HTML

TComment

A Totalcar kommentblogja, nem csak trolloknak.

Friss topikok

Belsőség

Nincs megjeleníthető elem

Jajj, de csúnya!

Nincs megjeleníthető elem

Racingdream

Nincs megjeleníthető elem

Rallyedream

Nincs megjeleníthető elem

Reklámarchivum blog

Nincs megjeleníthető elem

Robogóblog

Nincs megjeleníthető elem

A sebesség oltára

Nincs megjeleníthető elem

Címkék

02 (1) 03 (1) 05 (1) 07 (1) 08 (1) 10 (1) 10.rész (1) 100 (1) 11 (1) 111 (1) 117 (1) 12 (1) 120 (1) 121 (1) 127 (1) 1275 (1) 128 (2) 13 (1) 133 (1) 139 (1) 14 (1) 154 (1) 16 (1) 17 (1) 19 (1) 2011 (2) 2012 (10) 2013 (9) 208 (1) 22 (1) 23 (1) 24 (1) 26 (1) 27 (1) 3 (1) 3008 (1) 300 ehuf (1) 301 (2) 302 (1) 308 (1) 31 (1) 32 (1) 320d (2) 320i (1) 33 (1) 34 (1) 35 (1) 36 (1) 38 (1) 39 (1) 4 (1) 41 (1) 42 (1) 44 (1) 45 (1) 47 48 (1) 4runner (1) 4x4 (2) 50 (1) 508 (3) 51 (1) 58 (1) 7-es (1) 71 (1) 75 (1) 76 (1) 77 (1) 79 adás (1) 7 rész (1) 80 (1) 81 (1) 850 (1) 87 (1) 88 (1) 911 (3) 93 (1) 94 (1) 97 (1) 99 (1) a3 (2) a6 (3) a8 (1) abroncs (1) accord (1) adac (1) adás (4) adás-vétel (1) adás-vételi (1) adatbázis (1) adó (3) adócsaló (1) alfa (1) alfa romeo (1) alkatrészek (1) alkohol (1) állam (1) allroad (1) amarok (1) amerika (2) ampera (2) amts (1) anglia 2014 (1) angry (1) árak (1) árverezés (1) assur (2) aston (1) astra (4) ásványi (1) átírás (3) átjelentkezés (1) átverés (2) Audi (1) audi (14) autó (1) auto2 (1) autóbérlés (1) autódiagnosztika (1) autók (1) autóklub (2) autópálya (4) autópiac (1) autósiskola (2) autóvásárlás (2) autózás (2) Avant (1) avensis (1) aygo (1) az év autója (1) b125 (1) bajor porn (1) baleset (5) balesetmegelőzés (1) balesetveszély (1) bank (2) becsületsértés (1) bedőlt (1) beetle (1) behozatal (1) bejárás (1) belváros (1) bemutatás (1) benzin (6) benzinkút (1) bfr (1) bicikli (5) biciklis (1) bioetanol (1) birds (1) bíró márk (2) bírság (5) bírságok (1) biturbo (2) biznisz (1) bizományi (1) biztosítás (4) bkk (2) bkv (3) black cell (1) blog (1) blues brothers (1) bme (1) bmw (18) bogár (1) böp (1) bőr (1) boss (1) botrány (2) boxter (1) bringa (1) bruno (1) budapest (9) bullitt (1) bullshit (1) büntetés (3) bürokrárcia (1) busz (1) buzikék (1) camaro (1) can (1) capri (1) car of the year (1) cayenne (1) céda (1) ceed (2) check engine (1) chevrolet (3) cigánykerék (1) cigi (1) Címkék (1) citadella (1) citigo (1) Citroen (1) civic (1) co2 (1) comment (1) connect (1) cooper (1) corsa (1) corvette (1) coty (3) cougar (4) country (1) credo (1) critical mass (1) csalás (5) csaló (1) csapatás (1) csapda (1) csekk (3) csere (2) cserhalmi (1) csikós (2) csikós zsolt (2) csökkentés (1) csúnya (1) cx5 (1) dacia (3) daewoo (2) Daihatsu (1) deauville (1) debrecen (1) demó (1) detomaso (1) de tomaso (1) diagnosztika (4) díj (1) dízel (7) dögkeselyű (1) dokker (1) dokkolás (1) dömsödi (1) dömsödi gábor (1) drága (1) ducati (1) dudálás (1) dugattyú (1) dugó (2) dupla (1) dzsudzsák (1) e85 (1) ecoboost (1) econell (1) égésétér (1) égéstér (118) egester (5) Égéstér (5) égéstér78 (1) égő (1) eladás (2) elantra (1) elkúrtuk (1) ellenőrzés (1) első (2) első autó (1) eredetvizsga (1) esküvő (1) esztergom (1) eu (2) év autója (2) extra (2) ez kellett (1) f1 (1) fabia (1) facelift (1) fagyálló (1) fail (1) famin (1) fejegység (1) feljelentés (1) felkészítés (1) fellebezés (1) felni (2) félretankolás (1) fényszóró (1) ferenciek tere (1) férgek (1) ferrari (1) festés (1) fesztivál (1) fiat (5) fidesz (1) fiesta (2) figyelem (1) fluence (2) focus (4) fogyasztás (3) ford (16) fordulatszám (1) forgalom (1) forma-1 (1) forma 1 (2) formula (1) fotelfizikus (1) frankfurt (1) frt (1) fűtés (1) fx45 (1) gáz (1) gázolás (1) generátor (1) genf (1) geochallenge (1) ghosn (1) GLT (1) golf (4) golfos (1) gran coupé (1) gs (1) gt (1) gt86 (2) gtc (2) gts (1) gumi (1) gyalogos (5) gyarapodás (1) gyászhír (1) gyorshajtás (3) gyúrás (1) h4 (1) hajtókar (1) halott (1) hamis (2) hang (1) hangszóró (1) hangyász (1) háromkilós autó (1) használt (1) használtautó (5) hasznaltautó (1) használtteszt (1) hátsókerékhajtás (1) ház (1) hazugság (1) helló (1) heves (1) hho (2) hibák (1) hidegindítás (1) hidrogén (1) hifi (1) hirota (1) hitel (4) hitelkárosult (1) hóhelyzet (1) honda (3) horgász (1) hülye (1) hurok (1) hybrid (3) hyumdai (1) hyundai (5) i30 (1) i40 (3) ibiza (1) ideiglenes (1) igo (1) illegal (1) illeték (2) ilyen volt (1) importőr (1) india (2) induktív (1) infiniti (1) ingyen (1) insignia (3) isuzu (1) ittas (1) izé (1) izomauto (1) jaguar (1) japán (4) japánautó (2) japanese (1) javítás (2) jeep (1) jimny (1) jobbik (1) jogosítvány (1) jogszabály (1) jogtalan (1) jövő (1) jubileum (1) juke (1) juke-r (1) ka (1) kabrió (1) kamera (2) kamion (3) kamuvétel (1) kangoo (1) karbantartás (2) kárfelmérés (1) karosszéria (1) karotta (5) kathi béla (1) kátyú (4) kávé (1) kekkh (1) kérdezz felelek (1) kéregető (1) kerékpár (4) kerékpáros (1) kerékpározás (1) kerékpártartó (1) kerékpárút (1) keresés (1) kereskedő (2) kereszteződés (1) késés (1) kesjár csaba (1) kgfb (1) kia (2) kidob (1) kigurulás (1) kilenc (1) kilométeróra (1) kilométeróra-állás (1) kína (5) kínai (1) kisautó (1) kőbájker (2) ködölés (1) koenigsegg (1) koldus (1) költség (1) kombi (1) komment (2) kommentelő (1) kommentposzt (1) korando (1) korupció (1) kötelező (2) középső ujj (1) közlekedés (5) közlekedési (1) közterület (1) közvetlen befecskendezés (1) kresz (3) kretén (1) kukásautó (1) külföldi (1) kupa (1) la (2) lada (4) lámpa (2) lancia (1) laplander (1) launch (1) lebukás (1) legenda (1) legendák (1) legolvasottabb (1) legszebb (1) leno (1) leterelés (1) letol (1) levorg (1) lexus (3) lézerblokkoló (1) licit (1) linea (1) lodgy (2) logan (1) long beach (1) lop (1) lopás (3) los angeles (1) lotus (2) ls (1) luxus (1) m550d (1) m7 (1) maffia (1) magasember (1) magyar (3) mahindra (1) mak (1) malibu (1) margit utca (1) márk (1) márkaszerviz (1) matrica (2) matt (1) mazda (7) Mazda (1) megalázás (1) megane (1) megatököm (1) megunt (1) mercedes (4) méret (1) michelisz (2) micra (1) mini (4) miss sixty (1) mitsubishi (2) Mitsubishi (1) mkii (1) mobileye (1) mondeo (3) morgan (1) mosógép (1) motor (2) motordiagnosztika (1) motordoki (1) motorfék (1) motorolaj (2) motoros (1) motorozás (2) mozgáskorlátozott (1) mozgássérült (1) murano (1) mustang (2) műszaki (1) műszaki vizsga (2) násznép (1) nav (2) navigáció (3) neper (1) nepper (11) nepperűző (1) név (1) ngm (1) nismo (1) nissan (10) nkh (3) nng (1) nostalgiccar (1) nosztalgia (1) novoth (2) novoth tibi (1) novoth tibor (2) nsu (1) nyárigumi teszt (1) nyomaték (1) obb (1) obd (1) octavia (2) okmányiroda (3) okos (1) oktatás (1) olaj (2) olajcsere (1) olajnyomás (1) olcsó (2) oldtimer (1) Omega (1) omm (1) öngyilkos (1) önvezérlő (1) opc (1) opel (14) Opel (1) óratekerés (2) öreg (1) összehasonlító (1) outlander (1) ozora (1) p-rendszám (1) pályanap (3) panamera (1) panda (2) pandúr (1) pánik (1) pára (1) párátlanítás (1) parkolás (7) pba (1) perkupa (1) peugeot (10) phaeton (1) pickup (1) piros (1) plakát (1) plug-in (1) podcast (36) politikus (1) pontiac (1) porsche (7) prémium (1) prince (1) prius (4) próba (1) p rendszám (1) q3 (1) q5 (1) qashqai (1) qoros (1) quattro (1) r8 (1) rabló (1) rádió (1) rágalmazás (1) rakpart (1) rali (3) rally (1) range (1) ranger (1) red bull (1) régen (1) regisztráció (1) reklám (2) reklamáció (1) remake (1) renault (7) rendészek (1) rendőr (3) rendőrség (11) rendszám (8) rendszámkamu (1) rendszámtábla (1) repülők (1) részeg (2) részegek (1) ro80 (1) robogó (3) rollsroyce (1) róma (1) román (1) románia (1) romok (1) roncs (2) roncsok (1) ronda (1) rózsadomb (1) rs (1) RS4 (1) rs6 (1) rxh (2) s3 (1) s6 (1) s7 (1) s8 (1) s80 (1) saját (1) sajtóutak (1) samara (1) scenic (1) seat (2) sebességkorlázozás (1) sértés (1) sérült (1) sharan (1) shiro (1) shitgun (1) skoda (4) skyactive (1) smart (1) sofőrszolgálat (1) sos (1) Space (1) spacestar (1) spam (1) spórolás (1) sport (3) ssanngyong (1) st (1) steve mcqueen (1) student (1) subaru (3) sunny (1) suv (4) suzuki (7) svájc (1) sw (1) swift (5) szabálysértés (1) szállítási sérülések (1) szar (1) szemetelés (1) szenteste (1) szerelés (2) szerszám (1) szerviz (2) szervizkonyv (1) szerződés (1) szilveszter (1) szintetikus (1) szíria (1) szívócső (1) szlovák (2) szonda (1) szöveges (1) szövet (1) tábla (1) találkozó (2) talán (1) tannis (1) tannistest (1) tartós (1) taxi (2) TC-vel árkon-bokron át (1) tclotta (1) tcomment (1) tctv (1) tc flotta (1) td4 (1) tdci (1) techday (1) tehén (1) tek (2) TEK (1) tekerés (2) telefon (1) téli (1) terep (1) területi (1) tesla (1) teszt (3) thema (1) tiguan (1) tiz (1) tolvaj (1) top10 (1) törés (1) törésteszt (1) törvény (1) törvénybetartás (1) totalcar (20) totálkár (1) totem (1) tourer (1) toyota (11) toyotafest (1) toyota 2000 GT (1) trackday (3) traffic (1) traffipax (2) transit (1) troll (1) trükk (1) tsi (2) tudatlan vásárló de okos (1) túlkapás (1) tunexcom (1) tuning (2) turbó (3) tűzoltóság (1) twingo (1) ubul (1) ügyintézés (1) ügyvéd (1) újautó (2) unalmas (1) uno (1) up! (2) usa (1) út (1) útdíj (3) útlezárás (1) útszéli (1) üzemanyag (1) üzlet (1) v10 (1) v6 (1) v60 (1) v70 (1) v8 (1) vag (1) vagyonszerzés (3) vak (1) vakteszt (2) választás (1) vallomások (1) Váltók (1) vámkezelés (1) varga cigány (1) város (1) vásárlás (2) vásárló (1) verseny (2) versenyzés (1) veszély (1) vétel (2) veterán (1) vfr (1) videóteszt (1) villanyautó (1) vino (1) virago (1) visszahívás (2) visszavett (2) víz (1) vizsga (1) vizsgabiztos (2) vizsgadíj (1) volkswage (1) volkswagen (13) volvo (4) Volvo (1) vonulás (1) vredestein (1) vw (9) Wagon (1) wayteq (1) williams (1) winkler (2) wrx (1) wtcc (1) x-trail (1) x3 (1) x6 (1) xdrive (2) xedos (1) xenon (1) youngtimer (2) zafira (2) zebra (1) zöld (2) zsiguli (1) Címkefelhő

