HTML

TComment

A Totalcar kommentblogja, nem csak trolloknak.

Friss topikok

Belsőség

Nincs megjeleníthető elem

Jajj, de csúnya!

Nincs megjeleníthető elem

Racingdream

Nincs megjeleníthető elem

Rallyedream

Nincs megjeleníthető elem

Reklámarchivum blog

Nincs megjeleníthető elem

Robogóblog

Nincs megjeleníthető elem

A sebesség oltára

Nincs megjeleníthető elem

Címkék

02 (1) 03 (1) 05 (1) 07 (1) 08 (1) 10 (1) 10.rész (1) 100 (1) 11 (1) 111 (1) 117 (1) 12 (1) 120 (1) 121 (1) 127 (1) 1275 (1) 128 (2) 13 (1) 133 (1) 139 (1) 14 (1) 154 (1) 16 (1) 17 (1) 19 (1) 2011 (2) 2012 (10) 2013 (9) 208 (1) 22 (1) 23 (1) 24 (1) 26 (1) 27 (1) 3 (1) 3008 (1) 300 ehuf (1) 301 (2) 302 (1) 308 (1) 31 (1) 32 (1) 320d (2) 320i (1) 33 (1) 34 (1) 35 (1) 36 (1) 38 (1) 39 (1) 4 (1) 41 (1) 42 (1) 44 (1) 45 (1) 47 48 (1) 4runner (1) 4x4 (2) 50 (1) 508 (3) 51 (1) 58 (1) 7-es (1) 71 (1) 75 (1) 76 (1) 77 (1) 79 adás (1) 7 rész (1) 80 (1) 81 (1) 850 (1) 87 (1) 88 (1) 911 (3) 93 (1) 94 (1) 97 (1) 99 (1) a3 (2) a6 (3) a8 (1) abroncs (1) accord (1) adac (1) adás (4) adás-vétel (1) adás-vételi (1) adatbázis (1) adó (3) adócsaló (1) alfa (1) alfa romeo (1) alkatrészek (1) alkohol (1) állam (1) allroad (1) amarok (1) amerika (2) ampera (2) amts (1) anglia 2014 (1) angry (1) árak (1) árverezés (1) assur (2) aston (1) astra (4) ásványi (1) átírás (3) átjelentkezés (1) átverés (2) audi (14) Audi (1) autó (1) auto2 (1) autóbérlés (1) autódiagnosztika (1) autók (1) autóklub (2) autópálya (4) autópiac (1) autósiskola (2) autóvásárlás (2) autózás (2) Avant (1) avensis (1) aygo (1) az év autója (1) b125 (1) bajor porn (1) baleset (5) balesetmegelőzés (1) balesetveszély (1) bank (2) becsületsértés (1) bedőlt (1) beetle (1) behozatal (1) bejárás (1) belváros (1) bemutatás (1) benzin (6) benzinkút (1) bfr (1) bicikli (5) biciklis (1) bioetanol (1) birds (1) bíró márk (2) bírság (5) bírságok (1) biturbo (2) biznisz (1) bizományi (1) biztosítás (4) bkk (2) bkv (3) black cell (1) blog (1) blues brothers (1) bme (1) bmw (18) bogár (1) böp (1) bőr (1) boss (1) botrány (2) boxter (1) bringa (1) bruno (1) budapest (9) bullitt (1) bullshit (1) büntetés (3) bürokrárcia (1) busz (1) buzikék (1) camaro (1) can (1) capri (1) car of the year (1) cayenne (1) céda (1) ceed (2) check engine (1) chevrolet (3) cigánykerék (1) cigi (1) Címkék (1) citadella (1) citigo (1) Citroen (1) civic (1) co2 (1) comment (1) connect (1) cooper (1) corsa (1) corvette (1) coty (3) cougar (4) country (1) credo (1) critical mass (1) csalás (5) csaló (1) csapatás (1) csapda (1) csekk (3) csere (2) cserhalmi (1) csikós (2) csikós zsolt (2) csökkentés (1) csúnya (1) cx5 (1) dacia (3) daewoo (2) Daihatsu (1) deauville (1) debrecen (1) demó (1) detomaso (1) de tomaso (1) diagnosztika (4) díj (1) dízel (7) dögkeselyű (1) dokker (1) dokkolás (1) dömsödi (1) dömsödi gábor (1) drága (1) ducati (1) dudálás (1) dugattyú (1) dugó (2) dupla (1) dzsudzsák (1) e85 (1) ecoboost (1) econell (1) égésétér (1) Égéstér (5) égéstér (118) egester (5) égéstér78 (1) égő (1) eladás (2) elantra (1) elkúrtuk (1) ellenőrzés (1) első (2) első autó (1) eredetvizsga (1) esküvő (1) esztergom (1) eu (2) év autója (2) extra (2) ez kellett (1) f1 (1) fabia (1) facelift (1) fagyálló (1) fail (1) famin (1) fejegység (1) feljelentés (1) felkészítés (1) fellebezés (1) felni (2) félretankolás (1) fényszóró (1) ferenciek tere (1) férgek (1) ferrari (1) festés (1) fesztivál (1) fiat (5) fidesz (1) fiesta (2) figyelem (1) fluence (2) focus (4) fogyasztás (3) ford (16) fordulatszám (1) forgalom (1) forma-1 (1) forma 1 (2) formula (1) fotelfizikus (1) frankfurt (1) frt (1) fűtés (1) fx45 (1) gáz (1) gázolás (1) generátor (1) genf (1) geochallenge (1) ghosn (1) GLT (1) golf (4) golfos (1) gran coupé (1) gs (1) gt (1) gt86 (2) gtc (2) gts (1) gumi (1) gyalogos (5) gyarapodás (1) gyászhír (1) gyorshajtás (3) gyúrás (1) h4 (1) hajtókar (1) halott (1) hamis (2) hang (1) hangszóró (1) hangyász (1) háromkilós autó (1) használt (1) hasznaltautó (1) használtautó (5) használtteszt (1) hátsókerékhajtás (1) ház (1) hazugság (1) helló (1) heves (1) hho (2) hibák (1) hidegindítás (1) hidrogén (1) hifi (1) hirota (1) hitel (4) hitelkárosult (1) hóhelyzet (1) honda (3) horgász (1) hülye (1) hurok (1) hybrid (3) hyumdai (1) hyundai (5) i30 (1) i40 (3) ibiza (1) ideiglenes (1) igo (1) illegal (1) illeték (2) ilyen volt (1) importőr (1) india (2) induktív (1) infiniti (1) ingyen (1) insignia (3) isuzu (1) ittas (1) izé (1) izomauto (1) jaguar (1) japán (4) japánautó (2) japanese (1) javítás (2) jeep (1) jimny (1) jobbik (1) jogosítvány (1) jogszabály (1) jogtalan (1) jövő (1) jubileum (1) juke (1) juke-r (1) ka (1) kabrió (1) kamera (2) kamion (3) kamuvétel (1) kangoo (1) karbantartás (2) kárfelmérés (1) karosszéria (1) karotta (5) kathi béla (1) kátyú (4) kávé (1) kekkh (1) kérdezz felelek (1) kéregető (1) kerékpár (4) kerékpáros (1) kerékpározás (1) kerékpártartó (1) kerékpárút (1) keresés (1) kereskedő (2) kereszteződés (1) késés (1) kesjár csaba (1) kgfb (1) kia (2) kidob (1) kigurulás (1) kilenc (1) kilométeróra (1) kilométeróra-állás (1) kína (5) kínai (1) kisautó (1) kőbájker (2) ködölés (1) koenigsegg (1) koldus (1) költség (1) kombi (1) komment (2) kommentelő (1) kommentposzt (1) korando (1) korupció (1) kötelező (2) középső ujj (1) közlekedés (5) közlekedési (1) közterület (1) közvetlen befecskendezés (1) kresz (3) kretén (1) kukásautó (1) külföldi (1) kupa (1) la (2) lada (4) lámpa (2) lancia (1) laplander (1) launch (1) lebukás (1) legenda (1) legendák (1) legolvasottabb (1) legszebb (1) leno (1) leterelés (1) letol (1) levorg (1) lexus (3) lézerblokkoló (1) licit (1) linea (1) lodgy (2) logan (1) long beach (1) lop (1) lopás (3) los angeles (1) lotus (2) ls (1) luxus (1) m550d (1) m7 (1) maffia (1) magasember (1) magyar (3) mahindra (1) mak (1) malibu (1) margit utca (1) márk (1) márkaszerviz (1) matrica (2) matt (1) mazda (7) Mazda (1) megalázás (1) megane (1) megatököm (1) megunt (1) mercedes (4) méret (1) michelisz (2) micra (1) mini (4) miss sixty (1) mitsubishi (2) Mitsubishi (1) mkii (1) mobileye (1) mondeo (3) morgan (1) mosógép (1) motor (2) motordiagnosztika (1) motordoki (1) motorfék (1) motorolaj (2) motoros (1) motorozás (2) mozgáskorlátozott (1) mozgássérült (1) murano (1) mustang (2) műszaki (1) műszaki vizsga (2) násznép (1) nav (2) navigáció (3) neper (1) nepper (11) nepperűző (1) név (1) ngm (1) nismo (1) nissan (10) nkh (3) nng (1) nostalgiccar (1) nosztalgia (1) novoth (2) novoth tibi (1) novoth tibor (2) nsu (1) nyárigumi teszt (1) nyomaték (1) obb (1) obd (1) octavia (2) okmányiroda (3) okos (1) oktatás (1) olaj (2) olajcsere (1) olajnyomás (1) olcsó (2) oldtimer (1) Omega (1) omm (1) öngyilkos (1) önvezérlő (1) opc (1) Opel (1) opel (14) óratekerés (2) öreg (1) összehasonlító (1) outlander (1) ozora (1) p-rendszám (1) pályanap (3) panamera (1) panda (2) pandúr (1) pánik (1) pára (1) párátlanítás (1) parkolás (7) pba (1) perkupa (1) peugeot (10) phaeton (1) pickup (1) piros (1) plakát (1) plug-in (1) podcast (36) politikus (1) pontiac (1) porsche (7) prémium (1) prince (1) prius (4) próba (1) p rendszám (1) q3 (1) q5 (1) qashqai (1) qoros (1) quattro (1) r8 (1) rabló (1) rádió (1) rágalmazás (1) rakpart (1) rali (3) rally (1) range (1) ranger (1) red bull (1) régen (1) regisztráció (1) reklám (2) reklamáció (1) remake (1) renault (7) rendészek (1) rendőr (3) rendőrség (11) rendszám (8) rendszámkamu (1) rendszámtábla (1) repülők (1) részeg (2) részegek (1) ro80 (1) robogó (3) rollsroyce (1) róma (1) román (1) románia (1) romok (1) roncs (2) roncsok (1) ronda (1) rózsadomb (1) rs (1) RS4 (1) rs6 (1) rxh (2) s3 (1) s6 (1) s7 (1) s8 (1) s80 (1) saját (1) sajtóutak (1) samara (1) scenic (1) seat (2) sebességkorlázozás (1) sértés (1) sérült (1) sharan (1) shiro (1) shitgun (1) skoda (4) skyactive (1) smart (1) sofőrszolgálat (1) sos (1) Space (1) spacestar (1) spam (1) spórolás (1) sport (3) ssanngyong (1) st (1) steve mcqueen (1) student (1) subaru (3) sunny (1) suv (4) suzuki (7) svájc (1) sw (1) swift (5) szabálysértés (1) szállítási sérülések (1) szar (1) szemetelés (1) szenteste (1) szerelés (2) szerszám (1) szerviz (2) szervizkonyv (1) szerződés (1) szilveszter (1) szintetikus (1) szíria (1) szívócső (1) szlovák (2) szonda (1) szöveges (1) szövet (1) tábla (1) találkozó (2) talán (1) tannis (1) tannistest (1) tartós (1) taxi (2) TC-vel árkon-bokron át (1) tclotta (1) tcomment (1) tctv (1) tc flotta (1) td4 (1) tdci (1) techday (1) tehén (1) TEK (1) tek (2) tekerés (2) telefon (1) téli (1) terep (1) területi (1) tesla (1) teszt (3) thema (1) tiguan (1) tiz (1) tolvaj (1) top10 (1) törés (1) törésteszt (1) törvény (1) törvénybetartás (1) totalcar (20) totálkár (1) totem (1) tourer (1) toyota (11) toyotafest (1) toyota 2000 GT (1) trackday (3) traffic (1) traffipax (2) transit (1) troll (1) trükk (1) tsi (2) tudatlan vásárló de okos (1) túlkapás (1) tunexcom (1) tuning (2) turbó (3) tűzoltóság (1) twingo (1) ubul (1) ügyintézés (1) ügyvéd (1) újautó (2) unalmas (1) uno (1) up! (2) usa (1) út (1) útdíj (3) útlezárás (1) útszéli (1) üzemanyag (1) üzlet (1) v10 (1) v6 (1) v60 (1) v70 (1) v8 (1) vag (1) vagyonszerzés (3) vak (1) vakteszt (2) választás (1) vallomások (1) Váltók (1) vámkezelés (1) varga cigány (1) város (1) vásárlás (2) vásárló (1) verseny (2) versenyzés (1) veszély (1) vétel (2) veterán (1) vfr (1) videóteszt (1) villanyautó (1) vino (1) virago (1) visszahívás (2) visszavett (2) víz (1) vizsga (1) vizsgabiztos (2) vizsgadíj (1) volkswage (1) volkswagen (13) Volvo (1) volvo (4) vonulás (1) vredestein (1) vw (9) Wagon (1) wayteq (1) williams (1) winkler (2) wrx (1) wtcc (1) x-trail (1) x3 (1) x6 (1) xdrive (2) xedos (1) xenon (1) youngtimer (2) zafira (2) zebra (1) zöld (2) zsiguli (1) Címkefelhő

