) vonulás (1) vredestein (1) vw (9) Wagon (1) wayteq (1) williams (1) winkler (2) wrx (1) wtcc (1) x-trail (1) x3 (1) x6 (1) xdrive (2) xedos (1) xenon (1) youngtimer (2) zafira (2) zebra (1) zöld (2) zsiguli (1) Címkefelhő

Karikás zsebcsatahajó

2012.01.19. 06:15 Tcomment

Címkék: audi suv q3

Tör előre az Audi, kérlelhetetlenül és kiszámíthatóan. Ezúttal a kompakt prémium-SUV-ok szólistájára rúgták rá az ajtót.

Kapcsolódó cikkünk kommentposztja

145 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://tcomment.blog.hu/api/trackback/id/tr433574044

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Gyurma73 · https://plus.google.com 2012.01.19. 06:51:44

norvég határt gondolom nem úgy értitek hogy norvégia szlovákiáig nyomul?:-)

Gyurma73 · https://plus.google.com 2012.01.19. 06:54:17

nem tudom, ezek az árak teljesen elrugaszkodtak a magyar valóságtól,a quasquai méretű autó 14 millióért?itt nem lesz népaautó.14 millióért most elég jó kecók vannak.

ele-nor 2012.01.19. 07:19:47

a belseje érdekes, nekem inkább kicsit cuki mint komoly audis, ( mondjuk h 14 misiért kézzel kell központi kijelzőt csukni azért nekem kicsit khm...) de alapvetően szimpatikus autó, formavilág egyedül amiért a konkurens X1et választanám, nem hiszem, hogy olyan hatalmas minőségbeli különbség lenne, meg.. azzal k*csögnek és nem politikusnak néznek, itt is csak egy hajszál a különbség :)

victor vacendak 2012.01.19. 07:20:03

Az S3-at is a Haldex rontja el. Kár, hogy a quattro-t átcédula szerint vagy három rendszerre ráhúzzák...És jön az Audi sajátja is.

acsa77 2012.01.19. 07:54:44

@Gyurma73: talán inkább a magyarok emigrálnak Észak-Svédországba, ott van bőven hely, és magasabb az átlagbér. :)

acsa77 2012.01.19. 08:01:39

@victor vacendak: az A1-be viszont hasznos lenne a széleskörű quattro, nem csak limitáltan. Ijesztően leugrik az 1.4TFSI is már az ívről egy hevesebb kikanyarodásnál főútra. Lehet, hogy nagyon engedékeny az ESP.

Itthon elég furcsa az árazása egyébként az A1-nek, a németeknél minimális a km-költség többlete tetszőleges más kisautóval szemben. Ugyanez érvényes kint az A3-ra is. Az A4-re ez már kint sem igaz.

1kutya 2012.01.19. 08:06:19

ennyi pénzért inkább két nissan qasqai (bár egy már van, fasznak se kell még két vasdarab az udvarra, de akkoris)

Dixhorn 2012.01.19. 08:21:51

Az a helyzet, hogy ennek szerintem megint semmi karaktere, olyan se eleje , se hátulja kocsi. Ronda, ha tellene rá se venném meg. Olyan mint a tuareg, egyszerűen nem kívánom meg.

matyusv 2012.01.19. 08:25:02

Az X1 ès Q3 tengelytávja között van ugyan 16cm de az x1 hosszmotor ès hátul hajt, mìg a q3 keresztmotor ès elöl! Tehát a tengelytáv különbsèget felróni baromság!
Te ezt tudhatná a cikkiró is na meg bele is írhatná a cikkbe!

Gomulka Béla 2012.01.19. 08:25:41

@Gyurma73: Dél felol, természetesen.

СubE 2012.01.19. 08:26:46

A BMW szintjét nem éri el, de ez is egy kiváló és egyedi luxusprémium mini suv-terepjáró. Egy nissanhoz még véletlenül se hasonlítsa senki. A nissan sose lesz német ez tény ráadásul akárhányszor ránézek egy nissan belsőre mindig az jut eszembe, hogy ez biztos mosható lenne slaggal is annyira gagyi. Az Audi egy luxusprémium csatahajó a nissan pedig egy dacia logan emelt hasmagassággal semmi más.

ezamagyarvalóság 2012.01.19. 08:33:22

Rajta van a négy karika és mindenki el van ájulva. Tessék azért jobban megnézni a műszerfalat!!!Az új Seat Ibiza....vagy a rádióegység az új VW Up!. Persze attól ez még jó, és biztos hogy össze is van szerelve, de ennyi pénzért nekem ez sívár, egyszerű. Aki ennyi pénzt kiad egy ilyen kicsi kocsiért, az meg is érdemli amit kap érte. Ráadásul még a szervízben az olajcserénél is elkérnek trillió-csillió forintot....Szóval biztos hogy szuper a kocsi technikailag, de az ára jóval, jóval, jóval eltúlzott....olyan mint az A1-es, ahol még a CD-rádióért is felárat kell fizetni, 6millás árért. Emlékszem, még a '90-es évek elején is volt, amikor a német gyártók opcióba árulták a jobb oldali külső visszapillantó tükröt. :-D

matyusv 2012.01.19. 08:33:37

Az egyedi szót gondolom nem tudod mit jelent... Audi ès az egyedi szó egy mondatban?? Vicc

Nesebar 2012.01.19. 08:33:52

@СubE: Sajnos ez teljesen igaz. Anyámnak Qashqai-ja van, hát hagyjuk már Boglárkát, totál más minőség a 2 autó.

HankyMoody 2012.01.19. 08:34:11

Puszta kíváncsiságból érdekelne, hogy 10-es képen a pótkerék szélén lévő valamibe vezető (nem éppen esztétikusan elvezetett) kábelköteg az mire szolgálna?

galeria.totalcar.hu/tesztek/2012/01/12/audi_q3_2012/10

janper 2012.01.19. 08:36:25

Kivancsi vagyok, a celcsoportok megjelolese kinel vagja ki eloszor a biztositekot :)

matyusv 2012.01.19. 08:39:39

@HankyMoody: mèlysugárzó az a valami! Audi is feltalálta a spanyolviaszt...

négykarika 2012.01.19. 08:40:02

@HankyMoody: pótkerékbe integrált "mélynyomónak" tűnik

SLX-350 2012.01.19. 08:41:31

Tény hogy a 4 karika sosem volt olcsó, de ebben az autóban jól és biztonságban érezném magam, ennek pedig ára van. Lhet hogy nem is az autó a drága hanem mi keresünk keveset?

ezamagyarvalóság 2012.01.19. 08:43:35

@Gyurma73: nem csak a magyar árakhoz képest eltúlzottak. Nyugaton se ad ki ezért sok ember egy fillért sem. Mert kicsi, mert sok a Co2 kibocsátása, mert túl egyszerű a belseje és aztán a végén az árcédula. Ezek nincsennek összhangban, lásd A1. Kicsi kocsinak készült, még jól is néz ki, de olyan áron adják, hogy akkor inkább Mini, vagy DS3. Ráadásul most már ott tartok, hogy nem tudom melyik az A6,az A8,az A4, mert jön velem szembe és találgatok. Ilyenek most már a Q sorozatok is.

ezamagyarvalóság 2012.01.19. 08:44:40

@HankyMoody: na, de jó szemed van. Nem a mélynyomóhoz vezet?

