HTML

TComment

A Totalcar kommentblogja, nem csak trolloknak.

Friss topikok

Belsőség

Nincs megjeleníthető elem

Jajj, de csúnya!

Nincs megjeleníthető elem

Racingdream

Nincs megjeleníthető elem

Rallyedream

Nincs megjeleníthető elem

Reklámarchivum blog

Nincs megjeleníthető elem

Robogóblog

Nincs megjeleníthető elem

A sebesség oltára

Nincs megjeleníthető elem

Címkék

02 (1) 03 (1) 05 (1) 07 (1) 08 (1) 10 (1) 10.rész (1) 100 (1) 11 (1) 111 (1) 117 (1) 12 (1) 120 (1) 121 (1) 127 (1) 1275 (1) 128 (2) 13 (1) 133 (1) 139 (1) 14 (1) 154 (1) 16 (1) 17 (1) 19 (1) 2011 (2) 2012 (10) 2013 (9) 208 (1) 22 (1) 23 (1) 24 (1) 26 (1) 27 (1) 3 (1) 3008 (1) 300 ehuf (1) 301 (2) 302 (1) 308 (1) 31 (1) 32 (1) 320d (2) 320i (1) 33 (1) 34 (1) 35 (1) 36 (1) 38 (1) 39 (1) 4 (1) 41 (1) 42 (1) 44 (1) 45 (1) 47 48 (1) 4runner (1) 4x4 (2) 50 (1) 508 (3) 51 (1) 58 (1) 7-es (1) 71 (1) 75 (1) 76 (1) 77 (1) 79 adás (1) 7 rész (1) 80 (1) 81 (1) 850 (1) 87 (1) 88 (1) 911 (3) 93 (1) 94 (1) 97 (1) 99 (1) a3 (2) a6 (3) a8 (1) abroncs (1) accord (1) adac (1) adás (4) adás-vétel (1) adás-vételi (1) adatbázis (1) adó (3) adócsaló (1) alfa (1) alfa romeo (1) alkatrészek (1) alkohol (1) állam (1) allroad (1) amarok (1) amerika (2) ampera (2) amts (1) anglia 2014 (1) angry (1) árak (1) árverezés (1) assur (2) aston (1) astra (4) ásványi (1) átírás (3) átjelentkezés (1) átverés (2) Audi (1) audi (14) autó (1) auto2 (1) autóbérlés (1) autódiagnosztika (1) autók (1) autóklub (2) autópálya (4) autópiac (1) autósiskola (2) autóvásárlás (2) autózás (2) Avant (1) avensis (1) aygo (1) az év autója (1) b125 (1) bajor porn (1) baleset (5) balesetmegelőzés (1) balesetveszély (1) bank (2) becsületsértés (1) bedőlt (1) beetle (1) behozatal (1) bejárás (1) belváros (1) bemutatás (1) benzin (6) benzinkút (1) bfr (1) bicikli (5) biciklis (1) bioetanol (1) birds (1) bíró márk (2) bírság (5) bírságok (1) biturbo (2) biznisz (1) bizományi (1) biztosítás (4) bkk (2) bkv (3) black cell (1) blog (1) blues brothers (1) bme (1) bmw (18) bogár (1) böp (1) bőr (1) boss (1) botrány (2) boxter (1) bringa (1) bruno (1) budapest (9) bullitt (1) bullshit (1) büntetés (3) bürokrárcia (1) busz (1) buzikék (1) camaro (1) can (1) capri (1) car of the year (1) cayenne (1) céda (1) ceed (2) check engine (1) chevrolet (3) cigánykerék (1) cigi (1) Címkék (1) citadella (1) citigo (1) Citroen (1) civic (1) co2 (1) comment (1) connect (1) cooper (1) corsa (1) corvette (1) coty (3) cougar (4) country (1) credo (1) critical mass (1) csalás (5) csaló (1) csapatás (1) csapda (1) csekk (3) csere (2) cserhalmi (1) csikós (2) csikós zsolt (2) csökkentés (1) csúnya (1) cx5 (1) dacia (3) daewoo (2) Daihatsu (1) deauville (1) debrecen (1) demó (1) detomaso (1) de tomaso (1) diagnosztika (4) díj (1) dízel (7) dögkeselyű (1) dokker (1) dokkolás (1) dömsödi (1) dömsödi gábor (1) drága (1) ducati (1) dudálás (1) dugattyú (1) dugó (2) dupla (1) dzsudzsák (1) e85 (1) ecoboost (1) econell (1) égésétér (1) Égéstér (5) égéstér (118) egester (5) égéstér78 (1) égő (1) eladás (2) elantra (1) elkúrtuk (1) ellenőrzés (1) első (2) első autó (1) eredetvizsga (1) esküvő (1) esztergom (1) eu (2) év autója (2) extra (2) ez kellett (1) f1 (1) fabia (1) facelift (1) fagyálló (1) fail (1) famin (1) fejegység (1) feljelentés (1) felkészítés (1) fellebezés (1) felni (2) félretankolás (1) fényszóró (1) ferenciek tere (1) férgek (1) ferrari (1) festés (1) fesztivál (1) fiat (5) fidesz (1) fiesta (2) figyelem (1) fluence (2) focus (4) fogyasztás (3) ford (16) fordulatszám (1) forgalom (1) forma-1 (1) forma 1 (2) formula (1) fotelfizikus (1) frankfurt (1) frt (1) fűtés (1) fx45 (1) gáz (1) gázolás (1) generátor (1) genf (1) geochallenge (1) ghosn (1) GLT (1) golf (4) golfos (1) gran coupé (1) gs (1) gt (1) gt86 (2) gtc (2) gts (1) gumi (1) gyalogos (5) gyarapodás (1) gyászhír (1) gyorshajtás (3) gyúrás (1) h4 (1) hajtókar (1) halott (1) hamis (2) hang (1) hangszóró (1) hangyász (1) háromkilós autó (1) használt (1) használtautó (5) hasznaltautó (1) használtteszt (1) hátsókerékhajtás (1) ház (1) hazugság (1) helló (1) heves (1) hho (2) hibák (1) hidegindítás (1) hidrogén (1) hifi (1) hirota (1) hitel (4) hitelkárosult (1) hóhelyzet (1) honda (3) horgász (1) hülye (1) hurok (1) hybrid (3) hyumdai (1) hyundai (5) i30 (1) i40 (3) ibiza (1) ideiglenes (1) igo (1) illegal (1) illeték (2) ilyen volt (1) importőr (1) india (2) induktív (1) infiniti (1) ingyen (1) insignia (3) isuzu (1) ittas (1) izé (1) izomauto (1) jaguar (1) japán (4) japánautó (2) japanese (1) javítás (2) jeep (1) jimny (1) jobbik (1) jogosítvány (1) jogszabály (1) jogtalan (1) jövő (1) jubileum (1) juke (1) juke-r (1) ka (1) kabrió (1) kamera (2) kamion (3) kamuvétel (1) kangoo (1) karbantartás (2) kárfelmérés (1) karosszéria (1) karotta (5) kathi béla (1) kátyú (4) kávé (1) kekkh (1) kérdezz felelek (1) kéregető (1) kerékpár (4) kerékpáros (1) kerékpározás (1) kerékpártartó (1) kerékpárút (1) keresés (1) kereskedő (2) kereszteződés (1) késés (1) kesjár csaba (1) kgfb (1) kia (2) kidob (1) kigurulás (1) kilenc (1) kilométeróra (1) kilométeróra-állás (1) kína (5) kínai (1) kisautó (1) kőbájker (2) ködölés (1) koenigsegg (1) koldus (1) költség (1) kombi (1) komment (2) kommentelő (1) kommentposzt (1) korando (1) korupció (1) kötelező (2) középső ujj (1) közlekedés (5) közlekedési (1) közterület (1) közvetlen befecskendezés (1) kresz (3) kretén (1) kukásautó (1) külföldi (1) kupa (1) la (2) lada (4) lámpa (2) lancia (1) laplander (1) launch (1) lebukás (1) legenda (1) legendák (1) legolvasottabb (1) legszebb (1) leno (1) leterelés (1) letol (1) levorg (1) lexus (3) lézerblokkoló (1) licit (1) linea (1) lodgy (2) logan (1) long beach (1) lop (1) lopás (3) los angeles (1) lotus (2) ls (1) luxus (1) m550d (1) m7 (1) maffia (1) magasember (1) magyar (3) mahindra (1) mak (1) malibu (1) margit utca (1) márk (1) márkaszerviz (1) matrica (2) matt (1) Mazda (1) mazda (7) megalázás (1) megane (1) megatököm (1) megunt (1) mercedes (4) méret (1) michelisz (2) micra (1) mini (4) miss sixty (1) Mitsubishi (1) mitsubishi (2) mkii (1) mobileye (1) mondeo (3) morgan (1) mosógép (1) motor (2) motordiagnosztika (1) motordoki (1) motorfék (1) motorolaj (2) motoros (1) motorozás (2) mozgáskorlátozott (1) mozgássérült (1) murano (1) mustang (2) műszaki (1) műszaki vizsga (2) násznép (1) nav (2) navigáció (3) neper (1) nepper (11) nepperűző (1) név (1) ngm (1) nismo (1) nissan (10) nkh (3) nng (1) nostalgiccar (1) nosztalgia (1) novoth (2) novoth tibi (1) novoth tibor (2) nsu (1) nyárigumi teszt (1) nyomaték (1) obb (1) obd (1) octavia (2) okmányiroda (3) okos (1) oktatás (1) olaj (2) olajcsere (1) olajnyomás (1) olcsó (2) oldtimer (1) Omega (1) omm (1) öngyilkos (1) önvezérlő (1) opc (1) opel (14) Opel (1) óratekerés (2) öreg (1) összehasonlító (1) outlander (1) ozora (1) p-rendszám (1) pályanap (3) panamera (1) panda (2) pandúr (1) pánik (1) pára (1) párátlanítás (1) parkolás (7) pba (1) perkupa (1) peugeot (10) phaeton (1) pickup (1) piros (1) plakát (1) plug-in (1) podcast (36) politikus (1) pontiac (1) porsche (7) prémium (1) prince (1) prius (4) próba (1) p rendszám (1) q3 (1) q5 (1) qashqai (1) qoros (1) quattro (1) r8 (1) rabló (1) rádió (1) rágalmazás (1) rakpart (1) rali (3) rally (1) range (1) ranger (1) red bull (1) régen (1) regisztráció (1) reklám (2) reklamáció (1) remake (1) renault (7) rendészek (1) rendőr (3) rendőrség (11) rendszám (8) rendszámkamu (1) rendszámtábla (1) repülők (1) részeg (2) részegek (1) ro80 (1) robogó (3) rollsroyce (1) róma (1) román (1) románia (1) romok (1) roncs (2) roncsok (1) ronda (1) rózsadomb (1) rs (1) RS4 (1) rs6 (1) rxh (2) s3 (1) s6 (1) s7 (1) s8 (1) s80 (1) saját (1) sajtóutak (1) samara (1) scenic (1) seat (2) sebességkorlázozás (1) sértés (1) sérült (1) sharan (1) shiro (1) shitgun (1) skoda (4) skyactive (1) smart (1) sofőrszolgálat (1) sos (1) Space (1) spacestar (1) spam (1) spórolás (1) sport (3) ssanngyong (1) st (1) steve mcqueen (1) student (1) subaru (3) sunny (1) suv (4) suzuki (7) svájc (1) sw (1) swift (5) szabálysértés (1) szállítási sérülések (1) szar (1) szemetelés (1) szenteste (1) szerelés (2) szerszám (1) szerviz (2) szervizkonyv (1) szerződés (1) szilveszter (1) szintetikus (1) szíria (1) szívócső (1) szlovák (2) szonda (1) szöveges (1) szövet (1) tábla (1) találkozó (2) talán (1) tannis (1) tannistest (1) tartós (1) taxi (2) TC-vel árkon-bokron át (1) tclotta (1) tcomment (1) tctv (1) tc flotta (1) td4 (1) tdci (1) techday (1) tehén (1) tek (2) TEK (1) tekerés (2) telefon (1) téli (1) terep (1) területi (1) tesla (1) teszt (3) thema (1) tiguan (1) tiz (1) tolvaj (1) top10 (1) törés (1) törésteszt (1) törvény (1) törvénybetartás (1) totalcar (20) totálkár (1) totem (1) tourer (1) toyota (11) toyotafest (1) toyota 2000 GT (1) trackday (3) traffic (1) traffipax (2) transit (1) troll (1) trükk (1) tsi (2) tudatlan vásárló de okos (1) túlkapás (1) tunexcom (1) tuning (2) turbó (3) tűzoltóság (1) twingo (1) ubul (1) ügyintézés (1) ügyvéd (1) újautó (2) unalmas (1) uno (1) up! (2) usa (1) út (1) útdíj (3) útlezárás (1) útszéli (1) üzemanyag (1) üzlet (1) v10 (1) v6 (1) v60 (1) v70 (1) v8 (1) vag (1) vagyonszerzés (3) vak (1) vakteszt (2) választás (1) vallomások (1) Váltók (1) vámkezelés (1) varga cigány (1) város (1) vásárlás (2) vásárló (1) verseny (2) versenyzés (1) veszély (1) vétel (2) veterán (1) vfr (1) videóteszt (1) villanyautó (1) vino (1) virago (1) visszahívás (2) visszavett (2) víz (1) vizsga (1) vizsgabiztos (2) vizsgadíj (1) volkswage (1) volkswagen (13) volvo (4) Volvo (1) vonulás (1) vredestein (1) vw (9) Wagon (1) wayteq (1) williams (1) winkler (2) wrx (1) wtcc (1) x-trail (1) x3 (1) x6 (1) xdrive (2) xedos (1) xenon (1) youngtimer (2) zafira (2) zebra (1) zöld (2) zsiguli (1) Címkefelhő

