HTML

TComment

A Totalcar kommentblogja, nem csak trolloknak.

Friss topikok

Belsőség

Nincs megjeleníthető elem

Jajj, de csúnya!

Nincs megjeleníthető elem

Racingdream

Nincs megjeleníthető elem

Rallyedream

Nincs megjeleníthető elem

Reklámarchivum blog

Nincs megjeleníthető elem

Robogóblog

Nincs megjeleníthető elem

A sebesség oltára

Nincs megjeleníthető elem

Címkék

02 (1) 03 (1) 05 (1) 07 (1) 08 (1) 10 (1) 10.rész (1) 100 (1) 11 (1) 111 (1) 117 (1) 12 (1) 120 (1) 121 (1) 127 (1) 1275 (1) 128 (2) 13 (1) 133 (1) 139 (1) 14 (1) 154 (1) 16 (1) 17 (1) 19 (1) 2011 (2) 2012 (10) 2013 (9) 208 (1) 22 (1) 23 (1) 24 (1) 26 (1) 27 (1) 3 (1) 3008 (1) 300 ehuf (1) 301 (2) 302 (1) 308 (1) 31 (1) 32 (1) 320d (2) 320i (1) 33 (1) 34 (1) 35 (1) 36 (1) 38 (1) 39 (1) 4 (1) 41 (1) 42 (1) 44 (1) 45 (1) 47 48 (1) 4runner (1) 4x4 (2) 50 (1) 508 (3) 51 (1) 58 (1) 7-es (1) 71 (1) 75 (1) 76 (1) 77 (1) 79 adás (1) 7 rész (1) 80 (1) 81 (1) 850 (1) 87 (1) 88 (1) 911 (3) 93 (1) 94 (1) 97 (1) 99 (1) a3 (2) a6 (3) a8 (1) abroncs (1) accord (1) adac (1) adás (4) adás-vétel (1) adás-vételi (1) adatbázis (1) adó (3) adócsaló (1) alfa (1) alfa romeo (1) alkatrészek (1) alkohol (1) állam (1) allroad (1) amarok (1) amerika (2) ampera (2) amts (1) anglia 2014 (1) angry (1) árak (1) árverezés (1) assur (2) aston (1) astra (4) ásványi (1) átírás (3) átjelentkezés (1) átverés (2) Audi (1) audi (14) autó (1) auto2 (1) autóbérlés (1) autódiagnosztika (1) autók (1) autóklub (2) autópálya (4) autópiac (1) autósiskola (2) autóvásárlás (2) autózás (2) Avant (1) avensis (1) aygo (1) az év autója (1) b125 (1) bajor porn (1) baleset (5) balesetmegelőzés (1) balesetveszély (1) bank (2) becsületsértés (1) bedőlt (1) beetle (1) behozatal (1) bejárás (1) belváros (1) bemutatás (1) benzin (6) benzinkút (1) bfr (1) bicikli (5) biciklis (1) bioetanol (1) birds (1) bíró márk (2) bírság (5) bírságok (1) biturbo (2) biznisz (1) bizományi (1) biztosítás (4) bkk (2) bkv (3) black cell (1) blog (1) blues brothers (1) bme (1) bmw (18) bogár (1) böp (1) bőr (1) boss (1) botrány (2) boxter (1) bringa (1) bruno (1) budapest (9) bullitt (1) bullshit (1) büntetés (3) bürokrárcia (1) busz (1) buzikék (1) camaro (1) can (1) capri (1) car of the year (1) cayenne (1) céda (1) ceed (2) check engine (1) chevrolet (3) cigánykerék (1) cigi (1) Címkék (1) citadella (1) citigo (1) Citroen (1) civic (1) co2 (1) comment (1) connect (1) cooper (1) corsa (1) corvette (1) coty (3) cougar (4) country (1) credo (1) critical mass (1) csalás (5) csaló (1) csapatás (1) csapda (1) csekk (3) csere (2) cserhalmi (1) csikós (2) csikós zsolt (2) csökkentés (1) csúnya (1) cx5 (1) dacia (3) daewoo (2) Daihatsu (1) deauville (1) debrecen (1) demó (1) detomaso (1) de tomaso (1) diagnosztika (4) díj (1) dízel (7) dögkeselyű (1) dokker (1) dokkolás (1) dömsödi (1) dömsödi gábor (1) drága (1) ducati (1) dudálás (1) dugattyú (1) dugó (2) dupla (1) dzsudzsák (1) e85 (1) ecoboost (1) econell (1) égésétér (1) égéstér (118) egester (5) Égéstér (5) égéstér78 (1) égő (1) eladás (2) elantra (1) elkúrtuk (1) ellenőrzés (1) első (2) első autó (1) eredetvizsga (1) esküvő (1) esztergom (1) eu (2) év autója (2) extra (2) ez kellett (1) f1 (1) fabia (1) facelift (1) fagyálló (1) fail (1) famin (1) fejegység (1) feljelentés (1) felkészítés (1) fellebezés (1) felni (2) félretankolás (1) fényszóró (1) ferenciek tere (1) férgek (1) ferrari (1) festés (1) fesztivál (1) fiat (5) fidesz (1) fiesta (2) figyelem (1) fluence (2) focus (4) fogyasztás (3) ford (16) fordulatszám (1) forgalom (1) forma-1 (1) forma 1 (2) formula (1) fotelfizikus (1) frankfurt (1) frt (1) fűtés (1) fx45 (1) gáz (1) gázolás (1) generátor (1) genf (1) geochallenge (1) ghosn (1) GLT (1) golf (4) golfos (1) gran coupé (1) gs (1) gt (1) gt86 (2) gtc (2) gts (1) gumi (1) gyalogos (5) gyarapodás (1) gyászhír (1) gyorshajtás (3) gyúrás (1) h4 (1) hajtókar (1) halott (1) hamis (2) hang (1) hangszóró (1) hangyász (1) háromkilós autó (1) használt (1) használtautó (5) hasznaltautó (1) használtteszt (1) hátsókerékhajtás (1) ház (1) hazugság (1) helló (1) heves (1) hho (2) hibák (1) hidegindítás (1) hidrogén (1) hifi (1) hirota (1) hitel (4) hitelkárosult (1) hóhelyzet (1) honda (3) horgász (1) hülye (1) hurok (1) hybrid (3) hyumdai (1) hyundai (5) i30 (1) i40 (3) ibiza (1) ideiglenes (1) igo (1) illegal (1) illeték (2) ilyen volt (1) importőr (1) india (2) induktív (1) infiniti (1) ingyen (1) insignia (3) isuzu (1) ittas (1) izé (1) izomauto (1) jaguar (1) japán (4) japánautó (2) japanese (1) javítás (2) jeep (1) jimny (1) jobbik (1) jogosítvány (1) jogszabály (1) jogtalan (1) jövő (1) jubileum (1) juke (1) juke-r (1) ka (1) kabrió (1) kamera (2) kamion (3) kamuvétel (1) kangoo (1) karbantartás (2) kárfelmérés (1) karosszéria (1) karotta (5) kathi béla (1) kátyú (4) kávé (1) kekkh (1) kérdezz felelek (1) kéregető (1) kerékpár (4) kerékpáros (1) kerékpározás (1) kerékpártartó (1) kerékpárút (1) keresés (1) kereskedő (2) kereszteződés (1) késés (1) kesjár csaba (1) kgfb (1) kia (2) kidob (1) kigurulás (1) kilenc (1) kilométeróra (1) kilométeróra-állás (1) kína (5) kínai (1) kisautó (1) kőbájker (2) ködölés (1) koenigsegg (1) koldus (1) költség (1) kombi (1) komment (2) kommentelő (1) kommentposzt (1) korando (1) korupció (1) kötelező (2) középső ujj (1) közlekedés (5) közlekedési (1) közterület (1) közvetlen befecskendezés (1) kresz (3) kretén (1) kukásautó (1) külföldi (1) kupa (1) la (2) lada (4) lámpa (2) lancia (1) laplander (1) launch (1) lebukás (1) legenda (1) legendák (1) legolvasottabb (1) legszebb (1) leno (1) leterelés (1) letol (1) levorg (1) lexus (3) lézerblokkoló (1) licit (1) linea (1) lodgy (2) logan (1) long beach (1) lop (1) lopás (3) los angeles (1) lotus (2) ls (1) luxus (1) m550d (1) m7 (1) maffia (1) magasember (1) magyar (3) mahindra (1) mak (1) malibu (1) margit utca (1) márk (1) márkaszerviz (1) matrica (2) matt (1) mazda (7) Mazda (1) megalázás (1) megane (1) megatököm (1) megunt (1) mercedes (4) méret (1) michelisz (2) micra (1) mini (4) miss sixty (1) mitsubishi (2) Mitsubishi (1) mkii (1) mobileye (1) mondeo (3) morgan (1) mosógép (1) motor (2) motordiagnosztika (1) motordoki (1) motorfék (1) motorolaj (2) motoros (1) motorozás (2) mozgáskorlátozott (1) mozgássérült (1) murano (1) mustang (2) műszaki (1) műszaki vizsga (2) násznép (1) nav (2) navigáció (3) neper (1) nepper (11) nepperűző (1) név (1) ngm (1) nismo (1) nissan (10) nkh (3) nng (1) nostalgiccar (1) nosztalgia (1) novoth (2) novoth tibi (1) novoth tibor (2) nsu (1) nyárigumi teszt (1) nyomaték (1) obb (1) obd (1) octavia (2) okmányiroda (3) okos (1) oktatás (1) olaj (2) olajcsere (1) olajnyomás (1) olcsó (2) oldtimer (1) Omega (1) omm (1) öngyilkos (1) önvezérlő (1) opc (1) opel (14) Opel (1) óratekerés (2) öreg (1) összehasonlító (1) outlander (1) ozora (1) p-rendszám (1) pályanap (3) panamera (1) panda (2) pandúr (1) pánik (1) pára (1) párátlanítás (1) parkolás (7) pba (1) perkupa (1) peugeot (10) phaeton (1) pickup (1) piros (1) plakát (1) plug-in (1) podcast (36) politikus (1) pontiac (1) porsche (7) prémium (1) prince (1) prius (4) próba (1) p rendszám (1) q3 (1) q5 (1) qashqai (1) qoros (1) quattro (1) r8 (1) rabló (1) rádió (1) rágalmazás (1) rakpart (1) rali (3) rally (1) range (1) ranger (1) red bull (1) régen (1) regisztráció (1) reklám (2) reklamáció (1) remake (1) renault (7) rendészek (1) rendőr (3) rendőrség (11) rendszám (8) rendszámkamu (1) rendszámtábla (1) repülők (1) részeg (2) részegek (1) ro80 (1) robogó (3) rollsroyce (1) róma (1) román (1) románia (1) romok (1) roncs (2) roncsok (1) ronda (1) rózsadomb (1) rs (1) RS4 (1) rs6 (1) rxh (2) s3 (1) s6 (1) s7 (1) s8 (1) s80 (1) saját (1) sajtóutak (1) samara (1) scenic (1) seat (2) sebességkorlázozás (1) sértés (1) sérült (1) sharan (1) shiro (1) shitgun (1) skoda (4) skyactive (1) smart (1) sofőrszolgálat (1) sos (1) Space (1) spacestar (1) spam (1) spórolás (1) sport (3) ssanngyong (1) st (1) steve mcqueen (1) student (1) subaru (3) sunny (1) suv (4) suzuki (7) svájc (1) sw (1) swift (5) szabálysértés (1) szállítási sérülések (1) szar (1) szemetelés (1) szenteste (1) szerelés (2) szerszám (1) szerviz (2) szervizkonyv (1) szerződés (1) szilveszter (1) szintetikus (1) szíria (1) szívócső (1) szlovák (2) szonda (1) szöveges (1) szövet (1) tábla (1) találkozó (2) talán (1) tannis (1) tannistest (1) tartós (1) taxi (2) TC-vel árkon-bokron át (1) tclotta (1) tcomment (1) tctv (1) tc flotta (1) td4 (1) tdci (1) techday (1) tehén (1) TEK (1) tek (2) tekerés (2) telefon (1) téli (1) terep (1) területi (1) tesla (1) teszt (3) thema (1) tiguan (1) tiz (1) tolvaj (1) top10 (1) törés (1) törésteszt (1) törvény (1) törvénybetartás (1) totalcar (20) totálkár (1) totem (1) tourer (1) toyota (11) toyotafest (1) toyota 2000 GT (1) trackday (3) traffic (1) traffipax (2) transit (1) troll (1) trükk (1) tsi (2) tudatlan vásárló de okos (1) túlkapás (1) tunexcom (1) tuning (2) turbó (3) tűzoltóság (1) twingo (1) ubul (1) ügyintézés (1) ügyvéd (1) újautó (2) unalmas (1) uno (1) up! (2) usa (1) út (1) útdíj (3) útlezárás (1) útszéli (1) üzemanyag (1) üzlet (1) v10 (1) v6 (1) v60 (1) v70 (1) v8 (1) vag (1) vagyonszerzés (3) vak (1) vakteszt (2) választás (1) vallomások (1) Váltók (1) vámkezelés (1) varga cigány (1) város (1) vásárlás (2) vásárló (1) verseny (2) versenyzés (1) veszély (1) vétel (2) veterán (1) vfr (1) videóteszt (1) villanyautó (1) vino (1) virago (1) visszahívás (2) visszavett (2) víz (1) vizsga (1) vizsgabiztos (2) vizsgadíj (1) volkswage (1) volkswagen (13) Volvo (1) volvo (4) vonulás (1) vredestein (1) vw (9) Wagon (1) wayteq (1) williams (1) winkler (2) wrx (1) wtcc (1) x-trail (1) x3 (1) x6 (1) xdrive (2) xedos (1) xenon (1) youngtimer (2) zafira (2) zebra (1) zöld (2) zsiguli (1) Címkefelhő

