HTML

TComment

A Totalcar kommentblogja, nem csak trolloknak.

Friss topikok

  • fosdapass: @Rocko-: pláne a mostból visszanézve. A xedos 6 még most is tud tetszeni a vezetőüléséből. Járt ná... (2021.02.20. 21:25) Ha újságíró, hazudik
  • dr. trafik nomac: Kicsit csoldakozom, hogy senkinek nem volt ladaja, de ert hozza. Ladanal alap, hogy telen beraksz ... (2021.01.22. 15:19) Akkor most jó a Lada fűtése vagy nem jó?
  • H_M_CS: Újra elolvastam, minden betűje jólesett. Megvan a harmadik könyv is, ezután az jön. Boldog Karácso... (2020.12.25. 20:46) A zöld Merga titka
  • fosdapass: @Rerealist: 84től voltam kisiskolás, tényleg rém sivár volt a kgst autótömeg. Nálunk minden szoci ... (2020.07.04. 17:31) Ennyit ért az AFIT profizmusa
  • Mercel: @Megszeppent kisgyerek: Teljesen igazad van, Drew Barrymore belengetésére bármit birtokolnék tut... (2020.02.05. 00:09) Nemet mondanál Steve McQueennek?

Címkék

02 (1) 03 (1) 05 (1) 07 (1) 08 (1) 10 (1) 10.rész (1) 100 (1) 11 (1) 111 (1) 117 (1) 12 (1) 120 (1) 121 (1) 127 (1) 1275 (1) 128 (2) 13 (1) 133 (1) 139 (1) 14 (1) 154 (1) 16 (1) 17 (1) 19 (1) 2011 (2) 2012 (10) 2013 (9) 208 (1) 22 (1) 23 (1) 24 (1) 26 (1) 27 (1) 3 (1) 3008 (1) 300 ehuf (1) 301 (2) 302 (1) 308 (1) 31 (1) 32 (1) 320d (2) 320i (1) 33 (1) 34 (1) 35 (1) 36 (1) 38 (1) 39 (1) 4 (1) 41 (1) 42 (1) 44 (1) 45 (1) 47 48 (1) 4runner (1) 4x4 (2) 50 (1) 508 (3) 51 (1) 58 (1) 7-es (1) 71 (1) 75 (1) 76 (1) 77 (1) 79 adás (1) 7 rész (1) 80 (1) 81 (1) 850 (1) 87 (1) 88 (1) 911 (3) 93 (1) 94 (1) 97 (1) 99 (1) a3 (2) a6 (3) a8 (1) abroncs (1) accord (1) adac (1) adás (4) adás-vétel (1) adás-vételi (1) adatbázis (1) adó (3) adócsaló (1) alfa (1) alfa romeo (1) alkatrészek (1) alkohol (1) állam (1) allroad (1) amarok (1) amerika (2) ampera (2) amts (1) anglia 2014 (1) angry (1) árak (1) árverezés (1) assur (2) aston (1) astra (4) ásványi (1) átírás (3) átjelentkezés (1) átverés (2) audi (14) Audi (1) autó (1) auto2 (1) autóbérlés (1) autódiagnosztika (1) autók (1) autóklub (2) autópálya (4) autópiac (1) autósiskola (2) autóvásárlás (2) autózás (2) Avant (1) avensis (1) aygo (1) az év autója (1) b125 (1) bajor porn (1) baleset (5) balesetmegelőzés (1) balesetveszély (1) bank (2) becsületsértés (1) bedőlt (1) beetle (1) behozatal (1) bejárás (1) belváros (1) bemutatás (1) benzin (6) benzinkút (1) bfr (1) bicikli (5) biciklis (1) bioetanol (1) birds (1) bíró márk (2) bírság (5) bírságok (1) biturbo (2) biznisz (1) bizományi (1) biztosítás (4) bkk (2) bkv (3) black cell (1) blog (1) blues brothers (1) bme (1) bmw (18) bogár (1) böp (1) bőr (1) boss (1) botrány (2) boxter (1) bringa (1) bruno (1) budapest (9) bullitt (1) bullshit (1) büntetés (3) bürokrárcia (1) busz (1) buzikék (1) camaro (1) can (1) capri (1) car of the year (1) cayenne (1) céda (1) ceed (2) check engine (1) chevrolet (3) cigánykerék (1) cigi (1) Címkék (1) citadella (1) citigo (1) Citroen (1) civic (1) co2 (1) comment (1) connect (1) cooper (1) corsa (1) corvette (1) coty (3) cougar (4) country (1) credo (1) critical mass (1) csalás (5) csaló (1) csapatás (1) csapda (1) csekk (3) csere (2) cserhalmi (1) csikós (2) csikós zsolt (2) csökkentés (1) csúnya (1) cx5 (1) dacia (3) daewoo (2) Daihatsu (1) deauville (1) debrecen (1) demó (1) detomaso (1) de tomaso (1) diagnosztika (4) díj (1) dízel (7) dögkeselyű (1) dokker (1) dokkolás (1) dömsödi (1) dömsödi gábor (1) drága (1) ducati (1) dudálás (1) dugattyú (1) dugó (2) dupla (1) dzsudzsák (1) e85 (1) ecoboost (1) econell (1) égésétér (1) Égéstér (5) égéstér (118) egester (5) égéstér78 (1) égő (1) eladás (2) elantra (1) elkúrtuk (1) ellenőrzés (1) első (2) első autó (1) eredetvizsga (1) esküvő (1) esztergom (1) eu (2) év autója (2) extra (2) ez kellett (1) f1 (1) fabia (1) facelift (1) fagyálló (1) fail (1) famin (1) fejegység (1) feljelentés (1) felkészítés (1) fellebezés (1) felni (2) félretankolás (1) fényszóró (1) ferenciek tere (1) férgek (1) ferrari (1) festés (1) fesztivál (1) fiat (5) fidesz (1) fiesta (2) figyelem (1) fluence (2) focus (4) fogyasztás (3) ford (16) fordulatszám (1) forgalom (1) forma-1 (1) forma 1 (2) formula (1) fotelfizikus (1) frankfurt (1) frt (1) fűtés (1) fx45 (1) gáz (1) gázolás (1) generátor (1) genf (1) geochallenge (1) ghosn (1) GLT (1) golf (4) golfos (1) gran coupé (1) gs (1) gt (1) gt86 (2) gtc (2) gts (1) gumi (1) gyalogos (5) gyarapodás (1) gyászhír (1) gyorshajtás (3) gyúrás (1) h4 (1) hajtókar (1) halott (1) hamis (2) hang (1) hangszóró (1) hangyász (1) háromkilós autó (1) használt (1) használtautó (5) hasznaltautó (1) használtteszt (1) hátsókerékhajtás (1) ház (1) hazugság (1) helló (1) heves (1) hho (2) hibák (1) hidegindítás (1) hidrogén (1) hifi (1) hirota (1) hitel (4) hitelkárosult (1) hóhelyzet (1) honda (3) horgász (1) hülye (1) hurok (1) hybrid (3) hyumdai (1) hyundai (5) i30 (1) i40 (3) ibiza (1) ideiglenes (1) igo (1) illegal (1) illeték (2) ilyen volt (1) importőr (1) india (2) induktív (1) infiniti (1) ingyen (1) insignia (3) isuzu (1) ittas (1) izé (1) izomauto (1) jaguar (1) japán (4) japánautó (2) japanese (1) javítás (2) jeep (1) jimny (1) jobbik (1) jogosítvány (1) jogszabály (1) jogtalan (1) jövő (1) jubileum (1) juke (1) juke-r (1) ka (1) kabrió (1) kamera (2) kamion (3) kamuvétel (1) kangoo (1) karbantartás (2) kárfelmérés (1) karosszéria (1) karotta (5) kathi béla (1) kátyú (4) kávé (1) kekkh (1) kérdezz felelek (1) kéregető (1) kerékpár (4) kerékpáros (1) kerékpározás (1) kerékpártartó (1) kerékpárút (1) keresés (1) kereskedő (2) kereszteződés (1) késés (1) kesjár csaba (1) kgfb (1) kia (2) kidob (1) kigurulás (1) kilenc (1) kilométeróra (1) kilométeróra-állás (1) kína (5) kínai (1) kisautó (1) kőbájker (2) ködölés (1) koenigsegg (1) koldus (1) költség (1) kombi (1) komment (2) kommentelő (1) kommentposzt (1) korando (1) korupció (1) kötelező (2) középső ujj (1) közlekedés (5) közlekedési (1) közterület (1) közvetlen befecskendezés (1) kresz (3) kretén (1) kukásautó (1) külföldi (1) kupa (1) la (2) lada (4) lámpa (2) lancia (1) laplander (1) launch (1) lebukás (1) legenda (1) legendák (1) legolvasottabb (1) legszebb (1) leno (1) leterelés (1) letol (1) levorg (1) lexus (3) lézerblokkoló (1) licit (1) linea (1) lodgy (2) logan (1) long beach (1) lop (1) lopás (3) los angeles (1) lotus (2) ls (1) luxus (1) m550d (1) m7 (1) maffia (1) magasember (1) magyar (3) mahindra (1) mak (1) malibu (1) margit utca (1) márk (1) márkaszerviz (1) matrica (2) matt (1) mazda (7) Mazda (1) megalázás (1) megane (1) megatököm (1) megunt (1) mercedes (4) méret (1) michelisz (2) micra (1) mini (4) miss sixty (1) Mitsubishi (1) mitsubishi (2) mkii (1) mobileye (1) mondeo (3) morgan (1) mosógép (1) motor (2) motordiagnosztika (1) motordoki (1) motorfék (1) motorolaj (2) motoros (1) motorozás (2) mozgáskorlátozott (1) mozgássérült (1) murano (1) mustang (2) műszaki (1) műszaki vizsga (2) násznép (1) nav (2) navigáció (3) neper (1) nepper (11) nepperűző (1) név (1) ngm (1) nismo (1) nissan (10) nkh (3) nng (1) nostalgiccar (1) nosztalgia (1) novoth (2) novoth tibi (1) novoth tibor (2) nsu (1) nyárigumi teszt (1) nyomaték (1) obb (1) obd (1) octavia (2) okmányiroda (3) okos (1) oktatás (1) olaj (2) olajcsere (1) olajnyomás (1) olcsó (2) oldtimer (1) Omega (1) omm (1) öngyilkos (1) önvezérlő (1) opc (1) opel (14) Opel (1) óratekerés (2) öreg (1) összehasonlító (1) outlander (1) ozora (1) p-rendszám (1) pályanap (3) panamera (1) panda (2) pandúr (1) pánik (1) pára (1) párátlanítás (1) parkolás (7) pba (1) perkupa (1) peugeot (10) phaeton (1) pickup (1) piros (1) plakát (1) plug-in (1) podcast (36) politikus (1) pontiac (1) porsche (7) prémium (1) prince (1) prius (4) próba (1) p rendszám (1) q3 (1) q5 (1) qashqai (1) qoros (1) quattro (1) r8 (1) rabló (1) rádió (1) rágalmazás (1) rakpart (1) rali (3) rally (1) range (1) ranger (1) red bull (1) régen (1) regisztráció (1) reklám (2) reklamáció (1) remake (1) renault (7) rendészek (1) rendőr (3) rendőrség (11) rendszám (8) rendszámkamu (1) rendszámtábla (1) repülők (1) részeg (2) részegek (1) ro80 (1) robogó (3) rollsroyce (1) róma (1) román (1) románia (1) romok (1) roncs (2) roncsok (1) ronda (1) rózsadomb (1) rs (1) RS4 (1) rs6 (1) rxh (2) s3 (1) s6 (1) s7 (1) s8 (1) s80 (1) saját (1) sajtóutak (1) samara (1) scenic (1) seat (2) sebességkorlázozás (1) sértés (1) sérült (1) sharan (1) shiro (1) shitgun (1) skoda (4) skyactive (1) smart (1) sofőrszolgálat (1) sos (1) Space (1) spacestar (1) spam (1) spórolás (1) sport (3) ssanngyong (1) st (1) steve mcqueen (1) student (1) subaru (3) sunny (1) suv (4) suzuki (7) svájc (1) sw (1) swift (5) szabálysértés (1) szállítási sérülések (1) szar (1) szemetelés (1) szenteste (1) szerelés (2) szerszám (1) szerviz (2) szervizkonyv (1) szerződés (1) szilveszter (1) szintetikus (1) szíria (1) szívócső (1) szlovák (2) szonda (1) szöveges (1) szövet (1) tábla (1) találkozó (2) talán (1) tannis (1) tannistest (1) tartós (1) taxi (2) TC-vel árkon-bokron át (1) tclotta (1) tcomment (1) tctv (1) tc flotta (1) td4 (1) tdci (1) techday (1) tehén (1) tek (2) TEK (1) tekerés (2) telefon (1) téli (1) terep (1) területi (1) tesla (1) teszt (3) thema (1) tiguan (1) tiz (1) tolvaj (1) top10 (1) törés (1) törésteszt (1) törvény (1) törvénybetartás (1) totalcar (20) totálkár (1) totem (1) tourer (1) toyota (11) toyotafest (1) toyota 2000 GT (1) trackday (3) traffic (1) traffipax (2) transit (1) troll (1) trükk (1) tsi (2) tudatlan vásárló de okos (1) túlkapás (1) tunexcom (1) tuning (2) turbó (3) tűzoltóság (1) twingo (1) ubul (1) ügyintézés (1) ügyvéd (1) újautó (2) unalmas (1) uno (1) up! (2) usa (1) út (1) útdíj (3) útlezárás (1) útszéli (1) üzemanyag (1) üzlet (1) v10 (1) v6 (1) v60 (1) v70 (1) v8 (1) vag (1) vagyonszerzés (3) vak (1) vakteszt (2) választás (1) vallomások (1) Váltók (1) vámkezelés (1) varga cigány (1) város (1) vásárlás (2) vásárló (1) verseny (2) versenyzés (1) veszély (1) vétel (2) veterán (1) vfr (1) videóteszt (1) villanyautó (1) vino (1) virago (1) visszahívás (2) visszavett (2) víz (1) vizsga (1) vizsgabiztos (2) vizsgadíj (1) volkswage (1) volkswagen (13) Volvo (1) volvo (4) vonulás (1) vredestein (1) vw (9) Wagon (1) wayteq (1) williams (1) winkler (2) wrx (1) wtcc (1) x-trail (1) x3 (1) x6 (1) xdrive (2) xedos (1) xenon (1) youngtimer (2) zafira (2) zebra (1) zöld (2) zsiguli (1) Címkefelhő

Kimondjuk: GSI?

2012.01.23. 05:59 Tcomment

Címkék: opel astra gtc

Ha olyan jó seggem lenne, mint a GTC-nek, egész nap csak azt simogatnám.