A bugi nyomában

2014.09.18. 14:47 Tcomment

Címkék: podcast audi angry birds égéstér

Mi az összefüggés a jövőképünk és az Angry Birds között? Kínzó kérdések tömkelege.

Az Égéstért 137. adásának kommentposztja.

Direktlink a letöltéshez.

40 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://tcomment.blog.hu/api/trackback/id/tr836709001

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

alkonyi 2014.09.18. 15:21:33

Nem 64k, hanem 640k elég mindenre Gates szerint.

A programozó bármit hajlandó megcsinálni, de hogyha a marketing miatt évente ki kell adni egy új fifát, vagy call of duty-t, akkor ki tudja ezt megcsinálni.

A 640k-s időszakban a képernyő felbontás 320x200 pixel volt jó esetben 256 színnel. Most meg ha nem fullhd-ban nézed a legújabb akciófilmet akkor nem vagy trendy.

peti.olah 2014.09.18. 16:23:38

Ne hozzál 150 kiló jonatán almát, ha csak nincs hűtőházad nitrogénnel töltve.
Az utolsó 50 kiló rád fog romlani. Nem igazán elálló fajta.

outtatime 2014.09.18. 16:45:03

élmény:
Nincsenek zajok és zörejek, illesztési nyikorgások, laza és meglazuló, csörömpölő alkatrészek. Ha vannak megöli az autózást.

