HTML

TComment

A Totalcar kommentblogja, nem csak trolloknak.

Friss topikok

  • fosdapass: @Rocko-: pláne a mostból visszanézve. A xedos 6 még most is tud tetszeni a vezetőüléséből. Járt ná... (2021.02.20. 21:25) Ha újságíró, hazudik
  • dr. trafik nomac: Kicsit csoldakozom, hogy senkinek nem volt ladaja, de ert hozza. Ladanal alap, hogy telen beraksz ... (2021.01.22. 15:19) Akkor most jó a Lada fűtése vagy nem jó?
  • H_M_CS: Újra elolvastam, minden betűje jólesett. Megvan a harmadik könyv is, ezután az jön. Boldog Karácso... (2020.12.25. 20:46) A zöld Merga titka
  • fosdapass: @Rerealist: 84től voltam kisiskolás, tényleg rém sivár volt a kgst autótömeg. Nálunk minden szoci ... (2020.07.04. 17:31) Ennyit ért az AFIT profizmusa
  • Mercel: @Megszeppent kisgyerek: Teljesen igazad van, Drew Barrymore belengetésére bármit birtokolnék tut... (2020.02.05. 00:09) Nemet mondanál Steve McQueennek?

Címkék

02 (1) 03 (1) 05 (1) 07 (1) 08 (1) 10 (1) 10.rész (1) 100 (1) 11 (1) 111 (1) 117 (1) 12 (1) 120 (1) 121 (1) 127 (1) 1275 (1) 128 (2) 13 (1) 133 (1) 139 (1) 14 (1) 154 (1) 16 (1) 17 (1) 19 (1) 2011 (2) 2012 (10) 2013 (9) 208 (1) 22 (1) 23 (1) 24 (1) 26 (1) 27 (1) 3 (1) 3008 (1) 300 ehuf (1) 301 (2) 302 (1) 308 (1) 31 (1) 32 (1) 320d (2) 320i (1) 33 (1) 34 (1) 35 (1) 36 (1) 38 (1) 39 (1) 4 (1) 41 (1) 42 (1) 44 (1) 45 (1) 47 48 (1) 4runner (1) 4x4 (2) 50 (1) 508 (3) 51 (1) 58 (1) 7-es (1) 71 (1) 75 (1) 76 (1) 77 (1) 79 adás (1) 7 rész (1) 80 (1) 81 (1) 850 (1) 87 (1) 88 (1) 911 (3) 93 (1) 94 (1) 97 (1) 99 (1) a3 (2) a6 (3) a8 (1) abroncs (1) accord (1) adac (1) adás (4) adás-vétel (1) adás-vételi (1) adatbázis (1) adó (3) adócsaló (1) alfa (1) alfa romeo (1) alkatrészek (1) alkohol (1) állam (1) allroad (1) amarok (1) amerika (2) ampera (2) amts (1) anglia 2014 (1) angry (1) árak (1) árverezés (1) assur (2) aston (1) astra (4) ásványi (1) átírás (3) átjelentkezés (1) átverés (2) audi (14) Audi (1) autó (1) auto2 (1) autóbérlés (1) autódiagnosztika (1) autók (1) autóklub (2) autópálya (4) autópiac (1) autósiskola (2) autóvásárlás (2) autózás (2) Avant (1) avensis (1) aygo (1) az év autója (1) b125 (1) bajor porn (1) baleset (5) balesetmegelőzés (1) balesetveszély (1) bank (2) becsületsértés (1) bedőlt (1) beetle (1) behozatal (1) bejárás (1) belváros (1) bemutatás (1) benzin (6) benzinkút (1) bfr (1) bicikli (5) biciklis (1) bioetanol (1) birds (1) bíró márk (2) bírság (5) bírságok (1) biturbo (2) biznisz (1) bizományi (1) biztosítás (4) bkk (2) bkv (3) black cell (1) blog (1) blues brothers (1) bme (1) bmw (18) bogár (1) böp (1) bőr (1) boss (1) botrány (2) boxter (1) bringa (1) bruno (1) budapest (9) bullitt (1) bullshit (1) büntetés (3) bürokrárcia (1) busz (1) buzikék (1) camaro (1) can (1) capri (1) car of the year (1) cayenne (1) céda (1) ceed (2) check engine (1) chevrolet (3) cigánykerék (1) cigi (1) Címkék (1) citadella (1) citigo (1) Citroen (1) civic (1) co2 (1) comment (1) connect (1) cooper (1) corsa (1) corvette (1) coty (3) cougar (4) country (1) credo (1) critical mass (1) csalás (5) csaló (1) csapatás (1) csapda (1) csekk (3) csere (2) cserhalmi (1) csikós (2) csikós zsolt (2) csökkentés (1) csúnya (1) cx5 (1) dacia (3) daewoo (2) Daihatsu (1) deauville (1) debrecen (1) demó (1) detomaso (1) de tomaso (1) diagnosztika (4) díj (1) dízel (7) dögkeselyű (1) dokker (1) dokkolás (1) dömsödi (1) dömsödi gábor (1) drága (1) ducati (1) dudálás (1) dugattyú (1) dugó (2) dupla (1) dzsudzsák (1) e85 (1) ecoboost (1) econell (1) égésétér (1) Égéstér (5) égéstér (118) egester (5) égéstér78 (1) égő (1) eladás (2) elantra (1) elkúrtuk (1) ellenőrzés (1) első (2) első autó (1) eredetvizsga (1) esküvő (1) esztergom (1) eu (2) év autója (2) extra (2) ez kellett (1) f1 (1) fabia (1) facelift (1) fagyálló (1) fail (1) famin (1) fejegység (1) feljelentés (1) felkészítés (1) fellebezés (1) felni (2) félretankolás (1) fényszóró (1) ferenciek tere (1) férgek (1) ferrari (1) festés (1) fesztivál (1) fiat (5) fidesz (1) fiesta (2) figyelem (1) fluence (2) focus (4) fogyasztás (3) ford (16) fordulatszám (1) forgalom (1) forma-1 (1) forma 1 (2) formula (1) fotelfizikus (1) frankfurt (1) frt (1) fűtés (1) fx45 (1) gáz (1) gázolás (1) generátor (1) genf (1) geochallenge (1) ghosn (1) GLT (1) golf (4) golfos (1) gran coupé (1) gs (1) gt (1) gt86 (2) gtc (2) gts (1) gumi (1) gyalogos (5) gyarapodás (1) gyászhír (1) gyorshajtás (3) gyúrás (1) h4 (1) hajtókar (1) halott (1) hamis (2) hang (1) hangszóró (1) hangyász (1) háromkilós autó (1) használt (1) használtautó (5) hasznaltautó (1) használtteszt (1) hátsókerékhajtás (1) ház (1) hazugság (1) helló (1) heves (1) hho (2) hibák (1) hidegindítás (1) hidrogén (1) hifi (1) hirota (1) hitel (4) hitelkárosult (1) hóhelyzet (1) honda (3) horgász (1) hülye (1) hurok (1) hybrid (3) hyumdai (1) hyundai (5) i30 (1) i40 (3) ibiza (1) ideiglenes (1) igo (1) illegal (1) illeték (2) ilyen volt (1) importőr (1) india (2) induktív (1) infiniti (1) ingyen (1) insignia (3) isuzu (1) ittas (1) izé (1) izomauto (1) jaguar (1) japán (4) japánautó (2) japanese (1) javítás (2) jeep (1) jimny (1) jobbik (1) jogosítvány (1) jogszabály (1) jogtalan (1) jövő (1) jubileum (1) juke (1) juke-r (1) ka (1) kabrió (1) kamera (2) kamion (3) kamuvétel (1) kangoo (1) karbantartás (2) kárfelmérés (1) karosszéria (1) karotta (5) kathi béla (1) kátyú (4) kávé (1) kekkh (1) kérdezz felelek (1) kéregető (1) kerékpár (4) kerékpáros (1) kerékpározás (1) kerékpártartó (1) kerékpárút (1) keresés (1) kereskedő (2) kereszteződés (1) késés (1) kesjár csaba (1) kgfb (1) kia (2) kidob (1) kigurulás (1) kilenc (1) kilométeróra (1) kilométeróra-állás (1) kína (5) kínai (1) kisautó (1) kőbájker (2) ködölés (1) koenigsegg (1) koldus (1) költség (1) kombi (1) komment (2) kommentelő (1) kommentposzt (1) korando (1) korupció (1) kötelező (2) középső ujj (1) közlekedés (5) közlekedési (1) közterület (1) közvetlen befecskendezés (1) kresz (3) kretén (1) kukásautó (1) külföldi (1) kupa (1) la (2) lada (4) lámpa (2) lancia (1) laplander (1) launch (1) lebukás (1) legenda (1) legendák (1) legolvasottabb (1) legszebb (1) leno (1) leterelés (1) letol (1) levorg (1) lexus (3) lézerblokkoló (1) licit (1) linea (1) lodgy (2) logan (1) long beach (1) lop (1) lopás (3) los angeles (1) lotus (2) ls (1) luxus (1) m550d (1) m7 (1) maffia (1) magasember (1) magyar (3) mahindra (1) mak (1) malibu (1) margit utca (1) márk (1) márkaszerviz (1) matrica (2) matt (1) mazda (7) Mazda (1) megalázás (1) megane (1) megatököm (1) megunt (1) mercedes (4) méret (1) michelisz (2) micra (1) mini (4) miss sixty (1) Mitsubishi (1) mitsubishi (2) mkii (1) mobileye (1) mondeo (3) morgan (1) mosógép (1) motor (2) motordiagnosztika (1) motordoki (1) motorfék (1) motorolaj (2) motoros (1) motorozás (2) mozgáskorlátozott (1) mozgássérült (1) murano (1) mustang (2) műszaki (1) műszaki vizsga (2) násznép (1) nav (2) navigáció (3) neper (1) nepper (11) nepperűző (1) név (1) ngm (1) nismo (1) nissan (10) nkh (3) nng (1) nostalgiccar (1) nosztalgia (1) novoth (2) novoth tibi (1) novoth tibor (2) nsu (1) nyárigumi teszt (1) nyomaték (1) obb (1) obd (1) octavia (2) okmányiroda (3) okos (1) oktatás (1) olaj (2) olajcsere (1) olajnyomás (1) olcsó (2) oldtimer (1) Omega (1) omm (1) öngyilkos (1) önvezérlő (1) opc (1) opel (14) Opel (1) óratekerés (2) öreg (1) összehasonlító (1) outlander (1) ozora (1) p-rendszám (1) pályanap (3) panamera (1) panda (2) pandúr (1) pánik (1) pára (1) párátlanítás (1) parkolás (7) pba (1) perkupa (1) peugeot (10) phaeton (1) pickup (1) piros (1) plakát (1) plug-in (1) podcast (36) politikus (1) pontiac (1) porsche (7) prémium (1) prince (1) prius (4) próba (1) p rendszám (1) q3 (1) q5 (1) qashqai (1) qoros (1) quattro (1) r8 (1) rabló (1) rádió (1) rágalmazás (1) rakpart (1) rali (3) rally (1) range (1) ranger (1) red bull (1) régen (1) regisztráció (1) reklám (2) reklamáció (1) remake (1) renault (7) rendészek (1) rendőr (3) rendőrség (11) rendszám (8) rendszámkamu (1) rendszámtábla (1) repülők (1) részeg (2) részegek (1) ro80 (1) robogó (3) rollsroyce (1) róma (1) román (1) románia (1) romok (1) roncs (2) roncsok (1) ronda (1) rózsadomb (1) rs (1) RS4 (1) rs6 (1) rxh (2) s3 (1) s6 (1) s7 (1) s8 (1) s80 (1) saját (1) sajtóutak (1) samara (1) scenic (1) seat (2) sebességkorlázozás (1) sértés (1) sérült (1) sharan (1) shiro (1) shitgun (1) skoda (4) skyactive (1) smart (1) sofőrszolgálat (1) sos (1) Space (1) spacestar (1) spam (1) spórolás (1) sport (3) ssanngyong (1) st (1) steve mcqueen (1) student (1) subaru (3) sunny (1) suv (4) suzuki (7) svájc (1) sw (1) swift (5) szabálysértés (1) szállítási sérülések (1) szar (1) szemetelés (1) szenteste (1) szerelés (2) szerszám (1) szerviz (2) szervizkonyv (1) szerződés (1) szilveszter (1) szintetikus (1) szíria (1) szívócső (1) szlovák (2) szonda (1) szöveges (1) szövet (1) tábla (1) találkozó (2) talán (1) tannis (1) tannistest (1) tartós (1) taxi (2) TC-vel árkon-bokron át (1) tclotta (1) tcomment (1) tctv (1) tc flotta (1) td4 (1) tdci (1) techday (1) tehén (1) tek (2) TEK (1) tekerés (2) telefon (1) téli (1) terep (1) területi (1) tesla (1) teszt (3) thema (1) tiguan (1) tiz (1) tolvaj (1) top10 (1) törés (1) törésteszt (1) törvény (1) törvénybetartás (1) totalcar (20) totálkár (1) totem (1) tourer (1) toyota (11) toyotafest (1) toyota 2000 GT (1) trackday (3) traffic (1) traffipax (2) transit (1) troll (1) trükk (1) tsi (2) tudatlan vásárló de okos (1) túlkapás (1) tunexcom (1) tuning (2) turbó (3) tűzoltóság (1) twingo (1) ubul (1) ügyintézés (1) ügyvéd (1) újautó (2) unalmas (1) uno (1) up! (2) usa (1) út (1) útdíj (3) útlezárás (1) útszéli (1) üzemanyag (1) üzlet (1) v10 (1) v6 (1) v60 (1) v70 (1) v8 (1) vag (1) vagyonszerzés (3) vak (1) vakteszt (2) választás (1) vallomások (1) Váltók (1) vámkezelés (1) varga cigány (1) város (1) vásárlás (2) vásárló (1) verseny (2) versenyzés (1) veszély (1) vétel (2) veterán (1) vfr (1) videóteszt (1) villanyautó (1) vino (1) virago (1) visszahívás (2) visszavett (2) víz (1) vizsga (1) vizsgabiztos (2) vizsgadíj (1) volkswage (1) volkswagen (13) Volvo (1) volvo (4) vonulás (1) vredestein (1) vw (9) Wagon (1) wayteq (1) williams (1) winkler (2) wrx (1) wtcc (1) x-trail (1) x3 (1) x6 (1) xdrive (2) xedos (1) xenon (1) youngtimer (2) zafira (2) zebra (1) zöld (2) zsiguli (1) Címkefelhő