München–Ingolstadt 2:1 (0:1)

2012.03.05. 06:08 Tcomment

Címkék: bmw xdrive m550d

Az Audi megcsinálta a maga szuperdízelét, ki is próbáltuk és kijelentettük, hogya BMW felkötheti a derékszíjat… Nos, a BMW nem kötötte fel, hanem félbehajtotta és odasózott. A csatos végével. Hadd fájjon.

Kapcsolódó cikkünk kommentposztja

311 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://tcomment.blog.hu/api/trackback/id/tr104289492

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

fetyisob 2012.03.05. 14:01:09

@midnignt se - kitiltotta az ommm:
minek porsche neked !arra ugyanezeket az ellenérveket fel lehet sorolni!ráadásul abba még a család sem fér be!
szoval ez irigykedösnek tünik

ele-nor 2012.03.05. 14:03:59

arra még senki se gondolt, aki azért kritizálja mert dízel, hogy van aki kifejezetten kedveli a dízel autókat? vagy ez senkiben se fordult meg o.o

kowalski 2012.03.05. 14:12:07

ha lenne az extralistán hullazsák, akkor abból a rendelhető darabszámot egy autóhoz nem kellene maximalizálni 5-ben... a térképről legyalult ártatlanokat is le kell majd takarni.

Kelpo 2012.03.05. 14:16:02

Szeretem a bmw-ket pedig, de ne vicceljünk már, ez a bmw nagy dobása dízel fronton? Audi V12TDI-ről hallott már valaki??

voroseltolodas 2012.03.05. 14:21:38

@midnignt se - kitiltotta az ommm:
Teljesen igazad van.
A -potenciális- vevők esténként katalógusokat lapozgatnak, kevés esélye van a nem élenjáró teljesítményű motornak. Minél nagyobb számokat akarnak látni.

De amit még a sokmillió Eurós költségvetéssel dolgozó mammutcégek fejlesztőirodái sem tudnak: úgy jelentősen emelni a fajlagos teljesítményt, hogy a várható élettartam megmaradjon.

ele-nor 2012.03.05. 14:24:59

@Kelpo:

az audi említett dízelmotorja nem rendelhető az 5-ös bmw konkurensének számító A6-ba, így szerintem tárgytalan, más kategóriához tartozik

Kukacmaster 2012.03.05. 14:32:35

Az a turbófeltöltés meg az a motor...hát tényleg minden elismerésem a mérnök kollégáknak, ebben van pár óra görnyedés :D

ozrwd 2012.03.05. 15:15:26

@fetyisob: E60 M5 0-100km/h=>4.7sec
f10 M550d 0-100km/h=>4.7s!!!!!
hoppá
és az f10 nehezebb!

Hidd, ha úgy jobb, de a cikk sem ezt mondja...egyébként meg a motorméret még fokozható...10év múlva lefikázunk minden nem csillag motoros 2000LE-nél gyengébb 5tonnás "utcaisportluxuslimuzinkupét"...nem értem miért nincs 27 hengeres M5, meg V16 M580d...

Shadowbull 2012.03.05. 15:22:35

@Kelpo:

Audi V12 TDI: 83 Le/liter, 167Nm/liter
BMW M550d: 127Le/liter, 247Nm/liter.

Szerinted?

sb

Jawarider 2012.03.05. 15:28:10

3000cc ,750 Nm, 6.3 l/100 km ? Vazz....

ChPh 2012.03.05. 15:37:04

@midnignt se - kitiltotta az ommm: azért, hogy télen abszolút használhatatlan nem jelenteném ki.
Ugye ez egy 8 sebességes automata téli üzemmóddal 4 kerék hajtással.
Megmondom a frankót a 323-asomban egy 91-ben fejlesztett 5 sebességes automata van, a 245 Nm-el elindul 4-ben, akkor ez meg legfeljebb 8-ból fog indulni, hidd el, nem pörög szét...