Ezt várom egy Auditól

2012.05.21. 05:56 Tcomment

Címkék: audi 2012 a3

Úgy tűnhet, hogy csak a lámpái újak, de egy nagy frászt. Szenzációs új motorokkal jön az új A3.

Kapcsolódó cikkünk kommentposztja

172 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://tcomment.blog.hu/api/trackback/id/tr124528574

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

victor vacendak 2012.05.21. 06:50:36

Jó-jó, új motor, de a régi 1,4TSI-ből is lazán kihozható a 150-160 ló egy tuningműhelyben annélkül, hogy veszélybe kerülne az épsége. Egyedül a szelepzárósdit nem tudja, de legalább nincs vibráció, meg zaj, amit ezek az amatőrök (Honda, Audi) a hi-fivel palástolnak. Uramisten.
Push-rod forever.

Nesebar 2012.05.21. 07:16:00

A műszerfal középső részére rácsodálkoztam, mintha onnan hiányozna valami.
Amúgy nagyon egységes a verda, szép lett és vagány.

haggyadaszt 2012.05.21. 07:18:46

Rondának nem lehet nevezni, de szerintem végtelenül unalmas. Szürke kisegér, mint az A5 alatt minden más Audi is.
Nem kéne a 3-as BMW-hez hasonlítani, inkább az 1-eshez.

Formavilágra még egy C Merci is izgalmasabb.

ColT · http://kilatas.great-site.net 2012.05.21. 07:27:11

Nekem teljesen bejön, a műszerfal minimáldesignja is.
Mondjuk a Fb-klienst, stb., még mindig nem értem, minek egy autóba.

Gyurma73 · https://plus.google.com 2012.05.21. 08:12:03

Az új 1es nek az eleje nm jön be.
Itt is belementek az egyenarcba,kiváncsi vagyok mi lesz az egybedísz rács után az Audiéknál?!

wajzy 2012.05.21. 08:16:33

"Hátborzongatóan vesztett helyzetekből is kihúzta magát, ezres-ezerkettes fordulatról, hármasban, emelkedőn."
Nem ezt kellene mindenképp elkerülni a Motordoki szerint? totalcar.hu/magazin/technika/2012/05/15/a_nyomatek_ol_nem_a_fordulat/

Gyurma73 · https://plus.google.com 2012.05.21. 08:17:19

Nem tudom hogy az B mercivel egy kategória e ez,de abból a legújabb az jobban tetszik.
www.trndcar.com/2012/01/mercedes-benz-b-klasse-2012-trnd/

Gyurma73 · https://plus.google.com 2012.05.21. 08:20:01

A1 es Audi=A Merci=BMW?
A3 ,B klasse,BMW1

kowalski 2012.05.21. 08:26:02

ez a kocsi egy sznob

haggyadaszt 2012.05.21. 08:50:36

@Shadowbull: így van :-)

Az A4 = BMW 3, de az A3=A4 hatchback. Ha jól gondolom.

igazi hős 2012.05.21. 09:09:20

"Vagyis az ember beül, és a nem túl komplikált formavilág ellenére azt mondja: nnna, ezt várom egy Auditól." Miért "ellenére"? A vásárlók, nem pont ezt a "nem túl komplikált" belsőt akarják? Nem tehetnek róla, németek, így nőttek fel, barna szószt akarnak akarnak a krumpli és kolbász mellé és a VW minden minőségben képes barna szószt gyártani.

pizsama 2012.05.21. 09:10:40

Mikor már nem lehet mibe belekötni egy autón, akkor szokták azt írni rá, hogy "unalmas". Nem unalmas ez kérem, csupán túlságosan hosszászoktunk az Audi perfekcionizmusához, így már nem tud igazán meglepni minket. Ezért érezzük úgy magunkat, mint Schumacher 7. VB címekor 2004-ben.
Hisz külsőre szép, belül is minden klappol, minden a helyén, hiba nélkül elvisz A-ból B-be. Ennél több izgalomra vágysz? Akkor vegyél egy 40 éves Mercit Svédországból! :)

andand 2012.05.21. 09:16:24

@haggyadaszt: A4 mas kategoria, meg ha meretben az A3 kezdi megkozeliteni. Mas platform, mas hajtaslanc, hosszmotor, stb.

montecavallo (törölt) 2012.05.21. 09:17:37

Az uj MMI-t pedig erdemes lett volna kiprobalni, mert odanezes nelkul lehet szoveget (betunkent) bevinni az erintofeluleten.

