Az Égéstér 41. adásának kommentposztja.
Direktlink a letöltéshez.
Alkatrésztolvajok, amerikai vackok és egy törött Volvo
2012.11.08. 15:00 ommm
Címkék: 41 égéstér
24 komment
A bejegyzés trackback címe:
https://tcomment.blog.hu/api/trackback/id/tr614897224
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.
Make Valamit · http://make.blog.hu 2012.11.08. 16:26:20
Winkler! Most hogy megemlítettétek VMax Zsoltot, lett abból a kék Galaxie-ból valami?
evil. 2012.11.08. 16:33:04
Nem hallgattam még végig, de Pista, hova törjenek be? a józsefvárosi putriba? Nyílván, ha betörök, akkor oda megyek, ahol tudodm, h találok is valamit.
evil. 2012.11.08. 16:51:53
Jönnek sorban az ötletek, szóval, elvileg 3 nap, amit az új termékre adnia kell a kereskedőnek, ennyi idő belül, "szó nélkül" vissza kell vegye a terméket.
A 406os Pug-ra néha én is rákívánok :)
A 406os Pug-ra néha én is rákívánok :)
dave00 2012.11.08. 16:59:37
Jaj de kar hogy csak heti egy ora :( Egesz heten varom aztan felcsigaz a sok tema. Aminek persze max. a felet tudjatok vegig beszelni :)
@ommm Lesz-e mar bukoter vegre ? :)
@ommm Lesz-e mar bukoter vegre ? :)
Tie · http://polisztirol.blog.hu 2012.11.08. 17:03:49
Aszongya Winkler, hogy "de hát kéne lennie náluk egy katalógus".
MUHAHA!!!!!!
Bazmeg, nemhogy nem rendszámos robogó, de bazmeg, amikor vizsgáztattam a Ződ Szörnyet (Range Rover Classic Vouge LSEi), akkor ott bizonygatták nekem, hogy olyan, hogy 40D motorkód (azaz a gyári 4.2-es, amit csak a hosszú tengelytávú változatba szereltek), olyan márpedig nem létezik, mert az ő adatbázisukban nincs olyan.
Feloldhatatlan ellentét gyanánt az autó, ezzel a motorkódú motorral ott állt az orruk előtt. De olyan márpedig nincsen is.
Nocomment.
MUHAHA!!!!!!
Bazmeg, nemhogy nem rendszámos robogó, de bazmeg, amikor vizsgáztattam a Ződ Szörnyet (Range Rover Classic Vouge LSEi), akkor ott bizonygatták nekem, hogy olyan, hogy 40D motorkód (azaz a gyári 4.2-es, amit csak a hosszú tengelytávú változatba szereltek), olyan márpedig nem létezik, mert az ő adatbázisukban nincs olyan.
Feloldhatatlan ellentét gyanánt az autó, ezzel a motorkódú motorral ott állt az orruk előtt. De olyan márpedig nincsen is.
Nocomment.
Tie · http://polisztirol.blog.hu 2012.11.08. 17:08:05
"Honnan kéne ismerniük az összes típust?"
Hát honnan? Könyörgöm, a nemzeti közlekedési hatóság az, aki dönt arról, hogy egy típus forgalomba helyezhető-e. Amit nyilvánvalóan az előz meg, hogy műszakilag megismerik az autót.
A legszebb az egyébként, amikor kéziféket mérnek a Range-en, és elismerően bólogatnak, hogy ejha, ez igen, hogy lehet egy ilyen öreg autón 0% fékerőeltérés?
Na hogy? Hát úgy, hogy a kardánt fékezi a terepváltó hátsó kihajtásán, és mellesleg egy 100%-os állandó difizár van a hátsó tengelyben. Kretének...
Hát honnan? Könyörgöm, a nemzeti közlekedési hatóság az, aki dönt arról, hogy egy típus forgalomba helyezhető-e. Amit nyilvánvalóan az előz meg, hogy műszakilag megismerik az autót.
A legszebb az egyébként, amikor kéziféket mérnek a Range-en, és elismerően bólogatnak, hogy ejha, ez igen, hogy lehet egy ilyen öreg autón 0% fékerőeltérés?