Szabványok 2012.03.05. 15:58:01

@Papp Sanyi: Igazad van nekem is az kellene. (Vagy egy V12-s.) A turbó nekem nagyon nem jön be. Se benzinesben, se dízelben.
Mert nekem a gázreakció legalább olyan fontos, mint a teljesítmény.
Egy benzinesnél a legjobb gázreakció akkor van, ha egy szívómotornak hengerenkénti pillangószelepe van 10cm-s szívócsövekben. (Amit rudazat mozgat 0.1ms késleltetéssel, nem elektronikus gázpedál, szoftver szűrés, léptetőmotor és hasonló időrabló gagyiságok.)
Mert nekem nem tartósan kell ez a hatalmas teljesítmény, hanem azonnal. Nem az az érdekes, hogy 10 vagy 20 másodperc alatt gyorsul 210km/h-ról 270km/h-ra, hanem az, hogy ha 60-nál belerúgok a gázpedálba, akkor megpördüljön a kerék egy pillanatra.
(Miért? Csak!)
Lehet, hogy van ilyen autóra igény, egy biztos én nem vennék ilyet, akkor sem ha szánnék ennyi pénzt egy autóra. Az alapkoncepció, a sportlimuzin helyes. Mert szeretem az olyan autót, amiben belefér a család is, üzleti útra is lehet vele menni, de bármelyik kanyarban megtáncoltathatom.
Dízel?
Mi értelme van ebben a kategóriában a dízelnek? A dízel (egyetlen!) előnye, hogy kevesebbet fogyaszt. Viszont aki ilyen autót vesz, annak a km költsége (amortizáció!) jóval 1EUR felett van. Az üzemanyagköltség-különbség elhanyagolható.
(Arra meg se a gyár, se az új autót megvásárló nem számít, hogy 10+ éves korában az udvaron összeszedett vasdarabokkal javítva egy kőműves munkaautója olcsón üzemeltethető legyen.)
Ebben a kategóriában a dízelségnek marketing értéke van. Kb. úgy, mint a brutál SUV-ok hibrid hajtásának, én kérem védem a környzetet, gondolok a bálnákra és az éhező afrikai gyerekre, 20M-s hibrid(dízel) autóval járok! Ha igazán védeni akarná a környzetet, akkor 10 évig ugyanazzal a 1.0-s Suzukival járna...
Szóval én úgy érzem ez valahogy szubjektív felmentést ad a tulajoknak. Mert mégsem egy 6l hengerűrtartalmú, iszákos benzinessel nyomul, hanem egy takarékos dízellel.

V12 Power 2012.03.05. 16:03:37

Elképesztő, megdöbbentő technika. 3,5bar, uramatyám! Mondjuk ezt garantáltan nem merném megvenni 6 évesen, de hát IGAZI úriember eleve nem vesz dízelt. Azt mellesleg tényleg nem értem, hogy mitől hipercsoda az Audi bitorbó dízele, amikor a BMW-é évekkel hamarabb megvolt, még 313 lovasan is.

V12 Power 2012.03.05. 16:06:28

@Shadowbull: Mennyi a sűrítési viszonya ennek?

tomnemtom 2012.03.05. 16:20:11

16:1
D24-est volvóból már ki szokták szórni, ha ekkorára csökken :)

gumifust 2012.03.05. 16:55:56

Fasza tenyleg ! De nekem hamar M akkor csakis benzines kene . Uzemanyag neve az bizony benzin !!! Es ha M elektron lenne 5000 Nm-es nyomatekkal akkor is ez lenne a velemenyem.

z.fuse 2012.03.05. 17:04:45

a múltkor a ford ecoboost motor ellen akkora fellázadás volt hogy meddig bírja majd.
érdekes ,most ilyen nem olvasok...

Flector67 2012.03.05. 17:05:39

@Én a blogger: Hát igen ezt magyarázom. Nem sikerült kihasználni, pedig voltak. Bár lehet, csak felnőttem.

patkányméreg 2012.03.05. 17:07:23

Dízel, turbó? A cikket már el sem olvasom. Rakás marketinges szar az egész.

Kolombusz 2012.03.05. 17:31:40

Lehet nem a legrelevánsabb kérdés, de mennyi volt a tesztfogyasztás? Az euró normák általában még irányadásnak se jók, azért lennék kíváncsi.

papa33 2012.03.05. 18:23:48

Nekem azonnal kell a teljesítmény áááááááááá, eddig hogy bírtátok ki nélküle?

Környezetvédelem elhanyagolva, vagy ha regenerál, akkor 12 helyett 16 s a 200?-mert akkor nem kell.

Veszek pici házat, veszek kisautót, a maradékból expresszvonaton/repülőn körbeutazom a Földet.
Na jó bömizést, gyerekek.

Cory76 2012.03.05. 18:23:49

Valaki mesélje el nekem, hogy miért van erre az autóra szükség?

Marha komolyan kérdezem!

rfz 2012.03.05. 18:31:37

Fura a cikk, érezhető a BMW ügyes marketing gépezete. A turbók fordulatszáma 100-150 ezer közé esik. Senki ne gondolja, hogy ezek tartós szerkezetek lesznek. Én túl vagyok egy 535d-n, olyan volt mint egy állatorvosi ló (kisturbó csere 28e km-nél, nagyturbó csere 60e km-nél.), bónuszként 48e-nél felrobbant a töltőlevegő cső (szervízbe azt mondták, hogy ez bizony előfordul, a nagy nyomás miatt).

Egy szó mint száz, ez az érem másik oldala. Szerintem nem ez a jövő. Nagyon jól megy, nagyon nagy élmény de semmivel nem takarékosabb mint egy finom erős benzines. (Nekem 10,5 alatt nem evett)

Rocko- 2012.03.05. 18:33:13

@dr. Szabványok: "A dízel (egyetlen!) előnye, hogy kevesebbet fogyaszt."
meg hogy más a dinamikája mint a benzinesnek, meg hoyg a gázolajat le lehet írni adóból.

lonley (törölt) 2012.03.05. 18:44:32

@Cory76: Erre az autora senkinek sincs szüksege de mindenki szeretne hogy legyen.

butschq 2012.03.05. 18:49:41

@Cory76: az ég világon semmi

Mint ahogy 8 magos procival szerelt gépnek sincs, meg androidos telefonnak sincs.

Viszont ha van rájuk pénze az embernek, jó birtokolni. Meg jó érzés nem faék egyszerűségű géppel közlekedni (persze az első tulajnak:-D )

1kutya 2012.03.05. 19:15:26

@Rocko-: mármint ha a vállalkozásnak van legálább egy teherautója, vagy traktorja! ezen kívül...:-DDD

Cory76 2012.03.05. 19:17:57

@butschq:

Arra gondoltam, hogy az 530xd is egy csoda, minden apró részletében.

Egyetlen pillanatot mondjon valaki, amikor 260 paci nem elég.

Rocko- 2012.03.05. 19:18:25

@1kutya: neeem, beírja, hogy cégautó, és az üzemanyagot elszámolja.
de ennél jobban nem fejtegetném, gyvy kolléga jobban ismeri ezeket a dolgokat nálam.

