HTML

TComment

A Totalcar kommentblogja, nem csak trolloknak.

Friss topikok

Belsőség

Nincs megjeleníthető elem

Jajj, de csúnya!

Nincs megjeleníthető elem

Racingdream

Nincs megjeleníthető elem

Rallyedream

Nincs megjeleníthető elem

Reklámarchivum blog

Nincs megjeleníthető elem

Robogóblog

Nincs megjeleníthető elem

A sebesség oltára

Nincs megjeleníthető elem

Címkék

02 (1) 03 (1) 05 (1) 07 (1) 08 (1) 10 (1) 10.rész (1) 100 (1) 11 (1) 111 (1) 117 (1) 12 (1) 120 (1) 121 (1) 127 (1) 1275 (1) 128 (2) 13 (1) 133 (1) 139 (1) 14 (1) 154 (1) 16 (1) 17 (1) 19 (1) 2011 (2) 2012 (10) 2013 (9) 208 (1) 22 (1) 23 (1) 24 (1) 26 (1) 27 (1) 3 (1) 3008 (1) 300 ehuf (1) 301 (2) 302 (1) 308 (1) 31 (1) 32 (1) 320d (2) 320i (1) 33 (1) 34 (1) 35 (1) 36 (1) 38 (1) 39 (1) 4 (1) 41 (1) 42 (1) 44 (1) 45 (1) 47 48 (1) 4runner (1) 4x4 (2) 50 (1) 508 (3) 51 (1) 58 (1) 7-es (1) 71 (1) 75 (1) 76 (1) 77 (1) 79 adás (1) 7 rész (1) 80 (1) 81 (1) 850 (1) 87 (1) 88 (1) 911 (3) 93 (1) 94 (1) 97 (1) 99 (1) a3 (2) a6 (3) a8 (1) abroncs (1) accord (1) adac (1) adás (4) adás-vétel (1) adás-vételi (1) adatbázis (1) adó (3) adócsaló (1) alfa (1) alfa romeo (1) alkatrészek (1) alkohol (1) állam (1) allroad (1) amarok (1) amerika (2) ampera (2) amts (1) anglia 2014 (1) angry (1) árak (1) árverezés (1) assur (2) aston (1) astra (4) ásványi (1) átírás (3) átjelentkezés (1) átverés (2) audi (14) Audi (1) autó (1) auto2 (1) autóbérlés (1) autódiagnosztika (1) autók (1) autóklub (2) autópálya (4) autópiac (1) autósiskola (2) autóvásárlás (2) autózás (2) Avant (1) avensis (1) aygo (1) az év autója (1) b125 (1) bajor porn (1) baleset (5) balesetmegelőzés (1) balesetveszély (1) bank (2) becsületsértés (1) bedőlt (1) beetle (1) behozatal (1) bejárás (1) belváros (1) bemutatás (1) benzin (6) benzinkút (1) bfr (1) bicikli (5) biciklis (1) bioetanol (1) birds (1) bíró márk (2) bírság (5) bírságok (1) biturbo (2) biznisz (1) bizományi (1) biztosítás (4) bkk (2) bkv (3) black cell (1) blog (1) blues brothers (1) bme (1) bmw (18) bogár (1) böp (1) bőr (1) boss (1) botrány (2) boxter (1) bringa (1) bruno (1) budapest (9) bullitt (1) bullshit (1) büntetés (3) bürokrárcia (1) busz (1) buzikék (1) camaro (1) can (1) capri (1) car of the year (1) cayenne (1) céda (1) ceed (2) check engine (1) chevrolet (3) cigánykerék (1) cigi (1) Címkék (1) citadella (1) citigo (1) Citroen (1) civic (1) co2 (1) comment (1) connect (1) cooper (1) corsa (1) corvette (1) coty (3) cougar (4) country (1) credo (1) critical mass (1) csalás (5) csaló (1) csapatás (1) csapda (1) csekk (3) csere (2) cserhalmi (1) csikós (2) csikós zsolt (2) csökkentés (1) csúnya (1) cx5 (1) dacia (3) daewoo (2) Daihatsu (1) deauville (1) debrecen (1) demó (1) detomaso (1) de tomaso (1) diagnosztika (4) díj (1) dízel (7) dögkeselyű (1) dokker (1) dokkolás (1) dömsödi (1) dömsödi gábor (1) drága (1) ducati (1) dudálás (1) dugattyú (1) dugó (2) dupla (1) dzsudzsák (1) e85 (1) ecoboost (1) econell (1) égésétér (1) Égéstér (5) égéstér (118) egester (5) égéstér78 (1) égő (1) eladás (2) elantra (1) elkúrtuk (1) ellenőrzés (1) első (2) első autó (1) eredetvizsga (1) esküvő (1) esztergom (1) eu (2) év autója (2) extra (2) ez kellett (1) f1 (1) fabia (1) facelift (1) fagyálló (1) fail (1) famin (1) fejegység (1) feljelentés (1) felkészítés (1) fellebezés (1) felni (2) félretankolás (1) fényszóró (1) ferenciek tere (1) férgek (1) ferrari (1) festés (1) fesztivál (1) fiat (5) fidesz (1) fiesta (2) figyelem (1) fluence (2) focus (4) fogyasztás (3) ford (16) fordulatszám (1) forgalom (1) forma-1 (1) forma 1 (2) formula (1) fotelfizikus (1) frankfurt (1) frt (1) fűtés (1) fx45 (1) gáz (1) gázolás (1) generátor (1) genf (1) geochallenge (1) ghosn (1) GLT (1) golf (4) golfos (1) gran coupé (1) gs (1) gt (1) gt86 (2) gtc (2) gts (1) gumi (1) gyalogos (5) gyarapodás (1) gyászhír (1) gyorshajtás (3) gyúrás (1) h4 (1) hajtókar (1) halott (1) hamis (2) hang (1) hangszóró (1) hangyász (1) háromkilós autó (1) használt (1) hasznaltautó (1) használtautó (5) használtteszt (1) hátsókerékhajtás (1) ház (1) hazugság (1) helló (1) heves (1) hho (2) hibák (1) hidegindítás (1) hidrogén (1) hifi (1) hirota (1) hitel (4) hitelkárosult (1) hóhelyzet (1) honda (3) horgász (1) hülye (1) hurok (1) hybrid (3) hyumdai (1) hyundai (5) i30 (1) i40 (3) ibiza (1) ideiglenes (1) igo (1) illegal (1) illeték (2) ilyen volt (1) importőr (1) india (2) induktív (1) infiniti (1) ingyen (1) insignia (3) isuzu (1) ittas (1) izé (1) izomauto (1) jaguar (1) japán (4) japánautó (2) japanese (1) javítás (2) jeep (1) jimny (1) jobbik (1) jogosítvány (1) jogszabály (1) jogtalan (1) jövő (1) jubileum (1) juke (1) juke-r (1) ka (1) kabrió (1) kamera (2) kamion (3) kamuvétel (1) kangoo (1) karbantartás (2) kárfelmérés (1) karosszéria (1) karotta (5) kathi béla (1) kátyú (4) kávé (1) kekkh (1) kérdezz felelek (1) kéregető (1) kerékpár (4) kerékpáros (1) kerékpározás (1) kerékpártartó (1) kerékpárút (1) keresés (1) kereskedő (2) kereszteződés (1) késés (1) kesjár csaba (1) kgfb (1) kia (2) kidob (1) kigurulás (1) kilenc (1) kilométeróra (1) kilométeróra-állás (1) kína (5) kínai (1) kisautó (1) kőbájker (2) ködölés (1) koenigsegg (1) koldus (1) költség (1) kombi (1) komment (2) kommentelő (1) kommentposzt (1) korando (1) korupció (1) kötelező (2) középső ujj (1) közlekedés (5) közlekedési (1) közterület (1) közvetlen befecskendezés (1) kresz (3) kretén (1) kukásautó (1) külföldi (1) kupa (1) la (2) lada (4) lámpa (2) lancia (1) laplander (1) launch (1) lebukás (1) legenda (1) legendák (1) legolvasottabb (1) legszebb (1) leno (1) leterelés (1) letol (1) levorg (1) lexus (3) lézerblokkoló (1) licit (1) linea (1) lodgy (2) logan (1) long beach (1) lop (1) lopás (3) los angeles (1) lotus (2) ls (1) luxus (1) m550d (1) m7 (1) maffia (1) magasember (1) magyar (3) mahindra (1) mak (1) malibu (1) margit utca (1) márk (1) márkaszerviz (1) matrica (2) matt (1) Mazda (1) mazda (7) megalázás (1) megane (1) megatököm (1) megunt (1) mercedes (4) méret (1) michelisz (2) micra (1) mini (4) miss sixty (1) mitsubishi (2) Mitsubishi (1) mkii (1) mobileye (1) mondeo (3) morgan (1) mosógép (1) motor (2) motordiagnosztika (1) motordoki (1) motorfék (1) motorolaj (2) motoros (1) motorozás (2) mozgáskorlátozott (1) mozgássérült (1) murano (1) mustang (2) műszaki (1) műszaki vizsga (2) násznép (1) nav (2) navigáció (3) neper (1) nepper (11) nepperűző (1) név (1) ngm (1) nismo (1) nissan (10) nkh (3) nng (1) nostalgiccar (1) nosztalgia (1) novoth (2) novoth tibi (1) novoth tibor (2) nsu (1) nyárigumi teszt (1) nyomaték (1) obb (1) obd (1) octavia (2) okmányiroda (3) okos (1) oktatás (1) olaj (2) olajcsere (1) olajnyomás (1) olcsó (2) oldtimer (1) Omega (1) omm (1) öngyilkos (1) önvezérlő (1) opc (1) Opel (1) opel (14) óratekerés (2) öreg (1) összehasonlító (1) outlander (1) ozora (1) p-rendszám (1) pályanap (3) panamera (1) panda (2) pandúr (1) pánik (1) pára (1) párátlanítás (1) parkolás (7) pba (1) perkupa (1) peugeot (10) phaeton (1) pickup (1) piros (1) plakát (1) plug-in (1) podcast (36) politikus (1) pontiac (1) porsche (7) prémium (1) prince (1) prius (4) próba (1) p rendszám (1) q3 (1) q5 (1) qashqai (1) qoros (1) quattro (1) r8 (1) rabló (1) rádió (1) rágalmazás (1) rakpart (1) rali (3) rally (1) range (1) ranger (1) red bull (1) régen (1) regisztráció (1) reklám (2) reklamáció (1) remake (1) renault (7) rendészek (1) rendőr (3) rendőrség (11) rendszám (8) rendszámkamu (1) rendszámtábla (1) repülők (1) részeg (2) részegek (1) ro80 (1) robogó (3) rollsroyce (1) róma (1) román (1) románia (1) romok (1) roncs (2) roncsok (1) ronda (1) rózsadomb (1) rs (1) RS4 (1) rs6 (1) rxh (2) s3 (1) s6 (1) s7 (1) s8 (1) s80 (1) saját (1) sajtóutak (1) samara (1) scenic (1) seat (2) sebességkorlázozás (1) sértés (1) sérült (1) sharan (1) shiro (1) shitgun (1) skoda (4) skyactive (1) smart (1) sofőrszolgálat (1) sos (1) Space (1) spacestar (1) spam (1) spórolás (1) sport (3) ssanngyong (1) st (1) steve mcqueen (1) student (1) subaru (3) sunny (1) suv (4) suzuki (7) svájc (1) sw (1) swift (5) szabálysértés (1) szállítási sérülések (1) szar (1) szemetelés (1) szenteste (1) szerelés (2) szerszám (1) szerviz (2) szervizkonyv (1) szerződés (1) szilveszter (1) szintetikus (1) szíria (1) szívócső (1) szlovák (2) szonda (1) szöveges (1) szövet (1) tábla (1) találkozó (2) talán (1) tannis (1) tannistest (1) tartós (1) taxi (2) TC-vel árkon-bokron át (1) tclotta (1) tcomment (1) tctv (1) tc flotta (1) td4 (1) tdci (1) techday (1) tehén (1) TEK (1) tek (2) tekerés (2) telefon (1) téli (1) terep (1) területi (1) tesla (1) teszt (3) thema (1) tiguan (1) tiz (1) tolvaj (1) top10 (1) törés (1) törésteszt (1) törvény (1) törvénybetartás (1) totalcar (20) totálkár (1) totem (1) tourer (1) toyota (11) toyotafest (1) toyota 2000 GT (1) trackday (3) traffic (1) traffipax (2) transit (1) troll (1) trükk (1) tsi (2) tudatlan vásárló de okos (1) túlkapás (1) tunexcom (1) tuning (2) turbó (3) tűzoltóság (1) twingo (1) ubul (1) ügyintézés (1) ügyvéd (1) újautó (2) unalmas (1) uno (1) up! (2) usa (1) út (1) útdíj (3) útlezárás (1) útszéli (1) üzemanyag (1) üzlet (1) v10 (1) v6 (1) v60 (1) v70 (1) v8 (1) vag (1) vagyonszerzés (3) vak (1) vakteszt (2) választás (1) vallomások (1) Váltók (1) vámkezelés (1) varga cigány (1) város (1) vásárlás (2) vásárló (1) verseny (2) versenyzés (1) veszély (1) vétel (2) veterán (1) vfr (1) videóteszt (1) villanyautó (1) vino (1) virago (1) visszahívás (2) visszavett (2) víz (1) vizsga (1) vizsgabiztos (2) vizsgadíj (1) volkswage (1) volkswagen (13) Volvo (1) volvo (4) vonulás (1) vredestein (1) vw (9) Wagon (1) wayteq (1) williams (1) winkler (2) wrx (1) wtcc (1) x-trail (1) x3 (1) x6 (1) xdrive (2) xedos (1) xenon (1) youngtimer (2) zafira (2) zebra (1) zöld (2) zsiguli (1) Címkefelhő

Durva dolgok a Magyar Autóklubnál

2011.11.10. 15:31 Tcomment

Kinek, milyen pénzből, miért kezdett a klub presztízsberuházásba? Ezt kérdeztük levélben, telefonon, újságcikkben. Nem kaptunk választ, talán majd a pénteki sajtótájékoztatón, a megnyitás előtt.

autoklub-02-FDA

237 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://tcomment.blog.hu/api/trackback/id/tr613368585

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

ColT · http://kilatas.great-site.net 2011.11.10. 23:05:48

Ha sokáig kapargatjátok ezt, előbb-utóbb valami csúnya fog történni :S Pedig ez valami nagy disznóság lehet...

tom1034 2011.11.10. 23:07:38

@morpho: a probléma ott van,hogy anno a klubtagok választották főtitkárrá majd szép lassan leépítették a tagokat tudatosan mivel nincs tagság az a pár tag meg mindig megszavaz mindent mivel le vannak kenyerezve... mondhatni ügyes,azt is hozzá kell tenni azonban,hogy a MAK vagyona jórészt az"átkosban" keletkezett nem a mai vezetőség érdeme.A legnagyobb baj azonban,hogy mi autósok itt maradtunk valódi érdekvédelem nélkül!

gnme 2011.11.10. 23:08:31

@morpho: a tagi bevételek akkor bagó .. ettől el is lehet tekinteni. 10 : 90

Nade ki ad pénzt ilyen számlákra akkor?

Milyen tevékenységből gyűlik annyi pénz, hogy erre büntetlenül futja?

cso zsi 2011.11.10. 23:12:18

@1kutya: Nem tévedtél, ~3 milla a szgk, a többi a busz, tgk, úthenger. Meg a 130 ezer moci.

HaHiszi 2011.11.10. 23:14:31

Csak tájékoztató jelleggel közölném, hogy a Kovács Úr által használt Audi A8 beszerzési ára 28MFt volt.
Jó ízlésre vall a választás, csak kérdés, hogy azt miből és honnan is fedezték -ezt momentán tudjuk-, miért is indokolt egy ilyen járgány egy olyan szervezet vezetőjének mint a MAK.

cso zsi 2011.11.10. 23:16:24

@foolproof: Azt egy másik szivárványszínű vezeti, bár sok különbség nincs köztük.

tom1034 2011.11.10. 23:17:01

@dorreakos: a te diszkont tagságid amit műszakihoz adtak 1 évre az nem teljes jogú tagság szinte semmit nem kapsz érte!sőt nem is szinte..Szerintem azért adják,hogy egyáltalán legyen tagság amivel példálózni lehet.Nézz utána mert csúnyán meglepődsz!

morpho 2011.11.10. 23:19:27

@tom1034:
Egyrészt:A klubtagok nem válsztanak senkit, sehová!Ez egy szolgáltatás, ami egyesületi formában működik.Azt lehet vitatni, hogy miért így van, de a jelenlegi magyar törvények ezt megengedik.Másrészt, a klub jenlegi vagyona jórészt az elmult 15 évben keletkezett.felújították az összes műszaki állomást, többször lecserélték a teljes járműparkot, kiépítették a külföldi partnerországokkal a kölcsönös segítségnyújtást,átalakították az informatikai hálózatot, megújították a segitségnyújtás lehetőségét.Ennél az osztrákok sem jobbak semmivel.Dömsödi úr viszont azt gondolja, hogy most betelepszik abba, amit helyette megcsináltak.Korrekt ötlet, mit ne mondjak.

morpho 2011.11.10. 23:22:49

@gnme:
Néhány ötlet.tudod a MAK végez vizsgáztatást, működtet utazási irodát.Az esetkocsik oldalára mindenféle reklámokat írnak...Folytassam?? Tényleg??

Suraki 2011.11.10. 23:24:16

@The Good Boy !: Nem, nem, a kilépés nem jó ötlet. Az eddigi infók alapján pontosan erre utazik a naccságos úr. Ezt a gubancot csak belülről lehet "kibelezni". Az eddigi infók alapján itt semmire nem fognak menni levelezgetéssel, meg inernetes cikkekkel sem. Pert kell indítani, lehetőleg megfelelően előkészítve. Amellé ropogtatnivalónak el lehet levelezgetni a vezetőséggel, meg posztolgatni a neten a történteket.
Ennek hiányában nem hiszem, hogy bármerre is mozdulna a jelenlegi szituáció. :-(

tom1034 2011.11.10. 23:32:39

@morpho: ezt most nem gondoltad komolyan ugye? mit újítottak fel?hát itt nálunk 20éve egy kilincset nem cseréltek és szerintem máshol sem! az elmúlt 15 évben csak leépült a szervezet eladogattak ingatlanokat stb a múltból élnek! Márpedig az alapszabály szerint a tagok választanak küldötteket akik szavaznak a vezetőségről ha nem a tagok akkor kik, kié az autóklub, dr Kovácsé?

apoa 2011.11.10. 23:32:43

Azért az a 34 tagú elnökség, á. 28 milla, az se semmi. Nagyon kíváncsi lennék a nevekre.(meg a tevékenységükre)

apoa 2011.11.10. 23:36:22

@apoa: A Kolompáréknál volt ilyen, mondenki elnökhelyettes volt, pénz, mobiltelefon stb.

tom1034 2011.11.10. 23:42:11

@dorreakos: 6250 ért "száll" ki neked ingyen a MAk! majd ha közli,hogy be kell vinni javítani az további 15438-ftde csak neked csak most mert(diszkont) klubtag vagy!:)

dorreakos 2011.11.10. 23:48:46

@tom1034:Kedves tom.Sajnos nekünk is meg kell fontolnunk,hogy mire költünk a családi költségvetésből,de a környékünkön "Gazdagrét",de inkább szegényrét.Nagyon bevált az itt levő szerviz.Nem reklámozom,de a számlán mindig látszik a levonás az általad becsapásként kapott klubtagsági miatt.Próbáld meg felhívni a 310-29-63-t és kérj árajánlatot klubtagként és nem klubtagként nem kérdezik milyen tagságod van.Csak azt,hogy van -é vagy nincs-é.Első alkalommal én sem értetem az egészet.üdv. ákos

tom1034 2011.11.10. 23:58:55

@dorreakos: én a segélynyújtásról beszéltem nem a javíttatásról,de elárulom máshol is megcsinálják neked annyiért! és a cikk nem a műszaki állomásokon dolgozók ellen irányul hanem a vezetőség felé!

conmorientes 2011.11.10. 23:59:08

@kamionmentés:

De lehetnek, sőt magam is azt mondom biztosan azok.
Ráadásul teljes mértékben egyet is tudnék érteni bárkivel aki nem olyan önjelölt megélhetési tollnok mint Gabi bácsi.

Ebben az egészben az a hányadék, hogy ha most én egy hasonló méretű és szagú ügyet meglebbentenék a dunyha alól, az a kutyát nem érdekelné, mert egy egyszerű senki vagyok, míg Gabi bácsinak van akkora hatalma ahogy látom, hogy saját üszkös lábszárát szagoltassa a hozzám hasonló senkikkel, páncélban keresztes lobogót lengetve.

Tehát az egyik izléstelen és önös érdekű Gabi bácsi médiahatalom küzd a másik lopós és zsebbetömős egyesülethatalommal, és a szubjektív "igazság" alapján nyerjen az előző ?
Mert eredményül kapunk ugye egy lopós zsebbetömős ízléstelen Gabi bácsi médiaegyesület hatalmat.

Nekem nem annyira van erre szükségem, köszi.

Krisi 2011.11.11. 00:02:29

még mindig nem tudom eldönteni, hogy mi az undorítóbb: amit az autóklub csinál, vagy amit ez a Dönsödi nevű fazon.

remélem nem ez a fikázás lesz az új divat a TC-n, mert ez így konkrétan kurvára gáz, hogy egy olyan faszi, aki eddig itt semmit nem csinált idejön, és ír két személyeskedésekkel teli cikket. ez még akkor is gáz, ha amúgy sok mindenben igaza vann

conmorientes 2011.11.11. 00:02:57

És mindenkinek aki azt kiabálja, hogy ennek a szervezetnek kellene érdekvédelmet adnia:

Itt, ebben az országban érdekvédelem ????
1) Szem kinyit, 2) csodálkozik, 3) szem becsuk.

Majd ha nagyon sokan megértik hogy saját vért is kell adni akkor lesz.

jóccakát.

dorreakos 2011.11.11. 00:04:23

@tom1034: 420 ft-os gázolajnál te ingyen megmentenél engem egy ingyenes tagságival?Mert akkor téged hívlak és megköszönöm.Talán ezért diszkont minta tesco,de a javításnál jobban jársz a fizetésnél!Ha pénzért belépsz az kiszámoltuk kb. napi 30 Ft.és akkor ingyen mennek egész évben +40-től-20 fokban te kijönnél hozzám,mert én nem.Ennyi pénzt egy évben a kávégép is benyel a cégnél és még áfás számlát sem ad.jó éjt!D.Ákos

morpho 2011.11.11. 00:06:56

@tom1034:
Így van, 15 éve az esetkocsik még mindig trabantokkal járnak, kivéve a főtitkárt, akinek A8-as került a segge alá...Bár a kilincsek ott is gázosak..A hülyeséggel nem foglalkozom, bocs..

fchris82 2011.11.11. 00:13:30

Én vállalkozói szerződéssel dolgoztam nekik 2 évig, és a fejemet fogtam a vezetőségen, de nem csak én. Pont a MAK-kal szoktam példálózni. Tipikus példája a szocializmusban szakképzettség és minimális hozzáértés nélkül, kontraszelekcióval pozícióba került, és elmozdíthatatlan, belterjes vezetőségre. De a rendszer tehetetlensége akkora, hogy csak lassan megy csődbe. Én csak azokat sajnálom ott, akik tényleg tenni próbálnak.

Voltak jó dolgok. Vezetéstechnikai pálya például. Nagyon tetszett az a teszt az újságban, amikor szándékosan elhelyezett hibákkal vittek szervizbe autókat, azzal a szöveggel, hogy: "mielőtt külföldre utazunk családdal, szeretném átnézetni, hogy minden rendben-e". Emlékeim szerint a szervizek többsége a 10 hibából 1-2-t talált és javított, a többit nem (rosszul záródó ajtó, meglazított csavar miatt, sehol nem tűnt fel; kiégett féklámpa szintén kimaradt sok helyen, stb, stb...) De igazából csak egy gyenge másolata próbál lenni a német ADAC-nak, mert saját ötletük nem nagyon van.

dorreakos 2011.11.11. 00:16:51

Kedves Tom!Még azt elfelejtettem,hogy ma olvastam egy autós német lapban,hogy a Magyarok verik a mezőnyt segélyszolgálati versenyeken rendszeresen,mert valószínűleg itt próbára teszi a szerelőket a lerobbant gépjármű park.
UI.:egy német dolgozó egy liter benzinért 5 percet dolgozik mi 27 percet és még is mi magyarok vagyunk,segélyszolgálatban jobbak, érdekes ez fociban nem így van.De a focihoz és az autóhoz mindenki ért.Tv-t senki nem szerel az utcán,mert qrvára ráz

conmorientes 2011.11.11. 00:19:32

@ommm:

Pistám !
Nem bántanálak, csak ha már ennyire könnyen ledobtad a garast akkor úgy kérdeznék....

Van neked olyan ismerősöd akinek KÖBE kötelezője van ?
Esetleg aki sportegyesületben tag ?

Mert ugye de facto azok is egyesületek. Szívesen tartok néked kiselőadást az egyesületek státusáról, a tagok jogairól vagy, akár az alkotmányainkban rögzített egyesülési jog tartama és annak szerepe az alapjogok közt, kivéve a nemi egyesülést tárgykörben, amennyiben elhiszed nekem hogy az "aljasság" mint alapjog egyik tárgyát sem képezi.

Ugyanis a személyegyesítő közösségeknek pont az a lényege, hogy a tagok egyedi jogai nem elegendőek az egész tagság felhatalmazásával.

Barátod akkor járt volna el korrekten, ha tagként szépen megírt levelével és súlyos bizonyítékaival csendben ahhoz a szervhez fordul akinek erre hatásköre van (nem lesz nehéz kitalálni melyik az) de pont ez az ami neki, az igazság bajnokaként nem érdeke.

Kapizsgálod?

morpho 2011.11.11. 00:22:48

@tom1034:
Világos ez, mint a nap!A vezetőéget hívják Dömsödinek és minden rendben lesz!Valami fidesznél láttam ezt legutóbb, kb másfél éve..

tom1034 2011.11.11. 00:27:08

@dorreakos: ezt nem tudom hol olvastad de egy átlag MAk segélykocsi közelében nincs egy adac/öamtc kocsinak felszereltségét és a szerelő szaktudását tekintve!
@morpho: most komolyan milyen műszaki állomásokat újítottak fel, pl? és mennyi szűnt meg, és ha minden oly jó akkor miért nincsenek tagok?

rockseiaXLL · http://nemfasza.blog.hu/ 2011.11.11. 00:28:28

Én itt közben azon parázok, hogy nehogy valaki beírja ide egyszercsak, hogy mittudomén szombaton alakuló gyűlés x helyen Bp-en, autós érdekvédelmi és közösségi műszaki támogató egyesület alakul, havi ötszázé, szerződött autómentőkkel, meg műhelyekkel, kuponkártya, nyilvános minden az interneten, tényleg olcsóbb a tagoknak minden, jogsegély, rendszeres taggyűlés minden mb. visszahívható, érdekvédelem, tüntetésszervezés, faszomöccse.
Ha valakik megcsinálnák, még a végén jobb lenne itt valami, aszt akkó nem tudnánk itt miről győzködni egymást. Tisztára szar lenne.

rockseiaXLL · http://nemfasza.blog.hu/ 2011.11.11. 00:29:58

Én itt közben azon parázok, hogy nehogy valaki beírja ide egyszercsak, hogy mittudomén szombaton alakuló gyűlés x helyen Bp-en, autós érdekvédelmi és közösségi műszaki támogató egyesület alakul, havi ötszázé, szerződött autómentőkkel, meg műhelyekkel, kuponkártya, nyilvános minden az interneten, tényleg olcsóbb a tagoknak minden, jogsegély, rendszeres taggyűlés minden mb. visszahívható, érdekvédelem, tüntetésszervezés, faszomöccse.
Ha valakik megcsinálnák, még a végén jobb lenne itt valami, aszt akkó nem tudnánk itt miről győzködni egymást. Tisztára szar lenne.

gergoke 2011.11.11. 00:34:36

Na, mivan? Dömsödi urat kihagyták a buliból, vagy még a szörf vásárlás előtt kigolyózták maguk közül? Mire ez a nagy nekibuzdulás, ráadásul most már másodszor? :DDD

morpho 2011.11.11. 00:42:13

@tom1034:
Nézz utána! Nincs kedvem hozzád.Az elmúlt néhány évban hét, vagy nyolc műszaki állomást építettek teljesen újjá.Ez így meddő, bocsesz.

Zola_ 2011.11.11. 01:35:11

Ha valótlant állít a cikk, akkor lehet perelni becsületsértés miatt és helyreigazításért. A fura az, hogy ezt nyilván Dömsödi is tudja, és mégis megjelentette a komoly látogatottságú TC-vel, tehát valamiért biztos a dolgában...

nagymegmondo 2011.11.11. 05:19:41

Elég erőltetett második cikk... Sokkal szívesebben látok ebben a rovatban TCTv, sajnos Dömsödi Úr nem hiteles személy (AZ/A2 óta). Sokkal gázosabb dolgok vannak Magyarországon lásd parkolási lobbik, akik kormányokon, pártokon átívelve rabolják le az autósokat... Ez nem fáj senkinek? Olyan kerületekben vezettek be parkolási díjat, ami nem belváros és semmiféle forgalomterelő ereje nincs. Nagyon (s)üt immáron a második cikkből is, hogy Dömsödi Úr az Autó (a2) mellett most már alternatív autóklubbot akar, de nem így kéne ezt nyomni Dömsödi Úr. Az Autóklub meg tényleg gáz de, aki nem hülye kilép belőle és nem lép be másikba sem, akár egy Dömsödifélébe sem.

z.fuse 2011.11.11. 05:31:36

ez már politika ,ami a tc-nek nem biztos hogy jól áll...

csubakkapákó 2011.11.11. 07:07:25

Mennyi ilyen és ehhez hasonló sóhivatalban tengeti békés szépkorú napjait a kiválasztott jóelvtársak népe...sosem mászunk már ki ebből.

Rocko- 2011.11.11. 07:15:35

@HaHiszi: az Audi jó, és megbízható autó, sosem hagyja majd bajban őket.
gondold el, milyen ciki lenne MAK vezérként lerobbani. :)

fogash 2011.11.11. 07:56:52

@morpho: "Az országban több mint 2,8 millió db forgalomban lévő gépjármű van regisztrálva, melyből mintegy 2,3 millió db a személygépkocsi. Az ország útjait a hazai gépjárművek mellett évente 12-13 millió belépő gépjármű is igénybeveszi (2001-ben 9,6 millió gépjármű lépett be az országba)."

jó régi adatnak tűnik, a 3millió simán reális. Forrás:www.3k.gov.hu/pages/index.jsf?p=2&id=2129

a google neked is segített volna...

jambooo 2011.11.11. 07:57:00

@Rocko-:
Miért? Legalább tesztelhetné élesben a saját sárga anygalát.

kamionmentés · http://www.kamionmentes.hu/ 2011.11.11. 07:57:09

@morpho:
Ha ennyire rendben van minden, akkor meg mi a jóistenér' nem állnak ki a nyílvánosság elé, terítenek ki minden lapot, válaszolnak minden kérdésre korrekt bizonyítékokkal?
Így az az érzése az embernek, hogy csak azt várják, hogy elüljön a vihar.

morpho 2011.11.11. 08:06:41

@kamionmentés:
Ezt látod én sem tudom.Lehet, hogy nem akarnak minden hülye vádaskodásra reagálni, mert pont azzal tennék komollyá azt, ami amúgy nem az.De az is lehet, hogy reagálnak, várjuk ki a végét.Vihart viszont nem látok, csak egy sértett Dömsödit, aki autóklubelnök szeretne lenni és valahonnan összelopkodott számlákkal meg nem bizonyított állításokkal keveri a szart.Kár, hogy a TC teret ad ennek.

Swind 2011.11.11. 08:19:56

@morpho: Túl sok részletet tudsz a MAK működéséről. ez a kommentjeidből világosan kiderül. Innentől minden a témában tett hozzászólásod számomra nulla revelanciával bír.

riel · http://amatorfutoleszek.blog.hu/ 2011.11.11. 08:48:39

Mi van, a totalcar saját klubot akar alapítani és ehhez először ki kell ütni a MAK-ot?

jambooo 2011.11.11. 09:10:29

@riel:
A MAK-ot már nem kell kiütni, saját magát állította leszállópályára hosszú évek keménymunkájával.DG csak felnyitja szemét a kényelmes, jóhiszemű klubtagoknak.
Az Autó2Online -on is érdekes adok-kapok megy.
Egyébként az Autóklub tele van kiszuperált NKH-sokkal, van olyan megye , ahol az NKH címén van a MAK elnökség...
Egyébként meg kell nézni néhány vidéki MAK szervízt.Lehangoló.De székházra, főtitkári A8-ra , szörfdeszkákra közben számolatlanul költik a zsét.A fizető klubtagok pedig drágábban kapják a klub szolgáltatásait, mint a klubon kívül.
Ezek után van még miről beszélni?

gnme 2011.11.11. 09:16:53

@jambooo: .. van a szomszédban egy ilyen komunista állomás

megdöbbentő, hogy megragadt minden a 20 évvel ezelőtt színvonalon .. vissza a jövőbe, rendesen retró

dehát ha van papír, akkor végülis csak az a lényeg, hogy lemenjen a *ar

ommm 2011.11.11. 09:49:36

@morpho: Amit helyette megcsináltak ÉS nem működik. Sajnos ez van, kedves barátom, a nagyanyám sem rúgta be a macskaszart az ágy alá, hanem kidobta a szemétbe. Nem ugyanaz.

ommm 2011.11.11. 09:53:12

@conmorientes: Nem hinném, hogy jól ismered a cikk szerzőjét. Annak alapján, amit írsz, biztosan nem. Félinformációkból vonsz le következtetéseket.

MR KESZI 2011.11.11. 10:06:53

Reszlet a Wikipedia Klubradio c. szocikkebol:

"A közlekedési rádiót a MAK el kívánta adni három év után, ezért több leendő vevővel tárgyalt dr. Kovács Zoltán, a MAK főtitkára 2001. március és október között. Végül több ismert üzletembernek, köztük a Dunaholding Rt. elnökének, Arató Andrásnak a tulajdonában lévő Monográf Rt. vásárolta meg a Klubrádió Szolgáltató Kft. többségi tulajdonát[1] – még a közelgő 2002. évi választások előtt, noha nem az SZDSZ-hez közel álló konzorcium kínálta a legelőnyösebb gazdasági ellenszolgáltatást. 2002 második felében a cég 100%-os részesedést szerezett"

Ertsd:Ismetelten nem a legelonyosebb ajanlat hanem szokas szerint a velejeig korrupt SZDSZ-es holdudvar gyozott, Kovacs elvtars hathatos segitsegevel.
Ami annak idejen a valtozatossag kedveert nem a nemzeti vagyonbol rabolt eppen egy ujabb szeletet csak bagoert lopott egy mediumot. Fura is lett volna ha pont a legveresszajubb liberalis berrettegoket es a kadarista lakajmedia egytol-egyig MSZMP-s multu egykori bertollnokait maig eltarto szocsovuket, az orszagot szanaszet rabolo es adossagtengerbe taszito liberalbolsevik tolvajbandat mindmaig megallas nelkul istenito Klubradiot szerzik meg tisztesseges modon.

Jopofa ahogy most a szinten szetrabolt MTV-t a Friderikusszal evekig szazmilliokkal megcupakolo, nem kevesbe verbolsi ATV-s Domsodi es egy SZDSZ-es tolvajok altal (is) hizlalt dr.Kovacs marakodnak a koncon.
Nemhiaba, osregi totrtenelmi tezis: A kommunistak elobb vagy utobb de mindig felzabaljak
egymast.:DDDDDDD

tom1034 2011.11.11. 10:07:23

@morpho: szóval ha jól számoltam 47 műszaki állomás van az országban,ebből állításod szerint 7-8 felújított a többi 39 meg igazi retró pontosan ugyanúgy néz ki mint 89-ben.. ez jó arány? ez sikeres menedzsmentet sejtet szerinted? és mindezt egy növekvő piacon! próbálod védeni a védhetetlent..

conmorientes 2011.11.11. 10:50:58

@ommm:

Pistám !
Kérlek szépen így és itt ne égettesd már magad.
Ti egy villanymédium vagytok, az írás a szakmátok, ezért nekem egyszerű olvasónak nem kell ismernem a szerző jellemét, parázna elhajlásait, vagy vallásos meggyőződését, mert abból kellene leszűrnöm a kis magánszubsztanciámat ahogy és amit ír !!!!!
Abból pedig ahogy látom a következtetéseim okszerűek, erre most jössz azzal, hogy nem ismerem elég jól Gabi bácsit ???
Ezt simán szakmai trollkodásnak kellene minőítenem, kérd ki erről a saját önszabályzó egyletetek véleményét, remélem nem tiltanak le:))))

ommm 2011.11.11. 10:57:22

@conmorientes: "Tehát az egyik izléstelen és önös érdekű Gabi bácsi médiahatalom küzd a másik lopós és zsebbetömős egyesülethatalommal, és a szubjektív "igazság" alapján nyerjen az előző ?
Mert eredményül kapunk ugye egy lopós zsebbetömős ízléstelen Gabi bácsi médiaegyesület hatalmat. "

Ezt írtad, mindennemű alap nélkül, csak ezzel van bajom.

nekend · http://www.jtauto.hu 2011.11.11. 10:58:20

Túl sok a tolvaj ebben az országban.

Generációváltás nélkül nincs megoldás, bár szerintem az se fog megoldást jelenteni etekintetben.

MR KESZI 2011.11.11. 11:37:33

@ommm: "Ezt írtad, mindennemű alap nélkül, csak ezzel van bajom."

Rajtad kivul szerintem mindenki tudja,(de elnek a gyanuperrel,hogy te is csak inkabb jatszod a hulyet) hogy Magyarorszagon Friderikusz Sandor volt az elso(es talan a legnagyobbat is szakito)un.mediasztar aki a kozteve szamara torteno irrealisan magas koltsegvetesu produkciok gyartasaval meses vagyonra tett szert mar a 90-es evek elejen is.
Ezt a tevkenyseget mindvegig a Domsodivel kozos cegevel vegezte.Az MTV-bol imigyen kitalicskazott szamilliokbol Domsodinek ugyanugy reszesednie kellett, akar kozvetlenul akar csak resztulajdonos stromankent is.

Es akkor meg egy szot sem szoltam a magat a Medgyessy klanba szivos munkaval es kivalo erzekkel benyalo,gusztustalan Hajduval abszolvalt okossagairol...

Ennyit a "mindennemu alap" nelkulisegrol.

ommm 2011.11.11. 11:40:22

@MR KESZI: Szakmai megítélés vagy emberi, nem keverem a kettőt. Jelen esetben jogosan teszi fel a kérdéseit, mint újságíró, attól függetlenül, hogy fűződik-e hozzá érdeke vagy sem.

scheerti · http://scheerti.blog.hu 2011.11.11. 11:42:20

@McK: Szép ez, de tuti, hogy van valami mögötte, ha más nem, személyes bosszú, de inkább valami üzleti érdek. A történet szempontjából nem releváns ugyan, de ilyen cikkeket jófejségből nem szoktak írogatni.

conmorientes 2011.11.11. 11:44:16

Nem értelek !

Ez egy vélemény, nekem ez jött le a cikkekből amiket nagyon alaposan átolvastam. Mivel kommentelői a státusom, így sarkosan és egyértelműen is megfogalmazhatom véleményem, elelntétben Gabi bácsival aki nagyon óvatosan és meg kell hagyjam okosan, lavírozik a helyreigazítás és rágalmazás körében jogilag értékelhető és értékelhetelen vonalán.
Nem írja le pontosan amit gondol, hanem becsomgolja saját kis selyempapírkájába, de annyira már nem képes elvonatkoztatni, hogy értelmes ember ne vegye észre, ennek a selyempapírnak a belső oldala már volt használva mert az biza szaros.

Egyébként meg mivel Gabi bácsi nektek nem állandó munkatársatok, ezért a sok év alatt egy kezem meg tudom számolni a tőle származó cikkeket itt, tehát a felelősség alapvetően a tiétek, ahogy mezei trollokat ki tudtok nagyon helyesen zárni, ezt is átgondolhattátok volna, mielőtt pontosan ismerve saját súlyotokat ezt így a megjelentetéssel támogatjátok.

Nem tetszenek egyenes következtetéseim ?
Vagy pereljetek be, vagy vaksi szemeim javítása céljából tessék a tényeket kifejteni olyan vehemenciával az igazság érdekében, amilyen a cikk.

Nyugi, tudom hogy egyiket sem teszitek meg, ezért marad sajnos igazam.

Bringacentrum 2011.11.11. 11:49:36

Égvilágon semmi furcsa nincs a 2.5 milliós repjegyben. Business class-on ennyi az Air New Zeland jegyára. Mivel "üzleti" útra mentek, leszakadt csöves új-zélandiakból új MAK klubtagokat toborozni, csak nem utazhatnak a turisták között.

Amiről nem szól a cikk, tudomásom szerint új vezetés lesz a MAK-ban...

conmorientes 2011.11.11. 11:50:47

@ommm:

Nem hiszem el, hogy pont te akit én magam értelmes embernek tartok összekevered pusziságból, vagy butaságból (utóbbiért jobban haragszom) az újságírást a lobbizással. Ennyi erővel vezethetnéd az Új Ember autós rovatát, ha lenne ilyen. Ti vagytok büszkék arra hogy szakmailag nem hajoltok meg a nagy gyárak előtt, és akkor most és itt magadtól lehajolsz a szappanért ?

Akkor lenne igazad, ha nem a közéletben, hanem úgy jelent volna meg, hogy Dömsödi Gábor által fizetett cikk. Ezzel együtt felhívtátok volna a figyelemt hogy az anyag Dömsödi Gábor mint termék támogatását tartalmazza.

Akkor kussolnék, mint Dr. Kovács Zoltán......

ommm 2011.11.11. 11:53:40

@conmorientes: Az a baj, hogy már a mögött is érdeket keresel, hogy ez az írás megjelent itt. Nekünk biztosan nem fűződik érdekünk ahhoz, hogy netán Dömsödi Gábor legyen bármilyen érdekvédelmi szervezet akármilyen funkcionárusa.
Ahhoz azonban igen, hogy az efféle furcsa, megmagyarázhatatlan pénzmozgások kapjanak nyilvánosságot.

conmorientes 2011.11.11. 12:11:06

Az a baj, hogy fóbiás leszel ha engem kérsz számon, az érdek keresése miatt.

Tegyük fel hogy elhiszem semmilyen érdeketek nincs, mondjuk ezt így nem is gondoltam, inkább a szálaitok összefűzöttsége miatt vélek látni finom erőszak elfogadását a petingben.

Akkor tehessük már fel, hogy mindaddig engem sem foglalkoztatott az érdek, ameddig Gabi bácsi első cikke összehasonlítást végzett a szolgáltatások terén és nem kezdett hűtlen kezelésre, hovatovább lopásra utaló olyan letakart bizonyítékokkal házalni itt, amelyek mint tagnak elvileg nem kerülhettek volna a kezébe.

No amikor ennyi idő, erő és energia van ráadásul ennyire sunyi és aljas köntösben ilyen módon belefordítva, akkor mindig élek a gyanúperrel.

Egyébként nagyon várom hogy Gabi bácsi, mint igazságszabadságharcos esetleg itt is megjelenik és majd körön kívüli kommentelőnek álcázva valamelyik MÁK tótumfaktum is kiterítgeti vele kapcsolatos kártyáit, mert hogy ilyenek lehetnek abban nem kételkedem.

Ezt a tüzijátékot azonban mi akiknek lenne véleménye nem kaphatjuk meg, ahhoz valószínűleg mindkét fél csak szájkaratéjos.

Van, illetve lehet a nyilvánosságnak hatása, ha az kizárólag a nyilvánosságra jutást szolgálja.

MR KESZI 2011.11.11. 12:11:21

@ommm: Ritka korrekt valasz,koszonom.

Ettol fuggetlenul motoszkal bennem a kisordog:
Ha valaki irna egy leleplezo cikket az MTV szetlopasarol amiben szintugy tetelesen belinkelne a Domsodi es Friderikusz produkcios ceg altal kiallitott hajmereszto osszegeket tartalmazo,kozpenzbol rendezett szamlak szazait, (amikhez kepest ertekeben egy kilyukasztott,szocializmusbeli sarga villamosjegy Kovacs et.egzotikus utazasa es labbal hajthato,hatvanas evekbeli plehmoszkvics a szolgalati A8) vajon azt is ilyen hibatlan erkolcsu, szakmailag oly megkapo iraskent ertekelned-e?

conmorientes 2011.11.11. 12:19:10

@MR KESZI:

Tőlem kaptál a kérdésért egy fél pontot :))
A múltban turkálással ugyanis végre fel kellene hagyni, akármennyire is trendi mostanság, élet ugyanis csak a jövőben van, és ebben esetleg egyet is értenék Gabi bácsival, de a cikkei alapján már csak és kifejezetten nélküle tudom elképzeni.
A pléhmoszkvics viszont ütött, azért köszi:)

Rocko- 2011.11.11. 12:29:23

@jambooo: minden szentnek maga felé hajlik a keze.

MR KESZI 2011.11.11. 12:32:44

@conmorientes: Koszi:)

"A múltban turkálással ugyanis végre fel kellene hagyni, akármennyire is trendi mostanság, élet ugyanis csak a jövőben van,"

Teljesen egyetertek.Sot,nagy valoszinuseggelezt Gabi koma is pontosan tudja. Am szukulnek a lehetosegek,nincs mit mar ellopni vagy lerabolni, es a kiurult husosfazek okan mar a maradek koncot,uram bocsa"egymast kell felzabalni.Ennek pedig egyik kelleke a multban valo elkeseredett es meglehetosen szanalmas keresgeles ill.internetes bulvarmediaban torteno alattomos es gyava frocskolodes. Itt van az eb elhantolva.

conmorientes 2011.11.11. 12:42:24

Igaz esik ki a szádon.