Na hogy? Hát úgy, hogy a kardánt fékezi a terepváltó hátsó kihajtásán, és mellesleg egy 100%-os állandó difizár van a hátsó tengelyben. Kretének...
Tie · http://polisztirol.blog.hu 2012.11.08. 17:09:44
Amúgy a kézifék-eltérés a tehénen könnyen eredhet abból, hogy ha azon is a kardánt fékezi (terepjáróknál elég gyakori megoldás ez), hogy attól, hogy a kardánt fékezzük, attól még eltérő fékhatás jöhet létre a két keréken, hiszen más tapadás esetén differálni fog a hátsó tengely.
És olyankor nem a fékhatás különbségét méri a berendezés, hanem azt, hogy a saját görgőinek súrlódása mennyire különböző a két fél oldalán.
Ez is nocomment.
És olyankor nem a fékhatás különbségét méri a berendezés, hanem azt, hogy a saját görgőinek súrlódása mennyire különböző a két fél oldalán.
Ez is nocomment.
Negrogo 2012.11.08. 18:25:17
"psszzu... mi a baj? kipukadt a gumi?" itt szakadtam:D ennel csak az a szebb mikor az 1.9 -es 4 hengeres dieselre tesznek ilyeneket.
NperA 2012.11.08. 18:32:49
Mi lesz, ha meghal szépen az utolsó köpenyes barom is a nemzeti közlekedési hatóságnál. Van kiképzés náluk, hogy a fiatalokat is olyan hülyére neveljék mint amilyenek ők most? Mert akkor fenn lehetne tartani ezt a színvonalat és szaktudást a következő generációk számára is. Van még remény :-)
Bushley 2012.11.08. 18:39:58
Kőbájkert őszintén sajnálom még mindig. Szerethető vas volt és bájos.. Részvétem.
más:
Panamera-fényszórós Marihuána termesztéses dolog egy hatalmas faxxág.
Ideálisan ~400W/nm fényt biztosítanak a növényeknek. vegetatív szakaszban Fém halogén lámpával, Virágzási szakaszban Magas nyomású Nátrium lámpával. (Ill CMH Ceramia Metal Halide még jobb)
Egy Xenon Szett 55W-ja semmire nem elég főleg hogy az általa kibocsájtott fény kis mértékben tartalmazza a fény azon hullámhosszát amit a növény hasznosítani tud.
Hő nem kell, azzal csak a baj van ~28fok felett.
Lámpamozgató amúgy csak villanyszámla gazdaságossága miatt kell amúgy nem szükséges. :)
más:
Panamera-fényszórós Marihuána termesztéses dolog egy hatalmas faxxág.
Ideálisan ~400W/nm fényt biztosítanak a növényeknek. vegetatív szakaszban Fém halogén lámpával, Virágzási szakaszban Magas nyomású Nátrium lámpával. (Ill CMH Ceramia Metal Halide még jobb)
Egy Xenon Szett 55W-ja semmire nem elég főleg hogy az általa kibocsájtott fény kis mértékben tartalmazza a fény azon hullámhosszát amit a növény hasznosítani tud.
Hő nem kell, azzal csak a baj van ~28fok felett.
Lámpamozgató amúgy csak villanyszámla gazdaságossága miatt kell amúgy nem szükséges. :)
Rocko- 2012.11.08. 19:29:35
@mennyi?husz!: az, dízelre.
@NperA: az a baj hogy fején találtad a szöget.
ocsmányirodák, dettó. hiába jönne egy új generáció, tettrekészen, ha az az előző bagázs tanítja be, és adja tovább hagyományosan a hülyeségeket.
@NperA: az a baj hogy fején találtad a szöget.
ocsmányirodák, dettó. hiába jönne egy új generáció, tettrekészen, ha az az előző bagázs tanítja be, és adja tovább hagyományosan a hülyeségeket.
v0id 2012.11.08. 20:55:09
A fő visszatartó erő a büntetés elkerülhetetlensége, nem pedig a súlyossága. Kérem kaccsojjaki.
visszakettopadlogaz (törölt) 2012.11.09. 09:13:14
Az elkoveto ( tapasztalatok alapjan ) nem merlegel konkretan az elkoveteskor, foleg ha hirtelen felindulasbol cselekszik.
