HTML

TComment

A Totalcar kommentblogja, nem csak trolloknak.

Friss topikok

Belsőség

Nincs megjeleníthető elem

Jajj, de csúnya!

Nincs megjeleníthető elem

Racingdream

Nincs megjeleníthető elem

Rallyedream

Nincs megjeleníthető elem

Reklámarchivum blog

Nincs megjeleníthető elem

Robogóblog

Nincs megjeleníthető elem

A sebesség oltára

Nincs megjeleníthető elem

Címkék

02 (1) 03 (1) 05 (1) 07 (1) 08 (1) 10 (1) 10.rész (1) 100 (1) 11 (1) 111 (1) 117 (1) 12 (1) 120 (1) 121 (1) 127 (1) 1275 (1) 128 (2) 13 (1) 133 (1) 139 (1) 14 (1) 154 (1) 16 (1) 17 (1) 19 (1) 2011 (2) 2012 (10) 2013 (9) 208 (1) 22 (1) 23 (1) 24 (1) 26 (1) 27 (1) 3 (1) 3008 (1) 300 ehuf (1) 301 (2) 302 (1) 308 (1) 31 (1) 32 (1) 320d (2) 320i (1) 33 (1) 34 (1) 35 (1) 36 (1) 38 (1) 39 (1) 4 (1) 41 (1) 42 (1) 44 (1) 45 (1) 47 48 (1) 4runner (1) 4x4 (2) 50 (1) 508 (3) 51 (1) 58 (1) 7-es (1) 71 (1) 75 (1) 76 (1) 77 (1) 79 adás (1) 7 rész (1) 80 (1) 81 (1) 850 (1) 87 (1) 88 (1) 911 (3) 93 (1) 94 (1) 97 (1) 99 (1) a3 (2) a6 (3) a8 (1) abroncs (1) accord (1) adac (1) adás (4) adás-vétel (1) adás-vételi (1) adatbázis (1) adó (3) adócsaló (1) alfa (1) alfa romeo (1) alkatrészek (1) alkohol (1) állam (1) allroad (1) amarok (1) amerika (2) ampera (2) amts (1) anglia 2014 (1) angry (1) árak (1) árverezés (1) assur (2) aston (1) astra (4) ásványi (1) átírás (3) átjelentkezés (1) átverés (2) Audi (1) audi (14) autó (1) auto2 (1) autóbérlés (1) autódiagnosztika (1) autók (1) autóklub (2) autópálya (4) autópiac (1) autósiskola (2) autóvásárlás (2) autózás (2) Avant (1) avensis (1) aygo (1) az év autója (1) b125 (1) bajor porn (1) baleset (5) balesetmegelőzés (1) balesetveszély (1) bank (2) becsületsértés (1) bedőlt (1) beetle (1) behozatal (1) bejárás (1) belváros (1) bemutatás (1) benzin (6) benzinkút (1) bfr (1) bicikli (5) biciklis (1) bioetanol (1) birds (1) bíró márk (2) bírság (5) bírságok (1) biturbo (2) biznisz (1) bizományi (1) biztosítás (4) bkk (2) bkv (3) black cell (1) blog (1) blues brothers (1) bme (1) bmw (18) bogár (1) böp (1) bőr (1) boss (1) botrány (2) boxter (1) bringa (1) bruno (1) budapest (9) bullitt (1) bullshit (1) büntetés (3) bürokrárcia (1) busz (1) buzikék (1) camaro (1) can (1) capri (1) car of the year (1) cayenne (1) céda (1) ceed (2) check engine (1) chevrolet (3) cigánykerék (1) cigi (1) Címkék (1) citadella (1) citigo (1) Citroen (1) civic (1) co2 (1) comment (1) connect (1) cooper (1) corsa (1) corvette (1) coty (3) cougar (4) country (1) credo (1) critical mass (1) csalás (5) csaló (1) csapatás (1) csapda (1) csekk (3) csere (2) cserhalmi (1) csikós (2) csikós zsolt (2) csökkentés (1) csúnya (1) cx5 (1) dacia (3) daewoo (2) Daihatsu (1) deauville (1) debrecen (1) demó (1) detomaso (1) de tomaso (1) diagnosztika (4) díj (1) dízel (7) dögkeselyű (1) dokker (1) dokkolás (1) dömsödi (1) dömsödi gábor (1) drága (1) ducati (1) dudálás (1) dugattyú (1) dugó (2) dupla (1) dzsudzsák (1) e85 (1) ecoboost (1) econell (1) égésétér (1) égéstér (118) egester (5) Égéstér (5) égéstér78 (1) égő (1) eladás (2) elantra (1) elkúrtuk (1) ellenőrzés (1) első (2) első autó (1) eredetvizsga (1) esküvő (1) esztergom (1) eu (2) év autója (2) extra (2) ez kellett (1) f1 (1) fabia (1) facelift (1) fagyálló (1) fail (1) famin (1) fejegység (1) feljelentés (1) felkészítés (1) fellebezés (1) felni (2) félretankolás (1) fényszóró (1) ferenciek tere (1) férgek (1) ferrari (1) festés (1) fesztivál (1) fiat (5) fidesz (1) fiesta (2) figyelem (1) fluence (2) focus (4) fogyasztás (3) ford (16) fordulatszám (1) forgalom (1) forma-1 (1) forma 1 (2) formula (1) fotelfizikus (1) frankfurt (1) frt (1) fűtés (1) fx45 (1) gáz (1) gázolás (1) generátor (1) genf (1) geochallenge (1) ghosn (1) GLT (1) golf (4) golfos (1) gran coupé (1) gs (1) gt (1) gt86 (2) gtc (2) gts (1) gumi (1) gyalogos (5) gyarapodás (1) gyászhír (1) gyorshajtás (3) gyúrás (1) h4 (1) hajtókar (1) halott (1) hamis (2) hang (1) hangszóró (1) hangyász (1) háromkilós autó (1) használt (1) hasznaltautó (1) használtautó (5) használtteszt (1) hátsókerékhajtás (1) ház (1) hazugság (1) helló (1) heves (1) hho (2) hibák (1) hidegindítás (1) hidrogén (1) hifi (1) hirota (1) hitel (4) hitelkárosult (1) hóhelyzet (1) honda (3) horgász (1) hülye (1) hurok (1) hybrid (3) hyumdai (1) hyundai (5) i30 (1) i40 (3) ibiza (1) ideiglenes (1) igo (1) illegal (1) illeték (2) ilyen volt (1) importőr (1) india (2) induktív (1) infiniti (1) ingyen (1) insignia (3) isuzu (1) ittas (1) izé (1) izomauto (1) jaguar (1) japán (4) japánautó (2) japanese (1) javítás (2) jeep (1) jimny (1) jobbik (1) jogosítvány (1) jogszabály (1) jogtalan (1) jövő (1) jubileum (1) juke (1) juke-r (1) ka (1) kabrió (1) kamera (2) kamion (3) kamuvétel (1) kangoo (1) karbantartás (2) kárfelmérés (1) karosszéria (1) karotta (5) kathi béla (1) kátyú (4) kávé (1) kekkh (1) kérdezz felelek (1) kéregető (1) kerékpár (4) kerékpáros (1) kerékpározás (1) kerékpártartó (1) kerékpárút (1) keresés (1) kereskedő (2) kereszteződés (1) késés (1) kesjár csaba (1) kgfb (1) kia (2) kidob (1) kigurulás (1) kilenc (1) kilométeróra (1) kilométeróra-állás (1) kína (5) kínai (1) kisautó (1) kőbájker (2) ködölés (1) koenigsegg (1) koldus (1) költség (1) kombi (1) komment (2) kommentelő (1) kommentposzt (1) korando (1) korupció (1) kötelező (2) középső ujj (1) közlekedés (5) közlekedési (1) közterület (1) közvetlen befecskendezés (1) kresz (3) kretén (1) kukásautó (1) külföldi (1) kupa (1) la (2) lada (4) lámpa (2) lancia (1) laplander (1) launch (1) lebukás (1) legenda (1) legendák (1) legolvasottabb (1) legszebb (1) leno (1) leterelés (1) letol (1) levorg (1) lexus (3) lézerblokkoló (1) licit (1) linea (1) lodgy (2) logan (1) long beach (1) lop (1) lopás (3) los angeles (1) lotus (2) ls (1) luxus (1) m550d (1) m7 (1) maffia (1) magasember (1) magyar (3) mahindra (1) mak (1) malibu (1) margit utca (1) márk (1) márkaszerviz (1) matrica (2) matt (1) Mazda (1) mazda (7) megalázás (1) megane (1) megatököm (1) megunt (1) mercedes (4) méret (1) michelisz (2) micra (1) mini (4) miss sixty (1) Mitsubishi (1) mitsubishi (2) mkii (1) mobileye (1) mondeo (3) morgan (1) mosógép (1) motor (2) motordiagnosztika (1) motordoki (1) motorfék (1) motorolaj (2) motoros (1) motorozás (2) mozgáskorlátozott (1) mozgássérült (1) murano (1) mustang (2) műszaki (1) műszaki vizsga (2) násznép (1) nav (2) navigáció (3) neper (1) nepper (11) nepperűző (1) név (1) ngm (1) nismo (1) nissan (10) nkh (3) nng (1) nostalgiccar (1) nosztalgia (1) novoth (2) novoth tibi (1) novoth tibor (2) nsu (1) nyárigumi teszt (1) nyomaték (1) obb (1) obd (1) octavia (2) okmányiroda (3) okos (1) oktatás (1) olaj (2) olajcsere (1) olajnyomás (1) olcsó (2) oldtimer (1) Omega (1) omm (1) öngyilkos (1) önvezérlő (1) opc (1) Opel (1) opel (14) óratekerés (2) öreg (1) összehasonlító (1) outlander (1) ozora (1) p-rendszám (1) pályanap (3) panamera (1) panda (2) pandúr (1) pánik (1) pára (1) párátlanítás (1) parkolás (7) pba (1) perkupa (1) peugeot (10) phaeton (1) pickup (1) piros (1) plakát (1) plug-in (1) podcast (36) politikus (1) pontiac (1) porsche (7) prémium (1) prince (1) prius (4) próba (1) p rendszám (1) q3 (1) q5 (1) qashqai (1) qoros (1) quattro (1) r8 (1) rabló (1) rádió (1) rágalmazás (1) rakpart (1) rali (3) rally (1) range (1) ranger (1) red bull (1) régen (1) regisztráció (1) reklám (2) reklamáció (1) remake (1) renault (7) rendészek (1) rendőr (3) rendőrség (11) rendszám (8) rendszámkamu (1) rendszámtábla (1) repülők (1) részeg (2) részegek (1) ro80 (1) robogó (3) rollsroyce (1) róma (1) román (1) románia (1) romok (1) roncs (2) roncsok (1) ronda (1) rózsadomb (1) rs (1) RS4 (1) rs6 (1) rxh (2) s3 (1) s6 (1) s7 (1) s8 (1) s80 (1) saját (1) sajtóutak (1) samara (1) scenic (1) seat (2) sebességkorlázozás (1) sértés (1) sérült (1) sharan (1) shiro (1) shitgun (1) skoda (4) skyactive (1) smart (1) sofőrszolgálat (1) sos (1) Space (1) spacestar (1) spam (1) spórolás (1) sport (3) ssanngyong (1) st (1) steve mcqueen (1) student (1) subaru (3) sunny (1) suv (4) suzuki (7) svájc (1) sw (1) swift (5) szabálysértés (1) szállítási sérülések (1) szar (1) szemetelés (1) szenteste (1) szerelés (2) szerszám (1) szerviz (2) szervizkonyv (1) szerződés (1) szilveszter (1) szintetikus (1) szíria (1) szívócső (1) szlovák (2) szonda (1) szöveges (1) szövet (1) tábla (1) találkozó (2) talán (1) tannis (1) tannistest (1) tartós (1) taxi (2) TC-vel árkon-bokron át (1) tclotta (1) tcomment (1) tctv (1) tc flotta (1) td4 (1) tdci (1) techday (1) tehén (1) TEK (1) tek (2) tekerés (2) telefon (1) téli (1) terep (1) területi (1) tesla (1) teszt (3) thema (1) tiguan (1) tiz (1) tolvaj (1) top10 (1) törés (1) törésteszt (1) törvény (1) törvénybetartás (1) totalcar (20) totálkár (1) totem (1) tourer (1) toyota (11) toyotafest (1) toyota 2000 GT (1) trackday (3) traffic (1) traffipax (2) transit (1) troll (1) trükk (1) tsi (2) tudatlan vásárló de okos (1) túlkapás (1) tunexcom (1) tuning (2) turbó (3) tűzoltóság (1) twingo (1) ubul (1) ügyintézés (1) ügyvéd (1) újautó (2) unalmas (1) uno (1) up! (2) usa (1) út (1) útdíj (3) útlezárás (1) útszéli (1) üzemanyag (1) üzlet (1) v10 (1) v6 (1) v60 (1) v70 (1) v8 (1) vag (1) vagyonszerzés (3) vak (1) vakteszt (2) választás (1) vallomások (1) Váltók (1) vámkezelés (1) varga cigány (1) város (1) vásárlás (2) vásárló (1) verseny (2) versenyzés (1) veszély (1) vétel (2) veterán (1) vfr (1) videóteszt (1) villanyautó (1) vino (1) virago (1) visszahívás (2) visszavett (2) víz (1) vizsga (1) vizsgabiztos (2) vizsgadíj (1) volkswage (1) volkswagen (13) volvo (4) Volvo (1) vonulás (1) vredestein (1) vw (9) Wagon (1) wayteq (1) williams (1) winkler (2) wrx (1) wtcc (1) x-trail (1) x3 (1) x6 (1) xdrive (2) xedos (1) xenon (1) youngtimer (2) zafira (2) zebra (1) zöld (2) zsiguli (1) Címkefelhő

Tuti vétel

2012.11.28. 05:45 ommm

Címkék: ford mondeo tdci

DSC 7835
 
Titkos tipp? Tuti vétel? Kétliteres vagy 2.2-es turbódízellel, ismert előélettel bátran bele lehet vágni, ajánlja a guru, szeretik a tulajdonosok és ha ön meg tud békélni a tudattal, hogy egy Fordban ül és a közlekedést nem kihívásként, hanem szükségszerűségként kezeli, akkor ez lehet az ön autója. Mert jelenleg a használtpiac egyik legjobb ár/érték arányú típusa.
 