Használt BMW? Soha

2012.01.09. 06:15 Tcomment

Címkék: bmw x3

Ha ön a címben jelzett mondattal az ajkán alszik el minden este, akkor ne kattintson, ez nem az ön autója. Akinek prémiumtermék kell, az legyen hajlandó áldozni is rá. Mert akkor jó, még így, hétévesen is.

Mai cikkünk blogposztja.

337 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://tcomment.blog.hu/api/trackback/id/tr613530172

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

papa33 2012.01.09. 18:24:08

Nagyon sok embernek annyi az a 4 millió mint másnak 20, szóval nem veszünk általában (a többség) ennyiért használtat.
Veszünk ennyiért újat, benzinest, 10 évesen elmegy 800 ezerért, azaz évente bukunk... de ha használjuk 12 évig...
Vagy veszünk 4 éves mezeit 2 milláért és 10 évig minimum használjuk.

Az új autó az első években nem igényel nagyobb erőfeszítést, majd 5-7 éves nagyobb szerviz után megint több gondtalan év jön, esetleg 1-2 gumigarnitúra. Nem az évi 50 ezer km-re gondolok-hová annyit?
Aki elkölt autóra tizenmilliót vagy évi több milliót üzemanyagra, annak meg ne fájjon a feje a kettőstömegű lendkerék miatt...

klacus 2012.01.09. 18:30:34

@Dövan: Igaz, de akkor is. Egy ilyen rom max 2 millát ha ér. Legalábbis nálam... :-)

plephyl 2012.01.09. 18:37:54

van még valakinek pénze tankolásra?
olyan autót kell venni, amit szívesen nézeget az ember. kiállítja a verdát az udvarra és dísztárgyként tekint rá.
mivel ez a bimmer elég csúnyácska, így máris kiesik a rostán...

