Audi, tehát rossz nem lehet
2011.12.09. 05:57 Tcomment
Ami ennél több, nagyobb, erősebb, az már bőven fölösleges. Vegyen A6-ost, akinek túl sok a pénze!
142 komment
A bejegyzés trackback címe:
https://tcomment.blog.hu/api/trackback/id/tr813449769
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.
GTI mk5 2011.12.09. 13:50:32
Hm, nekem nagyon tetszik, így ahogy van! Kéne szigorúan a 2.0 TFSI-vel, ezt a motort használom minden nap -igaz hogy egy Golfban- de minden percét imádom....
Érdekes 2011.12.09. 13:56:15
@kultúrpesszimista: aha, hát ez izlés kérdése.Egy S3-at pl. egy rozzant ákombákom alfáért sem adnék oda.Dehát ugye, IZLÉS KÉRDÉSE.1 alfa van ami szerintem nem izléstelenül probál hivalkodó és karakteres lenni, a 159, de az meg ugye nem "igazi" alfa.De mint ahogy sokan Győzikét is szerették, úgy megértem, h sok alfa rajongó is létezik.Ez csak az én véleményem ugye, meg az, h 1 audit se cserélnék el alfára, még ha fizetnének se.Ez az új hatos szép, A7 kéne vagy új A8 az nagyon kemény :) talán az a legletisztultabb és szebb a 3 német közül.
Shadowbull 2011.12.09. 14:00:06
@Érdekes: "ahogy sokan Győzikét is szerették, úgy megértem, h sok alfa rajongó is létezik."
Aucs, ez nekem is fajt :)
sb
Aucs, ez nekem is fajt :)
sb
voroseltolodas 2011.12.09. 14:10:50
Ültem újabb A4 be.
Klausztrofóbiám volt benne a Lancia Kappa után. Este mindenhol a piros belső világítás,szörnyű.
Elismerem én a német precizitást,de legyen otthonos,nagy egy autó és ne kelljen ezért tizenmilliókat kifizetni.
Klausztrofóbiám volt benne a Lancia Kappa után. Este mindenhol a piros belső világítás,szörnyű.
Elismerem én a német precizitást,de legyen otthonos,nagy egy autó és ne kelljen ezért tizenmilliókat kifizetni.
GGG77 2011.12.09. 14:17:39
Az elmúlt években odáig jutottam, hogy a német presztízsmárkák kínálatából 99%, hogy Audit választanék. Ha az eszemre hallgatok egy A4 kombit összkerékkel (a mostani V60-as Volvo erősen beleszólhatna ebbe). Meg mellé egy RS3-at... ;)
Érdekes 2011.12.09. 14:29:12
@Shadowbull: Na most miért?Nem az olaszokat szólom le teljesen :D bár megmondom őszintén, az 1etlen márka, ami tetszik a cigóktól az a lambo..alfából pedig csak a 159, ha nagyon erőszakolnának, de amúgy nem.És akkor mivan? :D biztos vagyok benne, hogy van olyan ember még a földön mint én, hogy egy zsülietta helyett inkább egy új S3-at venne :) nem rondák (csak ripacsok), de nekem nem adják, jobban szeretem az intelligensebb letisztultabb formákat :P
vasgyuszi 2011.12.09. 14:38:30
@phrascarica: ja-ja, feldobok egy fémszázast, oszt ha leesik 10-20 millió (papírban...), akkor tudni fogom, hogy melyikért rohanjak a kereskedésbe :)))
vasgyuszi 2011.12.09. 14:48:52
@Shadowbull: oh, milyen igaz! ßEn a Berlingoval jártam így és most a C8-cal. Bár annyit nyertem, hogy a C8-nal nem kell feltétlenül az egyik hátsó ülést megborítani, mert ebben annyival nagyobb a rakfelület. A Berlingo is "faja" volt tképpen, csak nekem a hátuljából hiányzott úgy 30-50 centiméter. Na ezt megkaptam a C8-cal. Ennek viszont egy lehelletnyivel alacsonyabb a belmagassága (10 centivel) a raktérben, de eddig nem okozott gondot, viszont a nagyobb alapterület rengetegszer jól jött/jön.
eko 2011.12.09. 15:34:20
"miért az A4-et nézed Passathoz, miért nem az A6-ot? "
Mert az való oda.
A3-Golf-Leon
A4-Passat-Exeo
A6- -
A8-Phaeton-
Mert az való oda.
A3-Golf-Leon
A4-Passat-Exeo
A6- -
A8-Phaeton-
butschq 2011.12.09. 15:48:43
@gyvy:
lehet rosszul, de én is így tudom:
3as - A4 - C osztály - Passat
5ös - A6 - E osztály -
7es - A8 - S osztály - Phaeton
na meg:
Fabia - Polo - Corsa - A2(?)
Octavia - Golf - 1es - Astra - A3 stb
vagy leeht nem:)
lehet rosszul, de én is így tudom:
3as - A4 - C osztály - Passat
5ös - A6 - E osztály -
7es - A8 - S osztály - Phaeton
na meg:
Fabia - Polo - Corsa - A2(?)
Octavia - Golf - 1es - Astra - A3 stb
vagy leeht nem:)
butschq 2011.12.09. 15:51:57
@butschq: na persze, ha centimétereket, urambocsá, millimétereket nézzünk, akkor jogosan van közelebb a Passat az A6-hoz. Mint az Octávia is, meg a superb esete is fennáll:)
Hurri Kán 2011.12.09. 15:52:31
@butschq:
Passat tengelytávja sztem mindig is hosszabb volt, mint az A4-esé. Ettől persze lehet, hogy A4-es hosszított padlólemezén áll, tudtommal motor az mindkettőben hosszában van. Az biztos, a Passat méretben az A6-hoz áll közelebb, az A4 sztem méretben inkább a Jetta/ kombi Golfhoz.