Kapcsolódó cikkünk kommentposztja

214 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://tcomment.blog.hu/api/trackback/id/tr43739882

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

uarempty 2012.01.23. 11:42:11

@kultúrpesszimista: Nálad nem csak a memóriával vannak problémák ott fenn úgy látom...senki sem hiszi, hogy ez egy sport autó.Az meg, hogy neked milyen legyen az autó formája, teljesen szubjektív és senkit sem érdekel.

janper 2012.01.23. 11:45:37

@Gomulka Béla: az elso reszt illetoen: igazad van, az emberek manipulalhatoak (persze a biztonsagi berendezesek egyertelmuen noveltek az autozas biztonsagat, ez kiderul a statisztikakbol szepen). Ugyanakkor vannak kiserletek olcso, gyengebb felszereltsegu autok gyartasara is (Tata Nano, vagy akar a korai Suzuki Swift). Pedig egy 10 eves Swiftet fillerekert lehet kapni, de megis inkabb uj, nehez autora vagyik mindenki. Ez miert van?

Vortex 2012.01.23. 11:47:42

Szerintem gyönyörű.
Úgy látom sokan nem értik, hogy ez nem sportautó, hanem sportos autó. Nem arra való, hogy kimenj vele a ringre, hanem hogy mindig legyen bőven erő. Autópályán, alsórendű utakon nekem néha kevés a jelenlegi autóm 75 LE-s, papás teljestménye.
Egy szívó 1.6-ossal megvenném, talán nem lenne rettenetesen ördögi, de bevállalnám reálisabb áron.

kultúrpesszimista 2012.01.23. 11:47:47

@Jamci:

Egyébként érdekes a gyorsulás dolog. 7 és 8mp között érezhető különbség van, sokkal többnek érződik 1mp-nél... Ez tapasztalat, de ez persze autófüggő is.

A Lancia Autobianchi Abarth (70LE, 700 kg) kb. 10 mp alatt gyorsult 100-ra, de iszonyú nyers élmény vezetni és sokkal gyorsabbnak érződik. Majdnem mint egy gokartban, lenn ülsz szinte a földön, a gázpedál "klasszikusan" közvetlen. Ma meg beülsz egy ilyen magas bunkerbe, mint ez az Opel is és fel se tűnik a gyorsulás. Pláne egy modern turbodízel csodában. Igen, régen ez is más volt. A számok - a sportosság tekintetében - nem minden.

kultúrpesszimista 2012.01.23. 11:49:24

@uarempty:

Nekem nem 30 éves autóm van. De ha lenne, arra is büszke lennék. (Sőt.) 20-30 éve pedig a legritkább esetben volt egy hot hatch "szappantartó" formájú. Most egy sem ugrik be. 2:0 ide.

Vortex 2012.01.23. 11:49:55

@janper: "Pedig egy 10 eves Swiftet fillerekert lehet kapni, de megis inkabb uj, nehez autora vagyik mindenki. Ez miert van? "

Mert bűn ronda, esztétikai szempontból újkorában sem volt semennyire vonzó. Biztonságos meg pláne nem.
És igen, nekem valamennyire számít a külső is.

Jamci 2012.01.23. 11:50:56

@uarempty:

Tán pont avval kezdtem, hogy egy élmény autó nem hülyebiztos és a biztonság csúcsa. De nem is arra való. Ez meg NEM sportautó és senki nem is mondta róla... Egy élményautónál meg mások az elvárások akár futómű tekintetében is mint pl egy hétköznapi de dinamikus autónál.

ColT · http://kilatas.great-site.net 2012.01.23. 11:51:51

@janper: Attól, hogy szarul működik, még gondolkozhat az ember arról, hogy mi a rossz benne.
Persze egy fecske nem csinál nyarat, de miért tagozódjak be birkának, és örüljek mindennek, amikor tudom, hogy kurvára nem van így jól?

Kutyám Jerry Lee 2012.01.23. 11:52:35

@SLX-350: Totál rosszul látod az egészet, nekem például ez az autó minden igényemet kielégítené és sokan vagyunk így, attól, hogy te korlátolt vagy ahhoz, hogy átlásd kinek szánták ezt a gépet ebben a formában, az a te bajod ...
@Jamci: Simán nevezhető sportos autónak amikor az autópark átlagos gyorsulása 11sec fölött van.. Egyébként meg a rugalmasság sokkal mérvadóbb a 0-100-nál és a cikkben is írja, hogy abban elég jó... Egy másik autós oldalon az ötajtós verziónak 7,9-et mértek gyorsulásnak a gyári 8,5 helyett így valószínű, hogy ez a 7,5-höz közelít a valóságban, ami különösen jó egy ilyen nehéz kasztnival rendelkező autótól.... Aki ennél többet akar vegyen Opc-t valószínű a Hot hatch-ek királya lesz:)!

Jamci 2012.01.23. 11:53:16

@kultúrpesszimista: Ezzel teljes mértékig egyetértek.

Jamci 2012.01.23. 11:55:57

@Kutyám Jerry Lee:

Mivel mérhették azt? Ifón nekem is álmaim adatait mutatta :)

uarempty 2012.01.23. 11:56:03

@kultúrpesszimista: 30 éve még nem így nevezték.Vonalvezetésileg és ív ügyileg pedig egy szappantartóval vetekedett. 0-2 vagy 0-4 vagy 0-10, ilyeneket én is tudok :D

uarempty 2012.01.23. 12:00:05

@Jamci: de látod van, aki azt hiszi, hogy mindenki úgy gondolja, h ez egy sport gép.Minden csak viszonyítás kérdése...a 65 lovas astrához képest szerintem az..egy könnyített lotushoz képest meg nem :D viszonyítás kérdése, mert mi legyen az alap?egy F1-es?akkor más sport gép nem létezik :)

SLX-350 2012.01.23. 12:03:48

@Kutyám Jerry Lee: Nem egészen (sőt egy csöppet sem) értek egyet Veled: Szerinted kinek és/vagy milyen célra felel meg TELJES MÉRTÉKBEN egy 3 ajtós 132 kW teljesítményű autó? Tudom, már írtad: Neked pont jó (lenne) - mindazzal együtt nem gondolom hogy ettől én még korlátolt lennék (persze olyan korlátom valóban van hogy most nem tudnék venni egy ilyen autót de ez engem a legkevésbé sem zavar).

Csák Morritz AKA Alibiman · http://alibiman.blog.hu 2012.01.23. 12:13:42

Azt gondolom, hogy az Opel elindult azon az úton, ami a prémium márkákhoz vezet. Talán GM stratégia, hogy házon belül az Opelt magasabbra szeretnék pozicionálni, mint a Chevyt. Látom a fejlődést.

Én megszaglásztam ezeket az új Astrákat közelről, és azt kell mondanom, hogy ugyan az elmúlt 20 éveben eszembe nem jutott volna Opelt venni, most már bizony felkerült a listámra. Mostanában kellet egy kompakt kocsit vennem. Amikor összeállítottam a szempontokat, akkor a Kókusz, Mazda3, Golf, Octavia, Astra került végül a listára. A teszteket követően és a vásárlási lehetőségek tudatában (ár, elérhetőség, stb) már csak az Astra és a Golf maradt a listán. Aztán a végén egy listán kívüli győzött, de ez már off topik. A lényeg az, hogy ami 20 éven át elképzelhetetlen volt, az Astra majdnem befutó volt.

kultúrpesszimista 2012.01.23. 12:14:14

Egy dolgot mondok még, és részemről lezárva a dolog. Honda CRX, Lancia Delta HF Integrale, Audi Quattro, Volvo 480 Turbo, Porsche 924/944, VW Scirocco, Corrado, Toyota Celica, Supra, Mitsubishi Eclipse, Mazda RX7, Datsun 240Z, Alfa Romeo GTV6 - néhány darab a régi idők klasszikus és emblematikus autói közül. Ezeket akkor valóban nem hot hatch-nek hívták. Sportkupék voltak, ennyi. Ezek akkor posztereken szerepeltek, vágyálmok tárgyaiként. Mert kívánatosak voltak, zömében szerethető formai műremekek. Felteszem a költői kérdést: hol szerepel posztereken ma egy Seat Leon Cupra, egy Opel GTC vagy OPC, vagy más túlhízlalt, magasépítésű műanyag dög?

