HTML

TComment

A Totalcar kommentblogja, nem csak trolloknak.

Friss topikok

Belsőség

Nincs megjeleníthető elem

Jajj, de csúnya!

Nincs megjeleníthető elem

Racingdream

Nincs megjeleníthető elem

Rallyedream

Nincs megjeleníthető elem

Reklámarchivum blog

Nincs megjeleníthető elem

Robogóblog

Nincs megjeleníthető elem

A sebesség oltára

Nincs megjeleníthető elem

Címkék

02 (1) 03 (1) 05 (1) 07 (1) 08 (1) 10 (1) 10.rész (1) 100 (1) 11 (1) 111 (1) 117 (1) 12 (1) 120 (1) 121 (1) 127 (1) 1275 (1) 128 (2) 13 (1) 133 (1) 139 (1) 14 (1) 154 (1) 16 (1) 17 (1) 19 (1) 2011 (2) 2012 (10) 2013 (9) 208 (1) 22 (1) 23 (1) 24 (1) 26 (1) 27 (1) 3 (1) 3008 (1) 300 ehuf (1) 301 (2) 302 (1) 308 (1) 31 (1) 32 (1) 320d (2) 320i (1) 33 (1) 34 (1) 35 (1) 36 (1) 38 (1) 39 (1) 4 (1) 41 (1) 42 (1) 44 (1) 45 (1) 47 48 (1) 4runner (1) 4x4 (2) 50 (1) 508 (3) 51 (1) 58 (1) 7-es (1) 71 (1) 75 (1) 76 (1) 77 (1) 79 adás (1) 7 rész (1) 80 (1) 81 (1) 850 (1) 87 (1) 88 (1) 911 (3) 93 (1) 94 (1) 97 (1) 99 (1) a3 (2) a6 (3) a8 (1) abroncs (1) accord (1) adac (1) adás (4) adás-vétel (1) adás-vételi (1) adatbázis (1) adó (3) adócsaló (1) alfa (1) alfa romeo (1) alkatrészek (1) alkohol (1) állam (1) allroad (1) amarok (1) amerika (2) ampera (2) amts (1) anglia 2014 (1) angry (1) árak (1) árverezés (1) assur (2) aston (1) astra (4) ásványi (1) átírás (3) átjelentkezés (1) átverés (2) Audi (1) audi (14) autó (1) auto2 (1) autóbérlés (1) autódiagnosztika (1) autók (1) autóklub (2) autópálya (4) autópiac (1) autósiskola (2) autóvásárlás (2) autózás (2) Avant (1) avensis (1) aygo (1) az év autója (1) b125 (1) bajor porn (1) baleset (5) balesetmegelőzés (1) balesetveszély (1) bank (2) becsületsértés (1) bedőlt (1) beetle (1) behozatal (1) bejárás (1) belváros (1) bemutatás (1) benzin (6) benzinkút (1) bfr (1) bicikli (5) biciklis (1) bioetanol (1) birds (1) bíró márk (2) bírság (5) bírságok (1) biturbo (2) biznisz (1) bizományi (1) biztosítás (4) bkk (2) bkv (3) black cell (1) blog (1) blues brothers (1) bme (1) bmw (18) bogár (1) böp (1) bőr (1) boss (1) botrány (2) boxter (1) bringa (1) bruno (1) budapest (9) bullitt (1) bullshit (1) büntetés (3) bürokrárcia (1) busz (1) buzikék (1) camaro (1) can (1) capri (1) car of the year (1) cayenne (1) céda (1) ceed (2) check engine (1) chevrolet (3) cigánykerék (1) cigi (1) Címkék (1) citadella (1) citigo (1) Citroen (1) civic (1) co2 (1) comment (1) connect (1) cooper (1) corsa (1) corvette (1) coty (3) cougar (4) country (1) credo (1) critical mass (1) csalás (5) csaló (1) csapatás (1) csapda (1) csekk (3) csere (2) cserhalmi (1) csikós (2) csikós zsolt (2) csökkentés (1) csúnya (1) cx5 (1) dacia (3) daewoo (2) Daihatsu (1) deauville (1) debrecen (1) demó (1) detomaso (1) de tomaso (1) diagnosztika (4) díj (1) dízel (7) dögkeselyű (1) dokker (1) dokkolás (1) dömsödi (1) dömsödi gábor (1) drága (1) ducati (1) dudálás (1) dugattyú (1) dugó (2) dupla (1) dzsudzsák (1) e85 (1) ecoboost (1) econell (1) égésétér (1) égéstér (118) egester (5) Égéstér (5) égéstér78 (1) égő (1) eladás (2) elantra (1) elkúrtuk (1) ellenőrzés (1) első (2) első autó (1) eredetvizsga (1) esküvő (1) esztergom (1) eu (2) év autója (2) extra (2) ez kellett (1) f1 (1) fabia (1) facelift (1) fagyálló (1) fail (1) famin (1) fejegység (1) feljelentés (1) felkészítés (1) fellebezés (1) felni (2) félretankolás (1) fényszóró (1) ferenciek tere (1) férgek (1) ferrari (1) festés (1) fesztivál (1) fiat (5) fidesz (1) fiesta (2) figyelem (1) fluence (2) focus (4) fogyasztás (3) ford (16) fordulatszám (1) forgalom (1) forma-1 (1) forma 1 (2) formula (1) fotelfizikus (1) frankfurt (1) frt (1) fűtés (1) fx45 (1) gáz (1) gázolás (1) generátor (1) genf (1) geochallenge (1) ghosn (1) GLT (1) golf (4) golfos (1) gran coupé (1) gs (1) gt (1) gt86 (2) gtc (2) gts (1) gumi (1) gyalogos (5) gyarapodás (1) gyászhír (1) gyorshajtás (3) gyúrás (1) h4 (1) hajtókar (1) halott (1) hamis (2) hang (1) hangszóró (1) hangyász (1) háromkilós autó (1) használt (1) használtautó (5) hasznaltautó (1) használtteszt (1) hátsókerékhajtás (1) ház (1) hazugság (1) helló (1) heves (1) hho (2) hibák (1) hidegindítás (1) hidrogén (1) hifi (1) hirota (1) hitel (4) hitelkárosult (1) hóhelyzet (1) honda (3) horgász (1) hülye (1) hurok (1) hybrid (3) hyumdai (1) hyundai (5) i30 (1) i40 (3) ibiza (1) ideiglenes (1) igo (1) illegal (1) illeték (2) ilyen volt (1) importőr (1) india (2) induktív (1) infiniti (1) ingyen (1) insignia (3) isuzu (1) ittas (1) izé (1) izomauto (1) jaguar (1) japán (4) japánautó (2) japanese (1) javítás (2) jeep (1) jimny (1) jobbik (1) jogosítvány (1) jogszabály (1) jogtalan (1) jövő (1) jubileum (1) juke (1) juke-r (1) ka (1) kabrió (1) kamera (2) kamion (3) kamuvétel (1) kangoo (1) karbantartás (2) kárfelmérés (1) karosszéria (1) karotta (5) kathi béla (1) kátyú (4) kávé (1) kekkh (1) kérdezz felelek (1) kéregető (1) kerékpár (4) kerékpáros (1) kerékpározás (1) kerékpártartó (1) kerékpárút (1) keresés (1) kereskedő (2) kereszteződés (1) késés (1) kesjár csaba (1) kgfb (1) kia (2) kidob (1) kigurulás (1) kilenc (1) kilométeróra (1) kilométeróra-állás (1) kína (5) kínai (1) kisautó (1) kőbájker (2) ködölés (1) koenigsegg (1) koldus (1) költség (1) kombi (1) komment (2) kommentelő (1) kommentposzt (1) korando (1) korupció (1) kötelező (2) középső ujj (1) közlekedés (5) közlekedési (1) közterület (1) közvetlen befecskendezés (1) kresz (3) kretén (1) kukásautó (1) külföldi (1) kupa (1) la (2) lada (4) lámpa (2) lancia (1) laplander (1) launch (1) lebukás (1) legenda (1) legendák (1) legolvasottabb (1) legszebb (1) leno (1) leterelés (1) letol (1) levorg (1) lexus (3) lézerblokkoló (1) licit (1) linea (1) lodgy (2) logan (1) long beach (1) lop (1) lopás (3) los angeles (1) lotus (2) ls (1) luxus (1) m550d (1) m7 (1) maffia (1) magasember (1) magyar (3) mahindra (1) mak (1) malibu (1) margit utca (1) márk (1) márkaszerviz (1) matrica (2) matt (1) Mazda (1) mazda (7) megalázás (1) megane (1) megatököm (1) megunt (1) mercedes (4) méret (1) michelisz (2) micra (1) mini (4) miss sixty (1) Mitsubishi (1) mitsubishi (2) mkii (1) mobileye (1) mondeo (3) morgan (1) mosógép (1) motor (2) motordiagnosztika (1) motordoki (1) motorfék (1) motorolaj (2) motoros (1) motorozás (2) mozgáskorlátozott (1) mozgássérült (1) murano (1) mustang (2) műszaki (1) műszaki vizsga (2) násznép (1) nav (2) navigáció (3) neper (1) nepper (11) nepperűző (1) név (1) ngm (1) nismo (1) nissan (10) nkh (3) nng (1) nostalgiccar (1) nosztalgia (1) novoth (2) novoth tibi (1) novoth tibor (2) nsu (1) nyárigumi teszt (1) nyomaték (1) obb (1) obd (1) octavia (2) okmányiroda (3) okos (1) oktatás (1) olaj (2) olajcsere (1) olajnyomás (1) olcsó (2) oldtimer (1) Omega (1) omm (1) öngyilkos (1) önvezérlő (1) opc (1) opel (14) Opel (1) óratekerés (2) öreg (1) összehasonlító (1) outlander (1) ozora (1) p-rendszám (1) pályanap (3) panamera (1) panda (2) pandúr (1) pánik (1) pára (1) párátlanítás (1) parkolás (7) pba (1) perkupa (1) peugeot (10) phaeton (1) pickup (1) piros (1) plakát (1) plug-in (1) podcast (36) politikus (1) pontiac (1) porsche (7) prémium (1) prince (1) prius (4) próba (1) p rendszám (1) q3 (1) q5 (1) qashqai (1) qoros (1) quattro (1) r8 (1) rabló (1) rádió (1) rágalmazás (1) rakpart (1) rali (3) rally (1) range (1) ranger (1) red bull (1) régen (1) regisztráció (1) reklám (2) reklamáció (1) remake (1) renault (7) rendészek (1) rendőr (3) rendőrség (11) rendszám (8) rendszámkamu (1) rendszámtábla (1) repülők (1) részeg (2) részegek (1) ro80 (1) robogó (3) rollsroyce (1) róma (1) román (1) románia (1) romok (1) roncs (2) roncsok (1) ronda (1) rózsadomb (1) rs (1) RS4 (1) rs6 (1) rxh (2) s3 (1) s6 (1) s7 (1) s8 (1) s80 (1) saját (1) sajtóutak (1) samara (1) scenic (1) seat (2) sebességkorlázozás (1) sértés (1) sérült (1) sharan (1) shiro (1) shitgun (1) skoda (4) skyactive (1) smart (1) sofőrszolgálat (1) sos (1) Space (1) spacestar (1) spam (1) spórolás (1) sport (3) ssanngyong (1) st (1) steve mcqueen (1) student (1) subaru (3) sunny (1) suv (4) suzuki (7) svájc (1) sw (1) swift (5) szabálysértés (1) szállítási sérülések (1) szar (1) szemetelés (1) szenteste (1) szerelés (2) szerszám (1) szerviz (2) szervizkonyv (1) szerződés (1) szilveszter (1) szintetikus (1) szíria (1) szívócső (1) szlovák (2) szonda (1) szöveges (1) szövet (1) tábla (1) találkozó (2) talán (1) tannis (1) tannistest (1) tartós (1) taxi (2) TC-vel árkon-bokron át (1) tclotta (1) tcomment (1) tctv (1) tc flotta (1) td4 (1) tdci (1) techday (1) tehén (1) tek (2) TEK (1) tekerés (2) telefon (1) téli (1) terep (1) területi (1) tesla (1) teszt (3) thema (1) tiguan (1) tiz (1) tolvaj (1) top10 (1) törés (1) törésteszt (1) törvény (1) törvénybetartás (1) totalcar (20) totálkár (1) totem (1) tourer (1) toyota (11) toyotafest (1) toyota 2000 GT (1) trackday (3) traffic (1) traffipax (2) transit (1) troll (1) trükk (1) tsi (2) tudatlan vásárló de okos (1) túlkapás (1) tunexcom (1) tuning (2) turbó (3) tűzoltóság (1) twingo (1) ubul (1) ügyintézés (1) ügyvéd (1) újautó (2) unalmas (1) uno (1) up! (2) usa (1) út (1) útdíj (3) útlezárás (1) útszéli (1) üzemanyag (1) üzlet (1) v10 (1) v6 (1) v60 (1) v70 (1) v8 (1) vag (1) vagyonszerzés (3) vak (1) vakteszt (2) választás (1) vallomások (1) Váltók (1) vámkezelés (1) varga cigány (1) város (1) vásárlás (2) vásárló (1) verseny (2) versenyzés (1) veszély (1) vétel (2) veterán (1) vfr (1) videóteszt (1) villanyautó (1) vino (1) virago (1) visszahívás (2) visszavett (2) víz (1) vizsga (1) vizsgabiztos (2) vizsgadíj (1) volkswage (1) volkswagen (13) volvo (4) Volvo (1) vonulás (1) vredestein (1) vw (9) Wagon (1) wayteq (1) williams (1) winkler (2) wrx (1) wtcc (1) x-trail (1) x3 (1) x6 (1) xdrive (2) xedos (1) xenon (1) youngtimer (2) zafira (2) zebra (1) zöld (2) zsiguli (1) Címkefelhő