De minnyár fogok valami szakirodalmat, és jól megnézem a méreteket.
Passat tengelytávja sztem mindig is hosszabb volt, mint az A4-esé. Ettől persze lehet, hogy A4-es hosszított padlólemezén áll, tudtommal motor az mindkettőben hosszában van. Az biztos, a Passat méretben az A6-hoz áll közelebb, az A4 sztem méretben inkább a Jetta/ kombi Golfhoz.
De minnyár fogok valami szakirodalmat, és jól megnézem a méreteket.
encore 2011.12.09. 15:55:33
Én régen kb 10 éve Audi gyűlölő voltam, nagy arc, kevés tudás, órmótlan stílustalan kinézet.
Kinézetre pont annyit tettek hozzá, akármilyen egyenarcú is, hogy már nem fikázom, elkezdték azóta alkalmazni a technikát is, még ha van is hova fejlődni még bőven ezen a téren, csak az a fránya olajfogyasztás akasztana ki engem.
Kinézetre pont annyit tettek hozzá, akármilyen egyenarcú is, hogy már nem fikázom, elkezdték azóta alkalmazni a technikát is, még ha van is hova fejlődni még bőven ezen a téren, csak az a fránya olajfogyasztás akasztana ki engem.
Doktorbalu 2011.12.09. 16:04:02
@Rocko-: az a6-ra gondoltam, de annak is kisebb a csomagtartoja. szempont volt, h 4x4 legyen ill. ne egyen 8-10litert. nem talaltunk a passatnal jobb lehetöseget.
Hurri Kán 2011.12.09. 16:09:43
@butschq:
NAszóval böngésztem egy kicsit, A3-ban motor keresztben, tehát egyértelmű, Golf-platform, A4-nél Passat tengelytáv pár centivel több, de A6-nál pár centivel kevesebb, motor mindegyikben hosszában.
Lehet igazságot tenni. :)
NAszóval böngésztem egy kicsit, A3-ban motor keresztben, tehát egyértelmű, Golf-platform, A4-nél Passat tengelytáv pár centivel több, de A6-nál pár centivel kevesebb, motor mindegyikben hosszában.
Lehet igazságot tenni. :)
Doktorbalu 2011.12.09. 16:09:58
@stevy: mennyire igaz! egyik volt kollegam kocsivasarlas elött allt, megnezett egy octavia kombit majd ugyanazzal a felszereltseggel, motorral a4 avant-ot. es mit vett? perszehogy a4-et. azt mondja nem tudja miert, megmagyarazhatatlan szamara, de az a4 megis jobb...mindenben. hiaba ugyanaz a motor, jobban megy, kenyelmesebb, etc. mas vilag...
Hurri Kán 2011.12.09. 16:13:47
@Doktorbalu:
Hát itt szidod az A4-et, h nem családi kocsi, kicsi nektek a csomagtartója. A4 árából kijön más típus, aminél elég nagy a puttony, gondolom. :)
Hát itt szidod az A4-et, h nem családi kocsi, kicsi nektek a csomagtartója. A4 árából kijön más típus, aminél elég nagy a puttony, gondolom. :)
butschq 2011.12.09. 16:14:15
@gyvy: ez hasonló filozofikus gondolatokat teremt, mint az Octavia-Golf, Superb-Passat esete:)
és hány veszekedés témáját adta már kocsmai beszélgetésekben:D
és hány veszekedés témáját adta már kocsmai beszélgetésekben:D
Hurri Kán 2011.12.09. 16:18:53
@butschq:
Semmi gond ezzel. Legalább van mire fogni, hogy iszunk. :DDD
Viccet félretéve: Passat nagyobb autó, mint az A4-es, és nyilván a Passatnál fontosabb szempont a csomagtartó nagyobb mérete a kombinál, mint az A4-nél, ami inkább dizájnkombi. (De utálom ezt a szót, de nemtudok rá jobbat.)
Semmi gond ezzel. Legalább van mire fogni, hogy iszunk. :DDD
Viccet félretéve: Passat nagyobb autó, mint az A4-es, és nyilván a Passatnál fontosabb szempont a csomagtartó nagyobb mérete a kombinál, mint az A4-nél, ami inkább dizájnkombi. (De utálom ezt a szót, de nemtudok rá jobbat.)
uglykid 2011.12.09. 16:19:40
Szerintem a legnagyobb előnye egyben a legnagyobb hibája is.Ezt is kezdik túldimenzionálni, agyonbonyolítani.
Tudom, hogy most a prémiumszegmensben ez a trendi, csakhogy a világ lassan nem tudja követni ezt a fejlődést.
Mi lesz ezzel akár 5-10 év múlva?
Egyre gyorsabban fognak elavulni ezek a csodagépek, nem beszélve az egyre magasabb szervízköltségekről.
Ez is már a "bálnamerci" szindrómát vizionálja, mármint, hogy 15 évesen többet ér alkatrészként, mint egészben!
Pedig ez csak középosztály lenne!
Egyre gyorsabb, "stabilabb" - kényesebb - futóműveket gyártanak olyan utakra, ahol egyre elviselhetetlenebb a népsrűség és a tempó.
M I N E K ???
Tudom, hogy most a prémiumszegmensben ez a trendi, csakhogy a világ lassan nem tudja követni ezt a fejlődést.