Plaformazonosság miatt kérdezem nem kifejezetten tőled:

Mi történne ha varázsütésre mindenki új utakkal, munkával, veritékkel, korrekten keresgélné a maga szerencséjét és nem csak haramiáskodna?

Elnézést, kommet közben bealudtam és álmodtam, ígérem ilyen nem fordul elő többé.

tomnemtom 2011.11.11. 12:55:52

egyre inkább körvonalazódik a homályból, hogy ebbe az ügybe is a motorolajcsere-lobby keze tette be a lábát.

PepeXVI 2011.11.11. 13:11:59

Gábor, le a kalappal!

Amúgy is szeretem, amit csinálsz, (Bokor, Pásztó - személyes kötöttség nekem is), de ez a cikk meg az előző marha jók. Birom, hogy ilyen tökös vagy és megforgatod a zsírjában az Autóklubot.

Nagyon szorítok, hogy valami pozitív süljön ki belőle!

Gratula!

kamionmentés · http://www.kamionmentes.hu/ 2011.11.11. 13:17:05

@MR KESZI:
Nem védve DG-t, csak úgy általában: én azt hiszem az a hibás, aki kifizeti, nem az, aki kéri / elfogadja.

MR KESZI 2011.11.11. 13:49:57

@kamionmentés:

"én azt hiszem az a hibás, aki kifizeti, nem az, aki kéri / elfogadja."

Hogyne.Annyi csak a bibi, hogy aki(akik)csont kifizette az nem keveset fogadott el attol aki(akik) kerte/elfogadta.Meg nagyobb baj,hogy aki ezt a kozkasszanak szazmillios karokat okozo bunszervezetetet kitalalta es iranyitotta sajnos mindig az utobbi volt.

éppcsakkérdem 2011.11.11. 13:52:31

"Frankó" hely ez az autóklub, úgy tűnik, érdemes tagnak lenni - legalábbis, ha elég magasan vagy tag. A kis tagok csak fizetnek, a nagy (hím)tagok meg élvezik az ebből eredő előnyöket.

Ki ne szeretne bekerülni egy ilyen tuti helyre?

Épp csak kérdem

nagymegmondo 2011.11.11. 14:29:38

@ommm: "nem fűződik érdekünk ahhoz, hogy netán Dömsödi Gábor legyen bármilyen érdekvédelmi szervezet akármilyen funkcionárusa"

De Ti is tudjátok, h ez a célja nem pedig a nagy leleplezés. Komolyan nem illik bele a TC olvasóinak ízlésvilágába Dömsödi vergődése az új bizniszért.

De ha ez a feltétele (ugye Tv2 érdekeltség), hogy legyen TCTv, ami viszont Winklerrel és Karottával az egyetlen nézhető magyar gyártású autós műsor, akkor ám legyen Dömsödi írogasson ide, csak ne tegyétek ki a címlapra, hogy könnyebben lehessen skippelni.

ommm 2011.11.11. 14:31:05

@nagymegmondo: A kettőnek pedig aztán végképp semmi köze egymáshoz. Van még bőven vaj a MAK-vezetők fején, lesz még róla szó.

nagymegmondo 2011.11.11. 14:40:54

"Van még bőven vaj a MAK-vezetők fején"

1. Ki a faszt érdekel? ez egy önkéntes szervezet (MAK), önkéntes tagokkal, meg persze a megmaradt örökséggel, amit kimonopiztak maguknak az aktuális vezetők. Az, hogy Dömsödi lemaradt róla leszarjuk. Egy cikk bőven elég volt ebből.

2. bolhafütyi téma, ennél sokkal komolyabb gondok vannak, amelyek az autósokat érintik és mégsem született belőle egy címlap történet sem. Nemhogy kettő! Átlátszó.Dömsödi

The Good Boy ! 2011.11.11. 15:44:22

@ommm: a második kommentemben feltettem egy kérdést! kapok rá választ?

"dömsödi tc tag lett, vagy csak autóklubos dolgokat tereget itt?"

szerintem ne erőltessétek túl a témát, mert a jelek szerint nem azt a hatást éritek el vele, amit akartatok!

@nagymegmondo: +1 szavazat a "Ki a faszt érdekel?" kezdetű mondatra.

rockseiaXLL · http://nemfasza.blog.hu/ 2011.11.11. 15:50:44

@Suttora: Hát ennyi. Innentől fogva nincs mit mondani. Már csak az az érdekes, hogy mintha senki sem olvasta volna el azt, amit belinkeltél, ugyanúgy megy a kavarás tovább. Valahogy leragadtak a szörfdeszkáknál. :)

ommm 2011.11.11. 15:53:13

@The Good Boy !: Dömsödi Gábor elsősorban újságíró, aki cikkeket ír. A jelek szerint pontosan azt a hatást keltik ezen cikkek, amelyeket minden józanul gondolkodó ember megjósolt volna.

Ma volt egy érdekes, MAK-os sajtótájékoztató. Ott voltunk, érdekes volt. Megy a dobálás és a ködölés minden szinten.

The Good Boy ! 2011.11.11. 15:58:46

@ommm: oké. szóval az elsősorban újságíró az tc tag lett (igen/nem), vagy csak Mak ügyekben fog itt megjelenni(igen/nem).
Kedves István! kinőttünk már az óvodás mellébeszélések korából (bár a politikai "elit"/sic!/ szerint ez a helyes módszer...), légyszíves ennek megfelelően válaszolj: tc tag lett igen/nem?

ommm 2011.11.11. 16:02:41

@The Good Boy !: Nem értem ezt a szűk értelemben vett ragaszkodást, bár azért jelzem, hogy a TC az a médium, ahol nem egyszer nem belsős szerzők írásai is megjelentek, ha azokat közlésre érdemesnek tartottuk. Nem, Dömsödi úr nem TC szerkesztőségi tag.

koloss 2011.11.11. 16:08:13

A MAK (Magyar Alkotóművészeti Közalapítvány) milliárdos vagyonának kormányzati bekebelezése gondolom elgondolkodtatta a MAK (Magyar Autó Klub) vezérkarát is, miképp lehet a rendkívül komoly ingatlanvagyontól "magyarosan" megszabadulni, még mielőtt a kormány hasonlóképpen ráteszi a kezét. Ehhez az aktushoz kellett egy tanácsadó is Dr. Szórád József személyében, aki több tízmillós megbízás fejében sajátos, embertalázó stílusában ontja az ötleteket.

The Good Boy ! 2011.11.11. 16:28:00

@ommm: köszönöm! megy ez:)

Ja, én nem ragaszkodom hozzá, csak választ vártam a kérdésemre.

Cnere 2011.11.11. 16:30:41

Nem értem a nagy csodálkozást. Az utcánkban lakik egy ismerős manus, akinek az apja még a rendszerváltáskor kiprivatizálta magának a tüzépet e-hitelből, olyan módon, hogy csak a tégla többet ért, mint amennyiért ő megvettet az egészet, anyagot, épületet, gépeket, mindent.

Vajon miért van a korrupciós listán Magyarország az előkelő helyen? Sajnos ez áthat mindent és majdnem mindenkit. Ez van, szokjunk hozzá vagy váltsunk országot.

isti77 2011.11.11. 17:07:31

Mi az oka annak, hogy pár héten belül kétszer is közzéteszik (szinte) ugyanazt a cikket?
Vannak ebben az országban ennél nagyobb gittegyletek is, amelyeknél jó pénzért tagságot lehet váltani a semmire, sajnos.
Nem is az zavar, hogy ezt valaki szóvá teszi, hanem inkább az, hogy olyasvalaki teszi nyilvánosan szóvá, akinek az etikussága és üzleti tisztessége szintén megkérdőjeleződött néhányszor az utóbbi évtizedekben olyan úriemberek partnereként, mint Friderikusz Úr és Hajdú Úr.
Talán csak nem bosszúállás okán született ez a két cikk? Mert hogy az évtizedek óta az autós újságíró szakmában (is) a húsosfazékhoz elég közel tevékenykedő cikkíró és az ominózus cikkek főszereplőinek üzleti útjai soha ne keresztezték volna egymást, nehéz elképzelni.

nagymegmondo 2011.11.11. 18:44:10

@isti77: én is azt várnám, hogy pl. a parkolási társaságokról ír valaki "leleplező" cikket, akik nap, mint nap szolgáltatás nélkül húzzák le az autósokat, P+R parkolók helyett új üzleti alapokon működő fizetős parkolókat üzemeltetnek extra profitért. Ha látványosan "kirúgja" őket valamelyik kerület akkor egészen véletlenül csendben ott maradnak üzemeltetőként, mert ugye köreik jó kapcsolatot ápolnak az éppen aktuális politikai elittel legyen az bármelyik párt. Persze ez sokkal több zséről szól, mint a MAK nevű gittegylet. Dömsödi Úr ha az ilyen nyilvánvaló dolgoknak ugrana neki, amely mögött nincsenek magán érdekei, talán szimpatikusabb lenne.

dhzsiga 2011.11.11. 19:43:27

Csak egy halk megjegyzés : valószínű, hogy lassan sok év alatt "szemtelenedett" el a csapat.A bennfentesek mint Dömsödi úr és társai (újságíró) urak miért nem vették ezt észre hamarább ???

tschangow 2011.11.11. 23:14:49

Dömsödi úr kiszúrta magának az egyetlen csirkeszart a lószarkupac mellett...

Suttora 2011.11.11. 23:46:04

@Cnere: "Vajon miért van a korrupciós listán Magyarország az előkelő helyen? Sajnos ez áthat mindent és majdnem mindenkit. Ez van, szokjunk hozzá vagy váltsunk országot."

Ne szokjunk hozzá! Kezdjünk el máshogy gondolni rá! Ajánlom az alábbi előadást, bár kicsit demagóg, de azért elgondolkodtató:

jakabandor.blog.hu/2011/08/08/a_korrupcio_gyilkol

Suttora 2011.11.11. 23:48:08

@ommm: "Nem, Dömsödi úr nem TC szerkesztőségi tag."

Ennek viszont kifejezetten örülök. Remélem nem is lesz az és minimálisra lesz szorítva az itteni szerepvállalása, épp elég helyen lehet őt olvasni...

Cersz 2011.11.12. 12:34:17

Az NKH-tól ejtőernyőzött LK. még maga sem ismeri a MAK múltját, de azért kitartóan védi főnöke érdekeit. Nem véletlen, hiszen Őt is egy lobbi érvényesítése miatt alkalmazzák, mégpedig a műszaki vizsgáztatás miatt. Csak megjegyzem, hogy a híresztelések ellenére, a Közlekedési Felügyelőségek (NKH jogutódok) is fogadnak rendszámos járműveket, műszaki vizsgára. A vizsgadíj pedig Pl. egy személygépkocsi esetén, mindösszesen 16 290.- forint környezetvédelmi méréssel, címkékkel együtt, a MAK 24 000.- forintos árához képest! Jogos lehetne a kérdés: mit takar a

Cersz 2011.11.12. 12:35:59

különbözet??? (bocs. lemaradt.)

átaludtammindent 2011.11.12. 20:12:51

Erkölcstelen? Ezt a szót használja Dömsödi? Tudja vajon, mit jelent?

4ever 2011.11.12. 20:45:14

Ismerős dolgozott az autóklubnál és beszélgeetéseinkkor sokszor szóba került, hogy a főtitkár mennyire a sajátjának érezte az ak-t, és éppen mennyit lopott a cégtől, milyen ügyes formákban, hogyan bólogattak hozzá a b(áb)izottsági tagok, meg a küldöttgyűléseken hogyan vágtak át mindenkit, nyomták le a döntéseket a torkukon, apeh vizsgálatokkor micsoda szervezkedés volt, nehogy megcsússzanak és kiderüljene a dolgaik, kiszervezéseik, stb.

Csodálom, hogy csak most derültek ki ezek a dolgok, mert nagyon régóta mentek, de ez csak a jéghegy csúcsa ami látszik.

Nem erkölcsi vagy etikai kérdésekről van itt szó, mint ahogy próbálják sugallni, hanem ami ment ott éveken keresztül,

az bűncselekmények sorozata, különösen nagy értékben elkövetve, tömegeket megkárosítva ezzel.

Dömsödit nem igazán szerettem eddig, de végre valaki vette a fáradtságot és napvilágra kezdi hozni a tényeket, amik magukért beszélnek.

Ignotusz 2011.11.12. 21:40:33

Emberek! Itt az a fő kérdés, hogy egy elvileg nonprofit érdekvédelmi szervezet hogy engedhet meg magának ilyen beruházást, mint egy új székház felépítése. Hogy lehet, hogy a vezetők havonta sokszorosát viszik haza havonta, mint sokunk éves fizetése??? Egyáltalán a mai világban, amikor minden más hasonló szervezetnél ingyenes tagság van,miért kerül pénzbe a klubtagság?
Látta valaki az RTL Klub tegnapi (2011.11.11) híradóját? Kovács Zoltán rémült arcát, amikor nem tudott mit hazudni a feltett kérdésekre? Ez egy érdekvédelmi szervezet feje? Viccnek is rossz.

Ignotusz 2011.11.12. 21:53:05

@morpho:
Nem demagóg a duma. Tudod a klubtagok nem csak tagdíjat fizetnek, de elviszik az autójukat a műszaki állomásokra is, igénybe veszik a segélyszolgálatot, ... Szóval a klubtagok pénze igenis NAGY része az autóklub bevételének. Az osztrák autóklubnak meg 3 millió!!! tagja van. A Magyar Autóklubnak meg... Tudja valaki az igazat? Mert elárulni nem merik.

Ignotusz 2011.11.12. 22:18:49

@nagymegmondo: Persze,bolhafütyi téma. Csak tudod az Autóklub elvileg érdekvédelmi szervezet. Történetesen az autósoké. Tapasztalsz Te ebből valamit? Sok birka klubtag fizeti a tagdíjat,mert azt hiszi,hogy kap érte valamit. De nem. Ez a gond, semmi más. Mert hirdesse magát úgy a klub, hogy pénznyelő szervezet, és akkor nincs gond.

nagymegmondo 2011.11.13. 01:12:05

@Ignotusz: nem kötelező belépni (pont)

Mike36 2011.11.13. 04:06:29

simán fel kell jelenteni a vezetést, van itt sikkasztás, hűtlen kezelés, stb

Cersz 2011.11.13. 10:18:29

Az Autóklub olyan mint egy piramis játék, az "alul" lévő dolgozók (sárga angyal, műszaki állomások, stb.) "megtermelik" a javakat, amit a piramis csúcsán elköltenek, elsikkasztanak.

koloss 2011.11.14. 19:01:11

A MAK annyira nonprofit szervezet, mint sok más társa, akik ez alatt az álca alatt sok-sok pénzt termelnek és mentenek ki. A MAK szerintem legnagyobb bevétele az forgalmazóknak nyújtott assistance szolgáltatásból ered, ami teljes mértékben gazdasági tevékenység. Ellentétben a Europe Assistance-szal őket nem láttam pédául a busztragédiánál Hurgadában. Ugyancsak lépéselőnyben vannak az utazási irodájukkal a többi piaci szereplővel szemben, akiknek nincsenek semmiért fizető klubtagjaik.

SepiKepiSzapi 2012.05.22. 10:51:22

@ColT: a kovács főtitkár egy végtelenül,kapzsi,harácsoló,szar ember a klub tagok,pedig nem számítanak!
süti beállítások módosítása