HTML

TComment

A Totalcar kommentblogja, nem csak trolloknak.

Friss topikok

Belsőség

Nincs megjeleníthető elem

Jajj, de csúnya!

Nincs megjeleníthető elem

Racingdream

Nincs megjeleníthető elem

Rallyedream

Nincs megjeleníthető elem

Reklámarchivum blog

Nincs megjeleníthető elem

Robogóblog

Nincs megjeleníthető elem

A sebesség oltára

Nincs megjeleníthető elem

Címkék

02 (1) 03 (1) 05 (1) 07 (1) 08 (1) 10 (1) 10.rész (1) 100 (1) 11 (1) 111 (1) 117 (1) 12 (1) 120 (1) 121 (1) 127 (1) 1275 (1) 128 (2) 13 (1) 133 (1) 139 (1) 14 (1) 154 (1) 16 (1) 17 (1) 19 (1) 2011 (2) 2012 (10) 2013 (9) 208 (1) 22 (1) 23 (1) 24 (1) 26 (1) 27 (1) 3 (1) 3008 (1) 300 ehuf (1) 301 (2) 302 (1) 308 (1) 31 (1) 32 (1) 320d (2) 320i (1) 33 (1) 34 (1) 35 (1) 36 (1) 38 (1) 39 (1) 4 (1) 41 (1) 42 (1) 44 (1) 45 (1) 47 48 (1) 4runner (1) 4x4 (2) 50 (1) 508 (3) 51 (1) 58 (1) 7-es (1) 71 (1) 75 (1) 76 (1) 77 (1) 79 adás (1) 7 rész (1) 80 (1) 81 (1) 850 (1) 87 (1) 88 (1) 911 (3) 93 (1) 94 (1) 97 (1) 99 (1) a3 (2) a6 (3) a8 (1) abroncs (1) accord (1) adac (1) adás (4) adás-vétel (1) adás-vételi (1) adatbázis (1) adó (3) adócsaló (1) alfa (1) alfa romeo (1) alkatrészek (1) alkohol (1) állam (1) allroad (1) amarok (1) amerika (2) ampera (2) amts (1) anglia 2014 (1) angry (1) árak (1) árverezés (1) assur (2) aston (1) astra (4) ásványi (1) átírás (3) átjelentkezés (1) átverés (2) audi (14) Audi (1) autó (1) auto2 (1) autóbérlés (1) autódiagnosztika (1) autók (1) autóklub (2) autópálya (4) autópiac (1) autósiskola (2) autóvásárlás (2) autózás (2) Avant (1) avensis (1) aygo (1) az év autója (1) b125 (1) bajor porn (1) baleset (5) balesetmegelőzés (1) balesetveszély (1) bank (2) becsületsértés (1) bedőlt (1) beetle (1) behozatal (1) bejárás (1) belváros (1) bemutatás (1) benzin (6) benzinkút (1) bfr (1) bicikli (5) biciklis (1) bioetanol (1) birds (1) bíró márk (2) bírság (5) bírságok (1) biturbo (2) biznisz (1) bizományi (1) biztosítás (4) bkk (2) bkv (3) black cell (1) blog (1) blues brothers (1) bme (1) bmw (18) bogár (1) böp (1) bőr (1) boss (1) botrány (2) boxter (1) bringa (1) bruno (1) budapest (9) bullitt (1) bullshit (1) büntetés (3) bürokrárcia (1) busz (1) buzikék (1) camaro (1) can (1) capri (1) car of the year (1) cayenne (1) céda (1) ceed (2) check engine (1) chevrolet (3) cigánykerék (1) cigi (1) Címkék (1) citadella (1) citigo (1) Citroen (1) civic (1) co2 (1) comment (1) connect (1) cooper (1) corsa (1) corvette (1) coty (3) cougar (4) country (1) credo (1) critical mass (1) csalás (5) csaló (1) csapatás (1) csapda (1) csekk (3) csere (2) cserhalmi (1) csikós (2) csikós zsolt (2) csökkentés (1) csúnya (1) cx5 (1) dacia (3) daewoo (2) Daihatsu (1) deauville (1) debrecen (1) demó (1) detomaso (1) de tomaso (1) diagnosztika (4) díj (1) dízel (7) dögkeselyű (1) dokker (1) dokkolás (1) dömsödi (1) dömsödi gábor (1) drága (1) ducati (1) dudálás (1) dugattyú (1) dugó (2) dupla (1) dzsudzsák (1) e85 (1) ecoboost (1) econell (1) égésétér (1) Égéstér (5) égéstér (118) egester (5) égéstér78 (1) égő (1) eladás (2) elantra (1) elkúrtuk (1) ellenőrzés (1) első (2) első autó (1) eredetvizsga (1) esküvő (1) esztergom (1) eu (2) év autója (2) extra (2) ez kellett (1) f1 (1) fabia (1) facelift (1) fagyálló (1) fail (1) famin (1) fejegység (1) feljelentés (1) felkészítés (1) fellebezés (1) felni (2) félretankolás (1) fényszóró (1) ferenciek tere (1) férgek (1) ferrari (1) festés (1) fesztivál (1) fiat (5) fidesz (1) fiesta (2) figyelem (1) fluence (2) focus (4) fogyasztás (3) ford (16) fordulatszám (1) forgalom (1) forma-1 (1) forma 1 (2) formula (1) fotelfizikus (1) frankfurt (1) frt (1) fűtés (1) fx45 (1) gáz (1) gázolás (1) generátor (1) genf (1) geochallenge (1) ghosn (1) GLT (1) golf (4) golfos (1) gran coupé (1) gs (1) gt (1) gt86 (2) gtc (2) gts (1) gumi (1) gyalogos (5) gyarapodás (1) gyászhír (1) gyorshajtás (3) gyúrás (1) h4 (1) hajtókar (1) halott (1) hamis (2) hang (1) hangszóró (1) hangyász (1) háromkilós autó (1) használt (1) hasznaltautó (1) használtautó (5) használtteszt (1) hátsókerékhajtás (1) ház (1) hazugság (1) helló (1) heves (1) hho (2) hibák (1) hidegindítás (1) hidrogén (1) hifi (1) hirota (1) hitel (4) hitelkárosult (1) hóhelyzet (1) honda (3) horgász (1) hülye (1) hurok (1) hybrid (3) hyumdai (1) hyundai (5) i30 (1) i40 (3) ibiza (1) ideiglenes (1) igo (1) illegal (1) illeték (2) ilyen volt (1) importőr (1) india (2) induktív (1) infiniti (1) ingyen (1) insignia (3) isuzu (1) ittas (1) izé (1) izomauto (1) jaguar (1) japán (4) japánautó (2) japanese (1) javítás (2) jeep (1) jimny (1) jobbik (1) jogosítvány (1) jogszabály (1) jogtalan (1) jövő (1) jubileum (1) juke (1) juke-r (1) ka (1) kabrió (1) kamera (2) kamion (3) kamuvétel (1) kangoo (1) karbantartás (2) kárfelmérés (1) karosszéria (1) karotta (5) kathi béla (1) kátyú (4) kávé (1) kekkh (1) kérdezz felelek (1) kéregető (1) kerékpár (4) kerékpáros (1) kerékpározás (1) kerékpártartó (1) kerékpárút (1) keresés (1) kereskedő (2) kereszteződés (1) késés (1) kesjár csaba (1) kgfb (1) kia (2) kidob (1) kigurulás (1) kilenc (1) kilométeróra (1) kilométeróra-állás (1) kína (5) kínai (1) kisautó (1) kőbájker (2) ködölés (1) koenigsegg (1) koldus (1) költség (1) kombi (1) komment (2) kommentelő (1) kommentposzt (1) korando (1) korupció (1) kötelező (2) középső ujj (1) közlekedés (5) közlekedési (1) közterület (1) közvetlen befecskendezés (1) kresz (3) kretén (1) kukásautó (1) külföldi (1) kupa (1) la (2) lada (4) lámpa (2) lancia (1) laplander (1) launch (1) lebukás (1) legenda (1) legendák (1) legolvasottabb (1) legszebb (1) leno (1) leterelés (1) letol (1) levorg (1) lexus (3) lézerblokkoló (1) licit (1) linea (1) lodgy (2) logan (1) long beach (1) lop (1) lopás (3) los angeles (1) lotus (2) ls (1) luxus (1) m550d (1) m7 (1) maffia (1) magasember (1) magyar (3) mahindra (1) mak (1) malibu (1) margit utca (1) márk (1) márkaszerviz (1) matrica (2) matt (1) Mazda (1) mazda (7) megalázás (1) megane (1) megatököm (1) megunt (1) mercedes (4) méret (1) michelisz (2) micra (1) mini (4) miss sixty (1) Mitsubishi (1) mitsubishi (2) mkii (1) mobileye (1) mondeo (3) morgan (1) mosógép (1) motor (2) motordiagnosztika (1) motordoki (1) motorfék (1) motorolaj (2) motoros (1) motorozás (2) mozgáskorlátozott (1) mozgássérült (1) murano (1) mustang (2) műszaki (1) műszaki vizsga (2) násznép (1) nav (2) navigáció (3) neper (1) nepper (11) nepperűző (1) név (1) ngm (1) nismo (1) nissan (10) nkh (3) nng (1) nostalgiccar (1) nosztalgia (1) novoth (2) novoth tibi (1) novoth tibor (2) nsu (1) nyárigumi teszt (1) nyomaték (1) obb (1) obd (1) octavia (2) okmányiroda (3) okos (1) oktatás (1) olaj (2) olajcsere (1) olajnyomás (1) olcsó (2) oldtimer (1) Omega (1) omm (1) öngyilkos (1) önvezérlő (1) opc (1) opel (14) Opel (1) óratekerés (2) öreg (1) összehasonlító (1) outlander (1) ozora (1) p-rendszám (1) pályanap (3) panamera (1) panda (2) pandúr (1) pánik (1) pára (1) párátlanítás (1) parkolás (7) pba (1) perkupa (1) peugeot (10) phaeton (1) pickup (1) piros (1) plakát (1) plug-in (1) podcast (36) politikus (1) pontiac (1) porsche (7) prémium (1) prince (1) prius (4) próba (1) p rendszám (1) q3 (1) q5 (1) qashqai (1) qoros (1) quattro (1) r8 (1) rabló (1) rádió (1) rágalmazás (1) rakpart (1) rali (3) rally (1) range (1) ranger (1) red bull (1) régen (1) regisztráció (1) reklám (2) reklamáció (1) remake (1) renault (7) rendészek (1) rendőr (3) rendőrség (11) rendszám (8) rendszámkamu (1) rendszámtábla (1) repülők (1) részeg (2) részegek (1) ro80 (1) robogó (3) rollsroyce (1) róma (1) román (1) románia (1) romok (1) roncs (2) roncsok (1) ronda (1) rózsadomb (1) rs (1) RS4 (1) rs6 (1) rxh (2) s3 (1) s6 (1) s7 (1) s8 (1) s80 (1) saját (1) sajtóutak (1) samara (1) scenic (1) seat (2) sebességkorlázozás (1) sértés (1) sérült (1) sharan (1) shiro (1) shitgun (1) skoda (4) skyactive (1) smart (1) sofőrszolgálat (1) sos (1) Space (1) spacestar (1) spam (1) spórolás (1) sport (3) ssanngyong (1) st (1) steve mcqueen (1) student (1) subaru (3) sunny (1) suv (4) suzuki (7) svájc (1) sw (1) swift (5) szabálysértés (1) szállítási sérülések (1) szar (1) szemetelés (1) szenteste (1) szerelés (2) szerszám (1) szerviz (2) szervizkonyv (1) szerződés (1) szilveszter (1) szintetikus (1) szíria (1) szívócső (1) szlovák (2) szonda (1) szöveges (1) szövet (1) tábla (1) találkozó (2) talán (1) tannis (1) tannistest (1) tartós (1) taxi (2) TC-vel árkon-bokron át (1) tclotta (1) tcomment (1) tctv (1) tc flotta (1) td4 (1) tdci (1) techday (1) tehén (1) tek (2) TEK (1) tekerés (2) telefon (1) téli (1) terep (1) területi (1) tesla (1) teszt (3) thema (1) tiguan (1) tiz (1) tolvaj (1) top10 (1) törés (1) törésteszt (1) törvény (1) törvénybetartás (1) totalcar (20) totálkár (1) totem (1) tourer (1) toyota (11) toyotafest (1) toyota 2000 GT (1) trackday (3) traffic (1) traffipax (2) transit (1) troll (1) trükk (1) tsi (2) tudatlan vásárló de okos (1) túlkapás (1) tunexcom (1) tuning (2) turbó (3) tűzoltóság (1) twingo (1) ubul (1) ügyintézés (1) ügyvéd (1) újautó (2) unalmas (1) uno (1) up! (2) usa (1) út (1) útdíj (3) útlezárás (1) útszéli (1) üzemanyag (1) üzlet (1) v10 (1) v6 (1) v60 (1) v70 (1) v8 (1) vag (1) vagyonszerzés (3) vak (1) vakteszt (2) választás (1) vallomások (1) Váltók (1) vámkezelés (1) varga cigány (1) város (1) vásárlás (2) vásárló (1) verseny (2) versenyzés (1) veszély (1) vétel (2) veterán (1) vfr (1) videóteszt (1) villanyautó (1) vino (1) virago (1) visszahívás (2) visszavett (2) víz (1) vizsga (1) vizsgabiztos (2) vizsgadíj (1) volkswage (1) volkswagen (13) Volvo (1) volvo (4) vonulás (1) vredestein (1) vw (9) Wagon (1) wayteq (1) williams (1) winkler (2) wrx (1) wtcc (1) x-trail (1) x3 (1) x6 (1) xdrive (2) xedos (1) xenon (1) youngtimer (2) zafira (2) zebra (1) zöld (2) zsiguli (1) Címkefelhő