1kutya 2012.03.05. 19:21:03

@Rocko-: az egy kicsit limitáltabb, de igazad van! egyébként legjobb, ha van egy teherautóparkod, vagy 3-4 traktorod, hidd el:)

Rocko- 2012.03.05. 19:21:44

@1kutya: :D
nekem ugyan nem kell. :)

1kutya 2012.03.05. 19:28:28

@Rocko-: csak azt akartam ezzel mondani, hogy kell elméletileg, hogy hol voltál, hány km, stb... ha csak simán kérek számlát a trakesz rendszámával (vagy még az sem kell), még a jövedéki adót is visszakapod! szerinted hogy tankoljuk a navarát?:-DDD

P12_dCi 2012.03.05. 19:32:14

@rfz: Fura, én ismerek olyanokat, akiknek tényleg 535d-jük van, tolják is neki, és a turbóknak semmi baja, pedig mind 200 ezer km felett futott már, és ők az első tulajok. Viszont a levegőcső robbant már le nekik is. :D

mifolyikittgyöngyösön?! 2012.03.05. 19:34:26

az ideg szetbax,vazze.
most neztem egy lakast,veveyben,2 es fel szobas,
1300chf/ho.A biztositassal rezsivel egyutt a fizetesem majd felet kiteszi havonta.Meg vannak ezek orulve???

samot 2012.03.05. 19:44:53

Ez nagyon durva auto!Egy biztos,hogy a bécsi erdöi emelkedön semmilyen benzinesnek esélye sincs felfele!Jöttem fel ott egy 320CDI-vel az is durva volt felfe,pedig az csak 224PS!

samot 2012.03.05. 19:46:54

Egész pontosan 80ezer Euro az indulàsi àra!

Inka70 2012.03.05. 20:05:59

Skacok! Nem kötekedés, de javítson ki valaki! A videón csak 7 az az hét darab fokozatot használ ki a végsebességhez! Ellopták a nyolcadikat? :)
Tényleg nem kötekedés.

N1Tr0 2012.03.05. 20:20:17

A végsebességhez minek kellene az utolsó sebesség ? Az utolsó csak spóroló fokozat, azokban a kocsikban amelyekben 6 vagy több sebesség van. A végsebességet simán tudja 7-ben is. Nekem is 5-ben viszi a végét, a 6. spórolásra van, hogy kevesebbet pörögjön.

Szabványok 2012.03.05. 20:21:54

@Rocko-:
Dinamika:
Ha nem kihegyezett versenymotorról van szó, hanem tisztességes, nagy lökettérfogatú benzinmotorról, akkor benzinmotorral is lehet kellően lapos teljesítménykarakterisztikát elérni, amivel a teljes gyorsítás időtartama alatt közel maximális teljesítményt ad le a motor.
Ami még különbség, az egyértelműen a benzinesben jobb, a szélesebb használható fordulatszám-tartomány. Például az én benzinmotorom 1:7 fordulatszám-tartományban használható, ha olyan kedvem van 30km/h és 210km/h között nem kell váltanom.
Én egyértelműen a nagy lökettérfogatú szívóbenzines motorok teljesítménykarakterisztikáját kedvelem.
YMMV

Az adóvisszaigénylés ugyanaz a kategória, mint a kisebb fogyasztás. Olcsóbb. Node, aki 30M-ért vesz autót, az nem a költségekre optimalizál, az simán kiad egy millát, hogy dögösebb legyen a felni, nem fog adójóváírással szórakázni, alapjárati kerregést hallgatni, büdös gázolajat tankolni, hogy évi pár százezret megtakarítson.

Én egy (inkább két) kategóriával lentebb mindig a szívóbenzint választottam és soha nem bántam meg. Adót nem tudok jóváírni, ha nem sokat megyek, akkor a fogyasztásban lévő előnyt a magasabb beszerzési ár és magasabb karbantartási költség jócskán lecsökkenti.
Vezetési élményben nekem a 7000-ig pörgethető szívóbenzines lekörözi az összes olajost.
Persze másnak más lehet a helyzete, mást kedvelhet.

Rocko- 2012.03.05. 20:31:15

@dr. Szabványok: "Én egyértelműen a nagy lökettérfogatú szívóbenzines motorok teljesítménykarakterisztikáját kedvelem."
más meg mást.

"az nem a költségekre optimalizál, az simán kiad egy millát, hogy dögösebb legyen a felni, nem fog adójóváírással szórakázni, alapjárati kerregést hallgatni, büdös gázolajat tankolni, hogy évi pár százezret megtakarítson. "
áhhá. csak tudnám miért van annyi szlovák rendszám. jah, hogy azon is spórolnak? hahó, magyaroroszágon vagyunk! itt az emberek többsége szeret a szomszéd takaróján túl nyújtózkodni, de a kassznánál is a szomszéd pénztárcájából.

Szabványok 2012.03.05. 20:34:54

@Cory76: "Egyetlen pillanatot mondjon valaki, amikor 260 paci nem elég."
:-) Soha nincs olyan, hogy "elég".
Amikor bejött a 62LE-s Zsiguli mindenki azt mondta, hogy ez mindenre elég. Gyorsul, mint a fene, az autópályán 140-nel lehet vele menni, minek több? Aztán amikor először ültem 99LE-s autóban... Fölényesen lehetett autózni, bármikor, bármire elég volt a teljesítmény csak oda kellett lépni. Aztán jött a 125LE. Hú, ez az utak királya. Aztán 150LE. Német autópályán simán tudta a 220-t, kell ennél több? Most 218LE-m van, egyelőre elég, de pár év és kevés lesz. Tudom, mert ha most visszaülök a megcsodált teljesítményű 125LE autómba, akkor kitaposom a belét, mégsem megy.

Nincs az a teljesítmény, ami elég lenne!
(Na jó, az amelyik 200km/h-nál, száraz aszfalton túl tudja pörgetni az összes kereket, az már elég.)

Természetesen most nem "A" pontból "B" pontba közlekedésről van szó, hanem az autózás élvezetéről.

midnignt se - kitiltotta az ommm 2012.03.05. 20:46:14

@csúcsragi: "De amit még a sokmillió Eurós költségvetéssel dolgozó mammutcégek fejlesztőirodái sem tudnak: úgy jelentősen emelni a fajlagos teljesítményt, hogy a várható élettartam megmaradjon. "

- ugy bizony, a fizika torvenyszerusegeit meg az M GmbH sem tudja kijatszani, sem megeroszakolni. Eppen olyan ez, mintha akarnank olyan anyagot kifejleszteni, ami gyemanykemenysegu, de ugyanakkor szivos, mint a tiszta acel. Lehetetlen.

