Mai éves összefoglalónk kommentposztja.
Családi autó, gyorshajtás, rendőrök
2012.12.27. 10:34 ommm
Címkék: totalcar 2012 legolvasottabb
39 komment
A bejegyzés trackback címe:
https://tcomment.blog.hu/api/trackback/id/tr904983138
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.
agent_x 2012.12.27. 11:39:55
Ezt a 301-est eddig nem is láttam, kívülről szépnek tűnik (igaz, a lenyugvó nap sokat dob a képeken).
muhi 2012.12.27. 12:11:51
Hol van a toplistáról Csikós családi zöld állólámpás-története? Amihez érkezett vagy ezer komment és az olvasók fele elbőgte magát a meghatottságtól (legalábbis a kommentek tanúsága szerint)...
Ezek szerint a Csikós-sztorik szűkebb, de annál lelkesebb réteget foglalkoztatnak. Éppen ezért - amerikai szokás szerint - a legtöbb klikk (most viewed) mellé bevezethetnétek a most commented kategóriát is. Csík megérdemelné.
Ezek szerint a Csikós-sztorik szűkebb, de annál lelkesebb réteget foglalkoztatnak. Éppen ezért - amerikai szokás szerint - a legtöbb klikk (most viewed) mellé bevezethetnétek a most commented kategóriát is. Csík megérdemelné.
tamasmee 2012.12.27. 12:31:08
Egyet kell értsek muhival. Fura, hogy egy Csikós Zsolt cikk sincs a top-ban. Akár az állólámpás, akár a Ponton sztorik közül.
dhzsiga 2012.12.27. 12:31:52
Azt hiszem sokak véleményét osztom amikor leirom, hogy messze Csikós Úr a legtehetségesebb iró,annak ellenére, hogy az "újabb" mercedesekkel
kapcsolatos véleményével nem értek egyet.
Még két megjegyzés! 1,/ Hiányolom, a gyakorlatba sokat vezető taxis stb, valamint a gyakorlott szerelők tapasztalatinak figyelembevételét egy-egy használt autó teszt megírásánál. 2./ A "sufni szervizekkel" kapcsolatos elítélő vélemény teljesen hamis,az ott dolgozó emberek negyon nagy része márkaszervizes tapasztalatok alapján lelkismeretesebben javit mint a márkaszerviz, hiszen neki a megélhetése függ a munkája minőségétől. ( a műszerezettség egy fölösleges pánik keltés, már nincs olyan szerelő akinek nincs diagnosztikai műszere...)
kapcsolatos véleményével nem értek egyet.
Még két megjegyzés! 1,/ Hiányolom, a gyakorlatba sokat vezető taxis stb, valamint a gyakorlott szerelők tapasztalatinak figyelembevételét egy-egy használt autó teszt megírásánál. 2./ A "sufni szervizekkel" kapcsolatos elítélő vélemény teljesen hamis,az ott dolgozó emberek negyon nagy része márkaszervizes tapasztalatok alapján lelkismeretesebben javit mint a márkaszerviz, hiszen neki a megélhetése függ a munkája minőségétől. ( a műszerezettség egy fölösleges pánik keltés, már nincs olyan szerelő akinek nincs diagnosztikai műszere...)
35up (törölt) 2012.12.27. 12:37:40
@dhzsiga: Az a baj, hogy lovesed sincs rola, mit tud egy gyari diagnosztikai muszer, es mit tud egy utangyartott. A celszerszamokrol nem is szolva.
Cseszheted a lelkiismeretet es az alapossagot, ha nincsenek meg az eszkozeid.
Cseszheted a lelkiismeretet es az alapossagot, ha nincsenek meg az eszkozeid.
ommm 2012.12.27. 12:43:18
@muhi: Csik sztorijai általában a blogon olvashatóak, oda is írja őket. Rajongótábora és kommentszáma nagyon magas, de messze nem szólít meg olyan széles tömegeket, mint a fenti cikkek.
