Mondjunk rá valami rosszat
2011.12.01. 07:12 Tcomment
A Jaguar XJ legdöbbenetesebb tulajdonsága, hogy élvezet vele szerpentinen menni. Annyira könnyű, hogy szívem szerint azonnal össze is hasonlítottam volna a három német bálna tömegadataival.
32 komment
A bejegyzés trackback címe:
https://tcomment.blog.hu/api/trackback/id/tr403428076
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.
Tommi 2011.12.01. 08:26:07
Egyik csoporttársnőmmel arra jutottunk, hogy hátulról olyan, mint egy Dacia Logan. :-)
biturbo s - félázsiai bunkó állat · http://oldfordworks.blog.hu 2011.12.01. 08:47:59
"Szemből egy durván zsiványképű arisztokrata, rablólovag, lézengő ritter, Buillon Gottfried,(...)"
Boullion Gottfried
hu.wikipedia.org/wiki/Bouillon_Gottfried
Boullion Gottfried
hu.wikipedia.org/wiki/Bouillon_Gottfried
Hurri Kán 2011.12.01. 09:23:51
Szerintem egy Jaguarban minyimum sor 6 benzinmotor van, esetleg V8, és az elején dupla kerek lámpa. Szóval az eleje nekem furcsa, oldalról szép.
tonalcar 2011.12.01. 09:31:26
Rosszat mondani rá? Szigorúan a design-ről és a stílusról szólva, mert ahhoz konyítok > Tényleg szép, felfújt koreai autó, aminek a hátulját elcseszték. Még a legutóbbi széria is egy lord volt, míg ez egy kinyalt-kigyúrt külvárosi suhanc. A Jaguar Xj-nek az volt a különlegessége, hogy egy Porsche 911 magasságával hozta a szivarszoba érzést. Minden más konkurens limo látványra bálna volt mellette. Lsd.> galeria.vezess.hu/2/show/43818/339469/
Virago_1000 2011.12.01. 09:56:53
"Mondjunk rá valami rosszat!"
- dizel.
Szerettem a Jaguarokat, de ez osszetevesztheto a Citroen C6-tal. Akarcsak az XF az Opel Insigniaval. Egy olyan patinas ceg, mint a Jaguar, elvesztette az egyeni arculatat, karakteret. Nagy kar erte.
@gyvy: "Szerintem egy Jaguarban minyimum sor 6 benzinmotor van, esetleg V8"
- szerintem is. Vagy inkabb V12. KEreklampa ehhez a hatchback formahoz marhara nem menne.
@tonalcar: "A Jaguar Xj-nek az volt a különlegessége, hogy egy Porsche 911 magasságával hozta a szivarszoba érzést. Minden más konkurens limo látványra bálna volt mellette."
- Igazi sportlimuzin VOLT kinezetre is. Sajnos ez mar a mult. Mar az elozo xj-re, az alukasznisra sem volt ez igaz.
@Tommi: En a csoporttarsnovel masra jutnek a helyedben :)))
- dizel.
Szerettem a Jaguarokat, de ez osszetevesztheto a Citroen C6-tal. Akarcsak az XF az Opel Insigniaval. Egy olyan patinas ceg, mint a Jaguar, elvesztette az egyeni arculatat, karakteret. Nagy kar erte.
@gyvy: "Szerintem egy Jaguarban minyimum sor 6 benzinmotor van, esetleg V8"
- szerintem is. Vagy inkabb V12. KEreklampa ehhez a hatchback formahoz marhara nem menne.
@tonalcar: "A Jaguar Xj-nek az volt a különlegessége, hogy egy Porsche 911 magasságával hozta a szivarszoba érzést. Minden más konkurens limo látványra bálna volt mellette."
- Igazi sportlimuzin VOLT kinezetre is. Sajnos ez mar a mult. Mar az elozo xj-re, az alukasznisra sem volt ez igaz.
@Tommi: En a csoporttarsnovel masra jutnek a helyedben :)))
Hurri Kán 2011.12.01. 10:02:42
@Virago_1000:
Van ismerősöm, aki foglalkozik Jaguarokkal (lehetőleg régebbiekkel, 12 hengeresről mindenkit lebeszél. Szobornak szép, de használni nem igen lehet, a hűtést, pontosabban a mootortérből való hőelvezetést egyiknél sem tudták normálisan megoldani.
Van ismerősöm, aki foglalkozik Jaguarokkal (lehetőleg régebbiekkel, 12 hengeresről mindenkit lebeszél. Szobornak szép, de használni nem igen lehet, a hűtést, pontosabban a mootortérből való hőelvezetést egyiknél sem tudták normálisan megoldani.