kisörDög 2014.09.18. 17:23:30

Az az érdekes, hogy már az ,,elmaradott,, 20-30-as években volt több ezer autótípus, és még így is mind máshogyan tudott kinézni. Ma, meg mikor hány a tudomány szinte már a vécepapírból is, meg csak néhány alap forma van amit mindenki használ, s az sem éjjel fél kettő közt fogant a pizsamás feltalálóban, ez nem Mercury, hanem segítség kellett neki hozzá. Például bogarak, állatok,tetvek és mikroszkópikus lényeg alakjainak tanulmányozása közben bóklászott a szaki szeme elé a préda. Az egy dolog hogy ma nincs igény az újra (hisz tudjuk, amire van kereslet az sosem probléma), de 99 %-ban szégyen ez a világ. Mert mi az új? Semmi. Csak a kényelem a fontos. 7 fokozatu automata az emisszió miatt van. Csiga sem vált ilyen sürün. Jóhogy már felező nincs a kocsiban. Az automata azért fog elterjedni, mert senki az ég világon nem fog akarni 7-es váltót manuálisan kezelni. Ma 5 fokozatnál a vevő már húzza a száját, pedig inkább csak autópályán van értelme, ott is inkább a fogyasztás miatt, sőt, ott alig jár az illető. Ki lehet számolni mennyibe kerül az A oszlopba egy 2x2cm átmérőlyű 7cm hosszú szivacs téglalap, de te százezreket fogsz fizetni érte, mert nem rakja a tetves bele, csak ha rendeltél erősebb motorral, nagyobb felszereltséggel. Hogy van-e butítás? Csak az van! Az X4 oldaléleivel kiröhögtek volna engem ha kisovodás koromban 80-ban azt rajzoltam volna a betonra. A Skoda szlovák fő formatervezőjének úgy meg van kötve a keze hogy szinte csak polírozni jár be a munkahelyére. Hisz van egy él a kocsi oldalán, egyenes, spórolni kell az anyaggal, nagyon így nem ugrálhat. Kiesszük a nyersanyagokat? Mi nem is eszünk, a kinaiak meg csak rizsát. Mi még csak most kezdjük szopni ezt az amerikai kecsuposmustárt. Számomra 2000- körül befejeződött az autógyártás, annál jobb, nagyobb kényelem nemkell. Jó tudom, lessz ami megtetszik, de nem annyira életbevágó. Persze, hogy aztán majd 70 évesen a nagy kényelem után már lábra se tudjak állni. Én inkább mozgásban maradok még ha sáros is kell hogy legyek.

Ja Windows, ugye tudjuk hogy van jobb, kevesebb hibával, csak nem támogatja senki. (Mac Os, vagy meik, bocs de számitogép szakértő nem vagyok.)

kisörDög 2014.09.18. 17:24:09

Ja, és jó volt az adás ténleg.

guszti 2014.09.18. 18:09:13

Srácok a manézium nem csak jól és fényes lánggal ég, de tisztán olyan puha mint a vaj. Nyilván itt is a könnyűfémkohászat valamelyik legújabb vívmányával, illetve ennek eredményeként létrejött szuper ötvözettel van dolgunk, amiben van még alu, szilicum, mangán, satösatö, hatvanhatvan-csillió, T666 "evil alloy", mittudomén. Ha valahol sok pénzt költenek innovációra, az ez az iparág, nem csak az autóipar igényei fűtik, ráadásul mostanság a kompozit-technológia is szorongatja. Az öreg Thinkpademet is úgy árulták hogy magnéziumvázas, dehát tudjuk hogy ez fogalmatlan marketingesek egyszerűsítése, mérnök biztos nem mondana ilyet.
en.wikipedia.org/wiki/Aluminium_alloy

szabopsz 2014.09.18. 20:53:28

A házi állatka sanszos hogy nyest, nekem 3 év alatt egyszer se kakálta le az autóm. Csak egyszer, de akkor lebukott mert cseresznyét evett előtte.

A bmw antennáját is lehet a nyest tervezte újra. Én igy tudom hogy a macskák spontán nem rágcsálnak így dolgokat.

A hátsó lámpával kapcsolatban szerintem tökéletes oda a LED, ha megfelelőt veszel bele. Mind a fényerőben mind a fény vetítésének szögében nagyon jók vannak.
De ha mar egyedi motor, akkor legyen valami vadállat hátsó lámpája..

Leadfoot 2014.09.18. 21:10:51

Gyakorló macskatartóként és macskaismerőként mondom, hogy macska 100%, hogy nem rágja meg az antennát.

ne most (CX) 2014.09.18. 21:28:54

ecoLab

400kg lighter than Clio

jk88 2014.09.18. 21:58:23

A futóműtervezéssel foglalkozó résznél a "szaksz" vállalat az nem a Sachs akar lenni véletlenül? Azért a "ch"-t általában nem k-nak mondják a németek...:p

theograf 2014.09.18. 22:42:10

@Leadfoot: Gyakorlott Octavia vezetőként mondom, hogy Svájcban MINDEN EGYES Octavianak megrágják a macskák az antennáját. Pista, kérlek konfirmáld!

