HTML

TComment

A Totalcar kommentblogja, nem csak trolloknak.

Friss topikok

Belsőség

Nincs megjeleníthető elem

Jajj, de csúnya!

Nincs megjeleníthető elem

Racingdream

Nincs megjeleníthető elem

Rallyedream

Nincs megjeleníthető elem

Reklámarchivum blog

Nincs megjeleníthető elem

Robogóblog

Nincs megjeleníthető elem

A sebesség oltára

Nincs megjeleníthető elem

Címkék

02 (1) 03 (1) 05 (1) 07 (1) 08 (1) 10 (1) 10.rész (1) 100 (1) 11 (1) 111 (1) 117 (1) 12 (1) 120 (1) 121 (1) 127 (1) 1275 (1) 128 (2) 13 (1) 133 (1) 139 (1) 14 (1) 154 (1) 16 (1) 17 (1) 19 (1) 2011 (2) 2012 (10) 2013 (9) 208 (1) 22 (1) 23 (1) 24 (1) 26 (1) 27 (1) 3 (1) 3008 (1) 300 ehuf (1) 301 (2) 302 (1) 308 (1) 31 (1) 32 (1) 320d (2) 320i (1) 33 (1) 34 (1) 35 (1) 36 (1) 38 (1) 39 (1) 4 (1) 41 (1) 42 (1) 44 (1) 45 (1) 47 48 (1) 4runner (1) 4x4 (2) 50 (1) 508 (3) 51 (1) 58 (1) 7-es (1) 71 (1) 75 (1) 76 (1) 77 (1) 79 adás (1) 7 rész (1) 80 (1) 81 (1) 850 (1) 87 (1) 88 (1) 911 (3) 93 (1) 94 (1) 97 (1) 99 (1) a3 (2) a6 (3) a8 (1) abroncs (1) accord (1) adac (1) adás (4) adás-vétel (1) adás-vételi (1) adatbázis (1) adó (3) adócsaló (1) alfa (1) alfa romeo (1) alkatrészek (1) alkohol (1) állam (1) allroad (1) amarok (1) amerika (2) ampera (2) amts (1) anglia 2014 (1) angry (1) árak (1) árverezés (1) assur (2) aston (1) astra (4) ásványi (1) átírás (3) átjelentkezés (1) átverés (2) audi (14) Audi (1) autó (1) auto2 (1) autóbérlés (1) autódiagnosztika (1) autók (1) autóklub (2) autópálya (4) autópiac (1) autósiskola (2) autóvásárlás (2) autózás (2) Avant (1) avensis (1) aygo (1) az év autója (1) b125 (1) bajor porn (1) baleset (5) balesetmegelőzés (1) balesetveszély (1) bank (2) becsületsértés (1) bedőlt (1) beetle (1) behozatal (1) bejárás (1) belváros (1) bemutatás (1) benzin (6) benzinkút (1) bfr (1) bicikli (5) biciklis (1) bioetanol (1) birds (1) bíró márk (2) bírság (5) bírságok (1) biturbo (2) biznisz (1) bizományi (1) biztosítás (4) bkk (2) bkv (3) black cell (1) blog (1) blues brothers (1) bme (1) bmw (18) bogár (1) böp (1) bőr (1) boss (1) botrány (2) boxter (1) bringa (1) bruno (1) budapest (9) bullitt (1) bullshit (1) büntetés (3) bürokrárcia (1) busz (1) buzikék (1) camaro (1) can (1) capri (1) car of the year (1) cayenne (1) céda (1) ceed (2) check engine (1) chevrolet (3) cigánykerék (1) cigi (1) Címkék (1) citadella (1) citigo (1) Citroen (1) civic (1) co2 (1) comment (1) connect (1) cooper (1) corsa (1) corvette (1) coty (3) cougar (4) country (1) credo (1) critical mass (1) csalás (5) csaló (1) csapatás (1) csapda (1) csekk (3) csere (2) cserhalmi (1) csikós (2) csikós zsolt (2) csökkentés (1) csúnya (1) cx5 (1) dacia (3) daewoo (2) Daihatsu (1) deauville (1) debrecen (1) demó (1) detomaso (1) de tomaso (1) diagnosztika (4) díj (1) dízel (7) dögkeselyű (1) dokker (1) dokkolás (1) dömsödi (1) dömsödi gábor (1) drága (1) ducati (1) dudálás (1) dugattyú (1) dugó (2) dupla (1) dzsudzsák (1) e85 (1) ecoboost (1) econell (1) égésétér (1) égéstér (118) egester (5) Égéstér (5) égéstér78 (1) égő (1) eladás (2) elantra (1) elkúrtuk (1) ellenőrzés (1) első (2) első autó (1) eredetvizsga (1) esküvő (1) esztergom (1) eu (2) év autója (2) extra (2) ez kellett (1) f1 (1) fabia (1) facelift (1) fagyálló (1) fail (1) famin (1) fejegység (1) feljelentés (1) felkészítés (1) fellebezés (1) felni (2) félretankolás (1) fényszóró (1) ferenciek tere (1) férgek (1) ferrari (1) festés (1) fesztivál (1) fiat (5) fidesz (1) fiesta (2) figyelem (1) fluence (2) focus (4) fogyasztás (3) ford (16) fordulatszám (1) forgalom (1) forma-1 (1) forma 1 (2) formula (1) fotelfizikus (1) frankfurt (1) frt (1) fűtés (1) fx45 (1) gáz (1) gázolás (1) generátor (1) genf (1) geochallenge (1) ghosn (1) GLT (1) golf (4) golfos (1) gran coupé (1) gs (1) gt (1) gt86 (2) gtc (2) gts (1) gumi (1) gyalogos (5) gyarapodás (1) gyászhír (1) gyorshajtás (3) gyúrás (1) h4 (1) hajtókar (1) halott (1) hamis (2) hang (1) hangszóró (1) hangyász (1) háromkilós autó (1) használt (1) hasznaltautó (1) használtautó (5) használtteszt (1) hátsókerékhajtás (1) ház (1) hazugság (1) helló (1) heves (1) hho (2) hibák (1) hidegindítás (1) hidrogén (1) hifi (1) hirota (1) hitel (4) hitelkárosult (1) hóhelyzet (1) honda (3) horgász (1) hülye (1) hurok (1) hybrid (3) hyumdai (1) hyundai (5) i30 (1) i40 (3) ibiza (1) ideiglenes (1) igo (1) illegal (1) illeték (2) ilyen volt (1) importőr (1) india (2) induktív (1) infiniti (1) ingyen (1) insignia (3) isuzu (1) ittas (1) izé (1) izomauto (1) jaguar (1) japán (4) japánautó (2) japanese (1) javítás (2) jeep (1) jimny (1) jobbik (1) jogosítvány (1) jogszabály (1) jogtalan (1) jövő (1) jubileum (1) juke (1) juke-r (1) ka (1) kabrió (1) kamera (2) kamion (3) kamuvétel (1) kangoo (1) karbantartás (2) kárfelmérés (1) karosszéria (1) karotta (5) kathi béla (1) kátyú (4) kávé (1) kekkh (1) kérdezz felelek (1) kéregető (1) kerékpár (4) kerékpáros (1) kerékpározás (1) kerékpártartó (1) kerékpárút (1) keresés (1) kereskedő (2) kereszteződés (1) késés (1) kesjár csaba (1) kgfb (1) kia (2) kidob (1) kigurulás (1) kilenc (1) kilométeróra (1) kilométeróra-állás (1) kína (5) kínai (1) kisautó (1) kőbájker (2) ködölés (1) koenigsegg (1) koldus (1) költség (1) kombi (1) komment (2) kommentelő (1) kommentposzt (1) korando (1) korupció (1) kötelező (2) középső ujj (1) közlekedés (5) közlekedési (1) közterület (1) közvetlen befecskendezés (1) kresz (3) kretén (1) kukásautó (1) külföldi (1) kupa (1) la (2) lada (4) lámpa (2) lancia (1) laplander (1) launch (1) lebukás (1) legenda (1) legendák (1) legolvasottabb (1) legszebb (1) leno (1) leterelés (1) letol (1) levorg (1) lexus (3) lézerblokkoló (1) licit (1) linea (1) lodgy (2) logan (1) long beach (1) lop (1) lopás (3) los angeles (1) lotus (2) ls (1) luxus (1) m550d (1) m7 (1) maffia (1) magasember (1) magyar (3) mahindra (1) mak (1) malibu (1) margit utca (1) márk (1) márkaszerviz (1) matrica (2) matt (1) mazda (7) Mazda (1) megalázás (1) megane (1) megatököm (1) megunt (1) mercedes (4) méret (1) michelisz (2) micra (1) mini (4) miss sixty (1) Mitsubishi (1) mitsubishi (2) mkii (1) mobileye (1) mondeo (3) morgan (1) mosógép (1) motor (2) motordiagnosztika (1) motordoki (1) motorfék (1) motorolaj (2) motoros (1) motorozás (2) mozgáskorlátozott (1) mozgássérült (1) murano (1) mustang (2) műszaki (1) műszaki vizsga (2) násznép (1) nav (2) navigáció (3) neper (1) nepper (11) nepperűző (1) név (1) ngm (1) nismo (1) nissan (10) nkh (3) nng (1) nostalgiccar (1) nosztalgia (1) novoth (2) novoth tibi (1) novoth tibor (2) nsu (1) nyárigumi teszt (1) nyomaték (1) obb (1) obd (1) octavia (2) okmányiroda (3) okos (1) oktatás (1) olaj (2) olajcsere (1) olajnyomás (1) olcsó (2) oldtimer (1) Omega (1) omm (1) öngyilkos (1) önvezérlő (1) opc (1) opel (14) Opel (1) óratekerés (2) öreg (1) összehasonlító (1) outlander (1) ozora (1) p-rendszám (1) pályanap (3) panamera (1) panda (2) pandúr (1) pánik (1) pára (1) párátlanítás (1) parkolás (7) pba (1) perkupa (1) peugeot (10) phaeton (1) pickup (1) piros (1) plakát (1) plug-in (1) podcast (36) politikus (1) pontiac (1) porsche (7) prémium (1) prince (1) prius (4) próba (1) p rendszám (1) q3 (1) q5 (1) qashqai (1) qoros (1) quattro (1) r8 (1) rabló (1) rádió (1) rágalmazás (1) rakpart (1) rali (3) rally (1) range (1) ranger (1) red bull (1) régen (1) regisztráció (1) reklám (2) reklamáció (1) remake (1) renault (7) rendészek (1) rendőr (3) rendőrség (11) rendszám (8) rendszámkamu (1) rendszámtábla (1) repülők (1) részeg (2) részegek (1) ro80 (1) robogó (3) rollsroyce (1) róma (1) román (1) románia (1) romok (1) roncs (2) roncsok (1) ronda (1) rózsadomb (1) rs (1) RS4 (1) rs6 (1) rxh (2) s3 (1) s6 (1) s7 (1) s8 (1) s80 (1) saját (1) sajtóutak (1) samara (1) scenic (1) seat (2) sebességkorlázozás (1) sértés (1) sérült (1) sharan (1) shiro (1) shitgun (1) skoda (4) skyactive (1) smart (1) sofőrszolgálat (1) sos (1) Space (1) spacestar (1) spam (1) spórolás (1) sport (3) ssanngyong (1) st (1) steve mcqueen (1) student (1) subaru (3) sunny (1) suv (4) suzuki (7) svájc (1) sw (1) swift (5) szabálysértés (1) szállítási sérülések (1) szar (1) szemetelés (1) szenteste (1) szerelés (2) szerszám (1) szerviz (2) szervizkonyv (1) szerződés (1) szilveszter (1) szintetikus (1) szíria (1) szívócső (1) szlovák (2) szonda (1) szöveges (1) szövet (1) tábla (1) találkozó (2) talán (1) tannis (1) tannistest (1) tartós (1) taxi (2) TC-vel árkon-bokron át (1) tclotta (1) tcomment (1) tctv (1) tc flotta (1) td4 (1) tdci (1) techday (1) tehén (1) tek (2) TEK (1) tekerés (2) telefon (1) téli (1) terep (1) területi (1) tesla (1) teszt (3) thema (1) tiguan (1) tiz (1) tolvaj (1) top10 (1) törés (1) törésteszt (1) törvény (1) törvénybetartás (1) totalcar (20) totálkár (1) totem (1) tourer (1) toyota (11) toyotafest (1) toyota 2000 GT (1) trackday (3) traffic (1) traffipax (2) transit (1) troll (1) trükk (1) tsi (2) tudatlan vásárló de okos (1) túlkapás (1) tunexcom (1) tuning (2) turbó (3) tűzoltóság (1) twingo (1) ubul (1) ügyintézés (1) ügyvéd (1) újautó (2) unalmas (1) uno (1) up! (2) usa (1) út (1) útdíj (3) útlezárás (1) útszéli (1) üzemanyag (1) üzlet (1) v10 (1) v6 (1) v60 (1) v70 (1) v8 (1) vag (1) vagyonszerzés (3) vak (1) vakteszt (2) választás (1) vallomások (1) Váltók (1) vámkezelés (1) varga cigány (1) város (1) vásárlás (2) vásárló (1) verseny (2) versenyzés (1) veszély (1) vétel (2) veterán (1) vfr (1) videóteszt (1) villanyautó (1) vino (1) virago (1) visszahívás (2) visszavett (2) víz (1) vizsga (1) vizsgabiztos (2) vizsgadíj (1) volkswage (1) volkswagen (13) volvo (4) Volvo (1) vonulás (1) vredestein (1) vw (9) Wagon (1) wayteq (1) williams (1) winkler (2) wrx (1) wtcc (1) x-trail (1) x3 (1) x6 (1) xdrive (2) xedos (1) xenon (1) youngtimer (2) zafira (2) zebra (1) zöld (2) zsiguli (1) Címkefelhő