Mai használttesztünk kommentposztja.

202 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://tcomment.blog.hu/api/trackback/id/tr1004930196

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Shadowbull 2012.11.28. 15:30:22

@novothauto: en nem allitottam ilyet soha hogy mindig markaszervizbe hordtam volna. Csak olyat hogy rendszeresen hordtam szervizbe :)

Octaviat nezegettem, 1,8T-vel DSG-vel erdekes lenne. De nem kell kombi, otajtost meg utalom.

ja es olyan dragak, hogy akkor inkabb egy uj 3er.

Shadowbull 2012.11.28. 15:30:56

@Hurri kán: öööö, hat ez vegul is alacsonyabb :)

1kutya 2012.11.28. 15:32:53

@Shadowbull: veszel te is hármótoknak egy kaskájt???:-D

Hurri Kán 2012.11.28. 15:33:08

@Shadowbull:
Pont ezt akartam mondani. :D
Amúgy nekem akkor már inkább a CLS (első generációs), ami bejön. Bmw-től ez a Grand Cupé nem annyira, akkor már inkább egy Z4 nagy duzzogva. :)

1kutya 2012.11.28. 15:34:15

@Hurri kán: nemjól tudod! ha nő a gyerek, ruhát kell veni! sokat! és baszott drága... :)

Hugh Hefner 2012.11.28. 15:36:11

@Knorbi: 125Nm-ről beszélünk. Azért nem szaggatja fel az aszfaltot. Az, hogy alacsony fordulaton adja le a nyomatékát, más dolog.
Amúgy:1.4 55kw-126 Nm
1.4 74kw-126 Nm

Hurri Kán 2012.11.28. 15:36:36

@1kutya:
Nem a gyereknek kell kupét vennie, teeee. :DDD

Gyurma73 · https://plus.google.com 2012.11.28. 15:47:07

@PÖFFF!eteg gomba: én meg az 1,8 as 130 lóerős benzines mondeoról írtam ,hogy jön ide corsa?:-) :-) :-)
130 lóerős dízel helyett lett 130 lóerős bwnzines.
Nyomatéka valóbqn több a dízelnek de menet közben annyira nem venni észre mert dízelnek meg sokkal h8sszabb a váltója.
Volt nekem mindkettő ,ráadásul dízel 200kilóval nehezebb volt.

1kutya 2012.11.28. 15:49:35

@Shadowbull: nálad is előjött a csufar szindróma? buszt akarsz venni? :-DDD

@Hurri kán: de arra nem marad:)

Knorbi 2012.11.28. 15:57:59

@Hugh Hefner: Hmm érdekes adatok nekem jóval nyomatékosabbnak érződik.De Ommm megmondta a tutit a váltó volt trükkös benne.

butschq 2012.11.28. 15:58:57

Mondeoról a helybéli pap jut eszembe, akinek ilyen van, én meg egyszer a társaságában ecseteltem, hogy a gázolaj az ördög üzemanyaga :D

jarics 2012.11.28. 15:59:24

"F" betűs autót ugye...

butschq 2012.11.28. 16:01:10

@Hugh Hefner: @Knorbi: jaja, 1.4 55kW 126Nm
Ha egyedül utazol benne, szó mi szó, lehet vele haladni, ha ketten, még talán tudsz előzgetni, főleg ha csaj ül melletted. Na de ha öten...
Én csak tudom, 6 éve hajtok olyat :D

Sirius01 2012.11.28. 16:03:19

Az a vicc,hogy az utóbbi jó pár évben így globálisan nyomott autósmarketing, mennyre betalált.Itt már mindenki Le-ről ,meg nyomatékról beszél,és nem ceszi észre,hogy nem ez a lényeg.Ha egy dízel,nekem 150-ezer km után szétesik,kell a francnak.Ha kell a sebesség,meg a gyorsulás,akkor legyen hozzá,egy olyan karakterű benzinmotorom.Meg még egy észrevétel,kedves emberek. Kell a dinamikus autó ! Igen? és hová,talán ide Pestre? ,ahol nem lehet közlekedni,és már szinte mindenhol trafipax van? És milyen érdekes? Azok az emberek,akik autóbuzik,és ez a szakmájuk,egyik sem gondolkodik, ilyen autóban,és valószínűleg jókat röhög,a lúzeren,aki másnak a levetett ilyen céges szarját,magánemberként megveszi,és aztán szervizelheti látástól-mikulásig,és öntheti bele pénzt.

Broadslider 2012.11.28. 16:06:44

Már nem azért, de az nagy dolognak számít, hogy a belső térben 5 éves autó létére minden működik? Valahogy ez alap elvárás lenne. 9 éves Renault Megane-om van, ülésfűtéssel, panoráma tetővel, minden cuccal szinte, ami rendelhető volt, és 9 évesen is minden hibátlanul működik benne. Semmi beragadás, vagy mondjuk hogy az ülésfűtés felmondja a szolgálatot....15 másodperc alatt már lerohad rólam a gatya, ha bekapcsolom. Jó, egy hibája van a beltérnek, hogy amit sokszor fogdosnak (pl. váltógomb) arról lemálik a felső réteg...és egy bézs bőrbelsős beltérben nem a legszebb látvány, de majd cserélve lesz.