Kétezer köbcenti turbószilikon

2012.12.19. 06:08 Tcomment

Címkék: ford st focus

Remek munkát végzett az orvoscsoport, az új keblek feszesek, gömbölyűek, abszolút szimmetrikusak, mindenki megnézi őket, de messzire ordít róluk, hogy nem valódiak.

Kapcsolódó cikkünk kommentposztja.

73 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://tcomment.blog.hu/api/trackback/id/tr674972595

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Azagtoth 2012.12.19. 06:50:13

A szép orange szint sajnálom, de legalább a felnik megmaradtak. Nem lehet rossz kocsi, bár Pista eléggé fanyalog. Úgy érzem hogy a vevői elvárások miatt tele van felesleges extrákkal. Motoros űlés 3 kijelző táblafelismerő. És ezek sem a megfelelő színvonalon. Mind ki kéne dobálni. Aproppó a súlyról és a fékekről nem eset szó.

Gyurma73 · https://plus.google.com 2012.12.19. 07:00:27

Nekem tetszik a forma,,csak az nem tetszik hogy az első oldal alján ki van írva lapozzanak most jön Java ,erre sehol nem látni csehszlovák motorról semmit ,csak ez kék Focus folytatódik....

vasgyuszi 2012.12.19. 07:33:23

A gépteto nem a felnyitás megkönnyítése miatt áll el? Vagy még ott csalnak be egy kis menetszelet hutésre? Egyébként tényleg eláll, így 2012-ben. (vagy már puffos volt és így sikerült összerakni ;) apropó, a Kiával mi lett, ami Mao.-n lett "felavatva"?).

deepdiver 2012.12.19. 07:37:45

Ez az autó olyan mint a 4 évszakos gumi, nem rossz sem télen sem nyáron, de nem is az igazi semelyik évszakban.

Gomulka Béla 2012.12.19. 07:55:03

Végre valaki, akinek a második Focus jobban tetszik, mint az elso. És ez tényleg egy maszat, avval a sok éllel és csucsokkel. Minek?

victor vacendak 2012.12.19. 08:18:30

összkerék hajtással több értelme volna.

2012.12.19. 08:20:35

Kicsit leheangoló hogy a cikkben az autó ugyanabban az álló helyzetben, ugyan ott van lefotózva többször is. Azért ennél jobban is megeröltethette volna magát aki csinálta.

Plumper 2012.12.19. 08:27:25

használtan sem feltétlenül kéne, mert az ilyen sportos kocsikat általában alaposan szétrúgják a tulajdonosaik. a mai autók többsége pedig úgyis az első tulajoknak szól.

nagyonnagyon 2012.12.19. 08:30:41

A belső tér, mintha 3 kansai magnóval raknának körbe a kínairól, kilátni nem lehet, kívülről semmi egyéniség. Mi az istenért fogja valaki megvenni, a sok pacié'?
Huhh jön a karácsony má' edzek a szeretetre ;)

Schütii 2012.12.19. 08:35:33

" Már kiforgatott egyesben lőttek a jogsinak."

Jogsi már rég' nem ugrik. Ojjektív felelősség... teccikérteni?!

A mondat helyesen: Már kiforgatott egyesben megy a csekk.

Reszö 2012.12.19. 08:58:12

@Plumper: Ez nem teljesen igaz. Taláni a neten most is olyat, amire vigyázva volt. Persze nem a 3M-es árkategóriában.
Aki pedig vigyáz rá, az nem fogja árulni, mert a haverja-barátja-rokona fogja megvenni töle. Vagy el se adja a kettesét, mint ahogy én sem! :)

A cikk frankón tükrözi a valóságot, a kettes sokkal jobban hozza az élményt. Sajnálom hogy igy elqrták, én sem cserélném le erre.

ommm 2012.12.19. 09:02:18

@Azagtoth: dehogynem! Érdemes beleolvasni a képgalériába!