HankyMoody 2012.01.19. 08:45:21

@matyusv: @négykarika: Köszi, most már ezt is tudom :o

3 gb 2012.01.19. 08:45:41

NEM! NEM!! ÉS NEM!!! NEM FOGADJUK EL A DÍZELT MÍG ÉLÜNK!

ezamagyarvalóság 2012.01.19. 08:46:28

@SLX-350: Most már nem kell 15 millát kiadni hogy biztonságban legyél a kocsiban.

3 gb 2012.01.19. 08:51:47

JA ÉS A TETVES AUTOMATA VÁLTÓ SEM KELL!!!

lajafix 2012.01.19. 08:52:28

ebbe beleférnek a 2 méteres gorillák?

SLX-350 2012.01.19. 08:52:35

@3 gb: NEM! NEM! NEM! Sosem kellene benzines, amíg élek!

SLX-350 2012.01.19. 08:55:25

@3 gb: Vezettél már iylen váltóval szerelt autót? Szerintem nem - köze sincs a "klasszikus" automata váltók "váltsak/ne váltsak komplexusához", már rég végehajtotta azt amire Te még legfeljebb csak gondolsz.

3 gb 2012.01.19. 08:56:56

HA MÁR FELHÚZTAM EGY KICSIT MAGAM? AKKOR KINYILATKOZOM, HOGY NEM KELL KIBASZOTT HIBRID MEG ELEKTROMOS "AUTÓ" SEM!!!

Shadowbull 2012.01.19. 08:58:14

@3 gb: mar megbocsass, de megis ki a faszomat erdekli hogy neked mi kell meg mi nem kell?

sb

3 gb 2012.01.19. 09:03:56

@SLX-350: 1.Ne egy hülye gép döntse már el, hogy mit akarok ráadásul nem is tudja. 2. Én szeretek váltani, még a dugóban is szeretek váltogatni. 3. Szeretem a váltón megpihentetni kezem, ha csak úgy haladok. 4. Ha olyan nagyon jó lenne ez a váltófajta, akkor a versenyautókba, miért nem ilyet szerelnek?

Shadowbull 2012.01.19. 09:06:20

@3 gb:

1. Az a hulye gep konkretan okosabb nalad.
2. Es?
3. Ez erv?
4. Mert tilos.

Egyebkent ma mar a hagyomanyos automatak is nagyon jok lettek, lasd a ZF 8 sebesseges valtojat.

sb

3 gb 2012.01.19. 09:07:11

@Shadowbull: Akkor, minek olvasod el? Oda van írva, az egyik kép alá, hogy a benzinfanatikusoknak is el kéne fogadnia ezeket az überdízeleket, a többi csak úgy jött.

Shadowbull 2012.01.19. 09:08:42

@3 gb: Mert telehanyod az egesz topikot, raadasul nagybetuvel orditva.

sb

SLX-350 2012.01.19. 09:12:24

@3 gb:
1. Azt a "hülye gépet" pont arra találták ki hogy akkor váltson amikor kell - hibátlanul végzi a dolgát.
2. Megvan a kézzel való váltogatás lehetősége is.
3. Nyugodtan ráteheted a kezed erre a váltókarra is - még nagyobb is a feje mint a kézi kapcsolású váltóké...
4. Ezt a technikát a VW több mint 30 éve már alkalmazta a versenysportban, az ötletet onnan vették át. A jelenlegi versenyautók nyomatéka jellemzően mnagyobb mint amit ez a váltó jelenleg át tud vinni.

Valentino Gallo 2012.01.19. 09:12:59

valszeg pár év múlva lesz egy a Bécsi Autóparkban is. ezért nagyon hiányolom a reklámjukat a cikkből :(

3 gb 2012.01.19. 09:13:38

@Shadowbull: 1. A gép nem lehet okosabb, maximum gyorsabb.
2. És.
3.Számomra érv.
4. Nem tudom, miért tilos. Régebben volt olyan az F1-ben, hogy lehetett automata is. Sok versenyző, pedig azt mondta, hogy szereti kézben tartani a dolgokat.

Ha te az automatát szereted, hát tedd.

Shadowbull 2012.01.19. 09:15:19

@SLX-350:

4. Az a Porsche volt. Teljesen jol meg lehetne oldani a nyomatekkerdest, a szabalyok nem engedik. Peldaul az F1-ben be van tiltva.

sb

janper 2012.01.19. 09:16:26

@3 gb: "1. A gép nem lehet okosabb"

Jah, ezt mondtak az ABS eseten is. Aztan valahogy vizes feluleten megse fekezi ki senki az elektronikat (meg motorok eseten sem, pedig azok kevesbe kifinomultak, mint az autok).

"4. Nem tudom, miért tilos."
Hasonlo okok miatt, mint amiert a kiporgesgatlo. Az F1 palyak annyira jol kiszamithatoak, hogy lenyegeben egy robotpilota is eleg jo idoket futna rajtuk, ha hagynak. Ergo csokkentik az elektronikat, hogy embereket is lass versenyezni, ne csak gepeket.

3 gb 2012.01.19. 09:16:40

@Shadowbull: Majd legközelebb kis betűvel írok és pontot rakok, hogy ne zaklassam fel érzelmi és lelkivilágod(!).

Shadowbull 2012.01.19. 09:19:01

@3 gb:
1. Ha jobban mukodik mint te, akkor az adott feladathoz jobb.
4. Az F1-ben jelenleg is automata valtok vannak. A dupplakupplungos megoldas azert tilos, mert csak olyan valtot lehet alkalmazni, ami megszakitja a hajtonyomatekot valtas kozben, a DSG meg nem ilyen.