Mit mond erre egy mondeós?

2012.03.20. 06:11 Tcomment

Címkék: ford hyundai mondeo i40

Jó, nem jó? Kényelmes? Egyáltalán egy Hyundai szóba jöhet egy Ford helyett?

Kapcsolódó cikkünk kommentposztja

183 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://tcomment.blog.hu/api/trackback/id/tr284327409

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

spanyoltervező 2012.03.20. 06:41:00

Ossze raktam egy kocsit talan 1.6- os motoral a legjobb felszereltseggel:10 millio felett volt!
Ezzel aranyarban van! Akkor inkabb egy Octavia tele extraval

poseidon 2012.03.20. 06:59:42

'és az a tolatókamera zseniális.'

Heh, micsoda fejlődés! :-) Az én autómat 10 éve kezdték el forgalmazni (már nem is árulják) és mindhárom felszereltségi verzióban benne volt a tolatókamera! :-)

Ehhez képest képzelhetitek, hogy micsoda negatív flash volt, amikor beültem pár éve egy Phaetonba (4.2 V8 benzin) vagy A8 (V10 diesel) és tolatáskor megláttam a pittyegő-pislogó LED-eket...

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2012.03.20. 07:08:12

ez a cegautos dolog tovabbra sem fer a fejembe......

Opel P1 · http://www.pbcomputer.hu/ 2012.03.20. 07:21:00

az enyémbe meg a tolatókamea nem fér bele, de legyen boldog vele, akinek ilyen kell :)

misi107 2012.03.20. 07:21:59

Megint egy korrekt összehasonlítás.Nekem mint panelpatkánynak mi jön le belőle?A tc-nek a Hyundai beígért ezt azt,ha kicsit lehúzzák a konkurenciát?Gratulálok.Mert ezen kívül egy értelmes mondat nincs a cikkben.Másrészt mondeo forevör,nagyon jól elvagyok a saját 98-as véhattal.Ilyet már úgysem gyártanak a jövőben,a fogyasztást meg konkrétan lexarom (átlag 14 lityó) egy koreai szutyok sosem kerül be a családba.

mybudapest · http://mybudapest.blog.hu/ 2012.03.20. 07:32:55

szerintem jó ötlet ez a fajta teszt, a célközönség úgysem a fanatikus TC olvasók közül kerül ki többnyire, jó olvasni ilyen laikus véleményeket is.

koceka 2012.03.20. 07:34:56

Mondeo: "A kocsiban bő hatvanezer kilométer van, de ebből csak tízezret tett bele ő."..."A csendessége és a vibrációmentessége is pozitívum, persze ez még egy új autó, a Mondeón pedig már érezhető volt, hogy kezdenek a motortartó bakok kicsit elfáradni."

Miaf@sz?! 60ezer kilométer után fáradnának a motortartó a bakok? Ezek szerint 120ezernél várható, hogy leszakad a motor? Gyerekek ne hülyéskedjünk már.

protézisesh 2012.03.20. 07:36:16

Elfogyott az Insignia és jönnek az i40-ek? A Ford (és talán a Hyundai) árlistái lóf*ra se valók, köszönő viszonyban nincsenek a valóban elérhető árakkal. Az autó meg egyértelműen kib*tt drága, nem normális, aki a megcélzott konkurencia árai FÖLÉ lövi be a saját árait (még akkor se, ha nagyot lehet alkudni, mert a fordnál is nagyot lehet) úgy, hogy közben az összehasonlítható katalógusadatok szerint a terméke mindenben gyengébb a megcélzott ellenfélnél.

Amúgy az miért van, hogy M-es rendszámból csak MAL és MAX forog, miért nem látok (se képen, se élőben) MAA, MAB, MAC, MAS, MAT...stb rendszámokat?

Ironpen 2012.03.20. 07:36:24

@misi107: Mi jogon vársz el korrektséget másoktól. Előbb talán magadat kellene rávenni valami hasonlóra. Mitől lenne egy autó "koreai szutyok". Hidd el azt is ugyanolyan mérnökök tervezik és ugyanolyan gépsoron gyártják le ugyanolyan anyagokból java részt. Manapság már az autógyárak nem az anyaország iparára épülnek, hanem a globális gazdaságra, sőt egy nemzetgazdaság is csak része a globálisnak. Az ilyen francia-német-koreai-japán-stb összehasonlításnak semmi értelme nincsen...

tonalcar 2012.03.20. 07:56:15

Ez a jó Totalcar. Ezért olyan jó lenne legalább itt, a (420/L) petróleum szállítókat békén hagyni. Van elég újság a 4000-nél pirosodó, kerregő "csodák" tesztelésére.

Hugh Hefner 2012.03.20. 08:00:50

"Bár az alapforma egyforma, a Hyundai részletei modernebbek"

Szerintem meg egy giccsparádé.Siralmas. Az árazásáról nem is beszélve. Meg fogjuk érni, hogy pár év múlva prémium árban fogják(akarják)árulni? Ne már...

d_m (törölt) 2012.03.20. 08:01:04

@misi107: nem nagyon fenyeget mostanában az új autó vásárlása, de ha úgy alakulna asszem előbb vennék egy ilyen koreai szutykot, mint egy fordot. kinek a pap, kinek meg a ...

2012.03.20. 08:05:39

vicces az a kétoldalas kipuff 1.6 dízelben. vagy inkább szánalmas?

a motortartó bak fárad 60e km után? ne már.

MilleMiglia 2012.03.20. 08:12:15

@protézisesh: vagy a MAC vagy a MAK rendszámok az Autóklub autóin vannak, a többit passzolom.

Plumper_ 2012.03.20. 08:12:31

Tejóég, 8.000.000 Ft.
Hol van egy magyar átlagembernek egyszerre ennyi pénze?! Mennyi idő alatt jön össze tisztességesen, fizetésből?
Aztán 5 éves korában már a felét sem éri, buktunk 4milliót.

indapass90210 2012.03.20. 08:18:04

@misi107: "a fogyasztást meg konkrétan lexarom (átlag 14 lityó) egy koreai szutyok sosem kerül be a családba."

Miért számolgatod a fogyasztást, ha egyszer leszarod?

uki 2012.03.20. 08:23:10

@poseidon: nem azt mondta PT hogy a hyundai-ban van a világon először tolatókamera. Egyszerűen arról van szó hogy van egy ember aki nem autóbuzi, hanem csak A-ból B-be közlekedésre használja az autót. Valószínűleg eszébe se jutott hogy enki ez az extra kellene, de most kipróbálta és hirtelen rájött milyen jó cucc. Ennyi! Nem is értem mindek hozod ide a Phaetont meg az A8-at.

yxcvbnma 2012.03.20. 08:25:02

Ennyire unjátok már az új autók tesztelését, hogy kiadjátok gebinbe, annak akit épp találtok az irodaház folyosóján?:))
Asszem elsétálok néha felétek én is:)

uki 2012.03.20. 08:25:43

@Dövan: +1 :-) mindig jót mosolygok az ilyen kommenteken. Azért kíváncsi lennék ha azt mondanák a kedves kommentelőnek hogy itt van ez a koreai szutzyuk, cseréljük már el egy az egyben a 98-as mondeora, akkor mit mondana. :-)

uki 2012.03.20. 08:27:23

@spanyoltervező: nem egy méret a két autó, felesleges hasonlítgatni.

froton 2012.03.20. 08:27:54

superb 2.0 cr tdi 140 LE olcsóbb, nagyobb, és nem ilyen bazári giccsparádé...

uki 2012.03.20. 08:29:18

@Plumper_: nem is mondta senki hogy meg kell venned!

Plumper_ 2012.03.20. 08:30:52

@uki: persze, hogy nem.
vedd meg te!:-D
aztán 5 év múlva eladod, és te buksz rajta milliókat.

Dr. GGG77 2012.03.20. 08:31:38

Most, hogy az árak kiegyenlítődtek valamelyest már érdekesebb a verseny. De nálam még mindig a Mondeo az alap ebben a kategóriában. Az i40-nél nálam nagyon rossz pont a kék műszerfal, már egy rövid taxizásnál is idegesít a Passatokban.

Ciri 2012.03.20. 08:32:34

@poseidon:

"A8 (V10 diesel)"

He? Az meg mi féle szerzet? :)

Gyurma73 · https://plus.google.com 2012.03.20. 08:33:47

étolajjal elmegy?:-):-)330/liter:-)
amúgy elég reklámszagú a dolog.

uki 2012.03.20. 08:34:38

Dehogy veszem. :-) Ha lenne se adnék ennyi pénzt autóra. Pontosabban adnék de az nem egy tömegmodell lenne.
Csak azt nem értem mindek kell azzal jönni hogy az átlag embernek nincs ennyi pénze. Mert az okés hogy nincs, de nem is kényszeríti senki az átlagembert hogy 8 milláért vegyen hyundait. Írd azt hogy szted drágább mint a konkurencia, szted rossz az árazása. (sőt ebben még igazad is lesz)
Peace

uki 2012.03.20. 08:35:52

@Ciri: megtolta hátulról a touareg az a8-at, aztán beugrott a csomagtartóba a V10-es moci. :-)

korzo 2012.03.20. 08:40:51

Nálam a kék műszerfal világítás eleve kizáró ok, így nincs miről beszélni :-)

Plumper_ 2012.03.20. 08:41:33

@uki: rossz az árazása, mert egy koreai, kék-LED-es szutyokért nem adnék 8millát, ha lenne is ennyi (és még sokkal több - tartalék) pénzem.
másik, hogy hol van ma Mo-on a fizetések színvonala? a kettőt összerakva sz@r eredményt kapunk. de nem csak a Hunyó ára szállt el, hanem az össze többi autóé. fapados VW-t sem kapsz 3millió alatt. talán egy Fiat Linea 2,5-ért még jó is.

tsc666 2012.03.20. 08:45:34

Azért az valahol félelmetes, hogy valaki 10e Km-t levezet egy autóval és fogalma sincs, milyen motor hajtja. Az i40 ára pedig döbbenet, fő az önbizalom!:)

tsc666 2012.03.20. 08:46:50

@protézisesh: Roppant egyszerű, a rendszámokat szétosztják az okmányirodák közt. Gyere Szegedre, itt pl. van sok MAB. :)

bigpond 2012.03.20. 08:48:46

"erősebb BRAND a szemében"

Ezt miota mondjak igy Hungaryban?
Nem kotekedni szeretnek, csak ugy eszembe jutott.

balee13 2012.03.20. 08:55:44

@protézisesh: az ország különböző részeire kerülnek a rendszámok, öcsémé pl MAS, és soproni.

nikkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkk 2012.03.20. 08:56:37

Jah, az új hyundaiokat sajna túlárazták. Ha az i40-el a mondeóval szemben labdába akarnak rúgni akkor a mondeó árai alá kell menniük, szemöldökfelrántós mértékben.

igazi hős 2012.03.20. 08:57:15

@tsc666: Miért kéne egy igazgatónak annál többet tudnia, hogy melyik csövet vegye le a kúton?

indapass90210 2012.03.20. 08:57:46

@uki: rá egy hétre azt, hogy csak 5 litert eszik.

ANTI-SQUIRREL 2012.03.20. 08:58:55

3 Mondeo utan ugyan csak mondhatom, hogy van benne tapasztalatom. A motortarto bak nem hogy nem farad el, de kb. soha nem is kell cserelni szvsz.

Nekem 160ezer MERFOLD volt a diesel motoros mondeomban es mar attol rosszul voltam, hogy az uj "csoda" kettos tomegu lendkerek tonkre ment. Soha semmi komolyabb baja nem volt a Mondeonak. A fenntartasa fillerekbol meg van.
Full megbizhato autok(legalabb is nem rosszabb mint barmi mas) ellentetben az osszes kinai/koreai masolt hulladekokkal.

Valaki emlitette, hogy ott is mernokok vannak akik terveznek. Remelem ugy ertette hogy masolnak! Mult evben egy komlett hid dolt ossze Kinaban, mert szarul terveztek meg.

Masreszt az angol piacon, ahol ugyan csak sok uj auto van, mert van ra penz elvetve veszik az emberek a Hyundai-t. Draga es nem ismert/szeretett/megbizhato marka. Masreszt hallottam hogy nagyon draga az alkatresz (is) hozza es mindenre varni kell Angliaban.

Mar az elejen furcsa volt, hogy miert egy vas felnis "ocska" mondeot raknak ki a Hyundai ellen. Hat azert mert fizetos a cikk. Ha-ha.

igazi hős 2012.03.20. 09:00:49

@nikkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkk: A flottaüzemeltető nem az árat, hanem az 3-5 éves költséget nézi, és nem kell "szemöldökfelrántós" különbség, csak pár %, ráadásul egy olyan árlistában, amit mi nem látunk.

tsc666 2012.03.20. 09:05:21

@igazi hős: Pl. mert ciki? Aki ennyit se tud, az egyéb gazságokra is képes lehet az utakon.

deak.atti 2012.03.20. 09:07:36

@misi107:

Hali!

Két koreai szutyok van a családban. Volt Ford is korábban. Nem sírjuk vissza. Szar érzés lehet, hogy Korea (KIA, Hyundai, Chevrolet) kitartóan előzi az "erősebb brand" márkákat, de bizony ez a nagy helyzet. Mondjuk, 8 millió tényleg ütős az i40ért ... Közvetlen ismerős tavaly A6-ot cserélt Hyundai-ra (Elantra, vadiúj), mert megunta az Audi állandó apró nyűgjeit. Ez már nem a Hyundai Pony vagy a Daewoo Racer, tudomásul kéne venni végre.

DA

PMLN 2012.03.20. 09:08:21

Ezen de jót nevettem... Beültetnek az i40-be egy valakit, aki azt sem tudja hogy eddig milyen motorral rendelkező kocsit vezetett, és megkérdezik a VÉLEMÉNYÉT. Erre az illető olyan "lényeges" elemeket kifogásol, mint a műszerfal kék világítása. Hát ez nagyon ott van! :)

nikkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkk 2012.03.20. 09:13:20

@igazi hős: Nálunk nem így megy, az ajánlatot mi kapjuk a kereskedőtől és a lízingcég az alapján ad ajánlatot a havi lízing díjra... Igaz a kocsik is úgymond "egyediek" a felszereltséget részletekbe menően mi tárgyaljuk ki a kereskedővel, nem csak kapunk egy kocsit azt heló.

MilleMiglia 2012.03.20. 09:17:13

@PMLN, @tsc666: : Pedig sokkal fontosabb, mint az autómániás heterogén kisebbség (tc: autóbuzi, de nem szeretem ezt a kifejezést) véleménye, ugyanis a tesztelő a célcsoport egy abszolút tipikus képviselője. Örüljünk neki, hogy tisztában vagyunk az autónk minél több porcikájával, de biztos vagyok benne, hogy sokunk nem tudja kapásból a processzora, kazánja stb. pontos paramétereit. A tesztelő szintjén ez a cafeteriában kapott ingyenbérlet kategória.

dezsoke007 2012.03.20. 09:23:30

@ANTI-SQUIRREL: a mondeón azért lehet acélfelni, mert idehaza (Magyarországon) használnak téligumit külön felnin, amit a mérföldet számoló országokban nemigen.
Koreát nem kéne keverni Kínával, más kategória (pl. GDP/fő Kína 3800 USD, Dél-Korea 17500 USD).

indapass90210 2012.03.20. 09:23:40

@PMLN: azért a bántó műszerfal-világítás el tudja baszni az ember hangulatát.

victor vacendak 2012.03.20. 09:37:58

@Ciri: összekeverte a kettőt. A VW volt a V10, az Audi a V8. Nem kell mindjárt leharapni a fejét...

Zaturek 2012.03.20. 09:45:30

Sokan úgy fikázzák le a koreai autókat, hogy életükben nem néztek bele egy hyundai motorterébe...
Azt hiszem eg két emberke meglepődne itt..
Az hogy hogy néz ki már más kérdés, de ez izlés kérdése

victor vacendak 2012.03.20. 09:49:11

@Zaturek: miért kéne belenézni? Vezetni kell.

tsc666 2012.03.20. 09:53:51

@MilleMiglia: Ha megfigyelted, én nem kifogásoltam azt, hogy véleményt mond az autóról, tisztában vagyok vele, hogy a vásárlók nagy része inkább laikus, mint szakember, ezért néha ilyen tesztekre is szükség lehet. (Bár bevallom, legtöbbször inkább megmosolyogtatóak, mint informatívak, mint ahogy a mostani is...). Én a másik dolgon szomorodtam el... Belátom én, hogy nem kell ma már szakbarbárnak lenni sok technikai dologhoz, de valahogy jobban zavar ez, mint amikor valaki nem tudja milyen proci van a számítógépében. Talán azért, mert itt akár másokat is veszélyeztethet azzal, ha alapvető dolgokkal nincs tisztában.

PMLN 2012.03.20. 09:54:22

@MilleMiglia: Mindenki véleménye fontos, nem is erről van szó. De aki csak felszínesen ismer valamit, pl. az autóját, PC-jét, attól ne várjunk olyan véleményt, ami perdöntő lehet ilyen-olyan szempontból.

◄ ► 2012.03.20. 09:56:23

Tök mindegy mennyibe kerül, mert az üzemanyag ára...

igazi hős 2012.03.20. 10:00:58

@nikkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkk: Oké, van olyan flotta, ahol van x db autó 2-3-4 modell között megosztva és van olyan, ahol nem a cég, hanem az emberek maguknak választanak autót, csak a keretet közli a cég. Nyilván az utóbbira nem igaz, amit írtam.

Hurri Kán 2012.03.20. 10:02:22

Ekkora autó 1.6 motorral elég hülye vicc....

jujdejo 2012.03.20. 10:04:50

hát az elmult par honapban volt szerencsém kipróbálni egy kompakt Hyundait, egy mostani astrat meg egy ötös golfot hirtelenjében, mindhárom benzines fogalmam nincs milyen motorokkal voltak.(diesel 10 éves focus utan) hát...az astra mellbevágott, anno nem vettem mert a focus komolyabbnak tünt, na az a mostani nagyon súlyosan JÒ! a golf mar 180000km utan volt, de meglepett mennyire egyben van, mennyire nincs hangja...a hyundai, na az még bejáratós volt, valami nagyon pici motorral lehetett, mert konkrétan az auto mellett nem hallottam hogy jár a motor vagy sem, belül semmi de semmi nem érzödött, igaz menni se ment valami jól, de iszonyatosan össze volt rakva, voszint ezek utan nekem öszinten eszembe sem jutna Hyundait venni, hiába csodajo autonak tünt, de ha nem tudom kapasbol leirni a nevét...ilyen gazdasági helyzetben maradok a jo öreg diesel focusnal, az is elmegy 6 liter alatt, föleg ha biciklivel járok :-)

igazi hős 2012.03.20. 10:08:10

@tsc666: Miért ciki, ha nem tudja a motor méretét vagy teljesítményét? Céges autónál még a papírokat is más tölti ki, szóval neki bőven elég egy Rolls-Royce-féle: "a motor teljesítménye megfelelő".
Másképp kell kezelni egy 100-115-140 lovas 1.6-1.8-2.0 l-es autót? Más a KRESZ? Máshol van az index?

uki 2012.03.20. 10:09:44

@Plumper_: Minden autó ára elszállt. Ennyi. Azt meg igenis fogadják el a népek itthon hogy a mi átlag fizetéseinkhez nem ez az átlag autó. Ez nyugaton, de talán még ott sem átlag. Azt hogy hyundai hogy áraz az már az ő dolguk. Persze hogy mennyi a kp-s ára és mennyi lesz a havi költség ha lízingeled, az már megint más kérdés. És mivel a Hyundai inkább erre a piacra lő, lehet hogy ott jobbra jön ki az i40 mint a mondeo. Ha megnézzük a magyar közép és felső közép eladásokat nagyrészükl céges beszerzés. Nagyon kevés magánember vesz ma itthon ilyen kategóriájú autót.

poseidon 2012.03.20. 10:10:23

@Ciri: Bocs, rosszul emlékeztem! Megkérdeztem: a fent említett Audi V8-as diesel (323 lóerős). Csak arra emlékeztem, hogy spec.edition volt (egy Audis főnöké volt Németo.-ban) és nagyon-nagyon-nagyon ment... :-)

De a hozzászólásom lényege az volt, hogy 2012. március idusán talán nem ott kéne tartani, hogy "Jé! Milyen jó dolog a tolatókamera!'. Hanem kb. az alapfelszereltség része kellene hogy legyen (mivel már szinte mindegyik autóban van színes TFT kijelző).

uki 2012.03.20. 10:10:37

@ANTI-SQUIRREL: ha a kínai és korea autógyártás Nálad egy szinten vagy, akkor nagyon nem vagy képben az autós világban.

igazi hős 2012.03.20. 10:10:55

@jujdejo: Mazsola vagy, én 8 litert spórolok százon a bringázással :-)))))))))

Ciri 2012.03.20. 10:12:01

@victor vacendak:

Nanana, hátrébb az agarakkal! Ott volt a szmájli..

ommm 2012.03.20. 10:13:46

@PMLN: És mindez sokkal fontosabb, mint bármelyik szakvélemény. Megnyugtatlak, hogy a jelenlegi vásárlók 80 százaléka ilyen szempontok alapján dönt. Köszönjük!

Csé 2012.03.20. 10:14:29

2 év múlva már simán egy kalap alatt lesznek a koreai márkák az európaiakéval. Mondjuk tény, addig az árakat is rendesen belövik, mert ez az ár ezért az i40-ér sok-sok-sok...
Valaki írta, hogy inkább ülne egy 140LE-s Superb-be. Nemtom miért nyomjátok ennyire, alig látok Superb-et a városban, pedig napi szinten 25 km-t közlekedek. Mellesleg nem vennék skodát, nemtudom miért, de VW-t se, nekem ez a steril német vonalzós tervezés nem jön be, max. szobabútorban :D
A kék műszerfalvilágítás meg szubjektív, ellenben tényleg szokni kell. A 2009-es Civic-ben is isten álldása a fényerőállító-gomb, mert este néha vakít az "űrhajófeeling", ellenben a haverok még mindig azzal poénkodnak, hogy melyik gombal száll fel a kocsi :D

victor vacendak 2012.03.20. 10:14:58

@Ciri: mosolyogva is le lehet harapni valaki fejét...Több ilyen esetet is dokumentáltak már horror filmekben.

Plumper_ 2012.03.20. 10:16:39

@uki: kialakult egy trend, és szép lassan minden autó ára elszáll. lízingre tuti nem vennék nemhogy autót, TV-t sem. ami nem az én pénzem, azt nem költöm el. (mások csinálják csak, aztán fogják a bankokra a saját hülyeségüket)
szóval nem mi vagyunk és leszünk, akik sokmillió Ft-ot beletesznek a rendszerbe (új autó vásárlása); nekünk a használt, 5-10 éves autók jutnak, de ha karban vannak tartva, jók azok.

Ciri 2012.03.20. 10:20:02

@poseidon:

"De a hozzászólásom lényege az volt, hogy 2012. március idusán talán nem ott kéne tartani, hogy "Jé! Milyen jó dolog a tolatókamera!'. Hanem kb. az alapfelszereltség része kellene hogy legyen (mivel már szinte mindegyik autóban van színes TFT kijelző)."

Ez a Te véleményed, az enyém meg az, hogy nekem az egyik legkevésbé fontos opció a tolatókamera.
Látod, máris két egymástól eltérő igény keletkezett. Na ezért extra és nem széria a kamera (is) egy valamire való márkánál.

uki 2012.03.20. 10:21:05

@Plumper_: most mondjam hogy nekem 16 éves autóm van :-) túl van a 200ezren, de rendszeresen szervízelem, eddig nem hagyott cserben. Vehetnék nagyobbat szebbet, de amíg nem lesz gyerek addig marad ez.

A lízingnél a sok céges lízingre gondolok. Ma már autót se adnak magánszemélynek személyire. (szerencsére tegyük hozzá)

tsc666 2012.03.20. 10:23:40

@igazi hős: Miért ciki? Az én szememben azért ciki, mert az autózásban ez a fajta nemtörődömség nem vezet jóra hosszú távon. Legközelebb majd azt nem tudja, hogy mennyi kéne legyen a guminyomás (meg amúgy is, mi az?), vagy hogy mit jelent az a kis lámpa ami azt mutatná, hogy elkopott a fékbetét vagy nincs olajnyomás.. vagy nekiáll a nem tudja milyen motorú autójával téged előzni lejtőn fölfelé.. részletezzem még? :)

Plumper_ 2012.03.20. 10:26:04

@poseidon: jé, van USB az autóban, jé van Bluetooth az autóban...filléres dolgok, amiket aranyáron adnak az autókba.
Ráadásul van pofájuk a listán feltüntetni extraként olyanokat, mint acélkerék, háromküllős kormány, biztonsági övfeszítő...röhejes. Ha szemezgeted a listát, kiderül, hogy semmi sem extra már. A szervokormány, klíma, elektromos ablak, már mind alap 10+ éve.
Az USA-ban pedig az 1950-es évek óta...

@uki: az enyém 7 éves kis/közepesautó, újonnan vettük jó áron. semmi baja, folyton szervizelem, figyelek rá, keveset futott. 1 karc sincs rajta. határmarhaság lenne eladni, mert sokkal több a használati értéke, mint amennyit adnak érte (bár jól tartják az árukat a piacon).

Zaturek 2012.03.20. 10:26:33

@victor vacendak: Ha valamire azt mondom, hogy szutyok, akkor elötte kicsit körülnézek, hogy legyen mire alapozni. Nem védeni akarom itt a koreai márkát, mert nem vezettem még ilyent, csak azt akartam mondani, hogy sokan még nem is láttak élőben ilyen autót mégis leszutykozzák.

Blade 147GTA 2012.03.20. 10:26:44

"András nem autós ember, azt sem tudta kapásból megmondani, milyen motor van a Fordjában, elő kellett keresgélnie a forgalmit."
ROTFL:)))
Komoly. Na az ilyen emberek miatt nem fejlődik a közlekedés(nem csak itthon). Pl. az ilyen emberek szoktak beállni a belsősávba a pályán 100-zal, meg tötymörögnek a városban... És neki a véleményét kell olvasni egy autós cikkben???
Látszik az autóján is egyébként, ezt a igénytelen lemezfelnit miért kell még mindig erőltetni? Igazán kikophatna már ez a lábszagú divat...

Ciri 2012.03.20. 10:29:41

@Plumper_:

"Ráadásul van pofájuk a listán feltüntetni extraként olyanokat, mint acélkerék, háromküllős kormány, biztonsági övfeszítő...röhejes."

Azok nem az extralistán vannak, hanem a szérialistán. Nem mindegy :)

BeeTm · http://beeproject.atw.hu 2012.03.20. 10:31:50

F Astrából ültem át IV-es Golfba,és engem is zavar a kék háttérvilágítás.
Nem lehet a kék ledet kicserélni másra?

redriot77 2012.03.20. 10:38:45

Sok koreai autókat fikázó emberke meglepődne, ha bekötött szemmel beültetnék egy Hyundai Genesis Sedanba aminek le van takarva a kormányon az emblémája, a vezetőülésben levennék a szeméről a kötést és mehetne vele egy kört. Szerintem nem tudnák megállapítani hogy Lexusban, Acurában, Infinitiben vagy "koreai szutyokban" ülnek...

Plumper_ 2012.03.20. 10:47:45

@Ciri: biztos vagy te ebben? nézd meg pl. a Fiat prospektusait, különböző márkakereskedésekben. látni sem akarok ilyen dolgokat semmilyen listán. az autó alaprészeivel nehogymár kiszúrják a szemünket. ezzel vakítanak.:-P

@redriot77: nem rossz autók, sőt, igen jók. de 10 évesen hogy néznek ki és mennyi az értékvesztésük?

Dr. GGG77 2012.03.20. 10:47:56

@Blade 147GTA: "Látszik az autóján is egyébként, ezt a igénytelen lemezfelnit miért kell még mindig erőltetni?"

A magyar utakra valóban nélkülözhetetlen a 18-as könnyűfém felni, peres gumival, különösen a téli sós latyakban. Pláne egy cégautón!

Úristen micsoda agyhalottak járnak ide...

victor vacendak 2012.03.20. 10:51:41

@redriot77: na látod ez jó példa. ha letakarod az emlémát, akkor már kívülről látszik, hogy lopták az egészet. megtévesztésig S-klasse elől (majd nem olyan szinten, mint a Ssangyong, pedig azoknak még engedélye is volt a lopásra), BMW 7-es hátulról.

furo80 2012.03.20. 10:52:20

Az i40-es szerintem a Mazda6-ra hasonlít nagyon.

Blade 147GTA 2012.03.20. 10:52:27

@Dr. GGG77:
Elég rá a gyári disztárcsa is,ha már van hozzá. Talán az még elbirja a hazai telet...

Úristen micsoda agyhalottak járnak ide...

Ciri 2012.03.20. 10:59:39

@Plumper_:

"látni sem akarok ilyen dolgokat semmilyen listán. az autó alaprészeivel nehogymár kiszúrják a szemünket. ezzel vakítanak.:-P"

Nem szúrják ki a szemünket, csupán kutya kötelességük feltüntetni a szérialistát.
Hidd el, sokszor nem is baj, hogy még a háromküllős kormány is szerepel a szérialistán. Nagyon sok hülye van...

redriot77 2012.03.20. 11:04:36

@Plumper_: Az értékvesztéssel nem vitatkozom, használt Hyundait venni tényleg jobb üzlet mint eladni.

Plumper_ 2012.03.20. 11:05:23

@Dr. GGG77: LOOOL, naigen.:-)
a magyar utakra, főleg a budapesti forgalomba és dugókba pedig kell a 350 lóerő, V6, tuning és ilyenek. tényleg kellene már ide egy atombomba.

redriot77 2012.03.20. 11:13:19

@victor vacendak: ennyire szerintem nem erős a koppintás, de valóban van a Genesisnek valami S-Klasse jellege. Ennek viszont oka van.
Mivel ebben a kategóriában új a Hyundai, nyilván az etalonhoz igazodtak, ami ugye a Nagy Német Über-limó. Ha csinálnak egy teljesen letisztult, sallangmentes autót akkor megkapják a kritikát hogy nincs benne semmi egyedi, ez egy nagy taxi és nem luxusautó. Ha kitalálnak egy teljesen egyedi, új formát akkor megkapják a "parasztvakítás, csiri-csáré piacos design" jelzőket. A legbölcsebb döntés amit hozhattak hogy csináltak egy a kategóriában legnépszerűbb autókra emlékeztető formát. Így is vannak kritikák, hogy koppintás az egész de még mindig jobb mint a két másik lehetőség.