HankMoodyIsMyHero 2012.05.21. 09:33:22

"Nekem kicsit furcsa, hogy balra kell tekerni, ha a feldobott menüben lefelé szeretnénk menni. Talán azért csinálták ilyenre, hogy az ember érezze: nem egy BMW-ben ül."

Ebben mi a furcsa? A szerző arra nem gondolt hogy ez így logikus és azért csinálták így, nem pedig azért hogy ne BMW-s legyen?

Rocko- 2012.05.21. 09:41:00

jól látom hogy tettek egy klitoriszt a single frame-re? :DDD

Dixhorn 2012.05.21. 09:45:47

@Shadowbull:

hali. örülök , hogy itt vagy.

te vágod az ilyen autós dolgokat, lenne egy kérdésem.

Egy 1,9 tdi 90 lovas golfom van. Mitől lehet az hogy ha megforgatom, előzésnél mondjuk, ilyen 2800-3200 rpm között elfogy egyszer az erő, majd visszajön.Ez mitől lehet szerinted?

Meg mostanában úgy tűnik, mintha 2000 alatt is gyengébb lenne mint szokott. (bár ez nem tuti, mert elővettem a motort és lehet ezért hiányzik az erő) :)

Más véleménye, vagy tapasztalata is érdekelne, hátha ismeri valaki a jelenséget.

Köszi a választ!

w a s d 2012.05.21. 09:46:58

@w a s d: Meg pár rádió- gomb.

Shadowbull 2012.05.21. 09:51:01

@Dixhorn: fogalmam sincs, nem ertek hozza.

Szerintem kerdezd meg inkabb novothauto kollegat, aki korabban boschtechnikus neven irogatott.

Gyurma73 · https://plus.google.com 2012.05.21. 10:05:37

@Shadowbull: a BMW nem csinál saját márkás kisautót majd?

Gyurma73 · https://plus.google.com 2012.05.21. 10:08:38

@andand: A4 is nő folyamatosan.
De igaz hogy abban hosszában van a motor.

el-enor 2012.05.21. 10:08:56

valahogy nem jön be a bele.... hoppá. túl nagy szürke felület maradt, és valahogy kicsit túl sok lett a gömbölyködés a beltérben, pedig kívülről jól fest.

Globetrotter2014 2012.05.21. 10:09:41

Kicsit egyoldalú ömlengésnekl tűnt. Pedig a forma (főleg a beltér) nekem csalódás, főleg Da Silva Mester kezétől.

Nem gondoltam volna 1-2 éve de durván megfordulni látszik a trend a prémiumkompaktoknál, sokkal többet vártam az A3tól, közben a Merci és a volvo kijött egy egy elég pofás verdával, az 1es akármiléyen ronda, mindig ott van érvnek a hátsókerékhajtás.

Palex 2012.05.21. 10:16:10

Szerintem a 140 lovas 1.4TSI-t nem gyorsulja le a 140 lovas TDI, lévén ugyanannyi ménessel gazdálkodnak.
Maximum bizonyos fokozatokban, bizonyos sebességnél jobban megindul (pl. 4-ikben 60-ról, stb.).

haggyadaszt 2012.05.21. 10:38:35

@HankMoodyIsMyHero: a világ nagyobbik részén az emberek balról jobbra és fentről lefelé írnak/olvasnak, ennek megfelelően a KÖVETKEZŐ menüpont mindig jobbra vagy lefelé van. Tehát, balra tekeréssel lefelé haladni "természetellenes" érzetet ad, és elég valószínű, hogy csak a BMW miatt kényszerültek a másik irányra (így is túl sok a hasonlóság az iDrive-val).

adam034 (törölt) 2012.05.21. 10:43:12

Csak én hiszem azt ,vagy ezt a felnit és orrot nézegetve újra elindult a divat a kocka autó felé ? Vajon lesz újra kicsit kerek nagyon kocka Audi V8 :D ?

P12_dCi 2012.05.21. 10:49:33

Ez a beltér iszonyat gagyi, egy ilyen autóban röhejes ez a középkonzol, meg a levegőbefújók.

Pedig azt el kell ismerni, hogy tényleg jó beltereket szokott csinálni az Audi, de ezt SZERINTEM elcseszték.

HankMoodyIsMyHero 2012.05.21. 10:54:20

@haggyadaszt:
Akkor ez lehet csak számomra érdekes. Nekem pont az adott BMW-ben természetellenes érzetet hogy balra kellett tekerni hogy feljebb léptessek.
De ha belegondolsz ha jobbra melletted van valami és balra vagyis magad felé tekered akkor olyan mintha lefelé tekernéd nem?
A hangerőt balra vagy jobbra tekered le?

Rocko- 2012.05.21. 11:01:19

@kowalski: már hogy lenne egy autó sznob?
szovarozik vagy mi a zsák?

tomnemtom 2012.05.21. 11:05:45

ááá, nem vagyok kellő mértékben szofisztikált az audikhoz.
visszaállhatnának az előredőlős motorokra, mert hátradőlőst nehezebb beépíteni wartburgba.

ColT · http://kilatas.great-site.net 2012.05.21. 11:11:05

@adam034: Nem baj, jobb lenne, mint a mostani krumplik...

voripeter 2012.05.21. 11:12:12

Én a 2.5 TFSI-t várom. Nem mintha pénzem lenne rá, csak legyen.

Rocko- 2012.05.21. 11:13:14

@Palex: felesleegs összehasonlítani sztem.

Palex 2012.05.21. 11:24:34

@Rocko-:
Persze, pont azért írtam, hogy jobban nem megy, csak más a karaktere, így összehasonlítani is máshogy kell, ha mindenképpen akarja az ember.

Nesebar 2012.05.21. 11:26:49

@w a s d: Nem pont erre gondoltam, hanem inkább olyanra, mint a mostani változatnál. Az tetszik és tetszett is elsőre, ez inkább távol tart.

Hurri Kán 2012.05.21. 11:43:01

Átemblémázott Skoda Fabia, nincs már benne anyag, 250.000 kilométernél tervezetten szétesik. Van még valami, amit kihagytam? :)

Rocko- 2012.05.21. 11:50:44

@gyvy: audisok mindg köcsögök.
meg gengszterek.

Glg 2012.05.21. 11:58:41

a legfontosabb infó szerintem a legutolsó bekezdésben van: indulóára 5,7 millió.
csak összehasonlításként a két (vagy 1,5) mérettel nagyobb insignia belépőára 6,3 millió kedvezmények nélkül. Ok hogy az egyik opel a másik meg audi de akkoris durva.

BMW /// 2012.05.21. 12:17:02

1-es BMW sokkal jobban tetszik kívülről és belülről is.

igazi hős 2012.05.21. 12:29:21

@Glg: Értelmetlen az összehasonlítás. Nincs olyan ember, aki e két autó között akarna választani. Az A3-as vásárlói szerintem egy Golf árlistát sem láttak még. 30 milláért Mercedesből lehet venni S-Klasse-t, meg kamiont. Melyik a jobb vétel?

uki 2012.05.21. 12:57:19

@igazi hős: 30 F astra meg 15 stift, termeszetesen!!!! :-)

Nivta 2012.05.21. 13:03:15

"A Balázs Viktor-féle örök igazság, vagyis az, hogy egy autó annál izgalmasabb, minél szarabb a futóműve, itt is érvényesül."

Ez ugyanolyan szánalmas sztereotip baromság mint amikor a dagadt vagy puhos nőket birtokló (jobbat felszedni nem tudó)ürgék minden csajt leanorexiásoznak akin nincsen zsír.Ja, és mint tudjuk minden jobb vagy jobban ötözött nő ugye vagy buta vagy plázacicca.Sőt! Mindkettő!

el-enor 2012.05.21. 13:11:28

@Nivta: szerintem a nőkkel kapcsolatos ízlés pont annyira keverhető ide, mintha azt mondanám, " szar kocsi mert piros"

Ciri 2012.05.21. 13:14:59

@victor vacendak:

"Jó-jó, új motor, de a régi 1,4TSI-ből is lazán kihozható a 150-160 ló egy tuningműhelyben annélkül, hogy veszélybe kerülne az épsége."

Ja, csak ezek az überfaszául tuningolt autók 90 százalékban a szervizben kötnek ki. Jobb esetben garis javításon, rosszabb esetben (észreveszik a tuningot)fizetősen.
Rossz ötletnek tartom a szériamotor összehasonlítását egy vagyonért felpiszkált tuning szarhoz.

coord 2012.05.21. 13:23:37

@Dixhorn: Nekem volt hasonló gond egyszer ugyanezzel a motorral (1,9 tdi). Ötödikben előzésnél 110 felett egyszerűen megtorpant, elment az erő. Csak újraindítás után jött vissza.
Hiba oka: túltöltött a turbó, emiatt az elektronika letiltotta. Valami szelep volt a bűnös, pár ezer forintos tétel, nem érdemes spórolni rajta. Remélem segítettem.