Knorbi 2012.11.28. 16:09:06

@butschq: De hülye vagy :)))))) szegény pap :)

Ja mi az SDi-ről beszéltünk hogy szerintem nyomatékosabb.
Erre kaptam az adatokat hogy nem az.
A megfejtés meg a váltó fokozatkiosztása,ezért érezni nyomatékosabbnak.

butschq 2012.11.28. 16:10:58

@Sirius01:
1.) Na már most szerény véleményem szerint lehet dinamikusan autózni úgy, hogy betartod a szabályokat. A dinamikus vezetés nem egyenlő a szabálytalankodással.
2.) És miért csak Pestre kellene autó? Pest egy apró kis szeglete Magyarországnak ember, kicsit nyisd nagyobbra a szemed, ha térképet nézegetsz mostanában...
3.) A mondanivalód első részével valamennyire egyetértek :)
De milyen menő már, mikor egyik haver dicsekszik a másiknak, hogy 160-nál 5 litert eszik a tdcdpdtdi :)

Knorbi 2012.11.28. 16:14:59

@Sirius01: Igen én is jobban szimpatizálok az egyszerűbb autókkal.Csakhogy olyan lassan nincs pláne ha nem kiskategória.Az én hatéves autóm ciki mert hátul tekerős az ablak és nem elektromosak a tükrök stb.
De azzal egyetértek egy autó ne essen szét 150 ezernél akár benzines akár diesel.

csufar 2012.11.28. 16:17:43

kuss legyen ott, én már rég eladtam! :) most éppen egy mazda3-ra gyúrok, amit apám most fog lecserélni. felüdülés lesz a ketteske után. :)

butschq 2012.11.28. 16:18:06

@Knorbi: Próbálkozom azt a tulajdonságot elsajátítani, hogy hamarabb gondolkodom, mint beszélek, de még lelkes kezdő vagyok :)
Jó kis szituáció volt, kínos csenddel utána :D

SDi-t nem vezettem eddig, csak ültem olyan Poloban, olyan sok élmény nem jött át a nyomatékosságról. Bár a váltó segíthet neki, én pl. a benzines Fabiaban nem tudom eldönteni, hogy hosszúak vagy rövidek a fokozatok. Valószínűleg rövidek, pályán érezhető, de 5.ben 90-nél egy előzés...
Így viszonylag elég fiatalon jutottam arra a szintre, hogy autóvásárlásnál vagy jóval erősebb autót, vagy automata váltósat fogok venni :)

csufar 2012.11.28. 16:21:24

@csufar: blöki ez neked szólt :)

vasgyuszi 2012.11.28. 16:23:05

@Gyurma73: "http://www.karosszeriajavitas.com" konkrétan te vagy, vagy csak reklámozod oket? Van pár képem, amit szakértésre küldenék. Neked?

Sirius01 2012.11.28. 16:26:13

@Broadslider: Teljesen igazad van! Tényleg az a nagy szám,hogy öt évesen még működik benne minden? ez aztán az előrelépés. Itt már kőkemény fogyasztói társadalom van. Vedd meg,használt egy kicsit,ájulj be a sok kütyütől,a gyerek nézze hátúl a DVD-t ,(addig sem kell vele beszélgetni),legyen benne nyoc pohártartó,ne hogy má,szomjan halj ,meg persze esőérzékelő,az mindenképp,egy valag 10 filléres USB ajzat,facebok elérés,na az fontos,stb. Meg legyen 1.4-es tökig felhúzva turbókkal,meg papíron létező nyomatékkal.Aztán meg ha pár évet kibír,már lehet örülni,és majd másikat venni,mert szervizelni,már nem lesz kifizetődő.Soha nem vennék magánemberként ilyen autót.

Knorbi 2012.11.28. 16:26:51

@Broadslider: Aha hát az nem olyan sok.

@butschq: Hát elhiszem :) de megérdemelte miből telik olyanra egy papnak?:)

Persze nem nagy szám az SDi de takarékos és sokat kibír.Közel 300 ezerrel adta el a haverom az Ibizát 12-13 évesen.A legnyagyobb gondja egy kuplung volt az eladás előtt kb 3 hónappal.
Az automata baromi kényelmes dolog persze hibaforrás is meg automat olajcsere meg iylenek.Én arra jutottam nem éri meg.

Broadslider 2012.11.28. 16:37:44

@Sirius01: igen, igaz teljes mértékben, mert oké, nekem is bejönnek az újfajta cuccok, amiket beleraknak az autókba, de minimum a fele tök felesleges...mert látom ha esik az eső, bekapcsolom az ablaktörlőt...igen, hátulra is a tv mondjuk tök felesleges, mert a gyerekek élvezik látni, hogy kint mi van, meg nézni, ahogy anyu vagy apu vezet...legalábbis én mindig figyeltem...a másik meg...a kocsiban való kajálás a halálom, meg belekennek vmit a kárpitba, de ez bárkire elmondható. Speciel übermódon vigyázok az autómra, mindig übertiszta belül, de sokan bele esznek-isznak-f**nak, meg ilyenek...kell a törődés :P

butschq 2012.11.28. 16:38:17

@Knorbi: finanszírozási ügyben, hát vannak anomáliák :)

Egyébként ültem már abban a Mondeoban, és elég vegyesek az érzelmeim. Abban is valami 1.8 2.0 2.2 dízel van, bár az alakításom után már nem mertem megkérdezni :)
Egyrészt jól ment, pályán csak úgy suhant, és az ülései számomra baromi kényelmesek voltak. Viszont a beltér az érdekes volt. Az alu dekor olyan karcos volt, autóban még nem láttam olyat. A mi fabiank ami egy elég puritán belsővel rendelkező autó, és nem kap kímélést, sokkal jobb állapotú, talán karc nem is található benne.
Viszont minőségre meg olyan érzés volt, mintha egyben lenne.
Egyik cimborám viszont tavaly vettek egy ugyanilyen Mondeot, valami 1.6 dízelt(?), és ami feltűnt, az a nagy kijelző az óracsoportban. Este engem zavart, lehet, hogy állítható a fényereje, de akkor nagyon fel volt csavarban abban, mert az utat alig láttam tőle.

Sirius01 2012.11.28. 16:48:31

@butschq: Dinamikusan autózni jó,de meddig, míg el nem érem az 50/km,vagy max 70/km sebességkorlátozást,? itt Pesten ez a helyzet,és vidéken is hasonló. Erre a dinamikára egy sima szívó dízel is tökéletesen jó,és sokkal tartósabb.Engem pl,már kétszer is megbüntettek,mert kemény 10-km/o-val túlléptem a megengedettet. Volt nekem is ilyen haverom,aki úgymond dicsekedett nekem."vazze,150le és 6-litert eszik.Amikor meg mentünk volna valahová,akkor meg: "Te nem mehetnénk a Te Audi 80-as kocsiddal, ? mert az enyém megint szervizben áll,ill még össze kell szednem 3 kilót,egy szar alkatrészre. Na ilyenkor halgat az 5 literes fogyasztásról,ami egyébként az én kocsimmal megegyező,csak ez 90 le,és csak 15 másodperc alatt van 100-on,nem pedig 10. Hát de tényleg?nem mindegy?

Kámasuka 2012.11.28. 16:50:56

@Knorbi: Alfa nem rossz választás.De nézd meg a régi Porschékat is hátha.....

