HTML

TComment

A Totalcar kommentblogja, nem csak trolloknak.

Friss topikok

  • fosdapass: @Rocko-: pláne a mostból visszanézve. A xedos 6 még most is tud tetszeni a vezetőüléséből. Járt ná... (2021.02.20. 21:25) Ha újságíró, hazudik
  • dr. trafik nomac: Kicsit csoldakozom, hogy senkinek nem volt ladaja, de ert hozza. Ladanal alap, hogy telen beraksz ... (2021.01.22. 15:19) Akkor most jó a Lada fűtése vagy nem jó?
  • H_M_CS: Újra elolvastam, minden betűje jólesett. Megvan a harmadik könyv is, ezután az jön. Boldog Karácso... (2020.12.25. 20:46) A zöld Merga titka
  • fosdapass: @Rerealist: 84től voltam kisiskolás, tényleg rém sivár volt a kgst autótömeg. Nálunk minden szoci ... (2020.07.04. 17:31) Ennyit ért az AFIT profizmusa
  • Mercel: @Megszeppent kisgyerek: Teljesen igazad van, Drew Barrymore belengetésére bármit birtokolnék tut... (2020.02.05. 00:09) Nemet mondanál Steve McQueennek?

Címkék

02 (1) 03 (1) 05 (1) 07 (1) 08 (1) 10 (1) 10.rész (1) 100 (1) 11 (1) 111 (1) 117 (1) 12 (1) 120 (1) 121 (1) 127 (1) 1275 (1) 128 (2) 13 (1) 133 (1) 139 (1) 14 (1) 154 (1) 16 (1) 17 (1) 19 (1) 2011 (2) 2012 (10) 2013 (9) 208 (1) 22 (1) 23 (1) 24 (1) 26 (1) 27 (1) 3 (1) 3008 (1) 300 ehuf (1) 301 (2) 302 (1) 308 (1) 31 (1) 32 (1) 320d (2) 320i (1) 33 (1) 34 (1) 35 (1) 36 (1) 38 (1) 39 (1) 4 (1) 41 (1) 42 (1) 44 (1) 45 (1) 47 48 (1) 4runner (1) 4x4 (2) 50 (1) 508 (3) 51 (1) 58 (1) 7-es (1) 71 (1) 75 (1) 76 (1) 77 (1) 79 adás (1) 7 rész (1) 80 (1) 81 (1) 850 (1) 87 (1) 88 (1) 911 (3) 93 (1) 94 (1) 97 (1) 99 (1) a3 (2) a6 (3) a8 (1) abroncs (1) accord (1) adac (1) adás (4) adás-vétel (1) adás-vételi (1) adatbázis (1) adó (3) adócsaló (1) alfa (1) alfa romeo (1) alkatrészek (1) alkohol (1) állam (1) allroad (1) amarok (1) amerika (2) ampera (2) amts (1) anglia 2014 (1) angry (1) árak (1) árverezés (1) assur (2) aston (1) astra (4) ásványi (1) átírás (3) átjelentkezés (1) átverés (2) audi (14) Audi (1) autó (1) auto2 (1) autóbérlés (1) autódiagnosztika (1) autók (1) autóklub (2) autópálya (4) autópiac (1) autósiskola (2) autóvásárlás (2) autózás (2) Avant (1) avensis (1) aygo (1) az év autója (1) b125 (1) bajor porn (1) baleset (5) balesetmegelőzés (1) balesetveszély (1) bank (2) becsületsértés (1) bedőlt (1) beetle (1) behozatal (1) bejárás (1) belváros (1) bemutatás (1) benzin (6) benzinkút (1) bfr (1) bicikli (5) biciklis (1) bioetanol (1) birds (1) bíró márk (2) bírság (5) bírságok (1) biturbo (2) biznisz (1) bizományi (1) biztosítás (4) bkk (2) bkv (3) black cell (1) blog (1) blues brothers (1) bme (1) bmw (18) bogár (1) böp (1) bőr (1) boss (1) botrány (2) boxter (1) bringa (1) bruno (1) budapest (9) bullitt (1) bullshit (1) büntetés (3) bürokrárcia (1) busz (1) buzikék (1) camaro (1) can (1) capri (1) car of the year (1) cayenne (1) céda (1) ceed (2) check engine (1) chevrolet (3) cigánykerék (1) cigi (1) Címkék (1) citadella (1) citigo (1) Citroen (1) civic (1) co2 (1) comment (1) connect (1) cooper (1) corsa (1) corvette (1) coty (3) cougar (4) country (1) credo (1) critical mass (1) csalás (5) csaló (1) csapatás (1) csapda (1) csekk (3) csere (2) cserhalmi (1) csikós (2) csikós zsolt (2) csökkentés (1) csúnya (1) cx5 (1) dacia (3) daewoo (2) Daihatsu (1) deauville (1) debrecen (1) demó (1) detomaso (1) de tomaso (1) diagnosztika (4) díj (1) dízel (7) dögkeselyű (1) dokker (1) dokkolás (1) dömsödi (1) dömsödi gábor (1) drága (1) ducati (1) dudálás (1) dugattyú (1) dugó (2) dupla (1) dzsudzsák (1) e85 (1) ecoboost (1) econell (1) égésétér (1) Égéstér (5) égéstér (118) egester (5) égéstér78 (1) égő (1) eladás (2) elantra (1) elkúrtuk (1) ellenőrzés (1) első (2) első autó (1) eredetvizsga (1) esküvő (1) esztergom (1) eu (2) év autója (2) extra (2) ez kellett (1) f1 (1) fabia (1) facelift (1) fagyálló (1) fail (1) famin (1) fejegység (1) feljelentés (1) felkészítés (1) fellebezés (1) felni (2) félretankolás (1) fényszóró (1) ferenciek tere (1) férgek (1) ferrari (1) festés (1) fesztivál (1) fiat (5) fidesz (1) fiesta (2) figyelem (1) fluence (2) focus (4) fogyasztás (3) ford (16) fordulatszám (1) forgalom (1) forma-1 (1) forma 1 (2) formula (1) fotelfizikus (1) frankfurt (1) frt (1) fűtés (1) fx45 (1) gáz (1) gázolás (1) generátor (1) genf (1) geochallenge (1) ghosn (1) GLT (1) golf (4) golfos (1) gran coupé (1) gs (1) gt (1) gt86 (2) gtc (2) gts (1) gumi (1) gyalogos (5) gyarapodás (1) gyászhír (1) gyorshajtás (3) gyúrás (1) h4 (1) hajtókar (1) halott (1) hamis (2) hang (1) hangszóró (1) hangyász (1) háromkilós autó (1) használt (1) hasznaltautó (1) használtautó (5) használtteszt (1) hátsókerékhajtás (1) ház (1) hazugság (1) helló (1) heves (1) hho (2) hibák (1) hidegindítás (1) hidrogén (1) hifi (1) hirota (1) hitel (4) hitelkárosult (1) hóhelyzet (1) honda (3) horgász (1) hülye (1) hurok (1) hybrid (3) hyumdai (1) hyundai (5) i30 (1) i40 (3) ibiza (1) ideiglenes (1) igo (1) illegal (1) illeték (2) ilyen volt (1) importőr (1) india (2) induktív (1) infiniti (1) ingyen (1) insignia (3) isuzu (1) ittas (1) izé (1) izomauto (1) jaguar (1) japán (4) japánautó (2) japanese (1) javítás (2) jeep (1) jimny (1) jobbik (1) jogosítvány (1) jogszabály (1) jogtalan (1) jövő (1) jubileum (1) juke (1) juke-r (1) ka (1) kabrió (1) kamera (2) kamion (3) kamuvétel (1) kangoo (1) karbantartás (2) kárfelmérés (1) karosszéria (1) karotta (5) kathi béla (1) kátyú (4) kávé (1) kekkh (1) kérdezz felelek (1) kéregető (1) kerékpár (4) kerékpáros (1) kerékpározás (1) kerékpártartó (1) kerékpárút (1) keresés (1) kereskedő (2) kereszteződés (1) késés (1) kesjár csaba (1) kgfb (1) kia (2) kidob (1) kigurulás (1) kilenc (1) kilométeróra (1) kilométeróra-állás (1) kína (5) kínai (1) kisautó (1) kőbájker (2) ködölés (1) koenigsegg (1) koldus (1) költség (1) kombi (1) komment (2) kommentelő (1) kommentposzt (1) korando (1) korupció (1) kötelező (2) középső ujj (1) közlekedés (5) közlekedési (1) közterület (1) közvetlen befecskendezés (1) kresz (3) kretén (1) kukásautó (1) külföldi (1) kupa (1) la (2) lada (4) lámpa (2) lancia (1) laplander (1) launch (1) lebukás (1) legenda (1) legendák (1) legolvasottabb (1) legszebb (1) leno (1) leterelés (1) letol (1) levorg (1) lexus (3) lézerblokkoló (1) licit (1) linea (1) lodgy (2) logan (1) long beach (1) lop (1) lopás (3) los angeles (1) lotus (2) ls (1) luxus (1) m550d (1) m7 (1) maffia (1) magasember (1) magyar (3) mahindra (1) mak (1) malibu (1) margit utca (1) márk (1) márkaszerviz (1) matrica (2) matt (1) mazda (7) Mazda (1) megalázás (1) megane (1) megatököm (1) megunt (1) mercedes (4) méret (1) michelisz (2) micra (1) mini (4) miss sixty (1) Mitsubishi (1) mitsubishi (2) mkii (1) mobileye (1) mondeo (3) morgan (1) mosógép (1) motor (2) motordiagnosztika (1) motordoki (1) motorfék (1) motorolaj (2) motoros (1) motorozás (2) mozgáskorlátozott (1) mozgássérült (1) murano (1) mustang (2) műszaki (1) műszaki vizsga (2) násznép (1) nav (2) navigáció (3) neper (1) nepper (11) nepperűző (1) név (1) ngm (1) nismo (1) nissan (10) nkh (3) nng (1) nostalgiccar (1) nosztalgia (1) novoth (2) novoth tibi (1) novoth tibor (2) nsu (1) nyárigumi teszt (1) nyomaték (1) obb (1) obd (1) octavia (2) okmányiroda (3) okos (1) oktatás (1) olaj (2) olajcsere (1) olajnyomás (1) olcsó (2) oldtimer (1) Omega (1) omm (1) öngyilkos (1) önvezérlő (1) opc (1) Opel (1) opel (14) óratekerés (2) öreg (1) összehasonlító (1) outlander (1) ozora (1) p-rendszám (1) pályanap (3) panamera (1) panda (2) pandúr (1) pánik (1) pára (1) párátlanítás (1) parkolás (7) pba (1) perkupa (1) peugeot (10) phaeton (1) pickup (1) piros (1) plakát (1) plug-in (1) podcast (36) politikus (1) pontiac (1) porsche (7) prémium (1) prince (1) prius (4) próba (1) p rendszám (1) q3 (1) q5 (1) qashqai (1) qoros (1) quattro (1) r8 (1) rabló (1) rádió (1) rágalmazás (1) rakpart (1) rali (3) rally (1) range (1) ranger (1) red bull (1) régen (1) regisztráció (1) reklám (2) reklamáció (1) remake (1) renault (7) rendészek (1) rendőr (3) rendőrség (11) rendszám (8) rendszámkamu (1) rendszámtábla (1) repülők (1) részeg (2) részegek (1) ro80 (1) robogó (3) rollsroyce (1) róma (1) román (1) románia (1) romok (1) roncs (2) roncsok (1) ronda (1) rózsadomb (1) rs (1) RS4 (1) rs6 (1) rxh (2) s3 (1) s6 (1) s7 (1) s8 (1) s80 (1) saját (1) sajtóutak (1) samara (1) scenic (1) seat (2) sebességkorlázozás (1) sértés (1) sérült (1) sharan (1) shiro (1) shitgun (1) skoda (4) skyactive (1) smart (1) sofőrszolgálat (1) sos (1) Space (1) spacestar (1) spam (1) spórolás (1) sport (3) ssanngyong (1) st (1) steve mcqueen (1) student (1) subaru (3) sunny (1) suv (4) suzuki (7) svájc (1) sw (1) swift (5) szabálysértés (1) szállítási sérülések (1) szar (1) szemetelés (1) szenteste (1) szerelés (2) szerszám (1) szerviz (2) szervizkonyv (1) szerződés (1) szilveszter (1) szintetikus (1) szíria (1) szívócső (1) szlovák (2) szonda (1) szöveges (1) szövet (1) tábla (1) találkozó (2) talán (1) tannis (1) tannistest (1) tartós (1) taxi (2) TC-vel árkon-bokron át (1) tclotta (1) tcomment (1) tctv (1) tc flotta (1) td4 (1) tdci (1) techday (1) tehén (1) TEK (1) tek (2) tekerés (2) telefon (1) téli (1) terep (1) területi (1) tesla (1) teszt (3) thema (1) tiguan (1) tiz (1) tolvaj (1) top10 (1) törés (1) törésteszt (1) törvény (1) törvénybetartás (1) totalcar (20) totálkár (1) totem (1) tourer (1) toyota (11) toyotafest (1) toyota 2000 GT (1) trackday (3) traffic (1) traffipax (2) transit (1) troll (1) trükk (1) tsi (2) tudatlan vásárló de okos (1) túlkapás (1) tunexcom (1) tuning (2) turbó (3) tűzoltóság (1) twingo (1) ubul (1) ügyintézés (1) ügyvéd (1) újautó (2) unalmas (1) uno (1) up! (2) usa (1) út (1) útdíj (3) útlezárás (1) útszéli (1) üzemanyag (1) üzlet (1) v10 (1) v6 (1) v60 (1) v70 (1) v8 (1) vag (1) vagyonszerzés (3) vak (1) vakteszt (2) választás (1) vallomások (1) Váltók (1) vámkezelés (1) varga cigány (1) város (1) vásárlás (2) vásárló (1) verseny (2) versenyzés (1) veszély (1) vétel (2) veterán (1) vfr (1) videóteszt (1) villanyautó (1) vino (1) virago (1) visszahívás (2) visszavett (2) víz (1) vizsga (1) vizsgabiztos (2) vizsgadíj (1) volkswage (1) volkswagen (13) Volvo (1) volvo (4) vonulás (1) vredestein (1) vw (9) Wagon (1) wayteq (1) williams (1) winkler (2) wrx (1) wtcc (1) x-trail (1) x3 (1) x6 (1) xdrive (2) xedos (1) xenon (1) youngtimer (2) zafira (2) zebra (1) zöld (2) zsiguli (1) Címkefelhő

Így vettünk kisautót

2013.09.30. 06:24 Tcomment

Címkék: vétel kisautó

Ismét nyakig elmerültünk a posványban, kis fogyasztású, városi autót vettünk. Soha többet.