internal_combustion 2014.09.19. 05:51:56

A TT-t azzal lehetne bugisabbá tenni, ha arra is rátennék a prius eco-bio-tantrikus gumijait, mint a GT86-ra. :)
Amúgy szerintem ott van a megfejtés, hogy az "átlag felhasználó" nem a körforgóban akar 30-cal driftelni, bármennyire is jó érzés az, hanem inkább a német autópályán akar 200-zal lépdelni. Ott meg jó ha van tapadás meg kemény futómű meg bazi gumik, ezek meg ugye kinyírják a klasszikus élményautózást.

pzs_00 2014.09.19. 07:37:20

Annak az egy darab 2013ban itthon eladott GT86nak azert utananeznek kicsit. Ennel tobbet latni es nem hiszem, hogy mindegyik bemutato auto es ujsagirok hasznaljak. Ha saccolhatnek akkor olyan 6-8-ra tippelnek BRZ-vel egyutt.

Rocko- 2014.09.19. 08:14:10

@szabopsz: @Leadfoot: van egy macskarágta telefontöltőm. :)

szabopsz 2014.09.19. 08:38:16

@pzs_00:

Én magyar forgalomba egyet sem láttam még :(

pzs_00 2014.09.19. 08:56:19

@szabopsz: Csak Szentendre - 3. kerulet kornyeken 2-3 folyamatosan kozlekedik...

Sot, van mar magyar rendszamos amire mar csigat raktak, de az lehet valami demo auto.

Az Eco gumikkal maximalisan egyet ertek.

Labasmaz 2014.09.19. 11:00:15

@guszti:

Ráadásul: "Felülete már szobahőmérsékleten vékony, a további oxidációtól védő, fakó színű oxidréteggel vonódik be (MgO)."

Vagyis olyan szinten kellene korrózióvédeni, ami fémtiszta állapotban a gyakorlati felhasználhatóságát erősen megkérdőjelezné.

Ha meg meggyullad, víz alatt (magnéziumfáklya!) vagy CO2-ben is tovább ég. Még spéci tűzoltófelszereléssel is gyakorlatilag elolthatatlan.

turulfarhát 2014.09.19. 12:38:18

Hajót láttál Robi, nem uszályt.

2014.09.19. 13:53:46

az a bajotok hogy nem tesznek bele lila vigyorgó békákat a műszerfalra

dave00 2014.09.19. 14:23:05

Koszonom, nagyon elvezetes, erdekes adas volt.

Zozzancs · http://fitprogramokregivel.hu/c9 2014.09.19. 16:14:30

Magnézium ötvözet nyilván, hiszen a magnézium egy puha könnyűfém. Jesszus. Nem szoktam trollkodni, egy amennyien ültök a stúdióban, senkiban nem merült fel, hogy ez nettó baromság a fáklyás agymenéssel együtt? LOL

dextercapo 2014.09.19. 16:15:31

bugi . sracok , nem hiszem hogy nem ertitek , vagy meg soha nem akartatok megerteni hogy mitol van ott es mitol nincs .
alapvetoen attol a tartomanytol fugg ahol mar megvaltozik a jarmu viselkedese , de meg nem vesz el a teljes kontroll - mintha szorfoznel a katasztrofa, kontrollvesztes eloszelen .
par pelda : jokis turaenduro : nagyon jo kanyarsebesseget ad pl a bmw gs es az aprilia caponord is . a gs-nel bizol a gumiban es a talajban es mesz , mert te vagy az ubertechnika - az olasznal erzed hogy deformalodik a gumi , hogy finoman meg-meg csuszik a hatulja , hogy ha elore dolsz , akkor jobban megy a hata , ha hatra dolsz , akkor finoman kigyozik a ket csillapitas sajatfrekvinciajanak osszelebegese miatt stb . az egyiken el van vagva a kormany es gumiagyban van a markolat hogy ne erezhesd mit muvel a gumi , a masikon meg meghallod a bizsergest a gumi feluleten amikor aszfaltrol feher murvas talajra valt alattad az ut a balatonon .
masik pelda : spitfire - nem tokeletes a szarnya , nem egyforman alakul az aerodinamikaja - igy ha huzod es kezd sok lenni , akkor elobb figyelmeztet ,itt-ott ateseget , levalik az aramlas stb - de meg kontrollnal vagy - a messer pedig hibatlan , tokeletes volt - huztad es ha sok volt , akkor egy pillanat alatt eldobta - igy a messer pilotak sokkal messzebb repultek a gep hataraitol , mig a spritfire pilotak szabadaon megorulhettek .
ugyanez mashol : motogp gep alattam tuti gyorsabb lenne mint egy supermoto - melyikkel mernek megis szabadabban allatkodni ? azzal ahol nem kell egy Rossi hogy egy megcsuszast megfogjon .
euroringen a sportmocisok sorban dobtak a high-sideokat , mikozben turaenduroval szana szet elvezkedtunk csuszkalva es allatkodva - mert itt ha megcsuszok , akkor tartom az ivet , ha meg rakuplungolok , akkor meg jobban elmegy a hatulja (a caponord csuszokuplungos) de meg akkor is kontrollalom a gepet - az SV-s gyerek meg megcsuszott , elment a hatulja , letapadt , atdobta , KO .