Zolus84 2012.05.21. 13:44:00

Az első lámpája erősen hajaz a Lancerra, egyébként kéne.

AUTÓNEPPER · http://autonepper.blog.hu 2012.05.21. 13:45:10

@Dixhorn: Vagy lyukas valamelyik vákumcsöved a turbónál,vagy turbonyomásszabályzó-szelep,vagy légtömegmérő szenzor.

gybazsi 2012.05.21. 13:57:01

Kívülről elég jól néz ki, de a beltere nekem egyáltalán nem tetszik. Akkor már inkább az 1-es BMW kéne. Vagy (bár tudom h nem egy kategória) egy Alfa Romeo Giulietta.

Rocko- 2012.05.21. 14:25:10

@gyvy: jah.
meg úccse megy el 300 ezret.

igazi hős 2012.05.21. 14:26:00

@Nivta: Technikai analfabéta vagy. Normális emberbe kell a zsír, különben nyikorog a zsanéroknál, mint az ajtók.
Különben is, felszedsz egy 40 kilós csajt, 3 gyerek múlva az is 80 kilós lesz. Nem jobb eleve 80 kilóval kezdeni, akkor kisebb a csalódás?

ColT · http://kilatas.great-site.net 2012.05.21. 14:28:14

@igazi hős: A 80 kilósból meg 160 kilós lesz vaze :D

Hurri Kán 2012.05.21. 14:30:16

@Rocko-:
Hát ezek már nem is. Bezzeg régen. De hát akkor minden jobb volt. :D

Egyébként nekem bejön ez a szögletesebb forma, és a "minimál" stílusú műszerfal is.

haggyadaszt 2012.05.21. 14:31:09

@HankMoodyIsMyHero: nagyon jó példát hoztál fel :-)
A hangerőt jobbra tekerem fel --> ami abból adódik, hogy régen is az erősítőt szabályozták ezzel. A nulla teljesítmény volt a kikapcsolt állapot, azaz a hangerőszabályzó volt a ki/bekapcsoló gomb is --> tehát JOBBRA fordítva aktiváltad, kapcsoltad be a készüléket :-)

De hogy még jobb példát mondjak, az óramutatók is jobbra indulnak.

ColT · http://kilatas.great-site.net 2012.05.21. 14:40:32

@haggyadaszt: Én az egyik erősítőmet sikeresen fordítva kötöttem be, és úgy is hagytam, mert lusta voltam rendesen megcsinálni.
Mindenki beszopta, amikor halkítani akarta... :D

Plumper 2012.05.21. 15:03:59

Lehet, hogy 6 millió Ft-ért tényleg inkább Audit vennék, mint Hunyadit vagy Kiát? Vagy várok 5 évet és 3 milláért megveszem az újkorában 9 millió Ft-osat.

Persze, csak ha 20 év alatt össze gyűlne rá a pénzem. (addigra meg hol lesz ez...)

Ben Franklin 2012.05.21. 15:16:33

5,7 milla?

Miafaszt sírtok 10 éve ugyanennyi volt egy alap A3 azóta volt 50% infláció. Számoljatok már.

Amúgy tök jó, nemtom mondjuk mitől könnyebb a Fabiánál, az 1.4 tfsi RS-nél könnyebb 45 kilóval, csak az 132 KW-os és DSG váltós....

Ettől függetlenül jó a súlya főleg az ASTRA/FOCUS-szal összevetve.

PJoe 2012.05.21. 15:16:56

Minöség? Inkább tartosság kéne, kevesebb elektronika, egyszerübb szerelhetöség, mint a régi szép idökben! Tulbonyolitott dolgokkal csak felvágni lehet, az észszerüt az ember meg észre sem veszi, mert egyszerüen csak müködnek, és ez az, ami számit.

Ben Franklin 2012.05.21. 15:19:43

@PJoe: De hát van Dacia Logan, vagy nem? Az Audi vásárlói szerinted otthon akarnak szerelni?

ColT · http://kilatas.great-site.net 2012.05.21. 15:23:16

@Ben Franklin: 10 éve ugyanennyit ért a fizetésed, mint a mosatni, csak drágább lett minden :D

Ben Franklin 2012.05.21. 15:40:49

@ColT: Ja, 10 éve ugyanennyi volt az átlagfizu, nem?

Ben Franklin 2012.05.21. 15:46:53

@ColT: Ja, leesett.

Igen, kb. annyit ért, de az Audi A3 spec. ugyanannyiba kerül mint 10 éve, tehát elérhetőbb lett. De itthon továbbra sem lesz a bérből-fizuból réteg kedvence.

Rocko- 2012.05.21. 16:23:34

@Ciri: "Ja, csak ezek az überfaszául tuningolt autók 90 százalékban a szervizben kötnek ki."

' ... ez egy rakás szar' felkiáltással.

Rocko- 2012.05.21. 16:27:40

@ColT: @Ben Franklin: Ladát kell venni, az tartja az árát. 30 éve 90 ezer forintba kerül.

edcsajka 2012.05.21. 17:10:59

Kár amiért a megbízhatatlan 1.4 tsi motorokat rakják bele.
Az mindenbe való csak nem az Audiba!
Kárhozott legyen élete végig aki ezt a szemét konstrukciót kitalálta.

HOLIDAY 2012.05.21. 17:30:55

@edcsajka: Nem értelek. Pár tucat autó szolgál a flottánkban. Hibátlanok.

mv3 2012.05.21. 18:08:03

Tudom, egyik autónak sincs lelke, de ez legjobban az Audikon látszik.

HankMoodyIsMyHero 2012.05.21. 18:44:28

@gyvy:
Így van. Szóval normálisan jobbra tekered ha feljebb akarod léptetni a hangerőt, hogy a hangerős példánál maradjunk. Ergo ha az audiban jobbra tekered a tekerentyűt akkor felfelé léptetsz mert ez a normális.
Ne akard most azt megmagyarázni nekem amit már egyszer leírtam. :)

Dr. GGG77 2012.05.21. 18:46:52

Ez a műszerfal tényleg nem lett az igazi, meg vhogy az egész forma egy nulla.
Egy Volvo V40 nálam rommá veri (igaz az 6 millánál indul a forgalmazó oldala szerint).

De kompaktot prémiumban nem nagyon vennék.

haggyadaszt 2012.05.21. 19:03:21

@ColT: lehet, hogy az Audi is csak trollkodik :-)

"streetfighter" 2012.05.21. 19:30:23

"Hátborzongatóan vesztett helyzetekből is kihúzta magát, ezres-ezerkettes fordulatról, hármasban, emelkedőn."
Igazi pancser mentalitás, de hát mit is várunk, hiszen a kollégátok meg besütötte az Integra motorját.
Autós "újságírók". Vicc!

edcsajka 2012.05.21. 19:34:12

Tiguan 1.4 TSI 150le, 25000km motorcsere. Új motor 12000km vezérműlánc feszítő kampec. 1300 euró javítási költség.
Hidegen olyan hangot adott mintha egy vödörkavics lett volna a motorban.
Mindezt három év alatt hozta össze. Ahogy olvasom a német sorstársakat hasonló és hervasztó történetek garmadájával van tele minden.

.asszák meg az anyjukat!

Rocko- 2012.05.21. 19:51:32

@edcsajka: hozhatod a tapasztalatokat.
tömegével.

@mv3: az első mondatod igaz.
onnantól meg szubjektív.

golf002 2012.05.21. 19:53:13

@PJoe: Teljesen egyetértek veled!

Rocko- 2012.05.21. 20:15:51

@PJoe: az megvan hogy egy prémiumautó cikkjéhez szólsz hozzá?

@"streetfighter": miért is általánosítasz egy emberről a többire?

@edcsajka: hol olvasod?

"streetfighter" 2012.05.21. 20:29:30

@Rocko-:
Háát, akár hogy is számolom, ez már kettő. :)

nagyiWRX 2012.05.21. 20:30:22

"legvékonyabb kijelző autóba" aztakurva veszek azonnal egyet sőt kettőt... pffffff
az a jó hogy ma már minden kocsi kurva jó sőt saját maguknál is jobbak csak azt nem tudom akkor miért állat a múthéten nálunk egy A6 3.0 tdi mert eltépte a laposszijjat ma meg ugyanigy jött egy Q5 3.0 tdi de a kijelző kurvafontos mert ha a tréler éppen visz a szervizbe akkor nézhetsz rajta dvd-t

"streetfighter" 2012.05.21. 20:31:22

@Rocko-:
A kettős feltöltésű 1,4-esek hulladékok. A DSG váltó is az. Akkor mi a jó?