Mi lesz ezzel akár 5-10 év múlva?
Egyre gyorsabban fognak elavulni ezek a csodagépek, nem beszélve az egyre magasabb szervízköltségekről.
Ez is már a "bálnamerci" szindrómát vizionálja, mármint, hogy 15 évesen többet ér alkatrészként, mint egészben!
Pedig ez csak középosztály lenne!
Egyre gyorsabb, "stabilabb" - kényesebb - futóműveket gyártanak olyan utakra, ahol egyre elviselhetetlenebb a népsrűség és a tempó.
M I N E K ???
Doktorbalu 2011.12.09. 16:24:33
@gyvy: hoppa- hoppa, nem szidom az a4-et, csak manapsag a yarisra is ramondjak, h csaladi kocsinak is megfelel, pedig nem, ill. a 490l mindenre eleg, ez sem igaz. csak akinek pl. van gyereke, ahol szükseg van babakocsira egyszerüen nem eleg a 490l, ebböl következik, h igenis kell nagyobb kocsi, tehat az en szempontombol nem csaladi kombi, mert ahhoz tul kicsi... lehet, ha mar majd nem kell babakocsi lecserelem a7-re ;-)
Rocko- 2011.12.09. 16:26:59
@gyvy: az Audi A4-től felfelé MINDIG hosszmotor.
a VW pedig esetek többségében keresztmotor.
persze vannak kivételek, de azok erősítik a kardot. szablyát. szabályt.
a VW pedig esetek többségében keresztmotor.
persze vannak kivételek, de azok erősítik a kardot. szablyát. szabályt.
Hurri Kán 2011.12.09. 16:28:00
@Doktorbalu:
Na jó, az, amire nálunk rámondják, h családi kocsi, az kint kb. utánfutó, de jó esetben is négykerekű bevásárlószatyor :D
Nem tudom, Ti hogy vettetek kocsit, egyik barátom pár éve úgy, hogy szépen bepakolt mindent (2 babakocsi, bőröndök, stb.) egy kölcsön kisbuszba, és belepróbálták abba a pár típusba, amit kinéztek, h melyikbe férnek el. :)
Na jó, az, amire nálunk rámondják, h családi kocsi, az kint kb. utánfutó, de jó esetben is négykerekű bevásárlószatyor :D
Nem tudom, Ti hogy vettetek kocsit, egyik barátom pár éve úgy, hogy szépen bepakolt mindent (2 babakocsi, bőröndök, stb.) egy kölcsön kisbuszba, és belepróbálták abba a pár típusba, amit kinéztek, h melyikbe férnek el. :)
butschq 2011.12.09. 16:32:00
@gyvy: a Passatnak is harcolni kell valahogy, hát csinál nagyobb autót, nagyobb csomagtérrel, mint a "kategóraitársak".
aki nagy csomagterű, és VAG autót akar, nem vesz A4-et, hanem Passatot (LOL)
amúgy is egyre kevesebb a normális kombi manapság
aki nagy csomagterű, és VAG autót akar, nem vesz A4-et, hanem Passatot (LOL)
amúgy is egyre kevesebb a normális kombi manapság
butschq 2011.12.09. 16:40:03
@Doktorbalu: mi a sedan fabiaba is be tudunk pakolni, úgy hogy elfér 5 ember cucca. na természetesen én logisztikázom be a dolgokat:D
az más tészta, hogy 5-en szűkösen ülünk benne, egy passatban (amilyet én szerettem volna) kényelmesebben elférnénk, de mikor vettük a kocsit még jóval kisebbek voltunk (én is olyan 30 kilóval könnyebb:D )
meg én már lassan repülök ki a családi fészekből, szóval arra a kevés esetre még szűkölködünk.
de gyerekalapításnál (ojaj :o ) én se fogom alább hagyni egy 5-ös touringnál:)
az más tészta, hogy 5-en szűkösen ülünk benne, egy passatban (amilyet én szerettem volna) kényelmesebben elférnénk, de mikor vettük a kocsit még jóval kisebbek voltunk (én is olyan 30 kilóval könnyebb:D )
meg én már lassan repülök ki a családi fészekből, szóval arra a kevés esetre még szűkölködünk.
de gyerekalapításnál (ojaj :o ) én se fogom alább hagyni egy 5-ös touringnál:)
Hurri Kán 2011.12.09. 16:40:37
@butschq:
Passat még ezek közé tartozik. Más kérdés, német piacon a felét kb. családi autónak veszik, tartok tőle, nálunk nem ilyen jó az arány...
Passat még ezek közé tartozik. Más kérdés, német piacon a felét kb. családi autónak veszik, tartok tőle, nálunk nem ilyen jó az arány...
butschq 2011.12.09. 16:44:06
@gyvy: na igen, sajnos... nálunk a családi kocsik egy-két kategóriával lejjebb csúsznak (mint a mi esetünkben)
A4, Passat szerintem nálunk tipikusan az a jól megy a cégemnek vállalkozói autó
A4, Passat szerintem nálunk tipikusan az a jól megy a cégemnek vállalkozói autó
andand 2011.12.09. 17:09:25
Bar csak egy gyerek van, az elso generacios A4 limo csomagtartoja mindig eleg volt. Meg butorszallitasra is (leengedett ulesekkel). Van nala nagyobb csomagtarto, de kicsinek nevezni tulzas. Akkor mar kossetek bele a hatso labter nagysagaba, de tudtommal a B8-nal ezt is kijavitottak.