@dhzsiga: "1,/ Hiányolom, a gyakorlatba sokat vezető taxis stb, valamint a gyakorlott szerelők tapasztalatinak figyelembevételét egy-egy használt autó teszt megírásánál."
Mivel sem írástudó- és hajlandó vagy nyilatkozni akaró taxist nem ismerünk (és eddig nem találtunk) így ez nem is opció. Viszont ha visszanézed az utóbbi idők használtautós cikkeit, akkor látni fogod, hogy az adott típusban maximálisan járatos szakértők tapasztalatait is megosztjuk. És mivel - javarészt - mi is öreg autókkal közlekedünk (és mennyi volt előtte már!), így azért kialakult egy meglehetősen homogén, egységes összkép- és vélemény- valamint tapasztalathalmaz, amit igyekszünk átadni az olvasóknak.
Az, hogy az újabb Mercedesek megítélése milyen, mindennél jobban mutatják az eladási statisztikák és a tulajdonosok véleménye a kapcsolódó fórumokon.
"már nincs olyan szerelő akinek nincs diagnosztikai műszere..."
Uram, ön nem ebben az országban él.
üdvözlettel
@dhzsiga: "1,/ Hiányolom, a gyakorlatba sokat vezető taxis stb, valamint a gyakorlott szerelők tapasztalatinak figyelembevételét egy-egy használt autó teszt megírásánál."
Mivel sem írástudó- és hajlandó vagy nyilatkozni akaró taxist nem ismerünk (és eddig nem találtunk) így ez nem is opció. Viszont ha visszanézed az utóbbi idők használtautós cikkeit, akkor látni fogod, hogy az adott típusban maximálisan járatos szakértők tapasztalatait is megosztjuk. És mivel - javarészt - mi is öreg autókkal közlekedünk (és mennyi volt előtte már!), így azért kialakult egy meglehetősen homogén, egységes összkép- és vélemény- valamint tapasztalathalmaz, amit igyekszünk átadni az olvasóknak.
Az, hogy az újabb Mercedesek megítélése milyen, mindennél jobban mutatják az eladási statisztikák és a tulajdonosok véleménye a kapcsolódó fórumokon.
"már nincs olyan szerelő akinek nincs diagnosztikai műszere..."
Uram, ön nem ebben az országban él.
üdvözlettel
EL-GO Tornado 426 Hemi Quattro 2012.12.27. 12:51:20
Év kommentje/kommentjei válogatás van?
Madár Fokker 2012.12.27. 13:09:57
@ommm: "Mivel sem írástudó- és hajlandó vagy nyilatkozni akaró taxist nem ismerünk (és eddig nem találtunk)"
És izomtibi a blog.hu-ról? :D
És izomtibi a blog.hu-ról? :D
BeeTm · http://beeproject.atw.hu 2012.12.27. 13:52:44
Meg lehet kérdezni,hogy mennyi volt az első helyezett olvasottsága?
Hurri Kán 2012.12.27. 14:18:05
A használt autós tesztek (Focus, Mondeo, stb.) voltak talán a leghasznosabbak idén, lévén jelenleg elég sok ember számára ezek a "viszonylag" reálisan elérhető autók.
Csikós írásai pedig a legjobbak, de hát azok teljesen más műfaj.
Csikós írásai pedig a legjobbak, de hát azok teljesen más műfaj.
Mc Master 2012.12.27. 15:16:35
@ommm:"Csik sztorijai általában a blogon olvashatóak, oda is írja őket. Rajongótábora és kommentszáma nagyon magas, de messze nem szólít meg olyan széles tömegeket, mint a fenti cikkek." - Nem szólít meg széles tömegeket???? Az olvasók nyolcvan százaléka ő miatta jön ide. Ha nem hiszed, próbáljátok ki! Adjatok ki egy (kamu) közleményt, hogy mátol Csík nem dolgozik a TC-nél és nem közöltök tőle írást egy hónapig. Aztán nézzétek meg a statisztikát.