Rocko- 2012.05.21. 20:32:00

@"streetfighter": tehát akkor azt várod el egy autós cikktől hogy milyen egy autóval sétakocsikázni?
elárulom: minddel ugyanolyan unalmas. a cikkeknek az a léynege, hogy megtudd: mitől másabb mint a többi.

Rocko- 2012.05.21. 20:33:47

@"streetfighter": ezeket a kijelentéseket arra alapozod, hogy?
van egy ADAC/Autóklub/RAC satisztikád?
vagy hasra beböfögöd?

Minibull 2012.05.21. 20:33:58

@nagyiWRX: wrx überállat,mi okkkkos???

"streetfighter" 2012.05.21. 20:50:31

@Rocko-:
Mivel akartam venni egy 1,4-es 180 lovas DSG váltós autót, ezért jól körbe jártam a témát és két tesztvezetésen is részt vettem. Egy röviden 5-10 perc és egy fél óráson is. A DSG lassú a visszaváltásnál, hiába vannak a fülek. A rossz megbízhatóságról meg sokat olvastam. Pl. a 100.000 km-es tartós tesztet a 160 lovas motorról, ahol kiemelték a megbízhatatlanságát a NÉMET tesztelők. A DSG váltót is lehúzták.
A tapasztalatom csak megerősített, hogy nem kiforrott technika. Még mindig nem az, kb. 3-4 éve!
Hiányzik a kellő tudás, az akarat az édes kevés. :)

nagyiWRX 2012.05.21. 21:02:29

@"streetfighter":
egyszer csináltunk ilyen DSG váltót de ott is az elektronikával volt baj majd a porsche pestnél tudták felprogramozni on-line computerrel (ott vol ismerős), azért lassabb a visszaváltásnál mert amikor mondjuk 3. ba méssz a másik kuplungra előváltja a 4. fokozatot de amikor 2-ba rakod akkor a negyediket gyorsan kiváltja és a 2 fokozatot rakja be majd kapcsolja azt a kuplungot ,de a duplakuplungos váltók javarészt igy működnek.
Ha jól tudom az audi kezdte előszőr használni a rally sportban a 80as években talán az S1 nél de enm biztos.

Rocko- 2012.05.21. 21:09:20

@"streetfighter": "A DSG lassú a visszaváltásnál"
mihez képest?
600 milliszekundum miért lassú?

"A rossz megbízhatóságról meg sokat olvastam."
"ahol kiemelték a megbízhatatlanságát a NÉMET tesztelők."
hol?

nagyiWRX 2012.05.21. 21:13:29

Hát ja mihez képest, próbáld ki az E39 M5 váltóját na az nem jó tök keményet üt és lassabb is mint mondjuk a porsche PDK váltója ezt pont olyan srác mondta akinek mind a kettő volt (szegény) ilyen a rózsadomb a picsába.

Nivta 2012.05.21. 21:43:17

@el-enor:

"szerintem a nőkkel kapcsolatos ízlés pont annyira keverhető ide, mintha azt mondanám, " szar kocsi mert piros"

Szerintem meg annyira van köze az izléshez a jó futómű=unalom c. buta stigma és az ehhez hasonló anorexiásozás,plázacicázás,butázás és lekurvázás emlegetése mint neked a szövegértéshez.

Nivta 2012.05.21. 21:50:07

@igazi hős:

" Technikai analfabéta vagy. Normális emberbe kell a zsír, különben nyikorog a zsanéroknál, mint az ajtók."

Te meg bioszból kapsz egyest mert normális embernek a zsírpárnák látványától - az érintésükről aztán nem is beszélve - fordul fel a gyomra nem pedig a nyikorgástól.

"Különben is, felszedsz egy 40 kilós csajt, 3 gyerek múlva az is 80 kilós lesz."

Ezért kell csak egy gyerek. Az pont 53 kiló.

"Nem jobb eleve 80 kilóval kezdeni, akkor kisebb a csalódás?"

Biztos nem jobb egy 80 kilós helyett inkább egy életen át kiverni? Akkor garantáltan nincs csalódás és még égni sem kell vele:)

ujjelszo 2012.05.21. 21:51:39

papptibi, legkesobb motordoki cikke ota tudhatnad, h 1200-es fordulaton nem nyomunk köver gazt! Aztan meg fikazzatok a többi vilag csaszarat, h hogy' bannak az autokkal...

Shadowbull 2012.05.21. 22:09:20

@nagyiWRX: Igazan nem akarlak megkavarni, de tudtommal az E39 M5 csak kezivaltoval volt kaphato.

Pas de probleme 2012.05.21. 22:38:33

"a formák egyáltalán nem ordenárék, mint mondjuk az új hármas BMW-ben"

Na ne bohóckodjunk már... OK, Szerkesztő Úrnak nem tetszik a BMW, de ezt azért "kicsit" túlerőlködte. Ha már fikázik, lenne legalább szellemes. (Mint a Winkler az uszadékfával).

Egyébként, így a fotók alapján az A3-nak nem sok gyengébb pontja van, mint a műszerfala.

Én ettől a hármastól csalódott vagyok. A régi - pláne akkoriban - sokkal dinamikusabbnak tűnt. Az újban sokkal kevesebb a lendület, az orra se jobb, mint a kis egyesé. Pedig ... :-)

Liverpool87 2012.05.21. 22:56:42

Belül igen ronda ocsmány az biztos szégyelje a pofáját az aUDI4

igazi hős 2012.05.21. 23:38:19

@Nivta: Azt gondoltam, hogy nincs olyan magyarul tudó ember Áder Jánost kivéve, aki egy olyan szöveget, mint az előző hozzászólásom komolyan vesz. Tévedtem, én kérek elnézést.
(Ami a megalázó biológia minősítésemet illeti: azt azért tudod, hogy egy átlagos, nem kövér nő 20%-a zsír? Akiben 15%-nál kevesebb van, az egészségtelenül sovány. Ennyi elég az "akin nincsen zsír" témából.)

victor vacendak 2012.05.21. 23:45:26

@Ciri: szerintem az előző generációs 1,4 TSI az mind EA111. Ugyan az a motor, függetlenül attól, hogy 125 vagy 180 ló. Következésképpen a hozzáértő tuner nem buherálja, nem húzza túl, a motor fizikai paraméterein belül képes javítani a fogyasztáson, és a teljesítményen (nyomatékon). Nem azt mondom, hogy garancia időn belül usgyí "overclockolni", de később, miért ne?

Ciri 2012.05.22. 06:02:49

@victor vacendak:

"szerintem az előző generációs 1,4 TSI az mind EA111"

Ja, a bázismotor. Gyakorlatilag a fűzött blokk egyezhet sok mindenben. De a duplatöltésű (180 LE)egy "picit" más.

Ciri 2012.05.22. 06:08:14

@"streetfighter":

"A DSG lassú a visszaváltásnál, hiába vannak a fülek."

A szavaidból azt veszem ki, hogy szerinted valamilyen köze van a váltás sebességéhez a füleknek?
A Dsg nagyon nagyon gyors visszaváltáskor is, csupán tudni kellene használni.

Ciri 2012.05.22. 06:12:47

@nagyiWRX:

"egyszer csináltunk ilyen DSG váltót de ott is az elektronikával volt baj majd a porsche pestnél tudták felprogramozni on-line computerrel"

Tehát sem a műhelyetek tudása, sem a kellő mennyiségű célszerszámok nem állnak rendelkezésetekre egy DSG váltó javításához, de azért mondod itt az imát.
Értem.
Gondolom ugyan ez a helyzet a 3,0TDI esetében is...

Rocko- 2012.05.22. 07:36:51

@Ciri: lefelé 600 milliszekundum, fel 8.
gondolom ez CERN-benm, a részecskegyorsítóban lassú.

froton 2012.05.22. 08:28:39

@Dixhorn: nekem 105 lovas PD van. Volt hasonló dolog, bár az 3000 környékén jött elő. A PD elemek stekkerével volt gond, egyszerű köntakt hiba. Bár nem tudom, az erőtlenség nálad mit takar, nekem konkrétan megtorpant (leállt egy henger).....Tudom, a 90 lovas az nem PD és ha az erőtlenség máshogy nyilvánul meg, akkor biztos nem csatlakozó probléma. Esetleg egr?

montecavallo (törölt) 2012.05.22. 08:42:37

@nagyiWRX: ""legvékonyabb kijelző autóba" aztakurva veszek azonnal egyet sőt kettőt... pffffff"

Autoba keszult vekony kijelzot valoban nem egyszeru csinalni, mert eros fenyhatasok erik, es emiatt izmos (tobbnyire CCFL) hattervilagitas kell neki, ami nem keves hot termel. De azert osszad az eszt, meg fikazzal batran, pistike.

"streetfighter" 2012.05.22. 09:09:31

@Ciri: @Rocko-:
A papír az mindent elbír. :)
Előre gyorsabb egy kicsit mint én a kézivel, de vissza "nagyon" lassú.
Extrém körülmények között esélye sincs pl. 6.-ból 2.-ba. Országúti előzésnél, vagy városi helyezkedésnél simán meglépem és már ott sem vagyok, mire a DSG "rájön", hogy mit is szeretnék. Szóval nekem lassú, de tudom, hogy nem vagyok átlag felhasználó.
Ciri, esetleg avass be, miért nem tudtam használni? A kereskedő is elismerte, hogy így (sport állás, padlógáz) a leggyorsabb, mikor kritizáltam.