Az A4/Passat meg - ha jol tudom - csak a B5-nel volt kozos, az ujabb Passatok mar nem az A4 padlolemezere epulnek. A 4motion se Quattro (Torsen) manapsag.
Az A4/Passat meg - ha jol tudom - csak a B5-nel volt kozos, az ujabb Passatok mar nem az A4 padlolemezere epulnek. A 4motion se Quattro (Torsen) manapsag.
Ciri 2011.12.09. 18:03:49
@gyvy:
Ha még egyszer a Passatot egy kategóriába sorolod az A6-al, úgy rúglak tökön, hogy elszállsz! :)
Ugyan ez fog történni, ha egy kompakt osztályba tartozó Octaviát próbálsz az A4-hez sorolni.
Fekete pontot beírni! :)
Ha még egyszer a Passatot egy kategóriába sorolod az A6-al, úgy rúglak tökön, hogy elszállsz! :)
Ugyan ez fog történni, ha egy kompakt osztályba tartozó Octaviát próbálsz az A4-hez sorolni.
Fekete pontot beírni! :)
Buntmetall 2011.12.09. 18:14:42
@eko: Szerintem rosszul gondolod. Az A6 van Passat padlóra építve nem az A4. Az A4 eleve kisebb is mint a Passat.
Hurri Kán 2011.12.09. 18:22:39
@Ciri:
Nem sorolok émmá semmit sehová, f@xom@tb@zmeg. Jelen pillanatban csak azt tudom, hogy vészesen fogy a törköly. Inkább arró beszéjjünk, mikor iszunk? :D
Nem sorolok émmá semmit sehová, f@xom@tb@zmeg. Jelen pillanatban csak azt tudom, hogy vészesen fogy a törköly. Inkább arró beszéjjünk, mikor iszunk? :D
DOKKOLÓ 2011.12.09. 18:22:55
Ez a dupla injektor sor 8 éve jelent meg a sportmotoroknál, szóval nem akkora újdonság.. Egy 159-es Alfát pedig a mai napig többre tartok ennél az Audinál.
Ciri 2011.12.09. 18:28:17
@gyvy:
Van egy nagyon kedves régi ügyfelem, aki orvos, méhész és zseniális pálinkákat készít. Évek óta Ő lát el anyaggal, szerintem minden gyümölcsféléből főzött már.
:)
Nálam jelenleg a meggypálesz a sláger.
Van egy nagyon kedves régi ügyfelem, aki orvos, méhész és zseniális pálinkákat készít. Évek óta Ő lát el anyaggal, szerintem minden gyümölcsféléből főzött már.
:)
Nálam jelenleg a meggypálesz a sláger.
Hurri Kán 2011.12.09. 18:31:21
@Ciri:
Nőgyógyász? :D :D :D
Nálam az idei év slágere Szabolcsból származó mazsolapálinka volt... De jóféle meggypálinka, az ritka sajnos. :)
Valamikor télleg össze kéne már ülni ezeket tesztelni. :)
Nőgyógyász? :D :D :D
Nálam az idei év slágere Szabolcsból származó mazsolapálinka volt... De jóféle meggypálinka, az ritka sajnos. :)
Valamikor télleg össze kéne már ülni ezeket tesztelni. :)
Hurri Kán 2011.12.09. 18:38:43
@Ciri:
Szabolcs megye. Olcsvaapáti egészen pontosan. Hát mostanában nem terveztem, de megoldható, végül is ott sincs semmi dolgom. :)
Szabolcs megye. Olcsvaapáti egészen pontosan. Hát mostanában nem terveztem, de megoldható, végül is ott sincs semmi dolgom. :)
foolproof 2011.12.09. 18:40:03
12 éve voltszerencsém egy S8-ashoz, pártízezer km-mel. Nem nagyon volt még faluhelyen hasonló ótóval dolgom előtte, de egy jó állapotút ma se dobnék ki a garázsból.
Az a pórusokból áradó über-Teuton-barbarizmus, gránitból kifaragva, mellesleg igazi nagyfijú-kocsi érzet, soha nem felejtem el. Szerintem ezt a techno-style-t anno az ódi faszául elkapta, sokkal markánsabb volt az image, mint manapság. Az a fajta 8-as semmi csicsa, csak egy nagy darab aloméneum volt, és kész, de még így is ütősen nézett ki.
Tragikus látni, hogy le vannak gyakva azok a korabeli Audik most,(persze Mo.-n) és hogy az újabbak is mennyire nem "fixable"-k, mármint költséghatékonyan.
Az a pórusokból áradó über-Teuton-barbarizmus, gránitból kifaragva, mellesleg igazi nagyfijú-kocsi érzet, soha nem felejtem el. Szerintem ezt a techno-style-t anno az ódi faszául elkapta, sokkal markánsabb volt az image, mint manapság. Az a fajta 8-as semmi csicsa, csak egy nagy darab aloméneum volt, és kész, de még így is ütősen nézett ki.
Tragikus látni, hogy le vannak gyakva azok a korabeli Audik most,(persze Mo.-n) és hogy az újabbak is mennyire nem "fixable"-k, mármint költséghatékonyan.
Hurri Kán 2011.12.09. 18:47:18
@Ciri:
Noszóval mókát férretéve, idén máá biztos nem, de jövőre nyitott vagyok bármire. Természetesen a jó ízléstelenség határain belül. :D
Noszóval mókát férretéve, idén máá biztos nem, de jövőre nyitott vagyok bármire. Természetesen a jó ízléstelenség határain belül. :D
Ciri 2011.12.09. 18:52:22
@foolproof:
Ez de szép volt baszod! :)
Tudok egyről a környezetemből (3,3 TDI), az autó olyan gyönyörű állapotban van, hogy szerintem Európában sem sok ilyen van.