De pl. azt nem tudom konkretan hogy a verseny Audik Le Mans-ban peldaul milyen valtoval mennek.

sb

janper 2012.01.19. 09:20:59

@Shadowbull: szekvencialis felautomata valtok vannak az F1-ben, tehat nem a gep mondja meg, hogy mikor tortenjen valtas.

3 gb 2012.01.19. 09:23:02

@SLX-350: Ja, ha 100-al megyek és 3-ast akarok, akkor azt kitalálja... Na persze.

matyusv 2012.01.19. 09:23:41

@3 gb: ez nem lelkivilag kèrdèse hanem alapvető fölórum etikett!!

Ezek többnyire technikai sportok, manuális váltóval jobban kiütközik s különbsèg ember+gèp ès ember+gèp között!!

janper 2012.01.19. 09:23:44

@Shadowbull: ja, es oke, hogy DoPPelschaltsgetriebe, ket pevel, de kuplung, egy pevel ;) (Nyelvtannacisag ide vagy oda, sokadszor irod le igy.)

Dr. GGG77 2012.01.19. 09:26:05

Nagyon szépek a mai Audik. Kivéve a Q-sorozatot. De ez lett a legbénább, szerintem.

Ettől még egy A5-el, A7-el nyugodtan megdobhat vki! :)

3 gb 2012.01.19. 09:29:51

@Shadowbull: Én ne azt mondom, hogy nem működik és nem lehet vele egyeseknek normálisan autózni. Nekem nem tetszik, irtózóm tőle. Előbb-utóbb nyilván én is kénytelen leszek ilyeneket vezetni, de amíg tehetem, hogy nem, addig nem.

Shadowbull 2012.01.19. 09:32:08

@janper: De megmondhatna, csak programozas kerdese lenne.

A visszavaltaskori gazfroccsoket peldaul a gep adja, kupplungpedal meg nincs, csak elindulashoz egy kezikar.

sb

kewcheg 2012.01.19. 09:32:15

csak 1 kérdés. kummbéla mért támadna fel az árától?

Öcsielvtárs 2012.01.19. 09:34:30

Hát... a cikk legérdekesebb része a Graf Spee csatahajó volt, a többi felejtős, unalmas gép lett. Ennyi pénzért lakást veszek ( kettőt ) kiadom bérbe, és lízingelek magamnak valami olyan gépet, aminek az ár-érték aránya megfelelőbb.

Shadowbull 2012.01.19. 09:36:09

@3 gb: 10 evvel ezelott en is igy gondoltam.

Ma meg mar nem. a kovetkezo autom ha tehetem automata lesz.

sb

1kutya 2012.01.19. 09:37:49

@СubE: ha nem te írtad volna a kommentet még válaszolnék is, így inkább röhögtem egyet (a logan vs. qasqai beszóláson):-DDD

@Shadowbull: haggyad mán, úgyse tudod neki megmagyarázni. nem érti...

3 gb 2012.01.19. 09:38:04

@matyusv: MI, HOGY NEM ÍROK NAGY BETŰVEL ÉS SOK FELKIÁLTÓJELLEL? Egy dízel automata kocsit teszteltek, miért ne írhatnám le, hogy nekem nem tetszik, se az ilyenfajta motor, sem az ilyenfajta váltó? Azt azért megnézném, hogy mondjuk a Loeb gyorsabb lenne-e dsg-vel.

3 gb 2012.01.19. 09:40:30

@1kutya: Te nem érted. Gumiban b@szni nem jobb, csak biztonságosabb! Így már érted?

Daconick 2012.01.19. 09:41:35

@ele-nor: "formavilág egyedül amiért a konkurens X1et választanám, nem hiszem, hogy olyan hatalmas minőségbeli különbség lenne, meg.. azzal k*csögnek és nem politikusnak néznek, itt is csak egy hajszál a különbség :)"

Ez mekkora már! :-)

matyusv 2012.01.19. 09:48:11

@3 gb: inkább kapcsold ki a telefont, ès figyelj a tanìtónènire!
Hülyegyerek

Tomi1973Wien 2012.01.19. 09:48:12

a hajozos kiegeszitot koszonjuk, tetszett. ha parhuzamot akarnek huzni, akkor az audi kapitanya mikor lovi magat fejbe? :-D

amugy teljesen okes, amit csinaltak, nyilvan meg fogjak talalni azt a reteget, aki megveszi...

apuci q7, anyuci q5, gyerek q3....

amugy ennyi penzbol sok minden mast is lehet venni, csak az nem audi, igy akinek audi kell, annak mindegy, akinek meg nem az kell, az ugyis mast vesz. ennyi penzbol en ducatot vennek :LOL: (L1H1 kombit, kis alkuval az L2H2 kombi is beleferne) :-PPPPPPPPP

Daconick 2012.01.19. 09:49:14

Nem vagyok egy nagy Audi fan, de bármelyiket szívesen elfogadnám. Főképp az A4 és Q3-tól fölfelé :-)
Megvenni úgysem fogom tudni soha.
Sőt, ingyen még egy karcos hat éves A6-ost is. Nem hiszem, hogy reklamálnék.

SLX-350 2012.01.19. 09:50:40

@3 gb: Elképzelhető hogy egy padlógázzal 100-as tempónál is ki tudod provokálni hogy a váltó 3-asba kapcsoljon, de azt ne várd el hogy a váltó a Te kedvedért tünkretegye magát.

Plumper_ 2012.01.19. 09:50:53

újabb német gépszörny a bunkó-agresszív-letolós fehérgalléros, adócsaló bűnözőknek.

Plumper_ 2012.01.19. 09:56:18

@SLX-350: keveset keresünk, az tuti. ha csak 6szor nagyobb a nyugati fizetés a miénkhez képest, 6szor hamarabb megvan rá az ottaniak pénze, mint nekünk. az autó fenntartásáról nem is beszélve.

@ezamagyarvalóság: lapár 9,5 millió, és mire van benne pár extra, 14 millió. ennyi.
de az is hülye, aki 300 Ft-ba kerülő kütyükért kiad több tízezret, 30ezer Ft-os navigációért pedig 600.000-et, stb. marketing ez csupán.
aztán ha elromlik bármi (csak egyben lehet cserélni a negyed autót), már csak félig működő, félig világító "csoda"autókat látunk, majd a következő tulaj rádob 1 milliót a cserealkatrészekre, javításokra.

Daconick 2012.01.19. 10:06:03

@Plumper_: "újabb német gépszörny a bunkó-agresszív-letolós fehérgalléros, adócsaló bűnözőknek."