Palex 2012.12.19. 09:10:31

Az OPC vagy 150kg-al nehezebb ennél a vasnál.
Lehet, hogy erősebb, de olyan, mintha beülne mindig a kocsiba két átlag felnőtt. Nem az igazi.

determ 2012.12.19. 09:36:36

Nálunk ebből van a céges flotta, így van szerencsém hozzá (mármint nyilván nem ST).
Ez egy eszement mód "kínaipiacos hatású" autó és hihetetlen szűk. Nyilván a formáról nem vitatkozunk, kinek tetszik kinek nem.(szerintem nagyon randa, de ez legyen az én bajom). Őszintén szólva... elég gagyi az egész...
Kár, hogy nem én döntök a vállalati flottáról :)

Zsozé_ 2012.12.19. 09:55:36

Ez a kormány még mindig ocsmány. Meg ez a beltér... Biztos van aki ezekre izgul, de szerintem a többség ízlése egészségesebb ettől.

ommm 2012.12.19. 10:24:00

@Palex: Nem. Sokkal erősebb, sperres, keményebb autó.

2012.12.19. 10:31:50

ocsmány és gagyi, de leglább jó nagy lesz az értékvesztése is

Hurri Kán 2012.12.19. 10:40:10

Biztos jó ez az autó. Én valahogy akkor sem tudom komolyan venni. Kicsit nekem olyan, mint mikor a 18 éves lányok műkörmöt ragasztanak meg push-up melltartót vesznek, hogy most ők attól aztán igazi bombázók lesznek. Hát nem lesznek, ahhoz kell valami, ami belülről jön.

Petya1982 2012.12.19. 10:53:43

Na igen,manapság ez adja ki a globális sportos focus hatást.Nem értem,miért kell az összes piacnak megfelelni 1 modellel.Tegnap bementem a ford szalonban,ott volt a facelift fiesta...phöjj.Majdnem annyira szúrta a szemem,mint annak a japán cégnek a rolls orrú nissan micra féle förmedvénye.Erről a műszerfalról pedig rendre a 90-és évek végén gyártott "hifitornyok" jutnak eszembe...Mega bass meg 2000 watt.De,hogy zabálták a parasztok...

RRSS2 2012.12.19. 11:16:04

Akkor szerintem a cikk végén lévő szavazás mindent elárul... Aki ezt a hátsó lámpát tervezte az öt ajtós modellre, az egy nagy barom volt.
Idióta! De az semmi, aki ezt átengedte gyártásba, az még nagyobb...

RRSS2 2012.12.19. 11:26:02

Amúgy azt ugye vágjuk, hogy mibe kerül egy ST USÁba? www.ford.com/cars/focus/focusst/

RRSS2 2012.12.19. 11:27:09

Globális modell, csak az ára nem :))

Mazzzzu 2012.12.19. 11:47:45

lesz ebből egyáltalán RS? csak a képalákat volt most időm elolvasni, de úgy emlékeztem, hogy nem lesz már RS.. amúgy hátulról nekem a KIA Ceed ugrik be.. kevesebb több?

Tizenkettő 2012.12.19. 11:59:04

Ez egy bazári gagyi. Ami meg a design-t illeti már az előző fiesta is olyan volt mint egy elfuserált koreai kia.

Tizenkettő 2012.12.19. 12:11:46

Tisztán látszik, hogy ezt az autót a marketingesek találták ki nem az autóbuzik. Félre is sikerült rendesen. Ki ennek a célcsoportja? A sportos nyugdíjasok, akik már nem látják a táblákat és a felfestéseket az utakon, illetve néha kormányozni is kell már helyettük?

Hurri Kán 2012.12.19. 12:15:32

@Tizenkettő:
Érdekes kérdés, igen, egy 250 lóerős autót adni olyanok alá, akik nem ismerik fel önerőből a táblákat. :)

megint 2012.12.19. 12:28:17

Hátsó lámpa gagyi. Egyébkét még mindig a megane rs a legjobb vétel szerintem.

Rocko- 2012.12.19. 12:29:28

szóljatok ha sb kommentel.

Rocko- 2012.12.19. 12:40:40

@Shadowbull: kösz. :D
na, de komolyra fordtíva: unalmas autó, elrontva, a kommentek is unalmasak.
kb.

Shadowbull 2012.12.19. 12:44:00

@Rocko-: en nem vagyok a celcsoport, az biztos :)

Rocko- 2012.12.19. 12:45:21

@Shadowbull: relatíve mondanám hogy ez nem is probléma.
az a baj hogy szerintem nem is létezik célcsoport.

butschq 2012.12.19. 12:45:48

@Rocko-: A közlekedéses kommenteknél van pár aranyszem :)
meg szájkarate :D

Ehhez a focushoz meg annyit tudok hozzászólni, mint semmit.