Rocko- 2012.05.22. 10:02:42

@"streetfighter": bocs, de most úgy vagyok mint székely a parabolával.

Nivta 2012.05.22. 10:29:46

@igazi hős:
"Azt gondoltam, hogy nincs olyan magyarul tudó ember Áder Jánost kivéve, aki egy olyan szöveget, mint az előző hozzászólásom komolyan vesz."

Nekem sincs fogalmam arrol,hogy rajtad kívül vajon még hány magyarul tudo ember nem ismeri fel a szövegem végére biggyesztett szmájlit.Viszont mindenképp melletted szól,hogy ez utóbbi jel nem hazai találmány és a szmájli szó sem magyarul van.

"streetfighter" 2012.05.22. 10:30:10

@Rocko-:
Mi nem érthető?
Írok egy példát.
A mostani autómmal ballagunk a libasorban 6.-ban 70-nel.
Kinézek, itt egy szűkös lehetőség az előzésre, vissza kettő usgyi, és már ott sem vagyok.
A DSG-vel 1-2 mp-el előre kell tervezni, mert lassú, így már esetleg elbuktam a lehetőséget.
Lehet, hogy megszokható, és hozzá lehet idomulni, de én kössek kompromisszumot egy 6 millás kocsinál?
Ez csak egy példa volt. A gép az mindg gép marad, soha nem fog előre gondolkodni és úgy mellesleg még el is veszi a váltás élvezetét, és az érzést, hogy te uralod az autót.
A legtöbbeknek ez nem hiányzik, de nekem igen.
Sajnos viszont ez a jövő, mert egyre több spotkocsit csak hasonló váltóval lehet megvenni.
Elkeserítő.

P_Lac 2012.05.22. 11:07:31

Hát nem csúnya kocsi, szerintem, bár sose voltam audi-fun, de a műszaki teljesítményt elismerem.

igazi hős 2012.05.22. 11:51:15

@Nivta: Láttam a számjlit, de ettől nem tűnt úgy, mintha az előtte levőket ne komolyan írtad volna. ÉKE.

Rocko- 2012.05.22. 11:59:20

@"streetfighter": érteni érthető, de ez egy darab példa.
te pedig sokadjára hozod fel, hogy ez tömegével jelentkező probléma.

erre mondom, hogy székely meg parabola:
- Idesapám! Látott már parabola antennát?
- Hogyne, még ettem is.
- De idesapám, az fémbűl van.
- Hát, akkor csak láttam.

szóval bocs, de ennyire hihető a 'német szaklapok is ezt írták' állításod.

egyébként tudtommal DSG-ben van váltófül, tehát tudsz visszaváltani.

" de én kössek kompromisszumot egy 6 millás kocsinál? "
az ára számít? kapsz 6 millióért mondeot is.

"A DSG-vel 1-2 mp-el előre kell tervezni"
miért, kézi váltónál nem kell előre odatenni a kezed a váltóra? ott is felkészülsz a váltásra.

mv3 2012.05.22. 16:03:41

@Rocko-:

Én úgy látom, csak egy mondat volt a kommentem. Hosszabbat terveztem, de a többit végül töröltem.

??

Egyébként arról akartam írni, hogy a 3 német prémium márka kínálatában (nézzük csak a három fő modellt) bár a Mercedes kínálata a legrégibb, nekem mégis a legjobban egyedi és jól különválasztható. Nekem az nem jön be, ha 20 méterről hunyorítva az egész modellpaletta összekeverhető. De végül nem küldtem el, nem akartam komment-erdőt telepíteni.

"streetfighter" 2012.05.22. 16:36:09

@Rocko-:
Mindegy, nem fogjuk egymást meggyőzni.
Az autós szaklapban (talán Autómagazin) a visszaváltás akadozását krizizálták, nem a gyorsaságát.
Én tudomásul veszem, hogy különc vagyok. A legtöbbeknek tetszik a DSG, de nekem nem, és amíg lehet választani, én bizony kézi váltót fogok kérni.
Egyébként egyértelmű számomra, hogy miért terjednek ezek a váltók a spotkocsikban. Komplett egységet képez, nem lehet félre váltani és a motort gyilkolni, hiszen közbe szól az elektronika.

Rocko- 2012.05.22. 17:02:43

@mv3: akkor a mondat első fele. ;)

Rocko- 2012.05.22. 17:03:54

@"streetfighter": nézd, érvekkel meg lehet győzni.
a szubjektív érveidet elfogadom, de azt nem tudom, hogy ezt általánosítod, úgy, hogy nincs rá bizonyítékod.
ennyi erővel azt is mondhatnám, hogy dél-szudánban a rózsaszín swift a menő.

Rick4 2012.05.22. 17:10:08

Srácok!
Én egy dolgot nem értek. Ez a fasza kocsi a két középső hengert nem működteti ha nem nyomom neki. Nade ezt nem úgy teszi, hogy szimplán elveszi azoktól a hengerektől az üzemanyagot (injektor lekapcsol és kész) hanem még a vezértengelytől is elválasztja a szelepeket, (erre kíváncsi lennék, hogy oldja meg) és erre rátéve egy lapáttal a beöntött benzinből felesleges munkát is végez, hajtja a kocsit, és mellette a hengerben lévő levegőt először összenyomja, majd széthúzza, akár percenként 5000-szer? Pedig zárt szelepekkel ezt nem olyan egyszerű megcsinálni, szerintem ez úgy ahogy van hülyeség. Ha csak elveszem a naftát, akkor némi súrlódást kell legyűrni annál a két hengernél és kampó.
Vagy a cikkíró nem értette a működését?

Shadowbull 2012.05.22. 17:32:19

@"streetfighter": en VW-fele DSG-t eleg regen vezettem mar, de akkoriban nem tunt fel hogy lassu lenne.

Vezettem tobbfele Porschet DSG-vel, minden rendben volt.

Szoktam vezetni M3-at meg M5-ot DKG-vel, ott ha huzod a kart, visszarakja a fokozatot, pakk-pakk-pakk, gangolsz vissza. Siman gyorsabb mint kezzel. Es ha jol remlik, automata allasban visszavagja 7-bol 2-be ha kell egy pillanat alatt.

"Egyébként egyértelmű számomra, hogy miért terjednek ezek a váltók a spotkocsikban. Komplett egységet képez, nem lehet félre váltani és a motort gyilkolni, hiszen közbe szól az elektronika. "

Meg siman jobb az egesz auto DKG-val.

Shadowbull 2012.05.22. 17:36:13

@Rick4: "és mellette a hengerben lévő levegőt először összenyomja, majd széthúzza, akár percenként 5000-szer?"

Miert kene szethuzni? Az osszenyomott levego siman kirugozza magat, pusztan a resveszteseggel meg a melegedessel kell szamolni mint veszteseg. A surlodas meg ugye megvan mindig.

"Ha csak elveszem a naftát, akkor némi súrlódást kell legyűrni annál a két hengernél és kampó. "

Nem egeszen, mert ugyanugy be kell akkor szivni a levegot, suriteni, aztan meg kipufogni. Ez egyreszt munka, amit el akarunk kerulni, masreszt lehul a henger, es emiatt az ujrainditas problemas lehet, valamint termikus feszultsegeket general a blokkban meg a hengerfejben, valamint huti a katalizatort, ami megint rossz.

Nem veletlenul van az ugy megcsinalva.

daytona500 2012.05.22. 17:57:04

@"streetfighter":
Forgalomban a váltásnak semmi élvezete nincs. Pláne dugóban. Nem is tudom mikor igazgattam botot az autóban, de múltkoriban egy rövid út erejéig volt szerencsém hozzá. Váltogasson akinek két anyja van.
Még soha nem hiányzott 1-2 mp az előzéshez. Ha annyin múlik, az már régen rossz. Az autót nem kirángatjuk a sávból, hanem jelezzük a szándékot és ha nincs ellenvetés, akkor cselekszünk. Az utca nem "harctér". A DSG ennyi idő alatt még szendvicset is készít, az ember sosem lesz gyorsabb mint a gép, különben az a gép nem jó.

daytona500 2012.05.22. 18:08:10

Az idrive tekerője hibás, a térképen is mindig rossz irányba nagyít. Jobbmenetes világban élünk, ha a tekerő egy rúdon lenne és jobbra tekerem, akkor lefelé kell mozdulnia, vagyis közelíteni kellene a térképen. De nem, BMW-nél pont távolodik, rohadtul unom már.

