HTML

TComment

A Totalcar kommentblogja, nem csak trolloknak.

Friss topikok

Belsőség

Nincs megjeleníthető elem

Jajj, de csúnya!

Nincs megjeleníthető elem

Racingdream

Nincs megjeleníthető elem

Rallyedream

Nincs megjeleníthető elem

Reklámarchivum blog

Nincs megjeleníthető elem

Robogóblog

Nincs megjeleníthető elem

A sebesség oltára

Nincs megjeleníthető elem

Címkék

02 (1) 03 (1) 05 (1) 07 (1) 08 (1) 10 (1) 10.rész (1) 100 (1) 11 (1) 111 (1) 117 (1) 12 (1) 120 (1) 121 (1) 127 (1) 1275 (1) 128 (2) 13 (1) 133 (1) 139 (1) 14 (1) 154 (1) 16 (1) 17 (1) 19 (1) 2011 (2) 2012 (10) 2013 (9) 208 (1) 22 (1) 23 (1) 24 (1) 26 (1) 27 (1) 3 (1) 3008 (1) 300 ehuf (1) 301 (2) 302 (1) 308 (1) 31 (1) 32 (1) 320d (2) 320i (1) 33 (1) 34 (1) 35 (1) 36 (1) 38 (1) 39 (1) 4 (1) 41 (1) 42 (1) 44 (1) 45 (1) 47 48 (1) 4runner (1) 4x4 (2) 50 (1) 508 (3) 51 (1) 58 (1) 7-es (1) 71 (1) 75 (1) 76 (1) 77 (1) 79 adás (1) 7 rész (1) 80 (1) 81 (1) 850 (1) 87 (1) 88 (1) 911 (3) 93 (1) 94 (1) 97 (1) 99 (1) a3 (2) a6 (3) a8 (1) abroncs (1) accord (1) adac (1) adás (4) adás-vétel (1) adás-vételi (1) adatbázis (1) adó (3) adócsaló (1) alfa (1) alfa romeo (1) alkatrészek (1) alkohol (1) állam (1) allroad (1) amarok (1) amerika (2) ampera (2) amts (1) anglia 2014 (1) angry (1) árak (1) árverezés (1) assur (2) aston (1) astra (4) ásványi (1) átírás (3) átjelentkezés (1) átverés (2) Audi (1) audi (14) autó (1) auto2 (1) autóbérlés (1) autódiagnosztika (1) autók (1) autóklub (2) autópálya (4) autópiac (1) autósiskola (2) autóvásárlás (2) autózás (2) Avant (1) avensis (1) aygo (1) az év autója (1) b125 (1) bajor porn (1) baleset (5) balesetmegelőzés (1) balesetveszély (1) bank (2) becsületsértés (1) bedőlt (1) beetle (1) behozatal (1) bejárás (1) belváros (1) bemutatás (1) benzin (6) benzinkút (1) bfr (1) bicikli (5) biciklis (1) bioetanol (1) birds (1) bíró márk (2) bírság (5) bírságok (1) biturbo (2) biznisz (1) bizományi (1) biztosítás (4) bkk (2) bkv (3) black cell (1) blog (1) blues brothers (1) bme (1) bmw (18) bogár (1) böp (1) bőr (1) boss (1) botrány (2) boxter (1) bringa (1) bruno (1) budapest (9) bullitt (1) bullshit (1) büntetés (3) bürokrárcia (1) busz (1) buzikék (1) camaro (1) can (1) capri (1) car of the year (1) cayenne (1) céda (1) ceed (2) check engine (1) chevrolet (3) cigánykerék (1) cigi (1) Címkék (1) citadella (1) citigo (1) Citroen (1) civic (1) co2 (1) comment (1) connect (1) cooper (1) corsa (1) corvette (1) coty (3) cougar (4) country (1) credo (1) critical mass (1) csalás (5) csaló (1) csapatás (1) csapda (1) csekk (3) csere (2) cserhalmi (1) csikós (2) csikós zsolt (2) csökkentés (1) csúnya (1) cx5 (1) dacia (3) daewoo (2) Daihatsu (1) deauville (1) debrecen (1) demó (1) detomaso (1) de tomaso (1) diagnosztika (4) díj (1) dízel (7) dögkeselyű (1) dokker (1) dokkolás (1) dömsödi (1) dömsödi gábor (1) drága (1) ducati (1) dudálás (1) dugattyú (1) dugó (2) dupla (1) dzsudzsák (1) e85 (1) ecoboost (1) econell (1) égésétér (1) égéstér (118) egester (5) Égéstér (5) égéstér78 (1) égő (1) eladás (2) elantra (1) elkúrtuk (1) ellenőrzés (1) első (2) első autó (1) eredetvizsga (1) esküvő (1) esztergom (1) eu (2) év autója (2) extra (2) ez kellett (1) f1 (1) fabia (1) facelift (1) fagyálló (1) fail (1) famin (1) fejegység (1) feljelentés (1) felkészítés (1) fellebezés (1) felni (2) félretankolás (1) fényszóró (1) ferenciek tere (1) férgek (1) ferrari (1) festés (1) fesztivál (1) fiat (5) fidesz (1) fiesta (2) figyelem (1) fluence (2) focus (4) fogyasztás (3) ford (16) fordulatszám (1) forgalom (1) forma-1 (1) forma 1 (2) formula (1) fotelfizikus (1) frankfurt (1) frt (1) fűtés (1) fx45 (1) gáz (1) gázolás (1) generátor (1) genf (1) geochallenge (1) ghosn (1) GLT (1) golf (4) golfos (1) gran coupé (1) gs (1) gt (1) gt86 (2) gtc (2) gts (1) gumi (1) gyalogos (5) gyarapodás (1) gyászhír (1) gyorshajtás (3) gyúrás (1) h4 (1) hajtókar (1) halott (1) hamis (2) hang (1) hangszóró (1) hangyász (1) háromkilós autó (1) használt (1) hasznaltautó (1) használtautó (5) használtteszt (1) hátsókerékhajtás (1) ház (1) hazugság (1) helló (1) heves (1) hho (2) hibák (1) hidegindítás (1) hidrogén (1) hifi (1) hirota (1) hitel (4) hitelkárosult (1) hóhelyzet (1) honda (3) horgász (1) hülye (1) hurok (1) hybrid (3) hyumdai (1) hyundai (5) i30 (1) i40 (3) ibiza (1) ideiglenes (1) igo (1) illegal (1) illeték (2) ilyen volt (1) importőr (1) india (2) induktív (1) infiniti (1) ingyen (1) insignia (3) isuzu (1) ittas (1) izé (1) izomauto (1) jaguar (1) japán (4) japánautó (2) japanese (1) javítás (2) jeep (1) jimny (1) jobbik (1) jogosítvány (1) jogszabály (1) jogtalan (1) jövő (1) jubileum (1) juke (1) juke-r (1) ka (1) kabrió (1) kamera (2) kamion (3) kamuvétel (1) kangoo (1) karbantartás (2) kárfelmérés (1) karosszéria (1) karotta (5) kathi béla (1) kátyú (4) kávé (1) kekkh (1) kérdezz felelek (1) kéregető (1) kerékpár (4) kerékpáros (1) kerékpározás (1) kerékpártartó (1) kerékpárút (1) keresés (1) kereskedő (2) kereszteződés (1) késés (1) kesjár csaba (1) kgfb (1) kia (2) kidob (1) kigurulás (1) kilenc (1) kilométeróra (1) kilométeróra-állás (1) kína (5) kínai (1) kisautó (1) kőbájker (2) ködölés (1) koenigsegg (1) koldus (1) költség (1) kombi (1) komment (2) kommentelő (1) kommentposzt (1) korando (1) korupció (1) kötelező (2) középső ujj (1) közlekedés (5) közlekedési (1) közterület (1) közvetlen befecskendezés (1) kresz (3) kretén (1) kukásautó (1) külföldi (1) kupa (1) la (2) lada (4) lámpa (2) lancia (1) laplander (1) launch (1) lebukás (1) legenda (1) legendák (1) legolvasottabb (1) legszebb (1) leno (1) leterelés (1) letol (1) levorg (1) lexus (3) lézerblokkoló (1) licit (1) linea (1) lodgy (2) logan (1) long beach (1) lop (1) lopás (3) los angeles (1) lotus (2) ls (1) luxus (1) m550d (1) m7 (1) maffia (1) magasember (1) magyar (3) mahindra (1) mak (1) malibu (1) margit utca (1) márk (1) márkaszerviz (1) matrica (2) matt (1) mazda (7) Mazda (1) megalázás (1) megane (1) megatököm (1) megunt (1) mercedes (4) méret (1) michelisz (2) micra (1) mini (4) miss sixty (1) mitsubishi (2) Mitsubishi (1) mkii (1) mobileye (1) mondeo (3) morgan (1) mosógép (1) motor (2) motordiagnosztika (1) motordoki (1) motorfék (1) motorolaj (2) motoros (1) motorozás (2) mozgáskorlátozott (1) mozgássérült (1) murano (1) mustang (2) műszaki (1) műszaki vizsga (2) násznép (1) nav (2) navigáció (3) neper (1) nepper (11) nepperűző (1) név (1) ngm (1) nismo (1) nissan (10) nkh (3) nng (1) nostalgiccar (1) nosztalgia (1) novoth (2) novoth tibi (1) novoth tibor (2) nsu (1) nyárigumi teszt (1) nyomaték (1) obb (1) obd (1) octavia (2) okmányiroda (3) okos (1) oktatás (1) olaj (2) olajcsere (1) olajnyomás (1) olcsó (2) oldtimer (1) Omega (1) omm (1) öngyilkos (1) önvezérlő (1) opc (1) opel (14) Opel (1) óratekerés (2) öreg (1) összehasonlító (1) outlander (1) ozora (1) p-rendszám (1) pályanap (3) panamera (1) panda (2) pandúr (1) pánik (1) pára (1) párátlanítás (1) parkolás (7) pba (1) perkupa (1) peugeot (10) phaeton (1) pickup (1) piros (1) plakát (1) plug-in (1) podcast (36) politikus (1) pontiac (1) porsche (7) prémium (1) prince (1) prius (4) próba (1) p rendszám (1) q3 (1) q5 (1) qashqai (1) qoros (1) quattro (1) r8 (1) rabló (1) rádió (1) rágalmazás (1) rakpart (1) rali (3) rally (1) range (1) ranger (1) red bull (1) régen (1) regisztráció (1) reklám (2) reklamáció (1) remake (1) renault (7) rendészek (1) rendőr (3) rendőrség (11) rendszám (8) rendszámkamu (1) rendszámtábla (1) repülők (1) részeg (2) részegek (1) ro80 (1) robogó (3) rollsroyce (1) róma (1) román (1) románia (1) romok (1) roncs (2) roncsok (1) ronda (1) rózsadomb (1) rs (1) RS4 (1) rs6 (1) rxh (2) s3 (1) s6 (1) s7 (1) s8 (1) s80 (1) saját (1) sajtóutak (1) samara (1) scenic (1) seat (2) sebességkorlázozás (1) sértés (1) sérült (1) sharan (1) shiro (1) shitgun (1) skoda (4) skyactive (1) smart (1) sofőrszolgálat (1) sos (1) Space (1) spacestar (1) spam (1) spórolás (1) sport (3) ssanngyong (1) st (1) steve mcqueen (1) student (1) subaru (3) sunny (1) suv (4) suzuki (7) svájc (1) sw (1) swift (5) szabálysértés (1) szállítási sérülések (1) szar (1) szemetelés (1) szenteste (1) szerelés (2) szerszám (1) szerviz (2) szervizkonyv (1) szerződés (1) szilveszter (1) szintetikus (1) szíria (1) szívócső (1) szlovák (2) szonda (1) szöveges (1) szövet (1) tábla (1) találkozó (2) talán (1) tannis (1) tannistest (1) tartós (1) taxi (2) TC-vel árkon-bokron át (1) tclotta (1) tcomment (1) tctv (1) tc flotta (1) td4 (1) tdci (1) techday (1) tehén (1) tek (2) TEK (1) tekerés (2) telefon (1) téli (1) terep (1) területi (1) tesla (1) teszt (3) thema (1) tiguan (1) tiz (1) tolvaj (1) top10 (1) törés (1) törésteszt (1) törvény (1) törvénybetartás (1) totalcar (20) totálkár (1) totem (1) tourer (1) toyota (11) toyotafest (1) toyota 2000 GT (1) trackday (3) traffic (1) traffipax (2) transit (1) troll (1) trükk (1) tsi (2) tudatlan vásárló de okos (1) túlkapás (1) tunexcom (1) tuning (2) turbó (3) tűzoltóság (1) twingo (1) ubul (1) ügyintézés (1) ügyvéd (1) újautó (2) unalmas (1) uno (1) up! (2) usa (1) út (1) útdíj (3) útlezárás (1) útszéli (1) üzemanyag (1) üzlet (1) v10 (1) v6 (1) v60 (1) v70 (1) v8 (1) vag (1) vagyonszerzés (3) vak (1) vakteszt (2) választás (1) vallomások (1) Váltók (1) vámkezelés (1) varga cigány (1) város (1) vásárlás (2) vásárló (1) verseny (2) versenyzés (1) veszély (1) vétel (2) veterán (1) vfr (1) videóteszt (1) villanyautó (1) vino (1) virago (1) visszahívás (2) visszavett (2) víz (1) vizsga (1) vizsgabiztos (2) vizsgadíj (1) volkswage (1) volkswagen (13) volvo (4) Volvo (1) vonulás (1) vredestein (1) vw (9) Wagon (1) wayteq (1) williams (1) winkler (2) wrx (1) wtcc (1) x-trail (1) x3 (1) x6 (1) xdrive (2) xedos (1) xenon (1) youngtimer (2) zafira (2) zebra (1) zöld (2) zsiguli (1) Címkefelhő