Naná, szívesen eljátszanék Porschékkal, egy müncheni kollégának van '72es 911e. Csak ugye a beugró oda 20ezer ojró volt és ráköltött még1x annyit, igaz, most van egy 40 éves gyári szintü karcmentes Porschéje, ami befektetésnek sem utolsó.

Én ennyit nem áldozok erre sőt 8ezer euróból az Alfának meg kell állni felújítással együtt. De nem is vitrinbe szánom, használni fogom.

Gyurma73 · https://plus.google.com 2012.11.28. 16:56:47

@vasgyuszi: nem én de meg tudom mutatni az illetőnek.

glutamin 2012.11.28. 17:04:08

Pár észrevétel részemről. Én egy használt 1.8-as TDCI-t (mk4) vettem 3,5 évesen. Azóta beletoltam 41e km-t hiba nélkül. A fogyasztása nálam 6,7l fele autópályán tempomattal GPS szerinti 140, valamint BP. Sajnos jól felszerelt benzinest alig árulnak. Van 2.0 l-es, de asszem már abban is van 2 tömegű lendkerék. Az 1.8-as esetében nem tudom mennyire szükséges a nagynyomású szivattyút hajtó lánc cseréje a vezréműszíjjal együtt, mert csak a sima szíjcsere kb a 2.0-ás árában van.

400-450 Ft-os üzemanyagárnál 2-3 literes fogyasztáskülönbség nagyon sokat jelenthet. 100e km-en behozza az esetleges drágább szervizelést.

A fentiekből pedig rögtön látszik, hogy aki csak a szomszéd utcába jár kocsival, annak valóban nem éri meg ilyesmibe invesztálnia.

Sirius01 2012.11.28. 17:06:21

@Knorbi: nem tudom mi a cikibb.ha hátul nincs elektromos ablak,vagy az a tudat,hogy voltam akkora balek,hogy egy olyan autót vettem,aminek a fenntartása,és a szervizelésére aránytalanul nagy összeg megy-el, a részint magasabb és tulajdonképpen számomra kihasználatlan motorteljesítmény,vagy felesleges extrák miatt.És még valamit sokan elfelejtenek.: Azt a plusz kényelmet,amit az a mostanában rendelhető extrák nyújtanak,na annak komfortját,máshol izzadja le az ember.Egy mondjuk 1 millió ft értékű felszereltségért mennyi plusz munkaenergia van? Szerintem egy átlag embernél rengeteg,amit másra is el lehet költeni,ami a kényelmet szolgálja ebbe a vonatkozásban értve.

Gyurma73 · https://plus.google.com 2012.11.28. 17:07:23

Amúgy meg mindenkinek javaslom hogy vegyenek dízel autót hátha még jobban csökken benzin ára.:-)
Már 35 forinttal olcsóbb b2nzin mint dízel vagyis majdnem 10%.
Szóval dízel fogyasztásra még nyugodtan számoljuk rá 10%-ot.
Ja és a dízel szervízelése majdnem 2 szer annyiba kerül.
TDCI re kell drága gázolajszűrő,meg a sokkal drágább olaj.

Kámasuka 2012.11.28. 17:13:17

@Sirius01: 1 millió ft értékű felszereltségért mennyi plusz munkaenergia van? Szerintem egy átlag embernél rengeteg,amit másra is el lehet költeni,ami a kényelmet szolgálja ebbe a vonatkozásban értve.

Mindenkinek megvannak a szempontjai. Aki a autójában él/dolgozik annak nem jön rosszul a full extra. Ráadásul az a +1,2,3 milla a kütyükre már a kocsi 3 éves kora után elenyésző pluszktg, és ugye csak a használt piac pörög. Persze be kell vállalni hogy ami elromolhat az el is romlik.

Gyurma73 · https://plus.google.com 2012.11.28. 17:14:24

1,8 benzin budapesten nyáron 8,5 liter benya a 385 forintból az 3275.
7.5 literes fogyasztású TDCI gázolajköltsége 3150ft.
90km/h nál az 1,8 benzines eljár 6 literrel.

glutamin 2012.11.28. 17:15:11

Gyurma@: Valószínűleg nem autózl elegt, hogy kijöjjön a dízel előnye az alacsonyabb fogyasztásban. Lehet, hogy mau nap 10%-kal drágább a gázolaj literje, de ha 20-30%-kal kevesebb fogy belőle, akkor az még mindig lehet jó. Ez egyszerű matek. De te ezek szerint csak utólag számolgattál utána.

Felszereltség téma:
A tempomat pl jobb fogyasztást, jobb menetidőt és kevesebb büntetést hoz. Ezt is érdemes lehet beleszámolni.

glutamin 2012.11.28. 17:17:52

@Gyurma73: 90km/h-nál az 1.8 tdci eljár 4,5l-rel. Akárhogy is csűrjük csavarjiuk a témát, ha sokat mész behozza a dízel a pluszkötségeket a fogyasztáson. De ehhez esetlegesen 5-10 évig meg kell tartani az autót.

Sirius01 2012.11.28. 17:20:03

@Gyurma73: Meg van amelyikre koromszűrő. Volt ismerősöm,akit az őrületbe kergette ez az alkatrész.2-3 ezer kilométerenként vihette a szerelőhöz,mer szervizmódba tette a computer az autót.

Pepejoe 2012.11.28. 17:22:25

Na, ez az, amiből nem lehet kiindulni 100-ból 99 esetben. Meg akkor ne ugorjon be semmi költséges és gányolajosra jellemző hiba, mert romlik a megtérülési idő és belecsúszik a 20 évbe. :D

Sirius01 2012.11.28. 17:34:55

@BenFranklin: Ez pontosan így van.Az autó 2-3 éves korára,a plusz extrák,vajmi keveset nyomnak a latba,az eladásnál,és a vételnél is egyaránt , Most nem az ABS re,meg a klimára gondolok.(Azokat én is jónak tartom). hisz már jellemzően ez az a kor egy mai kocsinál,hogy inkább nyűg,mint jó.Kulcsnélküli indítás,esőérzékelő,elektromos kézifék,stb Mind felesleges kacat,ami 3 -évesen csak a problémát generálja,és tényleges használati értéke nincs.Mi jó abban ha 200-ezer egy szélvédőcsere,csak mert,egy ténylegesen soha sem használt,vagy megfelelően működni bíró szenzor van benne?

Gyurma73 · https://plus.google.com 2012.11.28. 17:35:16

@glutamin: ha azt a töblett költséget amivel egy dízel többe kerül berqkod kamatozni akkor tényleg sokat kell menni.
Az igaz hogy 3as Mondeoban alig van benzines.