Mi nem csak szimplán kocsikról akarunk olvasni, hanem szórakozni járunk ide. Nincs nekem senkivel bajom a stábból, vannak arcok, akiket kifejezetten bírok is, pl. Vályi Pista, de egy Csikós cikket elolvasva az ember nem csak hogy mindig tanul valami újat, de szét is röhögi az agyát a remek stílus miatt.
Maradjunk abban, hogy Csík a TC adu-ásza. Aki egyetért, az erősítsen meg! Aki nem, az meg...
Mi nem csak szimplán kocsikról akarunk olvasni, hanem szórakozni járunk ide. Nincs nekem senkivel bajom a stábból, vannak arcok, akiket kifejezetten bírok is, pl. Vályi Pista, de egy Csikós cikket elolvasva az ember nem csak hogy mindig tanul valami újat, de szét is röhögi az agyát a remek stílus miatt.
Maradjunk abban, hogy Csík a TC adu-ásza. Aki egyetért, az erősítsen meg! Aki nem, az meg...
ommm 2012.12.27. 16:58:09
@Mc Master: Nem az állandó olvasók nyolcvan százaléka a széles tömeg, hanem a nem állandó olvasóké. Tudjuk, mérjük, sorra pontosan meddig olvasnak, mit olvasnak, hová, hogyan és kik kattintanak és hányszor. Ezért állítom azt, amit. Csikós is gurít nagyokat, írásaihoz és szakértelméhez kétség sem férhet, de igen, jól látod, egy - a listán szereplő cikkekhez viszonyítva - sokkal szűkebb réteget szólít meg és ez így normális.
1kutya 2012.12.27. 17:19:24
@ommm: szerintem szerződtessétek le IzomTibit
tibor.blog.hu/?utm_source=ketrec&utm_medium=csoki&utm_content=2012_03_05&utm_campaign=index
lenne taxis is, röhögés is, kattintás is :D
tibor.blog.hu/?utm_source=ketrec&utm_medium=csoki&utm_content=2012_03_05&utm_campaign=index
lenne taxis is, röhögés is, kattintás is :D
dhzsiga 2012.12.27. 17:20:46
@35up:
Túl van misztifikálva ez a diagnosztikai műszer és célszerszám ügy. 5 millió Ft-ból egy csápos, egy prés, egy kisebb eszterga, kéziszerszámok és diag kijön. A többi, ügyes informatikus,ismeretség és szaktudás.. Legó az egész autójavitás, vannak specialisták azokat ismerni kell, na meg a bontókat. Márkaszerviz ??? Ugyan, csak a Lenin kép hiányzik, hogy a koncsaft a régmultba érezze magát.....
Túl van misztifikálva ez a diagnosztikai műszer és célszerszám ügy. 5 millió Ft-ból egy csápos, egy prés, egy kisebb eszterga, kéziszerszámok és diag kijön. A többi, ügyes informatikus,ismeretség és szaktudás.. Legó az egész autójavitás, vannak specialisták azokat ismerni kell, na meg a bontókat. Márkaszerviz ??? Ugyan, csak a Lenin kép hiányzik, hogy a koncsaft a régmultba érezze magát.....
Rocko- 2012.12.27. 17:35:42
@Mc Master: "Az olvasók nyolcvan százaléka ő miatta jön ide. Ha nem hiszed"
nem muszáj hinni, ez nem templom. de a statisztika náluk van, nem nálunk.
nem muszáj hinni, ez nem templom. de a statisztika náluk van, nem nálunk.
35up (törölt) 2012.12.27. 17:49:12
@dhzsiga: "Túl van misztifikálva ez a diagnosztikai műszer és célszerszám ügy. 5 millió Ft-ból egy csápos, egy prés, egy kisebb eszterga, kéziszerszámok és diag kijön. A többi, ügyes informatikus,ismeretség és szaktudás.."