Ennyi.

Gomulka Béla 2012.01.23. 12:17:58

@janper: Pont ezt mondom: azért, mert azt mondják nekik, hogy arra vágynak. És tulajdonképpen (ld. a megtermelt javak újbóli elosztásának milyenségérol felskiccelteket) a (-z európai) gazdaság szempontjából evvel nem is volna feltétlenul olyan sok baj. (Számtalan más szempontból igen, de ezt jobb ha hagyjuk, most legalábbis.)
A baleseti statisztika, hát az érdekes. Jó lenne osszehasonlítani a hat légzsák versus egy se szituációt a mindenáron százharminccal kell menni versus nekem jó a kilencven is szituációval. Amikor a légzsák megjelent Ámerikában, keszult egy statisztika, miserint a légzsákos autót vezeto átlagosan nyolcszor gyakrabban okoz balesetet, mint a nem légzsákos. Mindez a megnovelt biztonságérzet miatt. (Ma már ehhez hozzájárul a sok hárombetus ketyere, nagy szilárdságú gyurodozóna, de még a magasan vitt ov-vonal miatti bunkerérzés is.)

Kutyám Jerry Lee 2012.01.23. 12:19:44

@SLX-350: Évi 18-23000km-t vezetek inkább országúton, gyakran kell előzni, kell a rugalmasság, a dízel ekkora futásteljesítménynél még felesleges, gyerekem még nincs, de ha születne egy első akkor még jó, a csomagtartója megfelelő méretű, ha nem hajtod nem zabál sokat (a 7-8 között sztem nem sok), viszont tud lépni ha kell, tetszik a formája kívül-belül, elférnek benne öten is ha szükség van rá, szuper a futóműve... Való igaz az 1.4 Turbo 140LE is elég lenne, de lehet, hogy ez annyival jobban megy, hogy inkább ezt választanám... Szerintem nem egyedül vagyok így... Egyébként lehet választani más motorral is, meg van ötajtós is, de a jelenlegi Gtc-ből is sok mászkál..;)

Kutyám Jerry Lee 2012.01.23. 12:23:37

@kultúrpesszimista: Te látsz még valahol posztereket?! Én nem! Se régit se újat... Kiment a divatból... Elhiszem, hogy a trabantokból, ladákból stb. ilyen vágyálmok születtek... Fogadd el, megváltozott a világ és ez nem ennek az autónak a hibája..

megint 2012.01.23. 12:24:55

Az opel nem vette észre, hogy egyre könnyebb autókat próbál a legtöbb márka gyártani?

3 gb 2012.01.23. 12:27:28

"Az ember szereti a szépet, nem bűn ez – és az Astra GTC kívülről már-már olyan, mint egy jól megcsinált Alfa."
Nem túlzás ez egy kicsit?

Shadowbull 2012.01.23. 12:31:20

@ColT: " világ többi részének élelmezését megoldani"

Asszem ez a kerdes nagyon messzire vezet, ezert csak annyit mondok: nagyon naivan nezed ezt a temat.

"miért tagozódjak be birkának, és örüljek mindennek, amikor tudom, hogy kurvára nem van így jól?"

Akkor ne tagozodj be.

egyebkent meg fentebb ezt allitottad:
"Lehetne ma is gyártani 1 tonnás, biztonságos autókat, csak a gyáraknak "nem éri meg" azt a technológiát kifejleszteni, amikor acéllal elvannak."

Ez viszont egy olyan kijelentes, aminek semmi koze a szeplelku merengesedhez a vilag ehezoirol.

sb

Sayniqua (törölt) 2012.01.23. 12:35:31

"Ha a motorban picivel több lenne a puncs, a váltókarja pedig könnyedebben járna, netán valamennyit ledobnának a súlyából, maga lenne a tökély"

Motor:
Már létezik hozzá új motor elektronikai program, a hozzáértő tuningcégek (Eds,Mtb) már fejlesztenek hozzá phase-I et, úgy, hogy a gyári gari megmarad. 210Le/300Nm.

Váltókar:
Váltóút rövidítőt neki :)

Súly:
Chipptunning után minek túrónak flexeljünk? :)

Amúgy nyami a gép!

uarempty 2012.01.23. 12:41:03

@kultúrpesszimista: senki sem mondta, hogy rossz autók voltak a felsoroltak azokban az időkben.Most más a jó, ezt el kell fogadni.Egyszerű példa, egy 25 éves palinak 2011-ben nem biztos, hogy Gábor Zsazsa kell..mint, ahogy a világ is változik..jó v. rossz irányba döntse el mindenki maga.Valóban lehetne 10 centivel alacsonyabb autó a trend, és mélyebb ülés pozi + picit szélesebb nyomtáv, az öv vonal magasságával nekem nincs problémám.Szerintem jól néz ki..nézz meg egy új camarot "mekkora" az ablak rajta....persze, ez a masszivitás hamis biztonság érzetet ad..lehet, vmi propaganda filmet csinálni kellene, hogy attól mert biztonságosabb az autó, még nem szabad(na) felelőtlenebbűl vezetni.

uarempty 2012.01.23. 12:47:29

@3 gb: :D:D:D:D:D:D:D szerintem nem, mert alfából 1 db szép autó volt, az a 159-es.AMi ugye nem is alfa :D

Vortex 2012.01.23. 13:01:25

@uarempty: azért a Brera sem csúnya....

kultúrpesszimista 2012.01.23. 13:04:25

@Kutyám Jerry Lee:

A világ, így az autós világ megváltozását természetesen tudomásul veszem. Mást nem is tehetek. De nagyon távol áll tőlem és szerencsére van alternatíva.

Hurri Kán 2012.01.23. 13:04:57

@Vortex:
Nem is szép...
Alfából ami szép volt az a Montreal, az 1750, a GTV, meg a Spider (még a hátsókerekesek).

Gomulka Béla 2012.01.23. 13:06:26

@Shadowbull: Annak a tudásnak, ami ahhoz kell hogy a világon senki ne éhezzen, már régen a birtokában vagyunk. A hozzá szukséges akaratnak talán sosem leszunk. Nem érunk rá: lefoglalnak a lóerok, kamatlábak, moziszínészek és a politika.

@uarempty: A biztonságos autó marketingje régi lemez már. Kovács úr hajt mint a barom, eléugrik egy fa, de beleszól a légzsák, és Kovács úr megmarad. Ebbol aztán levonja a logikus kovetkeztetéseket. Egy: megint olyan autót kell venni, mert ugye megmentette az életét. Ketto: továbbra is lehet hajtani mint a barom, mert az autó megmenti az életét. (Három: aki nem hajt, nincs légzsákja, stb. az nem méltó arra, hogy Kovács úrral egy levegot szívjon.) A kérdés csak az, hogy ez a fajta gondolkodás a Kovács urak veleszuletett tulajdonsága, vagy kondicionált. (A válasz persze az, hogy a kondicionáláshoz is kell alap, ezt Lorenz már nagyon régen megírta - és persze az is, hogy igen, kondicionált.