Költött is rá a srác rendesen. Olyan bőr van benn még most is, hogy beszarás.
Ez de szép volt baszod! :)
Tudok egyről a környezetemből (3,3 TDI), az autó olyan gyönyörű állapotban van, hogy szerintem Európában sem sok ilyen van.
Költött is rá a srác rendesen. Olyan bőr van benn még most is, hogy beszarás.
foolproof 2011.12.09. 19:23:11
@Ciri: Mongyuk az se' volt kutya, amikor a tulaj padlózás közben (0-ról persze) arra buzdított, hogy nyugodtan nézzem meg, mit rejt a kesztyűtartó:-) Csak hangosan bazmegelni tudtam, nemhogy bármit is nyitogatni a szemeimen/füleimen kívül:-). Ja, és kéziváltós volt, 1es 60, kettes 120, 3-as kilónyócvan, 4es kettőhúsz, 5-ös 250, hatodik (állítólag) a többi, mer' hogy persze de-restricted volt a kis drága. A csávó, bár a gengszterváltás után nem sokkal már D1 V8-assal nyomta, bevallotta, hogy még azér' tudott az S8-as neki is meglepit okozni néha-néha. 500e km-nél visszatekerték, oszt még úgy is lett rá madár 2 gurigáér' pár éve. Olajat már csipegette, de faszán vernyogott még mindig.
Sajna a tulaja azóta BMW-s hólyag lett, meg ilyen "nekem-bejött-az élet-neked-mér'nem baszkikám"- balfax dumát nyomat, sokan utálják, mások röhögik, én csak szánom szegényt, de még jobban a szétkúrt S8-asokat.
Sajna a tulaja azóta BMW-s hólyag lett, meg ilyen "nekem-bejött-az élet-neked-mér'nem baszkikám"- balfax dumát nyomat, sokan utálják, mások röhögik, én csak szánom szegényt, de még jobban a szétkúrt S8-asokat.
moslekzabalo.hu 2011.12.09. 19:31:04
Kicsit izzadsagszagu a Csikos-style ennyire nyilvanvalo plagizalasa.
Szerinem ne eroltetsd ezt mert borzasztoan kilog a lolab es nem mellesleg te is tunsz annyira tehetsegesnek,hogy ne szorulj erre ra.
Maradjon csak az O privlegiuma a szerkesztosegben az eredendoen jo cikkek agyonizesitessel nehezen emeszthetove tetele a szofordulatok es hasonlatok egyre farasztobb merteku,"jopofa" tulspilazasaval.
Szerinem ne eroltetsd ezt mert borzasztoan kilog a lolab es nem mellesleg te is tunsz annyira tehetsegesnek,hogy ne szorulj erre ra.
Maradjon csak az O privlegiuma a szerkesztosegben az eredendoen jo cikkek agyonizesitessel nehezen emeszthetove tetele a szofordulatok es hasonlatok egyre farasztobb merteku,"jopofa" tulspilazasaval.
determ 2011.12.09. 19:43:49
Nekem is az a véleményem, hogy az AUDI egy totál semmilyen kocsi lett... Egy deka érzelmet nem tud felkelteni bennem. Tévedés ne essék, ha hozzám vágná valaki, szó nélkül fogadnám el, de önszántamból BÁRMELYIK AUDI árából más kocsit vennék... Ez egyszerűen dög-unalom... és mindegyik egyforma...
Rocko- 2011.12.09. 20:19:31
@gyvy: törkölyhöz.
tegnap este kicsit felütöttem gömbkólával a rendeset, hát nem volt jó. :D
tegnap este kicsit felütöttem gömbkólával a rendeset, hát nem volt jó. :D
Refuse/Resist! 2011.12.09. 21:07:59
@Doktorbalu: A bazi nagy Teutonia babakocsink a Fabiába is befért.
A kerekeket kipattintva alig vett el helyet, frankón rá lehetett rakni 1-2 sporttáskát.
Neked ikreid vannak, vagy milyen dromedár a babakocsitok?
A kerekeket kipattintva alig vett el helyet, frankón rá lehetett rakni 1-2 sporttáskát.
Neked ikreid vannak, vagy milyen dromedár a babakocsitok?
W 116 2011.12.09. 21:43:04
Ez totál szubjektív: nekem úgy tűnik, hogy a TC cikkek átlagos stílusa javul. Egyrészt az "új fiúk" (Telós Bandi, Zách Dani) írásai változatosak/ szellemesek, másrészt rendszeresen van Csikós, és újabban Karotta is ismét, továbbá Palóc úr alkotásai is fel-feltűnnek. (Apropó, Orosz úr nem kíván ismét autókról írni? A Lamborghini Espada cikk Karotta + Orosz tollából nálam örök favorit.)
Mindemellett a színes, szellemes fogalmazás időnként valóban eredményezhet az indokoltnál hosszabb mondatokat, bonyolultabb szófordulatokat, amik nehezítik az olvashatóságot, és így rontják a cikkek élvezeti értékét (@ moslekzabalo.hu). Nehéz az egyensúlyt megtalálni.
Mindemellett a színes, szellemes fogalmazás időnként valóban eredményezhet az indokoltnál hosszabb mondatokat, bonyolultabb szófordulatokat, amik nehezítik az olvashatóságot, és így rontják a cikkek élvezeti értékét (@ moslekzabalo.hu). Nehéz az egyensúlyt megtalálni.
aeroller 2011.12.09. 22:38:29
Az Audi nekem egy nagy kérdés, egyrészről nagyon tetszik, jártam is egy a6-tal, 2.4 benzin, quattro meg egyéb csodatalálmányok. Azontúl, hogy a V6 nyelte az olajat, és erre nagyon kellett figyelni tényleg jó gép.