Kapcsolódó cikkünk kommentposztja.

269 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://tcomment.blog.hu/api/trackback/id/tr975540614

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Csalfa Romeo 2013.09.30. 15:17:59

@yard: Lehet, hogy az Alto nem elég cuki, hiszen ez is szempont volt:) Amúgy ha ezt mondjuk, hogy Suzuki, burkoltan benne van mindig a Swift, csak nem tesszük hozzá, pedig hány egyéb típusa is van ennek a márkának - csak nem mi gyártottuk őket. Ebben az esetben pedig tulajdonképpen a jó öreg Maruti utódjáról van szó, amiből még mindig jócskán látni az utakon.

Csalfa Romeo 2013.09.30. 15:23:18

@BenFranklin: "Buta-béna kormányzás, pocsék váltó" - benne van a cikkben, Pista nem tartja jó autónak, ezért esett ki.

Lomha 8V 2013.09.30. 15:38:25

@Hurri Kán: Hát hallod, én 1000km-t egy seggel mindennel kihagynék. Nem tudom, Te mekkora vagy, de az én seggemet sok súly nyomja. :D

Hurri Kán 2013.09.30. 15:42:47

@Lomha 8V:
Az egy seggel alatt egy megállás értendő :) Én megálltam szűk 90 kilónál. Ugyanekkora távolság nagyobb, kényelmes autóval sose okozott gondot.

Gomulka Béla 2013.09.30. 15:43:31

@yard: Na jó, de csajos? Vagy bulis? Vagy mi is a marketing-szó, szóval kifejezi a tulajdonos egyéniségét? Vagy a tulajdonos ezek után is kénytelen lesz szóban és megnyilvánulásaiban elvégezni az egyéniség-kifejezés nehéz feladatát? Hát hol élu"nk, a ko"zépkorban? (Tudom, olyan van hogy tetszik vagy nem tetszik - de akkor hívjuk is úgy.)

@Csalfa Romeo: Tényleg annyira rossz? Mi az, hogy buta-béna kormányzás? (Csak, ha úgy alakulna hogy vennék egyet, hogy még ido"ben megtudjam. Komoly.)

Schütii 2013.09.30. 15:46:01

@ommm: Honnan tudtátok hogy Rékában lesz sztori? Apropó, mi benne a sztori?

1kutya 2013.09.30. 15:50:28

@protézisesh: erre én azt szoktam mondani: "Mint egy uradalmi ganédomb!" :)
én anno egyszer majdnem kiraktam az asszonyt a kietlenben, mikor egy banán elfogyasztása után - nem! nem majom!:) - laza mozdulattal a háta mögé dobta a héjat! azóta csak a az ajtózsebek/pohártartók/egyéb rekeszek vannak tele szeméttel, amit úgy 2-3 hetente a 220literes kuka segítségével eltávolítok :-DDD

Lomha 8V 2013.09.30. 15:53:34

@Hurri Kán: Értem. Hát a Hyundai Atos-ról nem tudok nyilatkozni, de a Starlet, az nagyon kényelmes volt. Nem is volt olyan kicsi belül, amilyennek kívülről tűnt és nagyon kényelmes székei voltak. A kuplung hidraulikus, a váltó pontos és nagyon könnyű, a kormány könnyebb mint némelyik szervós autóban. Ezeket csak azért írom le, mert szerintem fontos dolgok a "fárasztó vezetés" szempontjából. Amúgy ez egy Starlet P7 volt.

Ui: Nocsak, most nézem, hogy árulják. Pontosan ez volt az:

www.hasznaltauto.hu/auto/toyota/starlet/toyota_starlet_1.0_dx-7271876

Hurri Kán 2013.09.30. 15:55:51

@1kutya:
Bezzeg ha a konyhában elöl hagysz egy elmosatlan poharat, vagy marad egy ujjlenyomat a konyhapulton, menten a hajad le van ordintva :D

Csalfa Romeo 2013.09.30. 15:57:16

@Gomulka Béla: Nem problémás kiskocsi amúgy, vegyél nyugodtan, ha ilyen irányú terveid vannak, csak minden másban elég gyenge, de az F Astra is ilyen. Egy korábbi Totalcaros cikket hadd idézzek:"Újkori silányságát sokáig meg tudja őrizni." Nekünk van a családban F Astra 1.7 D, komolyabb bajok nélkül megy, de a váltója tényleg egy katasztrófa. Könnyű vele melléváltani, akadós, lötyögős - nem vezettem még 206-os Peugeot-ot, na az lehet, hogy túltesz rajta. Alapjában viszont megbízható szerkentyű, nyilván a Corsa is az lehet.

Hurri Kán 2013.09.30. 15:59:10

@Lomha 8V:
A kényelmes autóról nekem mások elképzeléseim :)
Ezek teljesen jók elmenni A-ból B-be, rendszeresen max. 1-200 kilométerre, annál hosszabb távokat gyakran nem vállalnék be egy ilyennel/ekkorával. Tök mindegy, milyen kisautó, 110-120 felett mindnek ordít a motorja és mászkál a pályán.

Gomulka Béla 2013.09.30. 16:30:03

@Csalfa Romeo: 'stenigazából egy bakancsmikrát szeretnék a bakancsmikra után, ameddig csak lehet. De szegény ember vízzel fo"z, és ha pont egy Corsa szalad elém amikor keresgélek, olyan amiro"l kinéz hogy el fog vinni egy darabig, akkor attól sem fordulok el. Ha választhatok, akkor persze a Micra. Spártai az is, de hát én is spártai vagyok. (Minden spártai hazudik.) Spártáról jut eszembe, illetve eszemben van reggel óta, az olasz ko"zlekedés. Arra vonatkozólag kerestem információt a neten, hogy az olasz ko"rforgalmakban hogyan kell indekszelni. Hogy odahaza hogyan, azt már tudom (máshogyan mint itt). Eddig semmit nem találtam (segítség!), de egy aranyko"pést már igen. Az olaszok úgy próbálják megelo"zni az autózásból eredo", rájuk leselkedo" veszélyeket, hogy a leheto" legkevesebb ido" alatt próbálnak eljutni A-ból B-be. Jó.

randomuser1 2013.09.30. 16:42:47

négykilóból patent bringát
autót, hát nemtom, biztos lehet azt is.