Annyira nem is ronda

2011.11.26. 08:01 Tcomment

Az új Civic első képeit látva felsírtak a kisdedek, szívrohamhullám söpört végig az intenzív osztályon, egész internetes közösségek vakultak meg. Teljesen feleslegesen, hiszen láss csodát: annyira nem is csúnya.

71 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://tcomment.blog.hu/api/trackback/id/tr473412541

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

sunblind 2011.11.26. 09:45:34

.. Csivikk szán egy ősi jappán kardkészítő volt, a napon megerjedt barackvirág nektárjának csipegetése közben földre nyekkenő paráznabillegető által kiadott hang után kapta a nevét.
Inkább az a szomorú, hogy mennyire szögegyenest nem azt jelenti már a neve, mint régen. Ki hitte volna, hogy picit még a bézbólsapkás ducducos sztereotípiát is vissza lehet sírni.

Ciri 2011.11.26. 10:20:28

Ezt de jó volt olvasni!

Gratulálok Pista!

ommm 2011.11.26. 10:59:56

Elnézést, egy kis html-hiba miatt lemaradt az első oldal.

w a s d 2011.11.26. 11:39:10

Jelenlegi Civic:
Fogyasztói ár regisztrációs adóval 4 959 000 Ft

Szerintem drága.

kultúrpesszimista 2011.11.26. 11:44:28

Ez az autó undorító. Gyakorlatilag a legtöbb Honda az az elmúlt bő évtizedben. Sajnos. Mert nálam jobban nem szerette a japánok közül a Hondát. De ennek vége.

Ocsmány, ha egy autónak nincs normális eleje és vége, az egész ormótlan, amorf... Tényleg ez is olyan, mintha valaki lebasz a földre egy gyurmát és az úgy marad, csak aggatnak rá négy kereket, oszt jónapot. Nagy kár érte... A Honda nem éri el az ingerküszöböm régóta, már ha abban az értelemben, hogy mennyire rút autókat gyárt mostanság.

kultúrpesszimista 2011.11.26. 11:48:55

"...már ha NEM abban az értelemben, hogy mennyire rút autókat gyárt mostanság." - akarom mondani.

Pilóta78 2011.11.26. 12:03:45

Szörnyen néz ki. El sem tudom képzelni, milyen ízlésvilága lehet annak, aki ezért pénzt ad.

DDani 2011.11.26. 12:19:29

A 4 ajtós sedan-ból nem várható új verzió?

JoskaBond007 2011.11.26. 12:32:15

Az eggyel régebbi Civic sem volt szép, de ez se...
Az a műszerfal, egyszerűen fos.

csintapala (törölt) 2011.11.26. 12:34:06

Külsőre még hagyján, de belül még mindig nem tudom hova tenni ezt az erőltetett űrhajó műszarfal káoszt. Ha csinálnának egy európaibb belsőt -lásd a feltörekvő koreaiakat-, akkor lehet picit többet tudnának eladni belőle.

Autopeti 2011.11.26. 12:36:15

Hihetetlenül gagyi a sárvédőívek szürke szegélye és a Pista által mondottak ellenkezője is igaz felniméret ügyében: a mai autók igyekeznek egyre nagyobbak lenni, de a felniméretet egy Honda City-n vagy Thalián nem növekszik ugyanolyan mértékben, ezért igen ronda autók születnek óriási kasznival de apró kerekekkel.
Az előző Civic-et pedig meg kellett volna hagyni egy design- unikumnak és ezt az újat teljesen más design-nal kihozni.

=Daniken= 2011.11.26. 12:41:04

Pista:

profin megírt cikk, minden szempontból.gratulálok!

Ez az autó ronda, jellegtelen.A kerékíveket utoljára így a Peugeot taknyolta el a 308 és 207-en...ott elment, itt béna.

A műszerfal- a 80-es évek űrhajó fetisisztáinak készült csillagromboló digiteket kivéve, bár ez ízlés kérdése-szerintem jó lett, legfeljebb a műszercsoport körül gyűlik a por és szentségel a mosós srác...

de ez az autó izzadtság szagú, az eleje egyszerűen suta, a feneke meg Insight, de szarul áll neki, ennél legóból jobbat épít egy középső csoportos hobbiszakkör a délutáni szundi alatt....sosem kéne. Ha ingyen adnák, lehet hogy megszoknám, talán-talán összekopsz vele...lehet hogy csak egy chip hiányzik a motornak..Ez Euro 5- vagy már Euro 6?
viszont egy Hondától azt várom, hogy odateszem a kanyarba,átmegy és ott marad az úton. azért a csatolt lengőkar szépen működött évtizedekig a bajoroknál(is)...igaz, ott a hajtás is hátul van, de ez most nem tartozik ide.kár volt ezért, tucat , szürke, nem kéne.

ommm 2011.11.26. 12:49:12

@=Daniken=: A menettulajdonságai egész jók, ezt mindenképpen a számlájára kell írnunk.

antimason (törölt) 2011.11.26. 12:50:42

Meg lehetne oldani, hogy a blogposzt linkje az első oldalon is kint legyen?
Mondjuk az oldalsávban, ahol a képek, stb, linkje is van.

Köszi!

HakapesziM 2011.11.26. 14:16:07

Nem rossz. Pár év múlva lehet majd aktuális, akkor nyugdíjba mehet a mostani Civicem, jöhet az új, remélem bevezetnek addig valami bika motort, nem tetszik ez a környezetvédő irányvonal a Hondánál. Ízlések eltérhetnek, a Civic egy elnyűhetetlen autó, nagyon lehet szeretni, Törökország ázsiai részétől Skóciáig is voltam vele, az évi egy szervíz elég neki, egyszerűen teszi a dolgát.

3 gb 2011.11.26. 14:18:03

Hát, ez egy öszvér lett. Nem igazán értem néha az autógyárakat, amikor hatalmas tüzijáték keretén belül beharangozzák, hogy itt van az új modell, ami alig tér el az előzőtől, sőt leginkább még sz@rabb is. Valami új formaterv stb. kéne leginkább. Ők tudják, nem az én pénztárcámra megy, csak ez szerintem az autókat szerető embernek kezd kissé unalmassá válni.

Reap that ass (törölt) 2011.11.26. 14:32:03

Ez a legrusnyább Civic amit valaha készítettek.
Talán kategóriájának legrusnyábbja...

Én komolyan nem értem, a franciák rájöttek, h az ultramodern moslék designejuk nem menő, csak olcsó...most a franciák tényleg szép autókat gyártanak, erre a japókra és a németekre jött rá az őrület.

Még jó, h ennyi autógyártó van...

Bár a békalámpás 1.6 vvt-i örök emlék marad...

Ganger 2011.11.26. 15:13:39

=Daniken=: Távol álljon tőlem, hogy a bajorokat dicsérjem, de én ott nem emlékszem csatolt lengőkarra elég régóta (úgy a 70-es éve közepéig ismerem őket).
Kicsit hondás eszmefuttatás jön, bár nem vagyok az a szó klasszikus, szeppukura is kész értelmében. Igazából én elég sokáig (úgy jó 12 évet) hajtottam egy békalámpás vti-t, voltak vele főleg méretbeli gondjaim, de a motor, váltó futómű páros nagyon rendben volt, (a fék az eléggé fos volt, legalábbis a kocsi többi részéhez képest), a belseje és külseje nem nyerte meg a tetszésemet annyira, de nem is érdekelt különösebben (mert autóformája volt), de a mostani modelleket nézve nem is értem, miért venné meg ezeket valaki, beleértve azt a tényt is, hogy ennek a Civic-nek a facelift előtti verziója a felmérések szerint tele volt hibával (és gondolom ez sem lesz sokkal jobb, hiszen EU-ban gyártják, esetleg a törököknél). Erős? Nem! Jól néz ki? Nem! Tágas, pakolható? Nem a legjobb ebben sem. Takarékos? Esetleg (ha dízelt veszel, ami gondolom cseszettül drága).
A futóművet pedig nem is említem, ha nekem valaki 5M+ ft-ért akar autót eladni, az nekem ne adjon már bele csatolt lengőkart hátra... Itt lehet hitvitákat nyitni, hogy nem is venném észre a különbséget, meg ez is milyen jó, de nem érdemes. Ja, amíg el nem felejtem, a békalámpásnak elöl kettős keresztlengőkaros futóműve volt, és nem egy gagyi McPherson. Bocs.

Igazából ez az egész annak a jele, hogy a Honda kommersz lett, lemondott a régi szegmensről, és inkább a nőket és a metroszexuálisokat/yuppie-kat célozta be, mert innen reméli a nagyobb bevételt. (ld még NSX kinyírása). De szerintem rendkívül nagy hiba a sportos image-et így eldobni, mert helyette lesz belőle egy ilyen Mazda/Toyota féle japánautó, és ekkor már egy dél-koreai modellel is nehéz lesz jól megmérkőznie az ára miatt.
Még a motorokra visszatérve: nem hiszem el, hogy nem lehet jó benzinmotorokat fejleszteni, hajtok mostanában egy 2.4-es Accordot is néha (201 LE-s), és arról a motorról is csak annyi jót tudok elmondani, hogy nem fogyaszt sokat. Ha kell, akkor turbós autókat csináljanak, könyörgöm, de ez a múltra nézve is szégyen.

Dseries 2011.11.26. 15:35:17

Nagyon elcseszett (és ez évről évre elcseszettebb lesz) formavilágot hoz létre a Honda. Viszont azt el kell ismerni, hogy a dízel motorja szuper, fogyasztása 2,2-höz képest nem vészes, jól megy és amit kínál az is megállja a helyét. Csak épp g*cironda.

Vajda Gábor (Gabor_V) · http://www.linkedin.com/in/gaborvajda1984 2011.11.26. 15:57:08

Most itt lakom viszonylag közel Swindon városához, már kétszer jelenkeztem munkára a gyárba.

Ha felvesznek, lehet engem szídni :).

K0vasz 2011.11.26. 16:07:47

Az előző Civicet én eredetileg nem tudtam hova tenni... nem mondtam volna rá, h ronda, inkább azt, h furcsa. Aztán - mivel viszonylag sokat látni belőle - idővel megszoktam. Na de ez?? Ez vmi hihetetlenül otrombán néz ki! Próbáltak az előző modelltől eltérni, de mindenhol csak rossz irányba sikerült elmozdulniuk...

vmaast 2011.11.26. 16:12:01

@ommm: Alfám van, pont leszarom egy Honda menettulajdonságait :DDD
De a viccet félretéve...
Rút lett. Nagyon rút. És még csak azt sem mondhatom, hogy a divat miatt, mert most volt az Astra cikk, az is divatmajom autó, mégis kinéz valahogy. Legalábbis a külseje. Ez viszont mindenhogy kaksi.

Kivancsi 2011.11.26. 16:17:23

Ugylatszik japoeknal ez a divat manapsag...
megfogjuk a regit kicsit atgyurmazzuk, lampat modositunk, igazitunk itt-ott.
Kijavitjuk a regi hibakat vigyazva, hogy ujakat ne hozzunk letre. Rakunk bele nagyobb merevsegu acelt erre-arra. Kap tobb elektronikat meg flinc-flancot es bim-bammot etc. Nagy szavakkal meghintjuk... ket generacioval jobb meg egyebek...
Az arra ratolunk egy kicsit vagy ha mar eleve pofatlanok voltunk visszaveszunk belolle.
De minden hiaba business valahogy nem megy.. vagy nem fog igazan jol menni.....

Nagyon ismeros?
Hol is olvastunk mar ilyeneket?

Igen... a mi autonknal :):):)

kultúrpesszimista 2011.11.26. 16:39:15

@=Daniken=:

"A műszerfal- a 80-es évek űrhajó fetisisztáinak készült csillagromboló digiteket kivéve, bár ez ízlés kérdése"

Tényleg ízlés kérdése, és én a magam részéről nem is szidnám a futurisztikus designt. Alapvetően imádok mindent, ami '80-as évekbeli, ilyenek pl. az autók is. De ami akkor jól állt mondjuk egy DeLoreannak, vagy egy Isuzu Piazzának, az kínos itt ebben a Hondában, 2011-ben (már az előző Civicben is). Egyszerűen csak gagyi...

Még szerencse, hogy van alternatíva, aki egyedi és szép autóra vágyik: Cuore Sportivo! ;-)

Sermi (törölt) 2011.11.26. 16:51:35

Mint jelenleg is Civic tulaj (igaz 6gen) azt kell mondjam szerintem rettentő ronda lett ez a 9gen. Nekem nem kéne. A műszerfala is számomra átláthatatlan már a 8gennél se jött be... Sajnálom hogy a Honda manapság nem tud épkézláb formatervezőket alkalmazni. :(

Bridge man 2011.11.26. 16:52:22

A hátulja tényleg rémesen csúnya lett...
Engem is az érdekelne, hogy lesz-e európában négy ajtós sedan?

kisqtya 2011.11.26. 17:10:05

Páran kérdeztik a 4 ajtóst: sztem az is rém ronda lett.. Legalábbis rémlik hogy voltak már róla képek, de nagyon gagyi.
Az az igazság, a japánok elqrvultak. Én Honda párti vagyok(voltam), de sztem átpártolok a Hyundaihoz :) PL az új Elantra nekem egyet jelent egy jó Civickel :) Komolyan. Sportos, modernkedő, de még emészhtető sedan forma, jó benzinmotorral, jó megbízhatósággal, minőséggel, emészthető belsővel. Semmi felesleges modernkedés. NEkem pl a 8gen Civic sedan tetszett külsőre, vagyis inkább mondanám úgy, eflogadható, de a belseje undorító..

Hurri Kán 2011.11.26. 17:10:51

Hát az eleje konkrétan egy hányás szerintem azzal a fekete idommal...
A többi elmegy.

a szoclib még kómában is lop 2011.11.26. 17:18:46

"Annyira nem is ronda!"

Egész pontosan UGYANOLYAN A FORMÁJA mint a TEGNAPI OPEL ASTRÁNAK

Az mégse volt ronda?

SZAR KAMU

blognak álcázott REKLÁM vagytok

kultúrpesszimista 2011.11.26. 17:34:19

Az a tragikomikus, hogy mostanság a japán gyártók zömében kezdenek gagyi, de legalábbis szerethetetlen, ocsmány autókat gyártani és a koreaiak meg jönnek fel. Már-már egy Hyundai, Kia egy-egy típusa felér egy japán gép nívójával, sőt, túl is tesz rajta (Veloster pl.)