Shadowbull 2012.01.09. 18:38:11

@version: "mertminden alkatresz 6-8 evre van tervezve"

Egyszer valaki mar tenyleg megmutathatna, hogy kell ezt csinalni.

sb

Mental Militia 2012.01.09. 18:41:57

Jó a japán, de annyival nem jobb (az én keresési feltételeimmel, max. 1.5 m Ft), mint amennyivel unalmasabb és amennyivel drágább hozzá az alkatrész.
Prémiumra nincs pénzem, valszeg nem is lesz, újra pláne nem, mert egyrészt nem kell hitel, másrészt nem kell durva értékvesztés.

NagyTomi 2012.01.09. 18:42:36

@Shadowbull: Ezt nem tudom ki találta ki, de jó nagy marhaság és ami a legjobb, mindenki elhiszi.

Vágási Matyi 2012.01.09. 18:54:21

Melyik cég flottájában lehettek az alábbiak?
Mennyire lehet hihető a futásteljesítményük?

www.hasznaltauto.hu/auto/bmw/525/bmw_525_525i_automata-2743913
(Egy éve láttam először, azóta nem megy el.)

www.hasznaltauto.hu/auto/bmw/525/bmw_525_525i_magyarorszagi_szervizkonyv-4818334
(Szervizkönyves rendszámot nézd!)

kifli 2012.01.09. 18:59:51

hülye aki megveszi

augustiener 2012.01.09. 19:02:38

@Luighi: én egyáltalán nem vagyok ellene a japán autóknak, se a franciáknak vagy olasznak, olyan autót veszek, ami tetszik. De ezek a hozzászólások annyira unalmasak már, hogy a japán autók az istenek, mert azokban sosem romlik el semmi. És a véleményemmel nem akartam semmit bizonygatni most kivételesen, de az szembetűnő, hogy például w124 van még sok az utakon, jó állapotban is, de mondjuk egy húsz éves mazda 626 elég ritka. De első gyártású opel astra is van még tenger, sokkal több, mint bármilyen japán. Miért? Ha olyan fasza, akkor miért veszik sokkal kevesebben?
És itt ne a fos kisautó kategóriáról beszéljünk, mint a suzi, amit általában a csórók vesznek, és azoknak mindegy, hogy mi, mert az is ugyanolyan autó, mint egy 7er, az is elvisz egyik helyről a másikba.

tükörfúró 2012.01.09. 19:24:32

@Shadowbull: Megvizsgálsz alaposan egy E32-t és meglátod.
Esetleg megnézed az akkori gyártási költségeket, haszonkulcsokat, minőségbiztosítási eljárásokat és annak költségeit, élőmunka költségeit, összes forgalmat, stb és ledöbbensz.

Értem én, hogy a globális piacra, kínával versenyben ma a 21. században már nem megy a minőség, más a gondolkodás mint 90es években, a tradicionális percizitást és németes korrekt összeképet meg elvitte a cica.

Csak akkor szépen be kell vallani, ez van, minden más sokkal szebb-jobb-csilivilibb, de a minőség, az sajnos olyan amilyen.

Ciri 2012.01.09. 19:28:08

"Amennyire tudom a japánok nem gyártanak se luxus prémium autót se németet."

Hááát ez kész ! :)))))
Ezt felírom, zseniális ! :))
Már megérte elolvasni a sok hülyét.

Hurri Kán 2012.01.09. 19:30:30

@Ciri:
Az ellenség keze ide is betette a lábát. :D

Ciri 2012.01.09. 19:33:23

@gyvy:

Ezt sem hallottam még :))))))

Globetrotter2014 2012.01.09. 19:45:12

Az XC60ast megértem, gonidolom nem volt kedve a vevőnek kifizetni a brutális felárakat a meglehetősen spártainan felszerelt X3ra.

Ez az X3 felszereltségét tekintve a BMWk között minden csak nem spártai. Valszeg forgott a szeme a tulajnak amikor csilingelt a kassza minden megrendelt extra után, kevés márka tud olyan csányűn lenyúlni mint a Bayerische...

Nem tudom mennyire igaz hogy az X3 E46 alapon futott ha igen, és aonos a fődarab akkor a futómű kényes darab lesz.

Gomulka Béla 2012.01.09. 19:50:32

@Shadowbull: Hogy olyan sokáig tartson, vagy hogy annyira hamar tonkremenjen? Egyébként simán megoldható volna a dolog, méghozzá úgy, hogy nem is kéne egyes alkatrészekkel bajmolódni. Idozitett bombának hívják a szerkezetet, már fel van találva, és szerintem jogdíjat se kell rá fizetni. Alkatrész-smalkatrész ...