Csajozógép, traktorhanggal?

2011.12.19. 05:59 Tcomment

Alaposan megbámulják a lányok, megy, mint a golyó, és alig fogyaszt valamit. Csak arra kell vigyázni, hogy indításkor hangosan szóljon a hifi, különben oda a randi.

15 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://tcomment.blog.hu/api/trackback/id/tr133474709

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Hurri Kán 2011.12.19. 10:08:10

Hát, nem tudom... Kinti árazását nem tudom, de itthon, ezzel a motorral, felszereltséggel 5 millióért egy bevásárlóautó... Nem tudom.

Pályaelhagyó autóversenyző 2011.12.19. 10:26:57

szerintem soha tobbe nem kellene tesztautot kapnia annak, aki 6 felett etet egy ilyen autot, es meg le is irja.

talan mindenki jobban jarna, ha olyan ember tesztelne, aki az atlagembert testesiti meg, nem a boyracert.

hallari 2011.12.19. 11:25:52

Kényelem és anyagminőség szempontjából nem tudom mit várt a kedves tesztelő a márka kisautójától, szerintem hozza az elvárhatót. A két kijelző tényleg rémes, igazából az is nagy előrelépés lenne, ha megcserélnék őket. A durva viszont tényleg az ára, 5 millióért egyszerűen nem éri meg, hiába gyorsul jól, ennek a feléért-kétharmadáért is lehet már újat kapni. És nem is feltétlenül rosszabb, max. a presztízse nem olyan. Még az 1.2-es motorral szereltet sem nevezném feltétlenül jó vételnek, bár az még épp a küszöb egy Opelnél.

EzVan:) 2011.12.19. 11:49:50

Ez mitől Isuzu-eredetű motor?
Attól ,hogy volt 20 éve egy ilyen a kínálatban, és az is négyhengeres dízel volt?

A fotelből újságírás helyett nem lehetne rendes tényeket is leírni, ha már telitalpas gázon közlekedik a kedves újságíró az ingyen kapott tesztautóval?

GGG77 2011.12.19. 12:54:43

Hát, az a minap, a Savoya Parkban kiállított 5 ajtós Cruze (igaz, 1,6-os benzinnel) ennél 1 millával olcsóbban nem kicsit jobban érdekelne.
Vagy egy Duster, az erősebbik dízellel.

Kutyám Jerry Lee 2011.12.19. 13:33:09

Jézusom, megint milyen cikk ez.... Mint a H Astránál, ennél is a kákán a csomót keressük...
Aki nem tudja a bajuszkapcsolókat kezelni az nagyon béna lehet...
A hátsó sor mérete még így is az egyik legtöbb a kategóriában, semmi gond vele... A csomagtartó mérete és variálhatósága is megfelelő, főleg, hogy a padlólap magasságát lehet pakolgatni, rögtön nincs lépcső... A fejegység meg ezért az árért még ha picit rosszabb helyen is van megéri... Kedvezményekkel majdnem egy millával olcsóbban el lehet hozni, úgy már nem annyira rossz..:) Nem hiszem, hogy eljárt felette az idő, milyen közhelyes hülyeség már megint? Melyik kategória társához képest?

The Good Boy ! 2011.12.19. 13:42:52

azért azt a mérnököt, meg a gyártásba engedő főnöket már remélem valamelyik lemezprés alá begyömöszölték, mert ez valami ordas nagy gagyira sikerült. Az éjszakai vezetést zavaró hatása pedig valószínűleg elég jelentős lehet.
Jól néz ki kívülről, de belülről elég bazári ez az autó (a kétféle, két helyen lévő kijelzővel az élen). Az árakon pedig sajnos nem szabad kiakadni, manapság már sajnos ez a b szegmenses dízelek átlagára (persze kivétel a rönó, meg a dévó -bocs seví- modelljei) köszönhetően a béka segge alatt lévő nemzeti valutánk jelenlegi piaci helyzetének, meg az ebből fakadó 300+ €-os árfolyamnak.