De nem szeretem, mert annyira technokrata, és steril, hogy unalmas egy idő után, és kényelem terén sem ájultam el tőle. Az ára meg egyenesen irreális, pláne a biztosítása, mert anno nagyon kelendő volt.
Azóta egy nagy francia kombit hajtok, kevésbé tökös, de nagyon kényelmes, és semmivel sem rosszabb, ja és nem eszi az olajat:)
Azért visszaülnék néha, de venni már nem vennék, az tuti.
De nem szeretem, mert annyira technokrata, és steril, hogy unalmas egy idő után, és kényelem terén sem ájultam el tőle. Az ára meg egyenesen irreális, pláne a biztosítása, mert anno nagyon kelendő volt.
Azóta egy nagy francia kombit hajtok, kevésbé tökös, de nagyon kényelmes, és semmivel sem rosszabb, ja és nem eszi az olajat:)
Azért visszaülnék néha, de venni már nem vennék, az tuti.
V12 Power 2011.12.09. 22:43:15
Annyira felbosszantott ez a "nagyobb autóra nincs szükség" fejtegetés, hogy el sem olvastam a cikket. Képzelje, Stump Úr, vannak 180cm-nél magasabb emberek is, de még 190-nél magasabbak is, szép számmal. És ezknek az embereknek gyerekeik is tudnak lenni. És akkor bizony kicsi egy ilyen A4. Persze, igen, kispolszkiban is el lehet férni, de ez még nem jelenti azt, hogy ne lenne reális igény nagyobb autóra.
kultúrpesszimista 2011.12.09. 22:51:59
@Érdekes:
Azért egyszer, ha teheted, ülj be mondjuk egy 3.2 V6 GTV-be. Az már elég markáns jelenség és vezetni sem hétköznapi élmény. De még a kisebbek is (pl. 2.0 JTS) is csodásak, ezt hidd el nekem.
Azért egyszer, ha teheted, ülj be mondjuk egy 3.2 V6 GTV-be. Az már elég markáns jelenség és vezetni sem hétköznapi élmény. De még a kisebbek is (pl. 2.0 JTS) is csodásak, ezt hidd el nekem.
Rocko- 2011.12.09. 23:42:34
@W 116: az Espadat Karotta írta, Orosznak nem sok köze volt hozzá.
autókról ír, csak ahhoz hogy ide kerüljön, ahhoz fel kéne venni újra a Totalcarhoz.
egyéb esetben keresd Jalopnikon.
autókról ír, csak ahhoz hogy ide kerüljön, ahhoz fel kéne venni újra a Totalcarhoz.
egyéb esetben keresd Jalopnikon.
2011.12.10. 01:36:12
@Shadowbull: hogy tudtal b6-os passatot azzal a 2 literes szivo benzinessel venni? :D Bocs, de ez most annyira szemet szurt, hogy nem tudtam elmenni mellette. Nem neztem volna ki beloled, hogy igy melle tudsz nyulni. Lol...
kultúrpesszimista 2011.12.10. 02:20:00
@ruskyy: Nem elég, hogy rossz az ízlése, nincs stílusa, de még gondolkoni sem tud a Herr Mérnök! ;)
KuKori · http://ireland.blog.hu 2011.12.10. 02:24:31
Kurva jók az Audik már a 2000-es évek óta. Előtte inkább csak egy lehetőség volt, hogy ilyet is lehet venni, de most már etalon mindenben. Összeállt a kép.
geegee · http://eszakonelunk.blog.hu 2011.12.10. 04:38:48
Azért khurvára meghajszolnék egy ilyen S4-es dögöt...persze csak lezárt német autópályán... [(c) Prokee]
corpus alienum 2011.12.10. 11:55:56
Facelift előtti van a kollégámnak, 1.8 T, majdnem mindennel felszerelve, sk. konfigurálva, újonnan. Csak éppen nem quattro. Mondom neki, Audit a quattro miatt vesz az ember. Azt mondja, nincs reá szüksége. Na de, mondom én, "szükség" esetén Dacia, minden, ami azon túl van, az már nem "szükség", hanem "szeretném".
Egyébként jó gép, de szűk, ahogy valaki írta fenn, van ám élet 190 cm felett is...méghozzá jó...fenn pl. tisztább a levegő.
A jobb egyben nem találtam megfelelő üléspozíciót, máskor meg öten mentünk 200 km-et, akkor bal hátul majd' megdöglöttem.
Viszont a csomagtartó szép tágas, az autó egyben van.
Egyéni dolog, hogy nekem az Audi nem jön be.
Egyébként jó gép, de szűk, ahogy valaki írta fenn, van ám élet 190 cm felett is...méghozzá jó...fenn pl. tisztább a levegő.
A jobb egyben nem találtam megfelelő üléspozíciót, máskor meg öten mentünk 200 km-et, akkor bal hátul majd' megdöglöttem.
Viszont a csomagtartó szép tágas, az autó egyben van.
Egyéni dolog, hogy nekem az Audi nem jön be.
Kopi3.14 2011.12.10. 13:53:07
@Shadowbull: Negyven lábas konténer?
Doktorbalu 2011.12.10. 17:37:04
@gyvy: mi is vlhogy igy voltunk...
Leno0513 2011.12.10. 20:15:10
@stevy: És Accordba ültél már?