Átlép Sparkon, Pandán

2012.03.06. 10:05 Tcomment

Címkék: skoda citigo

Olcsó miniautó, tehát szükséges rossz. Egy frászt. Városban közlekedni jobb vele, mint egy naggyal. És tud még egy csomó mást is.

Kapcsolódó cikkünk kommentposztja

378 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://tcomment.blog.hu/api/trackback/id/tr674292330

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Ciri 2012.03.06. 20:12:51

@apamacko:

Gyuszi bácsit csak a gokartozás érdekli mostanában :))

"ja tudsz Polo-t 2,45 ért?"

Simán. Egy 2010-est :))

Deszkás 2012.03.06. 20:13:15

@Ben Franklin: Vajon ez az autók műszaki állapotán, vagy a bennük lévő motor nagyságán és erején múlt? (Lehet, hogy kint is árulnak Octaviát a röhejes 1,4 motorral? De ha 1,6-os volt, az üldözött autó meg 2 literes, akkor se sok esélyt adnék a rendőrnek.)

Ciri 2012.03.06. 20:16:43

@Rocko-:

"szerintem meg spórolás, ha akarták volna, akkor csinálnak lehúzható ablakot."

Ha egyszer sikerül autót cserélnünk egy kis időre, hátraülök és egy óráig az ablakokat tekergetem fel-le, amíg szét nem szakad a mechanikája, oszt' nem tudod majd lehúzni.
Mi a f@szomat pörögtök ezen ennyit :)

apamacko 2012.03.06. 20:23:35

@Ciri: Rocko:
Igen Rocko, ha akartak csináltak volna, de fent leírtam, hogy nem is akartak, szándékosan nem!

Ciri te meg legközelebbi talira jössz és lefotózlak, ahogyan tekergeted CuCU-ban az ablakot hátul :-))

MilleMiglia 2012.03.06. 20:29:38

@Ciri: Még magyarul is van millió cikk róla, még a Tcn is volt hír, de tessék itt elindulhatsz: www.zigwheels.com/news-features/news/esp-compulsory-on-all-new-cars-and-lcvs-in-eu-member-states/10491/1

Ben Franklin 2012.03.06. 20:30:04

@apamacko: Gondolom nem számítasz sem az Up, sem a Citigo tömeges eladására e hazában....

apamacko 2012.03.06. 20:35:47

@Ben Franklin: Reálisan nem lesz nagy a darabszám, ahogy a Polo is drasztikusan visszaesett a magán vásárlók számának mélyrepülésével. Viszont sok idősebb tulaj vált lassan kisebb "utolsó" autóra, és lesz olyan réteg is akinek tényleg városi autóként kell ez a kategória. Nem lehetetlen eladni csakaz embereknek kell rájönni a reális igényeikre, vagy drágulni kell még sokat a benzinnnek :-(
a 4,5 liter vidéken simán elérhető lesz ezekkel, bp-i dugóban persze nem.

Ben Franklin 2012.03.06. 20:38:14

@Deszkás: Ihol van e:

www.youtube.com/watch?v=ApaysmZGC98

A cseh rendőrOctavia főleg 1.6i, kisebb részben 1.8T/1.8TSI

Ben Franklin 2012.03.06. 20:39:48

@apamacko: 4,5 liter 15 éve elérhető volt vidéken a literes B Corsával, szóval király egy autó lehet. Aygot is árulsz-e?

Rocko- 2012.03.06. 20:45:12

@Ciri: hát őőőő. én szarom le, tudod nekem van siebedach. ;)

Tomi1973Wien 2012.03.06. 20:56:49

@apamacko: tenyleg nem seria MOon az ESP+Klima?

apamacko 2012.03.06. 21:05:11

@Ben Franklin: Az lehet, de "B" Corsa hogyan tört? Hogyan rohadt?
Mi volt benne -ezek közül- 2,5 milláért (akkori új árában) ??
Vennél ma fapad "B" Corsát (vagy más 20 évvel ezelőtti technikájú/biztonságú) kisautót most 2,5 milláért???
Ma egy Spark, Splash, Aygo mind -minimum- ennyibe kerül, ha ezek benne vannak, de még fapadosan sincs igazán olcsóbb autó.

VW márkakereskedésben dolgozom igen sok éve, de voltam SEAT-os is. Ezekre a márkákra van rálátásom '96-tól.
És igen hazabeszélek de inkább up!-Citigo-Mii mint mások. Hiszek a márká(k)ban az innovációkban és tényleg nem egyformák a kocsik még ebben kategóriában sem.
Aki autót katalógusból vesz sosem tudja meg mik a különbségek, ahhoz legalább 4-5 márkát/típust ki kell próbálni, és menni egy fél órát és az is csak ízelítő lesz....

Ciri 2012.03.06. 21:09:34

@MilleMiglia:
Ugye nem akarod a bizonyítványodat azzal kiállítani, hogy linkeket mutogatsz arról, mi széria és kötelező külföldön?

Tomi1973Wien 2012.03.06. 21:10:28

@apamacko: sztem, ha ugyesek az eladok, es jo reklamot tesznek a kocsi alá, akkor eleg sokat el lehet belole adni (persze a magyar piachoz kepest sokat)....