The Good Boy ! 2011.12.19. 13:46:27

@The Good Boy !:
"azért azt a mérnököt, meg a gyártásba engedő főnöket már remélem valamelyik lemezprés alá begyömöszölték, mert ez valami ordas nagy gagyira sikerült"

mármint aki gyártásba engedte azt az ocsmány ablakemelő kapcsolót

jocling 2011.12.19. 15:24:02

Kedves Totalcar, azon belül is az összes Opel-index-bajuszkapcsolót kezelni képtelen balf@sz. Mert aki egy ilyen egyszerü szerkezetbe beleköt, arra nem tudok más szavakat. Vajon miért vette át az elözö 1-es BMW is ezt az index-kapcsoló stílust, ha olyan szar? Kiváncsi lennék, aki ezt fikázza, milyen talicskát vezet? És hogy abban milyen profi egyedi megoldásokat vannak, ami persze biztos nagyon jó, ellenben az Opel/BMW-kapcsolókkal. És egyenesen szegénységi bizonyítvány, h ha a Totalcar-os Opelos cikkek közül rákeresnék, hogy hányszor szerepel ez a baromság, mekkora számot találnék. És még Ti képviselitek azt, h legyen a márkák között változatosság. És még egy megjegyzés: ez a fajta index ha megszoktad (ami egy nem kétbalkezes embernek pár alkalom) szvsz. sokkal kényelmesebb, pl ha hosszan indexelsz, ha vissza akarod venni az indexet, elég csak megpöccinteni vmelyik irányba. Vagy ha ellenkezö irányba akarsz indexelni is kényelmesebb. Amúy az ilyen többség-birka vélemények miatt kényszerülnek rá az autógyártók az unalmas, ugyanolyan megoldásokra, és Ti is ezt reklámozzátok (Többség azért, mert aki nem ilyet használ az van többségben, és annak ez rögtön szar, mert nem próbálják ki, vagy az ilyen idióta cikkek miatt).

Index Elek 2011.12.19. 18:28:18

Nem kedvelem a Corsa típust, ellenben a kocka Vectra nagyon tetszett. Szerintem a csajozás és a dízelség teljesen független dolog. A csajok többnyire teljesen immunisak a kocsi teljesítményére, sokkal többet ér a kényelem, az ülésfűtés és az hogy nem kell 5 percenként tankolni.

Gyakran jártam egy E60-as 530d Touringgal egy időben, az asszony kifejezetten gyűlölte a nagyobb gázadást. Viszont imádta az ülésfűtést, a high end hifit és a csendet. Meg azt, hogy autópályán erőfeszítés nélkül el tudtunk menni 150 km-t egy állatkertbe ahol éppen tigrisetetés volt mondjuk.

A harsány látványelemek és hangos motor lehet hogy a kiscsajokat leköti ideiglenesen, de a becsajozás nagyon nem ezen múlik. Szerintem persze...

vmaast 2011.12.19. 19:32:30

Külsőre elmegy, ma nem várhatunk többet. Éppdivatos, egy év múlva felejthető.

Belül fényéveket javult az Opel, mondjuk volt honnan... ;-)

Praktikusságban ne várjunk csodát ebben a méretben, az ára viszont durva.
Túl erős ellenfelei vannak ahhoz, hogy a márkarajongókon kívül valakinek is ingerenciája támadjon rá.

Index Elek 2011.12.19. 21:57:57

Valami miatt itt divat utálni az Opelt. Hát nem tudom. Nekem G Astrával volt dolgom, pár alkalommal kölcsönbe kaptam egy 1.6-os benzinest a finn cimborámtól. Teljesen jó kocsi, A-ból B-be tökéletes. Jó nagy csomagtartója van, az ülésben el lehetett férni és jól tartott. A futómű nem egy Focus közvetlenségével rendelkezik, a váltó pedig nem egy Honda Civic Type-R precizitásával veszi a fokozatokat. De megy, fűt, világít. A formája pedig szerintem zseniális. Nem túl harsány (lásd Peugeot 407 vagy "Űr Civic"), hanem pont eléggé szögletes és gömbölyű.

Az Insignia pont nem jön be, mert túl van gömbölyítve, de ne feledjük el hogy év autója volt. Szóval nem olyan rossz az Opel.

A Manta és a Calibra, valamint a Zafira pedig mind fantasztikus jó gépek voltak. Esetleg Opel GT-t ismeri valaki?

vmaast 2011.12.20. 16:38:23

@Index Elek: Én nem érzem hogy itt olyan nagyon utálnák az Opelt...
Én sem, még akkor sem, ha az elmúlt 25 évben Opelék szerintem hülyébbnél hülyébb döntéseket hoztak, és erről csak mostanában kezdet leszokni.
Volt két A Omega is a családban, azokat szerettem. Nagydarab bumfordi bálnák voltak, elfogadható kényelemmel, nem túl acélos motorokkal, de alapvetően pozitív emlékeim vannak róluk. Még inkább azok a két Calibráról, bár az első csak egy mezei kétliteres volt a maga erőnléti kihívásaival, a feltöltött 4x4-es viszont már nem csak jól nézett ki, jól is ment. Na itt hibázott az Opel, mikor valakinek az a hülye ötlete támadt, hogy befejezzék a gyártást. Alig-alig van olyan Opel, ami kortalan, ami annyira eltalált forma, hogy ne csak egy évig legyen divatos, de a Calibra volt az egyik. Az utódjaként megjelenő Astra kupé köszönőviszonyban sem volt vele, egy pillanatig sem. Újabb jó döntés volt a kisméretű sportos kupék (Crx, 100 Nx, Mx3) divathullámának levonulásakor Tigra, amiből nem hiszem, hogy 10-nél többet el tudtak adni, azt is a Vakok Intézetének.
B-C Omega Vectra említésre sem méltó, sem motorikus, sem esztétikai értelemben, külön kiemelném a Vectra-Zafira páros olyan szinten ingerszegény belterét, műszerfalát, aminél a legkomolyabb kihívás az volt, hogy az ember ne haljon meg az unalomtól, ha beleül.
Próbálkoztak még ugye egy ultrakönnyű szupersport autóval... De valljuk be őszintén! Aki ilyet szeretne, pont egy Opel embléma mögött szeretne sikítva driftelni? Választhat az emberfia több tucatból, olyanokból, akik régóta sikeresen építenek ilyen autókat.

Becsülendő viszont az elmúlt pár év törekvése, látványos a javulás minőség és küllem terén.
Van ugyan parasztvakítás nem kevés, de ez most általános, csak a legnagyobbak nem élnek vele.

jocling 2011.12.21. 08:27:36

@vmaast: a design-hez szolnek hozza, amit irtal. Gondolod, hogy ha más lett volna a design, akkor nem lenne szarban a ceg? Nem hiszem. Egyreszt az en szubjektiv velemenyem pont az ellenkezoje, nekem a kisse szogletes de aranyos design jon be, es meg bizto sok masnak is. A jo design idotallo. Szerintem egy Vectra C, Opel H, de akar G is, meg most sem idejetmult kinezetu, jol nez ki. En a letisztult egyszeru, aranyos formakat szeretem. Amugy sok regi nagyobb marka is ezert nez ki jol, mert nincs tulbonyolitva, hanem arányos, szogletes. Amivel nagyot akarnak alkotni, meghokkento, az meg egy ido utan kezd zavarni es unalmas lesz. Nekem ezzel az uj vonulattal, az Opel izlesileg pont ellenkezo iranyba mutat, kevesbe tetszik. Viszont ami a lenyeg, h nem a kulso kinezet hatarozza meg alapvetoen egy marka mellett a dontest, hanem sokkal inkabb a technika, es a kivitelezes minosege, megbizhatosaga. Es a legnagyobb problemat szerintem ezen a teruleten kovette el az Opel. Egy alap fapadnal meg elmegy, ha idonkent meghibasodik az a par dolog, es nagyon olcsoan lehet cserelni, de amint bejonnek extrak, ott mar zavaro es koltseges tud lenni a hibajavitas egy Opelnel is. Manapsag meg mar szerintem lehet h semmi kulonbseg nincs. Nekem egy fullos G Astram volt, es a gatyam rament, mert hol ez romlott el, hol az. Az alkatreszarak pedig siman ott voltak, mint nagyobb markak, mert a Xenon pl az Opelnel sem olcso, illetve nnagyobb motor->dragabb alkatresz.

Hurri Kán 2011.12.21. 09:50:23

@jocling:
Az Opel alapvetően azért is veszteséges, mert GM konszern kb. ingyen kurvának használja.
Egy csomó fejlesztést ott végeznek, amit az egész konszern használ, de a költségei csak az Opelnél jelennek meg.
süti beállítások módosítása