Naezatutti?! 2013.09.30. 16:52:02

A gond az, hogy mindenki hibátlan autót akar (5-10-15-20) évesen. Pedig a kor előrehaladtával más és más elvárásokkal kellene nekifutni. Pl. mi már egy ideje hirdetjük szüleim F Astra-ját, talán nem is túlárazva, de semmi. Nyugdíjba mentek, vettek egy új autót, ez már nincs használva. Most áll pár hónapja. Állandóan szervizeltették (volt, hogy a szerelő hajtotta már el hogy az amit hall az nem baj, akkor jöjjön vissza ha nem hallja). Iszonyatos (piaci értékhez képest) pénzeket költöttek az autóra. Hiába patent az autó, ha van olcsóbb, akkor az kell inkább az autót keresőknek.
Szóval én úgy vélem, inkább a reális rálátás hiányzik az emberek egy jó részéből, vagy látja a valós helyzetet, de ő inkább kerget olyan álmokat amelyek nem léteznek (és ez nem csak az autóvásárlási szokásaikra igaz)...

zselatnye 2013.09.30. 16:54:31

Nem értem. Szerintem ha 400-ért nem kapsz normálisat, akkor abba kell belegondolni, hogy a piac feljebb árazta a típust. És nem azt kell mondani, hogy ezt add 200-ért, hanem, hogy, "oké, akkor 600-at kell ráköltenem..."
A másik, hogy nem kéne egy 117 ezret futott autóra azt mondani, hogy nyilván több van benne. Mert nem hiszem, hogy van a konkrét típushoz viszonyítási alap, lehet, hogy ez a twingo ilyen 117e km-rel. Nekem sosem jutna eszembe tekerni az órán és remélem sokan vannak még így. Ezzel a tekerős kijelentéssel a "hülye" magyarokat szidod, hogy mind ilyen tróger fasz... :(
Ha négyszáz ezrem lenne autóra, nem vennék autót. Semmilyet... Rossz lenne belegondolni, hogy egy év alatt, a fenntartására a dupláját költöm...
Ennyiért biciklit veszek és fenntartom évi 50-ért és kész! :)

Lomha 8V 2013.09.30. 17:00:51

@Hurri Kán: 110? Ne őröljé' meg, egyszer mentem annyival, azt le is fényképeztem, hogy később is tudjam, nem csak álmodtam! :D

Csalfa Romeo 2013.09.30. 17:01:52

@Gomulka Béla: A Micra után a Corsa minden téren hatalmas visszalépés lenne. Szerintem maradj a jó öreg japánoknál, esetleg nézegesd a Hyundai-okat meg a Kiákat is. Azt én is hallottam, hogy az olasz közlekedést más szóval KÁOSZ-nak is lehet nevezni.

dansun 2013.09.30. 17:04:39

@thevoyager:
...ismerős a helyzet, néha egy autóbuzi is inkább a nőnek enged dönteni. :)
...példának, én pár napig használtam egy céges, de benzines Avensis-t, ami épp eladó volt, viszont eszembe se jutott volna megvenni. Erre a kiscsaj beült és azt mondta nekem: ez tetszik, vegyük meg! És ennyi, pedig én Mazda 6-ot akartam. :(
...amúgy a Fabia, egy méltatlanul alulértékelt kocsi, de így legalább jobb vétel, mint egy túlárazott Yaris. Mondjuk, hogy mi szép az tényleg relatív, nekem pl. egy citromsárga Mitsubishi Minica Toppo tetszett meg, amit Angliában láttam. Kicsit ortopéd, de szerelem volt első látásra. :)

deepdiver 2013.09.30. 17:11:19

Persze hogy vannak olyan Renaultok amik jók, csak %-osan sokkal kevesebb, mint egy Toyota, vagy Mazda.

Gomulka Béla 2013.09.30. 17:52:22

@Csalfa Romeo: Ko"sz. Nekem német autóból meg csak VW-hoz volt szerencsém (meg Trabanthoz és Wartburghoz), de a VW sokkal nagyobb volt, így nem o"sszehasonlítási alap. Végeredményben véve a ráko"ltheto" o"sszeg szab határt a válogatósdinak.* Meg a motor nagysága: itt radikálisam emelkedik az adó o"sszege a motor nagysagának no"vekedésével. A kilencszázas Seicento adója két harmada az ezeregyszáz-valahányasénak. És az adó nem kevés: annyi pénzért, amennyit a Micráért fizettem négy
éve, most négy évi adót tudnék rá kifizetni.

*Meg persze az, hogy kifejezze az egyéniségemet.

malenykij polgar · http://mbybk.blog.hu 2013.09.30. 18:42:04

Tuggya franc, négyszázért inkább robogót vennék.

Kámasuka 2013.09.30. 18:59:06

@Csalfa Romeo: Azt nem tudtam, hogy a vezetési élmény is szempont...:) Viszont megbízható és sok van belőle, olcsó és csajos, legalábbis vmi jó színben.
De Twingot meg én nem vezettem, abban sukár lenne a kormány és precíz a váltó? Na ne mán.

dansun 2013.09.30. 19:20:43

@Naezatutti?!:
...de, biztos túláraztad! :) Hisz igazából ingyen kellett volna adnod, sőt az átírást is fizethetnéd hálából, hogy megszabadítanak az öreg F Astrától. Komolyan, nekem röhögnöm kellett amikor a friss műszakis autót a külföldi, lejárt okmányú romokkal egy árban hirdettem meg, mégis azzal indítottak a vevők a telefonban, hogy mennyit vagyok hajlandó engedni. Érted, a kocsiról még nem is kérdezett semmit, nonszensz.

Kámasuka 2013.09.30. 19:27:44

@Gomulka Béla: Én kifogtam egy teljesen problémamentes B Corsát 4 éve járok vele csak a rövid útjaimon(második autó). A rozsdára kell figyelni, lehetőleg az utolsó, 98-99es évjáratból(G Astra kormánnyal) vegyél 1.0ás háromhengerest vagy 1.2es négyhengerest, esetleg 1.5 dízelt. A váltóval én sosem váltok félre, bár nem egy élmény, ahogy a kormányzás se. De viszonylag tágas, keveset fogyaszt és nem romlik el(de ha mégis gombokért van alkatrész).

tlacka 2013.09.30. 19:30:10

Beállok a sorba.:) A Swift, Corolla párost kár volt kihagyni. A Swift is van olyan biztonságos, mint egy '90-es évek elejéről származó Renault.
A Corolla főleg.
Csodálkozom, hogy az A-osztály nem került fel a listára. Mondjuk az ára... De az pont megfelel a fiatal lányok kritériumainak. Legyen az autó semmilyen. :)
Nem nagyon ismerem a Twingot. Ismerősnek volt. Mindhárman 180 felett voltak és elfértek benne. Túrázni nem kellett vele, de jó volt.
De első autónak jó lesz. Sok jó élményt kívánok vele!

zeddez 2013.09.30. 19:41:37

ilyen autóknál nem ezt kell csinálni
veszel egy jó kasznisat, aminek szét van mindene, futómű-fék gatya,és műszaki előtt áll

erre tulaj nem akr költeni, mert műszaki is fék-futómű is jááááj, inkább odaadja baromi olcsón
azt megveszed, nyilván jó olcsóért, mert jajdeszar, aztán ezeket kicserléled benne vatta újra

akkor, van egy műszakilag vadiúj autód

ez a veszek egy jónak kinéző használtat dolog, amire egyből nem kell költeni annyit, csak másfél-két év múlva, az többe kerül
eleve többért veszed meg azt, és másfél-két év múlva ugyanúgy beleöntöd azt a pluszt, amit az olcsóbb-rosszba is bele kellett amúgy, hogy jó legyen, de azt annyival kevesebbért vetted eleve

novothauto · http://novothauto.hu 2013.09.30. 19:46:35

Baszki. Ez a "mi, há' hogy, há' nekem nincs ilyen ótóm pedig most is itt iszom a söröm a gép előtt"
egy kicsit sok volt.

cenzuratroll bosszanto 2013.09.30. 19:47:16

@butschq:

Velem lehet a gond, de általában elolvasom a teljes hozzászólást. Próbáld meg te is, de ha az első mondatnál már elakadsz, akkor ne velem pörölj.