Tomi1973Wien 2012.03.06. 21:13:30

@Ciri: ezen en mar 2008-ban is meglepodtem, mikor nalunk a cee'd alapfelszereltsegkent ESPvel erkezett, MOra meg csak rendelheto volt vele.... a MOi szervizben a sracok csak neztek, az enyem volt az elso CRDI a Cee'd-bol, amibe DPF-t es ESP-t szereltek....

az Up! eseteben is kamillazok, mert a 10e€-s alaparban benne van az ESP+Klima nalunk...

apamacko 2012.03.06. 21:13:54

@Tomi1973Wien: Tényleg.
Mi is furcsállottuk. DE!

Az alap up! 2,5 milla
+ 150eFt a klíma
+ 85eFt a vészfékaszisztes+ESP
=2,735milla
Ha végig nézi valaki az alapfelszereltséget reális összeg ez a konkurencia tükrében.

A kicsit erősebb 75 lovas 150 eFt-al drágább és még számoljunk kb. 100 eFt-os az 5 ajtós felárra = 2.985milla, ha elég kedvesen mosolyog valaki a Navigonos cumóval együtt is lesz 3milla alatt egy igen jól felszerelt biztonságos tip-top kisautója.

Bátran körbe lehet nézni máshol ez mennyire jön ki...

apamacko 2012.03.06. 21:15:43

@Tomi1973Wien: Na épp az előbb számoltam itt 10.000 Eurónál nálunk is jó up! jön már ki.

Ciri 2012.03.06. 21:18:16

@Rocko-:
Nem baj, mindent el tudok rontani :)

Tomi1973Wien 2012.03.06. 21:21:01

@apamacko: kiszamolasokkal igazabol olcsobb, mint nalunk, de csak minimalisan....

igazabol a move a racionalisabbake, a high up a kellemesen megfelelo, kiegeszitve a drive up csomaggal....

ez nalunk most durvan 12e€... DE ebbol lejon a beszamitasi bonus, ami aktualisan 2e€ (spritspar neven fut)... igy mar csak 10e€ a legmagasabb felszereltseg (ha az egyedi white - black up modelleket nem nezem)....

...es akkor a 10e€-rol indulhat az alkudozas...

Rocko- 2012.03.06. 21:26:29

@hpapagaj: @Ben Franklin: tessék kontextusában kezelni a szöveget.
"A kisebb súlyú autónak elég kevesebb lóerő, a keskenyebb gumikon nehezebben csúszik meg kanyarban, a megállításához szerényebb fékek szükségesek, futóművében a vékonyabb alkatrészek sem tűnnek gyengének"
valóban szerencsétlen megfogalmazás, de szerintem érthető: relatív értékben kell kezeln ia vékoyn gumit, nem abszolutban.
ugyanazon kocsi a szélesebb gumi nagyobb tapadást biztosít a keskenyhez képest. azonos tapadáshoz viszont egy könnyebb, gyenge kocsihoz elég egy keskenyebb gumi is.

Rocko- 2012.03.06. 21:27:25

@visszakettőpadló: és ha valaki nem akar pár éves autót venni!!!!!!! NÉGY !!! 4 44 !!!

Ciri 2012.03.06. 21:31:44

@Tomi1973Wien:
Mégis Magyarországról viszi a német kereskedő az Up-ot (is) ...
:)

csongiaparaszt 2012.03.06. 21:33:03

Hát, én ebben a kisautóban nem látok semmi különlegeset, leszámítva a szórakoztató elektronikát.
Kicsi, gyenge, drága, és még nem is kimondottan takarékos.
Mivel jobb, mint egy Jazz?

apamacko 2012.03.06. 21:33:49

@Tomi1973Wien: itt is a move up! és a High up! lesz a kelendőbb a take up! csak a kedvező ár miatt érdekes.
Valami rafinéria miatt nálunk (Mo.) nincs Black up! csak White up! (kicsi piac vagyunk)

apamacko 2012.03.06. 21:35:34

@csongiaparaszt: Ne a Jazz-hoz mérd kérlek mert az inkább Polo kategória. Aygo-hoz inkább.

Tomi1973Wien 2012.03.06. 21:36:51

@Ciri: az logikus... ha visszaszamolod, akkor rajosz, hogy az idiota allami terhek miatt MOon gyakorlatilag a legolcsobb az uj auto NETTO aron - es ezen az aron kapja meg aki kiviszi...

Tomi1973Wien 2012.03.06. 21:38:24

HA most ott lennek, hogy lecserelem a szervizautom (a corsa-t), akkor elgondolkodtato alternativa lenne... de most a carnival a soros cseres...

Rocko- 2012.03.06. 21:38:51

@apamacko: "DE! Lehet hozzám jönni up!-ot kipróbálni."
vigyázz, mert szavadon foglak! :)

apamacko 2012.03.06. 21:40:40

@Tomi1973Wien: pedi up!-ra csak 45pénz a regadó, persze az ÁFA 27% szép összeg.

Rocko- 2012.03.06. 21:42:15

@Ben Franklin: "4,5 liter 15 éve elérhető volt vidéken a literes B Corsával"
hány csillagot kap törésteszten a B Corsa és milyen Euro normát teljesít?

Tomi1973Wien 2012.03.06. 21:43:06

nemeteknel meg csak 19% - itt meg 20%....

a co2 bonusa minuszos, tehat 'penzt kap' az ember....

Rocko- 2012.03.06. 21:43:25

@apamacko: itt a pont.

@Ciri: kapsz egy vasgolyót. :)))

Hurri Kán 2012.03.06. 21:47:20

Jópofának tűnik. Olyan autó formájú a sok túldizájnolt egyenköpőcsésze között.

GYUSZI BACSl · http://special.blog.hu 2012.03.06. 21:55:54

@Ciri: menj a fenébe (:

azért akartátok, hogy gokartozzak, hogy valamiben végre le tudjatok győzni ... ugyanis - mivel minden gokart ugyanolyan erős - az én 135 kilómmal elve vesztésre volnék ítélve egy gokart verseny során a 45 kilós Annamarival (vagy a 70-80 kilós fiúkákkal) szemben (:

nála lenne 5 kg/LE nálam meg 15 kg/LE ... szerinted nyerhetek?

ezt már csak tetézi az a tény, hogy eleve be se tudok normálisan ülni egy ilyen gyerek-tini méretű gokartba (((:

tehát inkább játsszunk logikai játékot vagy versenyezzünk erősebb kocsival, amiben elhanyagolható a vezető súlykülönbsége

Tomi1973Wien 2012.03.06. 22:02:47

@GYUSZI BACSl: ez kb. olyan, mint amikor beultem a picantoba, es amikor rendesen ultem az ulesben, a vallam/karom kilogott a karosszeriabol, nem is probaltam becsukni az ajtot....

ugyanez a szivas van a 'B' corsaban is, az is kicsi nekem (tobbe/kevesbe), de nem mehetek mindenhova a carnivallal...