a.szirbik 2012.01.09. 19:55:04

Ha már használt BMW, és közel 4 milla, akkor inkább ez (ha sokat akar menni a leendő tulaj, akkor +LPG bele):

www.hasznaltauto.hu/auto/bmw/325/bmw_325_325i_touring_automata-5141788

Seca81 2012.01.09. 19:56:23

@augustiener: Ezt ugye te sem gondolod komolyan??? Szerinted miért van több európai autó Európában? :) Az öregebbek meg végképp... :)))

indapass90210 2012.01.09. 19:58:54

@Luighi: az igaz, de ha 150k km vagy 7 év teljeskörű a garancia a hírdetésekben, akkor illene odatenni egy igen nagy csillagot ezen adatok után, az oldal aljára meg, hogy erre viszont csak ennyi, arra meg csak annyi :)

indapass90210 2012.01.09. 20:00:24

@a.szirbik: vagy ha négy milla, akkor még esetleg ez, szintén LPG, és a fütyit sokkal jobban hosszabbítja:

www.hasznaltauto.hu/auto/porsche/cayenne/porsche_cayenne_s_tiptronic_magyarorszagifriss_muszaki-5010483

indapass90210 2012.01.09. 20:13:01

@P928: "Többet várok a TC-től, mint, hogy "álltak elébe a vizsgálatnak" alapon felültetek a dumának. Pont arról írhattatok volna, hogy ILYENKOR kell szaván fogni a kereskedőt, hogy hát gyerünk (egyből lesz magyarázat: most nem OK, mert egyedül vagyok a telepen pl., és várják azt a madarat, aki elhisz minden hülyeséget)."

A magyarázat megvan itt: totalcar.hu/magazin/velemeny/2011/12/30/a_magyar_hasznaltauto-vasarlo_hulye_2._resz/2/#szoveg

"Következzen az állapotfelmérés a szakszervizben. A vevő nem ért az autóhoz, természetes, hogy szeretné megmutatni valakinek, aki viszont igen. Ezt szeretem a legkevésbé. Nem azért, kedves trollok, mert lebukom, hanem olyan fikázást soha nem kapok, mint ott."

NagyTomi 2012.01.09. 20:17:07

@Dövan: Akkor már inkább a BMW.

pincze 2012.01.09. 20:17:42

A komolyabb gyártók igyekeznek 300000 kilómétert könnyedén kibíró autókat gyártani , de utána jönnek szépen ki a hibák , el kezdik enni az olajt , stb.

Hurri Kán 2012.01.09. 20:19:33

@pincze:
Még komolyabb gyártók pedig olyan autókat gyártanak, amik 300.000 kilométer környékén termelni kezdik az olajat.

sunapo 2012.01.09. 20:24:16

Az eddigieket végigolvasva lenne pár megjegyzésem :
1. Az, hogy a vezetőűlés állapota milyen, még egyáltalán nem jelenti azt, hogy a futott 131e km nem valós adat. Az űlés állapotát leginkább a testsúly és a ki-/beszállások gyakorisága határozza meg. Télen egy bőr sportüléses X5-tel járok, amelynek vezetőülése kb. úgy néz ki, mint a hirdetésben szereplö X3-é. A kocsi futott 128e km-t eddig, és ez valódi km, mert mindet én hajtottam bele. A testsúlyom 125 kg.
2. A kettőstömegű lendkerék állapota sem jelent semmit, mert zömmel városi forgalomban történő autózás esetén tönkremenetele ennyi valós futott km-rel is bekövetkezhet. Feleségem C-Max 2.0 TDI-jén 120e km-nél cserélték. A 120e km mind városi forgalomban került bele ( gyerektransport reggel és du ).
A futott km-nél szerintem sokkal lényegesebb, hogy mennyire volt igényes az autó gazdája. Mennyire becsülte az adott autót. Karbantartásokat, javításokat időben végeztette-e, és milyen minőségű anyagokat használtak a karbantartához.

GGG77 2012.01.09. 20:28:18

Na, egy BMW suv teszt tényleg vonzza az idiótákat. :)

GGG77 2012.01.09. 20:30:26

@Dövan: Eleje sanszosan törve volt ennek a Cayenne-nek. Illesztések...

a.szirbik 2012.01.09. 20:35:35

@GGG77:
Bár az általam linkelt BMW-t sérülésmentesnek hirdetik, a képek alapkán nekem azért annak is gyanús az eleje, mivel a lámpatestek eléggé párásodnak. Vagy van valakinek ötlete, hogy az mitől olyan amilyen?

NagyTomi 2012.01.09. 20:39:59

@a.szirbik: Még ezt a jajj, törött volt felfogást imádom. Mi van, ha törött volt? Ha szervizben, rendesen megcsinálták nem szabadna, hogy baja legyen. Most nem a két autóból összehagyigált bontószökevényekről beszélek.

denieboy 2012.01.09. 20:40:09

Nem vonzz a kategória, mondjuk egy XC60 I5D-t bármikor gondolkodás nélkül vállalnék.

Kíváncsiság képen ránéztem XC90-nekre, persze nem 130e-s, de 1 misivel könnyebb, számomra nem kérdés.

www.hasznaltauto.hu/auto/volvo/xc90/volvo_xc90_2.4_d_d5_summum_automata_navi_xenon_bor_m.o-i_vetel-5354847

a.szirbik 2012.01.09. 20:43:47

@NagyTomi:
Na ja! Én is láttam már törött autót, de számomra a "rendesen megcsinálták" fogalmába beletartozik az is, hogy ha a lámpatestek sérültek (márpedig itt úgy néznek ki), akkor azt is cserélik, függetlenül, hogy szemből nem látszik a lámpatesten a sérülés! Ha nem így van, akkor csak "eladásra csinálták meg", és abból köszönöm, nem kérek, mivel a javítás többi részét is nagy valószinűséggel eladásra csinálták meg!