"Egyébként sose értettem, hogy szlovákiában honnét jött ez a kifelyezés a könnyűfém felnire."

Így már rémlik?

cenzuratroll bosszanto 2013.09.30. 19:51:25

@idiesel:

Nézz körül az utakon. Melyikből látsz többet? Suzukiból, vagy a totalosok által istencsászárnak kikiáltott hasonló korú Golfokból, vagy egyéb általuk annyira felmagasztalt hasonló kategóriájú autóból.

1kutya 2013.09.30. 20:06:07

@Hurri Kán: nincs! ott is én takarítok :(

@zeddez: csatlakozom (aztán lehet csalatkozom:)

1kutya 2013.09.30. 20:09:22

egyébként ezt írtam Pistának az előző Tcommentbe (csak nem olvasta:)

"twingo nagyon jó! asszony kihúzott vele vagy 8 évet, kolleganő azóta még vagy négyet és az égadta világon semmi baja. ami a különlegessége, hogy a két első ülésen olyan hely van, mint egy 2 kategóriával nagyobb kocsiban.
no meg könnyű a hátulja és télen, hóban olyat lehet vele csapatni, mint egy hátsókerekes autóval :)
majd próbáld ki Pista! ;)))"

csiky944 2013.09.30. 20:15:22

@cenzuratroll bosszanto: 100milliárd légy nem tévedhet,egyen mindenki tehénszart...

tailor13 2013.09.30. 20:32:31

Ezt úgy bírom. Nem ért a nép az autóhoz, ha az elejét felismeri, már jó pont, pénze nincs, de autó az kell, legyen új, legyen klímás, villanyablakos, cuki, menjen ingyen, és ne romoljon el soha.

Ha 400-am van autóra, és nem értek hozzá, az utolsó dolog, hogy "cuki" legyen. Legyen megbízható, mert ha láma vagyok hozzá, azzal legalább nem maradok az út szélén, műszakin meg majd szólnak, ha valami nem jó, meg is csináltatni egyből. Legyen olcsó a fenntartása, mert ha instant 400-am van autóra, nem lesz később sem havi 150-em javításra, karbantartásra.

400-ért lehet ilyet kapni, akár klímával, villanyablakkal is, vállalható állapotban, csak akkor félre kell azt tenni, hogy "ennek nem tetszik a színe", meg hogy "ennek nem szép a hátsó lámpája".

Ennyi pénzért én ilyen körülmények között garantáltan 1.3 8V Stiftet vettem volna, ha hely kell a haveroknak, akkor Sedant, a 3000 Ft-os, minden bokorban kapható fékbetétet nehéz überelni.

Az meg az én egyéni hülyeségem, hogy 33 éves diesel autóval járok, mert a big block stift LPG-vel nekem túl megbízható :D

Hurri Kán 2013.09.30. 20:35:45

@tailor13:
Igen, csak te nem próbálsz mindenkit meggyőzni, hogy a te autód az über-legfaszább és a létező egyetemes legjobb választás, merhogy mindenhová elvisz, és ugye minek jobb :D

Suttora 2013.09.30. 20:44:47

@Csalfa Romeo: Cseréljél ebből kettőt és ha az lötyögést nem is, a melléváltást elfelejtheted :)

cromax.hu/index.php?page=shop.product_details&category_id=&flypage=shop.flypage&product_id=144358&option=com_virtuemart&Itemid=26&kereso_modell=0&kereso_marka=---

A motortérben találod, ott ahol az utastér felől jövő váltórudazat csatlakozik a váltóhoz

tailor13 2013.09.30. 20:49:54

@Hurri Kán: Hol olvastál a kommentemben meggyőzést, vagy hogy az én autóm a legjobb?

Elmondtam, hogy abban az esetben én hogy cselekednék, hátha esetleg valaki elgondolkodik rajta, ne adj'Isten hasznára lesz.

Az én autóm egy öreg rom, sokat fogyaszt, lakatolni kell, stb, mégis szeretem, mert mindig mindenhova elvisz, kényelmes, tágas. Hogy van-e ennél olcsóbban működő autó? Persze hogy van? Hogy van-e komfortosabb? Naná, se villanyablak, se klíma, se navi, se légzsák.

De én meg tudom különböztetni a kormánykereket a porlasztócsúcstól. Ez a cikk nem a hozzám hasonló idiótákról szól. :)

Hurri Kán 2013.09.30. 20:51:03

@tailor13:
Pont ezt mondom, hogy te nem, átlag Suzukis népítélő, meg kommentelő győzköd erről mindenkit :)

zeddez 2013.09.30. 20:51:31

@tailor13: ja de az a 3000ft-s fekbetet az "olyan" is kb

amugy a Swift egyátalán nem olcsó autó, 1.5x annyiba kerül, mint egy korabeli Corsa vagy Punto vagy Saxo, alkatrész sem olcsó hozzá, és ugyanúgy kell ahhoz is fékbetét lengéscsillpító, szilent, gömbfej, akármi

és ha megnézed a belterüket, a Swift-é messze a legprolibb

sőt, egy átlagos Swift árán egy szintén átlagos Bravo-t is vehetsz pl, és a kettő közt ég és föld a diffi

lcka 2013.09.30. 20:53:38

szerintem kar a szart pofozgatni, minden a szerencsen mulik.

persze lehet azt hinni kulonbozo korulmenyek hatasara hogy valami biztos vetel, de annak megvalosulasa tovabbra is csak es kizarolag a szerencsenek koszonheto

a mostani autom pl a kutyanak sem kellett, de ereztem :-D hogy ez jo lesz nekem, mentem is erte tulkepp lutrira egy ezrest, de bevalt a dolog, koszonjuk jol vagyunk (mas is megerositette a vetel helyesseget amugy)

elotte meg voltak akkora, biztosnak tuno foshengereim hogy oromomben sirtam mikor elmentek, persze bukoval...

Kámasuka 2013.09.30. 20:55:23

@Hurri Kán: Mirőlbeszélsz Suzuki a legjobb!

Kolléga 2 hónapos Swift Sportjával(ami egy qrvajó szupersport autó) most aláztunk egy Corvette-t a Nagykörúton. 60ig jók is voltunk alázás stb, valószínü akkor vette észre a fazon hogy itt versenyvan meg minden. A végét nem is mesélem el inkább. Dik.

Kámasuka 2013.09.30. 20:58:37

@zeddez:'átlagos Swift árán egy szintén átlagos Bravo-t is vehetsz'

- Naná, de miért tennéd?..:D

- Bocs szeretem a Fiatokat(Punto, Bravo) de 12+évesen nenyúljhozzá kategória. A Swift teljesen más azt olyan is megveheti aki nem akarja összeolajozni a kezét.

tailor13 2013.09.30. 21:05:58

@zeddez: Nyilván. Aki viszont nem tudja, hogy kell az ablakmosót betölteni, nyilván minden kanyar előtt jobb féktávot vesz, mint Michelisz, hogy ez annyira számítson. :)

Nyilván nem olcsó, mindenki tudja, hogy nem rossz konstrukció (ennek is vannak bajai, mint minden másnak), és ezért van ára.