GYUSZI BACSl · http://special.blog.hu 2012.03.06. 22:15:04

@Tomi1973Wien: ja, a vicc pont az, hogy az up! pl. kényelmesebb nekem, mint a Polo

persze csak a vezetőülésben, nem hátul!

de azért a 60 LE-vel és velem már ez sem tépi fel a sztrádán az aszfaltot, mikor 120-nál lazán kiteszem az indexet hehehe

Shadowbull 2012.03.06. 22:15:46

@midnignt se - kitiltotta az ommm: "szememben ez a mernoki teljesitmeny, es tudas csucsa, nem a 3turbos BMW - bocs - vagy a bugatti veyron (bar az is total bukas)"

Igy van, ez is tudas, bar itt inkabb a penzugyesek meg a beszerzok brilliroznak, ok hajtjak fel a beszallitokat hatso-indiaban, akik megcsinalnak egy alkatreszt 3adannyibol is mint egy normalis beszallito.

sb

papa33 2012.03.06. 22:33:04

@apamacko: amíg az emberek döntő többségének a családban egyetlen autóra telik, akkor az a családi: 4fő és csomagjai: olcsó autó ennek a célnak az Ignis volt ami megfelelt némi kompromisszummal utoljára, Poloban nincs most kombi, de a sima Skoda határeset. De ugye 3 milla...

Na sajna ezért nem veszünk családinak Up-Skodu-Seat picit meg Swift újat, mert azért az a belső, műszerfal, 7 légzsák és nagyon jó 1.2 motor és lassan az ára is jó...
Sajnos sokunknak álom a második autó.
PH szervizbe járni megint nem olcsó...

Ezek az "igényes" motorok mért nem láncos vezérléssel készülnek????

Rocko- 2012.03.06. 22:36:45

@apamacko: Aygo. pont ma néztem. 8 millió. abból veszek kettő ilyet. ha ilyet akarnék.

Hurri Kán 2012.03.06. 22:37:51

@Rocko-:
Aygo??? 8 mill. egy négykerekű bevásárlószatyorért? Bátrak...

papa33 2012.03.06. 22:40:03

Ja még annyit, mivel az idő nekünk dolgozik, azaz nem sürgős autót venni (üzenem a kereskedők mellett a bakoknak is, mert azért csak itthoni vevőkből lehetne megélni), hogy inkább megvárom:

az új Skodát, a Vision D vagy lesz addigra neve is...

Rocko- 2012.03.06. 22:42:19

@gyvy: visszavonom. IQ-t néztünk (kolléga mondta a 8-at), most megnéztem, nincs anniyiért, olcsóbb, de így is egy millával drágábbról indul mint az Aygo:
www.toyota.hu/Images/iq_pricelist_CC.pdf
3 985 000 az induló.

Hurri Kán 2012.03.06. 22:44:02

@Rocko-:
Még 4 misi is rossz vicc egy ilyen dodzsemért.

Rocko- 2012.03.06. 22:47:16

@gyvy: én az kilenc légzsákon röhögtem.
tuti adnak hozzá utánfutót is hogy valahova elférjen. :D

Hurri Kán 2012.03.06. 22:51:44

@Rocko-:
Hábazmeg nem is tudnak azok hová kinyílni egy akkora autóban. :)

w a s d 2012.03.06. 22:57:36

@apamacko: De az, hogy egy jól felszerelt darab máshol se jön ki olcsóbban, az annak mindegy, aki nem vár el mást, csak valami minimál felszerelést (legyen benne mondjuk klíma, központi zár, meg elektromos ablak elöl, a sok légzsák esetleg plusz pont), és azt nézi, ezt hol kapja meg kevesebbért.

MilleMiglia 2012.03.06. 22:58:02

@Ciri: Mondom Eu-s határozat 661/2009/EK:
eur-lex.europa.eu/LexUriServ/LexUriServ.do?uri=OJ:L:2009:200:0001:0024:HU:PDF
itt keresd 13. cikk, az M1 kategória a személyautók az N1 a max. 3,5 tonnás teherautók.

hpapagaj 2012.03.06. 23:18:25

@Ben Franklin, @Rocko köszi a válaszokat, érdekes. :)

Merida001 2012.03.06. 23:40:27

"Kevesebb mint húsz év alatt a Skoda ványadt, egyautós, viccek tárgyát képező márkából széles modellpalettát felvonultató – Fabia, Octavia, Octavia Classic, Superb, Yeti, Roomster –, nemzetközileg magasan elismert branddé vált. Miközben az elmúlt két évtizedben a konszernen belül jókora előnnyel induló Seat folyamatosan csúszott lefelé – tegyük hozzá halkan."

Ez a gondolat sor több sebből vérzik Úraim! :)Dióhéjban tehát: A Skodának csak a jele, meg a neve Skoda a többi az mind-mind VW alkatrész ami kívül/belül van, csak silányabb minőségben..... Seat csak azért nem pörög annyira mert a konszern királya, feje a VW nem akarta így... ennyi a rövid történet. Direkt meghagyta ezt a teljes körűséget a vásárlóközönségnek a VW, mint konszern felépítést, azaz Skoda, Seat, VW, Audi..(többi márkát direkt nem említem meg) és a kidolgozási minőség is így emelkedik...direkt. Ez egy ilyen tervezet. Ugyan úgy ahogy a Dacia is egy halott valami lenne, ha Renault a Renault alkatrészeiből nem támasztotta volna fel.

Ben Franklin 2012.03.06. 23:52:07

@Rocko-: azonos tapadáshoz viszont egy könnyebb, gyenge kocsihoz elég egy keskenyebb gumi is. - Jól beszélsz ember. Egyetértünk.