Abban az országban, ahol ezeket az autókat kitalálják nem feltétlenül kell annak lenned, hogy egy ilyet megengedhess magadnak. Az hogy K-európában viszont igen, az más kérdés. Arról viszont már nem az audi meg a bmw tehet.

P12_dCi 2012.01.19. 10:11:00

@Plumper_: Kezdem unni már, hogy minden Audi/BMW/Mercedes cikknél megjelennek azok, akiknek nem jött be az élet, és úgy vezetik le a frusztráltságukat, hogy azt hangoztatják, ilyen autóval a bűnözők járnak Magyarországon.

Aki meg az ablakratapasztós ájgóhoz hasonlít egy gyári navigációt, annak a hozzászólásait még annyira sem lehet komolyan venni, mint a köcsögvillogósadócsalóaudisbéjemwésbuzizó nyomorultakat.

ColT · http://kilatas.great-site.net 2012.01.19. 10:15:59

Nem kéne.
Érzelmeket nem kel szerintem tól sok emberben, nem tud többet, mint egy sima személyautó, ami összekrekes... Akkor minek?
Mondjuk legalább valami autóformája van, nem krumpli.

Igazából még vállakozoóautónak se jó, mert ugye ahhoz nagy batárnak kéne lennie.

3 gb 2012.01.19. 10:16:30

@matyusv: Figyelj már barátom, tisztában vagyok a dsg váltóval, de a lényeg: A saját autómban lehetőleg semmilyen kib@szott gép ne bírálgassa felül az én döntéseimet.

Daconick 2012.01.19. 10:19:53

@P12_dCi: Teljesen igaz, de a cikk elején olvasható sajtóanyag is elég tanulságos, hogy kinek is készülnek ezek az autók. Sima átlagembereknek.

janper 2012.01.19. 10:20:15

@Plumper_: "30ezer Ft-os navigációért pedig 600.000-et" A navigacio kicsit tobb, mint egy PDA beepitve a muszerfalba.

TUDOD, A CSIBE 2012.01.19. 10:24:46

BMW-k belseje sokkal jobban tetszik.

Shadowbull 2012.01.19. 10:24:55

@3 gb: Ugye nem vezettel meg ilyen valtoval szerelt autot?

Vagy ugy autot, egyaltalan. Jogsid van?

sb

SLX-350 2012.01.19. 10:25:02

@3 gb: Lehet hogy elkerülte becses figyelmed: ez a váltó lehetővé teszi a kézi kapcsolást is.

Plumper_ 2012.01.19. 10:26:03

@janper: nem sokkal, csak egy kicsit. de egyik sem tud magyarul.:-D (nekem aztán nem gond) vagy az árokba visz.

@P12_dCi: bejöhet az élet Mo-on, de legtöbbször mások eltaposása árán.
így van, például neked készülnek az ilyen autók (inkább használtan), rohanj is megvenni a délázsiában gyártott gagyit többszázezerért.:-)
az "ablaktapasztó" ájgónál alig valamivel tud többet egy beépített navigáció, de jól el lehet adni, az biztos. kétlem, hogy neked bármikor az életben szükséged lenne ájgónál magasabb szintű, repülőgépes-giroszkópos navigációra. bár a ráday utcában biztos jót villan.:-)

járási batman 2012.01.19. 10:29:06

janper!

Miben több?
Komolyan kérdezem, nem nyomogattam még gyári navit.

mojszipupi 2012.01.19. 10:33:09

Kifejezetten csúnya és semmi funkciója nincs. Az X1 sokkal szebb

Daconick 2012.01.19. 10:33:11

@Daconick: kiegészítve - átlagembereknek, csak nem nálunk. Sajnos.

3 gb 2012.01.19. 10:38:47

@SLX-350: Persze ez így van, nem tagadom. Számomra az a fontos, hogy az idő előrehaladtával egyre több sz@rt tesznek bele az autóba, ami helyetted vált, fékez, kanyarodik vagy mi tudom én, hogy mit csinál. Ezt azzal magyarázzák, hogy jó meg biztonságos stb. Ez nekem nem tetszik. Mindenki szereti a biztonságot Ok. Az a baj, hogy elvesznek a vezetési élményemből és bizony néha a vezetési élményhez kell félelem is. Kell néha az is, hogy b@ssza meg itt ebben a kanyarban fejreállhattam volna, kell hogy télen faszán csúszkálj vagy nagy sebességgel áthajts egy vízátfolyáson, úgy hogy csak az ima marad. Az autógyárak ettől igyekeznek megfosztani és ez Q3 mintapéldánya ennek. Ja és dízel.

3 gb 2012.01.19. 10:41:53

@SLX-350: Nem kerülte el a figyelmemet, de hackelni kell a rendszerét, hogy a felülbírálási készségét, ami amúgy kézi váltás esetén is megvan ki lehessen iktatni.

P12_dCi 2012.01.19. 10:43:02

@járási batman: Nem lóg semmilyen vezeték sehol, tökéletesen integrálva van az autó elektronikai rendszerébe. Ha valami közölnivalója van, lehalkítja a zenét, hogy halld is, amit mond. TMC, mindenféle vezeték nélkül. Alagutakban és nagyon szűk belvárosi utcákban sem pozícionál félre, nem veszti el a jelet (vagy ha el is veszti, akkor is tudja merre jársz a giroszkóp miatt - volt egy ismerősöm, az antennája beszart, de még egy hétig tudta az autó, hogy merre jár GPS jel nélkül is, mert a giroszkóp és a sebességjel alapján tudta, hogy merre ment.... Utána azért már szép lassan elvesztette a fonalat persze.), nem akar folyamatosan újratervezni, mert fogalma sincs arról, hogy melyik utcán vagy a három egymáshoz nagyon közeli között. Ha két hétre leteszed az autót, akkor is egyből tudja majd a helyedet, és rögtön indulhatsz, nem kell percekig várni, míg jelet fog, stb... Gyakorlatilag jóval kényelmesebb és megbízhatóbb. És természetesen sokkal drágább.

TUDOD, A CSIBE 2012.01.19. 10:43:21

Amióta 530i-m van imádom az automatát. Gyorsan vált,kényelmes városban. Első automata de ezentúl csak az lesz.

janper 2012.01.19. 10:44:14

@3 gb: ezeket az elmenyeket mind megszerezheted a versenypalyan. 100e forint koruli osszegert 3 oraig mehetsz Caterhamekkel ezerrel, ami olcsobb, mint idonkent megtorni egy jo utcai autot.