A buntetes meg NEM uszhatosaga es annak merteke " altalaban " kell hogy beleivodva legyen a koztudatba, akkor van hatasa, az egyen mikor megszegi a torvenyt nem a buntetes varhato merteke foglalkoztatja hanem a torvenyen kivuli cselekvesenek eredmenye ( mihez kezd a lopott/rablott penzzel, stb )
A buntetes meg NEM uszhatosaga es annak merteke " altalaban " kell hogy beleivodva legyen a koztudatba, akkor van hatasa, az egyen mikor megszegi a torvenyt nem a buntetes varhato merteke foglalkoztatja hanem a torvenyen kivuli cselekvesenek eredmenye ( mihez kezd a lopott/rablott penzzel, stb )
frod42 2012.11.09. 09:17:33
Sziasztok! Sajnos különös perverzióm, hogy ha veszek egy járművet, kijavíttatom a forgalmiban a hibás adatokat. Vittem már így szemléztetni olasz robogót, amire volt az évi német hivatalos katalógusuk, amiből kinézték az adatokat. Ez volt a pozitív példa. Viszont volt olyan, hogy japán belpiacos motort vittem, direkt beszereztem eredeti ('86-os) prospektust, + fénymásolt szervízkönyvet. No ez nem volt nekik elég hivatalos, akkor nekem is bikez.com-ról nézték le az adatokat. ki is javították 20 kW-ról 31 kW-ra. 10 perc után feladtam a vitát, hogy a hivatalos adat 33 kW...
drfarkas 2012.11.09. 10:19:12
ommm:
Sziasztok,
azért egy S80 T6-ra azt mondani, hogy fs..., kicsit túlzás. Igen, a váltó kétségtelenül alulméretezett, de nem minden esetben adja meg magát. A családban van egy ilyen autó, igaz teljesen normálisan van használva (nem tapossuk ki a belét), és semmi baja (még az egyéb részei is rendben vannak). A futásteljesítmény közelít a 200e km-hez (ismert, valós). Tudom, mindenből ki lehet fogni a jót, de általánosítani, azért túlzás. A fogyasztást sem mondanám túlzónak, 10-12 L/100 km a vegyes, egy 272 LE-s, 6 hengeres, duplaturbós autótól, (amely egyébént nem mai konstrukció) nem igazán mondható kiugróan magasnak.
Használtan került a családba, ismert előélettel, normális előző tulajdonossal. Szerintem az általános használt autó vásárlási szabály erre a típusra is érvényes: lehetőleg ismert előélettel megvenni, illetve az előző tulajdonosok használati módja, gondoskodása, odafigyelése nagyban meghatározza, hogy milyen tapasztalatokat szerzel az adott autóval. Az ára pedig - saját vélemény - azért van a padlón, amiért a nagy cm3-s, benzines, idősebb autóké (akár audi, bmw, mercedes, jeep grand cherokee, stb.). Mindenki fél, hogy sokat fogyaszt, drága a fenntartás, stb.
Személy szerint szerintem igen jó autó ez az S80 T6, persze együtt kell élni azzal, hogy sem új korában, sem használtan nem ugyanaz a fenntartása, mint egy swift-nek, micra-nak, viszont szerintem többet is nyújt.
üdv
Sziasztok,
azért egy S80 T6-ra azt mondani, hogy fs..., kicsit túlzás. Igen, a váltó kétségtelenül alulméretezett, de nem minden esetben adja meg magát. A családban van egy ilyen autó, igaz teljesen normálisan van használva (nem tapossuk ki a belét), és semmi baja (még az egyéb részei is rendben vannak). A futásteljesítmény közelít a 200e km-hez (ismert, valós). Tudom, mindenből ki lehet fogni a jót, de általánosítani, azért túlzás. A fogyasztást sem mondanám túlzónak, 10-12 L/100 km a vegyes, egy 272 LE-s, 6 hengeres, duplaturbós autótól, (amely egyébént nem mai konstrukció) nem igazán mondható kiugróan magasnak.