Kovács úr

janper 2012.01.23. 13:11:42

@Gomulka Béla: Sajnos nem, legfeljebb annak a tudasnak vagyunk birtokaban, hogy X milliard ember ne ehezzen. A vilag lakossaganak nagyobbik resze annyi gyereket vallal, amennyi belefer -- mindig ki fogjuk tolteni a rendelkezesre allo helyet, sot. Olvass minosegi ismeretterjeszto irasokat, mint pl. Dawkins konyveit, konnyen emesztheto.

Amit te irsz, az egyebkent nem az autogyarak hibaja. Adj el minden vagyontargyad, ami nem feltetlen szukseges, es a kuldj kajat Afrikaba, es maris tettel valamit (ha ugy gondolod, hogy ennek van ertelme).

Gomulka Béla 2012.01.23. 13:21:55

@janper: Annak a tudásnak, ami ahhoz kell hogy a világon senki ne éhezzen, része az is, hogy hogyan elozzuk meg a saját túlszaporodásunkat.

Az úgynevezett fogyasztói igény eloállítása és fejlesztése nem az autógyárak dolga. Azok éppúgy csak engedelmeskednek, mint a vásárló.

Ki az a Dawkins?

Dr. GGG77 2012.01.23. 13:21:56

Nem hittem volna, hogy a sportos kompaktok között kiüti valami a szívemből a Megane RS-t, de ez az Opel elgondolkodtatna. (ha milliókkal olcsóbb lenne, akkor a Scirocco is, de túlárazottnak tartom)

Shadowbull 2012.01.23. 13:23:13

@Gomulka Béla: "Annak a tudásnak, ami ahhoz kell hogy a világon senki ne éhezzen, már régen a birtokában vagyunk"

sajnos ez nem ilyen egyszeru, ez nem tudas meg nem dontes kerdese. Nezd mar meg a vilag ehezo regioit, milyen nepsuruseg van naluk, es mit tesznek erte hogy ne igy legyen.

Sajnos az emberiseg egy resze nem kepes tullepni "szaporodjatok es sokasodjatok" bibliai parancsan.
Amig ott egy fiatal lany alig lep ki a gyerekkorbol es maris elkezdi a vilagra ontani a gyerekeket(tegyuk hozza, ez a legritkabb esetben az o dontese), akik persze ugyanugy a szennybe meg a nelkulozesbe szuletnek, addig nem hiszem, hogy ez ellen nekunk barmit is tenni lehetne.
Ha leraknal egy valsagregioba egy elelmiszerellato kozpontot, ahol mindenki kapna rendes kajat meg tiszta vizet aki csak ker, nehany ev mulva mar tobbszoros nepesseg nyomorogna ugyanott.

Hogyha egy tarsadalom nem birja felfogni, hogy az esztelen szaporodas hova vezet, akkor sajnos ehen fog halni.

Szomoru, de ehhez nekunk semmi kozunk az egvilagon.

Autos temaban ezt felhozni meg egyenesen tarisznyas bolcseszkislanyos dilettans nyavajgas.

sb

Dr. GGG77 2012.01.23. 13:28:38

@kultúrpesszimista: Ma nem poszter, ma háttérkép. :)

Az utóbbi évekből szerintem Audi TT/Q7/A5, BMW 5/6/X6, Ferrarik, 911 nagyon sok monitoron, kijelzőn ott vannak.

Gomulka Béla 2012.01.23. 13:33:06

@Shadowbull: A világ sokkal jobb hely lenne, ha az autós téma a muszaki fejlesztés, mérnoki lelemény, formatervezoi esztétika és ehhez hasonlók határain belul maradna. Te és a hozzád hasonlók érdekes és izgalmas dolgokat kreálnának. Én, és a hozzám hasonlók pedig csodálnák. De nem így van, és errol se te, se én nem tehetunk. Ugyanakkor meglepne, ha kiderulne hogy téged eddig soha senki nem akadályozott volna meg egy mernoki otlet keresztulviteláben, mert az nem passzolt volna ebbe vagy abba a piaci koncepcióba.

Ami a világ éhezoit illeti: ld. fentebb. Ami pedig a bolcsészkislányokat: hozzájuk már oreg vagyok.

DOKKOLÓ 2012.01.23. 13:33:17

Szépen lekoppintották az Alfa Giuliettát, gratula opel. De ez akkor is csak opel marad amíg világ a világ. Egy Alfához pedig ne hasonlítgassuk már.. A Ferrarihoz se méregetjük a vw-t..

guest_ 2012.01.23. 13:36:46

1400 kiló? Ezel nálam ki is esett.

Shadowbull 2012.01.23. 13:38:01

@janper: az elmult evtizedekben az ilyen helyekre is, mint Szomalia meg Bangladesh meg Ruanda, elertek a legalapvetobb gyogyszerek, technologiak, amik dramai modon csokkentettek a csecsemo- es gyermekhalandosagot. Korabban 8-10 gyerekbol ha 1-2 megerte a felnottkort, ma meg akar mind a 8.
Innen jon a nepessegrobbanas. A civilizalt vilag egyeb vivmanyai, mint az alapveto biologiai ismeretek, a csaladtervezes viszont meg nem ert el odaig.

Az ilyen regiokban meg ott tartanak, hogy peldaul fogalmuk sincs rola, hogy a dugas meg a terhesseg kozott osszefugges van (nem vicc, volt ilyen tudomanyos felmeres).

de a nepessegrobbanas az elsodleges kivalto oka az un. arab tavasznak. Kurva sok fiatal, aki latja mar a teveben a nyugati eletformat, es semmi eselye, hogy o is ugy eljen.

Ha jol remlik, Egyiptomban is vannak vagy 80 millioan ugy, hogy az orszag nagy resze mindenfele mezogazdasagi termelesre alkalmatlan.

sb

janper 2012.01.23. 13:49:49

@Shadowbull: ja, ilyesmi. A problema az, hogy a csaladtervezes onmagaban nem er el sehova, az anyagi problemak szinte sosem gatoljak a gyerekvallalast. Azert vallalunk nyugaton 0-3 gyereket 6-10 helyett, mert van mas dolgunk helyette. (Szorakozas, tanulas, stb.) Az oktatas a legjobb fogamzasgatlo.

Chocolate shitsandwich 2012.01.23. 13:52:44

Megane RS sokkal finomabb forma, épp olyan unalmas lesz ez az opel is mint a régiek. Sztem az 5 ajtós se nagy szám, nem tudom miért az a sok dicséret

Shadowbull 2012.01.23. 13:53:24

@janper: "Az oktatas a legjobb fogamzasgatlo."

ez igy van.

Es ez pontosan meg is mutatja, mennyire hiabavalo mindenfele erofeszites arra, hogy megallitsak a fejlett vilag nepessegfogyasat, inkluzive Magyarorszag.
Poroghet a kormany akarmeddig, vagy kitiltja a lanyokat a kozep- es felsooktatasbol, es odalancolja oket a konyhaba, vagy tovabbra is fogyni fog a magyar.

De ez mar nagyon messzire ment, terjunk vissza az Opelre :)

sb

Gomulka Béla 2012.01.23. 13:55:34

@janper: Viszont az egy fore eso széndioxid-kibocsájtásuk nagyon alacsony - ami egyértelmuen a kalózok magas számával hozható osszefuggésbe. (http://www.google/wikipédia/flying spaghetti monsterism)

@Shadowbull: Ami a dugás/gyermek osszefuggésének nem ismeretét illeti, azt csak egy-két nagyon elzárt torzsnél találták meg. Nálunk, tobbieknél, általában a nemtorodomség helyettesíti a bájos naivitást. Az arab tavasznak ebbe az osszefuggésébe eddig bele sem gondoltam. Hm. (No de hogy fugg ez ossze az autókkal?) (Ja, tudom. Gaddhafi tervezett magának egyet. Gránitból volt a muszerfala, vagy márványból. És keveset fogyasztott.)

mifolyikittgyöngyösön?? 2012.01.23. 14:02:23

nagyon állat a gép,de most inkább bmw s1000rr-re gyűjtök!!:)

Shadowbull 2012.01.23. 14:19:27

@Gomulka Béla: "meglepne, ha kiderulne hogy téged eddig soha senki nem akadályozott volna meg egy mernoki otlet keresztulviteláben, mert az nem passzolt volna ebbe vagy abba a piaci koncepcióba."