SLX-350 2012.01.19. 10:49:23

@3 gb: Nézd, én évekig használtam egy 1200-es Ladát, eleinte még (természetesen télen-nyáron)a gyári diagonál gumival, így volt lehetőségem nem egyszer átélni az általad hiányolt félelmet is - a legkevébé sem vágyom vissza még egyszer azokra az élményekre.

3 gb 2012.01.19. 10:54:19

@Shadowbull: Nem, konkrétan dsg-és váltóval felszerelt autót nem vezettem. Konkrétan vezetek minden nap, kb. 15 éve van jogsim, nem csak B. Szeretek vezetni. Nem emlékszem amúgy, hogy személyeskedni kezdtem volna, mert így én is állíthatnám, hogy aki automata hívő és elfogadja a lebutítást az a betanított majomhoz közelít.

velocista (törölt) 2012.01.19. 10:54:32

@3 gb: Akkor kell venni egy régi, de jó állapotú autót. Manuális, bowdenes gázos, RWD-s sperres autóm van, nagy motorral, mégis amikor esik az eső vagy hó és fáradt vagyok esetleg dugó van, odaadnám egy automata, összkerekes autóért, ami mindent megold helyettem:)
Csak azon múlik, hogy mire kell az autó. Ezer féle célra és igényre van megoldás.
Ugyanakkor én sem vagyok oda még a modern dízelekért sem.... Amíg belefér a költségvetésbe a nagyobb benzines:)

3 gb 2012.01.19. 11:02:25

@velocista: Oké, én sem mondom, hogy hintóval kell járni, csak zavar, hogy arra törekednek, hogy egyre inkább utas legyél.

Shadowbull 2012.01.19. 11:05:11

@3 gb: nem szemelyeskedesnek szantam, de olyan szinten nyomod a hulyegyerek-kozhelyeket, hogy mar faj.

Egy gep ne mondja meg neked hogy mit csinalj, meg ne csinalja helyetted, meg elveszi a vezetes elmenyet meg hasonlok.

Az embernek egybol az a benyomasa, hogy eletedben nem ultel meg modern autoban.

sb

velocista (törölt) 2012.01.19. 11:05:46

@3 gb: És ez nagyon jó. Az autó közlekedési eszköz, elsősorban, és másodsorban presztízs (itthon, van akinél fordított a helyzet), a vezetési élmény sokadlagos szempont. És igazából ez igaz a kommersz autók 99%-ra. Nekem már az elpuhult E36 M3-asom van (az E30 M3 még sportosabb volt a sor4-el), szeretem, meg minden, de nem a vezetési élményről szól még ez sem. Az igazi élményt max. egy kisszériás vagy épített sportautó nyújthatja...

Shadowbull 2012.01.19. 11:09:30

@velocista: "Az igazi élményt max. egy kisszériás vagy épített sportautó nyújthatja..."

Attol fugg mit ertesz igazi elmeny alatt.

sb

ColT · http://kilatas.great-site.net 2012.01.19. 11:17:39

@velocista: Egyáltalán, mi a francot hajhássza mindenki a vezetési élményt átlagos 4 ajtósokban? Családi autókban? Buszlimuzinban?
Ezek közlekedési eszközök.
Vezetési élménye legyen egy Lambónak, vagy egy M Bömbinek.

Marketing ez is, amivel a f*om tele.

velocista (törölt) 2012.01.19. 11:26:08

@Shadowbull: Amiről 3G beszél, a teljesen emberi irányítású (sport)autó:)
Nekem igazi élményt nyújt egy Trabant vagy 120GLS is, meg egy fullos automata luxuslimó is, míg egy Corolla 1.6, bármilyen tökéletes a maga nemében, vagy a városi Fiesta 1.3-am semmit...

Hurri Kán 2012.01.19. 11:30:06

Valamire biztos jó, meg valaki biztos meg fogja venni, feltételezem elég alapos piackutatás után jöttek ki vele. Az se baj, ha funkcionálisan nagyjából semmi többletet nem ad egy normál A3-hoz képest. A következő az lesz, hogy nagycsaládos buckalakók részére kihozzák a terep-Sharant? :)
Ha már választani kéne ebből a pénzből és mindenképp német vonal, 2-3 éves kombi A4, mellé egy bármilyen G-klasse ha csúszik az út vagy felbontották a várost. :)

The Ghost Wolf O1G · https://www.youtube.com/watch?v=Hy6Cf9nGNiw 2012.01.19. 11:44:19

A fényképek megnézését (galéria) sikerült megváltoztatnotok. Csak gratulálni akarok hozzá, hogy a fényképek aláírását sikerült eltüntetnetek.
Mikorra sikerül megoldani, hogy a fényképek aláírása is olvasható legyen mindenféle különösebb probléma nélkül. Én tudom, hogy előrelépésre szükség van, de miért úgy. hogy kettőt előre. de gyorsan egyet vissza is, hogy ne legyen annyira jó az előrelépés.

ommm 2012.01.19. 11:56:37

@dr.the_lonewolf: Olvasható, szépen felugrik, ha a kép aljára mész a kurzorral.

corpus alienum 2012.01.19. 12:23:19

A Trabantra mondták annak idején, hogy a szocialista embertípus autója. Az is volt, olyan is volt.

Vége lett annak a rühedék rendszernek nagy nehezen, most ezerféle autóból válogathatsz végtelen konfigurációban, kedved és pénzed szerint, ha szerencséd van, a kettő nem üti egymást.

Nem tetszik, mert SUV, mert Audi, mert dízel, mert automata, mert drága, mert csak. Nem baj. Majd konfigurálsz, választasz, veszel másmilyet.

Ez itt a cikkben speciel nekem sem tetszik, nem ilyet vettem, ennyi.

De miért fáj az bárkinek, ha valakinek ez kell és meg is engedheti magának? Én meg kabriót és kombit nem vennék. És?