egyebkent ha ilyen bugi ketsegeitek vannak , akkor egy jo utcai endurot erdemes kiprobalni es amikor megszoktatok , akkor feltenni ra egy tizessel nagyobb gumit hatra . instabilabb lesz , csuszkal kanyarban , elmegy a hatulja - de fulig ero vigyorral driftel bele az ember minden kanyarba ledontve mert allatkodni jo . mar nem a jofius iven megy , de meg nem a korhazbol irod az sms-t.

ZoliVaio 2014.09.19. 22:02:11

Winkler:
Múltkor akkor téged láttalak az Árpád hídon a piros X4-ben? :)
Feltűnő az a járgány eléggé! :D

Winkler Róbert 2014.09.21. 08:54:26

@ZoliVaio: Könnyen lehet, mert még a szerkesztőségben se látott senki X4-est, csak ezt.

outtatime 2014.09.21. 13:29:34

@peti.olah: jonatán>cefre>pálinka
semmi sem veszhet kárba

macman507 2014.09.21. 18:38:15

Toyota GT86 VS Audi TT VS fekvőrendőr/padka/bármilyen magaslat amin át kell hajtani, melyik nyerne? Szerintem a TT, látszatra.

tastaltos 2014.09.23. 14:39:59

A V-2-es harckocsi motoros kérdésre a válasz:
T-54/55 (V-55), T-62 (V-55-5), T-72 (V-46), T-90 (V-84MS, V-92S2).
Valóban minimális módosítások történtek csak az altípusok között rajta az elmúlt évek alatt, ugyanakkor a teljesítmény jelentősen megnőtt(362 kW-ról 746kW-ra).
Ugyanakkor a BMP 1-hez alkalmazott motor is ez alapján készült.

com 2014.09.23. 17:20:54

Sziasztok, a Datahouse szerint 2013 első 11 hónapban (csak ilyen adatot találtam) 18 db GT86 ment el, és 12 db TT. Azért ez így inkább hihető, mint az 1 db GT86, ami műsorban elhangzott. Az nagyon furcsának tűnt. Ennyire nem lehetnek lámák az autóvásárlók.

gigabursch 2014.09.25. 12:16:19

Amúgy nem lett mindenkinek 24 zenés kvarcórája mindenkinek 2000-re, pedig a 80-as évek derekán ebben még mindenki biztos volt...
:-)

A mezőgazdasági fejlődést ne nevezzük már fejlődésnek!
Eleve már a zsigeri alaphazudozás:
Fenntartható fejlődés, ami egy véges energiahordózóra épül. Ehhez képest a fából vaskarika kismiska.
De hogy szavamat ne felejtsem:
Műtrágya és öntözés. Ennél két mérgezőbb és talajpusztítóbb folyamat együtt nemigen létezik, jól mérhető az egyes élelmiszerek beltartalmi értékein. A GATE-SZIE-nek úgy 50 éves adatsorai vannak. Lehet elmerengeni...
S a földek sem kapnak már trágyát, csak a szart. S a kettő erősen nem ugyanaz.