Meg ahogy a diagnosztikat Moricka elkepzeli. 5 milliobol osszesen nem veszel meg egy komplett gyari rendszert (OBD fej, szkop, adapterek, merofejek, tablagep, szerver), celszerszamok meg egy atlagos markaszervizben 1-1.5 millio ertekben talalhatoak. Szoftvered, szervizadatbazisod ekkor meg mindig nincs, ami rendszeres koltseg, ugyebar.
Az esztergas baromsagodon meg leginkabb sirni kene. Mint ahogy azon is, hogy szerinted egy informatikus ert az autodiagnosztikahoz.
Meg ahogy a diagnosztikat Moricka elkepzeli. 5 milliobol osszesen nem veszel meg egy komplett gyari rendszert (OBD fej, szkop, adapterek, merofejek, tablagep, szerver), celszerszamok meg egy atlagos markaszervizben 1-1.5 millio ertekben talalhatoak. Szoftvered, szervizadatbazisod ekkor meg mindig nincs, ami rendszeres koltseg, ugyebar.
Az esztergas baromsagodon meg leginkabb sirni kene. Mint ahogy azon is, hogy szerinted egy informatikus ert az autodiagnosztikahoz.
dhzsiga 2012.12.27. 17:49:47
@ommm:
"Uram, ön nem ebben az országban él !" De ebben az országban élek és őseim is itt éltek. 1973-tól évi 30000 km körül vezetek különböző kocsikat. Most is 10 db kocsinak vagyok a garázsmestere és gyakran vezetője.
Ujságirókkal nem vitatkozom, mert ők a szavak emberi akiknek mindenre van egy előregyártott panel szövegük hiszen ez a kenyerük. Helyzetükből adódóan nem is tudnak elmélyülni egy témában. Csikós Úr a tehetségével ad egy pluszt ami olvasmányossá teszi az irásait. Mindenki tudja, hogy "levelezőn" nem lehet autószerelést megtanulni.
"Uram, ön nem ebben az országban él !" De ebben az országban élek és őseim is itt éltek. 1973-tól évi 30000 km körül vezetek különböző kocsikat. Most is 10 db kocsinak vagyok a garázsmestere és gyakran vezetője.
Ujságirókkal nem vitatkozom, mert ők a szavak emberi akiknek mindenre van egy előregyártott panel szövegük hiszen ez a kenyerük. Helyzetükből adódóan nem is tudnak elmélyülni egy témában. Csikós Úr a tehetségével ad egy pluszt ami olvasmányossá teszi az irásait. Mindenki tudja, hogy "levelezőn" nem lehet autószerelést megtanulni.
Rocko- 2012.12.27. 17:52:21
@dhzsiga: "Túl van misztifikálva ez a diagnosztikai műszer és célszerszám ügy."
totalcar.hu/24ora/?s=Keres%C3%A9s&tol=2000-06-08&ig=2012-12-27&szerzo=Novoth+Tibor&rovat=totalcar&cimke=C%C3%ADmk%C3%A9k+keres%C3%A9se
totalcar.hu/24ora/?s=Keres%C3%A9s&tol=2000-06-08&ig=2012-12-27&szerzo=Novoth+Tibor&rovat=totalcar&cimke=C%C3%ADmk%C3%A9k+keres%C3%A9se
dhzsiga 2012.12.27. 17:55:35
@35up:
Nem kenyerem az útszéli stilus. Biztos mindenben igazad van én csak a gyakorlatból ismerem a dolgokat.. A "baromság" stb... hát igen itt tartunk. További szép napot. ( befejeztem )
Nem kenyerem az útszéli stilus. Biztos mindenben igazad van én csak a gyakorlatból ismerem a dolgokat.. A "baromság" stb... hát igen itt tartunk. További szép napot. ( befejeztem )
hofi601 2012.12.27. 20:29:43
@ommm: Azt tudjátok mérni valahogy - és figyelembe vettétek a toplista készítésnél - hogy menyi a tényleges olvasó, és mennyien kattintanak csak 1-1 jó címre? A B125 kampány mennyire jött be kattintásilag? Vagy az már tavaly volt? :)
A TV-műsorok "olvasottsága" hol helyezkedik el a használtteszt - olajdoki egyenesen?