GGG77 2012.01.09. 20:44:54

@NagyTomi: Ha rendesen megcsinálták, valóban nem sorsdöntő... Ez az, ami Mo.-on erősen kérdéses.

Luighi 2012.01.09. 20:45:08

@sunapo: "A 120e km mind városi forgalomban került bele ( gyerektransport reggel és du )."

Ezért se mond semmit a km számláló (nekem) mert a 120-130e km városban jobban odabax mint a 300e országúton/pályán. (ahol a 2tömegű lendkerék 400-450e-t is kibír(na) ahogy írtam fentebb)

GGG77 2012.01.09. 20:45:55

@a.szirbik: Még ilyenkor sincs minden veszve, megmondod, hogy ez ennyi, meg ennyi, aztán engedjen az árból. Ha nem, akkor mész tovább.

NagyTomi 2012.01.09. 20:48:39

@a.szirbik: @GGG77: Hát sajnos ezzel nem lehet mit csinálni. Igazatok van.

sunapo 2012.01.09. 20:52:13

@Luighi:
Ezzel max. egyetértek. Ráadásul sz. minél nagyobb teljesítményű az autó, annál jobban
megviseli a sok városi használat. Engem a futott km-nél jobban érdekel, hogy hol futották.

Luighi 2012.01.09. 21:02:04

@NagyTomi: Idézlek, mert ami t írtál az "über"-es :-D
"NagyTomi 2012.01.09. 08:39:09
@phaidros: @vojtech: Ennek egy oka van. A Mazda, Honda újonnan 4 milla. A BMW 7-8 évesen. Nagyon jó autó az előbb említett két japán, de azért egy BMW, Mercedes, Audi többet nyújt. Tetszik, nem tetszik ez van. Ezzel nem érdemes vitatkozni."

"többet nyújt" csak tippelek hogy neked legalább 30-at nyújtott, hogy elérd az átlag 16-ot. Ezzel a dumáddal annyi a minimum ;-)

plephyl 2012.01.09. 21:02:37

@Mental Militia: mennyivel unalmasabb egy 6-os mazda vagy egy accord egy passatnál vagy egy a4-esnél? szerintem semmivel. egy corolla semmivel sem unalmasabb egy jettánál szerintem. sorolhatnám még.

Shadowbull 2012.01.09. 21:08:59

@tükörfúró: Te teljesen masrol beszelsz.

sb

NagyTomi 2012.01.09. 21:12:12

@Luighi: Nem kellett rajta nyújtani. Ne Magadból indulj ki.

Pasas 2012.01.09. 21:12:15

Ha-ha! Gázos Porsche! Ez jó. Vagy gázos veyron.

Shadowbull 2012.01.09. 21:13:09

@sunapo: "mert zömmel városi forgalomban történő autózás esetén tönkremenetele ennyi valós futott km-rel is bekövetkezhet."

Ja, a Fordnal. De ott akar hamarabb is.

sb

KANADA 2012.01.09. 21:15:48

Túl drága, ennyiért inkább egy új autó.

NagyTomi 2012.01.09. 21:21:49

@Luighi: Egyébként most azt hiszed, ezzel a dumával most nagyon megmondtad a tutit, de csak sajnálni tudlak, hogy ennyire futotta. Egy irigykedő bejegyzésre. Gondolom egy 18-20 éves kissrác vagy. Remélem egyszer majd megteheted, hogy jó kocsit veszel és Neked is ezt mondják majd:)

dollarka 2012.01.09. 21:23:53

Azért a halkan csattanó kettős tömegű lendkerék hang jóval több km-ről árulkodik. Ha egy Sx4 dízelben ( HDI motoros peugeot technika) 150 ezer km környékén nem csattog a lendkerék, akkor egy BMW-ben sem nagyon hiszem. Nem tudom, hogy vajon ennek elhasználódása csak km függő vagy számítanak-e az évek is.

nikó 78 2012.01.09. 21:28:17

Nem tudom, de nekem soknak tűnik ezért az autóért a 4,6. Nyolcadik évében járó X3-ért a szerzők szerint nem sok ?! Baj van felénk az értékítélettel!

wizipok · https://waterfilm.hu 2012.01.09. 21:34:22

Nekem u.e. van, 200e km-el. Az addig OK, hogy hibátlan de, hogy ebben ezekkel az ülésekkel nem 130e km van az teljesen tuti!!!

hpapagaj 2012.01.09. 21:46:10

4-be elhozható? Akkor kell.

Jobb lenne benzin+gázzal egyébként. :)

hpapagaj 2012.01.09. 21:52:31

Meg is néztem a benzineseket a szlovák HAHU-n. :)

25 darab van csak belőlük. Egyből a legolcsóbbat nyitottam meg.

bmw-x3.autobazar.eu/25i-v6-id2153370.html

10.500 Eur -> 3 milla

Első tulaj, szervizköny végigvezetve, top állapot.

Bele a gázt, aztán szevasz.

Rocko- 2012.01.09. 22:21:32

@gyvy: a prémiumok meg a benzint.

hpapagaj 2012.01.09. 22:22:25

@a.szirbik:

Nem rossz, ha még ráadásul valaki le tud alkudni 4-5 ezret bármelyiknek az árából, akkor félretett egy szép summát is az esetleges javitásokra.