Senki nem mondta, hogy ezek nem mennek tönkre, ez valami elfuserált téveszme a nép körében. A miénkben (big block Sedan) most van például a 3. kuplungfőhenger, mióta nálunk van (az első szétfagyott a minusz huszonsokban, a második meg gyári hibás darab volt, garanciában cserélték).

100 ezer alatt most van benne a 3. garnitúra első fékbetét, ami vagy 6 rugó volt nagy kedvezménnyel, mert ennek más a féke, mint a kisebb blokkal szerelteknek. Kellett rajta kipufogót is csinálni, egy-két szilentet is cserélni, vezérlés csere is volt már, mióta nálunk van, volt, hogy elengedett fékmunkahengerben karmantyú, mert az ilyen egy autónál előfordul. Ettől még jó autó, mert ha tekerem a kulcsot, beindul, nem riogat mindenféle random okkult hibával mint bizonyos más típusok, elég könnyű, jól megy, nem is eszik sokat arányaiban.

Személyes véleményem, hogy a Swift beltere élhető, nyilván vannak olyanok, akiknek nem tetszik, nem vagyunk egyformák. Az ülés se kényelmes mindenkinek egyformán, én speciel napokig képes vagyok benne ülni mindenféle fájdalom és hasonlók nélkül.

Valószínű, hogy rosszul vagyok összerakva, de sose adnám oda egy Bravoért, Corsaért.

Valóban, a miénk egy megkímélt, kb ismert előéletű darab volt, amikor megvettük, azóta is rendszeres karbantartást kap, ennek folyománya, hogy az autó egyben van, működik, és lényegesen jobb állapotú, mint a használtpiacon lévő azonos típusú darabok jelentős része.

Egy F Astrának bizonyára strapabíróbb a futóműve, egy W126 Merciben több a hely, a Lupo TDi 3L meg esélyesen kevesebbet fogyaszt, a Lexusok meg talán ritkábban hullanak szét.

Talán ha a nép rájönne, hogy ez nem egy digitális dolog, hogy ez jó autó, az meg nem, hanem vannak változók, meg vannak igények, ezek függvényében meg lehet találni az éppen aktuálisan legjobb választást.

Lehet engem mindennek elmondani, hogy elvakult Swift-b.zi vagyok, meg hasonlók, de talán leesett, hogy tudok számolni, hogy egy ennyit futott mondjuk Peugeot 406ra nyilván többet kell költeni, egy B Corsára meg esélyesen kevesebbet. Ettől a 406 rosszabb autó lesz, a Corsa meg jobb?

dgt_ 2013.09.30. 21:14:08

A cikkbéli Réka egy nap alatt 3 évet öregedett. Szegény..

butschq 2013.09.30. 21:15:42

@cenzuratroll bosszanto: Nem, nem rémlik...
A cikkben ez szerepelt:
"A 16 szelepes kései változatokban már előfordul egy-két kósza elektron, de olyanból szépet ennyiért nem kapunk."

Erre jött ez:
"Először nem értettem mi van, de ugye itt az aulufelnire gondoltál?
Olyan szót hogy "elektron", madzsarisztánban nem használnak." csuvakka 2013.09.30. 08:09:50

Erre írtam azt, hogy Magyarországon miért ne használnák azt a szót, hogy elektron, elég meglátogatni egy kémia órát.
Hogy a Szlovákok a felnire is használnák, csuvakka vetette fel, mert a cikkből egyáltalán nem jön le, tuti.

1. Szóval akkor, miért nem használjuk azt a szót, hogy elektron?
2. A Szlovákok felnielnevezése csuvakka felvetésén kívül hol szerepel?

halor 2013.09.30. 21:21:23

Vett vón bicinglit inkább a Réka, akkó lefele menne ami az autótól inkább csak gyarapszik. :)

von staufen 2013.09.30. 21:35:19

"még egy ideig elgurul rajtuk évi három hónapot"
Nem gondolja normális ember, hogy a téli gumi szett egy szezonban három hónapot van tengelyen, vagy ha igen, akkor melyik három hónapot?

ommm 2013.09.30. 22:06:44

@tailor13: Nem, nem lehet. Amit annak mondanak, az az esetek 99 százalékában nem az.

tailor13 2013.09.30. 22:15:38

@ommm: Ez esetben az utóbbi fél évben jelentős mélyrepülésbe kezdett a piac. Elnézést kérek, hogy nem naprakész infók alapján írtam.

zeddez 2013.09.30. 22:37:20

@BenFranklin: te hüje vagy, svájcból olyan faceliftes szériavegi tele extrázott 1.2 16v meg 1.6 16v Bravo/a-t hozol be, hogy van a géptetőn egy horpadása (az ott mar GTK), vagy még annyi se, amúgy csont nélkul átmegy a NKH-s műszakin akárhol és kerül 250-300k-ba magyar papírral, a JTD verzió +100k kb

ennyiért milyen Swift is veszel itthon? 1.3 3d 3-5 évvel idősebbet nulla szervizeléssel
helykinálat semmi, se bent, se csomagtérben, extra e.ablak+central össz, se szervó, se klima, se lóf@sz, törik, mint a ropi, meg nem megy sehogy, de ugyanannyit eszik

a Swift "télleg" qrva jo vétel -az eladónak...-, a kopó-fogyó alkatrész meg kb ugyanannyi ahhoz is

a Swift-k ára itthon túl van lihegve az évek alatt kialakult, de fake legendák miatt, ugyanúgy, mint a VW-k meg a Honda/Toyota-k ára is

JaxTeler 2013.09.30. 22:39:21

Már vártam mikor lesz valaki irigy szegény Rékára. Inkább örülni kéne, hogy így nem nyúlt bele egy pénztemetőbe, mert volt aki segített neki a vásárlásban. Sajnos a használt autó vásárlás ilyen: költséges, időigényes. Ezt bele kell kalkulálni. Egyébként jó a cikk és sok balesetmentes kilométert kívánok Rékának! :)

Kámasuka 2013.09.30. 22:45:16

@zeddez: 250-300ért nem magyar papírral, hanem anélkül sincs semmi a mobilén.

vau · http://www.holdkomp.hu 2013.09.30. 22:50:42

@zeddez: annyira, de annyira kíváncsi lennék, hogy ezeket a "géptetőn horpadás = GTK" faszságokat elsőnek ki találta ki és főleg miért terjeszti utána.

Mer a svájci hülye, meg frannal gyújt be a kályhába, mint az közismert.