Olimpisz 2012.11.28. 17:35:21

Idén vettünk 2 évesen egy ilyet kombiban, kétliteres dízelmotorral, 110e km-vel, Németországban. Azóta 30e ment bele.
A tapasztalatok teljesen ugyanazok mint a cikkben. Ha valaki csak egy megbízható és kényelmes autót szeretne, a tudásához képest jó áron, ez egy jó vétel.
Nem az az autó, amivel az ember a kivagyiságát hangsúlyozza, viszont használat szempontjából remek.
Nem egy versenyautó, de tartósan a 160-t bírja, emelkedőkön sem erőlködik, 160-ról még lehet vele emelkedőn is előzni. Persze nem úgy húz mint egy új M5-ös BMW, de az ára annak a töredéke. A tele autó a fent leírt 160-as tempónál 6,5-7 körül eszik.
Ezidáig szeretjük.

glutamin 2012.11.28. 17:36:32

Akinek nehéz a metek egy 3-5-10 éves költségbecslésre, annak általában nem az a legfőbb gondja, hogy ilyen kategóriás autókból válogasson.

Abban viszont egyetértek, hogy kezdik elérni azt a bonyolultságot ezek az autók, hogy egy bizonos életkor felett már nem éri meg őket üzemben tartani. Ezekből már biztosan nem lesznek lomizós igavonó jószágok.

glutamin 2012.11.28. 17:39:40

@Gyurma73: Nekem meg már 4-es van és abból még annyira sincs benzines. Egyébként pont egy 1.8-as benzines lehetett volna egy jó laternatíva még nekem olyan 100-130 LE körül. De sajnos csak 1.6-os meg 2.0-ások vannak, abból se sok. Az 1.6-os nagyon kevés, azzal borzasztó fogyazsztásokat csinál ez a kocsi. 2.0-ásban meg már ott a kéttömegű lendkerék. Valamint abból is alig van eladó használt.

shwarcz bácsi 2012.11.28. 17:40:48

Nem értem a listát. Van 4. 7. 8. 10. Helyezett, de hiányzik a többi... Ezt így hogy ?

glutamin 2012.11.28. 17:43:58

@shwarcz bácsi: A még hiányzó autókról is várhatóan lesz cikk.

Gyurma73 · https://plus.google.com 2012.11.28. 17:44:18

@glutamin: sajnos nincs benzines mondeo szinte pedig az 1,8asok nem rosszak.
Amúgy a benzinesek nm szokták tönkretenni a lendkereket.
Én még nem hallottam olyat aki benzineshez kért volna ,pedig már 25 éves benzinesekben is volt ilyen.

abipook 2012.11.28. 17:46:48

@Gyurma73: Úgy jön ide a Corsa, mint a benzines Mondeo. Kontextus?

Gyurma73 · https://plus.google.com 2012.11.28. 17:53:43

@PÖFFF!eteg gomba:
Nekem volt ill van 2003 as2.0 TDCI ill2007es1,8SCi
gondoltam leírom a tapasztalatokat a Mondeokról mivel ezt kérték a szerzők:-)

Kámasuka 2012.11.28. 18:03:57

Ja mekkora bunkó vk., a legfontosabbat el is felejtettem:

KÖSZÖNÖM A TOTALCAR szerzőinek:

Az 5letet, hogy a 10 legnépszerübb import-használtat letesztelik, és kommentelhető is.

Nemtom személyesen kinek az érdeme, de ez legalább 10x annyi embert érintő közszolgálati anyag, mint bármilyen újteszt. Szóval hajrá, az ilyesmivel (is) kiemelkedtek a hazai médiamasszából.

gravital 2012.11.28. 18:48:30

Nekem egy 2009 februári, 0 km-el vásárolt Titániumom van. Céges utakra használom, eddig 140.000-et tettem bele.
Eddigi problémák: NINCS!
A lenagyobb problémám, hogy időpontot hozzak össze a szervízzel a kötelezőkre...komolyan! :-)
Bocs, egy gondom volt - olyanról viszont soha ezelőtt nem hallottam: 40.000-él kirolytosodott a biztosnági öv. Csak pislogtam. De ezt cserélték garban. A sebváltó gombról már kezd kopni a gyerekpisztolylakk.
Tényleg! Nem tudtok valami emberi árban másik gombot - ami mondjuk még kibír 200.000-et?
Mert cserélni csak akkor fogom, ha megállok egy lámpánál, s kiesik alólam. Vagy ha ugyan ilyen véleményeket olvasok az utódról - mert az nagyon jól sikerült - be kell vallani.

3 gb 2012.11.28. 19:32:02

Mondeózik ön?
nem

lrs 2012.11.28. 19:39:07

Szerintem sem éri meg a dizel belőle, én is alátudom támasztani, hogy benzinessel 6,5-9 literig bőven ellehet járni,teljesen normálisan ( minimum a forgalom ritmusában ). Az átlag 7,2-7,8 között vidéki városi helyben-járós forgalomban klímával Mondeo III 1,8 125 le.
Ennek fényében szerintem nem igazán éri meg a dizel 25-30 E km/év alatt.
A komfort-elektronika tényleg tud furcsa jelenségeket produkálni, illetve még a belső műanyagok festése kopik meglehetősen igénytelenül.

Rocko- 2012.11.28. 19:42:04

@Shadowbull: vegyél TwinDoorosat, az 4/5 ajtós. :)

@1kutya: persze, ki se lehet mondani, viszed szervizbe, át kéne nézni a kás ő kes, kvás, affenében, ránéznétek a nisszánra?
:D

Typeir 2012.11.28. 20:22:01

Benzines,mellé meg egy torott benzines ugyanolyan! Ami az udvar végében elfér,aztán ha valami kell akkor átpakolgatod.Ja,hogy Budapesti vagy?Nincs garázsod,kerted?Meg kell venni,aztán sírni hogy milyen drága a fenntartása!Ja,hogy még pénzed sincs?Ne vegyél autót 1.6 felett városi ember,ha nem utazol 300 km-nél messzebbre!Ez az én véleményem,elnézést ha valakit megbántottam,én is városban lakom!

Shadowbull 2012.11.28. 22:35:16

@Broadslider: ".mert látom ha esik az eső, bekapcsolom az ablaktörlőt..."

ha latom hogy nem stimmel az elogyujtas akkor atallitom. Ha el akarom inditani a motort akkor meg bekurblizom. Flancos divatos szarok nem kellenek, mint a motorvezerles meg az onindito.

"igen, hátulra is a tv mondjuk tök felesleges, mert a gyerekek élvezik látni, hogy kint mi van, meg nézni, ahogy anyu vagy apu vezet..".

Namost neked vagy nincs gyereked es/vagy soha nem mentel vele hosszu utra. A hosszun itt most nem azt ertem, hogy elmentel Pest egyik vegebol a masikba :)

"a kocsiban való kajálás a halálom, meg belekennek vmit a kárpitba, de ez bárkire elmondható. Speciel übermódon vigyázok az autómra, mindig übertiszta belül, de sokan bele esznek-isznak-f**nak, meg ilyenek."

Bele hat. Nem szobor az hanem hasznalati targy.