Szabványok 2012.03.05. 20:48:32

@Rocko-: Bocsánat, én nem vagyok igazi magyar, nekem magyar rendszámom van, nem igénylem vissza az üzemanyag ÁFÁját, nem cégautóval járok nyaralni, nem kérek ÁFÁs számlát minden kotonról, hogy leírhassam a vállalkozásban "munkavédelmi eszköz"-nek.
Olyan autót vettem, amit fenn tudok tartani normálisan.
24M-s autót akkor fogok venni, ha kényelmesen, megengedhetem magamnak devizahitel, szlovák rendszám, Ukrajnából csempészett üzemanyag nélkül. Ki tudom fizetni a hozzá illő minőségű gumikat, olyan szervizbe viszem, amelyikben rendesen megcsinálják, nem gányolnak.
Most nincs ennyi pénzem, ezért most nincs ilyen autóm.
Nem ez, mert ez dízel, hanem másik 24M-s benzines, RWD autóm, mert 24M-s autóban nem ez kellene nekem.

Rocko- 2012.03.05. 20:55:38

@dr. Szabványok: te így látod, mások másképp. na magadról akard általánosítani a világot.

Martinm5 2012.03.05. 21:00:52

P12_dCi 2012.03.05. 19:32:14
@rfz: Fura, én ismerek olyanokat, akiknek tényleg 535d-jük van, tolják is neki, és a turbóknak semmi baja, pedig mind 200 ezer km felett futott már, és ők az első tulajok.

Cégben 2 db, mindkettőben 130 ezer körül turbócsere :-))

Egyik korábbi autóban sem volt ennyi hiba. (e34 M5, e39 M5, e60 535D)

egyébként ez lesz a következő :-)

Poita not Peter! 2012.03.05. 21:02:28

Valaki nem tudja véletlenül a 3 turbót csak egyben lehet cserélni és mennyi az ára vagy lehet külön-külön is? Az árára tényleg kíváncsi lennék.

z.fuse 2012.03.05. 21:31:33

@Poita not Peter!:
a 3 turbócsere árából sztem lehet venni egy új alsóközépkategóriás autót...
ami elmegy akár 10 évet komoly hiba nélkül...

Index Elek 2012.03.05. 21:32:09

E60 530d-t vezettem, az már elég jó erő családi autóba. Az 535d még várat magára, kollégám elmondása szerint az is egy fontos mérföldkő. De ez az 550d egyszerűen mágikus lehet.

Amikor a forgalom ritmusát alapjárat és 1000/min között evickélve is tartja a Birodalmi Csillagromboló. Hosszabb utazáson autópályán pedig meg lehet járatni a magasabb tartományokat is.

A "lámpától lámpáig" műsorra ez alighanem elég rossz célszerszám, oda Honda CR-X kell zöld neonnal :)

tulsavasodas 2012.03.05. 22:08:43

Instant get... lottónyeremény után :)

Krisi 2012.03.05. 22:33:30

nem is tudom hogyan tudtam eddig közlekedni 740Nm nyomaték nélkül. újra kell gondolnom az életemet!
:)
az egész világot már rég nem a politikusok, diktátorok vagy olajmágnások irányítják, hanem a marketingesek. akik be tudják adagolni az embereknek, hogy erre szükség van, hogy nekik ez kell.
és profi munkát végeznek, mert a kommentekből és a cikkből is lerí, hogy erre tényleg úgy érzik az emberek, hogy nekik szükségük van rá.

aztán lehet ám, hogy igazuk van, és tényleg egyáltalán nem mindegy, hogy mondjuk megyünk 230-cal az autobahnon, és hirtelen le kell lassítani 180-ra. na és ilyenkor valójában élet-halál kérdése, hogy ne 18, hanem csak 11 másodperc alatt gyorsuljunk vissza!

mondom, tényleg alapvető emberi szükséglet a 740Nm :)

akira2 2012.03.05. 22:58:37

Nekem ugyanez az autó kellene, csak az 528-as tipusjelű, 258 LE-s benzinessel.

Annak a teljesítménye is bőven elegendő, teljesen felesleges ennél több dízelben...

325d-t hajtok chiptuninggal, annak is több, mint elegendő a teljesítménye. Teljesítménynövelésre nincs szükségem, sokkal jobban szeretnék kultúráltabb motorhangot és -járást...

- Szerzet - 2012.03.06. 00:03:55

Vályikám az első jó írásod. Pedig még csak nem is vagyok BMW fan.

uarempty 2012.03.06. 01:06:38

@- Szerzet -: csak a szokásos bmws hokizós írás, szal uncsi.Nade, az autóra visszatérve, kihegyezett 3literes 3 turbós motor, sok gondoskodást igényel és bmw lévén rengeteg pénzzel jár...aki autóbu*i és sok pénze van (de nem elég egy veyronra) és szereti az érdekességeket, új dolgokat, nála az autó nem csak használati tárgy, ott ritkán fog meghibásodni, csak a kötelező kopó dolgok.Nyilván turbó cserék is lesznek + nyilván sokba fog kerülni, de 25m-ért nem a panel 10.en lakó ladásjózsi fog elsőként beténferegni a béjemvé szalonba érte.Engem a gyorsulása nem győzött meg, talán még 2000es benzines turbós jappó gépek is jobbak ebben, és talán fogyiban is hasonlók, az már mástészta, h ez az autó 3-4OO kgval nehezebb :D:D:D:D:D Mindenki döntse el maga, h mennyire szükséges az a plusz 400 kg, és mennyire szánalmas a környezet kímélést/fogyasztást szajkózni egy majd 2OOO KG-os vashegy árnyékában...

Legelő Őse · http://legeloose.blog.hu/ 2012.03.06. 06:45:52

@Rocko-: miért írod le folyamatosan hogy "másnak meg más" a véleménye? Ne lepõdj meg ez ilyen.De a kommentekben gyakori hogy az emberek a saját véleményüket írják le,nem pedig egyetemes igazságokat. Jól van ez így. Ez az oktatósdi viszont inkább fura.