Annak bizti jó futóműve van. Új Audihoz még nem volt szerencsém, de ne csak német kocsikkal hasonlítsd össze.
Annak bizti jó futóműve van. Új Audihoz még nem volt szerencsém, de ne csak német kocsikkal hasonlítsd össze.
Himoto 2011.12.11. 08:43:44
Egynyóc tsi-t minden autóba! 200.000 km-nél a hengerfej kuka, mert a vezérműtengelyek nincsenek csapágyazva. Hajrá Audi! :D
Leno0513 2011.12.11. 11:19:42
A posztírónak: Dajcs auto űber állesz!
Zsoli · http://prohardver.hu/tema/a_nagy_volvo_topic/hsz_1-50.html 2011.12.11. 12:06:10
„Mondjuk, ahogy elnézem az ingolstadti termékeket, képesek lennének a farmotor-elsőkerék-hajtás kombinációból is használható autót faragni.”
Olyat még úgyis csak egyszer láttam.
Olyat még úgyis csak egyszer láttam.
Zsoli · http://prohardver.hu/tema/a_nagy_volvo_topic/hsz_1-50.html 2011.12.11. 13:36:49
@Shadowbull: Úgy tűnik pár száz vagy ezer éves lemaradásban van az Audi. :)
Himoto 2011.12.11. 16:39:44
@Shadowbull:
Egyszer majd szedd le az egynyócról a vezérlést meg a szelepfedelet. Meg fogsz lepődni. A vezérműtengely ott feszít álá natúr az alu hengerfej és alu szelepfedél között.
Ugyanúgy van megépítve mint a skoda régi egykettes hatszelepese. Abba sincs siklócsapágyazva a vezérmű.
Egyszer majd szedd le az egynyócról a vezérlést meg a szelepfedelet. Meg fogsz lepődni. A vezérműtengely ott feszít álá natúr az alu hengerfej és alu szelepfedél között.
Ugyanúgy van megépítve mint a skoda régi egykettes hatszelepese. Abba sincs siklócsapágyazva a vezérmű.
Himoto 2011.12.11. 17:47:28
@Shadowbull:
Láttál te már siklócsapágyat? Tudod az ilyen félköríves izé és oda szokták tenni többek közt a vezérműtengelyre hogy inkább az kopjon mint a hengerfej. Vagy kérj meg egy autószerelőt mutasson egyet.
Láttál te már siklócsapágyat? Tudod az ilyen félköríves izé és oda szokták tenni többek közt a vezérműtengelyre hogy inkább az kopjon mint a hengerfej. Vagy kérj meg egy autószerelőt mutasson egyet.
Shadowbull 2011.12.11. 18:26:02
@Himoto: nem baratom, az egy csapagycsesze. Ami lehet egy siklocsapagy eleme, de nem feltetlenul.
Amit te lattal, az kerlek alasan egy siklocsapagy. Van neki also meg felso fele, meg olajellatasa. Hogy nincsennek kulon csapagykengyelek, hanem az osszes (felso) kengyel a szelepfedelbe van integralva (at alsok meg a hengerfejbe), az pusztan egyfajta konstrukcios megoldas, de nem befolyasolja a siklocsapagyazas letet vagy nem letet.
A vezermutengelyeket nem szoktak kulon csapagycseszekkel ellatni, mert nem akkora a terheles. Fotengelynek, hajtorudnak van kulon specialis csapagycseszeje.
Amit a 200e kilometerrol mondtal az meg ugyanugy baromsag.
sb
Amit te lattal, az kerlek alasan egy siklocsapagy. Van neki also meg felso fele, meg olajellatasa. Hogy nincsennek kulon csapagykengyelek, hanem az osszes (felso) kengyel a szelepfedelbe van integralva (at alsok meg a hengerfejbe), az pusztan egyfajta konstrukcios megoldas, de nem befolyasolja a siklocsapagyazas letet vagy nem letet.
A vezermutengelyeket nem szoktak kulon csapagycseszekkel ellatni, mert nem akkora a terheles. Fotengelynek, hajtorudnak van kulon specialis csapagycseszeje.
Amit a 200e kilometerrol mondtal az meg ugyanugy baromsag.
sb
Himoto 2011.12.11. 18:37:58
@Shadowbull:
A vw mely motorjai nincsenek a vezérműnél csapágyakkal ellátva az 1.2es hatszelepes és az 1.8as tsi-n kívül? Egyik se. Mindegyikben ott a csésze hogy ha baj van azt lehessen cserélni.
És hiszed vagy sem járt már nálunk tsi motor amire új hengerfej, vezérműtengely és szelepfedél kellett mert elszállt az olajnyomás.
A vw mely motorjai nincsenek a vezérműnél csapágyakkal ellátva az 1.2es hatszelepes és az 1.8as tsi-n kívül? Egyik se. Mindegyikben ott a csésze hogy ha baj van azt lehessen cserélni.
És hiszed vagy sem járt már nálunk tsi motor amire új hengerfej, vezérműtengely és szelepfedél kellett mert elszállt az olajnyomás.
Shadowbull 2011.12.11. 21:43:32
@Himoto: akarod mondani, csapagycseszekkel?
igazan nem szeretek mindenfele nevezektani vitakat folytatni, de a csesze nelkuli csapagyazas is siklocsapagyazas.
Ha elmegy az olajnyomas, akkor masodpercek es a szerencse kerdese, mi megy tonkre.