Ez az A3 gyönyörű. Az élek, formák, alu elemek elképesztő összhangban vannak. Sosem tetszettek az A3 belsők, de ezt talán meg tudnám szokni. Azokok a kiugró befúvók itt is furák, de ha ez a levegő terítés dolog működik, akkor bocsánatos dolog. Azt ugyanis oltári ergonómiai bakinak tartom, hogy a 20+ milliós BMW-ben nem lehet normálisan beállítani a klímát. Ha nem az emberre fúj, akkor zúg a ventillátor mint az állat, másképp tűző napon az életben nem hűti le az utasteret. Ha halk, akkor meg magadra kell irányítanod és vagy a szemedbe, vagy az izületekre fújja a jeges, bacis levegőt. Zseniális.

Ciri 2012.05.22. 18:36:15

@"streetfighter":

"A mostani autómmal ballagunk a libasorban 6.-ban 70-nel.
Kinézek, itt egy szűkös lehetőség az előzésre, vissza kettő usgyi, és már ott sem vagyok"

Mondom: tudni kellene vezetni.
Ha ez a szituáció S fokozatban történik, (tehát hülyegyerek módján szeretnél kiugrani a sorból)akkor annyi a dolgod, hogy letaposd a gázpedált. Ennyi. Abban a pillanatban abba a fokozatba kerül a váltó, amivel a leggyorsabban tudsz előzni.
Éppen ezért hívják automata sebességváltónak, nem kell huzigálni sem a váltókart sem a flepnit.
Mire a kis kacsódat ráteszed a kéziváltó karjára, ez a manőver már véget is a dsg-vel.
Másrészt ahány váltó-/motorfelszereltség, annyi féle hangolásúak a váltók is.
Például egy Golf GTI Dsg esetén asszem lepisálnád a zoknidat.

Ciri 2012.05.22. 18:38:08

@Ciri:
"Például egy Golf GTI Dsg esetén asszem lepisálnád a zoknidat."

Természetesen egy Audi, BMW, Porsche esetében ez még inkább igaz.

Globetrotter2014 2012.05.22. 18:51:54

@Ciri: 1. a vissazváltás (pláne ha kétszer) időveszteség. Addigra akár az előzési ablak is elmúlhat.

2. kézivel eleve előbb tudok visszaváltani, már az előzés megkezdését megelőzően visszaváltva tudok vezeteni. Ha viszont automatánál kickdownoplok akkor meg is lódul, amire nincs szükségem még. Itt veszít az automata emgint 1-2 M-percet... Mondjuk erre orvosság a kormányfül/manuális mód, ha van.

Ciri 2012.05.22. 19:06:00

@ZF2:

"a vissazváltás (pláne ha kétszer) időveszteség. Addigra akár az előzési ablak is elmúlhat."

Kétszer?

"kézivel eleve előbb tudok visszaváltani, már az előzés megkezdését megelőzően visszaváltva tudok vezeteni."

Az automatával nem tudsz már az előzés előtt visszaváltani?

Be vagy rúgva?

daytona500 2012.05.22. 19:15:29

@ZF2:
Ugyanott vagy, ha sport módba kapcsolsz előtte.
Tisztázni kellene azonban, hogy milyen motorok vannak az említett autókban. Egy 530d, 640i, de még a 120d is azonnal gyorsul, sokszor padlózni/visszaváltatni sem kell. Azt nem tudom melyikben milyen (automata) váltó van, de nem hinném, hogy gyorsabbak lennének a DSG-nél.
Egy 1.2/1.4-es pólónál meg szerintem nem a DSG a gyenge láncszem.

Rocko- 2012.05.22. 19:19:23

@Rick4: "hanem még a vezértengelytől is elválasztja a szelepeket, (erre kíváncsi lennék, hogy oldja meg"
www.youtube.com/watch?v=AvgfnW96L5A
bár ezek nagyobb motorok, de az elv/működés az ugyanez.
ja, itt van 1.4-re: www.youtube.com/watch?v=CTkSK7h_nm0

"Pedig zárt szelepekkel ezt nem olyan egyszerű megcsinálni, szerintem ez úgy ahogy van hülyeség."
ki mondta hogy zárt szelepeknél teszi?

Ciri 2012.05.22. 19:20:15

@ZF2:

"Mondjuk erre orvosság a kormányfül/manuális mód, ha van."

Már te is jössz ezzel a marhasággal. Ez csak egy extra, amit dsg-s autóhoz rendelhetsz. SEMMIVEL sem gyorsul rosszabbul az autó a flepni nélkül és a visszaváltás sebességét sem befolyásolja.

Rocko- 2012.05.22. 19:27:50

@Ciri: asszem szólok Röhrl bácsinak, hogy ne menjen fel megint a hegyre azzal az öreg szarral, mert itt egyesek 8-600 milliszekundumnál is gyorsabban váltanak.
ez van, elleptek mindent a droidok. :(

montecavallo (törölt) 2012.05.22. 20:35:48

@ZF2: " kézivel eleve előbb tudok visszaváltani, már az előzés megkezdését megelőzően visszaváltva tudok vezeteni. Ha viszont automatánál kickdownoplok akkor meg is lódul, amire nincs szükségem még."

Lehet, hogy meg kene tanulnod automataval vezetni. Korulnezel, indexelsz, pici kacsoddal tekered a kormanyt, es kozben mar nyomhatod is a kickdownt, mert mire kier a kocsi orra a masik savba, megerkezik a nyomatek. Es sokkal-sokkal gyorsabb leszel vele, mint a valtogomb buzeralasaval.
Remelem, nem tul bonyolult.

Rick4 2012.05.22. 20:57:14

@Rocko-:
A cikkíró írta. Idéznék a cikkből:

Ezt azt jelenti, hogy ötödikben és hatodikban, egyenletes haladáskor százharminc alatt a két középső henger nem működik. Egészen pontosan nem nyitja ki a szelepeit, így csupán gyúrja a bent rekedt levegőt.

Utolsó mondat utolsó fele.

acsa77 2012.05.22. 23:47:55

@Rocko-: minden duplakuplungos esetén gond a páros visszaváltás. Ha engedi a motor, akkor persze programozható páratlanra. De nem hiába jobb egy modern bolygóműves váltó változatos használatra prémium kocsikba. A Porschenál is. De nyugis városi forgalomban is idegesítő, hogy a hirtelen meglóduló kanyarodó sávba nem lehet csak úgy mérsékelten begyorsulni egy A8 TDI-vel, hanem meg kell várni a visszaváltást. Addig szép nagy rés nő. Pedig az alapmotor is szinte túldimenzionált. Előtte kapcsoljak sportba? Nyomják kickdownt utcába kanyarodáshoz? Ettől függetlenül szuper a kocsi és a váltó. De mivel nem gondolatolvasó, hozzá kell szokni korlátaihoz és a viselkedéséhez, ami persze részben kompenzálható. A kézi váltót mindig tökéletes fokozatba lehet tenni igen gyorsan, több száz m-es környéket és rengeteg szereplőt figyelve, de ugye melós.

acsa77 2012.05.23. 00:00:42

@montecavallo: ez csak akkor igaz, ha felkészületlenül kell hirtelen előzni. Amúgy pudingváltós 60 lovas kocsikkal is könnyedén lehet előzni. Persze élvezetes egy hosszú sor előzése részletekben izomból, de időben alig hoz valamit, mert olyankor 90%-ban nagy a forgalom országúton. Engem inkább az idegesít, hogy tolakodók másodpercekig bamulják a szembe sávot, megbizonyosodva a biztonságról, ami a várakozás miatt csak csökken, nem nő. A kamiont már rég lehagyhatta volna.

Rocko- 2012.05.23. 00:04:07

@Rick4: aha.
na, ebbe én nem mennék bele. :)

@acsa77: szerintem ezek a váltók már tanulnak, a 90-es évek végi CVT jellegűek is alkalmazkodtak a sofőrhöz.

w a s d 2012.05.23. 09:02:45

@victor vacendak: Nem ellenzem a motortuningot, de azért ha hinni lehet pl. az abt oldalán látható nyomatékgörbéknek, akkor azért nem egészen ugyanolyanra sikerül egy 120 LE- sből általuk csinált 160 LE- s, mint egy gyári 160 LE- s, a motor karakterét nézve.

www.abt-sportsline.hu/pdf/vw_pdf/adatlap%20VW%20Golf%20VI%201.4%2090%20122%20CAXA%20160%20PS%20elso%20manualis.pdf

www.abt-sportsline.hu/pdf/vw_pdf/VW%20Golf%20VI%20basic%20118kW_160%20PS_.pdf

"streetfighter" 2012.05.23. 10:59:03

@Ciri:
Szánalmas kis pancser vagy! Ne erőltesd a dolgot. :)

Ciri 2012.05.23. 11:08:16

@"streetfighter":

"Szánalmas kis pancser vagy! Ne erőltesd a dolgot. :)"

Komoly érvek :))
Troll e vagy?

"streetfighter" 2012.05.23. 11:08:33

@Rocko-:
Szerintem a droid inkább te vagy, mert abba szólsz bele, amiről fingod sincs.
Te vagy a nagy átlag, akinek kell a DSG.
Nincs ezzel gond, csak ne okoskodj!