Rocko- 2012.03.06. 07:00:45

@Legelő Őse: tévedsz, sokan azt hiszik, hogy a saját véleményük az egyetemes igazság. jobb esetben erre rá lehet világítani, rosszabban sosem értik meg, hogy ami neki tetszik az másnak nem.

ColT · http://kilatas.great-site.net 2012.03.06. 07:01:47

Tehát feltalálták az amerikai autót? :D Egyenesen és gyorsan menni.

Különben nem néz ki rosszul, de nekem már a 3-as is túl nagy.

Noname 2 2012.03.06. 07:17:18

Valahogy nehéz elképzelni, hogy valaki ennyi pénzért akarjon egy autót, ami így megy, de nincs rendes benzines hangja.

Schütii 2012.03.06. 08:21:50

@akira2: Sajnos az 528i is leadott két hengert a nagy downsizing közepette. De ennek örömére a BMW megtartotta az 530i-t.(milyen fura...) Igaz az kicsit több, 272 lovas, maradhat?

Knorbi 2012.03.06. 08:48:35

@Rocko-: Ezzel nagyon egyetértek. És sok ilyen van itt is. Amit ő mond szent és mindenki más hülye.

fetyisob 2012.03.06. 09:02:58

ez a legjobb autó most a piacon!

Knorbi 2012.03.06. 09:10:50

@fetyisob: Hát nekem is nagyon bejön de azért ez elég rendesen meg van bonyolítva.

anti76 2012.03.06. 09:43:18

@midnignt se - kitiltotta az ommm: "De amit még a sokmillió Eurós költségvetéssel dolgozó mammutcégek fejlesztőirodái sem tudnak: úgy jelentősen emelni a fajlagos teljesítményt, hogy a várható élettartam megmaradjon. " - Nem, azt a sufnituning nem tudja megcsinálni.

Az autógyárak az elmúlt 100 évben is folyamatosan egyre nagyobb fajlagos teljesítményű motorokkal jöttek ki, mégpedig úgy hogy a motor várható élettartama inkább nőtt, mint csökkent. Szerintem azt nem vitatja senki, hogy egy '30-as évekbeli konstrukció nem fut annyit mint pl. egy '90es évekbeli, és ugye a fajlagos teljesítmény is jóval nagyobb az utóbbinál.

Ezzel nem azt akarom mondani, hogy ez az 550D biztosan tartós lesz, csak azt, hogy a fenti állítás nem feltétlen állja meg a helyét.
Én úgy gondolom, a mostanság gyártott kocsik (de konkrétan a BMW-nél is maradhatunk) nem a motorjuk miatt használódik el, hanem mert a sok bisz-basz fossa el magát, amikkel telikúrják a kocsikat.
Ismerettségi körömben általában ezek miatt hurcolásszák állandóan a prémiumkocsikat szervízbe. Nem üzembizonytalanabb 7-8 évesen egy BMW mint egy peugeot, csak a tengernyi extra közül -melyből jópár új fejlesztés, vmi mindig elromlik. De nem azzzal szopnak, hogy nem lehet beindítani v. kikönyökölt a motor. Általában. Vannak kivételek, én is tudok ilyenről, de nagyátlagban nem a motor élettartamát kifogásolják.

A "tiszta acélt" hogy érted ? Mármint más ötvöző nincs a vasban a szenen kívül ?

Juliusxtreme 2012.03.06. 09:57:27

@uarempty: nem talán, hanem biztosan jobban megy a 2 literes japán vas:)))) a fogyasztása viszont rosszabb. az enyém közelebb van a 30 hoz mint a 20 hoz, ha rendesen odalépegetek neki. dehát valamit valamiért:)

Knorbi 2012.03.06. 09:59:22

@Juliusxtreme: Milyen gép ez? _Gondolom nem egy Yaris:)

anti76 2012.03.06. 10:08:37

Nahát, mennyi nyafogó hsz-t lehet olvasni, ilyeneket, hogy pl. "minek annyi lóerő?" vagy "mondj egy pillanatot amikor 265 lóerő nem elég" meg "áá, úgyse tudod kihasználni"

Érdekes, olyat se itt sem máshol nem olvastam, hogy bárki azon sopánkodna, hogy minek 4 zónás digitklíma, meg esőszenzor, kanyarfényszóró, HUD, parktronik, meg hasonló szarságok.

Még ami hiányzik a mostani kocsikból, az egy robotnyelv, ami kinyalja a seggem, meg a térdlégzsák elé igazán berakhatnának egy ketyerét, ami menet közben jól leszop. (bocs az obszcenitásért, de nem bírtam kihagyni)

anti76 2012.03.06. 10:19:17

@Juliusxtreme: EVO 9? az biztos faszán pirít...
Abban kétliteres turbo van ? Mennyit fogyaszt amikor nem játszósan vezeted ?

Juliusxtreme 2012.03.06. 10:28:38

13 liter volt a legkevesebb amit sikerült kihozni belőle. de igazából sosem próbáltam. ezt a 13-at akkor kaptam amikor a haverom után mentem ő meg végig 90 környékén ment előttem.

Shadowbull 2012.03.06. 10:37:25

@Juliusxtreme: gondolom van benne valami tuning.

en gyari EVO X-et vezettem, az eleg verszegeny volt.

sb

anti76 2012.03.06. 10:43:22

Aha... akkor gondolom olyan 14-15 körül lehet a tényleges átlag.

Csak azért kérdeztem, hogy összevessem az enyémmel érdekességképpen.
Az is ennyit fogyaszt, bár gyengébb 60 lóerővel (530iV8)
mondjuk nekem 23 lötyi volt a max. a 30 liter az már komoly :D

anti76 2012.03.06. 10:48:09

@Shadowbull: gondolom erről van szó:

www.ultimatespecs.com/car-specs/Mitsubishi/1887/Mitsubishi-Lancer-VIII-Evolution-IX.html

azt írja 5,7 alatt van 100-on, az nálam eléggé nem vérszegény...
Bár lehet egy F430-asból átülve az lenne ! :))

Shadowbull 2012.03.06. 10:59:31

@anti76: szazig meg csakcsak elment, de folotte nem volt meggyozo. Ahhoz kepest mennyire istenitik a fanok azt a kocsit, nekem csalodas volt.

sb

Juliusxtreme 2012.03.06. 11:01:35

@Shadowbull: semmi komoly nincs benne. most 350 le körül van. x-esben nem ültem, nem tudom milyen. nekem előtte 8-as volt, azt is nagyon szerettem.