Ennek semmi koze nincs ahhoz hogy egy motor mennyit bir ki, es nem tamasztaja ala azt amit sugallni probaltal, hogy az 1,8TFSI 200e kilometert bir max, mert szar a vezermutengely csapagyazasa.
Mondjuk nem lehetetlen hogy okosabb vagy a gyari tervezomernokoknel,es ok csinaltak hulyeseget, es te tudod jol.
De lassuk be, ennek viszonylag kicsi a valoszinusege.
sb
igazan nem szeretek mindenfele nevezektani vitakat folytatni, de a csesze nelkuli csapagyazas is siklocsapagyazas.
Ha elmegy az olajnyomas, akkor masodpercek es a szerencse kerdese, mi megy tonkre.
Ennek semmi koze nincs ahhoz hogy egy motor mennyit bir ki, es nem tamasztaja ala azt amit sugallni probaltal, hogy az 1,8TFSI 200e kilometert bir max, mert szar a vezermutengely csapagyazasa.
Mondjuk nem lehetetlen hogy okosabb vagy a gyari tervezomernokoknel,es ok csinaltak hulyeseget, es te tudod jol.
De lassuk be, ennek viszonylag kicsi a valoszinusege.
sb
toce 2012.09.30. 21:56:02
Családos emberként szigorúan kombi (avant vagy touring) modellben gondolkozunk. Próbáltuk a 3-ast és az A4-et is. Mindkettő nagyon, kényelmes, nagyon minőségi, leginkább érzelmi alapon érdemes dönteni. Az A4 multitronic váltója nekem bejön, tényleg megy az autó karakteréhez az állandó alacsony fordulat melletti gyorsulás. A csomagtartója jobban pakolható mint a BMW-é, a beltere még inkább luxust sugároz, főleg a design és pl. az ajtók járása, hangja miatt.
A BMW sportosabb feeling, jobb a kormányzása, kigyorsítás élveetesebb, a DSG váltóval lehet bőgetni a motort. Konfort üzemmódba lehelletnyivel jobb az audi, ha hajtod kb ennyivel jobb a BMW.
Nagyon sokat számítanak az extrák is, ezeknél az autóknál szinte minden konfigurálható, ebben a BMW egy lehelletnyivel jobb. Tapadásnál, útfekvésnél a legfontosabb a jó gumi...
A BMW sportosabb feeling, jobb a kormányzása, kigyorsítás élveetesebb, a DSG váltóval lehet bőgetni a motort. Konfort üzemmódba lehelletnyivel jobb az audi, ha hajtod kb ennyivel jobb a BMW.
Nagyon sokat számítanak az extrák is, ezeknél az autóknál szinte minden konfigurálható, ebben a BMW egy lehelletnyivel jobb. Tapadásnál, útfekvésnél a legfontosabb a jó gumi...
toce 2012.09.30. 21:58:45
Egyébként 490L-en két gyerekkel kényelmesen el lehet férni, persze sok múlik azon, ki milyen stílusban utazik. A babakocsit én pl. utálom, inkább akadályoz mint mobilitást nyújt, ha lehet nem visszük. Van a gyereknek lába...
Knorbi 2012.10.01. 06:47:18
@Shadowbull: én ugyan nem értek ennyire műszakian hozuá mint ti. (Ezúton is tisztelet) csak annyit mondanék(és ettől lehet rossz konstrukció) hogy nagyon jó vezetni az 1.8TSI motoros autót. Passat CC ben próbáltam hát nagyon jó. Dieseles nyomaték,benzines menetteljesítmény és elég jó fogyasztás. Kb 7-7.5 liter.Ez 160 LE -től nem rossz és azért meg is hajtottam kicsit.
Knorbi 2012.10.01. 06:59:16
@Doktorbalu: persze hogy jobb. Kérdés hogy jobb e néhány milliónyival. Plusz az Audi dobozos alkatrész drágább is mint a Skoda dobozos mégha a cikkszám meg is egyezik.
Lám mit tesz a négykarika:-)
Az ekőző A4 est szinte mindenki dícsérte(jogosan SZVSZ baromi jó) de mióta Exeoként gyártják már hanyagolják és a fikázás megy.
Lám mit tesz a négykarika:-)
Az ekőző A4 est szinte mindenki dícsérte(jogosan SZVSZ baromi jó) de mióta Exeoként gyártják már hanyagolják és a fikázás megy.
Knorbi 2012.10.01. 07:03:09
@eko: mindkét lista tökéletes. Ezek a kategória társak. Az hogy hogy játszottak a centikkel más kérdés. A Superb üti mindet:-) mégha nincs is odaírva:-)
Rocko- 2012.10.01. 10:06:57
@Knorbi: "Plusz az Audi dobozos alkatrész drágább is mint a Skoda dobozos mégha a cikkszám meg is egyezik."
én soha nem láttam olyat hogy cikkszám egyezne. ;)
én soha nem láttam olyat hogy cikkszám egyezne. ;)
Knorbi 2012.10.01. 10:50:15
@Rocko-: lehet ehhez nem értek akkor rosszul írtam.
Egyszer egy nepper írta kb így.
Egyszer egy nepper írta kb így.
Knorbi 2012.10.01. 12:59:42
@Rocko-: hát lehet. Még arra is emlékszem hogy egy régi Autópiacos cikkben volt:-) Érdekes autós témában mindenre emlékszem ha másról van szó iszonyú feledékeny vagyok. Az asszony idegeire tudok menni:-)
Knorbi 2012.10.01. 15:33:04
@Rocko-: kössem össze? :-) :-) :-) "oké behúztam a kéziféket ja és kell egy kenyér is" így?:-)
Az utolsó 100 komment: