Jöhetne már egy facelift
2011.11.27. 08:29 Tcomment
Igaz, megérkezett az új, kisebb, erősebb, környezetkímélőbb dízelmotor, de a rút külső maradt.
7 komment
A bejegyzés trackback címe:
https://tcomment.blog.hu/api/trackback/id/tr333414598
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.
Virago_1000 2011.11.27. 11:06:35
bena cikk, inkabb nem is kommentalom, de hogy valaki belekosson a tesztauto szinebe, az mar csucs. Bakker olyannal rendeled, amilyennel akarod.
esef 2011.11.27. 15:56:29
a "szakértő újságíró úr" véleménye ellenére azért elég sok SIII/GSIII-at adott el a Renault Európa-szerte. na akkor ki is a hülye?
Bambano 2011.11.27. 16:05:01
@esef: addig fogod piszkálni szegényt, míg megint belezavarodik a teljesítmény meg a literteljesítmény már-már mágikusan bonyolult fogalmakba... :P
"A motorra nem lehet panasz. Az új Nissan-Renault fejlesztésű, EURO 5-ös, 1,6-os Energy dCi a világ egyik legnagyobb literteljesítményű motorja (130 LE 4000/percnél)." ez a megfogalmazás így konkrétan azt mondja, hogy ez a motor a legnagyobb literteljesítményű motor a maga 130 le/liter fajlagos teljesítményével. Ezen már meglepődtem kicsit...
Miközben az adatlapja szerint 131 lovas, tehát ha visszaosztom, akkor ez 81.8 Le/liter fajlagos teljesítményű. Hogy ez lenne az egyik legnagyobb a világon, mikor rákerestem pár más gyártó által gyártott motorra, és rögtön az első is nagyobb volt, abban vannak kétségeim (opel 2.0 cdti). Tovább rontja a helyzetet, hogy a világon legnagyobb motorról beszél, ami nem zárja ki a benzineseket. Ott pedig 81 le/liter az inkább vicc a felső kategóriában, mint világelsőség.
Szóval nem megy ez a cikkírás, nem megy...
"A motorra nem lehet panasz. Az új Nissan-Renault fejlesztésű, EURO 5-ös, 1,6-os Energy dCi a világ egyik legnagyobb literteljesítményű motorja (130 LE 4000/percnél)." ez a megfogalmazás így konkrétan azt mondja, hogy ez a motor a legnagyobb literteljesítményű motor a maga 130 le/liter fajlagos teljesítményével. Ezen már meglepődtem kicsit...
Miközben az adatlapja szerint 131 lovas, tehát ha visszaosztom, akkor ez 81.8 Le/liter fajlagos teljesítményű. Hogy ez lenne az egyik legnagyobb a világon, mikor rákerestem pár más gyártó által gyártott motorra, és rögtön az első is nagyobb volt, abban vannak kétségeim (opel 2.0 cdti). Tovább rontja a helyzetet, hogy a világon legnagyobb motorról beszél, ami nem zárja ki a benzineseket. Ott pedig 81 le/liter az inkább vicc a felső kategóriában, mint világelsőség.
Szóval nem megy ez a cikkírás, nem megy...
Matti · http://indafoto.hu/matti 2011.11.27. 18:00:41
a tft mióta nem lcd!?
Hurri Kán 2011.11.27. 18:13:13
Azt elmondaná nekem valaki, mi értelme ennek az 1.6-os dízel varrógépmotornak, amikor semmivel nem fogyaszt kevesebbet, mint a 2 literes, viszont garantáltan sokkal hamarabb széthullik?