Az autogyartas uzlet. azert csinalja mindenki mert penzt akar keresni. Sokat.

Lehet mindenfele filozofiat mogetenni, de attol meg igy van.

Az en dolgom az, hogy otleteljek (tobbek kozott), masok dolga meg az, hogy lehetoleg az otleteken keressunk is.
Ha nem keresunk rajta, akkor semmi ertelme az otletelesnek.

Ha a mernokoket szabadon engednek, akkor minden ceg rovid uton csodbe menne.

sb

Gomulka Béla 2012.01.23. 14:23:04

Jut eszembe, a termelés pénzbeli jovedelmének egyenlotlen elosztása és az ezáltal egyenlotlenul szétterulo vásárlóero (bár alighanem a hitelek és az azok által okozott fennforgás nélkul) Észak Afrikában is megrendítette a rendszert. Lehet hogy tényleg a svédeknek van igazuk? (Meg a Viktornak, de azt úgyis tudjuk.)

Gomulka Béla 2012.01.23. 14:26:30

@Shadowbull: "Ha nem keresunk rajta, akkor semmi ertelme az otletelesnek."
Remélem, hogy ezt csak az autógyártás mint uzleti tevékenység keretein belul érted. (Persze, ha nem ragadom ki a mondatot a szovegbol, onkényesen, akkor ez az aggodalom fel se kell meruljon. De a mondat megutott.)

janper 2012.01.23. 14:28:10

@Gomulka Béla: nezd, Oroszorszagot vagy BRIC orszagokat kevesbe erintette a valsag, mint mondjuk Kozep-Europat, holott a jovedelmi viszonyok joval egyenlotlenebbek.

KorneyBerkson 2012.01.23. 14:30:00

Ha nem lenne az a ramaty muszerfal, es ne lenne olyan dagadt es nehez ez az auto, akkor azt mondana tokeletes, do igy szep-szep, erosis, megy is, de belulrol nem igazan tudnek ezzel egyutt elni.

közlekedési bűnöző (törölt) 2012.01.23. 14:31:28

@Shadowbull:

"Hogyha egy tarsadalom nem birja felfogni, hogy az esztelen szaporodas hova vezet, akkor sajnos ehen fog halni."

Így van.

Azonban ha egy társadalom nem bírja felfogni, hogy az esztelen nemszaporodás hová vezet, akkor öregen fog éhenhalni, mert nem lesz, aki kitermelje a nyugdíját, vagy pedig kénytelen lesz elviselni a mecseteket a templomai mellett és az ezzel párhuzamosan növekvő igénytelenséget / ne adj isten bűnözést.

Szóval arany középút kellene, de azt szinte soha nem sikerült még megtalálni...

Gomulka Béla 2012.01.23. 14:32:04

@janper: A fogyasztóiság (gyakorlatban megvalósuló mértéke) is, a hitelfelvételi képességek is. Észak Koreát például egyáltalán nem érintette a válság, és Pápua Új Guineát is csak egy kicsit.

KorneyBerkson 2012.01.23. 14:33:10

@Shadowbull: valahogy igy van.

Meg azt hozza tennem, hogy ez ellen ugyan mi semmit nem tehetunk, viszont azert legelabb ott tarthatnank, hogy picivel tobb ember szulessen Europaban, mint ahanyan meghalnak, mert elobb utobb nem lesz ki kitermelje a nyugdijat.

Gomulka Béla 2012.01.23. 14:36:02

@közlekedési bűnöző: (Leszámítva azt az apróságot, hogy nincsenek templomaim, de ez egyéni hozzáállás dolga, és nem másé) engem nem zavarnak a mecsetek. Az igénytelenség nagyon is szubjektív fogalom. A bunozés fellendítése végett pedig nem kell muszlimokat importálni. Megy az onerobol is.

Shadowbull 2012.01.23. 14:37:03

@közlekedési bűnöző: "Azonban ha egy társadalom nem bírja felfogni, hogy az esztelen nemszaporodás hová vezet, akkor öregen fog éhenhalni, mert nem lesz, aki kitermelje a nyugdíját, vagy pedig kénytelen lesz elviselni a mecseteket a templomai mellett és az ezzel párhuzamosan növekvő igénytelenséget / ne adj isten bűnözést."

ez is igy van. orszag meg nem maradt uresen sehol a vilagon.

sb

uarempty 2012.01.23. 14:39:47

@Gomulka Béla: szerintem a társadalomnak progresszíven és következetesen kellene szépen felépűlni.Mivel az ember is ösztönlény..ezért a Kovács Urak nem tudnak (esetleg nem is akarnak, vagy környezetük ezt nem teszi lehetőve) a dolgok mögé látni és következetes döntéseket hozni.Csak élik ösztönös életüket, némi intelligenciával/öntudattal megfűszerezve (nem kakálnak a szoba közepére).Viszont kellene legyenek vezetők, akik esetleg megprobálhatnának az ösztönös önzőség fölé kerekedni, és megálljt parancsolni, amíg a rengeteg Kovács Úr el nem szaporodik, és robbantja fel a Földet :D kicsit túl spiláztam, de már előre gondolkodtam...

Gomulka Béla 2012.01.23. 14:57:06

@uarempty: Valóban. Csak valahogy úgy van, hogy elobb utóbb minden vezetorol kiderul hogy Kovács úr.
(De facto a demokrácia azt jelenti, hogy a Kovácsok Kovácsot választanak. Egyebek koztott azért is, mert mindenki Kovács. Aztán a demokrácia rendesen megpunnyad, mert a Kovácsok azt hiszik, hogy a megválasztott Kovács azután nem lesz Kovács - és aztán látják, hogy mégis az maradt. A megválasztott Kovács pedig azt hiszi, hogy nem Kovács, de ugye demokrácia van, és a Kovácsok egy része legalábbis továbbra is Kovácsnak látja. Erre esetleg fel is hívják a figyelmét, idorol idore. Ahol nincs demokrácia, ott az ilyen Kovácsokat pofánvágják, amitol aztán vagy megváltozik a véleményuk, vagy megváltozik az entrópiájuk. Ahol van demokrácia, ott a Kovácsok idonként helyet cserélnek, és minden megy tovább ahogy addig is ment.)

uarempty 2012.01.23. 15:22:00

@Gomulka Béla: Pontosan.Ahol sok a kovács (vagy csak az van), ott a vezető is kovács, rgo inkább ösztönlény.Persze, szeretné magát nem kovácsnak feltüntetni, pedig az..persze, nem ezt probálja sugallani a sok kiskKovácsnak, akik nyálcsorgatva megválasztják és mennek ölre különböző nézetek, vagy akár még színek miatt is...nincs mit tenni ösztönlények.Ha pedig van egy hellyel-közzel felvilágosult kisKovács, aki nem ugyanazt mondja, az rögtön közellenség, másrészről a hatalmon lévő kovácsok, ha látják problémát okozhat a hellyel-közzel felvilágosulás, akkor azt minél hamarabb el kell nyomni..persze nem lehet örökké.Addig is "gyönyörködjük" a kovács cserékben.