Használtan került a családba, ismert előélettel, normális előző tulajdonossal. Szerintem az általános használt autó vásárlási szabály erre a típusra is érvényes: lehetőleg ismert előélettel megvenni, illetve az előző tulajdonosok használati módja, gondoskodása, odafigyelése nagyban meghatározza, hogy milyen tapasztalatokat szerzel az adott autóval. Az ára pedig - saját vélemény - azért van a padlón, amiért a nagy cm3-s, benzines, idősebb autóké (akár audi, bmw, mercedes, jeep grand cherokee, stb.). Mindenki fél, hogy sokat fogyaszt, drága a fenntartás, stb.
Személy szerint szerintem igen jó autó ez az S80 T6, persze együtt kell élni azzal, hogy sem új korában, sem használtan nem ugyanaz a fenntartása, mint egy swift-nek, micra-nak, viszont szerintem többet is nyújt.
üdv
visszakettopadlogaz (törölt) 2012.11.10. 04:56:46
A magyar allami szervek....... Ehhh most kibirom es nem peldalozok.
Jo kis elbeszelgetes volt, nyomokban autozast tartalmazott, de nincs fikazni valo benne, soha ennel rosszabbat.
Azert az 50. Adas fele robogva - ha valaki az elso adas elott azt mondja nektek hogy fel evvel kesobb a legerdekesebb temak kozott lesznek csalok, szelhamosokrol sztorik, egy konditerem megnyitasa koruli hajsza, kulonbozo belbantalmak es salakanyag urites.... Hol vannak mar a pista fele autohangok......
Jo kis elbeszelgetes volt, nyomokban autozast tartalmazott, de nincs fikazni valo benne, soha ennel rosszabbat.
Azert az 50. Adas fele robogva - ha valaki az elso adas elott azt mondja nektek hogy fel evvel kesobb a legerdekesebb temak kozott lesznek csalok, szelhamosokrol sztorik, egy konditerem megnyitasa koruli hajsza, kulonbozo belbantalmak es salakanyag urites.... Hol vannak mar a pista fele autohangok......
levcs_v6 2012.11.10. 23:15:39
Én érzem úgy vagy tényleg egyszer csak vége az adásnak? Mondat közepén 01:06:16-nál vége.
levcs_v6 2012.11.10. 23:19:29
@levcs_v6: Bocsánat a letöltött verzióm a hibás.
soska71 2012.11.12. 14:28:23
12 éve a gázos Micumat Érden (külsőn) vizsgáztattam egy privát de nagy állomáson épp lekerülendő a mozaikos élményeket. Normálisak, nem szivatnak. Azóta csak mozaik van már gázosra?
soska71 2012.11.13. 13:12:58
Bejelentkeztem a Vas Gereben-be. 2 éve már voltam ott, akkor nem szivattak, sőt a vizsgasor benn kimondottan normális, persze a nepperek ott is vizsgáztatnak, gépet, műszert kezelnek, apapírt töltenek stb. Azért a szokásos lekezelő stílus az adminsztráción alapállás, hiszen nem vagyok nepper. Ma odamentem az 1-es pulthoz, ahol ki van téve nagy A4-esen, hogy "VIZSGÁRA PROGRAMOZÁS". Elképzeltem, hogy a háttérben informatikusok optimalizálják a jelentkezőket a leghatékonyabb vizsga-menetrend kialakítása érdekében. De csalódnom kellett, mert ez valójában csak a "jelentkezés" 2.0-ás verziója. 10 percig álldogáltam az üvegfal másik oldalán. Belül egy mami küzdött a nyomtatóval. MAjd tíz perc után flegmán megkérdezte, hogy mit akarok. Elgondolkodtam, mégis mit, egy kávét, jobb melót vagy autót, de mivel az volt kiírva, hogy vizsgára programozás, hát be szerettem volna jelentkezni. Mami megkérdi mikor akarok menni? Mondom holnap du. Erre ő: menjek a pénztárba ... Pénztárban szintén a "kellő tisztelettel" kérdik tőlem, mit akarok. Mondom jelentkezni vizsgára. Erre ő: adjam a forgalmit. Erre én: az nincs, ugyanis holnap jönnék, csak most iratkoznék fel. Elém tesz egy cetlit, írjam fel a rendszámot, majd kapok du-ra egy időpontot. Aránylag könnyen megúsztam és annyira nem is aláztak meg. Elképesztő a fejlődés. A Vas Gereben egy új épület, látható, hogy az ügyfélalázás már inkább a 90-es évek stílusában megy, sokkal barátibb.