Hurri Kán 2011.12.01. 10:05:46
Mondjuk ha már Jaguar, és nem nyitott, akkor nekem ez:
jaguar.dobs.com/xjc/DSC_0836_small.jpg
jaguar.dobs.com/xjc/DSC_0836_small.jpg
tonalcar 2011.12.01. 10:07:43
@Virago_1000: Az alukasznis régiben szoktam utasként "szivarozni">a társamnak ilyen V8-a van< és az nekem még vállalható kompromisszum az "Xj-ség" tekintetében. Amúgy meg nagyon jó kocsi.
ommm 2011.12.01. 10:53:23
@tonalcar: Szerintem cefet jól néz ki. Hosszú percekig nézegettük a parkolóházban, mielőtt egyáltalán beültünk volna. Modern, elegáns Jaguar. 2011-ben nem 40 éves formát kell árulni. Mert egyszerűen a kutya nem veszi meg. Remek kis autó.
midnight se 2011.12.01. 11:05:06
@gyvy: "Van ismerősöm, aki foglalkozik Jaguarokkal (lehetőleg régebbiekkel, 12 hengeresről mindenkit lebeszél"
-nekem is van egy jobaratom, akinek a szulei is (kepzeld el, a 75 eves anyjat az XKR-ben :))), o is nagy Jaguar bolond, es lebeszel. Elsosorban a fogyasztasa miatt. Viszont a sorhatos egy kinyirhatatlan blokk, mondjuk gyartasanak kb 40 eve alatt volt ideje kiforrni.
Nekem csak az XJR-ek jonnek be, formailag a 1994-2003-ig, de a v8-as inkabb kene, mert a sor6-os kompresszoroson 3 fokozatu automata van, sokat porog, es tobbet zabal mint a v8-as. Viszont v8-asok kozt eleinte sok volt a motorhibas, mert a hengerfal feluletkezelese nem sikerult tul jol (hasonlo mint a Nicasil), a gyar garanciaban sok motort cserelt, es/vagy feperselyezett.
Hasonlo problemaval a BMW is szopott.
-nekem is van egy jobaratom, akinek a szulei is (kepzeld el, a 75 eves anyjat az XKR-ben :))), o is nagy Jaguar bolond, es lebeszel. Elsosorban a fogyasztasa miatt. Viszont a sorhatos egy kinyirhatatlan blokk, mondjuk gyartasanak kb 40 eve alatt volt ideje kiforrni.
Nekem csak az XJR-ek jonnek be, formailag a 1994-2003-ig, de a v8-as inkabb kene, mert a sor6-os kompresszoroson 3 fokozatu automata van, sokat porog, es tobbet zabal mint a v8-as. Viszont v8-asok kozt eleinte sok volt a motorhibas, mert a hengerfal feluletkezelese nem sikerult tul jol (hasonlo mint a Nicasil), a gyar garanciaban sok motort cserelt, es/vagy feperselyezett.
Hasonlo problemaval a BMW is szopott.
midnight se 2011.12.01. 11:05:42
@ommm: Beszoltam en neked, hogy kitiltottal?
midnight se 2011.12.01. 11:09:08
@gyvy: na ez egy szobor.
@ommm: "Modern, elegáns Jaguar. 2011-ben nem 40 éves formát kell árulni."
- az a forma azonositja a JAguart. Ez nem az. A Porsche is 40 eve ugyanannyit valtoztat, mint a JAguar tette, es ezt szeretjuk benne.
" Mert egyszerűen a kutya nem veszi meg. "
- Ha jo marketingesei vannak a gyarnak, akkor dehogynem.
@ommm: "Modern, elegáns Jaguar. 2011-ben nem 40 éves formát kell árulni."
- az a forma azonositja a JAguart. Ez nem az. A Porsche is 40 eve ugyanannyit valtoztat, mint a JAguar tette, es ezt szeretjuk benne.
" Mert egyszerűen a kutya nem veszi meg. "
- Ha jo marketingesei vannak a gyarnak, akkor dehogynem.
ommm 2011.12.01. 11:10:03
@midnight se: Honnan? Mikor? Biztos vagy benne, hogy én voltam? Nem emlékszem ilyesmire.
ommm 2011.12.01. 11:11:27
@midnight se: Lehet a marketinges bármilyen jó, ha az autó nem tetszik elég embernek. Akiknek igen, azok pedig olyan kevesen vannak (vagy annyira öregek már), hogy nem képviselnek számottevő vásárlóerőt.
A Porsche sem a 911-ből él, annál inkább a Cayenneből és a Panamerából.
A Porsche sem a 911-ből él, annál inkább a Cayenneből és a Panamerából.