3 gb 2012.01.19. 12:26:41

@Shadowbull: Az attól függ, mi a modern, mert vezettem mostanában mondjuk 3 évnél fiatalabbat, de nem-Audi-Bmw-Mercedest. Mondjuk tény, hogy azok jobbak voltak, mint 6-8 vagy anno 10 éves kollégájuk és biztonságosabb és könnyebben is vezethető és nagyobb benne a luxus. Ezt nem tagadom, még azt sem, hogy ez ne lenne jó. Általad közhelynek tartott mondandóm, bár saját gondolatnak tartom, pl. itt a TC-én is olvastam és más műsorokban is hallottam efféle megnyilvánulásokat (mármint, hogy csökken a vezetési élmény, mert egyre kevesebb tudással vezethetőek el a pl. nagyobb teljesítményű autók). Csak, hogy kikerekítsem, a számítógép, mint olyan az agyféltekék működését nagy fokban befolyásolja, tehát az emberiség egy nagyon furcsa jövő felé araszol és annak ellenére, hogy szórakozásból és a munkám kapcsán is használom a netet és valójában egy kicsit szeretem is, attól még nem biztos, hogy jó, sőt nagyon nem jó. Erre, csak azért tértem ki, mert tök jó a net is, de aki úgy nőtt fel, hogy nem volt még gép vagy net, szerintem, az valahol a lelke mélyén érzi, hogy nem 100%-ig biztos, hogy ami ma van az jobb. Értem én, hogy az autókba is kell a sok fejlesztés, mert csak így adható el, mert verseny van és azt is elismerem, hogy egy részük kell és hasznos is, de szerintem már a ló másik oldalán vagyunk és csak rosszabb lesz.

Daconick 2012.01.19. 12:27:22

Vezetési élmény az autók 90%-nál nincs. Szükséges eszközök, használatra valók. A KRESZ szabályok és büntetési tételek mellett az átlagember számára nem is igazán javallott közúton "élménykedni", jelentsen az bármit is. Ha el kell jutnom A-ból B-be, akkor számomra az a fontos, hogy odaérjek "izgalmak" nélkül kényelmesen. Ha küzdeni akarok, vagy csapatni arra meg tökéletes egy Lada is. Sőt. Imádom. De mindennapi közlekedésre már nem kéne.
A mostani autóm 10+ éves, van benne szervó, abs, lufi, mint a maiakban. A különbség amit én a legújabbakban érzek hozzá képest az az, hogy már minden olyan szinten van túlszervózva, túlfinomítva, hogy nem is érzem, hogy vezetek. De meg lehet szokni azt is.

zöldi 2012.01.19. 12:49:27

@Shadowbull: Te, már sokszor eszembejutott, de elfeledtem megkérdezni: Neked miért nem 5-ös touringod van a Mondeo helyett?

zöldi 2012.01.19. 12:49:56

Vezetési élmény, hehe, ülejetek motorra.

Shadowbull 2012.01.19. 12:51:22

@zöldi: mert ugy itelem meg, hogy nekem az draga.

sb

KorneyBerkson 2012.01.19. 12:53:37

Nem ertem, a kiegyensulyozott formaju szintet tokeletesre sikeredett X1es es az esetleg elekre bukokat kielegito GLK helyett ki valaszthatja ezt a golfbol lett nyomott tojast?

Hurri Kán 2012.01.19. 12:57:14

@KorneyBerkson:
Attól, hogy neked nem tetszik, másnak valószínűleg igen. Az A2 óta az Audi sem igazán nyúlt mellé egyetlen típusával sem.
Nekem spec. az X1 Bmw, de a Merci Glk sem tetszik, mindkettőt amolyan semmire se való autónak tartom, de más ettől még megveszi. :)

KorneyBerkson 2012.01.19. 13:14:31

@gyvy: Hat nem tudom pontosan milyen az a semmire se valo auto, de ha a kategoriara gondolsz, akkor a Q3 ugyanaz a kategoria, ergo szinten semmire se valo. Azzla a kulonbseggel, hogy az X1es nem nyomott seggu. Azt hogy az audi mivel nyult es mivel nem nyult melle nem kell ragozni, mivel ugyanugy mint ahogy az anyaceg a komformista mainstreamet celozza meg, ugy az audi a premium szegmensben halaszik az olyan emberekre akik azert veszik az audit, mert most ez a cool. Es szemlyesen ismerek sok ilyen autokhoz nem igazan erto embert, ekik 2 ertelmes eszervet nem tudnanak felhozni amellett miert azt valasztottak. Persze objektiven nezve, eleg azt mondani, hogy csak mert tetszik, de mikor van szinte a szomszedban ket ilyen versenytars, akkor az esz megall. Az uj A6 peldaul tokeletesre sikeredett, majdnem, csak van egy 5er... Az A5 szinte majdnem szepnek mondhato a szappantarto kulsovel, de latni, hogy nagyon senkit nem akartak elriasztani az autoveteltol, viszont a belso az siralmasan nez ki. A par evvel idosebb 3as coupe szerintem meg mindig veri minden teren. A belseje annak sem sokkal szebb, viszont mindenkepp ertekesebben hat.
A Q7 egy szinten szappantarto formaba bujt muflon, szoval ahogy elnezem az audit az osszes kocsijuk szepsega abban rejlik, hogy nincs rajtuk semmi erdekesseg, meg csak egy erva vonal sem, ami az emberben barmifele emociot is keltene. Arrol nem is beszelve, hogy kinek kene olyan premium auto, amely reszben egy fabiabol epitkezik... ;)

zöldi 2012.01.19. 13:23:22

@Shadowbull: ja, azt hittem, Ti baksisért kapjátok dolgozói akcióban.

Shadowbull 2012.01.19. 13:27:38

@zöldi: 21,8% kedvezmeny van a BMW-re, 18,9% a Minire.

De attol meg draga. Majd egyszer, ha ugy alakul, most mas dolgok fontosabbak.

sb

abaka 2012.01.19. 13:28:30

@KorneyBerkson: Azert szerintem a forma alapjan itelni valoban eleg szubjektiv. Speciel nekem nem tetszik az X1, de technikailag vagy vezeteselmenyt tekintve nem tudnek belekotni.

"az audi a premium szegmensben halaszik az olyan emberekre akik azert veszik az audit, mert most ez a cool."

Ezzel viszont nem ertek egyet. Szerintem igenis tudatosan pozicionalja magat az Audi a premiumszegmens legtagabb csoportjara. Mercedes = statusz, BMW = vezetesi elmeny, Audi = a ketto kozott. Mint szinte mindenben, itt is a kozeput a legkedveltebb.

Shadowbull 2012.01.19. 13:29:52

@abaka: "itt is a kozeput a legkedveltebb."

Azert majd vess egy pillantast az eladasi szamokra.

sb

SLX-350 2012.01.19. 13:34:00

@KorneyBerkson: Tudod, ízlések és pofonok... Én a jelenlegi BMW-knél érzek valami hasonlót mint Te az Audinál: Jó, jó, "kilóra megvan", de valójában (a műszaki megoldásain túl) nem találok bennük semmi vonzót.
A Fabia elemek felhasználásával kapcsolatban: a Toyota Land Cruiser kormánykapcsolója az utolsó miliméterig megegyezik a Suzuki Swiftével, de attól még Land Cruiser marad.

