HTML

TComment

A Totalcar kommentblogja, nem csak trolloknak.

Friss topikok

Belsőség

Nincs megjeleníthető elem

Jajj, de csúnya!

Nincs megjeleníthető elem

Racingdream

Nincs megjeleníthető elem

Rallyedream

Nincs megjeleníthető elem

Reklámarchivum blog

Nincs megjeleníthető elem

Robogóblog

Nincs megjeleníthető elem

A sebesség oltára

Nincs megjeleníthető elem

Címkék

02 (1) 03 (1) 05 (1) 07 (1) 08 (1) 10 (1) 10.rész (1) 100 (1) 11 (1) 111 (1) 117 (1) 12 (1) 120 (1) 121 (1) 127 (1) 1275 (1) 128 (2) 13 (1) 133 (1) 139 (1) 14 (1) 154 (1) 16 (1) 17 (1) 19 (1) 2011 (2) 2012 (10) 2013 (9) 208 (1) 22 (1) 23 (1) 24 (1) 26 (1) 27 (1) 3 (1) 3008 (1) 300 ehuf (1) 301 (2) 302 (1) 308 (1) 31 (1) 32 (1) 320d (2) 320i (1) 33 (1) 34 (1) 35 (1) 36 (1) 38 (1) 39 (1) 4 (1) 41 (1) 42 (1) 44 (1) 45 (1) 47 48 (1) 4runner (1) 4x4 (2) 50 (1) 508 (3) 51 (1) 58 (1) 7-es (1) 71 (1) 75 (1) 76 (1) 77 (1) 79 adás (1) 7 rész (1) 80 (1) 81 (1) 850 (1) 87 (1) 88 (1) 911 (3) 93 (1) 94 (1) 97 (1) 99 (1) a3 (2) a6 (3) a8 (1) abroncs (1) accord (1) adac (1) adás (4) adás-vétel (1) adás-vételi (1) adatbázis (1) adó (3) adócsaló (1) alfa (1) alfa romeo (1) alkatrészek (1) alkohol (1) állam (1) allroad (1) amarok (1) amerika (2) ampera (2) amts (1) anglia 2014 (1) angry (1) árak (1) árverezés (1) assur (2) aston (1) astra (4) ásványi (1) átírás (3) átjelentkezés (1) átverés (2) Audi (1) audi (14) autó (1) auto2 (1) autóbérlés (1) autódiagnosztika (1) autók (1) autóklub (2) autópálya (4) autópiac (1) autósiskola (2) autóvásárlás (2) autózás (2) Avant (1) avensis (1) aygo (1) az év autója (1) b125 (1) bajor porn (1) baleset (5) balesetmegelőzés (1) balesetveszély (1) bank (2) becsületsértés (1) bedőlt (1) beetle (1) behozatal (1) bejárás (1) belváros (1) bemutatás (1) benzin (6) benzinkút (1) bfr (1) bicikli (5) biciklis (1) bioetanol (1) birds (1) bíró márk (2) bírság (5) bírságok (1) biturbo (2) biznisz (1) bizományi (1) biztosítás (4) bkk (2) bkv (3) black cell (1) blog (1) blues brothers (1) bme (1) bmw (18) bogár (1) böp (1) bőr (1) boss (1) botrány (2) boxter (1) bringa (1) bruno (1) budapest (9) bullitt (1) bullshit (1) büntetés (3) bürokrárcia (1) busz (1) buzikék (1) camaro (1) can (1) capri (1) car of the year (1) cayenne (1) céda (1) ceed (2) check engine (1) chevrolet (3) cigánykerék (1) cigi (1) Címkék (1) citadella (1) citigo (1) Citroen (1) civic (1) co2 (1) comment (1) connect (1) cooper (1) corsa (1) corvette (1) coty (3) cougar (4) country (1) credo (1) critical mass (1) csalás (5) csaló (1) csapatás (1) csapda (1) csekk (3) csere (2) cserhalmi (1) csikós (2) csikós zsolt (2) csökkentés (1) csúnya (1) cx5 (1) dacia (3) daewoo (2) Daihatsu (1) deauville (1) debrecen (1) demó (1) detomaso (1) de tomaso (1) diagnosztika (4) díj (1) dízel (7) dögkeselyű (1) dokker (1) dokkolás (1) dömsödi (1) dömsödi gábor (1) drága (1) ducati (1) dudálás (1) dugattyú (1) dugó (2) dupla (1) dzsudzsák (1) e85 (1) ecoboost (1) econell (1) égésétér (1) égéstér (118) egester (5) Égéstér (5) égéstér78 (1) égő (1) eladás (2) elantra (1) elkúrtuk (1) ellenőrzés (1) első (2) első autó (1) eredetvizsga (1) esküvő (1) esztergom (1) eu (2) év autója (2) extra (2) ez kellett (1) f1 (1) fabia (1) facelift (1) fagyálló (1) fail (1) famin (1) fejegység (1) feljelentés (1) felkészítés (1) fellebezés (1) felni (2) félretankolás (1) fényszóró (1) ferenciek tere (1) férgek (1) ferrari (1) festés (1) fesztivál (1) fiat (5) fidesz (1) fiesta (2) figyelem (1) fluence (2) focus (4) fogyasztás (3) ford (16) fordulatszám (1) forgalom (1) forma-1 (1) forma 1 (2) formula (1) fotelfizikus (1) frankfurt (1) frt (1) fűtés (1) fx45 (1) gáz (1) gázolás (1) generátor (1) genf (1) geochallenge (1) ghosn (1) GLT (1) golf (4) golfos (1) gran coupé (1) gs (1) gt (1) gt86 (2) gtc (2) gts (1) gumi (1) gyalogos (5) gyarapodás (1) gyászhír (1) gyorshajtás (3) gyúrás (1) h4 (1) hajtókar (1) halott (1) hamis (2) hang (1) hangszóró (1) hangyász (1) háromkilós autó (1) használt (1) hasznaltautó (1) használtautó (5) használtteszt (1) hátsókerékhajtás (1) ház (1) hazugság (1) helló (1) heves (1) hho (2) hibák (1) hidegindítás (1) hidrogén (1) hifi (1) hirota (1) hitel (4) hitelkárosult (1) hóhelyzet (1) honda (3) horgász (1) hülye (1) hurok (1) hybrid (3) hyumdai (1) hyundai (5) i30 (1) i40 (3) ibiza (1) ideiglenes (1) igo (1) illegal (1) illeték (2) ilyen volt (1) importőr (1) india (2) induktív (1) infiniti (1) ingyen (1) insignia (3) isuzu (1) ittas (1) izé (1) izomauto (1) jaguar (1) japán (4) japánautó (2) japanese (1) javítás (2) jeep (1) jimny (1) jobbik (1) jogosítvány (1) jogszabály (1) jogtalan (1) jövő (1) jubileum (1) juke (1) juke-r (1) ka (1) kabrió (1) kamera (2) kamion (3) kamuvétel (1) kangoo (1) karbantartás (2) kárfelmérés (1) karosszéria (1) karotta (5) kathi béla (1) kátyú (4) kávé (1) kekkh (1) kérdezz felelek (1) kéregető (1) kerékpár (4) kerékpáros (1) kerékpározás (1) kerékpártartó (1) kerékpárút (1) keresés (1) kereskedő (2) kereszteződés (1) késés (1) kesjár csaba (1) kgfb (1) kia (2) kidob (1) kigurulás (1) kilenc (1) kilométeróra (1) kilométeróra-állás (1) kína (5) kínai (1) kisautó (1) kőbájker (2) ködölés (1) koenigsegg (1) koldus (1) költség (1) kombi (1) komment (2) kommentelő (1) kommentposzt (1) korando (1) korupció (1) kötelező (2) középső ujj (1) közlekedés (5) közlekedési (1) közterület (1) közvetlen befecskendezés (1) kresz (3) kretén (1) kukásautó (1) külföldi (1) kupa (1) la (2) lada (4) lámpa (2) lancia (1) laplander (1) launch (1) lebukás (1) legenda (1) legendák (1) legolvasottabb (1) legszebb (1) leno (1) leterelés (1) letol (1) levorg (1) lexus (3) lézerblokkoló (1) licit (1) linea (1) lodgy (2) logan (1) long beach (1) lop (1) lopás (3) los angeles (1) lotus (2) ls (1) luxus (1) m550d (1) m7 (1) maffia (1) magasember (1) magyar (3) mahindra (1) mak (1) malibu (1) margit utca (1) márk (1) márkaszerviz (1) matrica (2) matt (1) Mazda (1) mazda (7) megalázás (1) megane (1) megatököm (1) megunt (1) mercedes (4) méret (1) michelisz (2) micra (1) mini (4) miss sixty (1) Mitsubishi (1) mitsubishi (2) mkii (1) mobileye (1) mondeo (3) morgan (1) mosógép (1) motor (2) motordiagnosztika (1) motordoki (1) motorfék (1) motorolaj (2) motoros (1) motorozás (2) mozgáskorlátozott (1) mozgássérült (1) murano (1) mustang (2) műszaki (1) műszaki vizsga (2) násznép (1) nav (2) navigáció (3) neper (1) nepper (11) nepperűző (1) név (1) ngm (1) nismo (1) nissan (10) nkh (3) nng (1) nostalgiccar (1) nosztalgia (1) novoth (2) novoth tibi (1) novoth tibor (2) nsu (1) nyárigumi teszt (1) nyomaték (1) obb (1) obd (1) octavia (2) okmányiroda (3) okos (1) oktatás (1) olaj (2) olajcsere (1) olajnyomás (1) olcsó (2) oldtimer (1) Omega (1) omm (1) öngyilkos (1) önvezérlő (1) opc (1) Opel (1) opel (14) óratekerés (2) öreg (1) összehasonlító (1) outlander (1) ozora (1) p-rendszám (1) pályanap (3) panamera (1) panda (2) pandúr (1) pánik (1) pára (1) párátlanítás (1) parkolás (7) pba (1) perkupa (1) peugeot (10) phaeton (1) pickup (1) piros (1) plakát (1) plug-in (1) podcast (36) politikus (1) pontiac (1) porsche (7) prémium (1) prince (1) prius (4) próba (1) p rendszám (1) q3 (1) q5 (1) qashqai (1) qoros (1) quattro (1) r8 (1) rabló (1) rádió (1) rágalmazás (1) rakpart (1) rali (3) rally (1) range (1) ranger (1) red bull (1) régen (1) regisztráció (1) reklám (2) reklamáció (1) remake (1) renault (7) rendészek (1) rendőr (3) rendőrség (11) rendszám (8) rendszámkamu (1) rendszámtábla (1) repülők (1) részeg (2) részegek (1) ro80 (1) robogó (3) rollsroyce (1) róma (1) román (1) románia (1) romok (1) roncs (2) roncsok (1) ronda (1) rózsadomb (1) rs (1) RS4 (1) rs6 (1) rxh (2) s3 (1) s6 (1) s7 (1) s8 (1) s80 (1) saját (1) sajtóutak (1) samara (1) scenic (1) seat (2) sebességkorlázozás (1) sértés (1) sérült (1) sharan (1) shiro (1) shitgun (1) skoda (4) skyactive (1) smart (1) sofőrszolgálat (1) sos (1) Space (1) spacestar (1) spam (1) spórolás (1) sport (3) ssanngyong (1) st (1) steve mcqueen (1) student (1) subaru (3) sunny (1) suv (4) suzuki (7) svájc (1) sw (1) swift (5) szabálysértés (1) szállítási sérülések (1) szar (1) szemetelés (1) szenteste (1) szerelés (2) szerszám (1) szerviz (2) szervizkonyv (1) szerződés (1) szilveszter (1) szintetikus (1) szíria (1) szívócső (1) szlovák (2) szonda (1) szöveges (1) szövet (1) tábla (1) találkozó (2) talán (1) tannis (1) tannistest (1) tartós (1) taxi (2) TC-vel árkon-bokron át (1) tclotta (1) tcomment (1) tctv (1) tc flotta (1) td4 (1) tdci (1) techday (1) tehén (1) tek (2) TEK (1) tekerés (2) telefon (1) téli (1) terep (1) területi (1) tesla (1) teszt (3) thema (1) tiguan (1) tiz (1) tolvaj (1) top10 (1) törés (1) törésteszt (1) törvény (1) törvénybetartás (1) totalcar (20) totálkár (1) totem (1) tourer (1) toyota (11) toyotafest (1) toyota 2000 GT (1) trackday (3) traffic (1) traffipax (2) transit (1) troll (1) trükk (1) tsi (2) tudatlan vásárló de okos (1) túlkapás (1) tunexcom (1) tuning (2) turbó (3) tűzoltóság (1) twingo (1) ubul (1) ügyintézés (1) ügyvéd (1) újautó (2) unalmas (1) uno (1) up! (2) usa (1) út (1) útdíj (3) útlezárás (1) útszéli (1) üzemanyag (1) üzlet (1) v10 (1) v6 (1) v60 (1) v70 (1) v8 (1) vag (1) vagyonszerzés (3) vak (1) vakteszt (2) választás (1) vallomások (1) Váltók (1) vámkezelés (1) varga cigány (1) város (1) vásárlás (2) vásárló (1) verseny (2) versenyzés (1) veszély (1) vétel (2) veterán (1) vfr (1) videóteszt (1) villanyautó (1) vino (1) virago (1) visszahívás (2) visszavett (2) víz (1) vizsga (1) vizsgabiztos (2) vizsgadíj (1) volkswage (1) volkswagen (13) volvo (4) Volvo (1) vonulás (1) vredestein (1) vw (9) Wagon (1) wayteq (1) williams (1) winkler (2) wrx (1) wtcc (1) x-trail (1) x3 (1) x6 (1) xdrive (2) xedos (1) xenon (1) youngtimer (2) zafira (2) zebra (1) zöld (2) zsiguli (1) Címkefelhő

Már nem a mi autónk

2012.03.19. 05:50 Tcomment

Címkék: sport suzuki swift

Mit jelent nekünk a Swift? Egyáltalán: jelent még valamit? És ha tudjuk, hogy mind közül ez e legjobb, akkor rohanunk-e hanyat-homlok, hogy a miénk legyen?