GYUSZI BACSl · http://special.blog.hu 2012.03.06. 23:54:30

@Merida001: jó lenne azért, ha eldöntenéd, hogy most akkor VW alkatrész, vagy silányabb minőségben (mert az ugyebár már nem VW alkatrész)

szóval pont a te gondolataidban van egy logikai gixer

kitiltott, de seráfütty 2012.03.07. 00:01:20

@Ben Franklin: Engem speciel nem izgat ez a kérdés, mert még kb. soha nem nyúltam a hátsó ablakhoz eddigi egyik autómon sem, csak azért hoztam fel, mert van mindig pár károgó :)

Nekem a VW 3 ajtós verziója még esküszöm, tetszik is. Persze, AMELYIK variáns tetszik, az 3,38 misibe fáj, épp a "fullos" belőle... Annyit viszont nem érne meg nekem újonnan sem egy ilyen kis jószág. 2.999-et még igen.

Ben Franklin 2012.03.07. 00:04:18

@Merida001: A Skodának csak a jele, meg a neve Skoda a többi az mind-mind VW alkatrész ami kívül/belül van, csak silányabb minőségben.....

-Ez így nem kerek. Miért lenne a Skoda rosszabb minőségü, amikor koppra ugyanazokat a fődarabokat kapja? Fapadosabb? Felszereltség kérdése, az alap Fabia és az alap Polo pont ugyanannyira hervasztó. Annyi hogy minden modellnél vannak motor/váltó kombók+extrák, amiket CSAK a VWnek tartanak fenn(tipikusan azok amiket a magyar piacon soha senki nem kér), ha csak ideiglenesen is. De pl. 1.4 TSI Passat 'csak' 122 lovas, SuperB-ben uaz. 125 (ez egy kivétel).

Tehát. Mo-n, ha valaki azt állítja, hogy egy alap benzines Fabia(70 ló, 5 seb.) roszabb minőségü, mint egy alap-Polo ugyanazzal a motorral, az ugyan magyarázza már meg, hogy mit ért a minőség-különbségen. Image-különbség van, semmi más, és a németek fetrengve röhögnének, ha tudnák, hogy a magyarok mekkora márka-sznobok a szaros gatyájukban....pedig a németek valamilyen szinten elég autófetisiszták.

kitiltott, de seráfütty 2012.03.07. 00:20:30

@Ben Franklin: Csak az első 20 másodpercet néztem meg, de ez egy Xedos 9. 2.3 Miller ciklus/kompresszor V6 (210 Le), 2.5 V6 (170 Le) és 2.0 V6 (140 Le) volt belőle. Érdekes módon egyik sem egy gyorsulásbajnok, hiába a nagy ménes.

10,7 (2.0)
9,5 (2.3)
8,6 (2.5)

Az lehetett, hogy emberünk jobban vezet. Az még valószínűbb, hogy a zsaruk nem akartak kockáztatni (emberéletet, balesetet, stb.), ennek a palinak meg "minden mindegy" volt a mottója.

Ben Franklin 2012.03.07. 00:29:50

@kitiltott, de seráfütty: Igazad van a kocsival kapcs.

Biztos rossz volt a lelkiismeretük, mert a Xedost többször felszólítják, hogy álljon meg vagy lövünk, de az bátran továbbmegy....:)

Nemrég rápiritottak a cseh rendőrökre, mert egy hasonló akcióban tényleg fegyvert használtak, és az anyósülésen ülő szerencsétlen csajt lőtték szitává véletlenül...

kitiltott, de seráfütty 2012.03.07. 00:36:28

@Ben Franklin:

"járulékos veszteség" :)

Tettestárs, vagy mifene, innentől meg kit érdekel, ha kicsit jobban szellőzik a bőre mostantól? ;-D

Merida001 2012.03.07. 00:42:37

@GYUSZI BACSl:

Belső tér anyaga például silányabb...de ezt magad is láthatod ha beülsz ezekbe a modellekbe sorban ahogy felsoroltam azokat alulról felfelé. Ezen nincs mit nem érteni??? :)

Merida001 2012.03.07. 00:45:07

@Ben Franklin:

Vezettél már a példádban említett két autót? Szerintem nem. Azt fogod érezni a belső tér anyaga között is már hogy jóval jobb a VW-é. Az összhatás meg az lesz, hogy jobban "össze van rakva" a VW... Ezek olyan dolgok amelyeken kár vitázni! Ezek tények!

igazi hős 2012.03.07. 00:46:02

@sutpet: "Sajnálom, hogy előítéleted van a Skodáról" Ki kell ábrándítsalak, kettőnk közül én nem vagyok elfogult. Semmi rosszat nem írtam a VW korszak Skodáiról, de azt sem látom igazoltnak, hogy több lenne, mint legózás. Nagyon jó a készlet, van benne minden, de nem látom a Skoda által belerakott pluszt, legfeljebb a házon belüli konkurálás látványos kerülését.

Ben Franklin 2012.03.07. 00:49:22

@Merida001: Ezek tények!

Köszönöm a tényeket....:)

Konkrétan a motorok, váltók, klíma ugyanazon a soron készül a VWkbe, ugyanazok a melósok nyúlnak hozzá. Aztán megy az összeszereldébe. A többi amit írsz tömény bullshit.

Ciri 2012.03.07. 04:57:29

@MilleMiglia:
Te most miről akarsz engem meggyőzni ?

MilleMiglia 2012.03.07. 06:12:24

@Ciri: EU tagjai vagyunk? Igen. Akkor kötelező az új típusokon az esp? Igen. 100ezer helyen le van írva, hogy az egész EUban kötelező az új típusokra, te ezt tagadod. Egy dolog lehetséges, hogy az up!-ra 2011. november 1. előtt kapták meg a típusjóváhagyást.

m.o.p. 2012.03.07. 07:40:32

@hagyma: Nálam ezzel pont betaláltál, mert azon keresztül szellőzik a kocsi (nem szeretem a klímát), de azt elhiszem, hogy kevesen vannak ezzel így. Inkább itt arról szól a dolog, hogy a C1/Aygo/107/WagonR+ modelleknél meg lehetett oldani az ablaktekerést és nem kerülnek csillióba. Nem hiszem el, hogy nem tudják megoldani. Lehet, hogy nem lenne annyira egységes a forma, de ez a Skoda, ők tervezték a Yetit is, azt sem a szépségéért veszik.

csongiaparaszt 2012.03.07. 07:56:38

@apamacko: Jazzhez mérem, mert árban nincs nagy különbség, fapad Jazzt 3 millára le lehet alkudni. És akkor kellene valami extrát nyújtani, ha egy (fél)számmal kisebb autót ugyanilyen drágán mérnek.