Hurri Kán 2012.12.19. 12:47:00

@Shadowbull:
Akkor ki? Lehet, túl kocka vagyok ehhez, de nem tudok rájönni. Ha normál családi autó kell, mert van 1-2 gyerekem, akkor nem fogok száguldozni valószínűleg, tehát egy 100-120 lóerő körüli motor bőven elég. Ha playboy autó kell, akkor meg nem egy ilyen elölkaparós, ránézésre tucatautót veszek. Szóval nem tudom. :)

w a s d 2012.12.19. 12:47:53

Az USA- ban pl. simán lehet, hogy jól fog fogyni. Az ott még egy ideig maradó Golf 6 gti- t már sikerült is megvernie egy Car and Driver- es teszten 1 ponttal (mondjuk elég jól szoktak azért náluk szerepelni a VW- k (a nem az USA- nak lebutított, olcsó változatok inkább), BMW- k, Audi, Porsche, legalábbis a neten olvasható összehasonlítók szerint).:D

www.caranddriver.com/comparisons/2013-ford-focus-st-vs-2012-volkswagen-gti-comparison-test

1kutya 2012.12.19. 12:59:22

erre az autóra pont illik megboldogult nagyapám mondása: "Ami mindenre jó, az semmire sem jó!"

w a s d 2012.12.19. 13:16:42

Az még az érdekes, hogy ez 8,6 millió, egy 5ajtós 125i meg 8,8. A felszereltséget nem néztem, de lehet bármi a Focusban alapáron, akkor sem biztos, hogy az a jobb sportos alsó- közepes.

Schütii 2012.12.19. 13:23:22

Ez amolyan kötelező házi feladat volt a Fordnak, végül is ímmel-ámmal megoldotta, de köszönet nem sok van (lehet) benne.

Szkotti 2012.12.19. 13:29:33

Segédirányítókar (és irányítókar) a globoidcsigás, és csavarorsós kormánymű-rendszereknél van.
Amire itt teccik gondolni, az a kormányösszekötő. Nem-e?

Szkotti 2012.12.19. 13:30:14

@Rocko-: "szerintem nem is létezik célcsoport"
Majd a marketingosztály csinál.

Hurri Kán 2012.12.19. 13:31:26

@Szkotti:
Van az fogaslécesnél is.

Rocko- 2012.12.19. 13:32:00

@Szkotti: a vezetőségnek.
de ők az eladásokat IS fogják látni.

szabopsz 2012.12.19. 14:40:44

Az 1.6T 180 lóval ugyanez a bódé, én nem voltam tőle elájulva!

Jurájhíp 2012.12.19. 15:25:16

A Kia és Ford lassan összeér dizájnban. Meg sem tudom különböztetni őket amíg nem ér közelebb a kocsi és meg nem látom az emblémát. Kár.

A Focus II szerintem is karakteresebb volt, a 2,5 5 henger pedig értelmet adott a Hoth-hatch-nek. Ez meg...

Dezső bácsi 2012.12.19. 15:49:36

"Igazából nem veszik el a szerpentinen, sem a városban, néhanapján még versenypályára is ki lehet vele nézni, de ne várjunk tőle sokkal többet, mint egy erős, mezei Focustól."

Még a végén úgy lesz, hogy egy 1.4 Focus mennyivel jobb. Vályi úr szerintem ez a cikk így pontatlan és ami rosszabb félrevezető.. Másrészt a 1.5 milliós árkülönbség baráti a 180 lovas verzióhoz képest, 2-3 drágább extra ára , ember gondolkozzon!

Palex 2012.12.19. 16:23:50

@ommm: 250LE kontra 280LE nagy különbség?
Nálam mást jelent a "sokkal erősebb" kifejezés. Nem beszélve a nagy tömeg különbségről, ami ugye sokat elmaszatol a LE különbségből.
A sperr persze nagy előny, ez nem is vitás.

CerealKiller 2012.12.19. 16:54:39

Szerintem egy kicsit túlságosan le lett húzva a cikkben az autó. Eleve nem a magyar autópiac motoszkálhatott a tervezők fejébe. Tény az, hogy nem kéne bele ez a sok elektronikusan működő bisz-basz, az valóban ront a vezetésélményen.

De figyelembe kell venni, hogy alapvetően Amerika az igazi piaca, ahova meg aztán nem lehet olyan autót eladni, ami ne lenne telen minden új feature-el. Nyilván ott sem egy családapa fogja megvenni, mert ott az a közel 24000 zöldhasú, aprópénz egy ilyen autóért.

Ott megveszi magának egy fiatal és simán csapat vele, mert ÚJ AUTÓ.