És mind bankár, még a kukás is.

tlacka 2013.09.30. 23:52:52

@zeddez: Igen. A bravo sz.rrá van rohadva.
Családban van ez is az is. Egyforma körülmények között tartva. A Suzuki vezet...

lazarjozsef75 2013.10.01. 07:29:55

Kár, hogy Rékának 400 EFt volt a kerete, mert van itt egy kétezer körüli (2003), kicsi (Clio 1.4), csajos (motoros ablak elöl, motoros tükörállítás, klíma, kormányoszlopról vezérelhető rádió) autó, rendszeresen szervizelve... Asszonyé, csak a gyerek miatt nagyobbat szeretne.
Licit indul.. :)))

lazarjozsef75 2013.10.01. 07:29:56

Kár, hogy Rékának 400 EFt volt a kerete, mert van itt egy kétezer körüli (2003), kicsi (Clio 1.4), csajos (motoros ablak elöl, motoros tükörállítás, klíma, kormányoszlopról vezérelhető rádió) autó, rendszeresen szervizelve... Asszonyé, csak a gyerek miatt nagyobbat szeretne.
Licit indul.. :)))

AndrewT 2013.10.01. 08:04:13

@zeddez: Nem akarlak megbántani, de jártál már a hátráon kívül? Kérlek hozz már svájcból egy bravot, ami ilyen "GTK-s", vámoltasd le, fizesd ki a regadót és minden papírt, de a kocsira nem ér költeni, hogy műszakin átmenjen, át se nézesd, és add hozzá az útiköltséget is, trélert, esetleg ideiglenes rendszámot is. Lehet meglepődsz mennyi lesz a vége, főleg, ha az általad kiszemelt autót épp elviszik előlet, ill. a helyszínen derül ki, hogy egy rom.
Vannak külföldön jó vételek, én bújom a modile.de-t és megyek is terepre megnézni kocsit, ha a családban kell valakinek kocsi, de ne hidd már azt kérlek, hogy az 500 ejróért sorban állnak a hibátlan autók, mert a tulaj lecserélné egy új E Klassera.
De fenntartom, hogy én vagyok a hülye, de akkor Neked ebből kell élned, mert ez a tuti biznisz.

Csalfa Romeo 2013.10.01. 08:26:46

@BenFranklin: Kisautó fronton a franciák mindig toppon voltak, jó a Saxo meg a 106-os is(bár ugyanaz a kettő). Simán lehet, hogy összességében jobb kocsi a Twingo, mint a Corsa. Pista és Winkli is szereti a Twingot, miközben a régebbi Opeleket, ahogy hallom-olvasom, nem szívlelik annyira. Viszont ezt az új Twingot nagyon elbaltázták - kiveszett belőle az a báj, ami népszerűvé tette a régit.

Csalfa Romeo 2013.10.01. 08:29:04

@Suttora: Köszi, de sajnos ebben bármit cserélhetek, csak valamivel jobb lesz, de jó sose:) Alapjában egy rossz konstrukció.

calibra91 2013.10.01. 08:54:42

@Naezatutti?!:

Helló! Elküldenéd a használtautós linkjét! Előre is köszönöm!
Üdv

akos696 · www.focusauto.hu 2013.10.01. 09:00:22

@ommm: Én 2 éve kerestem olcsón fenntartható rohangászós autót, ami végül cégnévre lett, de nem ez volt a szempont. 450-ért sikerült kifogni egy egygazdás 69e km-t futott C Corsa VAN-t, 1.2 16v motorral, 2001 évjárat. Magánszemély nőé volt, a beltere mint az új, körben törésmentes, friss vizsgával. Azóta is nagy megelégedéssel használjuk, mert használja édesanyám, használom én áruszállításra, használja a család többi tagja, ha épp eladták a sajátjukat, vagy szervizben van. :) Akinek nem fontos az 5 személy és egy kicsit magasabb fenntartásért (adó +biztosítás a tgk miatt) bevállalja, akkor a VAN kategóriában meglepő vételeket lehet találni.

calibra91 2013.10.01. 09:01:39

@zselatnye:

Bocs, de szerintem tévedsz/vagy magasak az igényeid...

300 ezerért vettem egy Renault 19-et 5 éve. Most már 20 éves a kocsi, állapotát tekintve mint egy 5 éves, most van benne 105 e km.

A kötelező dolgokon kívül semmit nem költöttem rá.Tény, hogy soha nem gondoltam volna, hogy egy "szar" R19-em lesz, de az építkezés fontosabb volt mint a kocsi.
Jelzem, tök alap, még egy fránya szervo sincs benne. Viszont hibátlan.

vancello · http://vancello.hu 2013.10.01. 09:41:51

Mi is végigszívtuk a fél országot a cimborámmal, de mi a legnehezebbet választottuk: öreg W124 neki, és öreg olasz gép nekem. Már elkezdtem megírni, hasonló dolgokat tapasztaltunk mi is, teljesen reális, amit ebben a cikkben lehet olvasni.

Hurri Kán 2013.10.01. 09:47:29

@vancello:
Bocs, hogy belevau, de W124-et nem lett volna jobb németektől hozni? Ok., regadó, meg ott sem minden arany, de esélyesebb olyan vasat találni, aminek gazdája is volt és nincs agyongányolva.

Gomulka Béla 2013.10.01. 09:52:35

@katasztrófavédelemi rendelhárító rohambrigád: Amibo"l aztán ko"nnyen lehet elektron. Ld. Móra etimológiáját, hogy hogyan keletkezett a szó: bokrétolás. (Igazlátók, amúgy is érdemes elolvasni. Nem a cinegés vonulat.)

Csalfa Romeo 2013.10.01. 10:05:59

Nagyon jó cikk volt, ilyenekből kellene minél több. Ezek tükrözik a magyar valóságot, ezekbe bele tudjuk élni magunkat, hiszen elég sokan járunk hasonló cipőben, mint Réka. Valószínűleg sokak kedvét elvette a kocsivásárlástól a cikk, aki pedig még ezek után is kitart, az sokkal körültekintőbb lesz. Az pedig majd kiderül, hogy "franciafos" lesz-e a Twingo vagy sem.

Naezatutti?! 2013.10.01. 11:08:02

@calibra91:
Szia!

Légyszíves dobj egy emailt erre a címre: f.astra.fan@gmail.com

Válaszüzenetben küldöm a hirdetés linkjét és egy linket egy fotótárhoz, ott aprólékosan és közelről le van fényképezve minden...
Köszi a megértést!

Üdv,

Kámasuka 2013.10.01. 11:33:53

Amúgy tenger tanulság van a cikkben!....:)

Autót csak magánszemélytől! Autót csak kereskedőtől! Autót csak kereskedőtől ne! Autót csak magánszemélytől ne! Csak magyarországi forgalomba helyezésüt! Csak külföldről behozottat! Autót csak betonos kereskedőtől, murvástól ne! Autót csak pitvaros-tyúkszaros neppertől, murvástól ne! Autót csak félállású neppertől, teljes foglalkoztatásútólne! És akkor még ott a CsontiCar is!

És a többi aranyszabály. Hehe.

NorbiG 2013.10.01. 11:36:47

@ommm: Hát Pista azért sajnálom hogy a 323P BA-m még csak emlitésre sem méltó pedig felhivtál, de meg sem néztétek valamiért kihuztátok..

pedaz 2013.10.01. 11:40:44

A Starleten meglepődtem, hogy felmerült azután, hogy adott esetben 4en kéne benne menni. Ültem ilyenben, és nem tudok rendesen beülni magam mögé, pedig nem óriási (180) vagyok és az átlagnál jóval előrébb állítom a sofőrülést.