Kapcsolódó cikkünk kommentposztja

215 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://tcomment.blog.hu/api/trackback/id/tr64325059

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

qmatch 2012.03.19. 06:29:04

Na de "mi kerül ezen az ..." autón négy-és-fél-millió-forintba ?

qmatch 2012.03.19. 06:33:38

BTW nekem a swift nem sokat jelent, hiszen van egy WagonR-em :) . Az úgy kicsi és olcsó (!), hogy hely is van benne. Szerintem ez (volt) a lényeg a suzuki-nál, piactól függetlenül - a nagy terepjárókat leszámítva.
Ez az áremelés veszélyes dolog, és nem csak azért, mert így nem lesz több suzuki-m - abba már beletörődtem. És őszintén szólva a mai felhozatal mellett már nem is sajnálom.

Bali01 2012.03.19. 06:42:08

suszter maradjon a kaptafánál...szerintem.
Ha csinálnák a swifteket ilyen motorral meg váltóval-más áttétellel-,csicsa nélkül,5 ajtóval,lehet többet el tudna adni.
Amúgy twini rs sem nagy szám inkább a körintés,bár mivel punci család tagja,nekem bejön.
Sport autóról 150 ló alatt meg amúgy sem kéne erőlködni.

ColT · http://kilatas.great-site.net 2012.03.19. 06:51:53

1045kg az könnyű?
Csókolom, 1980-ban, vagy 90-ben, de még 2000-ben is volt olyan családi autó, ami 5 személyes, van rendes csomagtartója, meg lábtér hátul, és vagy ugyanilyen nehéz, vagy könnyebb, mint ez :D

Amúgy miért újdonság az, hogy nem lehet hátul elférni? Nem teszteltetek még újújswiftet? :)

Különben attól még elfogadnám a cuccot :)

Dr. Trebitsch 2012.03.19. 07:06:32

Kár, hogy a modellváltásnál elkúrták a formáját. Az előző nagyon jól nézett ki, különösen a 3ajtós, még ha rengeteg van is belőle az utcán. A fél sárvédőnyi lámpák rusnyák, és az övvonal szöget zár be a tetővel, amitől szedett-vedettnek látszik, legalábbis ehhez a vasalóformához nem illik. Rondán, drágán már nem kéne...

Ja, @ColT: hát igen, van egy '94-es Corollám, öt személy, öt ajtó, 400 L csomagtér és az egész 950 kiló.

switch 2012.03.19. 07:09:08

...Csak ütköznöd ne kelljen a Corolláddal...

Dr. Robin Masters 2012.03.19. 07:09:10

Ettől unalmasabb felnit már keresve sem találhattak volna erre az autóra.

bottaster 2012.03.19. 07:14:24

a SUZUKI a kategóriájában még mindig a legmegbízhatóbb és ár/érték arányban is a legjobb csak számoljatok utána hol adnak ennyi mindent 4,5m-ért egy autóba szerintem pedig rendesen tovább vitte a SWIFT gti-k hagyományait + téligumiban sportos autót tesztelni olyan mint nőt bundán keresztül csöcsörészni

victor vacendak 2012.03.19. 07:17:45

A Nordschleifén próbáltam egyet az előző modellből, amiből ki volt minden dobálva a bukókeretet és a Recaro+terror biztonsági övet leszámítva, és slick volt rajta. Nem ment rosszul.
De a Swift semmilyen formában nem hot hatch.

matyusv 2012.03.19. 07:18:50

A mini hozta be, es az olaszok lognak ki a sorból?
www.google.com/m?q=lancia+delta+hpe

Nem beszelve a prototipus szedan ferrarirol! + mindenkeppen sorba kell allni?

Citroen azt a muszerfalat nem csicsassa tette volna, hanem izlesesse es egyedive! Nagy kulonbseg

victor vacendak 2012.03.19. 07:19:27

@ducatiboy: Hogy hol? Ott van pl a Seat León nagyobb csomagtartóval, sokkal több fejtérrel hátul, turbó motorral. Amiből van VALÓDI hot hatch, a Cupra R is (igaz drágábban, de még mindig olcsóbb, mint a riválisok).

klarky · http://kreport.blog.hu/ 2012.03.19. 07:36:49

Ez a dísztárcsa gyári? Hát vmi katasztrófa. A Tescoban ilyet adnak ajándékba, ha egyszerre 5 zsömlét veszel...

twollah / bRoKEn hOPe, sUppLeX · http://freewaresoftwarenews.blogspot.com/ 2012.03.19. 08:15:50

Csalodas keltoen sokat kernek erte.
Kar, pedig nagyon oda vagyok az uj Swiftert.

Káder János 2012.03.19. 08:17:21

ha lenne (vagyis, ha lesz) pénzem új autóra, csak swiftet veszek (vennék), nem sportot persze. Kivéve, ha sokmilliom lesz, hahaha

Vikiszava · http://www.vikiszava.net 2012.03.19. 08:17:30

A hibajegyzék olvasása után azért felmerült bennem, hogy nem volt-e ez az autó egy kicsit megtörve... De ha nem is volt, az biztos, hogy kapott már rendesen.

elbandika 2012.03.19. 08:32:49

Borzasztóan kis autó ez a Swift!Szerintem 2 fiatal párnak megfelelő,de családos embernek kimondottan picike.Érték aránya a lehető legrosszabb,ha pedíg az évek alatti értékvesztését nézem,katasztrofális.A szívük első osztályú,de a belső anyaghasználat,hagy némi kivánnivalót maga után.Mondjuk én NAGY autós vok,ezért ezt a kis méregszákot nem nézem semmibe.Borzasztóan drága!Aki pedig megveszi a maga dolga,de az biztos késöbb rádöbben,hogy benézte.

Schütii 2012.03.19. 08:33:14

Ki nem szarja le, hogy a mi autónk e?! A gyár itt van, innen exportál, itteni munkaerőt foglalkoztat, vannak itteni beszállítói, ide adózik. Vegyék csak szorgalmasan a Suzukit a nyugati úri népek, majd mi visszahozzunk használtan, mint anno a románok a Dácsiát...

magyar_ellenállás 2012.03.19. 08:37:52

USB, kulcs nélküli nyitás, ólajtónyi lámpabura stb. egy ilyen autóban a parasztvakítás szintje, szerintem.

A formája szerintem is bűn ronda, soha nem tetszett az új Swift, de a japánoktól megszokhattuk, hogy (finoman fogalmazva) mást jelent nekik a "szép". :)

Mostantól BMW-s cikkben is minden második bekezdésben összehasonlítja a tisztelt szerző a tesztautót egy Mercedessel? :P

Az árképzésen és a hitelmizérián kár rugózni, gondolom, a kutya nem nézett utána, hogy Renault-ék hogy állnak anyagilag. De nem is kell. Felénk (az ország legcsóróbb részén) egyébként érdekes módon pont ellenkező tendenciát tapasztaltam: Renault, Ford kisautókat dobtak vissza a kereskedéseknek, és Suzukira, Opelre váltottak a Zemberek.

Gomulka Béla 2012.03.19. 08:39:10

A mi autónk az Opel Insignia. Megy az élet lefelé.

magyar_ellenállás 2012.03.19. 08:42:28

@switch: A belga iskolabusznak vajon hány csillagos volt a töréstesztje?

Tomcy 2012.03.19. 08:53:11

Egyedül azt felejted el Ommm, hogy az RS Cup volt az a twingo amit összemértetek a Sporttal ami szerintem nagyon nem volt fair dolog.

Lehet venni a swifthez is másik gyári futóművet, igaz kicsit zsebbe nyúlós, de megéri!

Itt is van: www.nengun.com/suzuki-sport/circuit-stroke-height-adjustable-sport-suspension-set

Nekem bent figye ez a kocsiba és ha a kompromisszumról beszélünk akkor ez az abszolút kompromisszum nélküli kemény autózás, még legpuhább állásban is beton kemény, nincs bólogatás a kanyarban, csak fordul mint állat.

Az meg hogy a 6. nem kímélő fokozat akkor emlékezz vissza a régi sportra ami 92km/h-nál forgott 3000-et 5.-ben, 122-nél 4000-et, szóval ahhoz képest ez nagyon is hosszú, persze nem egy dízel szutyok ami 2000-et pörög 1300-nál, de aki a benzinest szereti az nem foglalkozik vele.

Amúgy tényleg kicsit rága lett most a swift, de azért szerintem megbízhatóságban ne hasonlítsuk össze egy francia kocsival. :)

Viszont egy normális kipufogó rendszerrel ennek is lemegy a gyorsulása még 5-6tizedet ugyan úgy ahogy a régié is.

kewcheg 2012.03.19. 09:05:49

Népautóból elért oda, hogy ugyanolyan ritka, - és éppen ezért lassan egzotikus- japán lesz mint a Daihatsu vagy az Isuzu(ha gyárt még személyautót egyáltalán)Kis gyár, meg kell élnie, ezért gondolom az új piacai a feltörekvő brazilok,chileiek, ny.eu-ban meg az egyedülálló 22 éves fogorvosi asszisztensek...

Öltönyösrabszolga · http://oltonyosrabszolga.blog.hu 2012.03.19. 09:06:50

Értemén, a családnak 10 évig volt alap swiftje. Jóautó, elvitt mindenhová.
Node kérem, 4,5 misiért már autót is vehetünk nem? Aranyos ez a bevásárlószatyor, biztosan jó is, node négyfélért?:))))))

abc 2012.03.19. 09:16:31

Sosem értettem a Suzuki misztériumot.
Drága jellegtelen kiskocsik.
A nagy pozitivum az volt, hogy itthoni munkaerőnek adtak munkát.
Ez most már annyira nem igaz, hiszen sokan szlovákiából jönnek át dolgozni.
Tehát drágán árulnak nem normál emberi méretre való autókat, amelyek rengeteget veszítenek az árukbóól.

Nem értem...

Plumper_ 2012.03.19. 09:22:05

4.500.000 Ft egy kisautóért, amiben van vmi sport feeling.
erről ennyit.
Csakis használtan, 5 éves korában.

@magyar_ellenállás: az USB körülbelül 200 Ft-ba kerül, de lehet, hogy sokat mondtam vele. A Bluetooth szintén filléres téma. Az autós navigáció sem kerül sokba, ezeket viszont mind hatalmas extraként tüntetik fel, és képesek elkérni érte súlyos tíz/százezreket. Más kérdés, hogy nem kell megvenni.
Az Mp3-as rádió is semmiség manapság, az én autómban utólag beépítve a legtöbb alapváltozatnál jobb van, és 50ezerből megvolt cakk-pakk.

luck66 2012.03.19. 09:25:45

úgy látom a TC "főszpozora" címet a NISSAN-RENAULT csoport megkaphatja

eichler 2012.03.19. 09:27:36

Urak! Ez 4,5m-ért a kínálat túlsó vége! 3m-ért már igen jót kapni!

K.teknőc · http://www.homlokzatihoszigeteles.hu/ 2012.03.19. 09:32:06

Vezettem a legújabb swiftet, nem rossz! Nekem kicsit kényelmetlen, de lényegesen halkabb, jobb futóművű, mint az előző széria! Nekem bejött, sőt a sport verzió hátulja nagyon tetszik. Pár év múlva használtan egy sport swift simán megérne 1-1,5 milliót!

Ainult Mina 2012.03.19. 09:35:39

MSC az Magyar Suzuki Company, nem Schumacher

Tyne 2012.03.19. 09:35:55

Kis automata autot kerestunk felesegemnek,eloszor Honda jazz gondoltunk es akkor latta meg a kis suzukit parkolt az utcankban nekem a szivem a Hondahoz huzzot de itt Angliaban sokkal jobb hitel lehetosegeket kinalt a Suzuki.Amikor elmeseltem asszonynak aki Angol,hogy a hazaban rakjak ossze azonal dontot,hogy neki Suzuki kell(lehet nagyobb patriota Angol letere mint sok Magyar ez erdekes )A kocsiban 8000merfold van jelenleg, nem tapasztaltunk semi hibat amit a tesztelo leirt igaz a mienk az nem sport verzio masodik autonak kivalo.

Zsolti888 2012.03.19. 09:37:48

A Hemlet idézet meg honnan jött? :)

kewcheg 2012.03.19. 09:56:03

@magyar_ellenállás: Az se olyan rossz. A Föld lakosságának az 1 harmada...

Papp Sanyi 2012.03.19. 10:23:47

900 kilósan pont jó lenne. 1 misivel olcsóbban. Így egy kicsit túlzás.

Tomcy 2012.03.19. 10:25:26

@abc: Az hogy jellegtelen nem mondanám, elférni meg 195-200cm-ig ismán el lehet férni, én 177cm vagyok, és én úgy elférek hátul, hogy elöl 190cm-s meberke ül, persze gyökér középrehajolós baseball sapkás stílusban csak is a hummer ami elég lehet.
Szerintem a helyre nem lehet panaszkodni benne, a csomitartó kicsi ugyan, de 4-en belefértünk egy hegyi túrához, igaz éppen hogy, de azért nem rossz. :)

Tomcy 2012.03.19. 10:31:50

@Plumper_: Az a vmi sport feeling csupán annyi amit nagyobb autóban 8milla felett kapsz csak meg kb, ha megkapsz benne egyáltanán, mert azokba nem jön át már annyira mert olyanok mint egy bunker.

◄ ► 2012.03.19. 10:35:09

már nem kell nekik a magyar piac, ha még beszélhetünk egyáltalán olyanról...

butcher__ 2012.03.19. 10:38:56

Ebben a kocsiban pont az a jó hogy senki nem számít rá hogy mit tud, nincs is jobb mint a 2.0-es tdi-ket, 1,6-os golfokat meglepni és nézni a csodálkozó arcukat :)

lorinser 2012.03.19. 11:16:50

@Dr. Trebitsch:
na és az a '94-es papírcorolla (vagy rozsdacorolla)vajon hogyan szerepelne egy törésteszten? Borzalmasan. Naugye nem véletlen az az 1045 kg.

Plumper_ 2012.03.19. 11:28:13

@Tomcy: és még lehet, hogy keveset mondtál. egy sz@ros Astra 5millió Ft, akkor hol van ahhoz képest a többi, nagyobb és extrább autó?
amúgymeg Bp-re minek "sport"?
úszni és futni lehet a Margitszigeten, bringázni a Hősök tere környékén.:-]

hulyeinformatikus 2012.03.19. 11:39:40

Ez a tökéletesen értelmet autó.

Tomcy 2012.03.19. 11:46:49

@Plumper_: Így van, és ha azt nézem hogy ha még benzines kocsiban is gondolkozunk egy 1.6 turbó astra 180Le és gyorsulásra kb annyit tud mint ez az új swift, ami szerintem siralmas érték, persze ez betudható az euro5-ös normának, viszon kíváncsi lennék, hogy ha egy ilyen astrára rátolnának egy turbó utáni nyitott 2"-2,5"-ös kipuffot meg direktszűrőt és kapna egy jó kis gyári stage 1-es chipet akkor mennyit változna a dinamika meg összeségében az egész kocsi, de az hogy ezt megtudjuk kevés az esély. :)

The Good Boy ! 2012.03.19. 11:52:11

@Plumper_: "amúgymeg Bp-re minek "sport"?"

szerencsére a bp vége táblán túl is van élet, akármilyen hihetetlen is...

(félreértés ne essék nem akarok bp vs. vidék vitát, csak hülyeség ilyet irni!)

Vincenzo90 2012.03.19. 11:53:33

Oh, ha a Renault Lagunánknak csak kétszer annyi gagyiságból eredő hibája lenne, mint a felsoroltak! Be szép lenne! Volt dolgom Swifttel, SX4-gyel és a már említett Lagunával sajnos egyelőre van is. Minőségben a Suzuki ezerszer jobb, azt megmondom. Divat fikázni, a Renaultnak meg nyalni, de hogy miért...?

Vincenzo90 2012.03.19. 11:56:43

@luck66: Egyetértek. Szánalmas. Én, aki dolgoztam Suzukikkal és aki napi szinten kényszerülök most Lagunát vezetni, írtó szánalmasnak találom, hogy véletlen minden teszten mégis jók a rönók és még mindig gagyi a szuzuki. Mert ez egy baromi nagy átverés, vagy valahogy mindig így sikerül a teszt, de akkor meg inkább lottózni kéne. Mindig kifogni jó francia autókat és szar szuzukit, az 2012-ben olyan, mint megnyerni az ötöst a lottón...

Plumper_ 2012.03.19. 12:05:01

@The Good Boy !: oké, Bp-en (vagy egyéb városon túl) lehet "sportolni", de ott meg 80/90/11/130-as sebességkorlátok vannak, ugye...:-]
tehát megint kérdem én, minek.

@Tomcy:
egy 600.000 Ft-ért megkapható használt japán motor pedig 4 mp alatt van 100-on.
ez autóban újonnan 15milliónál kezdődik.

The Good Boy ! 2012.03.19. 12:17:49

@Plumper_: ezen gondolatmenet mentén haladva: akkor minek Porsche, Ferrari Lambo gyár,vagy csak egyszerűen minek gyártanak (gyártottak) RS Focust 305 lóval, vagy M5 bömöst 507-el (most 560-al)?

Tudom nem volt ilyen kérdés, de én ennyiért inkább egy használt (mert már 5 milkától ahhoz is hozzá lehet jutni) Lotus Elise/exige kormányát választanám. Na az sport, igaz nincs benne hibásan működő passanger display, meg usb port, vagy használhatatlan hátsó ülés, és a kormány sem igazán túlszervózott:)

2012.03.19. 12:25:31

@ducatiboy: pl. egy KIA (csak hogy az ázsiai autóknál maradjunk). 4,5 millióból már egy gazdagon felszerelt dízel cee'd-et kapsz, 7 év teljes körű garanciával.
S azért designban is ég és föld a különbség a kia-k javára. Sőt, ha hozzáteszel fél milliót, már jönnek a sportage-ek. 4,5 millió az rengeteg, egy teljesen elrugaszkodott ár.

Plumper_ 2012.03.19. 12:25:38

@The Good Boy !: igaz, a legjobb a fapados. abban nincs minek elromlania. (mint a francia szutykokban) habár, mivel sportautó, egy kis csavar is 10szer annyiba kerül, mint a normál autóba. de nem is átlagpénztárcára vannak ezek szabva. szerintem 6milliós ár felett 5...10szer akkora pénztartalékkal kell rendelkezni bármilyen autó vásárlásakor.

The Good Boy ! 2012.03.19. 12:34:02

@Plumper_: "mivel sportautó, egy kis csavar is 10szer annyiba kerül"

nehogy azt gondold,hogy ennél a stiftnél ne lenne sokkal drágább bármelyik alkatrész, ami nem kompatibilis a mezei verziókkal. Az itt is aranyár kategória,mivel nincs hozzá után gyártott (évi 1-2 ezer autó miatt nem fognak noname kisiparosok ilyet gyártani), bontóban meg főleg ritka látvány lesz a sportstift alkatrész.

mondjuk az eliseben lévő 1,8-as toyota motor ott azért inkább bizalomgerjesztő, viszont az F asztmából származó index és ablaktörlőkarok pedig illúziórombolók

kewcheg 2012.03.19. 12:53:28

Csak kíváncsiságból utánajártam:a Swift bizonyos helyekről elhozható lenne kerek 4mihályért.(az is sok)a Twingonál majdnem helytálló a cikk, 3.5 körül lenne meg az autó.Sok ez,mindkettőnél, de szerintem így aránylanak egymáshoz igazából az értékek....

m.o.p. 2012.03.19. 12:56:30

Jó ez, 10 évesen kintről, akkor majd szívfájdalom és garanciavesztés nélkül lehet kipakolni és tovább hergelni. Az előző szériát elég közelről ismertem, nagyon tetszett. Majdnem utolérte a VTi Civiet.

Canga81 2012.03.19. 13:11:00

Én azt hittem drágább lesz... :) Az előző szériához képest kb 300.000.-el lett drágább lista áron. Ezen mi a felháborító? Aki megveszi kap hozzá még X db plussz légzsákot, bixenon-t, tempomatot, USB-t, erősebb motorot, 6. fokozatot, stb. És hozzáteszem hogy az előző sportokat is általában a vevők megkapták 3.5-4 mill. között, szóval reálisan ez is 4 körül fog majd kigurulni a szalonokból. Egyéb kérdés? :)

Canga81 2012.03.19. 13:12:53

@kewcheg: Na látom a kolléga már rá is tapintott előttem a lényegre ;)

V12 Power 2012.03.19. 13:16:59

Én csak azt nem értem, hogy ha úgyis 4személyes, és hátul csak két öv van, akkor minek hagytak 30 centi helyet közöttük? Hogy ha mégis be tud ülni két felnőtt, akkor biztosan belevágjon a seggébe az övcsat?

Swinn 2012.03.19. 13:18:28

Na de hol az alufelni? Hiába van rajta téligumi, tudom, de egy sajtókocsin akkor is kell hogy legyen alufelni, ha tél van, ha nyár!

átaludtammindent 2012.03.19. 13:21:52

@The Good Boy !: Ezt ki találta ki? Már olvastam máshol is. Azok a kapcsolók soha nem voltak f astrában. Csak g-ben.

midnignt se - kitiltotta az ommm 2012.03.19. 13:43:20

"Túlcsúsztak a fényszórók az elviselhető határon"
- Hat akkor mit szoljunk olyan szornyusegek lattan, mint pl osszes uj Hyundaiok, Nissan Juke, ujabb Peugeot-ok, es a tobbi. A mai autok rakfeneje ez a motorhaztetore felcsuszo lampa, es ezek kozt a Swift meg egesz elviselheto, sot jol all neki. De ha a kovetkezo generacional tovabb megy, mar ocsmany lesz.

Amugy ez egy pofas kis auto, es mar felnott valodi autova, nem ugy mint az elso trabant-potlek swiftek. Minden bizonnyal ugyanolyan megbizhato is. Sajnos a belsejeben - ranezesre a kepekrol - eleg embertelen muanyagok vannak, pl a hatso sorban a "karpitok" hozzak a Dacia Logan vagy a Lada samara szintjet. De az uleshuzat is izzaszto muanyagszovet. Ha ezek nem lennenek, megprobalnek kompromisszumot kotni a Skoda 120-bol kolcsonzott hatso futomuvel, es vennek egyet.

Hó apó 2012.03.19. 13:48:57

Ennél az autópótlónak az olcsóbban már Dacia Dustert, Chevy Cruset vagy Fiat Lineat lehet venni,
jobban felszerelve, dieselben.

Arról nem beszélve, hogy ott a Fabia Monte Carlo, ami meg nem egy kategória motorban és felszereltségben sem a Buzukival. És ugyanennyibe kerül.

midnignt se - kitiltotta az ommm 2012.03.19. 13:52:29

@switch: "...Csak ütköznöd ne kelljen a Corolláddal... "
- hulye duma.

@The Good Boy !:
"de én ennyiért inkább egy használt (mert már 5 milkától ahhoz is hozzá lehet jutni) Lotus Elise/exige kormányát választanám. Na az sport,"

+1.
Ha ilyen autom lehetne, ugyan nem erdekelne az astra indexkapcsolo es az egyeb mellekes dolgok.

Canga81 2012.03.19. 13:57:42

@Hó apó: Végülis az általad felsorolt autók mind a Swift Sport kategóriáját ostromolják...
De ha az általad említett családias autókat nézzük jelenleg ár szerint NEKED ebből a szempontból tudnám ajánlani a Renault Clio kombit, valami 2.2-ért hozzád vágják.

osze 2012.03.19. 13:58:44

@Hó apó: Fabia RS 1.4 TSI változat (DSG váltó) 5.8 milla.
Nem egy kategória, de az áruk sem az.

osze 2012.03.19. 14:01:30

@midnignt se - kitiltotta az ommm: Bátor ember vagy. :-) Netes képek alapján nyilatkozni a kárpitok minőségéről. Biztos érintőképernyős monitorod van és taperolod. :-)))

magyar_ellenállás 2012.03.19. 14:02:50

@Hó apó: Az a baj, hogy ez is négy keréken gurul, meg van neki kormánya, aztán csá. Nem igazán oszt vagy szoroz, hogy tele van nyomva "extrákkal".

Daciában gondolkodnék én is, Chevyt nem ismerem (azon túl, hogy tavaly nekem jött egy hátulról), a Fiat Lineáról eddig jót nem hallottam...

Régebbi Fabia meg Kia van a családban, de azon túl, hogy az én régi Swiftemhez képest űrtechnikát képviselnek, semmi pénzért nem cserélném el értük az enyémet.

Egyedül a helyet hiányolom a Suzukikból, de azt nagyon. Az, hogy ehelyett még mindig ilyen hülyeségeken törték a mérnökök a fejüket, szerintem nem jó irányba viszi a céget.

Hó apó 2012.03.19. 14:06:19

@osze:

akkor infónak:
Fabia Monte Carlo 110 LE, vörös-fekete, tele extrákkal 15.200 euro. Ausztria.

magyar_ellenállás 2012.03.19. 14:09:03

@magyar_ellenállás: Ha pl. az ótvar gyári rádió, a platónyi lámpa, a kulcs nélküli nyitás (volt ilyenem utólag beszerelve, horror sztorikat tudnék mesélni, miután egyszer rámzárta az ajtót, másszor magába a kulcsot, kivágtam, mint a szart) helyett egy szolid, egyszerű navigációt becuppantottak volna a műszerfalba, azt mondanám, hogy NI. :)

Hó apó 2012.03.19. 14:09:48

@magyar_ellenállás:

A Duster most nagyon jó vétel. Az Orlando a másik bomba vétel, de az más kategória.
A Cruse kifejezetten jó, a nagy dobás a kombi lesz belőle tavasszal.

A Lineáb-ől nem szabad benzinest venni, csak az alap dieselt. Azzal kevés gondod lesz, mert az van a legkevésbé szarrá "tuningolva" gyárilag.

kewcheg 2012.03.19. 14:11:48

A vetélytársai-amikből nincs sok- mind egytől-egyig drágábbak.A Twingo nem ez a méret, ennek a Clio felel meg.Ha ezt nézzük, a Swift ér(né) meg legjobban az árát, de kegyetlen elszállt pénzekről van itt szó. Nem is csoda, hogy a Suzukiból országosan néhány darabot fognak eladni, a többiből meg egyet se....

magyar_ellenállás 2012.03.19. 14:15:30

@Hó apó: "Fabia Monte Carlo 110 LE, vörös-fekete, tele extrákkal 15.200 euro. Ausztria."

De, ha magyar papírokkal akarod kitapétázni, az még + ktsg.

Daciából nekem a Logan MCV a non plus ultra, lehet, perverz vagyok, de abba tudnék pakolni, elférne a család és nem sajnálnám ütni. Még nem ástam bele magam nagyon a témába, de, ha lehet, kicsit combosítanám dusteresre, hogy az itteni fasza (föld-) utakon se brekegjen vissza, oszt hadd szóljon! :)

osze 2012.03.19. 14:18:19

@Hó apó: És ebben a magyar rendszám is benne van? Eredj te labanc a hazádba. :-)

Hó apó 2012.03.19. 14:42:11

@magyar_ellenállás:

Várd meg a Dacia Lodgy-t, 3.5 lesz az ára,
az lesz a nagy durranás. Nagyobb mint az MCV,
sokkal kényelmesebb, használhatóbb.
Most voltam a bemutatóján, elég kellemes versenyző.

Egyedül a motorja lesz gyenge, mert a régi 1.6-os dieselt teszik bele, az meg vagy 85 LE és nincs bajod vele, vagy 1XX LE, de akkor meg szívsz, mint a szívódiesel....

Persze... 2012.03.19. 14:43:45

@midnignt se - kitiltotta az ommm: "megprobalnek kompromisszumot kotni a Skoda 120-bol kolcsonzott hatso futomuvel, es vennek egyet" - muhahaha...

uarempty 2012.03.19. 14:59:20

@HUN_Sector: Hát a kiák kicsit kezdenek túlmenni a jóizlésen...szédülök és lassan hánynom kell, ha ránézek egyre a sok kóbor ívtől.Meghát..gondolom tisztában vagy vele, hogy egy i30 pl. 128 lóval? 5.7 millió forint...

Canga81 2012.03.19. 15:07:14

Nem értem még most sem hogy hogy kerülnek egy lapra a családi kocsik meg a Swift Sport... :) "Akkor inkább már egy ilyet, akkor inkább már egy olyat..." Csesszétek meg nem veszitek észre hogy ez a cikk nem nektek szól??! Minek írkáltok akkor ide? :)) Keressetek egy Dacia Lógennyes blogposztot és vitatkozzatok ott a Chevysekkel, meg a Kiásokkal, Hyundai-osokkal. Atttyaééég...
Amúgy meg ha lenne Suzuki Alto vagy Splash Sport, az lenne egy kategória a Twingo RS-el, a Swift meg már a Clioval van egy kategóriában, csak az árban tényleg horror hozzá képest, igaz erősebb is. Arra mit mondtok amúgy, az kinek és mire való??? Nem fér bele a család, meg a babakocsi? Muhhaha, a f@szt se érdekli nemdebár? Akkor ennél kit érdekel? :) Egyebet nemtok elmondani, kérem kaccsolja ki!!! :Đ

2012.03.19. 15:11:36

A Pista már vezetett Twingo Sportot meg Swift Sportot is. Szerintem maradjunk ennyiben. Viszont bárki ránéz a két autóra egyből látszik a méretbeli különbség, a Swift itt-ott néhány tíz-húsz centikkel nagyobb, nehezen mondható egy kategóriának. De még ha cipekedős sportos kocsi kéne és e kettő közül kéne választani akkor is a Twingo mellett raknám le a voksom. Az egy fiatal, jól sikerült konstrukció, a Swift meg egy régi és drága batár, ezzel nem lehet vitatkozni.

uarempty 2012.03.19. 15:21:05

@Bermuda: talán annyit, h a twingó egy jól sikerült "vízuális környezet" szennyezés :) swift sport meg mérfőldekkel letisztultabb, szebb (az előző, nem ez).Ha ennek a csomagtartója egy kesztyűtartó, akkor azé meg egy ajtó zseb.Ott meg már minek ad ki 3.5 milliót egy babakocsira?Vegyen smartot hayabusa motorral akkor, vagy egy gokartot.A twingo rs még értelmetlenebb.

Salafat 2012.03.19. 15:22:24

"Mert igaz ugyan, hogy patinás brit lapok istenítették,"

Nyílván a briteknél csak permanens hülyék vannak. A magyar autós-úságírónál van az igazság, ez is evidens. Nyílván. Én személy szerint csak olyant olvastam ahol a Citroen DS3-al volt összehasonlítva... itt pedig állítólag a Twingoval. A Totalcar nagyon régóta nem az ami volt.

Hó apó 2012.03.19. 15:24:35

@Canga81:

Úgy kerülnek a családi autók ide, hogy ez Cucuki is csak egy kisautó, amiből sportosat akartak csinálni.

Itt a lényeg (idézve a cikkből)
"A hatodik is ugyanolyan rövid, a 130-as tempóhoz 3500-as fordulatszám társul. Ha netán elkövettük volna azt a hibát, hogy hosszú útra indultunk, netán autópályára merészkedtünk, akkor ezen a ponton kicsit megutáljuk a Swiftet"

Nem Penny hajója 2012.03.19. 15:31:03

1. Tök jó cikk, mert megtudhattuk, hogy a Twingo és a Swift egy kategória. Remek. Várható KIA Ceed SW vs. VW Up! összevetés is?

Nem szívem csücske a Suzuki, de azért már ne a körtét hasonlítgassunk az almához. Pláne, egy szakportálon.

2. Nyilván az új autókat deklaráltan nem vásároló szerkesztőségtől nehéz lenne azt is elvárni, hogy átlássák az egyes autómárkák listaáras rendszerét, de:
Renault: nyomott listaáras árpolitikát folytat (a listaárból tipikusan keveset lehet csak alkudni).
Suzuki: magas listaár - ebből magas kedvezményszint.
-> nincs 800 ezer forint különbség a két autó (tényleges) ára között.

Tomcy 2012.03.19. 15:43:04

De várjatok már, itt most olyan kocsikat hoztok fel példának amik sima családi kocsik és semmi közük a sportossághoz.
Ezeket a kocsikat a sport bárhol bármikor körbeautózza, a kanyarsebességről nem is beszélve amiben baromi nagy a különbség.

butcher__ 2012.03.19. 16:05:49

@Bermuda: Mindenhol jobb időt megy a swift topgeartől kezdve laptamingon stb.. de nembaj :)

Hó apó 2012.03.19. 16:09:01

@butcher__:

Sőt, ha ragasztasz a SWIFT-re két TURBO meg egy SPEES matricát, akkor még 20-al többet megy....

lokids 2012.03.19. 16:11:52

Érdekes cikk. Süt belőle a swift utálat. Lehet, hogy a twingo nyersebb, de kisebb és ocsmányabb is. Ráadásul kevésbé felszerelt. Pedig sok más helyen dícsérték az új swift sportot.

Meg bírom, hogy mindenki más az árát szapulja. Sajna 4.5 millával olcsónak számít. Hasonló "erővel" rendelkező autót nem lehet kapni olcsóbban. Egy szaros Astra is 6 milla és az még 1.6 natúr, semmi extra. Nem a kocsi drága, mert a többi mégtöbb, a fizetésünk marad el az elvárt szinttől. :P

magyar_ellenállás 2012.03.19. 16:14:13

@Canga81: Úgy kerülnek egy lapra, hogy néha megnézzük a híreket, meg belenézünk hó végén az üres pénztárcába, és csodálkozunk, hogy épphogy futja benzinre. Aztán töri az ember a fejét, hogy miként lehet az istenverte nagy válság közepette, hogy

1. vannak, akik bohóckodni használják az autójukat
2. ha már arra használják, pont egy ilyen kis túlárazott, agyonelektronizált krumplibogarat vesznek erre a célra
3. a gyártónak hová gurult el már megint a gyógyszere

És próbál az ember kompromissziumokat kötni. Én pl. kihajítottam a hátsó üléseket, hgy pakolhatóbb legyen az autó, cserébe így az asszonyon kívül más nem fér be. (Gyerek még nincs.)

Maga a konstrukció (futómű+motor) nem rossz, de asszem, suzukiék kezdenek erősen háttal ülni a képernyőnek. :(

uarempty 2012.03.19. 16:18:48

@Hó apó: elég szánalmas, h hivatalos időkre, képes vagy ilyen telepi prosztó styleban gondolkodni :D

2012.03.19. 16:21:19

Azok akik itt dízel kiákat, logan mcv-ket, meg hasonló autópótlékokat emlegetnek, azok nem veszik észre hogy baromira nem ők a célközönség?
Legközelebb bömös cikknél kezdjétek el osztani hogy "hé' bammmeg ennyiér mán látott a manci házat a dunaparton-e!".
Almát a körtével miért kell...?

Ugyanez a véleményem a cikkről is. 2005-ös Swifttel (ami pár centivel kisebb mint ez) együtt tudtam élni 6 évig 190 centis magassággal, magam mögé befértem, soha helyszűkében nem voltam. Twingoba nem férek be. Akkor hol egy kategória?
A Twingo egy női bevásárlókocsi...

steve30 2012.03.19. 16:25:07

Hát persze,hogy már nem a mi autónk.Ez már nem lesz tömegcikk,de az olcsóbb alap modellek sem.Sőt itt már semmilyen új autó nem lesz az.Talán ha újra lenne lada samara,600-ezerért.Itt tartunk.Csóróvá tett emberek,akinek egy suzuki is már elérhetetlen.Persze tudjuk,európához tartozunk,csak az a baj,hogy csak földrajzilag.Szégyen az egész

osze 2012.03.19. 16:30:12

@magyar_ellenállás: Szerintem te tipikusan a Logan MCV célközönsége vagy. Akkor mi a bajod a Swift Sporttal, ami épphogy nem neked készül?

newtehen (egyszerű mint a faék - de működik) · http://avie.freeblog.hu/Files/tehen.jpg 2012.03.19. 16:32:43

Megszűnt a felvevőpiac...
Persze, mintha az emberek tehetnének róla, és nem a bankok kaszálták volna le az egész szegmenset, majd ráültek a lóvéra kivonva azt a gazdaságból.
Aztán lesünk, hogy senki nem vesz semmit, mert hova lett a lóvé?

2012.03.19. 16:33:46

@Hó apó: A Fabia Monte Carlo ennyi pénzért 105 lovat tud, vagyis egyáltalán nem a Sport Swift ellenfele, sokkal inkább az alap 1.2-es 94 lovas Swiftnek.
A Fabia 4 milláról indul, amiért full-extra 1.2 Sky limitált Swiftet kapsz, tetőablakkal meg minden extrával.
Van még kérdés?

2012.03.19. 16:36:33

@uarempty: az már hyundai. Csak a motor és az alváz közös, a designer különböző. A kia designere (Peter Schreyer)úgy tudom az Auditól lett átcsábítva. Ha méretben a swifthez hasonlót keresnék a kia palettájáról, az a RIO lenne. Az árlista:
3.149.000ft-tól 4.599.000ft-ig
www.kiamotors.hu/modellek/arlistak_prospektusok/
Azért az induló 1,2-es LX is durván felszerelt már.

Ha a Cee'd-nél maradunk:
3,3M-5,5M
Példának okáért egy 115 lóerős, 1,6 crdi turbós dízelmotorral felszerelt LX szintű ceed 4 millió most. Kevés dolog, ami ebben nincsen benne.

A fő probléma a suzukival az, hogy elhitték, hogy ők roomsterst, vagy mini-t gyártanak és ehhez igazították az árazásukat. Apropó, a Mini Cooper kb 4,3 milliótól indul. Szóval a jelenlegi suzuki nem ér többet 3 milliónál.

magyar_ellenállás 2012.03.19. 16:39:20

@GSX-R: Hagyjuk már ezt az avas marketingdumát... De most komolyan, szerinted MA Magyarországon ki ennek a terméknek a célközönsége?

Lehet, nem esett le, hogy most nem a márkát savazzuk (én régi Swifttel járok, mert erre futja, a céljaimnak pedig megfelel)...

Ha pl. a Suzuki építene végre egy rendes bódét valamelyik autója köré, esküszöm, nyomnék rá egy gigalájkot. De amit ezek itt művelnek, szerintem csak a szarral való gurigázás.

Mondjuk, nem kell ideológiát kovácsolni a jelenség köré, ha megveszik, az jó lesz mindenkinek. De, ha lenne 5 mihók a szütyőmben, én már nem vennék ilyet, az tuti.

poa ogapo 2012.03.19. 16:40:07

A suzuki fikázóknak, csak annyi, hogy ilyen olcsó népautó (figyelemmel a közösségi közlekedés alternatívájára) ami ennyire megbízhatóan üzembiztos és ezért is olcsóbb fenntartású soha nem volt. Balesetbiztonsága rossz.

Minden kocsit a maga helyén és funkciójában kell értékelni, de üzembiztonság, fenntartás tekintetében, melyik 7-8 éves mondjuk második gazdás fiat,ford,francia veszi fel vele a versenyt.

Autózni nem csak a gazdagok autóznak, hanem az is akinek 500eFt-os swiftje van. Ők a kizsákmányolt havi 100 ezer körül kereső honfitársaink.

A tesztelt példány nem ennek a rétegnek szól és nem is annak aki szégyenli egy suzuki használatát.

butcher__ 2012.03.19. 16:42:12

@HUN_Sector: Mini cooper 4,3tól indul és 75 ló és 13sec neki a 100, a futóműről ne is beszéljünk rotfl :D

2012.03.19. 16:44:26

A félreértések elkerülése végett, nem teljesítmény, hanem méret/ár/tudás kategóriában írtam a fentieket.

magyar_ellenállás 2012.03.19. 16:45:34

@HUN_Sector: Na, nekem is pont a mini ugrott be. Egyre többet látok az utakon, szerintem ha rajolni akar egy huszonéves, és megteheti, inkább olyat vesz, mintsem Suzukit.

Persze, tankolni szigorúan apu fogja azt is. :)

GSX-R (törölt) 2012.03.19. 16:46:26

@magyar_ellenállás: 1. Ez a te véleményed. Nem akarok személyeskedni, de hány éves vagy? Csak mert kétlem hogy a 40 éves családapák a célközönség. Sokkal inkább a 20-as, netán 30-as éveit élő fiatal, akinek se kutyája, se macskája, max. csaja, és rohadtul leszarja hány babakocsi fér be hátra.

2. Ki mondta egyáltalán hogy Mo-on akarnak ezzel eladási rekordokat döntögetni? Szimplán megcsinálták a nyugati piacra, és "ha már van" alapon itt is forgalmazzák imidzsépítési célból. Ugyanez a Kizashival is a helyzet.

butcher__ 2012.03.19. 16:46:59

@HUN_Sector: Akkor miért írod hogy nem ér többet 3-nál? Hogy ne érne többet mindenben jobb mint egy alap cooper a márka elismerését kivéve.

butcher__ 2012.03.19. 16:47:49

@HUN_Sector: Azt is simán megeszi gyorsulásba a kanyarsebességről meg ne is beszéljünk.

magyar_ellenállás 2012.03.19. 16:48:10

@butcher__: De akik az Olasz melót az anyatejjel szívták magukba, el fogják hinni, hogy aszfaltszaggató atoműrhajóban feszítHETnek, csak egy picit meg kell piszkálni. :)

2012.03.19. 16:48:23

@magyar_ellenállás: feltehetően a szuzik is 4-6 között, vagy felett esznek, szóval e tekintetben mindegy, ki tankolja :) Anno az ezredfordulón haverom trabanttal, majd barkassal járt, akkor még nem volt ilyen habzsi-dőzsi :) Én is egy kis fiestán kezdtem, persze magamnak kellett tankolni, s nem átallott télen 10 litereket enni városban. Szerencsére a mostani dízel ceed-em (azért példálózom ezzel, mert ezt ismerem) nyáron vígan elmegy 4,2-vel vegyesben. Ráadásul húz, mint egy hordozórakéta

Szűcslaci 2012.03.19. 16:49:46

mit akartok már egyfolytában a twingótól?

Mr. Jerkow 2012.03.19. 16:51:35

@butcher__: Olyan tdi-m van, amit a büdös életbe nem lepsz meg egy ilyennel, haver.

2012.03.19. 16:52:36

@butcher__: értem én... neked egy autó kell lámpától lámpáig gyorsulásra? Mert egyéb esetben kb van 1-2 másodperc a 0-100-ig való tempóban, ez pedig nem indokolja ezt a felárat.
Suzuki sport:
www.suzuki.hu/pages/display/auto/modellek/swift_sport/muszaki_adatok
Gyorsulás 100 km/órára (másodperc) 8,7
Azért ettől nem kell rettegni olyannyira...

2012.03.19. 16:57:34

@GSX-R: na, ez pl like: autoworld.files.wordpress.com/2008/03/suzuki_kizashi_3_concept_ny.jpg
Van formája. Persze ez sem a hazai vevőkre lesz igazítva, no meg csak prototípus. (eléggé audira hajaz)

Canga81 2012.03.19. 16:57:37

@magyar_ellenállás:
Ez nem az én kérdésemre adott válasz. Ilyen alapon semmilyen autós "szaklapot" vagy újságot ne olvass és főleg ne hasonlítgass, hanem nézz bele a pénzárcádba és állapítsd meg szépen, hogy neked még benzinre sincs pénzed nemhogy új autóra, így mi a fenének is nézegetsz Te ilyen alapon új autó tesztet, valamint alkotsz véleményt... Ilyet...! :)))
Tudod vannak az autóbuzik (állítólag a TC stábjából is mindenki ilyen), mint én is és még itt sokan mások, akik nem csak azért vesznek autót hogy eljussanak A-ból B-be, hanem élvezetesen szeretnék megtenni ezt, és nem igáslónak veszik az autót hanem közlekedni, netán még élvezni is azt. Netán tartanak még a hétköznapi autó mellé még egy "játszósat" is, pár százezer forintból összerakott, pályanapokon használt élményautót, mint akik most is kinnt voltak a Slovakiaringen, meg kijárnak a Hringre is. De tudod szerintem ezekből is fogunk majd látni párat ezeken a helyeken is, akárcsak az előző szériás Sportokból. Szóval az 1. pontra válaszolván vannak akik meg csak krumplit hordani használják az autójukat ezek szerint, mint mondjuk Te.
2. Az a kis krumplibogár nem annyira szar mint ahogy azt Te gondolod, beültetnélek egy körre a ringen valaki mellé.
3. A gyártónak akkor gurult volna el a gyógyszere ha pl ezt az autót beárazták volna 5-6 mill-ra, de nem ez történt. Eddig azért szidták a Suzukit mert állítólag gagyi minőséget kaptak olcsón (ezzel is vitatkoznék, hogy mihez képest) egy jó technikával párosítva, most meg az a baj hogy már túl elektronikázott, túl felszerelt, és drágább 300-al mint az előző... :)) Ez a tipikus ha van kalapja, ha nincs...

ColT · http://kilatas.great-site.net 2012.03.19. 16:59:03

@Hó apó: Az nem tűnt fel, hogy ez egy gyári sportváltozat? :D
A dízel Duster nem ez a kategória, nem egy célra készült a két autó.

magyar_ellenállás 2012.03.19. 17:01:28

@GSX-R: "Sokkal inkább a 20-as, netán 30-as éveit élő fiatal."

Jaja. Néha be kéne kapcsizni a tévét, hogy körvonalazódjon a fentebb említett korosztály jövőbeli sorsa. :/

De ne úgy legyen!

"Ki mondta egyáltalán hogy Mo-on akarnak ezzel eladási rekordokat döntögetni?"

Megmondom őszintén, nem tudom, hol fogják majd árulni. Európában biztosan bukta lesz.

Fél szemmel rálestem a marutis árlistára, ott átszámítva 3 millióért adják a full extrásat. Kérdés, ott mennyi az átlagfizetése a 20-30-as korosztálynak.

A Kizashit itthon ugyanígy túlárazták (ráadásul el is batyták), de ezt annak idején kiveséztük.

magyar_ellenállás 2012.03.19. 17:05:53

@Canga81: "Eddig azért szidták a Suzukit mert állítólag gagyi minőséget kaptak olcsón..."

Jujuj. Te még ott tartasz, hogy ami drágább, az biztosan jobb is?

A vezetési élményről: én a régi Swifttel megtett minden km-t mai napig élvezek (igaz, nem teljesen gyári konfig). Most tekerem bele a 163ezredik közös km-t.

Azt nem élvezem, hogy egyre több a hülye az utakon. Meg úgy általában. :)

Hurri Kán 2012.03.19. 17:10:03

Gondolom kb. annyi fogy majd belőle nálunk, mint mondjuk Kizashiból...

GSX-R (törölt) 2012.03.19. 17:16:28

@magyar_ellenállás: Látom nem érted...

"Európában biztosan bukta lesz."

Miért is?

Canga81 2012.03.19. 17:19:44

@magyar_ellenállás: Jujujuj, neeeeeeeem, a Te régi "nem teljesen gyári konfig" Swifted már biztosan van olyan jó mint az előző új Swift széria, mert biztos tettél rá egy szőrme kormányvédőt, teszkós bikszenonnal meg pár okossággal ahogy ezt szokták... Szeretek én vitatkozni, de csak ha van kivel... Abban viszont absz. egyetértek veled, hogy egyre több hülye van

w a s d 2012.03.19. 17:40:11

Azért az nem hangzik rosszul, hogy pl. az autobildben is megverte a DS3 meg a Fiesta 120-130 LE- s 1,6 szívó változatait az ő összehasonlításukban.

papa33 2012.03.19. 17:44:22

@abc: ezért jó megvenni néhány évesen,

gond egy szál sem.

És ezért újként megvenni, tizenévig használni szintén megérte, már úgy, hogy 3 milla alatti új áron ha sikerült, és igen, mindig lemegy az új ára is. Ez is lesz újonnan 3.3 milla kb 1 év múlva. És ettől ez a frenetikus árveszteség.

Amúgy nem csak Suzukit lehetett 0/120 hóra megvenni...

És sokan megirigyelték megbízhatóságát, fenntarthatóságát. Nagyon sok ember végigkínlódta életét Trabant-Waresz-Dákó Lada vonalon. Nos, ha nem fiatal az ember, az állandó szerelési igénnyel tele lesz a hócipő, és jött a Suzuki, meg a nyugalom.

És nem kisebb az effektív csomagtartója mint a Ladának, ugyanis annak egy nem kis részét elfoglalták a tartalék alkatrészek és szerszámok...

2012.03.19. 17:45:03

@uarempty: Szubjektív hogy kinek mi tetszik, szerintem a Twingo arányosabb és szebb mint az új Swift.

@butcher__: Ne kezdjük már el ezt a köridős összeméregetősdit, nem azon múlik egy személyautó (gondolom nem pályanapozni vesz az ember Twingot meg Swiftet) sportossága hogy milyen köridőket megy. Egyébként én is és mások is leírták hogy nem feltétlen egy kategória a kettő, van aki a Twingoba be sem férne, de én a kettő közül még mindig Twingo-párti vagyok.

attila7575 2012.03.19. 17:48:24

Ha úgy 1 millióval olcsóbb lenne, akkor lenne helyén az ára.

Sausage 2012.03.19. 17:51:56

En csak azt nem ertem teljesen, hogy egy sportos kivitelnel miert csodalkozik Omm azon, hogy a 6. nem kímélő fokozat. Ráadásul még csak extrém rövidnek sem nevezhető. A kipuff hangolása ugyanezt a kerdest veti fel.

magyar_ellenállás 2012.03.19. 17:52:25

Ez van, mikor valaki elfelejti kilépni az indából.

w a s d 2012.03.19. 17:54:47

@Bermuda: "gondolom nem pályanapozni vesz az ember Twingot meg Swiftet"

A szóban forgó Twingot meg Swiftet könnyen lehet, hogy azért veszik meg többen is.

GSX-R (törölt) 2012.03.19. 17:59:48

@hadiösvényen: Látom több indád is van. Namind1.

Miért ne venné meg a kutya sem? Az előző sportot is vitték mint a cukrot. Ha bukta lett volna, nem csinálnak ebből is sportot. Ez alig drágább mint a "régi" de erősebb és sokkal több extra van benne, jobb a törésteszt, stb...
Nem lesz ez bukta, ne aggódj. Van élet Mo-on kívül is. ;)

2012.03.19. 18:01:22

@w a s d: Persze csak a DS3 nagyobb, nehezebb és a sportváltoaz belőle 200 lóerős. A 120 lovas DS3 a fapad a kategóriájában, legegyszerűbb utazóverzió, nem sportos autó. Az új Fiestából meg még nem is készült sportos változat, azzal hasonlítgathatják. Egyébként pont ezért is kuriózum a Swift Sport, mert az ő kategóriája a Clio, 207, Polo, Punto, Colt lenne, ezen autók sport változatai azonban rendre lehagyják őt teljesítményben. Van neki egy jó futőműve meg egy sportos vezetési élménye, de nem lehet összehasonlítani kategóriatársaival. Úgyhogy ne csodálkozzunk hogy Omm és mások is a Twingoval vetik össze.

zeddez 2012.03.19. 18:11:57

@Mr. Jerkow: max eloször elmentek a KFF-hez és ha még azután is van forgamid, gyorsulhattok :P

w a s d 2012.03.19. 18:12:53

@Bermuda:

Sportos Fiesta:

www.ford.de/Pkw-Modelle/FordFiesta/Ausstattungsvarianten

Fiesta S:
"- Dachspoiler, groß, im speziellen Design
- Doppelte Auspuffendrohre (i.V. mit Benzinmotor)
- Frontschürze mit integrierter Frontspoilerlippe in Kontrastfarbe Silber
- Heckschürze mit integriertem Diffusor
- Kühlergrill in „Sport"-OptikPedalerie mit Aluminium-Auflagen
- Sportfahrwerk
- Sportsitze vorn, beheizbar"

Azért ezek többnyire a sportosnak szánt autók részei. (Persze, nem a csúcs Fiesta, mert majd lesz ST kb. 180 LE- vel.)

A DS3 az lehet, hogy még kevésbé sportos felszereltségű volt.

www.autobild.de/artikel/citroen-ds3-ford-fiesta-suzuki-swift-test-2801891.html

uarempty 2012.03.19. 18:17:57

@Bermuda: "Egyébként pont ezért is kuriózum a Swift Sport, mert az ő kategóriája a Clio, 207, Polo, Punto, Colt lenne, ezen autók sport változatai azonban rendre lehagyják őt teljesítményben."

Hm, hát ilyeneket én is tudok bármikor, bármiről, bárhol írni.Hivatalos eredmények, hivatalos tesztpilótákkal és hivatalos pályáról jöhetnek.Amíg ezeket nem linkeled, addig csak olyan vagy ezzel a kijelentéssel, mint az egyszeri móricka.

w a s d 2012.03.19. 18:19:31

@w a s d: Clioból még van elvileg egy gyengébb, de sportos változat:

fastestlaps.com/cars/renault_clio_iii_gt_16.html

samot 2012.03.19. 18:32:09

A németeknél összehasonlitàsi teszt volt:
Suzuki Sport
Citroen DS3
Alfa Mito 1,4-es
Honda CR-Z
A Suzuki a 2.helyen végzett a Citroen DS3 mögött!
Akkor annyira rossz auto nemlehet,söt a németek azt irtàk rola,hogy kanyargos utakon,csak a hàtàt nézi a màsik 3 tesztauto!Egyedül a 160NM-t talàltàk kevésnek!(durchzugsswach).Habàr ugylàtom,sokan szégyenlik otthon venni,mert ott rakjàk össze!Tipikus magyar szokàs!

zeddez 2012.03.19. 18:33:09

Amúgy meg 4-4.5M-ért inkább vennék egy 1 éves TJET Grande Punto-t, ami legalább így megy, és nagyobb is, rugalmasságban körberöhögi ezt a SSS-t, két pillanat alatt fel lehet pattintani rá a 155Le-s Bravo TJET Sport prg-t, akkor meg már főleg a kanyarba sincs ez az SSS.
1800-tól 200Nm-t tol, Bravo prg-vel meg 230Nm-t, és ez még mindíg tök gyári.

Az meg, hogy papíron 136LE üveghangon az pont semmit nem jelent, hiszen Caroll Shelby is megmondta: a lóerő adja el az autót, de a nyomaték nyeri meg a versenyt. ;)

2012.03.19. 18:36:49

@uarempty: Elég közismert adatok, szerintem mindegyikről volt már teszt TC-n :D
Linket nem keresgetek, ha akarod ellenőrizd le, de ha csak ez nyugtatja meg a kis lelkedet:

Autó / lóerő / 0-100 formátumban:

Mitsubishi Colt Ralliart / 150 / 7,6s
Peugeot 207 RC / 175 / 7,1s
VW Polo GTi / 180 / 6,9s
Abarth Gr. Punto / 155 / 8,2s
Suzuki Swift Sport / 136 / 8,7s

zeddez 2012.03.19. 18:40:18

@Bermuda: egy pályanapon többet ér egy jobb futómű, mint egy 2x akkora teljesítményű motor, főleg ha az vmi vasbálna bódében van. Az összkerekes turbós Subaru-kat is meg lehet szopatni kanyagós pályán egy FWD autóval, pl a Hring-n

Vagy pl ott volt erre jó példaként rally-ban Philippe Bougalski a csak szivó és csak elsőkerekes Xsara-val, amikor az összes WRC-t úgy cigire vették a Korzika rally-n 11-12éve, ahogy kell.

butcher__ 2012.03.19. 18:40:23

@Mr. Jerkow: Ja ismerjük az olyan tdi-ket, turbó csere 10ezrenként 500ezerér rotfl :)

lokids 2012.03.19. 18:40:55

@zeddez: Nézegetem ezt a Fiatot, de nem értem mire mondod, hogy ott hagyja a swiftet. 140 paci vs 136. De 200 kilóval nehezebb. Kanyarban esélye sincs. 200 kiló nagyon sok kanyarodás közben, és ott mindegy , hogy 100 vagy 400 lóerő van a motorban. Kanyarból kigyorsítva lehet gyors, de kétlem, hogy a sokkal nehezebb kasztnival rugalmasabb lenne.

ommm 2012.03.19. 18:42:05

@Tomcy: Barátom! Egyelőre nem tartunk ott, hogy az importőrnél futóművet is választhassunk a tesztautóhoz, ahogy azt sem szabhatjuk meg, hogy ugyan, adják már ide semi-slick gumikon. Ahogy azt a cikk végén jeleztem is, plusz száz a Cup futómű a Twingóhoz, de nem hinném, hogy annak meg nem léte felborította volna a sorrendet. Egyszerűen az RS elevenebb, zsiványabb és fordulékonyabb. (A Suzuki is hozhatta volna az általad linkelt futóművel a tesztautót, csak hát: drága.)
Béke

butcher__ 2012.03.19. 18:43:12

@Bermuda: Az árakat is oda kéne írni :)

lokids 2012.03.19. 18:43:47

@lokids: Basszus, rossz autót néztem. :D
Bravot néztem a punto helyett. Nem szóltam.

Bár puntóból meg nem látok ilyen erős motorral szereltet. :P

butcher__ 2012.03.19. 18:44:14

@Bermuda: Azért írtam a köridőt mert azt írtad hogy lomha dög :D

butcher__ 2012.03.19. 18:46:01

@HUN_Sector: Nem is azt írtam nagyon jó idő csak az középkategória nagy részét hozza amik árban jóval drágábbak. Nye :)

samot 2012.03.19. 18:46:18

@lokids: Kanyarban leveri lazàn a Fiatokat a Suzuki!Ez több mint biztos!

ommm 2012.03.19. 18:47:14

@Vincenzo90: "hogy véletlen minden teszten mégis jók a rönók és még mindig gagyi a szuzuki"

Kérném ide a listádat ezekről az esetekről, ha lehet.
Itt a Twingo RS és a Swift Sport a két főszereplő.

ommm 2012.03.19. 18:50:50

@kewcheg: A Clio RS teljesen másik liga. Nem kicsit, nagyon. Az már komoly cucc, ez még inkább játék.

ommm 2012.03.19. 18:52:33

@Salafat: "Én személy szerint csak olyant olvastam ahol a Citroen DS3-al volt összehasonlítva..."

Igen, mi vagyunk a hülyék. Szerintem nézz ennek utána még egyszer. Kezdd az EVO-nál...

PiszkosFredi 2012.03.19. 18:52:45

Nyitott szemmel kéne járni azokon a banki telephelyeken. Nem csak Suzukit vettek vissza a sok okostól, aki túlnyújtózta magát.

zeddez 2012.03.19. 18:53:15

@lokids: akkor csak nézd meg a nyomték göbéjüket is mellé
Pl a GP simán 200Nm felett van 2000-nél is már, a SSS meg csúcsban tud 160Nm-t. Aztán számold ki részterhelésen az aktuális pillanatnyi tömeg/LE arányukat :P

papa33 2012.03.19. 18:53:44

Nem az a baj hogy ez drága, hanem hogy a sima Swift sem olcsó, mellesleg egy arasszal hosszabban, 100 literrel bővebben nagyon sok autónak, Polo-Fabia, kisebb Peuk, Clio, esetleg Mazda2-Fiesta konkurense lenne, kissebb autónak ott a Splash... nagyot lőnének és nem annyira nálunk, mint egész euban. A motorkerékpár műszerfalú Aveot, Twingot én hagynám...
És a sima Swiftet az UP vonulat lenyomja.

Nem értem ezt a Swiftet mért kell fikázni, végül is nagyon jó autó. A méreten kívül, amitől családinak kevéssé jó, kb Ignis volt utoljára családi, épphogy... árban is és jókor jelent meg.

Családi az az autó, amiből csak ez az egy van a családnak. 2 személynek jó persze...

Z o z ó 2012.03.19. 18:56:59

Az a "baj" a "Vályi Pistás" cikkekkel hogy utána mindig rákívánok az adott autóra...és az "egyszer kell egy ilyen" lista már kezd túl hosszú lenni:D

úgy kipróbálnék egy ilyen Twingo RSt...(na persze a Suzi is érdekelne:) )...autószalonok szoktak ilyen jellegű nyílt napot tartani, vagy ez csak a motorszalonoknál divat?

butcher__ 2012.03.19. 18:57:47

@ommm: Én tisztelettel azt kérdezném hogy lehet a twingo elvileg 133 ló 8.7-et írnak a 0-100-ra, az előző ss 125 ló 8.9-et írnak, és mégis az ss simán 1 kocsit ver rá. Tehát a kérdés hogy melyik gyártó hazudik :)

Amúgy sztem mindkettő megéri a pénzét, csak azért kíváncsi lennék mi az ilyen adat csúsztatásokról a véleményed, vagy hogy lehetséges ilyesmi.

zeddez 2012.03.19. 19:00:47

@butcher__: ...vagy ki, hogy' tud vezetni :P

butcher__ 2012.03.19. 19:01:32

@zeddez: topgear-be hozták is vagy 2 kocsit vert rá szóval sztem mondhatjuk(?) hogy ez tény :)

samot 2012.03.19. 19:02:52

@butcher__: Az önsulynàl van a difi!
A Twingo Gordini Rs 133LE,de könyebb mint a Suzuki!

butcher__ 2012.03.19. 19:06:02

@samot: Én úgy látom a "sima" rs is 133 és mindkettő 1050kg de lehet rosszat néztem?

uarempty 2012.03.19. 19:06:56

@Bermuda: Ezeket én is tudom.Másrészről, az árakat nem ártana feltüntetni (hamár a twingonál is meglett ugye említve - nyilván nem véletlen - ). Harmadrészről, ez megint nem bizonyít semmit, csak azt, hogy amiben 2x annyi ló van, az gyorsabban megy.Úgy gondolom ez logikus.

butcher__ 2012.03.19. 19:08:42

@Z o z ó: Suzit simán elviheted próbakörre ha van az adott szalonban.

uarempty 2012.03.19. 19:12:08

@papa33: Pedig az új aveo az, ami egy arasszal nagyobb :D és az rs abból is 136 ló lesz vagy mi...csak 1.4-es motor, kicsit több tartalékkal.Nem mindegy..ha lenne esze suzukinak egy megújított swiftet hozna 4.15-4.2 métereset mondjuk, hasonló dinamikus formával és 1.2 , 1.4-es turbós és nem turbós motorokkal...abba pedig rakhatna akár egy 1.8as blokkot is.Szerintem 100x nagyobb siker lenne mint ez az 5 centis tengelytáv növekmény...

Dr. GGG77 2012.03.19. 19:19:16

Azt hiszem az ár végképp eldönti ezt a versenyt a Twingo javára.
Bár a Swiftnek nem inkább a Clio lenne az ellenfele (méretben)...?

lokids 2012.03.19. 19:24:11

@Dr. GGG77: Méretben a Clio. De az árban drágább. És erősebb. Viszont ha valaki nayon hiányolja az erőt, tegyen fel valami feltöltőt az 1.6-os motorra. 180 paci körül már szépen megy. És talán még mindig olcsóbb mint a 180-200 paci körüli társai. Bár nem tudom a motor élettartamát mennyiben befolyásolja egy töltő.

Danubius 2012.03.19. 19:25:08

Nem tudom miért kell annyit keseregni... A suzuki gyártója választott. Olyan családokat szolgálnak ki ahol van igény második autóra is. Méretben az 1. swift is második autó, csak az ára miatt terjedt így el. Minden rendes szomszédos országban gyártanak egy modellt ami kiszolgál két felnőttet és két gyereket (ceed, logan, clio, G mercsó:)), de nálunk nem (nem megfizethető A3, B). Lehet hogy ez politika. Csak egy gyerek kell neked paraszt:-(

uarempty 2012.03.19. 19:29:09

@ommm: komoly cuccról jut eszembe www.youtube.com/watch?v=IgbnfdnuSKE

a cliót csak viccnek szántad gondolom.

victor vacendak 2012.03.19. 19:36:09

@zeddez: ha ugyan az a sofőr viszi mindkettőt (nem egy időben persze :-), akkor aligha. Maximum, ha az FWD-t Sumi vezeti, a Subarut meg te...
És pályán, ahol az FWD a kanyarban csak néz, egy 40/60 beállított AWD simán ott hagy.

Tomcy 2012.03.19. 19:43:22

@HUN_Sector: De Ceed 12secces idejétől sem! Az meg hogy hogyan húz csak az érzés, én meg visszarakom 2-be és leforgatom 7300-ig a sportomat és kb cseszheted a mozdony érzést.

A régi sportnak 8,9 volt a gyári gyorsulása és nekem egy kipufogótól meg direktszűrőtől 7-8 tizedet javult a gyorsulása, ami bőven jó!

Plusz ha megnézed szinte bármelyik csoda tdi-t gyárilag hiába 160Le a gyorsulása alig van 10sec alatt ami durva szerintem...

A miniről meg annyit, hogy 2. szomszédunk feleségének volt egy Cooper S még a kompresszoros változat(amig össze nem csukta), és amikor kipróbáltam menni nem nagyon ment jobban de ami durva volt, hogy 1-ből 2-be váltáskor a kezembe maradt a váltógomb!!!!!!!!!!
Bazzzzz egy 7millás kiskocsiban!!!!
Plusz az elektronika nem engedte kikapcsolni az ESP-t sem bármit csináltam, az ülés egy határ szar volt, semmit nem tartott(a sportté sem váltja meg a világot de sokkal jobb) plusz a 177cm-el nem fértem el benn olyan szűk volt elöl, a kormánya is elég szar volt, szóval pont a lényeges dolgokban volt rosszabb mint a swift, egyedül a futóműve ami jó, de kb ennyi.

butcher__ 2012.03.19. 19:43:33

@uarempty: Aki le vicc-ez egy 200lovas clio rs-t és gtr-es videókat linkelget arról egyértelműen lerí hogy életében nem ült komoly kocsiban.

uarempty 2012.03.19. 19:48:31

@butcher__: szerintem, akkor te csak védd tovább a kis játékautódat :) a nagy "komoly" cliós témába meg ne szólj bele.

sherlock homeless 2012.03.19. 19:52:02

az elején arról szólt a vita hogy ne hozzuk az almát a körtéhez, erre egy komoly pali meg idehoz egy dinnyét...

kewcheg 2012.03.19. 19:53:50

Túl mindenen,azt azért jó néven venném a TC-től is,mint magyar!sajtóorgánumtól, hogy ha pozitívan nem is diszkriminálnak egy itt gyártott japánautót,azért le se nyomják.Csak azt nézzük,hogy mégis itt van ez a gyár 20 éve,itt fizeti amit kell,nem mentek el mint anno a Ford meg az Opel(jó,tudom az Opel gyárt itt valamit)csak ad munkát közvetve többezer honfitársunknak,és most már nem is minimálautókat gyárt,sőt....Én mondjuk Osamu Suzuki helyében úgy itthagytam volna ezt a kócerájt vagy 15évvel ezelőtt,az összes sznob,barom politikussal együtt-akik soha nem voltak képesek állami megrendelést adni nekik- bezárólag a féknyomos alsógatyában otthon a tv előtt Suzukit fikázó panelproliig,hogy a fal adta volna a másikat...Oszt jött volna ide a Tata Nanókat szerelni össze,na nem tudom ahhoz mit szólt volna a sok okos....

Dr. GGG77 2012.03.19. 19:59:31

@uarempty: Gondolom a sarki lángossütőt is hozzáméred az Onyxhoz...

Tomcy 2012.03.19. 19:59:32

@ommm: Pedig szerintem pont borult volna a sorrend, azért ha megnézed a plusz ültetés, keményebb gátló stb ez mind ezt eredményezi, mivel futómű ugyan az a konstrukció mindegyikben, makkk elöl, csatolt hátul.

Tudom hogy a tesztkocsi összeállítását nem Ti szabjátok meg és tök logikus lépés volt a rönyó részéről a Cup verziót adni minden teszternek, de azt a pár % plusz a cup futómű adja, persze ettől még a twingo is jó kocsi és a szememben nagy elismerés a rönó felé, hogy szinte minden kategóriába megcsinálta az RS verziót és ha nem lennék ennyire japán autó fun akkor simán vennék egy clio RS CUP-ot, mert zseniális amit csináltak vele.

butcher__ 2012.03.19. 20:21:53

@uarempty: Látom fáj az igazság :)

magyar_ellenállás 2012.03.19. 20:23:20

@kewcheg: "Én mondjuk Osamu Suzuki helyében úgy itthagytam volna ezt a kócerájt vagy 15évvel ezelőtt,az összes sznob,barom politikussal együtt-akik soha nem voltak képesek állami megrendelést adni nekik..."

Ez nekem is rohadtul baszta a csőrömet mindig is... Voltak, ugye, rendőrségi Swiftek, de, ismerjük be, sem az 5ajtós, sem a Sedan nem megfelelő a célnak. De könyörgöm: önkormányzatoknak, ilyen amolyan állami intézményeknek lótifutizni tökéletesek lettek volna. Vitara meg mehetett volna orvosnak, kmb-nak vagy mittudomén.

Sajnos, ilyenkor látszik, hogy a Suzukinak valóban nincs olyan modellje az európai piacon, amivel "reprezentálni" lehetne, hogy tossza szájba Budai Gyulát is egy kanegér.

2012.03.19. 20:26:18

@zeddez: a lóerőről csak annyit, hogy a btr-80-as csapatszállító páncélos 8 hengeres, 10000 köbcentis motorja csupán 200 lóerős :)

uarempty 2012.03.19. 20:27:29

@butcher__: te bamba vagy :D nem veszed észre, hogy épp azt a kocsit akartam megvédeni a játék autós degradálástól, amiért te itt kaparsz?mert ennyi erővel kinek mi a játék, kinek mi a komoly.Semmilyen igazság nem fáj, mert a skylinet is letojom meg a cliót is.

butcher__ 2012.03.19. 20:35:38

@uarempty: Ja, hopsz elvesztem a sok kommentben bocsi :)

ratsche (törölt) 2012.03.19. 21:14:50

@kewcheg: Mi köze mindennek a termék minőségi problémáihoz?

ommm 2012.03.19. 21:17:15

@butcher__: Hol ver rá egy kocsit? Én saját tapasztalatokból dolgozom.

ommm 2012.03.19. 21:20:52

@kewcheg: "Én mondjuk Osamu Suzuki helyében úgy itthagytam volna ezt a kócerájt vagy 15évvel ezelőtt,az összes sznob,barom politikussal együtt-akik soha nem voltak képesek állami megrendelést adni nekik-"

Azért ugye nem gondolod, hogy tényleg semmi haszna nem volt és nincs a Suzukinak Magyarországból? Tudtommal voltak állami megrendeléseik is (VPOP-s Vitarák?), az már más kérdés, hogy az állami tendereket nem Swiftekre írják ki...

kkn 2012.03.19. 21:23:58

Miről írnak, hogy lassan rájöttek, a külföldi piac kell? Ki hitte azt, hogy a Suzuki a magyar piacból él?
Azért egy autós újságírónak az kellett volna, hogy jelentsen valamit, az évi kevesebb, mint 30E autó a csúcson a 220E évi termelés mellett sem igazán azt mutatta, hogy mi tartjuk el a Suzukit.
Már több, mint tíz éve a Suzuki termelésének kb. 10% a magyar piac. Most annyi történt a válságkor, hogy a 10 lecsökkent 1-re. Már a '90-es években is az export volt a húzóágazat, csak a magyaroknak is feküdtek eddig az árak.

Gpety 2012.03.19. 21:28:29

Egy fontos kérdés, amit eddig minden tesztnél "elhallgattak" az autóval kapcsolatban: örökölte az előd azon hatalmas hibáját, hogy min. 98-as oktánszámú benzin kell bele?

The Good Boy ! 2012.03.19. 21:30:51

@átaludtammindent: nem volt soha opelem,így bocs, hogy tévedtem, hogy F vagy G. Nem ez a lényeg,hanem hogy visszatetsző egy ilyen szuper élményautóban az opel alkatrész (még ha vele együtt készült a speedster, akkor is.

nick: 2012.03.19. 21:32:40

@butcher__: 1.6-os meg 2.0-s autókat ALÁZNI???!!! :-DDDDD
ez nagyon jó! :-P

...és amúgy mi kell ahhoz, hogy én is érezzem ezt a fajta kihívást?! ;-)

:-DDDDDDDDDDDD

(bocs, kész, asszem eposzi szintre jutottunk ezzel...)

butcher__ 2012.03.19. 21:40:39

@nick:: Röhögjél csak pont így szoktak vigyorogni lámpánál az okostojások mint te aztán tükörben látom már csak bután néznek hehe, nézzél szét kicsit adatok terén sztem mielőtt így jársz te is :]

R.Norbi 2012.03.19. 21:41:23

Tipikus Suzuki... Rövid áttételek,hogy erősnek tűnjön aztán a motorja kb seholsemmi.
Nem hiszem el,hogy az 1.3-as motorjuk 93le. Az 1.4-es régi Fabia chiptuningal(kb 85le) és +100kg-al lazán megette!!! Mondták nekem előttew is h a suzuki veri a nyálát h milyen erősek a motorjaik azt közben semmi. ez az új swift sport is szerintem egy hulladék. gagyi az egész. az előző swift sport sem volt nagy durranás pedig az is álítólag bőven 100le felett volt... utálom a suzukit és a suzukisokat :) verik a nyálukat,pedig az egészről a tesco gazdaságos jut eszembe... tuningolják őket mint a zsigulikat,a hangjuk nagy de sehol semmi erő. a suzuki csak motorozásban jó!

butcher__ 2012.03.19. 21:48:18

@ommm: Ezt találtam hirtelen: www.youtube.com/watch?v=m81afvOq4yM
Amúgy 400on 16 - 16.5-ket szoktunk menni, twingoval én nem akadtam össze csak az időt láttam 16,7 volt a legjobb.
Mondjuk ez most nem fontos kérdés csak simán kíváncsi voltam mi a véleményed az ilyen gyári adatok misztériumokról, nyilván mind a két kocsi tökjó ez a pár tized rohadtul részletkérdés :>

R.Norbi 2012.03.19. 21:50:29

@Tomcy: neked annyit mondok,hogy egyszer gyere állj ki az 1.6 VTI-m ellen! :) teljesen gyári. forgalmiban fogadok veled,hogy 2-3 autóval odaverlek 400méteren. sok suzukis keménykedik de 5500-as fordulatnál nem viccel a kis honda :) ezt mindenki jól tudja... 5499-nél kb 80-le van az első keréken de 5500-nál már 130 és meg sem áll 8000-ig és 160le-ig. és az is csak egy változó szelepvezérlésű szívó benzin és 1.6-os!!! :)

butcher__ 2012.03.19. 21:51:42

@R.Norbi: Nyilván a vti veri nem is mondta senki hogy igen :)

butcher__ 2012.03.19. 21:59:18

Azért örülök hogy a chiptuning előkerült szívó motornál :)

R.Norbi 2012.03.19. 22:04:36

@butcher__: Én ezzel csak arra célóztam,hogy akinek Suzukija van és azzal dicsekedik,hogy neki 1.3-as és majdnem 100-le mondjuk egy octavia tour meg 1.6 mpi 100le és h 300ccm-el kevesebb a suzuki mégis majdnem ugyan azt tudja... igen ám de papíron 93le egy suzuki valóságba 80-nál nem több szerintem. és ez az új sport swift is 136le elvileg... szerintem 115-nél nem több... meg keménykednek ha odavernek egy 1.2-es corsa-t :D azonos köbcenti vagy afelett kell keménykedni :)

butcher__ 2012.03.19. 22:06:59

@nick:: Ja amúgy az vesse rám az első követ aki nem élvezi ha valakit legyorsulhat. Az hogy milyen kategóriában az nyilván ki mit engedhet meg magának. Tudod kis pénz kis foci :>

butcher__ 2012.03.19. 22:11:03

@R.Norbi: Hát nem tudom már így 1.3 mit bír de én a 400 méteres időt szoktam nézni az sok mindent elárul valóságosabb mint a gyári 0-100-as idők.
Senki nem írt amúgy 1.2-es corsát, pont 2.0 tdi-k volt említve, de mint írtad vti akkor nem kell bemutatnom hogy ezek szoktak főként meglepődni.

zeddez 2012.03.19. 22:21:44

@R.Norbi: cöcöcöcö...ekkorát a turbós benzinesek sem rúgnak, pedig ott elég jól emelkedik a nyomatékgörbe, amikor betölt a csiga 1.2bar-ra :P

zeddez 2012.03.19. 22:28:42

Amúgy meg pont a VTI-nél gyárilag ott van a vezérlésváltás, ahol a két vezermű profil görbéje metszi egymást, úgyhogy ott ez a picsánrugós elindulás, hogy 100pm alatt eccercsak beleugrik 50lóerő, az pont nincs.
A hangja változik meg, a nagyobb öblítés miatt, de az autó nem hanggal megy.
Ez csupán mentális lóerőket ad. :P

w a s d 2012.03.19. 22:49:36

@zeddez: Ha igaz, amit a wikipedia ír, és a teljesítmény=(ford.sz. x nyomaték [lb·ft])/5252, akkor ha a VTI max 111 lb·ft nyomatékával számolunk (amit elvileg 7000- es fordulaton tud), és átrendezzük az egyenletet:

(teljesítmény x 5252)/nyomaték [lb·ft]= fordulatszám, akkor (130 x 5252)/111=6150,99 jön ki fordulatszámra, 130 LE- vel és a VTI _max_ nyomatékával számolva.

(Ettől még a VTI biztos jó, az pl. eleve szimpatikus, hogy újonnan olcsóbbak voltak sok 150 LE körüli sportmodellnél, szóval nem akarom én leszarozni, ne higgye azt senki.)

Ejoy 2012.03.19. 22:51:45

Szánalom az egész kalap szar, ennél már csak az a szánalmasabb, aki bele is ül...

Rocko- 2012.03.19. 23:19:05

@butcher__: mert miért? ahol van ECU, azt lehet chiptuningolni.

uarempty 2012.03.20. 01:15:00

@R.Norbi: egy 400 méteres időt tudsz adni vti raccsing bój?remélem akkor azt is tudod, hogy pontosan mennyi marad a 160 póniból keréken :D mert nem mindegy, h mennyit vesz el a hajtáslánc XD amúgy 10ből 9 hondást látok általában bohóckodni nyitott kipuff rendszerrel, szoktam is szindni őket, mikor 10km/h-val túrják kettesbe, de akkora a hangja mint egy f1-es gépnek 300nál D:D::D::D:D ők a legnagyobb bohócok.Meg a homasitás fábiások :D

uarempty 2012.03.20. 01:18:10

@R.Norbi: www.carstyling.hu/pic/usercar/car_32354.jpg?176494 xdddd gondolom, az ilyenek HiábaTaposodParaszt űrhajók alázzák hullára a 92 meg 125 lovas swifteket , meg bármit, ami él és mozog :D

miami vice 2012.03.20. 01:31:58

5 Mill egy Buzuki?! 8D
viccelnek szutyukival! 5 _ert mar autot is lehet venni!

átaludtammindent 2012.03.20. 07:23:42

@The Good Boy !: volt wagon r-m, a mai napig tetszik, de ott is ütött a világításkapcsoló.

webnazi 2012.03.20. 07:29:56

Valójában az "első eresztéses" Swiftek voltak a legjobbak. Árban és tudásban akkoriban mindaz bőven elég volt, amit akkoriban a kor szelleme egy "ilyen modern járműtől" megkövetelt. Hogy ez az új Suzuki Sport már százonfelüli lóerővel bír ... de minek?
Nekem a néhai 1300-as Swift GLX-em 68-cal bőven sok volt ahhoz, hogy mindenre használni lehessen. Az áráról meg említést se ejtve. Míg a kezdő gyártás után jó ha 800 ezertől a másfél milláig értek el az árak, ma egy Suzuki-ért a 4 millát vagy még azfeletti összeget is kiadni - inkább ciki!
Annyiért csaknem két vadiúj Dacia is kapható ... és az legalább nagyautó a maga kategóriájában, miközben semmivel sem alábbvaló (mert ugyebár - Renault csoport)
Szó ami szó, az új Szuzu ára durván és aránytalanul magas, az itt leírt képességei pedig az árhoz mérten iszonyúan kevesek.
A jelenlegi, agyonadóztatott hazai bérekhez még most sem lenne pofátlanság a 1,5-2 millás piaci árfekvésnél tartani.
A fogyasztásáról (a mai benyaárak mellett) meg említésként egy széljegyzet: ha csupán annyit fogyaszt, mint a régiek - vagy kevesebbet, mint az első széria-béliek (nekem az 1.3-asnál 5,5-5,6 literem volt százon) akkor az talán még elviselhető.
Ha azonban a mindenféle csicsa-luxussal az is növekedett, akkor inkább kihagyjuk.
A csomagtartójáról meg talán annyit, tényleg eléggé kesztyűtartó-kategória. Bár az új Swiftek (az SX4 előtti eresztés) sem dicsekedtek naggyal, de ha ez a mini trendi megmarad, túraautó az soha nem lesz belőle. Fiatalok népautója pedig - már csak az ára alapján sem! Ennyiért már egy 8 éves Audit vagy BMW-t simán hajítanak az ember után - és az "autó" általában ott kezdődik.

webnazi 2012.03.20. 08:03:28

@HUN_Sector:

Abban biztosan még régebbi pónilovak vannak, azért olyan "más".

osze 2012.03.20. 08:17:11

@R.Norbi: Te tipikusan annak az esete vagy, amikor a prekoncepciós utálat valakinek elborítja az agyát és megfosztja a józan gondolkodás és mérlegelés képességétől. Ugye rasszista is vagy?

webnazi 2012.03.20. 08:28:00

@papa33:
Az a baj, hogy a hazai árképzés nagyon de nagyon béna. Nem piacorientált, hanem rögtön a nyugati eladási árakat vetítené ide, ha tudná. De nem tudja! A 4 millió 490 ezer ezért az átlag-fapad kocsiért NAGYON SOK!
Amikor a többségi magyar családok adózottan évesre számítolt átlagjövedelme (két kereső személyt figyelembe véve) nem éri el ezt az összeget, akkor ebből SOHA NEM LESZ Népautó! Még a banki hitelekkel se nagyon.
A román Dacia Logan ugyan miért tud 2-2,5 millából kijönni, holott az meg "Renault csoportos", tehát a minőségi követelmény-szintje a Reanault-ét súrolja. Ha egy szuzu kétszer annyiba kerül, ám mégsem tud kétszer annyit (amint a leírásból és a nyúzótesztekből ez látszik, hogy tényleg nem tud) akkor a Suzuki gyártó és forgalmazói háttér mire fel veri a nyálát ennyi pénzért?
Ennyiért már akár egy Dacia Dustert is megvehet a paraszt, s annak akár a hármasekét is utána kötheti a határban.
Nem vagyok Dacia rajongó (nekem olyanom sose volt), de tisztában kellene lenni végre a bérek-árak arányaival, viszonyával.
Amikor az EU-ban egy átlag dolgozó ember a féléves fizujából simán vehet egy új - és némileg normálisabb autót, addig itt a Suzuki márka a maga négymillájával tényleg elmehet a búsba! Akár pirossal van varrva az ülés széle, akár nem.

osze 2012.03.20. 08:44:28

@webnazi: A Swift Sport miért lenne népautó? Nem annak szánták. A Twingo RS, a Citroen DS3 vagy a Fiesta S is népautó szerinted? Fogalomzavaros vagy, de ha végolvastad volna a kommenteket, akkor ez a kérdés már ki lett vesézve.

osze 2012.03.20. 08:47:31

@webnazi: Még valami: szervezz tüntetést az üzemanyagárak miatt, mivel azok sokkal jobban sújtanak bennünket, mint az EU átlagban dolgozó embert. És plazmatévét sem harmadannyiért kapok, mint a német, de Suzukit harmadannyiért szeretnék. Ez szörnyű!

newtehen (egyszerű mint a faék - de működik) · http://avie.freeblog.hu/Files/tehen.jpg 2012.03.20. 08:51:33

Tényleg van olyan ember, aki a Suzukit a Dacia fölé helyezi? Legalább üljetek már bele...
Csak meg kell nézni mivel taxiznak. Suzukival? Nem. Daciával. Ennyi. A többi melléduma.

lokids 2012.03.20. 09:45:37

Van itt pár nemnormális ember. Egy Dacia-t miért hasonlítotok ehhez??? Nem ugyanaz a felhasználási terület. Ennyi erővel hasonlítsatok egy traktort egy focushoz. A Traktor terepen ezerszer jobb, mint a focus, de a családnak senki nem fog itt traktort venni.

Meg fogjátok már fel, hogy ennyiért ez a kocsi olcsó!!!!!!! Máshol ilynet vesznek a gyereknek játszani 2. 3. autónak. Az, hogy te nem keresel ennyit szerinted érdekli a gyártót?

Tomcy 2012.03.20. 09:54:58

@R.Norbi: Nekem 15.788 a 400m-es rekordom, hringen meg 2:25.xxx a körrekorom, egyenesben valszeg elvernél de csak állóból, a ringen versenyeztem pár vtivel de amikor ő volt elöl akkor ő nem tudott meglépni amikor én voltam elöl akkor meg én. Persze ez a fos gyári gumikon történt.
Mivel én pályára csináltam a kocsit nem nagyon érdekel hogy egyenesben kicsit gyorsabb-e valaki mert féktávon és kanyarban úgy is megeszem. Tudod egyenesben mindenki tudja nyomni a gázt ahhoz nem kell ész.

newtehen (egyszerű mint a faék - de működik) · http://avie.freeblog.hu/Files/tehen.jpg 2012.03.20. 11:12:35

@lokids: "hogy te nem keresel ennyit szerinted érdekli a gyártót? "

Elsődleges szempont számára, ugyanis pont az olcsóbb munkaerő miatt hozta ide a gyárat Németország helyett.

pimpike_ 2012.03.20. 11:19:08

@lokids: "Meg fogjátok már fel, hogy ennyiért ez a kocsi olcsó!!!!!!! "

[iróia]
Naja, egy Breitling Starliner 580 ezerért tök olcsó akcijósan 1millió helyett, főként ahhoz képest,hogy egy Bentley Mark IV meg alulról kapirgálja a 3 milliót ....
[/irónia]

Canga81 2012.03.20. 11:52:49

LOL! Tomcy Butch szerintem csak olvassatok Ti is, én már nem tudok mit hozzászólni :Đ

lokids 2012.03.20. 12:01:28

@newtehen: Úgy értem, tesz arra, hogy megtudod-e venni a terméket vagy nem. Akad vevő máshol...

suzo 2012.03.23. 21:50:39

Hát így végig olvasva a kommenteket azért sokaknál gond van a bogyóban.......
Először is, a Suzukinak a magyar piac annyit jelent mint porszem a sivatagban. Ha holnap eldöntenék, hogy beszüntetik a márka forgalmazását Magyarországon szerintetek mennyire hatná meg őket....
Másodszor, ebben a "fapad" sportban minden benne van amire normálisan végiggondolva szüksége lehet valakinek. Mi kéne még, most tényleg? Az a sok bonyolult elektronikai szarság mint amit a Ford most annyira reklámoz? Hát ha valaki csak ilyenekkel tud vezetni az utakon, inkább ne üljön autóba. Egyre korcsabbak lesznek az emberek.
Továbbá, annyira azt senki nem feszegeti, hogy míg ha valaki a suzuki-n normálisan megcsinálja a szervizeket nemigazán lesz gondja, addig a nagy turbo-csodák mint a pl. TFSI majd megoldja a spórolt pénz elköltését.......
süti beállítások módosítása