Stomi 2012.12.19. 17:35:36

Nagyon lehúzták az autót. A kommentelők is. Pedig egy ilyen autónál mások a szempontok.
150 Le alatt az autó általában csak autó, ez meg játékszer. Nincs logikai magyarázat, miért jó. Kit érdekel manapság, hogy a pályán mondjuk 3 tized mp-el lassabb, mint egy "igazi" hot hatch? A vevőkört aki már ilyet tud venni, nem nagyon érdekli hiába erőlködnek a marketingesek. Szerintem azok szidják az ilyen autókat, akik nem is tudnák megvenni. Egyébként én is a 2-es St mellett voksoltam. :)

Blindmouse 2012.12.19. 17:42:29

@Stomi: Azért nem lehet logikai magyarázat arra hogy ez miért jó, mert ez valószínűleg nem az.

Legvégén ott dobtam le a láncot hogy az ülés alól egy hangszóróból jön a hang?
mi lesz a következő? lesz olyan extra is hogy PS3 lesz benne, és a szélvédőre lehet autószimulátort kivetíteni, hogy otthon a kertben is száguldozhass? :D

Ez arra jó hogy apuci megveszi a hülyegyereknek. aki majd tetőre teszi dizsi után az árokban mert meg kell mutatni a haveroknak a versenyautót... :D

Nem hiába mondom hogy az autógyártás 2000-ben végleg elhalálozott. :)

ata2k6 2012.12.19. 17:46:12

Golf mk2 GTI 16V; Peugeout 205 GTI; Fiat Uno Turbo - na ezek voltak hothachek.
Ami azutan keszult, csak szanalmas marketing probalkozas...

Opel P1 · http://www.pbcomputer.hu/ 2012.12.19. 18:44:31

Kívülről borzalom, a belseje egészen jó lett.

tom664 2012.12.19. 18:53:36

A Focus ST-t egyértelműen a Golf GTI riválisának szánták. Ehhez képest a cikkben az Astra OPC-vel és a Megane RS-sel hasonlítják össze, ami az "igazi hotheccs" kategória. (a leendő Focus RS pl ide fog tartozni, ha lesz egyáltalán)

Gondolom a cikkíró csak egészen véletlenül feledkezett meg erről...

V12 Power 2012.12.19. 19:51:48

@ommm: "az új négyhengeres egy pléhvödörbe lejátszott, szarul tömörített mp3-fájl"
Made my day ma is, köszi!!!! :-)))))))

Rodick 2012.12.19. 20:01:50

@ata2k6: Hamár a Fordnál tartunk akkor Escort Rs Turbo!!!

uarempty 2012.12.19. 22:00:09

@Rocko-: hajrá magyarok feldobná a topikot.

A cikk meg szubjektív, nem tudom miért veszi itt mindenki készpénznek és kőbevésett objektív ítéletnek pista irományát, vagy bármilyen cikket.
Van, akinek gond nélkül rengeteg élményt okozna ez az autó, van, akinek az 500 lovas m3-as is gyenge, és unalmas.Legyen az F1-es pilóta mondjuk, vagy egy veyron vagy egy 1500 lovas tunergép (mondjuk lambó,vagy gtr) tulaja.
Minden nézőpont kérdése, a külső forma pedig szintén szubjektív.Szerintem is kicsit sok rajta az ív, amire a céltalan hátsó lámpák teszik fel a "pontot".De arányaiban véve, kicsit távolról, hunyorítva ez a legsportosabb 5-ajtos hótheccs :D .3 ajtósak nem játszanak.

De objektive ennyi pénzért, szerintem inkább ízlés kérdése csak, h ki mit vesz.rs,opc,st, akármi.

uarempty 2012.12.19. 22:00:50

@Rocko-: mármint..erre ment az előző.

Rocko- 2012.12.19. 22:12:34

@uarempty: persze hogy szubjektív a cikk, milyen lenne? az objektív tényeket katalógusnak hívják.
és igen, nem kell kész ténynek venni, de egyetértünk vele.

mükkemakk 2012.12.19. 22:58:56

Az autó külseje és beltere bazári, de táblakütyü és villany- segédhátvakaró nélkül, jöhetne...4 millióért, kb ennyit ér. Az RS Turbo Escort a maga korában fényévekkel előzte műszakilag.

ommm 2012.12.19. 23:30:12

@tom664: A Golf GTI egy erősen kifutó modell, a cikkíró ezért nem is vette figyelembe, ráadásul nem csak kifutó, hanem konkrétan váltásban jött az ST után a Golf VII és gyengébb is. Így sok értelme nincs az összehasonlításnak. Majd a Golf VII GTI-vel.

visszakettopadlogaz (törölt) 2012.12.20. 03:37:41

@Gomulka Béla: jelentem ha a masodik focus az azt jelenti aminek egy csik a hatso lampaja akkor az nekem is tetszik jobban mint a masik ketto.