P12_dCi 2011.11.26. 18:31:37

Az orra jó, a háta fura. Nekem a szürke kerékívek nem tetszenek.

megint 2011.11.26. 19:14:13

Ez mindenhonnan ronda, a belseje is.

ele-nor 2011.11.26. 19:40:40

de, pont, hogy iszonyat ronda.... én német és svéd párti vagyok, ennek ellenére formailag ( külső/belső) bejött az előző civic, de ez valami tragédia.

ennyiért meg pláne bazári a kinézete... ötöd ennyiből letisztult autó is van :S

ha meg minden áron kell új keletről, inkább benéznék már egy koreai szalonba, mint hondájékhoz :S

Pasas 2011.11.26. 19:44:24

Hááát... Maradjunk annyiban hogy érdekes. Van 1-2 beállítás ahol elmegy, egyébként undorító. Kíváncsi leszek élőben. Az orra meg olyan hülyén jön oldalról mint a Citroen XM/Xantiának.

eye scream 2011.11.26. 19:56:33

Én maximálisan honda fan vagyok, de ha tartósan így terveznek autót, akkor a koreaiak megeszik a japánokat hamarosan. Nem kéne a kocsi.

jobbos 2011.11.26. 20:07:53

a címre reagálva: de, nagyon ronda

kultúrpesszimista 2011.11.26. 20:18:30

@Pasas:

"Az orra meg olyan hülyén jön oldalról mint a Citroen XM/Xantiának."

Na! Az XM egy formai remekmű, szerethető, tele egyedi, valóban avantgarde megoldásokkal. A Xantia meg egyszerűen szép, harmonikus az elejétől a végéig. Egyedi az is. (A kényelemről, ergonómiáról nem is beszélve.) De a Civic, és már az előző is, egy giccses, bazári gagyi. Minta sportot űznének ott kinn Japánban, hogy miként múlják alul egykori önmagukat. Soha nem gondoltam volna, hogy egy Hondát ennyire legyen kénytelen pocskondiázni...

papa33 2011.11.26. 20:24:44

Kár erről ennyit írni hogy ronda. Kinek szép, kinek nem. Igazából: Savanyú a szőlő (nekem is), ennyi.
Mert ma nem az dívik, hogy 5 milláért ezt vegyük (2 év múlva 2 évesen 2.2-ért). Vagy mást.
(5 milláért mást veszünk.)

kultúrpesszimista 2011.11.26. 20:37:38

Az ideális célszemély egy ilyen autó volánja mögé:

www.youtube.com/watch?v=KJm13yeUJAk&feature=related

:))

Cobra. 2011.11.26. 20:38:26

Tegnap láttam élőben az újat, elölről szerintem jól néz ki, de a hátulja ocsmány. Az előző tetszett kívülről, főleg az első kiadás az egybefüggő lámpacsíkokkal. Ennek szerintem még jobb az orra (tényleg olyan, mint egy VFR), de a hátulját nagyon elrontották.

Index Elek 2011.11.26. 20:43:14

Rendkívül erősen hasonlít az Insigtra, ha nem tévedek. Mikor lesz megint független felfüggesztés hátul? És milyen lesz a Type-R? És lesz mechanikus diffizár?

KuKori · http://ireland.blog.hu 2011.11.26. 20:49:33

Nem tudom elsőre eldönteni, hogy egy megolvadt vízmelegítő van a képen, vagy egy kiköpött rágógumi. Hányinger ez a kocsi, az előző is az volt, de kevésbé. A beltér összevisszasága tényleg megfordítja a jóérzésű emberek gyomrát. Még jó, hogy ilyen hülye videojáték belsőt nem lehet eladni azoknak, akiknek van pénzük új autóra. Mert nem a 12-22 közti korosztályból jönnek...

Index Elek 2011.11.26. 20:52:49

Igazi trollként most a kommmentem után elolvastam a cikket is. Jó szófordulatok vannak benne, a bojleres és az elüti a 12-t igen jó volt!

A kocsi csak nem tetszik. Ha arra gondolok hogy milyen nehéz portalanítani a műszerfalat, vagy ha csak az optikai sokkot tekintem amit a műszerfal és a "minihifi" középkonzol okoz akkor nem túl sok pozitívum jut eszembe.

Vicces, hogy a motoron ott éktelenkedik a 4 gyújtótrafó, semmi beauty cover vagy hasonló. Mondjuk ha éppen az krepál be akkor otthon is ki lehet cserélni, ez pozátív.

Alapvetően túl műanyag, túl gyenge, túl bumfordi és túl kommersz az egész. A békalámpás Civic Type-R szellem messze van tőle.

KuKori · http://ireland.blog.hu 2011.11.26. 20:53:06

@a szoclib még kómában is lop: Te csonthülye vagy, drága gyermekem, ha nem látod a kilométeres szakadékot a két autó külseje között.

Hullahoppkarika 2011.11.26. 21:13:41

ha kapnek egy ilyet ingyen akkor megfognam es a honda szalon elott gyujtanam fel, aztan le is pisalnam! hogy tud a "honda" ilyet kiadni? power of dreams? hat korbacsot a honda vezetosegnek. ekkora retekronda autot kiadni, 0 lelke van az autonak, es Semmi koze 1 igazi hondahoz.
hova tunt az az igazi vtec honda ami evekkel kesobb is veri a kategoriakat? ek9, dc2, dc5, s2000, nsx, fd2?
en mint honda fan es honda tulaj komolyan mondom nem lesz tobb hondam. ha valamit kiadnak ami jo az meg csak belpiac (FD2) nekunk meg idetoljak az ocska fos FN2-ot.
szegyen gyalazat. Senna forogna a sirjaban ha ezt latna. rip honda

malenykij polgar · http://mbybk.blog.hu 2011.11.26. 21:42:10

Legalább jó helyen jártatok. Mi rongytetössel jártuk be azt a partvidéket, no meg fél Andalúziát.