Hangyász vs. Csikós flotta hogy viszonyul egymáshoz?
Melyik volt a legnagyobb (pozitív és negatív) meglepetés nektek?
Már ha ezek publikusak egyáltalán...
És hol vannak a gyűlöletlevelek? :)
A TV-műsorok "olvasottsága" hol helyezkedik el a használtteszt - olajdoki egyenesen?
Hangyász vs. Csikós flotta hogy viszonyul egymáshoz?
Melyik volt a legnagyobb (pozitív és negatív) meglepetés nektek?
Már ha ezek publikusak egyáltalán...
És hol vannak a gyűlöletlevelek? :)
Cro166 2012.12.27. 21:08:06
Akkor Dani az ász? :) kapjon egy 13. havi fizut :D
butschq 2012.12.27. 21:31:03
Remélem jövőre is tudom emelni azzal a +1-emmel a statisztikákat, habár mostanában nem voltam valami aktív olvasó.
De jó volt nosztalgiázni a cikkeken, ha nem is mindegyik volt nekem a személyes kedvenc :)
De jó volt nosztalgiázni a cikkeken, ha nem is mindegyik volt nekem a személyes kedvenc :)
dieselrocket524 2012.12.27. 22:09:57
@35up: a diagnosztikárol csak anyit hogy el lehet meni a márkaszervizbe kiolvasák a hibakodot 10 € és a hibád leirásával átmész egy "sufni" szervizbe ahol megjavitják neked 50 € azt a hibát amire a márkaszerviz 150€ mondot !!
ha megnézed az utcaképet lehet hogy Budapesten nem de az ország 90% ban az autok nagyrésze 2000 eloti azokhoz meg nem kel egy szuperszámitogép a tapasztalt (sufni) igazi szerelo elmegy egy kore az utcában az autoval és megmondja hogy mi a baja és az ijen szerelok ugy se kezdenek bele E60 as BMW t szerelni de nem is azok járnak oda és egy 10 éves astrához swifthez elég egy kozepesen felszerelt garász nem jovok most az udvaron kicserélt E34 es motoral amit péntek északa kezdtunk el és vasárnak regel már mentunk az autoval és 2 éve mumodik hiba nélkul és nem az elso ijen auto pedig nem autoszerelonek tanultunk akinek van egy kis muszaki érdeklodése és nem fakezu a munkák nagyrészét eltudja végezni egy kozépkategoriás 10 éves autom a baumaxban vet 100 € szerszámkészletel !!
és igaz hogy ezek a szerelok a johirukbol élnek mert a márkaszerviz szereloje megkapja a havi fixet ha belehuza a kuncsaftot 300 000 javitsába ha olvasod Novoth Tibor cikkeit akor láthatod hogy az autok nagyrésze a márkaszervizbol jon és a fele ojan hibákal jon amit egy épeszu ember eloszor megnéz azthiszem egy Kia volt az ahol 600 000 ért kicseréltek mindent az adagolo rendszerben de a tankot nem nézték meg hogy koszos e pedig ez okozta a hibát de hát a márkaszerviz szerelojének ez mind1 is de a "sufni" szerelok akor keresnek jol ha jo a hiruk és jo a munkájuk van és nem futnak bele ijen "aprocska" fél milás tévedésbe
ha megnézed az utcaképet lehet hogy Budapesten nem de az ország 90% ban az autok nagyrésze 2000 eloti azokhoz meg nem kel egy szuperszámitogép a tapasztalt (sufni) igazi szerelo elmegy egy kore az utcában az autoval és megmondja hogy mi a baja és az ijen szerelok ugy se kezdenek bele E60 as BMW t szerelni de nem is azok járnak oda és egy 10 éves astrához swifthez elég egy kozepesen felszerelt garász nem jovok most az udvaron kicserélt E34 es motoral amit péntek északa kezdtunk el és vasárnak regel már mentunk az autoval és 2 éve mumodik hiba nélkul és nem az elso ijen auto pedig nem autoszerelonek tanultunk akinek van egy kis muszaki érdeklodése és nem fakezu a munkák nagyrészét eltudja végezni egy kozépkategoriás 10 éves autom a baumaxban vet 100 € szerszámkészletel !!