A taxis 6x vizsgadíjra, amit a KDNP ajánl (utóbbi időben előléptek taxi specialistává) csak annyit, hogy most is 2x összeget fizetnek a taxisok. Nyilván 6x esetén sokkal jobb lesz az autópark és színvonalasabb az ellenőrzés a vizsgán ...
A taxis 6x vizsgadíjra, amit a KDNP ajánl (utóbbi időben előléptek taxi specialistává) csak annyit, hogy most is 2x összeget fizetnek a taxisok. Nyilván 6x esetén sokkal jobb lesz az autópark és színvonalasabb az ellenőrzés a vizsgán ...
soska71 2012.11.13. 13:27:25
A robogórendszámmal csak egy bajom van: újabb esély arra, hogy kormányunk bődületes sarcokat vessen ki rá évről-évre.
Egyébként is: rendbe kéne már tenni ezt az autózás körüli sarctengert. Elképesztő, hogy mondjuk egy 4-500.000 Ft-os autó névre vétele 60-100eFt mérettől függően. Ennek fele a vagyonszerzési illeték. Olyan mintha lakásvételnél 10 milliós lakásra ki kéne csengetni 2mFt illetéket. Enyhén aránytalan. Most ne is beszéljünk a teljesítményadóról. Apeh árverés oldalán láttam jó állapotú 300M-et, 99-es. Mégis 55eFt az éves adója egy 400eFt értékű kocsinak, mert 125kw-tól felfele duplázódik a díj azonnal, még csak nem is lépésben. Akinek tellik 5milliós új astrára, az persze nem gazdag, az fizet 15ezret teljesítményadóban. Nem aránytalan ez kissé??? És ehhez jön még a vizsgadíj, ami már most több, mint az eu-ban, pedig ott 5x keresnek mint itt. De itt a reménysugár: a hibridek regadója újból csökken, 70eFt-ra egy terv szerint. Azaz ha vesz vki 30 milkáért egy álhibridet, spórol újabb 100valahányezret. Elképesztő. De a suzuki, astra tulaj fizessen 200eFt regadót a kocsijára. Ezeknek elment az esze?
Egyébként is: rendbe kéne már tenni ezt az autózás körüli sarctengert. Elképesztő, hogy mondjuk egy 4-500.000 Ft-os autó névre vétele 60-100eFt mérettől függően. Ennek fele a vagyonszerzési illeték. Olyan mintha lakásvételnél 10 milliós lakásra ki kéne csengetni 2mFt illetéket. Enyhén aránytalan. Most ne is beszéljünk a teljesítményadóról. Apeh árverés oldalán láttam jó állapotú 300M-et, 99-es. Mégis 55eFt az éves adója egy 400eFt értékű kocsinak, mert 125kw-tól felfele duplázódik a díj azonnal, még csak nem is lépésben. Akinek tellik 5milliós új astrára, az persze nem gazdag, az fizet 15ezret teljesítményadóban. Nem aránytalan ez kissé??? És ehhez jön még a vizsgadíj, ami már most több, mint az eu-ban, pedig ott 5x keresnek mint itt. De itt a reménysugár: a hibridek regadója újból csökken, 70eFt-ra egy terv szerint. Azaz ha vesz vki 30 milkáért egy álhibridet, spórol újabb 100valahányezret. Elképesztő. De a suzuki, astra tulaj fizessen 200eFt regadót a kocsijára. Ezeknek elment az esze?
H_M_CS 2012.11.13. 16:57:00
Bocs, hogy ide írok, de az Opel Adam tesztnél nem lehet kommentelni, és írási kényszerem van: Szóval Winkler Úr végre rittyentett egy stílusos cikket, öröm volt olvasni! Régen kuncogtam ennyit egy TC-s olvasmány átnyálazása közben. Közben mégis kaptam egy csomó infót a verdáról. Köszi, élmény volt!