Brownfinger 2012.03.20. 11:16:25

WÁHHÁHHÁÁÁ

22.000.- doliért a nagy vízen túl Sonata-t kapsz, újonnan!
(with a 5 year/100000km comprehensive and drivetrain warranty as well as a 3 year unlimited mileage road side assistance.)

WÁHHÁHHÁÁÁ

janper 2012.03.20. 11:29:06

@Blade 147GTA: tehat a kozlekedokepesseg azert nem fejlodik, mert az emberek nem tudjak, milyen motor van a kocsijukban. Remelem, te tudod, hogy CL9 vagy CL8 kesleltetessel megy a memoria a szamitogepedben. Ha nem, akkor ez az oka, hogy nem fejlodik az internetes kultura.

Plumper_ 2012.03.20. 11:33:50

@Brownfinger: kedvencem a Dodge Charger, ami az USA-ban 3,5 millió Ft.
Itthon egy pöcsköszűt kapsz ennyiért.

Nyilván azért ez a különbség, mert az amerikaiak szegények, mi viszont megengedhetjük magunknak az 5ször annyiba kerülő és félautókat.

Blade 147GTA 2012.03.20. 11:38:03

@janper:
És igen,ez egy sarkításmentes tökéletes hasonlat volt, köszönjük Emese...

janper 2012.03.20. 11:38:05

@Plumper_: attol, hogy szegenyebbek vagyunk, meg nem lesz olcsobb az auto :). Az ottani ar egyebkent AFA mentes, raadasul nalunk magasabbak az adok ugy altalaban (cserebe mondjuk kapsz ingyen egeszsegugyi ellatast).

janper 2012.03.20. 11:38:46

@Blade 147GTA: hat, mit is mondhatnek valakinek, aki szerint abbol, hogy nem tudod, milyen motor van az autodban, kovetkezik az, hogy belsosavos totymorgo vagy. :)

Blade 147GTA 2012.03.20. 11:42:19

Neked minek kedvenced a Charger?:)
A magyar utakra, főleg a budapesti forgalomba és dugókba a 350 lóerő, V6, tuning és ilyenek sem való. Jah, amerikában tél sincs, ejj ha a sült galamb a szádba repülne...:))
tényleg kellene már ide egy atombomba...

Blade 147GTA 2012.03.20. 11:44:29

@janper:
Ha szerinted sem volt helyes a válasz, akkor adj időt magadnak a gondolkodásra, ez talán beválik:))

Plumper_ 2012.03.20. 11:46:54

@janper: uhh, jajj...milyen eü ellátást kapunk itt és milyen az egészségpénztár? szerintem hagyjuk ezt, mert michael moore sem gondolta ezt komolyan.:-] szerintem az USA-ban mindig is használhatóbb, extrásabb, olcsóbb és nagyobb autókat lehetett kapni, csak Európa mindig pöffeszkedik ezt beismerni.

Plumper_ 2012.03.20. 11:50:16

@Blade 147GTA: hamár választani kellene egy délázsiai pöcsköszörű és egy Charger között, ugyanolyan árban, akkor.
tényleg, egyébként minek száguldozni bárhol is? felhívom figyelmedet az 50/90/110/130-as sebességhatárokra.

Blade 147GTA 2012.03.20. 11:56:16

Amikor kreszre jártam,jó rég volt, emlékszem, az oktatónak az volt a gordiuszi csomó, hogy minek gyártanak erős autókat, amikor 65Le is elég,mert úgysem lehet gyorsan menni az utakon... Jó sokáig agyalt rajta, szerintem ma sem lépett előre. Ha tudod (tudnád) a választ, máris közelebb vagy (lennél) valamihez...

janper 2012.03.20. 12:00:14

@Plumper_: Europaban erosebb a szocialis halo, ezzel csak nem fogsz vitatkozni :), ez nincs ingyen. Emellett az USA valoban gazdagabb, de nem annyival, amennyivel konnyebb autot venni.

Milyen egeszsegugyi ellatast? Hat arrol beszelek, hogy ha pl. Angliaban betevedsz egy orvoshoz, akkor nem ker semmilyen igazolast arrol, hogy van-e biztositasod, ellatnak, es kesz.

@Blade 147GTA: tenyleg nem lenne fair vitatkoznom veled, rugozz csak a lemezfelnin :)

janper 2012.03.20. 12:01:32

@Plumper_: egy eros motort egy 50->90-re gyorsitasnal (elozes) is kihasznalhatsz. Vagy szerinted csak a vegsebesseg a kulonbozo?

Plumper_ 2012.03.20. 12:02:13

@Blade 147GTA: virtuális farokhosszabbítás után közelebb lennék a szőke-szilikonos lotyókhoz, köszi, inkább nem.:-)
annyira kell csak erős autó, hogy egy szükséges előzésnél legyen benne erő, és nagyobb úton se fáradjon el. városban viszont felesleges és környezetszennyező.

Blade 147GTA 2012.03.20. 12:03:35

@janper:
Már rég nem a lemezfelni a téma - bár szerintem igénytelenség csupaszon - elaludtál?:)

janper 2012.03.20. 12:06:42

@Blade 147GTA: ha jol latom, meg mindig nem sikerult elmagyaraznod, hogy fugg ossze a motortipus es a belso savban totymorges. Ha sikerult, majd beszelunk. :)

Blade 147GTA 2012.03.20. 12:07:52

Akik sosem használtak igazán erős autót, azok beszélnek így...
Ne is menjen mindenki erős autóval - jó nektek az 1.4 - mert egyből jobban megadóztatnák, így meg mehetek nyugodtan:)) 3000cm3 alatt nem is vennék autót:)

Blade 147GTA 2012.03.20. 12:09:07

Előbbi válasz volt neked: @janper:))

Blade 147GTA 2012.03.20. 12:10:37

@janper:
Nem is akarom,le kellene esnie magától a tantusznak:)))

csorsza 2012.03.20. 12:21:26

Legjobb autó a céges benzinkártyás autó.
A többi csak rizsa.

Béla, tudod a Béla 2012.03.20. 12:29:05

@Blade 147GTA: "bár szerintem igénytelenség csupaszon"
A "csupasz" acél felninek jelentése van. Azt jelenti hogy ez csak egy átmeneti megoldás, egyébként meg van másik szép kerekem is, de nem cseszem össze a latyakban mert nem vagyok igénytelen, hanem célszerűen gondolkodó lennék :)

F76 2012.03.20. 12:29:23

Az I40, sőt a brand lényege a km korlát nélküli garancia. Pl. egy német átlag autó 3-4 évesen már lefutja a 200e km-t. A mondeóban ekkor már fizetni kell a porlasztócsúcsokért, a lendkerékért, stb., szóval aki sokat megy, annak érdemes a H-t választani.

Plumper_ 2012.03.20. 12:31:18

@Blade 147GTA: felőlem azt csinálsz, amit akarsz, de te tekeredj fel az első fára a száguldozás miatt, nem pedig én, és főleg nem a családom.
legalább több adó jön be tőled.
itt egy 4000 cm3-es, csak neked:
aprohirdetes.it/images/2011/12/27/1465/ifa-l60_1.jpg
:-D

@csorsza: mert annak ki lehet taposni a belét, anélkül, hogy te fizetnéd.

Plumper_ 2012.03.20. 12:34:24

@janper: aki életében 5 percet sem dolgozott, de egyből sportautót vesz, az minimum gyanús, de nagyjából orál-anális.:-D vagy csak adócsaló, a popsiját kímélendő. mert tudjuk, hogy "akinek semmije nincs, az annyit is ér"

csorsza 2012.03.20. 12:35:01

@Plumper_: 18éves hülyegyerekek gondolkodnak így.

igazi hős 2012.03.20. 12:45:22

@tsc666: Érdekesen értelmezed a nemtörődömséget. Gondolom te előzés előtt fejben lerajzolod a nyomatékgörbét (indulás előtt lemérted az autó tömegét), integrálod a megfelelő részt és a lézerrel lemért úthossz alapján döntöd el, hogy előzz-e. Vagy simán megcsinálod rutinból. Sok a 200 Nm nyomaték vagy kevés, ha egy bringás bal lábában több van? Azt nyilván tudni kell, hogy mire alkalmas az autó (mint a példabeli emelkedőn előzés, vagy akár egy utánfutó vontatása), de ezt nem papírból kell tudni, hanem gyakorlatból.

Blade 147GTA 2012.03.20. 13:00:14

@Béla, tudod a Béla:
Ja, főleg ha az a "másik felni" a gyári dísztárcsa..:))
Egyébként amit manapság használnak környezetbarát "jégoldót" - ami mintha nem is oldaná a jeget - , már semmi kárt nem tesz az alufelniben..:)

Blade 147GTA 2012.03.20. 13:03:12

@Plumper_:
Neked is és családodnak is hasonló jókat!:)
Legalább több adó jön be tőled:) (Úgyis sokan vagytok, ezért adóztat jobban az állam)
A linkedet nem néztem meg, de most azon kellene nevetnem, vagy rajtad?:))

prérikutya 2012.03.20. 13:08:58

Autóteszt egy olyantól, aki annyit ért az autókhoz, mint csataló a hátúszáshoz.:-)

Plumper_ 2012.03.20. 13:09:48

@Blade 147GTA: szoktam is röhögni a 20-on éves hülyegyerek műmájereken, akik száguldás után az árokban kötnek ki, aztán sír a szájuk. az viszont már nem vicc, amikor a szabályosan haladókat veszélyeztetik. ilyenkor helyben kéne agyonlőni őket. a linken egy neked való 4000 cm3-es van, mint mondtam.:-)

ANTI-SQUIRREL 2012.03.20. 13:10:40

@uki: Nezd meg a TopGear uj szeriajanak elso reszet. Latni fogod hogy mi volt 20 eve Kinaban es mi van ma Kinaban autogyartas teren.
Szoval nem ertem hogy mire gondoltal, de mindegy is, mert nem mondtam hogy szakerto vagyok. Csak a sajat tapasztalatomat es amit az Angoloktol hallottam azt irtam le.

Masreszt az aki kifizet egy Koreia autoert annyit, mint egy regi tipusert az kb orult szerintem.

Lehet hogy 40 ev mulva olyan lesz egy Kinai auto mint ma egy Toyota auto vagy egy Yamaha motor, de szerintem ettol meg nagyon messze vannak.

Re-Peet 2012.03.20. 13:18:41

Tök jó, hogy egyesek olyan dilemmái vannak, hogy melyiket kapja cégautónak... a Hyundait vagy a Fordot. Amikor összetörtem a saját Octaviamat,ameddig a biztosítási ügyek rendeződtek a melóhelyem bérelt egy Skoda Feliciát valahonnan a 92-ből, amit már csak a festék tartott össze, hogy a 95km-re lévő munkahelyemre be tudjak járni.

prérikutya 2012.03.20. 13:21:11

@Re-Peet: De jó, hogy egyeseknek cégautója van. Tőlem lassan a 9 Ft/km-t is elveszik.:-)

Blade 147GTA 2012.03.20. 13:25:12

@Plumper_:
Szerintem keveset tudunk egymásról, hogy megmondjuk mi való a másiknak. Úgy hogy megtarthatod magadnak a linken lévőt:))

uki 2012.03.20. 13:41:39

@ANTI-SQUIRREL: továbbra sem értem miért kevered össze a kínai és a korea autógyártást????

kínai autógyártásra mondhatjuk hogy gyerekcipőben jár, de rohamosan fejlődik.

Korea pedig már europai szinten van, csak neve nem olyan ismert még mint mondjuk a vw vagy ford. (ezért rökönyödnek meg sokan, hogy miért adják vw vagy ford árban az autóikat, de ezt ők jobban tudják)

Nem tudom rémlik-e hogy amikor 5-6 éve azt mondta a kia-hyundai páros hogy 4-5 éven belül az 5-ik legnagyobb autgyár akara lenni, mindneki mosolygott rajtuk, hogy jah persze. Most meg ott vannak. Ennyi.

(by the way nem vagyok kia-hyundai fan egyáltalán, sőt ettől a folyékony szobrászat fantázianevű designe-tól meg egyenesen ki vagyok. Ha 5 percnél tovább nézek egy ilyen verdát esküszöm tengeribeteg leszek a sok hoéámzó ivtől :-) )

Beaver100 2012.03.20. 14:00:08

@tsc666: az en felesegem vezetett vagy 300 ezer kilometert es meg az eletben nem tudta mi van a motorhazteto alatt.

Rocko- 2012.03.20. 14:05:32

akik itt beleugatnak, hogy egy egyszerű felhasználó nem alkothat véleményt a kocsiról, azok ugye mind-mind autósúságírók, hogy itt pofáznak. ugye? UGYE?

Shadowbull 2012.03.20. 14:05:50

@Brownfinger: "22.000.- doliért a nagy vízen túl Sonata-t kapsz, újonnan!"

Mivel nem vagyunk a nagy vizen tul, ezert ez az info nulla jelentoseggel bir.

misi107 2012.03.20. 14:08:13

@Dövan: nem számolom,de a fedcomp kiírja...azt se nézem de az asszony közli velem...talán őt is ki kellene kapcsolni...

Shadowbull 2012.03.20. 14:08:32

@Plumper_: en 25e dollart talaltam indulo arnak. Az nem eppen 3,5 milla.

tsc666 2012.03.20. 14:23:53

@Beaver100: Elhiszem, enyém is hasonló, de nem örülök neki. Próbálom a fejébe verni, hogy legalább egy minimális szinten foglalkozzon a saját autójával, pl. a víz-olaj szintet, guminyomást csekkolja havonta, meg füleljen a zajokra (búgó kerékcsapágy, laposabb gumi fel sem tűnt neki), de reménytelen. Számomra a felelősségteljes gépjármű üzemeltetés nem annyiból áll, hogy tudjuk milyen színű az autónk meg hol kell bele tankolni. Ha valaki meg erre büszke, akkor hajrá - úgyis visszaüt ez a dolog előbb-utóbb.

tsc666 2012.03.20. 14:25:07

@Beaver100: Elhiszem, enyém is hasonló, de nem örülök neki. Próbálom a fejébe verni, hogy legalább egy minimális szinten foglalkozzon a saját autójával, pl. a víz-olaj szintet, guminyomást csekkolja havonta, meg füleljen a zajokra (búgó kerékcsapágy, laposabb gumi fel sem tűnt neki), de reménytelen. Számomra a felelősségteljes gépjármű üzemeltetés nem annyiból áll, hogy tudjuk milyen színű az autónk meg hol kell bele tankolni. Ha valaki meg erre büszke, akkor hajrá - úgyis visszaüt ez a dolog előbb-utóbb.

misi107 2012.03.20. 14:25:28

@uki: mondjuk azt,hogy dízelt,koreait sose...a dízel-benzin vita hiábavaló illetve nem is erről szól ez az egész.Képzeld el,hozzám hasonlóan vannak még jópáran,akik nagyívben leszarják azt,amit ma autógyártásnak hívnak és amit ma autóként árulnak.Kisköbcenti,turbómotor,agyonbonyolított dízelek,amik simán verik a holdraszállás Apollóját.Köszönöm szépen,de sokadmagammal együtt a vitrinbe való elavult szemlélettel teszünk ezekre a technikai csodákra.Eddig volt négy mondeom,amiknek az árából illetve a rájuk fordított költségekből akármi más is simán lehetett volna.De minek?Azért,hogy beüljek egy műanyaghalmazba,aztán meg azon aggódjak,hogy a kötelező szervízt meg a cascot hogy fogom kinyögni?Miért nem való városba nagymotoros autó?Ezt ki mondja?Az aki még ki sem próbálta?A mostani autóm 170 lovas.Ami vicc.Ma már egy alap akármilyen benzinesből kihoznak ennyit.220 Nm nyomaték?Egy 1.4-es td-ben több van.És mégis,ragaszkodom ehhez a döghöz,mert csak.Amíg nem lesz valami régi vényolc a családban,addig ez marad ez.Ebben érzem jól magam,nekem ez nyújtja azt,amit másnak meg egy Kia.Vagy Hyundai.Vagy akármi más.Nincs benne tolatóradar.Érdekel?NEmigen.Nekem még úgy tanították,hogy tolatás előtt tükör-hátranéz és elindul.Ja,hogy a mai bunkerekből nem lehet kilátni?Mégegy elektromos szar,amit rásóznak az emberekre?Ez talán már ne az én gondom legyen.

Plumper_ 2012.03.20. 14:33:41

@Shadowbull: akkor én kicsit korábbi árra emlékszem. 25ezer dollár annyi, mint idehaza egy közepes koreai.

hellomi 2012.03.20. 14:44:35

Hyundai I40-et vennék, nem kérdés. Jobban összerakott, jobb minőségű autó egy műanyag Ford Mondeonál. Ez már nem a 80-as évek kérem szépen. A Mondeo-t kevés kivétellel csak a cégesautóként bérelnek vagy lízingelnek kb. 4-5 évre.
Addig használhatóak, aztán szopóroller lesz belőle.

Akos_79 2012.03.20. 14:44:35

Na ez pont engem is érintett.

Én is e kettő között vaciláltam. Januárban cseréltem le a Skodát (kifutotta magát, 2005-ös 300 e km). Végül én is a Ford-ra szavaztam mert a Hyundai árát nagyon nem tartottam reálisnak, drágább volt mint a Ford, nem is beszélve arról, hogy a Ford 120 kW-os.

Azóta belenyomtam a Ford-ba 10 000 km-ert és eddig nem volt panaszom vele.:)

flamer 2012.03.20. 14:47:55

@ANTI-SQUIRREL: Majd szólj, ha sikerült felfognod, hogy Kína meg Dél-Korea két külön ország, alapjaiban különböző iparral.

uki 2012.03.20. 14:52:04

@misi107: figy nekem semmi bajom a 98-as mondeo-val csak amilyen durván ovális kék szemüvegen írtál és fikáztál mást, az nem tetszett. Nekem nem baj ha valaki elvakultan odavan egy márkáért, típusért, de akkor se fikázzuk már így alapból tapasztalat nélkül másik márkát.

Az hogy autóipar jó irányba halad-e az egy más kérdés. Véleményem szerint vannak olyan változások amik jók (pl biztonság), de vannak amik nem. Persze azt is tudni kell hogy az autók egyre bonyolultabbak, ebből következően drágábbak, mindenféle szabályozásokkal drágítják és bonyolítják is őket, miközben mi nem szeretnénk többet fizetni értük. Valahol olvastam hogy egy euro5-ös (de lehet csak az euro6-nál lesz) dízelnél ahoz hogy hozzák az emissziót, kb a motor árába kerülő szűrőrendszert kell a blokkra illeszteni.
És ahogy itt a TC-n is megírták már mi, a vevők nagyrésze is hibás abban hogy minden új extrát akar az autójába. Fújja ki a pukit a segge alól az ülés, fékezzen helyette stb.
Ráadásul ez egy olyan versenyhelzetet teremtett ahol muszáj mindenkinek beszállni a játékba mert aki kimarad, az lemerad. Nézd meg az új focus hirdetéseit. Másról sem szól mint hogy ez az autót mindent megcsinál helyettetd. Ennyire durván még talán nem tolták bele az átlag autóvásárlók arcába, hogy milyen csúcsszuper új cuccok vannak benne, a népek meg csak bámulnak, hogy ez kell nekik.

Hó apó 2012.03.20. 15:31:46

A Hyundai jobb, de irreálisan drága.

Ennyi pénzért meg már se a Mondeot se az i40-et nem venném, mert vannak jobb vételek, persze nem a francia kocsik között.
Példának Skoda, Chevrolet, Seat, sőt talán már amerikai diesel kocsi is szóba jöhet....

Hó apó 2012.03.20. 15:41:27

A Hyundai jobb, de irreálisan drága.

Ennyi pénzért meg már se a Mondeot se az i40-et nem venném, mert vannak jobb vételek, persze nem a francia kocsik között.
Példának Skoda, Chevrolet, Seat, sőt talán már amerikai diesel kocsi is szóba jöhet....

H_M_CS 2012.03.20. 15:50:39

@Rocko-:

Piros pont, muhaha!!!
Ez betalált.

ColT · http://kilatas.great-site.net 2012.03.20. 17:19:48

"a Mondeón pedig már érezhető volt, hogy kezdenek a motortartó bakok kicsit elfáradni."

Miiii? Mennyibe kerül az az autó? 60000 után azért ez gáz :S

ColT · http://kilatas.great-site.net 2012.03.20. 17:23:41

"ha ez az ábra az árak között, biztosan a Fordot választaná. Egyszerűen azért, mert a Ford egy erősebb brand a szemében."

Tehát simán sötét.
Én is Fordot vennék, de csak azért, mert az van alattam most is, és bejön, de csak azért, mert erősebb brand, hát, ez meglehetősen gáz szerintem :D

w a s d 2012.03.20. 19:01:54

Valaki írta, hogy az legyen a kereskedő gondja, hogy drágultak a Hyundaiok.
Engem pl. azért zavar, mert amit egy még viszonylag olcsó Hyundaiból láttam, az tetszik annyira, hogy ha pár éven belül lehetőségem lenne rá, és nem a közép, hanem az alacsony árszinten mozognának még mindig ezek a Hyundaiok, akkor könnyen lehet, hogy az ő autójukat választanám, így viszont eleve kisebb az esély, hogy megengedhessem magamnak, hogy egyszer új Hyundait vegyek. Arról nem is beszélve, hogy pl. egy VW- val, Toyota- val szemben ugyanannyiért még úgysem biztos, hogy Hyundait választanék, hogy amit tapasztaltam eddig a márkából, az engem meggyőzött.

Vagyis röviden: az bánt, hogy egyre kisebb az esélyem, hogy Hyundait vehessek újonnan egyszer.

welt 2012.03.20. 19:35:51

Múlt hét szerdán vettem át az i40-emet,én a mellett döntöttem...

papa33 2012.03.20. 19:52:18

Meg hogy új autót vegyünk egyszer arra is csökken az esély.

Én autószerető vagyok, de én sem tudom/tudtam mindegyik cégesben mekkora a motor... és akkor mi van?
Használati tárgy csak, előbb-utóbb nálunk is az lesz.

Vannak olyan autók, pl a túlértékelt VW, Audi(most nem túlárazottra gondolok), amit újként megvéve viszonylag kevesebbet bukik.

És vannak amik hiába olcsók, jobban vesztik az értéküket, itt fizetve meg a viszonylagos olcsóságot, mint pl az első sorozat Suzuki SX4 vagy az első kia Ceed, I30.

És most jönnek olyan autók, amik újként sem olcsóbbak, és biztos vagyok benne, jobban esik az ára mint pl az említett VW, vagy Audi, Mondeo... legyenek bármilyen jók is.
És vannak, amit nem szabad újként megvenni, legalábbis hatalmas akció nélkül, mint pl az a mai "AKCIÓS" 4,5 millás SX4, vagy a "SeviKrúz", mert ha az új Astra nem sokkal drágábbb..., na ez csak az én fejtegetésem, véleményem. Mellesleg ami I30-ban, Ceedben, Vengában ültem, tetszett. De túlárazva mint most ezek, NEM fogom megvenni. És asszem cég sem igen.

A másik: ha az újságíró fikáz, hogy pl nincs osztott külső tükör, vagy a sok-sok éve kifogásolt kék műszervilágítás: hát adják picit drágábban azt a tükröt (bekerül +5 ezerbe, kérnek érte +20 ezret úgyis, szal ne mondják a nagy számok törvénye...), azt a kék világító barom műszerfalat mindörökre el kéne felejteni. Az elsősorban marketingesek, sokadsorban mérnökök tervezte autóknál a fikázó újságírókat, mint vevők meghosszabbított kezeit néha meg lehetne hallgatni.

Nekem a motoros tükör, pláne beleépítve indexel (100 ezer egy lepattintás), elektronikus kézifék nem hiányzik. (Alig merem leírni, de jól elvagyok kurblis első ablaktekerővel, gyújtás nélkül le-föl tekerem, és tán kisebb eséllyel romlik el: mit teszek ha lent marad és utcán áll?, eddig 2 cégesnél maradt lent, jajj csak egyszer menjen fel: feszegetve, ill ajtóban átvezetett köteget mozgatva oldottam meg pillanatnyilag: nem nekem kellett fizetni...).
Nekem az eddigiek is keveset ettek -benzines - nem igénylem a 3 hengeres turbós, közvetlen benzinbefecskendezéseseket sem: majdan használtat keresve a jövő igen bizonytalan...

badfaced 2012.03.20. 19:52:45

Nagyon jó cikk! Rávilágít a hétköznapokra, a valóságra. Tényleg kíváncsi voltam már egy mondeós véleményére, ahogy én értelmeztem még elfogulatlan is volt. Nem sok különbség van a két kocsi között és én ennek örülök. Hajrá Hyundai!

papa33 2012.03.20. 19:54:45

De rövidebben is leírhatom, veszek egy kisközép néhány évest,
és még veszek hozzá egy kis lakást. És legfeljebb az ablakból nézem a sok-sok I40-est.

csorsza 2012.03.20. 20:26:48

@Plumper_: akkor OK, bár nem jött át...

"streetfighter" 2012.03.20. 20:36:06

A ford egy átlag autó. Minőségileg, megbízhatóságilag és megjelenését tekintve is.
A Hyundai egyéniség, kiemelkedő megbízhatósággal.

ColT · http://kilatas.great-site.net 2012.03.20. 20:52:49

@papa33: Ennyi.
De ha használtat veszel, hitel nélkül, akkor is tudsz autózni (ha nem is fullextra a gép), és nem kell havi fix 20-50-60 ezret befizetned...

ColT · http://kilatas.great-site.net 2012.03.20. 20:58:34

@"streetfighter": Ennyi erővel a Hunyadi is.
Különben ez egy átlagos kategória, mit várunk?
Az egyéniség a prémiumszegmensben, vagy még följebb várható el, de az is csak azért, mert drága, és keveset látsz belőlük. Különben mind tömegtermék, a Merci is.

Rocko- 2012.03.20. 21:32:55

@ColT: miért sötét valaki attól hogy megbízik egy márkában?

ColT · http://kilatas.great-site.net 2012.03.20. 21:38:14

@Rocko-: Mert csak egy márka. Nincs mögötte semmi, még annyira sem, mikor egy márka köthető volt egy céghez. Ráadásul semmivel nem különb a többi "márkánál", amik csak a pénzedet akarják.

Ez az egyik fő bajom a világgal, hogy ha bármi mögé kicsit bekukucskálsz (autó, szolgáltatás, túlburjánzott művészeti események, stb.), meglátod a mögötte levő cégeket, amik csak és kizárólag a pénzért akarak veled megetetni bármilyen maszlagot, hogy az ő terméküket vedd, ne a másik, ugyanolyan cégét.
Lehangoló, és üres.

(Mondom, nekem bejön a Ford, mint márka, de nem vagyok "márkahű". Nem fogok csak azért megveni valamit, mert egy biznyos cég(csoport) gyártotta.)

papa33 2012.03.20. 21:49:27

@"streetfighter": a kiemelkedő megbízhatóság évek múlva, majd a 3. tulajdonosoknál jön ki. Mondjuk eddig nem volt rossz.

Meg aztán lesz-e elég gyorsan jó árú alkatrész? és bontott majd?

Shadowbull 2012.03.20. 21:55:10

@Plumper_: Szorozd fel a vammal, AFA-val, add hozza az adokat es csodalkozz.

Horneten 2012.03.20. 22:26:58

Hyundait vennék. Megbízhatóbb, jobb, és jobban is tetszik.

Rocko- 2012.03.20. 23:12:41

@ColT: szerintem pont azért lehet hű valaki egy márkához, mert számára jelképez és/vagy nyújt valami.

Phantom001 2012.03.21. 02:31:11

Biztos hogy Hyundait, nem a Fordot... Szerintem az I40 sokkal igényesebb, jobban összerakott autónak néz ki, és nem annyira elmaradott már Korea, a Samsung is onnan jön....
A Ford/Opel/Foswagen hármas csak nálunk számít erős brandnek, mert 20 éve még a luxust jelentette a Trabi és a Lada helyett, nyugaton ugyanolyan filléres népautók ezek mint a Hyundai vagy a Renault.
Aki kicsit is igényes, ott már Mercit, BMW-t, Minit, Volvot vesz, a "nagy hármas" ott az alsó közép kategóriát képviseli, ugyanolyan egyszerű használati tárgy a Mondeo mint az i40.

ColT · http://kilatas.great-site.net 2012.03.21. 05:51:15

@Rocko-: ont ezt írtam fentebb, hogy régebben ez igaz is lehetett, de mára már nem.
Pl. aki a Jaguar újabb típusaiért rajong, az akkor a Fordért? :)

Plumper_ 2012.03.21. 07:56:56

@Shadowbull: igen, tudom. pont ez a baj..

@Phantom001: naigen, egy bizonyos ár fölé kúszva más autók jönnek képbe. azért azt figyelembe kell venni, hogy Mercedest, BMW-t stb. csak jelentős anyagi háttérrel szabad venni, tehát nem úgy, hogy 7milliós autó után maradt 800ezer Ft tartalékom..

Dr. GGG77 2012.03.21. 10:27:14

@ColT: "de csak azért, mert erősebb brand, hát, ez meglehetősen gáz szerintem"

Gáz, nem gáz ez van. Ezért vannak brand-ek és nem no name termékeket használunk, fogyasztunk.

Blade 147GTA 2012.03.21. 10:41:47

@"streetfighter":

Hunyadi mint egyéniség???:)))
hehehe , az Aston Martin bekaphatja...
Noname "termék", ami olyan kommersz, hogy már büntetni kellene...
A "kiemelkedő megbízhatóság" ...szerintem semmivel sem megbízhatóbb mint akármi más a kategóriából

"streetfighter" 2012.03.21. 11:27:45

@Blade 147GTA:
Ha a nicked a márkádra utal, akkor sajnállak.
Te mindenkinél jobban tudhatod hogy mit jelent a megbízhatóság,...vagyis inkább nem tudod. :D
Biztos nagyon képben vagy. :)

protézisesh 2012.03.21. 11:31:26

@Béla, tudod a Béla: "A "csupasz" acél felninek jelentése van. Azt jelenti hogy ez csak egy átmeneti megoldás, egyébként meg van másik szép kerekem is, de nem cseszem össze a latyakban mert nem vagyok igénytelen, hanem célszerűen gondolkodó lennék :)"

aha, és fent van okt-nov-dec-jan-feb-márc, vagyis 6 hónapot a 12ből... És az is véletlen, hogy a dísztárcsát is nélkülöző lemezfelnis autók lemosva sincsenek, míg el nem jő az alufelnis évszak... A lemezfelnivel nincs baj, de egy mattfekete felni dísztárcsa nélkül az igénytelenség.

Blade 147GTA 2012.03.21. 11:41:47

@"streetfighter":

Inkább sajnáld magad. Mindig azok tudják legjobban hogy mennyire megbízhatatlan egy márka, akiknek még sosem volt olyan. Az hogy szerinted az Alfa megbízhatatlan manapság, ugyanolyan idióta előítélet és begyepesettség, mint látatlanban azt mondani egy hunyadira hogy "kiemelkedően megbízható"...
Elárulok egy titkot mert úgyis képben vagyok. Alfát olyan emberek vesznek többségében akik SZERETIK az autókat, ezért van az hogy nagy becsben vannak tartva.
Hunyadit azok vesznek akiknek erről nincs fogalmuk és az autók sem érdeklik,csak használják,aztán ha kikopik vagy megjelenik egy újabb modell,akkor kib@sszák a kukába..
Csak hogy képben legyél...

kultúrpesszimista 2012.03.21. 12:23:18

Szánalmas ez a cikk. Semmitmondó, a végén pedig ez a manipulatív szavazás... brrr... miért nincsen "EGYIK SEM!" opció??!?!

kultúrpesszimista 2012.03.21. 12:25:25

@froton: a superb egy köpedelem, mint minden skoda. nyisd ki a szemed!

kultúrpesszimista 2012.03.21. 12:32:24

@"streetfighter": ritka nagy fasz vagy... okulj 'zzeg, mert a mostani - és az elmúlt évek Alfa Romeoi - már nem a 30 évvel ezelőtti Alfák megbízhatóságával bírnak! ÉBRESZTŐ!

"streetfighter" 2012.03.21. 13:16:18

@kultúrpesszimista:
Hülye vagy mint a segg, főleg az autókhoz.
A hozzád hasonló dilettánsokkal még vitatkozni sem érdemes. :)

"streetfighter" 2012.03.21. 13:26:16

@Blade 147GTA:
Nem volt alfám és nem is lesz soha, mert nem szeretem az olasz "technikát".
Én a minőség és a teljesítmény híve vagyok. Ilyen földhöz ragadt. Azt viszont tudom, mivel autószerető és újságolvasó ember vagyok, hogy az olasz autók, főleg az alfák nem a megbízhatóságukról híresek.
Lehet itt okoskodni, a tény az tény marad.
Szereted az autód? Helyes, én is, csak szervízbe nem szeretek járni. :D

Blade 147GTA 2012.03.21. 13:40:15

@"streetfighter":
Bocs,elírtad véletlenül, az első szó végén véletlenül d betűt írtál m helyett:)Javítsd ki, úgy lesz helyes:))

Blade 147GTA 2012.03.21. 13:44:25

@"streetfighter":
Na ott a pont. Nem volt Alfád, így a tényeket sem ismerheted, úgy hogy ne okoskodj olyan dologról amit nem ismersz.
Ha újságokból szerzed az információidat, akkor alaposan el lehetsz tévedve:)
Ezt az is alátámasztja, hogy egy jó autószerelő saját maga javítja az autóját, ez a tény:)

"streetfighter" 2012.03.21. 18:07:39

@Blade 147GTA:
A szélesebb látokőr miatt nem árt egy két cikket, tulajdonosi tapasztalatot, vevő elégedettséget elolvasni. Tartós tesztekről nem is beszélve. Az ember mindent saját maga ritkán tud megtapasztalni.
Lehet, hogy ez nem a sajátod, de arról én nem tehetek.
Az alfa tulajok gyakran leírják, hogy beleőszülnek az autó műszaki problémáiba, de imádják.
Őszintén szólva nem tudom mit? Meséld már el mi a kiemelkedő egy alfában?
Én is szeretem a száguldást a gyors autókat, de a megbízhatóság az egyik legfontosabb, ezért az olasz autók szóba sem jöhetnek.
Egyébként én nem vagyok autószerelő, de nem is vagyok műszaki analfabéta, így, ha lejár a garancia, amit tudok (kopó és fogyó alkatrészek cseréje) én megcsinálom az autón.

kultúrpesszimista 2012.03.21. 22:19:02

@"streetfighter": apád farkát. úgy okoskodsz, te szerencsétlen seggfej, hogy azt se tudod, miről beszélsz... vegyél egy Alfát először, használjad és okulj. Soha nem akarsz majd kiszállni belőle és a megbízhatóságra sem lesz egy rossz szavad sem. Vagy maradj a steril japán, német gépedben és szórjad az ostoba magyarosch sztereotípiáid az Alfákról...

Blade 147GTA 2012.03.22. 06:32:12

@"streetfighter":

Akkor még olvasgass egy kicsit, mert a szélesebb látókör nálad még ismeretlen... Már csak azért is, mert az hogy valaki sokat költ egy Alfára de imádja, az csak egy eset, ami számtalan más márkánál is előfordul. Ilyen is van, de ez nem jelenti azt, hogy csak ilyen esetek léteznek.
Eszembe sincs neked akármit is elmagyarázni. Te az olvasottak alapján egy begyepesedett korlátolt ember vagy, akinek kár bármit is elmagyarázni. Annyit még elárulhatnál, milyen autód van?

"streetfighter" 2012.03.22. 15:10:10

@kultúrpesszimista:
@Blade 147GTA:
Szánalmasak vagytok. Lehet itt a világ ellen menni, de nem érdemes. Megbízható alfa. :DDD Elfogultak és szemellenzősek vagytok.
Eszem ágában sincs beleülni egy alfába, mert eddig akárhánnyal összeakadtam, mindegyik csak mögöttem tudott jönni. Biztos szerencsém volt, meg nem is nyomta. Ismerem a betanult szöveget. :D
Jó, azt elismerem, hogy nagyon elfogult vagyok a japánokra, úgy mint ti az alfára, de van is mire, nem úgy mint nektek. :)

Blade 147GTA 2012.03.22. 16:00:36

@"streetfighter":

Na ezt tényleg hagyjuk... Hülyével nem érdemes vitatkozni.
Egy apróság még: az utcán a hülye is tudja nyomni a gázt egyenesben, de a SKringi Totalcar Trackday-en az összes japán mögöttem végzett. Ott legyél vagány, idióta. De gondolom ilyen helyre már nincs bátorságod eljönni:)
Látom azért az autód típusát nem mered beírni..:)Ez is elmond valamit...

"streetfighter" 2012.03.22. 19:05:38

@Blade 147GTA:
Azt felejted el seggfejkém, hogy az alfa nem a GTA-ból áll. Az a csúcsmodell és azok a szerencsétlenek, lehet, hogy jobban összreakták mint a többit.
Mellesleg hány kilóméter van benne, hány éves? Mennyit költöttél rá eddig?
Minden nap használod egyáltalaán, vagy csak "vitrinben" tartod, hogy vagizz vele a versenypályán?
Én naponta komolyan használom az autómat, ami nagyon kihegyezett motor 1,8-as 192 Le, amit ki is használok. Találgass melyik típus! Újonnan vettem, de még nem romlott el 7 év és 190.000 Km alatt, nagyon forszírozott használat mellett. Rengeteget járok országúton.
Azt elismerem, hogy nem versenyautó, ezért nem járok versenypélyára, mert ahhoz fel kéne készíteni (sperrdifi, erős fékek, stb.). Nem erre való. Minek?
Egyébként szívesen kipróbálnám, de a gyári fék sajna nem bírna 2-3 körnél többet, azért pedig nem éri meg kimenni.
Végszóra:
Egyébként a 3,2 literből 250 lovat kihozni nem nagy szám. Talán jobb is, hogy nem erőlteti az alfa a komolyabb technikát, mert még előbb széthullanának az autói mint így. :D

Blade 147GTA 2012.03.22. 20:04:27

@"streetfighter":
Hehehe ez neked a nagy teljesítmény?:)) Idióta.
Ja, hogy a GTA az nem Alfa?:) Hát akkor micsoda? Szalonban lehetett megvenni, úgy mint akármelyik másikat, vagy a Te autódat. Akkor miről beszélsz?
Ez a második GTA-ám, a 156-ost eladtam pár éve, csak nem tudom miért. Azóta is bánom. Az napi használatban volt, 27ezer km-rel vettem, és 130 ezerrel adtam el, addig a legnagyobb baja az olajcsere volt:)
Most ez a 147GTA van, amiben 63ezer van. Ez is napi használatban, néha ezzel megyek, néha a 3.2 V6 GT-vel, néha a 2.0TS Spiderrel. Ezeknek is a legnagyobb bajuk az olajcsere:)) Ja bocs, a Spidernél cserélni kellett a lambda szondát, de hát mégiscsak 12 éves, ennyi belefér:)
Van egy jó sztorim, tetszeni fog:) Az egyik főútvonalra kanyarodtam rá,még anno a 156GTA-val, amikor elhúzott egy Honda Integra meg egy Oktávia RS, versenyeztek. Én is arra mentem amerre ők. Utolértem mindkettőt, megelőztem mindkettőt(a RS volt előrébb akkor) majd otthagytam őket, pedig nagyon erősködtek:))
Ha újonnan vetted, akkor milyen garanciáról beszéltéltél ami még nem járt le? Tudod, miután te fogod szerelni. Mindegy is..
A pályaautózásról. A 147GTA TELJESEN GYÁRI, nincs benne semmi átépítve. Úgy gyári, ahogy át lett véve a szalonban. A fékek hibátlanok, a tavalyi Hringi nyílt napon augusztusban, amikor egész nap 35fok volt, hibátlanul végigbírta az összes gyors kört, fáradás és gyengülés nélkül, aláfékezek a gyári EVO-nak is vele (volt rá példa)a célegyenes végén. Sima utcai autó,nem versenyautó, ami pályanapra is jó, utcára is jó, a japán csodáddal ellentétben..:)
Látod, ezek a szerencsétlenek még így is jobb autót készítettek, mint a japán csodád:)))
250Le nem nagy szám 3.2 literből? Hát ebben legalább van nyomaték, nem csak vinnyog és nem megy, mintha 1.8 192 lenne:) Ez egy ilyen motor, pincétől húz, mint egy bivaly:)
Gyere el a következő nyílt napra, ott legyél vagány az autóddal, gyári állapotban hozd, ahogy megvetted, mert úgy fair az összehasonlítás:)
Innen tudod letölteni a Skringi időket:
belsoseg.blog.hu/2012/03/20/palyanapi_valosag_mindenkinek_1?utm_source=cimlap&utm_medium=link&utm_content=2012_03_22&utm_campaign=totalcar
Na, ennyi bőven elég egy hülyéből, mutass valamit aztán beszélgetünk. Viszlát

"streetfighter" 2012.03.22. 22:23:09

@Blade 147GTA:
Vicces ez a nyomaték dolog amit említesz.
Biztos nagyon képben vagy. Megkérdezhetnél egy-két nagymellényű turbódízelest a több mint 200 lovával meg a 400-500 Nm-vel, hogy mit értek vele. :)
Már az is szánalmas, hogy egy 3,2 literes autóval akarsz egy 1,8-assal versenyezni. Az csak a japókat dicséri, hogy egyáltalán van némi esélye.
Gyere egy 2 literessel az 1,8-as ellen. Esélyed sem lenne. Max., ha tényleg "nagy versenyző" vagy, akkor a tapasztalatodból előnyt kovácsolhatnál, ezt el kell ismernem.
Ha igaz amit írsz, akkor tényleg nagy alfa fan vagy. :) Igazán dicséretes.
Mint már írtam az én autóm, nem sportkocsi, csak egy sportos kompakt, tehát a versenypályán nem nagy kunszt, ha nem bírja a fék sokáig. Nem érdekel. Nem arra kell.
A GTA részben arra készült. Drágább, erősebb (fajlagosan sehol nincs), nagyobb hatású fékekkel. Hidd el nem kéne a sajátom helyett. :)
Szóval, ha a pályán nem is a közúton még találkozhatunk. Meg fogsz ismerni, mert nem tudsz lerázni. Eddig még senkinek sem sikerült, az autópálya kivételével, mert ott minden hülye tudja nyomni. :)

kultúrpesszimista 2012.03.24. 22:36:43

@"streetfighter": igazi balfasz vagy, a legnagyobb szerencsétlen, aki csak megszólalt autós témában az interneten... egy ovis szintjén vagy, aki autós kártyán, a képen láttott egy autót, nem ismeri egyáltalán, de mégis van véleménye róla. Csak magadat járatod le, de hajrá!

kultúrpesszimista 2012.03.24. 22:38:40

@"streetfighter": felesleges érvelni egy ilyen idiótának, semmi értelme, pláne az Alfa érdemeit ecsetelni. Egy született ostának?! Eh...
süti beállítások módosítása