Globetrotter2014 2011.11.26. 22:16:07

HA már európai kereszthivatkozásnál tartunk, a japán Golf a Corolla. Honda inkább a japán Focus.
SZerintem ez a modell nem rossz, az előző Civic aránytalanságait helyreteszi, vicces hogy pont azokon a fotókon hat morbidnak amit pozitívumként akar prezentálni a cikk. Nekem az előző Civic nagyon kellemes meglepetés volt, és pont az azt megelőző civic volt nem bejövős.

Az igazi fénykor (91-96) civicjeitől sajna így is távol vannak.
Amúgy szerintem mostanában azért inkább jó autókat hztak ki, az elpőző és ez a CIvic nem néz ki rosszul, az Accord dettó. De ennél én többet várnék a márkától.

oas 2011.11.26. 22:34:09

Jó ez. Úgy ahogy az előző is jó volt, és az azt megelőző, és így tovább. Ez legalább érdekes, és nem unalmas mint a golf, amiben a design ismeretlen. Aki károg az meg csak sztem. szimplán irigy, és mindent fikáz, amit olvas vagy lát, mert egy párhuzamos világban lakik.
'90-es évekbeli Civic-ek persze, hogy nagy királyok voltak. Akkoriban az Európai gyártóknak még a 16 szelepes motor volt a technika csúcsa. V-tech, Vti űrtechnika volt számukra. Csak sajna ez 20 éve volt.

Ivóke 2011.11.26. 22:58:12

5 éve és 135.000km óta nyúzok egy 8gen 1.8 Sport 5 ajtós Civic-et teljes elégedettséggel. Nos a helyzet az, hogy az új brutál ronda és azonnali szeppukut követelek a tervező(k)től!!! Nem is értem milyen megfontolásból gondolták, hogy ez az iszonyat ronda hátsó tetszeni fog bárkinek is. A műszerfal is elvesztette az UFO-ságát, ami vagy tetszett valakinek vagy nem, de legalább egyedi volt. Ez meg??? Kicsit ilyen, kicsit olyan Pffff.

Ez az autó egy igazi öngól.

A csészelevél gyüjtögetés egy mezei benzinmotor esetén baromság. Jó lenne eldönteni, 'zöldet' gyártunk, vagy 'sportos imidzset' készítünk. A kettő együtt nem megy és láthatóan a Honda sem tudja/meri eldönteni, melyik irányt képviselje. Legyen Insight zölden, de egy CR-Z hibrid hajtással ami kívülről-belülről a sportosságot közvetíti, vagy egy a Honda által sportosnak beállított Civic, (hibrid hajtáslánc nélkül) ne probáljon már zöldnek látszani, mert nevetséges és hiteltelen. Ez kb. olyan mintha egy BMW 330i-ben lenne ilyen csészelevél gyüjtögető üzemmód. Mi lesz ebből, jön majd a Type-R ECO üzemmóddal? BMW M3 Öko, Golf R32 Green??? Bahh!!!

Pasas 2011.11.26. 23:16:56

@kultúrpesszimista: "Az XM egy formai remekmű, szerethető, tele egyedi, valóban avantgarde megoldásokkal. A Xantia meg egyszerűen szép" Egyet értünk. Az XM is egyszerüen gyönyörű. Sosem adnám az új Civicért.
De az orra akkor is hülyén jön mindkettőnek.

kultúrpesszimista 2011.11.26. 23:44:13

@oas:

"Aki károg az meg csak sztem. szimplán irigy, és mindent fikáz, amit olvas vagy lát, mert egy párhuzamos világban lakik."

Jó lenne végre elrugaszkodni ettől az ostoba paranoiás magyar sztereotípiától. Szó sincs erről. Esetemben egész biztosan nem. Ha 500e Ft-ért vesztegetnék ezt a pocsék négykerekűt, akkor se kéne. És nem azért, mert irigy vagyok vagy mert mindent "fikázok". Egyszerűen csak émelyít a giccs és van ízlésem. Te meg nagykanállal ennéd a cukros taknyot és még csettintesz is hozzá. Nem vagyunk egyformák.

kultúrpesszimista 2011.11.26. 23:48:58

@Pasas:

A Citroen hagyományosan egy különutas gyártó. Ez nem feltétlen manifesztálódik mindig szép autókban, de egyedi autókban mindenképp. És én imádom az egyediséget mindenben, így az autókban is. Ebben a dologban pedig koronázatlan király, de legalábbis dobogós a Citroen a világ autói között. Az XM és a Xantia személyes kedvenceim, de az új C6 is igazi telitalálat szerintem, méltó utódja a DS-nek, CX-nek. (A Citroen többi mai típusáról ezt már sajnos nem tudom elmondani.)

Egy jól karbantartott XM-et össze sem lehet hasonlítani egyetlen Hondával sem (leszámítva talán a kategóriatárs Legenddel, de az meg csak kupéban kéne, az viszont már rögtön más kategória; szedánban egyszerűen érdektelen, unalmas.)

Vortex 2011.11.27. 08:36:19

Egyetértek a többséggel, ez az autó tényleg ronda. Legvisszataszítóbb részei a szürke, műanyag kerékjárati ívek. A belsejéről nem írnék semmit, mert kulturált mivoltomat tenném zárójelbe.

Vortex 2011.11.27. 08:41:01

Valamelyik hozzászóló szerint ugyanaz a formája, mint az új Atra GTC-nek. A Holdról nézve igaza is lehetne. Finomság, harmónia, ízlés terén az Astra sokkal többet ad.