Shadowbull 2012.11.28. 22:38:00

@BenFranklin: az en kollegam meg nemreg vett egy Porsche Turbot, az utolso leghuteses sorozatbol, garantalt 40e kilometerrel. Lattam az autot, hiheto a futasa.

Na annak az arabol vehetett volna egy uj 911-est :)

Shadowbull 2012.11.28. 22:39:58

@Sirius01: "Egy mondjuk 1 millió ft értékű felszereltségért mennyi plusz munkaenergia van?"

Kinek mennyi... Van aki egy honapot sem dolgozik ennyi penzert....

Shadowbull 2012.11.28. 22:41:09

@glutamin: "A tempomat pl jobb fogyasztást, jobb menetidőt és kevesebb büntetést hoz."

Fogyasztasban nem jobb, es kevesebb buntetest sem hoz, plane ha 160-ra allitod az autopalyan :)

Shadowbull 2012.11.28. 22:42:14

@Sirius01: "sak mert,egy ténylegesen soha sem használt,vagy megfelelően működni bíró szenzor van benne? "

Feletek sohasem esik az eso?

Hurri Kán 2012.11.28. 22:42:25

@Shadowbull:
Porsche 911 az léghüttéses. Pont. :)

etwas kultur muss sein 2012.11.28. 22:56:38

@glutamin: "Akinek nehéz a metek egy 3-5-10 éves költségbecslésre, annak általában nem az a legfőbb gondja, hogy ilyen kategóriás autókból válogasson."

Hááát, ez nem teljesen igaz. Közvetlen környezetemben több olyan emberről is tudok, akik kb. ebben az árkategóriában vásároltak maguknak autót (kp-re), és kizárt, hogy rendelkezik akár csak 100-as IQ-val.

rbalint88 2012.11.28. 23:35:31

@nagyiWRX: nekem v6tdi van, volt rajta himbacsere, vezérléssel-vízpumpával együtt volt 400e gyári alkatrészekkel. teszem hozzá, az autóban 220e km van óra szerint, valójában szerintem elmúlt már 300 is. a másik pedig, hogy v-motor miatt csak a gyári vezérléskészlet 120e... ezen felül volt turbócsere - még a gyári volt rajta, előírás szerint 150ezrenként cserélni kéne), ez 120e volt, felújítás új, gyári értékre belőtt geometriával együtt.
eddig 35ezret mentem az autóval, jellemzően városban, illetve pár hosszabb (6-700km) úton, egy rossz szava nem volt még, ezek is biztonsági okokból lettek cserélve, hogy ne is legyen.

@uki: akkor jövök én is így későn. s-max jobb :) de valahogy a fordok bele nem tartós. csúnyábban öregszenek, mint az én 10 éves lomom. abban csak a puhafesték kopik :)

Knorbi 2012.11.29. 07:34:19

@butschq: Igen én is ültem olyanban és a minőségi érzete nem fogott meg engem sem de biztos nem rosszabb mint a konkurensek csak talán azok jobban adják elő.
Mondjuk én a néha igénytelen részletmegoldásai miatt nem kedvelem a Fordokat bár ezek apróságok.

Knorbi 2012.11.29. 07:37:00

@BenFranklin: Hát igen azért az Alfa sem rossz.
Egy időben felénk (Kecskeméten)volt kirakva egy szép veterán Porsche.Tűrhető állapot de lehetett volna még dolgozgatni rajta.Sajnos az árára nem emlékszem pedig nem bírtam ki hogy ne nézzem meg:)
Aztán nem tudom mi lett vele mert a kereskedést felszámolták.

Knorbi 2012.11.29. 07:42:21

@Sirius01: Hát igen egyetértek.
Persze ez sokszor nem az emberek hibája mert ha kicsit nagyobb az autó akkor automatikusan tele van extrával meg felesleges elektronikával.
Pl hetes Golf ami egy kompakt de azt hiszem nincs csak elektromos kézifékkel.
ABS,légkondi,szervó nekem ez a három ami fontos.
Ha már full akkor:könyöklő,tempomat.

Globetrotter2014 2012.11.29. 08:50:53

@Broadslider: annak idején gyerekkén vévigültem vidéki utakat az ezueröcsi lehajtott könyöklőjén.

Biztonsági öv? Minek, nekem sem volt. Gyerekülés? Minek ide fejlődés, nem?

Mondok valamit, soksok éve volt egy balesetem amit ABSsel simán kikerülhettem volna.

És az elmúlt 6 évben volt 3-4 olyan szitum amiben az ESP-n múlt h nem törtem össze (tanulságos volt hogy egyik esetben egy kisebb kupac öreg autót kerültem ki a lefagyott híd közepén, amelynek sofőrjei nem kerekedtek felül a helyzeten).

Szal fejlődés jó. Pláne bitzonságban.

A luxusextrák egikét sem szeretném kihagyni a kocsimból. Talán a motoros csomagtérajtó nélkül el tudnáék lenni.

Knorbi 2012.11.29. 09:08:58

@ZF2: Persze és nem is a biztonságról van szó.
és oké nem akarsz lemondani a luxusról.
Csak ezek által olyan bonyolultak az autók hogy egy 10-12 éves luxusautó max tyúkólnak lesz jó.
Mert ha valami kicsit is fontosabb bedöglik benne ki lehet dobni mert a javításból futja másikra.

Globetrotter2014 2012.11.29. 10:40:55

@Knorbi: igen de aki új autót vesz az általában nem 12 évig használja.

A kisebbik nákunk pl 2006os, és nem a luxus estrákkal volt gond, pl ülésfűtés, légkondi rendben. Ellenben Generátor és a központi zár berhelésre szorult. Igaz a gyreekbetegségek után a úgy a harmadik évtől negyjából ok minden.

De sokat számít a szervíz. Gyanús ha pont a kötelező után valamivel kezd el rakoncátlankodni a kocsi...

Knorbi 2012.11.29. 11:15:08

@ZF2: Hát én újat vettem és szívesen használnám 12 évig is :)
Nem mondom hogy tuti hogy így lesz ha esetleg jön egy jó lehetőség nem hagyom ki de nem is akarom mindenáron cserélni.

Globetrotter2014 2012.11.29. 11:22:17

@Knorbi: mondjuk én úgy vettem a kisbbet hogy amint lehet lecserélem, aztán valahogy nálunk ragadt :)
De spec pont a kicsiben, minden egyes extrát újra rendelném.

A nagyban is inkább az zavar hogy hétköznepi bevált dolgok nem úgy működnek (tkp az esőérzékelő őrjít csak meg).