és igaz hogy ezek a szerelok a johirukbol élnek mert a márkaszerviz szereloje megkapja a havi fixet ha belehuza a kuncsaftot 300 000 javitsába ha olvasod Novoth Tibor cikkeit akor láthatod hogy az autok nagyrésze a márkaszervizbol jon és a fele ojan hibákal jon amit egy épeszu ember eloszor megnéz azthiszem egy Kia volt az ahol 600 000 ért kicseréltek mindent az adagolo rendszerben de a tankot nem nézték meg hogy koszos e pedig ez okozta a hibát de hát a márkaszerviz szerelojének ez mind1 is de a "sufni" szerelok akor keresnek jol ha jo a hiruk és jo a munkájuk van és nem futnak bele ijen "aprocska" fél milás tévedésbe
35up (törölt) 2012.12.27. 22:19:07
@dhzsiga: Tata, mielott olyasmirol osztja az eszt, amirol halvany segedfogalma sincsen, muvelodni kene egy kicsit. A fent emlegetett Novoth ur cikkei kivalo kiindulopontok, mert a hulyek szamara is erthetoen elmagyarazza, hogy mi kerult ezen a fotelon 7200 forintba.
Aztan majd ne felejtse el elmeselni, milyen csudalatos dolgokat faragott az esztergan!
Aztan majd ne felejtse el elmeselni, milyen csudalatos dolgokat faragott az esztergan!
Mc Master 2012.12.28. 00:09:54
@Rocko-: "de a statisztika náluk van"
Tudod Te egyáltalán, hogy mi az a statisztika??? :D
Na, azt az egyetemen így tanítják:
"A statisztika olyan, mint a bikini: Mindent megmutat, de a lényeget eltakarja".
----
Ebben igazad van és ommm is írta, hogy elégé kivesézik az adatokat, és én is csak hasra ütve írtam azt a 80%-ot. De a hsz-ekből az látszik, hogy Csík a legnépszerűbb. Perzse, alma és körte. Miről ír Cskiós? Pontom és hasonlók meg motoros kirándulásokról. Két hálás téma, tele szívással, amit olyan jól tud a Mester prezentálni, hogy az ember lefordul a székről olvasás közben.
Maradjunk abban, hogy (majdnem) jó ez a TC, úgy ahogy van.
További kellemes bejglizabálást mindenkinek! (Már alszik a család de én még kijöttem egy kicsit majszolni...)
Tudod Te egyáltalán, hogy mi az a statisztika??? :D
Na, azt az egyetemen így tanítják:
"A statisztika olyan, mint a bikini: Mindent megmutat, de a lényeget eltakarja".
----
Ebben igazad van és ommm is írta, hogy elégé kivesézik az adatokat, és én is csak hasra ütve írtam azt a 80%-ot. De a hsz-ekből az látszik, hogy Csík a legnépszerűbb. Perzse, alma és körte. Miről ír Cskiós? Pontom és hasonlók meg motoros kirándulásokról. Két hálás téma, tele szívással, amit olyan jól tud a Mester prezentálni, hogy az ember lefordul a székről olvasás közben.
Maradjunk abban, hogy (majdnem) jó ez a TC, úgy ahogy van.