Gomulka Béla 2012.01.23. 15:47:53

Mindenutt csak Kovács van, mert mindenki Kovács. Ha csak nem Kim Jong Kovácsról beszélunk, akinek szuletését légkori jelenségek jelzik, ésatobbi.

Jesszusom, de messzire kerultunk a sárga, háromszog-keresztmetszetu Opelautótól! Pedig csinos, komolyan mondom.
Tényleg, van már Év Autója? Mikor van annak a szezonja?

uarempty 2012.01.23. 15:53:47

Nem mindenütt, van egy magát nem kovácsnak tartó nép...de inkább ebbe nem mennék bele.Súlyos konteók boncolgatása, nem tesz jót az emberi szervezetnek.

Amúgy igen, van benne munka...de egyébként nekem egy Golf VI GTi jobban kéne... :/

Zsozé_ 2012.01.23. 16:00:55

Így képek alapján annyira nem jött be (főleg ebben a sárgában). Ma láttam egyet élőben feketében, brutálisan nézett ki. Nem gondoltam volna magamról, de még körbe is jártam a parkolóban, tényleg mint egy szobor.

kultúrpesszimista 2012.01.23. 16:17:11

@Zsozé_: Szobor az Aston, Maserati, Jaguar, Ferrari, Lotus... Egy Opel azért nem az.

speed2006 · https://picasaweb.google.com/figlar2006 2012.01.23. 16:22:46

@Dixhorn:
Kicsit off:
melyik BMW 318-asban van két literes motor?

Gomulka Béla 2012.01.23. 16:30:17

@kultúrpesszimista: Nem tudom, hogy pont a márkák, az árfekvés, a használati érték vagy bármi ehhez hasonló mentén kéne-e meghúzni a vonalat. A felsoroltak mindegyike nyúlt már mellé. Némelyik tobbszor is.
(Példabeszéd: ahol lakom, az nem egy bortermelo ország, és a benszulottek még annyit se értenek a borhoz, mint én. De olvastam már olyat egy hatalmas élelmiszerbolt-lánc helyi egységének boros szekciójában, hogy asszondja a tíz euró per uveg feletti árú borok minosége a tárolás során javul. Na olyan ez a Maserati-dolog is.)
(És miért is ne lehetne egy szobor ronda, ha már itt tartunk? Én már láttam olyat.)
(Minap olvastam, Bill Bryson, pontatlan az idézet, egy félcsupasz némbert ábrazoló koztéri szoborról: az eredeti felirat szerint "erected in 1898", a koz által néha ráfirkált kiegészítés szerint "has the same effect ever since".

Főtruista 2012.01.23. 16:54:29

Hát, én sem gondolom, hogy egy ilyen autó kéne, de lehet, hogy ha kipróbálnám, megváltozna a véleményem.

OFF:
A nyugati társadalmak elöregedés-alapú összeomlását pedig nem lesz,ami megakadályozza, pont mert mindenki Kovács.

Tehát egyre komolyabb politikai tényező lesz a korfa teteje, amely egyre kevésbé motivált felelős (értsd: 100%-nál alacsonyabb önzéstartalmú) döntést hozni, még akkor is, ha ezzel közvetetten maga alatt vágja a fát. Értsd: megszavazza a legtöbbet (akár egymást kizáró dolgokat) ígérő "választási kovácsokat", akik aztán tovább fokozzák azokat a körülményeket, amik miatt a fiataloknak az élettől is elmegy a kedve, nem még a szaporodástól, meg a nyugdíjtermeléstől.

Kutyám Jerry Lee 2012.01.23. 17:00:13

@visszakettőpadló: Bocsika a Dzsúliettádat miről koppintották???! Nincs több kérdésem...

Gomulka Béla 2012.01.23. 17:20:11

@Főtruista: Én már régen beletorodtem, hogy nem leszek nyugdíjas. A magam részérol semmi rosszat nem látok abban, hogy majd egyszer munka kozben vigyen el az ordog. Mi a rossz abban, ha az ember dolgozik?

Abba is beletorodtem továbbá, hogy nem lesz ilyen Opel coupém. Rémíszto, hogy mennyire nincsen neki ablaka. Legyen másnak, szívesen elnézegetem.

ps3peter 2012.01.23. 18:59:54

Nemrég gondolkodtam alami hasonló (OPC) vételén. Aztán gyözött a józan ész, és vettem egy 350Z-t :)
Feleannyiból dupla élvezet...

vrezso 2012.01.23. 19:28:15

@ps3peter:
Szeretem az ilyenekt, feleannyiból dupla élvezet. A dupla élvezet oké. Feleannyi? Egy 2006-2008 körüli OPC kb. 4 millió.
Tehát te a 2007-es (csak a hasonlítás végett) szekeredet 2 millió környékén vetted. Ezt nevezem.

ps3peter 2012.01.23. 19:32:42

@vrezso: Majdnem. OPC Astrából újat nézegettem, a Nissan 2005-ös. Így stimmelnek az arányok.

vrezso 2012.01.23. 19:48:28

@ps3peter: Akkor azért mégsem kellene hasonlítgatni :) :)
Egyébként tényleg messze más kategória a Nissan.

uarempty 2012.01.23. 19:49:53

@ps3peter: e46 m3 nem játszik annyiért?

Swind 2012.01.23. 19:51:58

Csak nekem tűnik úgy, hogy a középkonzol egy lefele fordított péniszt mintáz?

ps3peter 2012.01.23. 19:53:35

@uarempty: E60 530i-böl szálltam ki, mást akartam, nem BMW-t.

Hátezmi 2012.01.23. 19:58:20

Sziasztok!

Hmm...öröm volt olvasni benneteket, szerintem ez a sárga Opel kimondottan színvonalas társalgást eredményezett...az autótól a világig. Értelmes emberek értelmes beszélgetése....Nofene :)

lcka 2012.01.23. 20:15:15

elsőkerékhajtás...

ablakok körül keret...

divatsportautó

de az opel akarja, tényleg törekszik, tudja hogy ez kell a mai piacra...

Dr. Robin Masters 2012.01.23. 20:41:12

Szépnek szép, még talán jónak is jó, de valahogy azt érzem, hogy az Insigniával tényleg tudtak egy nagyon újat alkotni, főleg design és minőség téren, addig az új Astra csak annak a kivetített és kicsinyített mása. Mintha hiányozna az az egész autóból, hogy leültünk és megterveztük, de úgy, hogy nem volt példa az Insignia.

Suttora 2012.01.23. 20:41:52

@Hátezmi: Én is csodálkozom, az ilyen cikkek után menetrendszerűen "proli szaropel" szokott lenni a műsor, főleg ha az újságíró van olyan bátor és dicséri is egy kicsit... :)

Solct 2012.01.23. 21:30:16

kW-ot adhatná egy ezressel lentebb és akkor nyomatékból tépné az aszfaltot.
Vagy, akkor ha már GSI, akkor forogjon 7ezerig és a nyomaték teljesítmény együtt kússzon a fordulatszámmal az égig :)
Hogy kérje a kínzást, az üvegelést.
Ez az 5500/2000 gyakorlatban annyira nem jó, mert leforog és beváltasz a semmibe.
Nomeg legyen olyan gázreakciója, mint egy agyonreszelt agresszív 2T krosszmotornak :)

hallari 2012.01.23. 21:34:28

Jó ez a kocsi, szép a formája is, csak az a súly... Tapasztalatom szerint már 200 kiló plusz is eléggé csökkenti a sportosság érzését. Az ár pedig egyenesen elszomorító. Persze tudom, drága a technika, meg a kisszériás gyártás.