Hurri Kán 2011.12.01. 11:14:59
@midnight se:
Javíts ki, ha tévednék, de szerintem a Jaguar az Xj/XK típusokban sor6-ra nem rakott kompresszort, csak V8-ra. :)
@ommm:
Valószínűleg így van, de nyilván nem ok nélkül nem veszik ki a gyártásból a 911-et. :)
Javíts ki, ha tévednék, de szerintem a Jaguar az Xj/XK típusokban sor6-ra nem rakott kompresszort, csak V8-ra. :)
@ommm:
Valószínűleg így van, de nyilván nem ok nélkül nem veszik ki a gyártásból a 911-et. :)
midnight se 2011.12.01. 11:20:01
@ommm: Csak a belsosegrol voltam kitiltva, innen nem. Nem tudom ki kontrollalja ezt a blogot de bekapja a lompost, hogy azert ki lettem tiltva mert leirtam hogy ennek a Jagnak nincs egyenisege.
midnight se 2011.12.01. 11:22:20
@ommm: "A Porsche sem a 911-ből él, annál inkább a Cayenneből és a Panamerából."
-ez mondjuk igaz.
"Lehet a marketinges bármilyen jó,"
- a barmilyen jo, meg az abszolut jo kozt nagy kulonbseg is lehet. Az igazan jo marketinges igenyt teremt, es eladja meg Gronlandon is a napernyoket, meg Afrikaban is a sileceket.
-ez mondjuk igaz.
"Lehet a marketinges bármilyen jó,"
- a barmilyen jo, meg az abszolut jo kozt nagy kulonbseg is lehet. Az igazan jo marketinges igenyt teremt, es eladja meg Gronlandon is a napernyoket, meg Afrikaban is a sileceket.
midnight se 2011.12.01. 11:25:46
@gyvy: Kijavitlak :)
Az XJR '95-'97-ig sor6-os, kompresszoros volt 3 fokozatu automataval. Aztan jott a v8, levaltani ezt. Kivulrol a valtozas alig lathato (lekerekitett sarku indexek, feleannyi krom az utkozon). Uj lett a muszerfal, kicsit modosultak az ulesek. Valojaban a lemezek alatt minden mas lett.
Az XJR '95-'97-ig sor6-os, kompresszoros volt 3 fokozatu automataval. Aztan jott a v8, levaltani ezt. Kivulrol a valtozas alig lathato (lekerekitett sarku indexek, feleannyi krom az utkozon). Uj lett a muszerfal, kicsit modosultak az ulesek. Valojaban a lemezek alatt minden mas lett.
Hurri Kán 2011.12.01. 11:37:13
@midnight se:
S télleg... Volt sor6 kompresszor, viszont az automatája az 4 fokozatú. :)
S télleg... Volt sor6 kompresszor, viszont az automatája az 4 fokozatú. :)
tonalcar 2011.12.01. 11:47:38
@ommm: Ha Hyundai lenne ráírva, tetszene is! Sőt még Jaguar is lehet, csak új modellként, új névvel az Xj-mellett. Nem vagyok a modern design ellen>abból élek, de autóban a klasszikus típushoz, az értékőrző folyamatosságot kötöm. Ráadásul hosszútávon ez egy marketing zsákutca. Itt van az Evoque>maga csoda, de nem Defender vagy Range helyett, ugyan azzal a névvel.
midnight se 2011.12.01. 11:54:06
@gyvy: Amit en vezettem, cimborame, az 3 :)
Shadowbull 2011.12.01. 12:08:35
@midnight se: Ha ez igaz lenne, nem kene a fejlesztessel szarakodni, csak jo marketingeseket kene felfogadni.
sb
sb
tonalcar 2011.12.01. 12:13:27
@midnight se: Marketinges figyelem a valós! vásárlói igényekre, majd fejlesztés és újból marketing>ez /lenne/ a helyes sorrend.
GGG77 2011.12.01. 13:49:47
Élőben jobban néz ki a feneke, mint a képeken, de így is inkább választanám bármelyik német konkurensét (kivéve Panamera), vagy egy Lexust, pláne egy Quattroportet.
Na, ez, ez igen, ez KÉNE:
en.wikipedia.org/wiki/File:Jaguar_XJ6_--_09-07-2009.jpg
Ez meg maga a gyönyör:
upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/7/75/Jaguar_XJ6_Coupe.jpg
Na, ez, ez igen, ez KÉNE:
en.wikipedia.org/wiki/File:Jaguar_XJ6_--_09-07-2009.jpg
Ez meg maga a gyönyör:
upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/7/75/Jaguar_XJ6_Coupe.jpg
midnight se 2011.12.01. 22:09:01
@Shadowbull: Latod, azert kellenek a mernokok, hogy a marketingesek helyett is dolgozzanak.