Lendkerék szett, futómű alkatrészek komplett kb. milyen árban vannak a BMW-nél?

Rocko- 2012.01.09. 22:24:12

@GGG77: milyen lehet az az Individual tulaj?

Hurri Kán 2012.01.09. 22:25:30

@Rocko-:
Mégpedig prémiumbenzint. :D

Gadget Expo 2012.01.09. 22:30:08

Itt vagy vacsorát kapsz, vagy Touareget, szabad a választás. Döbbenet.

www.facebook.com/events/227814793962866/

benu 2012.01.09. 22:53:30

Én vettem ETTŐL a becsületesnepper sántha gyerektől autót 10 éve.

Véletlenül tévedtem be, nem volt nálam pénz, kezet ráztunk, hogy reggel lefoglalom. 9:10-kor ott is voltam, de mint kiderült előttem MÁR HÁRMAN vártak a kapuban nyitáskor PONT ARRA az autóra, ÉS 50ezerrel többért is elvinnék, mint amire tegnap kezet ráztunk. Hát ilyen a piac. Legyen, megvettem.

3 hónappal később felborultam vele, és akkor derült ki: törve volt az autó korábban is rendesen (23 éves voltam, nem értettem különösebben hozzá, akivel meg mentem arról feltételeztem, hogy igen :( ), ABS-esként vettem, de az sem volt benne.

Hát ilyen EZ a becsületesnepper a bécsin, még szerencse, hogy ő garantálja ennek az X3-nak is az állapotát :)))

Krisi 2012.01.09. 23:02:12

ha már BMW, akkor ennyi pénzből vennék Dájcslándból egy patent állapotú sorhatos benzines E30 Touringot, ha mégis akdna rajta bármi hiba akkor kijavítanám gyári alkatrészekkel, hogy tényleg szinte megszólaljon, és lenne egy sokkal jobb autóm.

ez mondjuk pont optimális vóna:

suchen.mobile.de/fahrzeuge/showDetails.html?lang=en&id=155639719&pageNumber=3&__lp=3&scopeId=C&sortOption.sortBy=price.consumerGrossEuro&makeModelVariant1.makeId=3500&makeModelVariant1.modelId=7%2C8%2C9%2C10%2C11%2C12%2C13%2C14%2C15%2C56&makeModelVariant1.modelDescription=touring&makeModelVariant1.searchInFreetext=false&makeModelVariant2.searchInFreetext=false&makeModelVariant3.searchInFreetext=false&fuels=PETROL&maxFirstRegistrationDate=1991-12-31&maxPrice=14001&transmissions=MANUAL_GEAR&negativeFeatures=EXPORT&tabNumber=1

ez a szebb napokat is megélt, nevetséges villantós koromgyár, többszázezres leendő kiadásokkal pedig kéne a fenének, pont most lép abba a korba, hogy jönnek az első zsebbenyúlós cserék. persze akinek az autó a megjelenéshez kell, az fizesse csak, lelke rajta :)

Krisi 2012.01.09. 23:06:26

@hpapagaj: életemben nem hallottam még V6-os BMW-ről, úgylátszik valamiről lemaradtam :)

KuKori · http://ireland.blog.hu 2012.01.09. 23:24:18

A magyar használtautó árak még mindig irreálisak és röhejesek. Ráadásul ez a lehető leghülyébb árú autó szerintem, mert 4 és fél misiért már vagy valami újat lehet venni (vagy egészen fiatalt), viszont már ez az összeg éppen sok azoknak, akik valóban egy 8 éves fapados BMW-re feszítenének. Akinek meg van zseton, az nem fogja 8 évesen megvenni, besétál és kihoz egy újat, felextrázva, szlovák rendszámmal. Szóval nem tudom, ki a célközönsége így használtan - ilyen árral. Többet nem tudok hozzáfűzni.

mifolyikittgyöngyösön?? 2012.01.09. 23:45:23

@KuKori:" egyebet nem tudok elmondani,kérem kapcsolja ki" :)

bloggen 2012.01.10. 00:24:15

Na irjuk szepen le ki is jar itt bmw vel?es milyennel??esetleg x szeriaval?szoval?
A tobbi mirol is alkot velemenyt?
Nevetseges...

baseldon 2012.01.10. 00:33:06

en azzal jarok, 3d, tobb mint 200E km, meg facelift elotti, es szerintem semmi baj vele.
Szeretjük.

baseldon 2012.01.10. 00:34:56

pont ilyen, még a színe is, cak nincs tolatóradar, vagy mi. De a lökös pont ilyen fekete.
Csokító

csunyadiszno 2012.01.10. 03:13:47

@minchiacoaddu: Az önzáró diffi nem jellemző a terepjárókra. Mármint azokra, amelyek elsősorban terepjárók.

gyk 2012.01.10. 06:10:30

@hpapagaj: Nekem nemrég cserélték az 1-es dezsőben (ha jól tudom, abban ugyanez van) 220 volt munkadíjjal a gyári alkatrész beszerelése, persze nem a wallisnál :) Szóval annyira nem kell ettől megijedni sztem. Kis túlzással ez egy jobb szett gumi ára.
Első fékbetét párja ha jól emlékszem 30e volt, de 120 ezret bírt az előző. Ebbe biztos, hogy nagyobb kell. Olajcsere 35-40 körül van, elvileg 30 ezrenként (én egy kicsit gyakrabban szoktam).

gyk 2012.01.10. 06:12:46

@gyk: mármint a lendkerék+kuplungot.

gyk 2012.01.10. 06:23:40

Én inkább a Diesel részecskeszűrőtől félnék, nem tudom, ebben az X3-ban van-e már ilyen. Nálam most kell majd cserélni 200 ezernél a komputer szerint, az lehet, hogy felújítás lesz, mert az télleg k-va drága: 350 körül?