További kellemes bejglizabálást mindenkinek! (Már alszik a család de én még kijöttem egy kicsit majszolni...)
TH 2012.12.28. 02:55:07
@ommm: @Mc Master:
Egyrészt Csikós tényleg nagyon tehetséges. Másrészt viszont abban a szerencsés helyzetben vagyunk, hogy a többiek is igen tehetségesek a totalcarnál.
Nem azért mondom, de én régen elsősorban Karotta és Winkler cikkei miatt jártam a Totalcarra. Aztán Karotta abbahagyta, Winkler meg egyre kevesebb tesztet írt, és nini - még mindig jó maradt a színvonal. Eléggé durva lenne, ha Csikós otthagyná a Totalcart (én személy szerint mindenképp nagyon sajnálnám önző okokból), de nem aggódnék, hogy emiatt az olvasottság nagyot zuhanna.
Szóval tömören és röviden szvsz az, hogy a totalcar olyan jó, amilyen, az bizony kemény csapatmunka, és a csapat egyes tagjainak cseréje nem feltétlenül okoz jelentős változást.
Egyrészt Csikós tényleg nagyon tehetséges. Másrészt viszont abban a szerencsés helyzetben vagyunk, hogy a többiek is igen tehetségesek a totalcarnál.
Nem azért mondom, de én régen elsősorban Karotta és Winkler cikkei miatt jártam a Totalcarra. Aztán Karotta abbahagyta, Winkler meg egyre kevesebb tesztet írt, és nini - még mindig jó maradt a színvonal. Eléggé durva lenne, ha Csikós otthagyná a Totalcart (én személy szerint mindenképp nagyon sajnálnám önző okokból), de nem aggódnék, hogy emiatt az olvasottság nagyot zuhanna.
Szóval tömören és röviden szvsz az, hogy a totalcar olyan jó, amilyen, az bizony kemény csapatmunka, és a csapat egyes tagjainak cseréje nem feltétlenül okoz jelentős változást.
DrSzoke 2012.12.28. 04:32:10
Latom azert a markaszervizek maszlagja mukodik.
Ugyfelkorom 60-70%-a azokbol tevodik ossze akik soha tobbe nem akarnak oda menni.Itt pl a bmw-nel olyan szerelo a "foesz" aki evekig a toyotanal volt elotte es bimmert csak a parkoloban latott.
Ettol meg lehet kurva jo szakember,de nincs tobb ismerete az adott tipushoz mint barki masnak.
Ugyfelkorom 60-70%-a azokbol tevodik ossze akik soha tobbe nem akarnak oda menni.Itt pl a bmw-nel olyan szerelo a "foesz" aki evekig a toyotanal volt elotte es bimmert csak a parkoloban latott.
Ettol meg lehet kurva jo szakember,de nincs tobb ismerete az adott tipushoz mint barki masnak.
samot 2012.12.28. 07:53:43
Nem a diagnosztikai müszernél kell kezdeni!PL.-ul a Golfoknàl "eltüntek"a jelölések a vezérmü tengelyröl és a fogaskerekekröl is!Igy bizony a fogasékszij csere kicsit maceràsabb lett a sufni szerelöknek!És sorolhatnàm tovàbb,hogy minden autotipushoz lassan speciàl szerszàmok kellenek különbözö munkàkhoz(még fékpofa csereknél is)!Na talàn ezekutàn jöhet a diagnosztikai müszer.
dhzsiga 2012.12.28. 07:55:16
@35up:
Nem értem mire jó ez az alpári stilus.!
40 éve vezetek,legalább 40 autót elnyúztam.