SLX-350 2012.01.19. 13:35:33

@SLX-350: bocs, ez nem Neked szól...

abaka 2012.01.19. 13:35:45

@Shadowbull: Felreertetted, vagyis inkabb en irtam rosszul. Nem azt akartam mondani, hogy az Audi a legkedveltebb a harom marka kozul, hanem, hogy a premiumszegmens vasarloi esnek tobbsegben a ket veglet koze. Tehat az Audi nagyon is tudatosan pozicionalja magat ebbe a szegmensbe (persze a masik ket gyartonak is vannak direkt ide gyartott modelljei), es nincs igaza KorneyBerksonnak, hogy csak azert veszik az emberek, mert "most ez a cool".

Egyebkent en inkabb BMW parti vagyok, de ez semmikepp sem az Audi kritikaja.

Daconick 2012.01.19. 13:41:09

Valahogy az audi cikkeknél mindig előkerül valaki, aki állítja, hogy Audi=Fabia. Persze. Az.

Rocko- 2012.01.19. 13:45:40

"30-40 közötti fiatalok,"
höhöhöh, ha ezek a fiatalok, akkor a 20-30 közöttiek akkor mik? tinik?

Shadowbull 2012.01.19. 13:47:07

@abaka: "nincs igaza KorneyBerksonnak, hogy csak azert veszik az emberek, mert "most ez a cool".

Szerintem sincs. Az Audi nagyon eros portfolioval van jelenleg versenyben, szerintem abszolut legitim dontes Audit valasztani Mercedes vagy BMW helyett.
Mondom ezt annak ellenere, hogy a fenti auto SZVSZ nem egy vonzo darab, sem kivul sem belul. (A1 detto)

sb

abaka 2012.01.19. 13:56:58

@Shadowbull: Az A1-ben maximalisan egyetertek. Az ilyen kaliberu autok (A1, Merci A-osztaly) szerintem inkabb illenek a Kia kinalataba, mint a premium kategoriaba. Persze szemmel lathatoan sokan nem osztjak ezt a velemenyt.

A Q3-rol nem tudom meg mit gondolok, mert a kepeken tetszik, eloben viszont nem volt meg szerencsem.

Daconick 2012.01.19. 13:57:30

@Rocko-: Szerintem azok is fiatalok, már bocs :-)

victor vacendak 2012.01.19. 14:00:08

@acsa77: Ebben lehet valami. De nem teljesen világos, hogy mi értelme van egy olyan rendszernek, ami úgy viselkedik, mint egy orrhajtásos autó, és csak akkor aktíválódik, mikor már késő. Mi több, mikor álló helyzetből, csúszós emelkedőn, mikor csak egy keréknek van tapadása, próbálna elindulni, csak nyöszörög, hintázik, kapar. Mindezzel csak azt akarom mondani, hogy nem kell hard-core off-roadban gondolkodni, hogy az ember jó 4x4-est vegyen, akár csak a téli viszonyokra készülve. A Haldex pedig lófütty.
A Q3 árkategóriája alatt is vannak jobb négykerekesek. Igaz, Audi presztízs nélkül.

KorneyBerkson 2012.01.19. 14:02:36

@abaka: Termeszetesen kellenek es premium kisautonak is nevezhetok, valamin nevelkedni kell a csalad gyongyszemenek es egy A-merci nem rossz valasztas, de az a kijelentes, hogy az A1 kelendo lenne, elgge nagy tulzasnak mondhato... ugyanugy mint az A2es, par even belul feledesbe merul, azzal a kulonbseggel, hogy az egy meg nem ertett jo kisauto volt, mig ez valojaban nem rughat labdaba se az A-klasse mellett mar csak a kialakaitasabol is adodoan, se a Mini mellett, mert nincs kultusza...

kacagány 2012.01.19. 14:13:29

Hányás ez a kolbászzsírmetál szín

abaka 2012.01.19. 14:14:25

@KorneyBerkson: Nem tudom Magyarorszagon mennyire kapos az A1 (ha tippelnem kene azt mondanam nem nagyon), es az eladasi statisztikakat sem ismerem. Hollandiaban viszont meglepoen sok szaladgal.

SLX-350 2012.01.19. 14:19:12

@victor vacendak:
" ... A Q3 árkategóriája alatt is vannak jobb négykerekesek. Igaz, Audi presztízs nélkül. .. "
Egyetértek, én például teljes mértékben el tudnék képzelni magamnak egy Subaru Legacy-t.

Guille 2012.01.19. 14:35:06

Kár, hogy ezek az árak tavalyiak, azóta változott 1-2 dolog az autópiacon, ajánlom a cikkíró figyelmébe!

Rocko- 2012.01.19. 15:04:13

@Daconick: kik? a 20-30-asok a fiatalok, a 30-40 a középkorosztály. nyugodtan ki lehet mondani, nem szégyen.

@Shadowbull: mende-mondák szerint már Röhrl papa is ilyennel bravúroskodott az S1-ben.

Gyurma73 · https://plus.google.com 2012.01.19. 15:08:17

@Rocko-: nem zárja ki, csak a 20-30 közöttiek elvileg még nem tartanak ott.

Gyurma73 · https://plus.google.com 2012.01.19. 15:11:59

@Rocko-: egy Shakirát,Beyonceyt,Angelina Joliet,Nicole Schertzingert nem tartanék középkorunak azért:-) Akkor pl Kylie Minogue az öreg a 43 évével?:-)

Shadowbull 2012.01.19. 15:16:35

@Rocko-: szerintem a kozepkorusag inkabb 40 felett ertendo, ha majd betoltom a 40-et akkor meg 50 folott :)

sb

Főtruista 2012.01.19. 15:37:26

Egyrészt: ez bizony tényleg ronda. Nem igazán van autó, aminek jól bírna állni, ha az első túlnyúlás nagyobb, mint a hátsó.

Másrészt: nem hiszem, hogy egy normális gondolkodású embert a személyautókba szerelt dízelmotorokban az erő, a fogyasztás vagy a hang zavart volna valaha is...

Magyar[HUN] 2012.01.19. 15:54:34

@Shadowbull: Szerintem nyugodtan leírhatja,hogy ő mit akar,ez egy blog ha jól tudom. De amikor mások,vagy Te leírod egy-egy tesztnél,hogy neked mi kéne,na az ki a faszt érdekel? :)

SLX-350 2012.01.19. 16:16:50

@Shadowbull: én már az 58 évhez közelítek és nem érzem öregnek magam ..))

victor vacendak 2012.01.19. 16:56:21

@SLX-350: :-) Például.
@Főtruista: engem például nagyon zavar a dízelek hangja, és a benzinesekénél nem sokkal visszafogottabb fogyasztás.

zombika 2012.01.19. 17:15:01

A Hood sosem volt csatahajó...

Dr. Robin Masters 2012.01.19. 17:35:27

Ez is olyan, mint a Q5 vagy a Q7, csak ez a lufi lett a legkisebbre fújva. A "kolbászzsír metál szín" pedig találó. :-) Valahogy ez is inkább csak egy jól felextrázott VW-nek tűnik, mint prémium autónak. A 30-40 évesek meg nagyon fiatalok, valóban...

Rocko- 2012.01.19. 21:05:09

@Shadowbull: :D

@Gyurma73: kérlek ők mind középkorúak. Kajla Mónika is.
persze ez nincs összefüggésben azzal, hogyan néznek ki.

akira2 2012.01.19. 21:34:48

Ez a Q3 ronda. Nagyon ronda... Oldalnézetből pedig különösen, olyan, mintha nem a helyén lennének a kerekei, a kerékjáratai, valószínűleg menet közben rajzolta oda valami félnótás aki lemaradt... :)
Ennek az autónak mindegy, hogy mennyiért adnák, semmiképp sem ülnék bele...
A5 2 és 5 ajtós viszont jöhet bármikor, azok nagyon tetszenek...
Szinte nincs is mégegy márka, amelyik ennyire szé. és ennyire félresikerült autót is képes gyártani egyidőben... :)

Rocko- 2012.01.19. 23:23:24

@Shadowbull: A1-ben azért látok én potenciált. kíváncsi vagyok mi lesz belőle.

DrSzoke 2012.01.19. 23:35:31

@Shadowbull: Ez nem kor kerdese.46 vagyok,83-as jogositvannyal es betegesen irtozom minden autotol amiben nem 3 pedal es valtokar van. Lehet felolem akarmilyen tronik meg dsg mtk ftc,banomisen,nekem az auto az a szoros ertelemben vett manualis.Mondom mindezt kb masfel millio levezetett km utan amibol lada wartburg Bp-i vezetes volt akkori munkamnal fogva.Bowdenes kuplung, no szervo,aztan valahogy megis itt vagyok.Reszemrol pl kimondottan guny es nevetseg targya a mekkdonaccos kaveskanal amivel a kormany mogott lehet sebesseget valtani par tipuson.Ez azon kivul hogy hubazze nezdszomszedmittud az egvilagon semmire nem jo.Ha automata akkor ne kanalazzak mar,ha meg manualis akkor valtani akarok.Inkabb az utobbi.De ettol meg felolem az szereti aki akarja a ratyimatat.

DrSzoke 2012.01.19. 23:36:59

@DrSzoke: Az elobbi kommentben akartam irni hogy 500e km volt kb Budapesti autozas.Kifelejtettem.

acsa77 2012.01.19. 23:42:58

@victor vacendak: Igaz, és szerintem nem elvetemült ötlet jó 4x4-et rakni prémium kisautóba, ha egyszerűen túl erős a motor és túl könnyű a kocsi. Annyira megnőtt a modellfejlesztés és gyártás hatékonysága az elmúlt húsz évben, hogy simán beleférne. De ugye autógyártók is szeretnek úgy gondolkozni, mint az Apple.

Persze, az alap 1.2-es modellnek nincs erre szüksége, az nem is olyan drága. De a többit vagy csinálják meg rendesen, vagy legyen szigorú az ESP az alulkormányzottsággal szemben.

A prémium esetében mindazonáltal tisztában vagyok azzal, hogy a vásárlók túlnyomórészt drámai mértékben tájékozatlanok technikai területen, és a BMW-nél szinte nyíltan gúny célpontja a vevő. Az Audi viszont pont Kínában mutatja, hogy minden apró hülye giccses igényt kielégít, valamint szinte azonnali módon szállít új autót, továbbá bejelentkezés nélkül hajlandó szervizelésre fogadni ügyfeleket úgy, hogy a műhely-szalon látogatása szinte már social event. Morbid, de hát pénz beszél.

Rocko- 2012.01.19. 23:53:05

@DrSzoke: én eddig egyedül egyetlen ellenérvet tudnék felhozni a DSG ellenében: nem tetszhet sokaknak, hogy automata.
ezen kívül minden más érv hasztalan: gyorsabb, okosabb, kevesebbet fogyaszt.
szóval tényleg csak az érzelem mehet ellene.

Hurri Kán 2012.01.20. 00:27:49

@DrSzoke:
Nagyon sokáig én is 100%-osan kézi váltó-párti voltam. Aztán egyszer vezettem egy barátom Ford Galaxy-át, ami történetesen automata váltós volt. Nagyjából akkor eldöntöttem, a következő, napi használatú és saját tulajdonú autóm az lehetőleg automata lesz.

DrSzoke 2012.01.20. 01:20:52

@gyvy: Semmi gond ezzel,nem vagyunk egyformak.Volt 1-2 kocsi amire azt mondtam hogy ez szar kezivaltoval es jobb lenne az otomata. Pl a micsu rvr,asszem europaban talan spave wagon neven forgalmaztak.2 literes benzines porgos motor.Remekul szuperalt a galantokban,lancerekben,de abban tragikus volt.Viszonylag nagy suly,szeles nagy 15-os kerekek gyarilag,allando 4x4, 2500 ala leengedve a fordulatot teljesen halott,keptelen voltam vele normalisan kozlekedni.Vezettem ugyanolyat automataval,bizony porgette is a motort az elektronika,nem engedett valtani csak magasabb fordulaton.Ugy egesz hasznalhato volt,a fogyasztas persze igy megint mas kerdes. Horror az auto mereteihez es teljesitmenyehez kepest.Mindegy,ez csak egy ellenpelda.

Shadowbull 2012.01.20. 06:39:30

@Rocko-: en csak azt mondom, hogy nekem nem jon be.

De ugyanugy nem jon be a Mini sem, oszt az is sikeres.

sb

Rocko- 2012.01.20. 09:47:57

@DrSzoke: azért ha teheted, próbáld ki a DSG-t.

@Shadowbull: alapvetően nekem se. csak a lehetőséget látom rá, hogy hotheccset faragjanak belőle.

Autószerető 2012.01.20. 11:23:52

Ezek az Audi formák már kib.szottul unalmasak...

Golf2 2017.10.08. 18:34:36

Vályi a király,több posztot tőle!
süti beállítások módosítása