Index Elek 2011.11.27. 09:07:39

Kicsi bréking OFF a SAAB irányából:

Vladimir Antonovot Londonban elfogták, derül kifelé, hogy Lettországból és Litvániából származik az a pénz amit a SAAB dolgozók bérként kaptak. Victor Mueller kábé Antonov zsebében van, 800 misivel tartozik neki. A kínaiak nem kaptak engedélyt az NDRC-től további befizetésekre (tehát onnan nincs több pénz). A lett és litván pénzügyi felügyelet vissza akarja követelni a pénzeket a SAAB-tól. A rekonstrukció alatti bérgarancia már kifutott. A novemberi bérek késnek (nem csoda), de a rekonstrukció még fut. 25-én kifutott a második szándéknyilatkozat a kínaiakkal, tehát már ez sem él. A General Motors szóba sem áll a kínaiakkal, az álláspont határozott. Nincsenek licenszek, nem kapják meg őket a kínaiak. Mivel Antonovval sem állnak szóba és most kiderült hogy Victor Mueller Antonov bábja, így alighanem a SAAB sem kap több esélyt a GM-től.

Alighanem pár napon belül jön a végső fázis.

A húzós az hogy pár fanatikus megvette még az utolsó 9-5-öst fél millió koronáért és vannak kocsik amik állnak a szervízben alkatrész nélkül. Mert már alkatrész sincsen minden típushoz. Ez gáz, ha valaki ennyi pénzt adott érte.

Csúfos történet ez, kár a márkáért. De tényleg fenntarthatatlan módon működtek és ez nem csak a GM hibája, hiába próbálják úgy beállítani.

OFF vége :-)

Ciri 2011.11.27. 09:13:17

@kultúrpesszimista:

"Ha 500e Ft-ért vesztegetnék ezt a pocsék négykerekűt, akkor se kéne."

Apádnak a f@sza. Te tényleg egy igazi idióta vagy öregem.

ruhaszarito 2011.11.27. 09:31:00

Eleg muanyag erzese van az autonak a nem sajtokepek alapjan, pedig ugy elsore nem volt annyira visszataszito nekem.

Nem ertem, hogy a Honda miert van ennyire lemaradva a vezetestamogao eszkozokben (is...)

Ommm, tenyleg ennyire gaz a tempomat? Masok meg tudjak oldani, hogy mukodjon rendesen a tavolsagtarto funkcio...

P12_dCi 2011.11.27. 10:30:32

@malenykij polgar: Én meg elhúzott napfénytetős BMW-vel. :P

satya66 2011.11.27. 12:15:12

attól hogy az elejét subarusították, még nem lett szebb! arról nem beszélve hogy a sportosság /ami a Honda sajátja kéne hogy legyen/ ezen se látszik. az 1.4-es motorral meg ezzel a súllyal sokat nem is lehet tőle várni. ha bele akar szürkülni a tömeggyártásba mint pl a Toyota akkor jó úton jár. A Honda nem a praktikusságról szólt, sose. legalább is nekem.

kultúrpesszimista 2011.11.27. 18:24:09

@Ciri:

Öreged, én? :)) Nyilván összekeversz valakivel szegénykém, vagy csak sokat ittál tegnap Józsi. Kapd már össze magad!

GGG77 2011.11.27. 19:02:11

Ha minden idők legjobb kompaktja lenne, akkor sem érdekelne. Ugyanis szerintem irgalmatlanul ronda, ez már a régi Thalia szintje.
Illetve nem, a Thalia legalább belülről oké, meg olcsó volt. Szóval ez még annál is rosszabb.

kultúrpesszimista 2011.11.27. 19:07:26

@Ciri:

És ciripelj máshol, másnak. Én imádom a tücsköket, de téged bizisten eltaposnálak, tücsöknek látszó békétlen féreg.

riel · http://amatorfutoleszek.blog.hu/ 2011.11.27. 20:10:10

@w a s d: vettünk 3,650 mft listaáras Jazz 1.4 Elegance-ot 2009 elején (már akkor sem volt olcsó), ami után kicsivel megerősödött a jen és gyengült a forint és fél év múlva már 3,990 mft körül volt a listára.
Aztán bővült a család és nagyobb autó kellett, de a Hondák árait nézve inkább nem sokkal egy Jazz ára fölött vettünk szintén újonnan egy Octavia kombit tsi motorral, jól felszerelve.
Na ebben van hely rendesen, fél literrel eszik csak többet bálna mérete, nagyobb súlya és széles gumijai ellenére és szerintem korrekt autó.
Annyit nem ér nekem a Hondázás, amennyibe kerül...
Méret szerint egy Accord kombi talán hasonló lenne 7,35mft-ért, mint az Oct, persze csinosabb némileg, de a japán autók szerintem nagyon túl vannak árazva...

Azt már csak zárójelben jegyzem meg, hogy tsi motor miatt érzetre és mérve is sokkal jobban megy, mint a papíron hasonló teljesítményű 1.4 i-VTEC.

riel · http://amatorfutoleszek.blog.hu/ 2011.11.27. 20:28:56

@riel: 3,56mft volt a Jazz helyesen, nem 3,65mft...

tomnemtom 2011.11.28. 09:53:02

@KuKori: kiköpött rágógumi.
kipróbáltam.

Knorbi 2011.11.28. 15:06:21

Hát azok a kerékjáratok pffffffffff már az Ignisen is okádék volt áááá.
Viszont a belseje nekem nagyjából bejön.
Van szebb is de elmegy,mondjuk a sok zeg-zug miatt ez tuti mindig poros meg kitakaríthatatlan.

domeq 2011.11.30. 10:33:16

Az előző sokkal jobban nézett ki, ez egy troll.
A szín is riasztó. Gondolom az ára meg csillagászati.
süti beállítások módosítása