Solct 2012.01.23. 21:38:47

@Solct: Amúgy a 2ezres szívó ordító kekszesdobozt jobban sunáznám :D
Abban volt még spiritusz.
És ha már GSI apróbetűsen megjegyezve "sportautó", akkor az ne a kényelemről, csendről szóljon.
Üvöltsön, legyen olyan szívászaja, hogy rezegjen tőle a padló, tépje le a fejem, tekerje a kezemből a kormányt, tolja magát hirtelen gázra, ha kell.

vmaast 2012.01.23. 21:47:20

Hááát... A külsejét nem taglalom, végülis az hogy nem tetszik, az én dolgom. A belseje viszont objektíve gagyi. Az Opel tett le egyedül műszerfal formatervet mostanában??? Az oldalára állított szellőzőkkel? Ne vicceljünk már... A hátsó... talán padnak nevezni lehet kis jóindulattal, hullámos bőr a lapos deszkán? Mikor tanulnak már meg a Bosch-ok kárpitozni? ;-)
Amúgy a mai trendet tekintve rendben van a cucc. Divatos is, jó is, tele van a parasztvakító értelmetlen f.ságokkal is, csak nem tudom, kiben kelt bármiféle ingerenciát arra hogy birtokoljon egyet belőle ;-)

Kutyám Jerry Lee 2012.01.23. 21:59:13

@Solct: Ez nem GSI... Olvasd el a címet még
egyszer...

vmaast 2012.01.23. 22:04:54

@Solct: Ha erre gerjedsz, felejtsd el az Opelt ;-)

Solct 2012.01.23. 22:05:15

@Kutyám Jerry Lee: Annak leszármazottja papíron... Vagy mifene.

uarempty 2012.01.23. 23:25:10

@ps3peter: ja a szürkéből (?)..azt hittem a 350z-t "játszósnak" vetted :D

NEXUS6 2012.01.23. 23:39:41

Az Opelnál mindig is voltak hagyományai az ilyen coupeknak. Kb az, mint a Skoda Rapid volt a szoci táborban. Először is van egy népautó, mert az Opel gyakorlatilag a tök sótlan, napi használatú, családi igásló szinonimája a mai napig. És aztán egy ilyen tömegcuccnak még is van egy érdekes kis perverziója, na de épp ettől lesz igazán izgalmas. Egy hasonlattal élve: nem szuperceleb, szuperéneksenő, színésznő, fotomodell csaja van az embernek, hanem egy tanárnő, titkárnő, vagy nővérke azzal a szexi rövidre szabott köpenyével, ami alatt lehet, hogy nincs semmi, meg azzal a dögös kis szemüvegével...
Na, na..., naaaa....? Azt hiszem ezt mindenki érti.:D
De sajna úgy tűnik, hogy kb 15 éve folyamatosan mellélőnek. A Manta, meg a Calibra igazán kultkocsi lett, ez elmondható, de ezekkel a nyomott tetejű Astrákkal, meg Corsákkal az Opel soha nem tud igazi visszhangot elérni, talán mert a szexi, perverz tanárnő szerepét tinilányokra bízza, egy érett dögös 30-as domina helyett?

Pedig a recept egyszerű, ott van a kezében, úgy tűnik simán bekajálná a piac, de ők még sem akarják ezt újra megcsinálni. Összetevők:
1. Ha valami vagány kocsit akarunk csinálni, akkor annak illik vagány nevet is adni. Astra GSOLPFTSX... na gratulálok, ezzel nem sok telefonos szexhívást tudnának összehozni! Eközben ugye egy tök új kocsiról van, szó, mert a karosszéria idomok bizony csillagászati árban lesznek, ha egy ilyen "Astra" tulaj megzúzza, mert ez tényleg nem Astra, ilyen szempontból.
2. Ha valaki Coupet-t akar, akkor az már kicsit többet fog egy ilyen hobbira beáldozni, de többet is vár el, mint egy kiskocsi padlólemezét (lásd a tinilány hasonlat). Sajna a kiskocsik folyamatosan híznak ez az "Astra" már nagyobb mint anno a Calibra volt. Ez sajnos egy olyan dilemma, amiből nehéz kitörni. A Renault még is kiadta a Laguna coupe változatát, ami érdekes módon a dízel motorjával egy jó visszhangot kapott kocsi lett. De azért egy dízel sportkocsi a mai napig, valljuk be, ciki. Nem azért mer szar lenne, hanem az előítéletek miatt. Ebből látszik, hogy a Renaultnál sem gondolták ezt az egészet igazán komolyan, így aztán szegény kocsi bármilyen jó, és szép, szép lassan érdektelenségbe fullad. Szóval kell a felhajtás, amit pl anno a Calibra köré csináltak. ez lehetne a 3. pont. Pedig a Calibra tényleg egy Vectra nővérkeruhában, nincs olyan alkatrésze jóformán, ami egyedi lenne, és még is a mai napig "A" coupe, ebben az árfekvésben. Az, hogy mennyire egy Vectra jól jellemzi, hogy az autópiacon egy jobb állapotú Astra, ne adj isten egy Corsa!!!!!! megelőzi, magasabb árat kérnek érte. Még is a mai napig élnek róla olyan közhelyek, hogy a legjobb légellenállású kocsi (pedig az erősebb modellek már nem voltak azok), űber szolgáltatások, felszereltség, kompjúter hegyek (felszereltség, mint egy jobb Vectra, még a műszerfal is egy az egyben, motor, elektronikák detto).

És sajnos ez az ilyen csinált coupek sorsa, a gyors értékvesztés, hosszútávon nem az igazi befektetés, és ezt mindenki tudja, a gyár is, meg a vevő is. De ha a kocsit nem csinálja a gyár szerethetővé, nem rak bele olyan plusszt, ami miatt a tulaj fanatikussá válik, akkor nem fogja elviselni, hogy a kocsija még a többi kocsihoz képest, még ahhoz képest is, amiből született rohamosan veszti az értékét. És így nem is veszi meg.
Sajna ezt a kocsit én sem venném meg, sem most, sem 10 év múlva használtan.

Kutyám Jerry Lee 2012.01.24. 06:48:55

@Solct: Nem a leszármazottja.. Nem azért a GTC a neve... A Gsi-nek a Gsi lesz (ha egyáltalán lesz) vagy az OPC...
@NEXUS6: Sajnos te is rosszul látod, le vagy ragadva 20 évvel ezelőtt... De nekem nem baj, csak te írtál feleslegesen regényt...

kultúrpesszimista 2012.01.24. 08:50:58

@Kutyám Jerry Lee: NEXUS6 teljesen jól beszél. Olvasd el újra, lassan. Hátha úgy megérted, hajrá!

ps3peter 2012.01.24. 09:26:43

@uarempty: Végülis igen, játszósnak van, de vettem még egy G-Astrát bevásárlókocsinak, mert a Z-be semmi se fér. A BMW-t a válás vitte el...

közösperonos átszállás 2012.01.29. 01:29:16

@Shadowbull: "Poroghet a kormany akarmeddig, vagy kitiltja a lanyokat a kozep- es felsooktatasbol, es odalancolja oket a konyhaba, vagy tovabbra is fogyni fog a magyar."

Pont fordítva, azt kell elérni, hogy aki szült, az utána is könnyen visszamehessen a munkaerőpiacra (4 órás foglalkoztatások és távmunkák segítése, bölcsődei/óvodai rendszerek mindenhol és mindenkinek elérhetővé tétele stb.)

hallari 2012.01.29. 03:28:47

Nem értem a fikaözönt, ez a járgány teljesen beleillik a mainstream hothatch-ek közé...
süti beállítások módosítása