Városba meg soha, de soha nem vennék 3ajtóst. Biztos, hogy jobban néz ki, de a teszkó parkolóban lehet tornázni, hogy ki is férj, meg neki se támaszd a másik kocsinak az ajtót.

a.user 2013.10.01. 12:00:07

@calibra91: "300 ezerért vettem egy Renault 19-et 5 éve. Most már 20 éves a kocsi, állapotát tekintve mint egy 5 éves, most van benne 105 e km."

Hogy micsoda? 105e km? Hát én pályatévesztett vagyok, vazzeg, pedig mondta szegény nagyi, hogy jó nepper lennék. :D

-trogerone- 2013.10.01. 12:00:53

vagany a twingo, (meg ma is) edes/aranyos, akar Reka. Sok boldog km-ert kivanunk nekik.

Amugy kivancsi vagyok Pista anyosommal elindult volna-e vasarlo korutra. :D (csak poen, semmi rosszindulat, respect a palocnak)

Gomulka Béla 2013.10.01. 12:03:19

@-trogerone-: Honnan tudod, hogy nem indult el?

2013.10.01. 12:04:55

@ommm: ugyan mi volt benne a butaság? Komolyan kérdezem.

Kámasuka 2013.10.01. 12:11:58

@a.user: Az mázli, nagybácsimék szalonból vettek R19et még 90ben. Elég az hozzá hogy azóta csak Hondáik voltak, vagy 5 db.

Kámasuka 2013.10.01. 12:15:18

@NorbiG: 3 éve adtuk el a 323P 1.5i-t. Soha nem lesz többet olyan jó autóm. De TC szempontból nem sztori, hiszen 1. már volt cikk a Pesta 323F-jéről, ami ugyanaz mint a P 2.nincs senkinek sem P-je, így venni sem lehet, kereskedelmi szempontból sem érdekes.

-trogerone- 2013.10.01. 12:26:37

@Gomulka Béla: a 22-eves diaklany-anyos kulonbsegbol kiindulva

NorbiG 2013.10.01. 13:02:58

Rengeteg 323P van eladó de legtöbb leharcolt állapotó.Fölhivott a Pista kérdezgetett az autómról de valamiért elvetették

Kámasuka 2013.10.01. 13:09:46

@NorbiG: Mármint hol van rengeteg? Újként ilyet senki nem vett mo-n, nem tudom kínálatban volt-e egyáltalán. 40ezres városomban van egy db., az ex-kocsim. Az sem eladó..:)

Kámasuka 2013.10.01. 13:19:10

@NorbiG: Jas van 12 db az országban, abból 5 benzines. Igazán érdemes cikket írni róla...:) A találati lista 2/3-a nem P hanem C meg F vagy newgen323.

Gomulka Béla 2013.10.01. 14:21:01

@-trogerone-: Politikailag súlyosan inkorrekt hozzáállás. Csalódtam a palócban.

ommm 2013.10.01. 14:51:01

@NorbiG: Ó, elnézést, elnézést, mennyi volt még előtte-utána, messze volt sajna és jött a Twingo. Remélem, elkelt már azóta.

ommm 2013.10.01. 14:52:22

@Gomulka Béla: Persze, csak ezt havi szinten nem lehet csinálni, mert idegösszeomlást kapnék.

calibra91 2013.10.01. 14:53:51

@a.user:
Most van benne 105, 2008 novemberében 62 e km volt benne, ebből 55 ezerig a békéscsabai Renault szervízbe, szervízkönyvvel igazolva...

Amúgy csak egy hobbista vagyok, de nekem az elvem az, ha csak "x" pénzem van kocsira, akkor kizárólag állapotot kell venni. Mégpedig szigorúan, ja és relatíve ún. tömegmodellt, ráadásul minimalizálva extrákkal...

Persze-persze, jó az el. ablak, légzsák, meg a társai, de ha kizárólag csak arra megyünk, hogy "Na most olyat vegyünk, amire pár évig csak a köt. dolgokat költsük", mert kell a pénz, gyerekre, házra bármire, és nem a kocsi a fontos, akkor kizárólag az állapot az elsőrendű... Szerintem!

NorbiG 2013.10.01. 15:54:41

@ommm: Ja semmi probléma, még csak odáig sem jutott senki hogy megnézze..

madbalee 2013.10.01. 16:08:05

@NorbiG: Akkor most pörög a kishasznaltautopiac, vagy nem?

vancello · http://vancello.hu 2013.10.01. 16:46:52

@Hurri Kán: alacsony költségvetés volt a Mercedesre, nagyon alacsony. Szerencsére sikerült egy olcsót és műszakilag jó állapotút találni.

NorbiG 2013.10.01. 19:16:07

@madbalee: Valami biztos pörög de az embereknek a f@s kell a jó nem mert ha már 10-en megnézték volna és senki nem veszi meg akkor elgondolkodom rajta hogy gáz van az autóval de ha nem Mazda lenne már rég eladtam volna föleg ha Opel névre halgat.

Agr3ssor 2013.10.01. 20:07:16

@ommm: Kedves Pista...

Az eslő száz kommentet olvastam el, látom it is mindenki ku..a okos!!

Jó választás volt a Twingo, pláne ezzel a D7F-es motorral. Mi most cseréltünk a Clio-n vezérműszíjat, és az SKF szett megállt 13-ból görgőstől munkadíjjal.
Egyszerű, mint a szög, és nagyon jól fogyaszt! Ugyanez a technika!! Szerelni sem szar, ahhoz képest...

A megmondóemberekkel kár fogalkozni! Neten, más helyett mindenki kurva okos, a magyar használt autó piac meg romokban... Zavart érzek az erőben...

lcka 2013.10.01. 21:25:28

@Agr3ssor:

most aze' te is nagyon kemenyen megmondtad a tutit

akkor segitek: a fentebb lathato kommentek tulnyomo resze tapasztalatokon , nem torvenyszerusegek alapjan irodott, tehat kar ekkora arccal nyalni

nem mintha egy cseppet is erdekelne Istvan, vagy a twingo sorsa jelenleg, csupan indokolatlanul lenduletesnek velem a kommented

nem baj ugye...

Suttora 2013.10.01. 21:59:59

@Csalfa Romeo: Azt tudom, hogy jó nem lesz, de azért annál jobbnak kell lennie, hogy "könnyű vele melléváltani". De te tudod :)

Agr3ssor 2013.10.02. 09:29:24

@lcka: Nem baj veréb, csak én azt nem nevezem tapasztalatnak, hogy az "ismerősöm ismerősének a Twingo-ja" szar...

Nyalni anyádnak szoktam jó mélyen, remélem nem voltunk túl hangosak éjszaka, és nem keltettünk fel...

Azért az sem mellékes, hogy itt olyan embernél okosabb mindenki, aki Renaul-val foglalkozott sok éven keresztül.

El kell indulni ennyi pénzzel, és körül kell nézni a posványban.
Egyik márka sem áll jobban/rosszabbul a másiknál, mindegyikből van jó, és van szar is... Ez a konkrét példány pedig jó választás volt...

KeMa 2013.10.02. 10:17:45

Rékának sok boldog, baleset- és szerelésmentes kilométereket kívánok!

malenykij polgar · http://mbybk.blog.hu 2013.10.02. 11:01:03

@novothauto: Akkor ne küldjem el harmadszor is, ha jól értem, mert az emailes munkafelvétel nem működik.
süti beállítások módosítása