Amúgymeg: Fejlődés
Egy nagy adagra gyakorlatilag nincs szükségem. Pl. "okos"telefon és társaik.
S ebben a versenyben az autógyártás is egy rakat tökfölösleges szart tesz le az asztalra, s gyártják a fogyasztói társadalmat tök fölöslegesen, s innen már csak egy lépés a Villanykörte-összeesküvés, de ezt anno már eléggé végigboxoltuk (Shadowbull és Rocko-) és nem hiszem, hogy bármelyikünk is meggyőzésre kreült volna a másik által (belsoseg.blog.hu/2013/09/16/akar_el_is_egethetnem_a_penzt)
Bár szerintem azért egy nyereség volt belőle:
Az autók vonatkozásában SB és Rocko- megtanulhatta, hogy mi a különbség az én szememben Luxemburg hercegnője és egy luxusribanc között.

madbalee 2014.09.25. 15:18:05

Szerintem az X4 hatareset, de elmegy kinezetre. Amit viszont nem tudtam meg megszokni az uj Smartok. Azt hittem ha elöben többször latom akkor el tudom majd fogadni a forgalmat velük, de eddig meg ez nem sikerült. A lekerekitett szögletes lampai olyanok, mintha a Pandarol huztak volna at. Meg az egesz design mintha nem tudna eldönteni, hogy szögletes, vagy gömbölyü akar lenni.

madbalee 2014.09.25. 15:21:55

A szelhajtasu szerkezetet lehetne mondjuk mobil aramfejlesztö berendezesnek kifejleszteni hordozhato kis meretben:).

dextercapo 2014.09.29. 03:30:57

@tastaltos: jol nez ki , de nem ertem a stresszt a karosanyag emisszio miatt - attol hogy a fotengely es a blokkontveny elvileg (termeszetesen jobb anyagokbol , jobb illesztesekkel) azonos , a hengerfej a motor lelke . nem hiszem hogy a furat-lokete lenyegesen mas lenne egy mai hasonlo motornak . nyilvan injektor , jobb veztengely , jobb gyujtas , emelt kompresszio , egr stb kerulhetett ra , amivel egy es fold a regi es a mai blokk kozott a kulonbseg .
ez extrem hosszu elettartam , de azert van sok "azonos" blokk - ebben pl a vw elegge elen jart.

tastaltos 2014.09.29. 15:02:08

@dextercapo: A harckocsi motorok tervezésénél nem szempont az emisszió. Az "üzembiztonság" is 5000 km-re szól utána felújításra kell küldeni. Az alkalmazott anyagok tekintetében sokat léptek előre az oroszok, így jobb minőségűek a motorok (pl T-90-nél ha igaz a hír 10e km-es az intervallum), de a csatatéren egy rendes ütközet alatt 12-14 percig működik egy harckocsi, és vége (vagy a gépnek, vagy kifogy a lőszer) ezért nincs értelme túlbonyolítani a szerkezetet. Sima szívó dízel, jó öreg adagoló és zéró elektronika. A kompressziót biztosan növelték, de változó szelepvezérlés, meg egyéb úri huncutság nincs rajta. Ezek addig mennek amíg csobog az éghető anyag.

dextercapo 2014.09.29. 16:40:08

@tastaltos: persze , amig abba teszik - de amikor atkerul bulldozerbe , mozdonyba , hajoba stb , akkor valtoznak a prioritasok - erre irtam hogy az hogy a blokk alapja azonos , nem mond sokat az emisszio temajaban .
ezek a blokkok azert alkalmasak meg egy ket helyre :) (a rokikocsi talan nincs koztuk)

tastaltos 2014.09.30. 17:10:48

@dextercapo: Jaaaa! Értelek. Jó pár helyen előfordul még ez a motortípus így van, és a többi alkalmazási területén biztos tettek, ill elvettek extra "dolgokat". Ugyanakkor azokról ismeretek hiányában inkább nem nyilatkoznék :)

dextercapo 2014.10.11. 12:05:28

@tastaltos: par hettel ezelottig azt mondtam volna hogy az orosz tankok emisszioja nem oszt nem szoroz bekeidoben , de epp lerohantak ukrajnat.

www.dailymail.co.uk/news/article-2729095/So-Mr-Putin-tanks-Convoy-military-transporters-carrying-tanks-Ukraine-border-seen-returning-empty.html
süti beállítások módosítása