Knorbi 2012.11.29. 11:57:15

@ZF2: Azt a legtöbb autóban nemigazán találják el :)

De nekem az sem kéne.
Az álomautóm egy ABS-es,klímás,elöl elektromos ablakos,tempomatos (ennyi extra nem több)3.0 szívódízel E-Klasse merci lenne :)

butschq 2012.11.29. 11:57:57

@Shadowbull: Én gyerekként, mikor kocsival utaztunk mindig azt csináltam, hogy hátul középen ültem, és utánoztam apát. A levegőben kormányoztam, és a biztonsági öv csatlakozó alsó részével váltottam :)
Ha a szomszéd faluba mentünk, vagy ha átszeltük a fél országot, tökmindegy volt :D

Bár megfigyeltem, a mai gyerekek inkább zenét hallgatnak, meg ilyenek, szóval ez is olyan régen jobb volt dolog :D:D

@Knorbi: Ismerősöm első generációs focust vett nemrég, a móltkor nagyban ecsetelte, hogy tud a klímán meleg levegőt csinálni, mert eddig akárhogy emelte a hőfokot nem jött belőle. "Hi" állásra kell feltolni, csak akkor jön a meleg. Hát ezen röhögtem egy akkorát :)

Shadowbull 2012.11.29. 11:58:35

@Knorbi: "elöl elektromos ablakos"

Gyereked nincs, ugye.

Shadowbull 2012.11.29. 12:03:55

@butschq: ezzel szemben a mai gyerekek egy szekbe fixen beszijazva kenytelenek elviselni az utazast.

Nem egyszeru.

butschq 2012.11.29. 12:14:06

@Shadowbull: Igaz, az olyan örökmozgó dolgoknak, mint a gyerek nehezen lehet elmondani, hogy most fixen ülj x órát. Még sokszor a felnőttek is nehezen bírják.
Valamivel le kell foglalni őket, erre meg a multimédia tökéletes :)

Bár én még fiatalságom miatt messze állok az ilyen dolgoktól :)

Globetrotter2014 2012.11.29. 12:22:53

@Knorbi: a kicsiben tök jól működik. Azon extrák egyike amit sokat használok.

Ismerve a németek árpolitkáját a kívánságodat nem nehéz teljesíteni :)

Kámasuka 2012.11.29. 13:04:25

@Knorbi: A Corsámmal andalogtam 3 hete a városban(ebben 2 légzsák minden, még ABS vagy szervó sincs), és egy stoptáblánál belémjött hátulról egy 406 kombi(bizonyára ABS/ESP-s). Egy szökenőt az elektronika sem akadályoz meg abban hogy leamortizálja a szegény embör kicsi ótóját....:(

Knorbi 2012.11.29. 14:03:45

@Shadowbull: De van. De minek húzogatná az ablakot. :))) amúgy költői volt akkor úgy mondom hogy nem fizetnék érte pluszban.Ha benne van úgy fene bánja.

Ráadásul ahogy butschq írta le sem szarja mi van kint inkább zenét hallgat.

Knorbi 2012.11.29. 14:06:25

@BenFranklin: Bizony így van.
A másik véglet meg a baromállat aki a túlszigetelt autója meg a rengeteg elektronikus őrangyal miatt qrva magabiztos és állandóan száguldozik.
Aztán természetesen lesz néhány ártatlan áldozata.

Shadowbull 2012.11.29. 14:06:33

@Knorbi: az enyem kabe 3 eves koraig szorakozasbol nyomogatta a gombokat hatul, ezert volt jo hogy letilthatok voltak. Ha ott kurbli van, akkor tuti azt tekergette volna ha unatkozik.

Namost mondjuk autopalyan ez kevesbe vicces :)

kitiltott, de seráfütty 2012.11.29. 14:12:36

@Shadowbull: Nem mondod, hogy a német piacon nincs kb. 15 különféle típusú kocsi ilyen paraméterekkel? A tolatóradarból -lehet, nálad nem- egy utólagos is megtenné nálam, ha a kritériumok közt szerepelne.

Én mondjuk a bőrülés-klíma-napfénytető kombóra izgulok, de ezekben általában benne van a tempomat/xenon is, amit szintén értékelek.

Knorbi 2012.11.29. 14:16:37

@Shadowbull: Hát igen ha így nézem nem rossz hogy letiltható.
Vagy ha szófogadó a gyerek :)

kitiltott, de seráfütty 2012.11.29. 14:16:44

@kitiltott, de seráfütty: Igaz, nem pályázok sűrűn és akkor is csak olyan 300 kilométerekre, ezért a tempomat hiányát elfogadhatónak tartom. A xenonból (most jön a kőzuhatag a fejemre) a kínai is jobb, mint a halogén (elsősorban vetítőlencsés fényszórót feltételezve, a H4 utólagos szettek mind szarok és vakítanak és/vagy nem jó helyre fókuszálnak), így annak hiánya sem nélkülözhetetlen, mint elvárt alapfelszereltség.

Shadowbull 2012.11.29. 14:22:28

@kitiltott, de seráfütty: nyilvan van, csak amikor az ember beszukiti a keresest a Mondeora, akkor feltuno, hogy alig volt benzines.

Shadowbull 2012.11.29. 14:23:36

@Knorbi: jobb felni mint megijedni :)

Mondjuk ha 160-nal az autopalyan letekeri a hatso ablakot es kepencsapja a menetszel, abbol azert talan tanul :)

Globetrotter2014 2012.11.29. 14:35:25

@Shadowbull: nem kell 160, 90nel is jó kis arcüreggyulaldás jön össze. ezt egy bérautó kapcsán saját tapasztalatból mondom.

glutamin 2012.11.29. 14:37:33

Ami a jövőt illeti, sajnos a modern benzinmotorok is nagyon hasonlítanak a mostani problémás dízelekre felépítésűkben. Lásd a Ford új letieres ecoboost motorja. Közös nyomócső, turbó, kéttemegű lendkerék talán nincs. De ugyanazokata drága hibákat fogják ezek is produkálni, mint a dízelek. Úgyhogy ez sem lesz nagyon alternatíva.

Shadowbull 2012.11.29. 14:39:06

@ZF2: az asszony gyerekkoraban egyszer letekert ablakkal utazott a nyari hosegben, es a fel arca lebenult a huzatban. Jo nehany hetig kellett kezelni mire rendbejott.

Globetrotter2014 2012.11.29. 14:50:18

@Shadowbull: nálubnk annyi volt hogy a kölök pár centire letekerte. Bénulás nem volt de az infralámpának hasznát vettük egy darabig...

Persze az E ablak csak akkor hasznos ha van hozzá gyerekzár.

Knorbi 2012.11.29. 15:29:35

@ZF2: Há akkó megvan a megoldás!

Kétajtós kupé apának a gyerek valahogy ellesz hátul de sem az ajtót nem tudja kinyitni sem az ablakot tekergetni :)))

Knorbi 2012.11.29. 16:34:37

@Rocko-: Zsír :))))) elég biztonságos tuti nem piszkálja az ablakot :)
süti beállítások módosítása