Knorbi 2012.03.07. 08:46:02

Na megint a demagóg duma.....Ennyiért ilyen meg oylan használtat veszek. Kit érdekel itt erről az autóról van szó. Ciki Skodát venni? Miért? Mert nem überdesign? Egy AUTÓ nem több.Van egy haverom vehetne luxuskocsit de megelégszik egy Octaviaval mert azt mondta ő nem azért akar dolgozni hogy az überkocsit fenn tudja tartani.

Tomi1973Wien 2012.03.07. 09:02:47

@csongiaparaszt: az Up!-bol 3millaert jol felszereltet kapsz a fapad jazz-hez kepest...

golya80 2012.03.07. 09:43:29

@kultúrpesszimista: tudod, egy Superb árából vehetsz már Jaguart...

Basszus,igazi magyar suttyó vagy! 25 éves Jaguárral nyomulás a Tescohoz:D Tetess rá még vonóhorgot is:D

Magyarországon meg újautó fétis van? :D Basszus te melyik évtizedben maradtál le? Nézz már körül ember, 5 éve nem adnak el itthon új autót! Most már minden konzumidióta azt köpi, hogy igenis elvből tartanak 20 éves kocsit,filozófiát gyártanak köré,hogy ők "stílusosak" pedig van ám pénz bőven...sajnos minden második sarkon hozzád hasonló " különb vagyok és tílusos ezért járok 30 éves kocsival" emberekbe botlani Magyarországon, te is egy típus vagy,amiből annyi van mint a szemét

kultúrpesszimista 2012.03.07. 10:03:30

@golya80: Olvastam, amit írtál. Látom a szavakat, de ezekből nem ismerek magamra. Egy morzsányi igazságod nincs a soraidban rám nézve, de ahhoz méltatlannak tartalak, hogy pont neked magyarázkodjak, így magasra hagylak a beteg, lázálmos tévképzeteiddel...

Knorbi 2012.03.07. 10:05:24

Nem is kell veszekedni hülyeségeken.

DrSzoke 2012.03.07. 10:07:51

@P12_dCi: Egyetertek.Frankfurtban vettem vagy 10 eve egy 1.8 karbis sciroccot,haverom meg egy LT buszt,utobbi miatt 100-110-el tudtunk Bp-ig jonni.A sirc fogyija ennel a temponal 5.2!!! volt palyan.2X tankoltam ujra tele az 1050 km-en,mert nem akartam elhinni,azt hittem a tankmutato rossz.Es ezt egy elavult,ocska,kidobnivalo,euro semmilyen szabvanyt teljesito,manapsag agyonfikazott,8 szelepes motor kovette el,ami ha kellett kozel 200-at ment es elozni is lehetett vele,mert 150-rol meg huzott mint az okor.De kb 20 eve volt 1500-os 323-as mazdam,100-120 korul az sem evett 5,5-nel tobbet orszaguton,de a varosban sem ment 7 fole.

Ciri 2012.03.07. 10:10:00

@MilleMiglia:

"Akkor kötelező az új típusokon az esp? "

Nem. És ezt egyszerűen nem fogod fel, beszélsz hülyeségeket, holott számtalan márka honlapján találsz rengeteg modellt, amiben extraként lehet rendelni esp-t.

Miről vitázunk?

Knorbi 2012.03.07. 10:21:18

@DrSzoke: Ha nem lenne ez az egyre nehezebb autók meg normák mára ott tartana a technika hogy egy átlag diesel ehetne 3 egy benzines meg 4 litert.

Ben Franklin 2012.03.07. 10:21:43

@m.o.p.: C1/Aygo/107 - Bocs de itt sincs ablaktekerés hátul.....

Ben Franklin 2012.03.07. 10:23:49

@csongiaparaszt: Listaárat listaárhoz hasonlíts. Jazz az klímával lesz 4 is, de az B szegmenses autó, nem is olcsó fajta. Többet ad többért.

Knorbi 2012.03.07. 10:26:43

Szerintem nem rossz autó ez. Egy picit erősebb motor és bőven elég annak aki nagyrészt egyedül jár vidékre is.

Ben Franklin 2012.03.07. 10:27:41

@kultúrpesszimista: Szerintem Ferrarit is vehetsz a Superb áráért. Olyat amilyen a Magnumban van, 308ast. Vegyél, de legyen buszbérleted! A legkisebb problémával mehetsz Bécsbe, és megismerkedhetsz a svejci orvosok óradíjával.

rollingzoku 2012.03.07. 10:40:00

Hihi hátulról egy 90-es évek beli Mitsu Colt:D
inkább egy becsövezett régi stift 1.3 azt legalább lehet élvezni is:D

Knorbi 2012.03.07. 11:12:37

becsövezett régi Stift.... tényleg baromi élvezetes lehet. Mint egy Szomszédok rész :)

Rocko- 2012.03.07. 13:35:35

@P12_dCi: miért is?

@DrSzoke: nade miért felejtitek el az euronormákat és a súlynövekedést?

antimason (törölt) 2012.03.07. 13:45:26

Nem véletlenül nem teszteli az NCAP a hátsó törésbiztonságot, mert akkor ilyen autók nem jönnének ki.

Jelige:
Ha hátul ülsz, garantált a sérülés.

csiky944 2012.03.07. 20:41:07

dákó sandero 1,790misi
1,2 16v fullfapad
randa és igénytelen mint ez
ablakot le lehet tekerni hátul is
+még el is fér benne 4felnőtt

apamacko 2012.03.07. 20:41:31

@kitiltott, de seráfütty:
Ha komolyan érdekel 2,999-be megoldom!
Dobj egy e-mail-t az apamacko75 kukac gmail pont com-ra.

Merida001 2012.03.07. 21:39:31

@Ben Franklin:

Attól még így van, hogy nem értesz vele egyet...

Knorbi 2012.03.08. 08:22:46

Vajon lesz diesel belőle..

MilleMiglia 2012.03.08. 12:47:14

@Ciri: A Panda, meg az Alto nem 2011. november 1. után típusjóváhagyott - azaz ebben a kontextusban új - típus. Ha az up! vagy citigo is az adott dátum előtt kapta meg a jóváhagyást akkor, nem kötelező az esp. Amúgy meg szerinted a magyar nepper-gyakorlat vagy az EUs jog a mérvadó? Tisztellek, becsüllek, az alapján, amit itt olvastam tőled, de ebben a kérdésben nincs igazad. Belinkeltem a jogszabályt, belinkeltem külföldi híreket, itt egy magyar is: www.observer.hu/news/3070.