Mióta lehetőség van rá mindig használt prémium autókat vettem és szép lassan "felépitettem lehetőleg gyári állapotba hoztam őket. Mivel nem szakmám, mindent csináltattam, megismerve a márkaszervizeket, bontókat "sufni" szerelőket. A tapasztalataimat irtam le, azt hiszem nem adtam okot le "tatázásra" stb....Továbbra is szilárd meggyőződésem, hogy a márkaszervizek semmivel nem jobbak és nem tudnak többet mint egy magára adó igényes jól felszerelt "maszek" szerelő.
Nem értem mire jó ez az alpári stilus.!
40 éve vezetek,legalább 40 autót elnyúztam.
Mióta lehetőség van rá mindig használt prémium autókat vettem és szép lassan "felépitettem lehetőleg gyári állapotba hoztam őket. Mivel nem szakmám, mindent csináltattam, megismerve a márkaszervizeket, bontókat "sufni" szerelőket. A tapasztalataimat irtam le, azt hiszem nem adtam okot le "tatázásra" stb....Továbbra is szilárd meggyőződésem, hogy a márkaszervizek semmivel nem jobbak és nem tudnak többet mint egy magára adó igényes jól felszerelt "maszek" szerelő.
Rocko- 2012.12.28. 11:53:53
@DrSzoke: "Ugyfelkorom 60-70%-a azokbol tevodik ossze akik soha tobbe nem akarnak oda menni."
milyen évjáratú, milyen jellegű autókból?
milyen évjáratú, milyen jellegű autókból?
35up (törölt) 2012.12.28. 16:47:26
@dhzsiga: "40 éve vezetek,legalább 40 autót elnyúztam."
Es a vezetoulesben sikerult kitanulni a gepjarmudiagnosztikat? A sok hulye meg ehhez iskolat vegez, szakmai tapasztalatot szerez, rendszeresen treningekre es workshopokra jar, es utana meri kijelenteni, hogy ert hozza valamelyest.
Hiaba, nem lehet mindenki olyan okos, mint te.
Azt hiszem, jelentkezem a Semmelweisen az orvosi diplomamert. Legalabb 40 orvos kezelt mar, eleg "tapasztalatot" szereztem a gyogyaszat teren.
Es a vezetoulesben sikerult kitanulni a gepjarmudiagnosztikat? A sok hulye meg ehhez iskolat vegez, szakmai tapasztalatot szerez, rendszeresen treningekre es workshopokra jar, es utana meri kijelenteni, hogy ert hozza valamelyest.
Hiaba, nem lehet mindenki olyan okos, mint te.
Azt hiszem, jelentkezem a Semmelweisen az orvosi diplomamert. Legalabb 40 orvos kezelt mar, eleg "tapasztalatot" szereztem a gyogyaszat teren.
Mc Master 2012.12.28. 19:29:53
@TH: Egyetértek. Csak furcsa volt, hogy a Csík kimaradt a népszerű cikkek gyűjteményéből.
Ha már így megemlítetted: Karotta miért hagyta abba? Nekem ez kimaradt, és valaki pont tegnap írta, hogy már nincs a csapatban, próbáltam rákeresni, de nem találtam semmit róla.
Na meg volt a Rácz kolléga is, aki átkerült a konkurenciához. Én bírtam a cikkeit. Róla tudsz valamit, hogy miért a váltás?
Ha már így megemlítetted: Karotta miért hagyta abba? Nekem ez kimaradt, és valaki pont tegnap írta, hogy már nincs a csapatban, próbáltam rákeresni, de nem találtam semmit róla.
Na meg volt a Rácz kolléga is, aki átkerült a konkurenciához. Én bírtam a cikkeit. Róla tudsz valamit, hogy miért a váltás?
DrSzoke 2012.12.28. 19:48:06
@Rocko-: Zomeben nemetek,2009-es volt eddig a legfrissebb,attol visszafele barmi.Tegnap epp egy Grand Cherokeet csinaltam meg amivel a helyi Jeep-Chrysler szerviz nem birt,igaz merci V6 td motoros.A probalkozasert az ember tobbet fizetett mint nalam a megoldasert.Ennyit errol...