"streetfighter" 2012.05.23. 11:12:59

@Ciri:
Érveket már leírtam. Az, hogy nem jut el a csökönyös agyadig, szerintem nem az én hibám.
Az pedig valóban szánalom, hogy egy gyorsabb autótól összehugyozod magad. Mondjuk talán jobb mint, ha mást csinálnál. Könnyebb kimosni. :D

Rocko- 2012.05.23. 11:15:27

@"streetfighter": rosszul értelmezted a droid szót.
de legalább magadra vetted. ;)

Ciri 2012.05.23. 11:22:05

@"streetfighter":

"Érveket már leírtam."

Írtad te le az anyád picsáját. Csupán annyi derült ki, hogy valami Nissan vagy Toyota tulajdonos hülyegyerek vagy, aki életében már egy egész tíz percet is vezetett ilyen autót (értsd: normálisat), valamint a váltóflepninek valami misztikus szerepet tulajdonít.

@Rocko-:

Ez jó :))

victor vacendak 2012.05.23. 11:28:07

@w a s d: a nyomatékgörbe a versenypályán lehet, hogy számít, a hétköznapokban alig - vagy legalább is mikor nüanszokról van, akkor nem, az más, ha valami borzasztó nagy laggal indul és aztán nagy hátbavágás után hirtelen kifullad - ez egy benzines turbónál kevéssé probléma. Az eltérő karakter biztos igaz, ha pusztán chiptuningról van szó, a motor táplálását és a gázok elvezetését szolgáló alkatrészeket nem vesszük figyelembe - ezek többségét is érintő tuningnál nagyon közel kerül a gyári változathoz az átalakítás eredménye. Ettől függetlenül a motor ugyan az. És csak a chippel is elérhető 1 másodperces gyorsulásnövekedés, és 2O-3O Nm-es nyomatéktöbblet. Magyarán az autó jobban megy egy kicsit és valamivel jobban eszik. A többi csak elmélet. Szerintem.

"streetfighter" 2012.05.23. 11:28:45

@Rocko-:
:)
Akkor kölcsönösen félre értettük egymást, hiszen pont az volt a mondandóm lényege, hogy az ember, az TUD előre gondolkodni és azonnal reagálni, nem úgy mint a "robotváltó".
Talán érthetőbb a helyzetem, ha leírom, hogy 60%-ban az országutakon autózom, ahol "szükség" van a sok előzésre.

"streetfighter" 2012.05.23. 11:34:43

@Ciri:
Fogd vissza magad seggfejkém!
Az, hogy nem egyezik a véleményünk, még nem jogosít fel a pofátlankodásra.
Tudomásul vettem, hogy te egy "pancser" vagy, akinek létszükséglet a DSG, hiszen csak így tudsz az útra koncentrálni teljes erővel, ha vezetsz egyáltalán és nem a homokozóban tologatod a játékautóidat.
A váltás nem mindenkinek fekszik, meg el is vonhatja a figyelmedet az útról. Ez van, tudomásul vettem. A DSG-t neked találták ki. :)

Ciri 2012.05.23. 11:41:23

@"streetfighter":

"Az, hogy nem egyezik a véleményünk"

Nem az a baj, hogy nem egyezik, hanem az, hogy hülye és tapasztalatlan vagy ahhoz, amiről kurva okosakat akarsz írni.
Aztán ha ez valakinek nem tetszik, akkor azt rögtön lepancserozod, majd még neked áll feljebb és pofátlannak nevezed azt.

Egyébként mérges vagy?

"streetfighter" 2012.05.23. 11:57:07

@Ciri:
Fél órán át próbálgattam azt a "szart", de nem tetszett.
Ha figyelmesen olvastál volna, akkor leírtam, hogy lehet, hogy hozzá lehet szokni, de én nem akarok kopromisszumokat kötni egy új autónál.
Nem az én stílusomhoz való, ezt is leírtam, ha tudsz szöveget értelmezni.
Azt is elismertem, hogy a legtöbbeknek biztos szuper, de én pont kívül esem ezen a táboron.
Olvasd vissza! Én csak akkor kezdtem "durvább" hangot megütni, amikor te itt a hugyozást emlegetted.
Nálam olyan az adjon isten, amilyen a fogadj isten, az anyázást kivéve, ugyebár.
Nem, nem vagyok mérges, hiszen, akkor nem járnék ide, ha minden hülyeségen felidegesíteném magam. :)

Rocko- 2012.05.23. 12:03:02

@"streetfighter": én részemről befejeztem, parttalannak érzem a dolgot.

w a s d 2012.05.23. 13:08:33

@victor vacendak: Nem is feltétlen arra gondoltam, hogy jobban gyorsul, hanem valószínűleg kellemesebb, kényelmesebb a gyári karakterű motor, ami miután eléri a max. nyomatékot, egy vízszintes platón azt tartja is egy elég széles fordulattartományban (az előbb linkelt pdf szerint 1500 és 4000 közt), míg a húzott 120 LE- s ugyan tud 160 LE- t, max. nyomatékra egy 10- essel a 250 Nm- e még több is, de az adatok szerint "csak" 2200 és 2800 közt marad a max.- on, utána csökken. Lehet, nem is nagyon megy 4000 ford./perc- ig 240 alá, de akkor is más jellegű, hogy nem tartja a maximumot, hanem az csökkenni fog.

w a s d 2012.05.23. 13:16:18

@w a s d: Az a 6 tized százra, amivel jobb a gyári 160 LE- s, az persze nem számít szinte semmilyen szituációban (de azért a gyárat dicséri). Az abt megoldása mellett max. az szól, hogy nem kell megvenni a több LE- höz a Comfortline felszereltséget (ahogy nézem, alap Trendline nincs gyári 160 LE- s 1,4- es, csak 122- es), meg hogy használt autónál is egy választási lehetőség.

Globetrotter2014 2012.05.23. 17:57:17

@Ciri: ezért írtam k.fül/manuűlis módot. Bármelyik megoldja. De ha nincs ilyen akkkor igenis veszítesz időt.

@montecavallo: nekem ez maradt meg: (szivó3 lityas) kicskdown, gondolkodik, visszakapocsol, majd eszébe jut hogy van még egy visszakapcsol és már lódulhatsz is.
VAGY (dízeleknél)
kicskdown, visszavált, vár a turbólyokra, majd meglódul.

Mindkét esetben 1-4 MP veszteség.

És NEM fogsz kicskdownolni ha még mögötte vagy az előzendőnek mert ha valami gixer lenne akkor ráfutsz.

Persze ennek elejét veheti a manuális mód (ok lassan alig van aut manuális mód nélkül, de azért biztos akad még).

Ciri 2012.05.23. 18:04:10

@ZF2:

"ezért írtam k.fül/manuűlis módot. Bármelyik megoldja. De ha nincs ilyen akkkor igenis veszítesz időt."

Egy olyan dsg-t mutass, amiben nincs manuális mód.

Globetrotter2014 2012.05.23. 18:11:06

@Ciri: de nem a DGS a dolog nyitja. Simán tapasztaltam hasonlóan jó váltókat, pl a ZFtől. Azok eddig eléggé meggyőzőek voltak, de általában olyan motorral ami mellett valszeg egy ősöreg 3 sebes is elboldogulna (kivéve talán az XF2.2esét 163LEvel, de a ZF ott is szuverén volt).

@montecavallo: Igazából amíg V8as dorombol a motorháztető alat t tök mindegy hogy mennyire gyors az automata, de pl egy 2 lityis dízelnél már számítanak az elvesztett mp-ek.

Ciri 2012.05.23. 18:14:12

@ZF2:

Már megbocsáss de én azt hittem, hogy a dsg-ről beszélünk már második napja. Mert arról beszélt már két napja a fenti egybites hülyegyerek is.
Egyébként továbbmegyek: mutass olyan új vagy újszerű VAG konszernen belüli automatát, amiben nincs manuális mód.

Ciri 2012.05.23. 18:16:43

@ZF2:

"És NEM fogsz kicskdownolni ha még mögötte vagy az előzendőnek mert ha valami gixer lenne akkor ráfutsz."

Miért kellene? Manuális mód sem feltétlenül kell. Elég előzés előtt s-be húznod, gázadás nélkül is rögtön visszavált.
Nem értelek.

Hurri Kán 2012.05.23. 18:22:16

@Ciri:
Hádde akkor nincsen itt min kötözködni, érted. ;-)

Rocko- 2012.05.23. 20:37:16

@gyvy: @Ciri: ott vannak még az audis köcsögök. :D

Hurri Kán 2012.05.23. 21:03:25

@Rocko-:
Hát jahh... azokból kerül mindenhol. :D

golya80 2012.05.23. 21:19:05

@Ciri: Szépen összefoglaltad azt ,amit bennem is megfogalmazódott,bár nem ilyen pontosan :D:D:D

golya80 2012.05.23. 21:20:10

Ez Streetfighter "Érveket már leírtam." kommentjére adott válaszodra értem:D
süti beállítások módosítása