Ez a focus nagyon csunya, azt hittem csak itt ( USA ) ilyen a focus de sajna nem :(@RRSS2:

ha jol csalodom a focus II ben nem 5hengeres volt a motor? 2500ccm/5henger+turbo?

Amugy Pista jon bele az ujsagirasba - nem csak erre a cikkre gondolok most - valoszinu kozel van az asztala Csikoshoz :)

@RRSS2: ennyiert sokkal jobb autok vannak

visszakettopadlogaz (törölt) 2012.12.20. 03:43:28

www.scion.com/buy/compare/#compareTrimIds=34101,33431,34609&model=FR-S

a compare car nal allitsd be a focus st -t, es egymas mellett latod a Scion FR-s ( Toyota GT86 ) es a Focus adatait - es az ARAT! :))))

Szang 2012.12.20. 11:02:05

A régi ST kéne, az praktikusabb is azzal a tetőcsomagtartóval :)

http://totalcar.hu/tesztek/2012/12/19/ford_focus_st/2/#gallery_3654734|3654626

Stomi 2012.12.20. 15:36:27

@Blindmouse: "Legvégén ott dobtam le a láncot hogy az ülés alól egy hangszóróból jön a hang?"
Szerintem nincs ott hangszóró, csak csövön bevezetett hang. Régen mi volt más? Nem tettek a motortérbe annyi hangszigetelést, és így jött a hang. Most minden mást kiszűrnek, csak a szívóhang jön be. Ez meg volt a régi St-ben is. :)
És milyen jó is az.
Ahol már hangszóróból jön, az már tényleg műanyag hang.

Stomi 2012.12.20. 15:43:34

@visszakettopadlogaz:
"ha jol csalodom a focus II ben nem 5hengeres volt a motor? 2500ccm/5henger+turbo?"
Pedig a Volvo T5 mocija, soros 5 henger, 2.5l, 20 szelep, változó szelepvezérlés. A Volvo moci átprogramozásával, lendkerék könnyítéssel kicsit pörgösebbé tették.
Pont az 5 henger a csodafegyver. Spéci már-már boxer motoros hang. És az is húz bármely fordulattól. Ja, és tuningolható bármeddig hiszen nics kihegyezve gyárilag :) Az RS-ben már inkább.

GTI mk5 2012.12.20. 17:25:59

@ommm: Szerintem nem lesz a VII-es GTI sem 250 lóerős, kiindulva abból hogy az enyém 200, a VI-os 211...de érdekes lesz majd össze ereszteni őket. Egyébként egyet értek avval amit a cikkben írtál. Mondjuk én elfogult vagyok az autómmal kapcsolatban!

Pasas 2012.12.20. 21:37:21

Nem lenne rosszállású kocsi, de az a hűtőrács, nameg az a hátsó lámpa... uramisten

Blindmouse 2012.12.21. 00:40:05

@Stomi: Idézek: "De bugi, az nincs benne. Ugyanazt az egy hangot kapjuk mindig-mindenhol, ráadásul nem is a kipufogóból - hiszen azon már lassan csak vízgőz pufoghat ki -, hanem a hanggenerátor-bödönből (sound symposer), amely valahol a vezetőülés alatt mormog. "

Nos?

Stomi 2012.12.21. 20:59:28

@Blindmouse: Látom fogékony vagy a marketingre. :) A sound symposert lefordítanám neked magyarra. Műanyag cső. Ilyen van és ilyen néven a St II.-ben is. Igaz, ott van más hang is.

Vágási Matyi 2012.12.22. 17:12:01

A legjobban kinéző Focus az előző generáció 2008-ban faceliftelt változata.
Ez kevésbé tetszik, a V40 viszont nagyon.

Blindmouse 2012.12.23. 01:34:18

@Stomi: Oké, hiszek neked.
Dekadens/realista lélek vagyok technika terén.. ne egy szintetikus izétől legyen az autónak hangja... hiszem, hogy lehet egy rendszert úgy "hangolni" hogy úgy szóljon, ahogy kell. nem kell hozzá semmi ilyen marhaság.. követelmények ide vagy oda..

Mindenesetre ma is tanultam valamit. :)

tschangow 2012.12.30. 01:21:46

Totalcar-nál tényleg világvége van..
süti beállítások módosítása