Juliusxtreme 2012.03.06. 11:04:49

@anti76: igen ez az enyém. a 8.2 literen jót nevettem:)))))

anti76 2012.03.06. 11:04:53

@Shadowbull: ja, értem...

mondjuk azt igazán megtehetnék a gyártók, vagy legalább az autós ujságírók, hogy a sport(osabb) kocsiknál ne 0-100-ig, hanem 200-ig (is) mérjék le, fékezésnél pedig ne 100-ról 0-ra, hanem 200-ról 100ra írják mekkora a fékút.

Juliusxtreme 2012.03.06. 11:10:03

@Shadowbull: elhiszem egyébként, hogy 100 fölött többet vártál tőle. de ott elég sok teljesítmény elveszik az awd meg a nagy szárny miatt. viszont 320e ft.-ért rátesznek még 70 lovat, most úgy megy 260-270-ig mintha zsinóron húznák:)

Rocko- 2012.03.06. 11:15:11

@anti76: jaja, gondolom egyből összerándulna az ilyen, amikor megmondanák nekik: józsikám, túl hosszú a pöcsöd, levágunk belőle, nem kell neked annyi.
:)))))

Juliusxtreme 2012.03.06. 11:27:51

@anti76: még bohó, fiatal koromban amikor simán végigmentem az m1-en 260-al történt, hogy egy mondeo minden index meg tükörbenézés nélkül rámhúzta a kormányt pont amikor mellé értem. én mentem 250-el ő meg kb. 120-al. kénytelen voltam elrántani a kormányt először balra a szalagkorlát felé utána meg vissza jobbra. az autó éppen csak megnyikkant és ment tovább egyenesen. nekem ez mutatta, hogy jól megépített autót vettem:))) főleg miután a tükörben láttam, hogy a mondeo mennyit táncolt 120-nál mire egyenesbe jött. mert persze az utolsó pillanatban észrevette, hogy mellette vagyok és ő is elkezdte vissztekergetni a kormányt:)))

anti76 2012.03.06. 11:34:45

@Juliusxtreme: na igen ez a másik fele, hogy egy erős autóhoz olyan fék-futómű-hajtáslánc is kell, ami korrektül leviszi az erőt a talajra.

Egy peugeot 206RC,vagy egy Octavia RS az lótúró, aki ilyet vesz az egyszerűen nem ért a kocsikhoz.

ommm 2012.03.06. 13:08:37

@poa ogapo: Dehogynem. Árpilisban, TCTV :)

ommm 2012.03.06. 13:10:57

@Kopi3.14: A 35d-t is kérheted bármibe. Az egyenértékű az Audi biturbójával...

korszellem 2012.03.06. 15:10:32

Nem tudom,írta-e már valaki,de azért az Audi lényegesen olcsóbb(kb 7! millió forinttal),ezért aztán nem is egy ligában játszanak.Egy ezer eurós chippel hasonló szintre lehet hozni a teljesítményét az A6-nak is...

korszellem 2012.03.06. 15:14:51

Igaz,most nézem,hogy a 35d xdive-val meg olcsóbb mint az a6,egy milkával...:)Mondjuk nekem mindegy lenne,hogy melyik!

Kopi3.14 2012.03.06. 22:11:39

@ommm: szagfirkász, csak épp a fentebbi cikkben egy nem sima 35d-től csöpög a farkad.

ommm 2012.03.07. 04:54:41

@Kopi3.14: Nyuszitappancs, mi volt a kérdés? Idézzelek?
"Kedves sajtófirkász csak annyit felejté el, hogy az ódi dízele az a paradsztódiba is benne lehet, nem kell a puccos s-paketeket megveszegetni. Akkor tegye má egymás mellé a sima dízeleket! "

Tessék, egymás mellé tettem. A 35 dezső ugyanott volt, ahol az Audi. Ez pedig nem. A 35-öt is kérheted bármibe, ez nem véletlenül M Performance autó. Vagy az S-es Audik motorjait kapod az A1-ben is?
Na ugye, én kérjek elnézést trollkirály?

Knorbi 2012.03.07. 10:23:13

@Juliusxtreme: Juuuuuuujjjjjj az még mindig egy etalon :))))

Flector67 2012.03.07. 18:46:44

@ommm: Sima 1-be és X1-be is tesznek 35d-t?

Flector67 2012.03.07. 22:07:45

@anti76: Nem baj, hogy nem hagytad ki. Legalább tudjuk milyen szintű emberrel vitatkozunk.

McKinney 2012.03.09. 13:21:19

Ha már szólásokkal vicceskedünk: felkötni a gatyát kell, a derékszíjat legfeljebb meghúzni lehet.
Elnézést, ha már volt, de nem olvasok el 300+ hozzászólást.

Legelő Őse · http://legeloose.blog.hu/ 2012.03.12. 18:01:26

@Rocko-: én nem erre gondoltam. Te is leírtad a véleményed, meg más is, aztán te hozzá tetted, hogy másnak meg más. Csak az értelmét kerestem. Annyira nem mozgat hogy őszinte legyek, de azt éreztem hogy ezek a kiegészítések inkább érvek helyett vannak.. de tényleg nem ér ennyit...

cardealer 2012.06.22. 15:02:00

Állat vas nagyon,de az M5 kéne jobban,benzinpárti vagyok.
Jobban tetszik a hangjuk.Szép lett az új 5-ös,igazából a legfapadosabb kivitelt is elfogadnám,bármelyik motorral.Most egy e-36 325 compactom van,szeretem azt is nagyon.A fogyasztása nálam 12 liter,ez szerintem teljesen jó egy 190 lóerős autótól.Én maradok a BMW-nél,ha egyszer találok jó árban és állapotban egy e36 M3-at,akkor ki se szállok többé belőle.

NperA 2012.06.24. 16:34:41

Mikor lesz ez a motor hibridizálva? :-)

dudi01 2012.12.28. 00:26:31

Hogy merik erre rárakni az M betűt???Ez egy Dízel,nem sportautó...traktor!!!
süti beállítások módosítása