Ciri 2012.03.09. 11:46:16

@MilleMiglia:

"Amúgy meg szerinted a magyar nepper-gyakorlat vagy az EUs jog a mérvadó?"

Semmi köze a "nepper-gyakorlathoz", a magyarországi szabályozás a lényeg.

Nézd, én értem, hogy miről beszélsz de te is fogadd el azt, hogy az eu-s szabályozástól függetlenül nem kötelező itthon az esp.
Itt és most mondom, hogy még 2013-ban is lesz olyan (főleg alacsony árazású) modell, amiben itthon nem lesz esp, függetlenül attól, hogy mikor jelenik meg a piacon.
Emlékezz vissza amikor itthon kötelezővé vált a minimum egy légzsák, majd az abs. Máshol már rég kötelező volt.

Ciri 2012.03.10. 06:16:44

@golya80:

"Magyarországon meg újautó fétis van? :D Basszus te melyik évtizedben maradtál le? Nézz már körül ember, 5 éve nem adnak el itthon új autót! Most már minden konzumidióta azt köpi, hogy igenis elvből tartanak 20 éves kocsit,filozófiát gyártanak köré,hogy ők "stílusosak" pedig van ám pénz bőven...sajnos minden második sarkon hozzád hasonló " különb vagyok és tílusos ezért járok 30 éves kocsival" emberekbe botlani Magyarországon, te is egy típus vagy,amiből annyi van mint a szemét"

Zseniálisan összefoglaltad! :)))
..és ez az idióta (akinek címezted) pedig ékes bizonyítéka a csoport létezésének.

Elmés téveszmés 2012.04.06. 20:16:12

"Vissza a jövőbe című film csehszlovák interpretációjának"-volt egy cseh film,ahhoz építettek egy fekete sportkocsit skodáéknál,ami kicsit a szögletes lambó-ra hajaz.
Ott van kiállítva a skodri gyári múzeumában,Mlada Boleslavban.

Sátán meg a Jocó 2012.05.17. 12:08:03

@kultúrpesszimista: kifejező a nicked. :)

A helyzet egyébként ennél rózsásabb: Superbet leginkább azok vesznek, akik igénylik a luxust és a minőséget, de nem akarják, hogy látszódjon rajtuk, hogy van pénzük.
Tulajdonképpen bármit kérhetsz a Superbhez, simán meg tudod duplázni az autó árát velük, de mégis úgy néz ki, mint valami átlagos/randa doboz.
Nekem is ilyen lesz, ha lottón nyerek, dehogy akarom, hogy úton-útfélen világítson rólam, hogy fussa erre-arra...

kisörDög 2014.08.27. 00:08:48

Két monadanivalóm van:

1. A Citigo minőségi, de látszik a spórolás (pl. az elején a krómozott csík, mivelhogy Skoda sajátosság ezért nem maradhatott le. Mivel meg hogy spórolás, vékony, szembeötlő a spórolás. Ezt másképpen is megoldhatták volna. ) Viszont, egyszerű és okos a formavilág emiatt egyáltalán nem lepne meg az a ritka dolog mikor egy autó vállát 20 év után is megveregetik.

2a. Sűrű téma hogy a Skoda nem Cseh hanem Német. Az igazság viszont az hogy Cseh. Nagyonis Cseh. Nem lehet 10-15-20 év alatt felépíteni egy eladható filozófiát. Nem egy ennyire eladhatót. Ha megnézzük a Skoda történelmét, azt látjuk hogy bár igaz nem öntötték el a piacot egyszerre 8 modellel sosem, de amit építettek az mindíg egy tudatos gondolat volt, mindíg egyszerű, mégis egy használható tárgy volt. Még a legnagyobb spórolások közepette/korában sem volt egy leköpni való termék. Egyszerű és jó. Ez volt a Skoda. ........Namost a coci után megváltozott a piac, kellett a befektető, és ez volt a VW. Voltak más jelentkezők is, ha jól emlékszem Volvo meg tán a Renault, mérget nem vennék rá hogy pontosan ezek. ... Ki hozta meg a döntést hogy a VW a jó válastás? A Cseh! Milyen irányban tereli a VW a Skodát? Abban amiben a Skoda régen is volt, egyszerű de mégis jó. Nem lehetne ott a Skoda ha nincs a német pénze, viszont nem lenne ott száz némettel sem a Skoda ha nincs a múltja. Ezt vette jól észre a német, befektetett, és ma azt látjuk hogy kegyetlen jól megértik egymás filozófiáját. Ez hiányzik a Seat-ból. Ott nem tudják merre lépjenek, mire támaszkodjanak. Láthatjuk, hiába a német pénz, az bizony nem minden.

2b : Minőség a Skodánál. Ha valaki azt hiszi telle-belle gyártás megy, akkor ki kell hogy ábrándítsam, nem Oroszországban vagyunk hanem Csehországban egy német cég kezei alatt. Minden percben minőségi kontrola, ami nyilván egy kis középkategóriás autónál nem annyira szigorú mint egy Audi A6-nál például (gondolok itt karosszéria elemekre, illesztési hézagokra), de össze tudja magát hugyozni (képletesen) az ember a nyomástól.
Ami az anyag minőségét illeti, minél kisebb nevű egy márkanév, annál többet használ újrahasznosított anyagot, gyengébb minőségűt, de ebből a tekintetből is nem egy ma több autót gyártó vállalat meg sem közelíti a Skoda összeszerelési és anyagfelhasználási minőségét. Nem vicc, a VW alig bírja tartani a gyeplőt. Emiatt megtörténik hogy gyengépp minőségű anyagokat használnak fel mikor megjelenik az új típus (így volt ez a Fabia II -vel például, vagy egyszerűen csak alig fejlesztenek az autó képességein, mint pl. az új Ocatvia). ... Vállalom a kritikát arra is amit most mondok, az új Fabia III, noha minden oldalról azt olvasom ,,már megint ugyanaz a forma, semmi új,, ki fogja taposni a többi autógyár szemét. Minőségben is és formavilágban is. A kép az csak kép, de ezek a ma ismert vonalak (Spaceback, stb) itt a Fabián nyernek teljes értelmet. A nyakam rá hogy egy jó pár embernek csorogni fog a nyála utána.

kisörDög 2014.08.27. 00:19:34

Írásomat nem Csikósnak címeztem, az ő írása rendben van. Viszont a kommentelők némelyike kicsit nincs igazán képben.
süti beállítások módosítása