Carlov 2012.01.10. 06:45:23

A partikfilter cserét is meglehet úszni a 350 feléből ha jól emlékszem.

Azért sok itt a viccesfiú annyit ötletelnek,hogy mit kéne venni,meg mennyiért...

Tessék azt tenni.

Rocko- 2012.01.10. 07:40:24

@benu: mivel tudod bizonyítani, hogy becsületesnepper néven futó cikkíró/kommentelő az ugyanaz, aki Bécsi úton van?

AciDuzzu 2012.01.10. 07:47:08

@Rocko-: szerintem nem a becsületesnepper néven futó cikkíró/kommentelőre gondolt, hanem arra a "becsületesneperre" aki a Bécsi úton árulja ezt az X3-ast. Legalábbis én így veszem ki a szavaiból.

Majdénmegmondom 2012.01.10. 08:14:28

Akkor is nevetségesen kicsi a beltér. Mint az összes BMW-nél.
Egyszerűen röhej, hogy az anyám Dusterében kényelmesebben ülök és pakolok, mint egy német luxusautóban.

S8 Phantom 2012.01.10. 08:37:21

Ez a cikk szerintem egy sima sablon. Bármelyik autómárka képeit, nevét be lehetett volna illeszteni a megirt szövegkörnyezetbe. Minden használt jármű megvétele jár valamilyen kockázattal. Azok jellemzői határozzák meg a benne rejlő veszélyek nagyságát, sűrűségét forintosítva.Véleményem szerint elsősorban nem az a lényeg mit veszel, hanem kitől és mennyiért.

S8 Phantom 2012.01.10. 08:46:32

@Majdénmegmondom: Ezt mondom én is csak másképp. Nevetséges, hogy kisteherautómban kényelmesebben ülök és pakolok mint egy román luxusautóban.
Az almát az almával a körtét a körtével kell összehasonlitani.
Szerintem ha valaki ki ad 10 millát egy autóért nem biztos, hogy azért teszi mert egy buszban akar ülni.

Mental Militia 2012.01.10. 08:58:25

@plephyl: Olvasd el lsz. azt, amire válaszolsz, ha már reagálsz rá.
Másfelől: szerintem. Szerinted. Ennyi.
Az alkatrészárakról elfelejtettél írni, segítek: pl. hátsó kerékcsapágy Golfhoz 1.900 Ft, Toyotához 53.000 Ft, igaz, kerékaggyal együtt, mert így van tervezve, ugye..

metalex 2012.01.10. 09:04:19

@Luighi: Akkor nem volt még olyan autód amiben kettőstömegű lendkerék volt- és boldog ember vagy ! (:-)
Sajnos vannak típusok, melyekben a száz-százötven ezretsem bírja ki a kettőstömegű,garantáltan első kézben lévő autókról beszélve !
Azért szerintem a bömösnél(is) gáz, hogy százötven ezer km- körül lehet, nem indulnék már el vele hoszabb útra, mert hátha egyszer egy leállításnál, már csak egyet "klattyol", de egy nagyot- és rossz németország tetejéről haza autómentőzni az autót....(:-(((

gyk 2012.01.10. 09:23:38

@metalex: Nálam voltak előjelei, úgyhogy nem vártam meg, amíg széthullik. Konkrétan már alig lehetett normálisan elindulni vele, úgy rángatott. 190 ezer környékén cserélve lett az egész szett.

hullarablo 2012.01.10. 13:01:08

Ha X3-ast keresnék akkor inkább ezt venném:
www.hasznaltauto.hu/auto/bmw/x3/bmw_x3_x_3_3.0_d_automata_garantalt_105000_km_mo.-i-5409204

Nekem az X3 nem tetszik, viszont az E90 az nagyon.
A PREMIUM SELECTION-al kapcsolatban tudja valaki, hogy miért másak a kritériumok itthol.
Mikor voltam egy márkakereskedésben nem akarták elhinni, hogy pl Németországban, Romániában, Franciaországban 5 év vagy max 120ezer km .

Doktorbalu 2012.01.10. 13:44:11

megint elöjön a magyar, almodik a nyomor...
bele kell ülni egy ilyen, vagy mas nemet "fostalicskaba", aztan a sajat kocsinkba es el kell dönteni, h meg mindig fostalicska-e! ja, en is nemettel jarok...

Suhajda Sandor 2012.01.10. 16:17:42

Talán még meg is gondolnám ha nem lenne ilyen randa. Maradok a Logannál az azért millioszor jobban néz ki meg nem is zörög a lendkerék amikor leállok. Mi ez játékautó? Lendkerekes? A BMW se az igazi már régen jó volt de mosmár egy fos.
A maradék pénzböl meg elmegyek egy luxusutazásra tunéziába 5-ször

Luighi 2012.01.10. 18:27:44

@metalex: "Sajnos vannak típusok, melyekben a száz-százötven ezretsem bírja ki a kettőstömegű,garantáltan első kézben lévő autókról beszélve !"
És amit írtál az országúton/pályázva vagy főleg városi pl.óvoda/iskola "járat" esetén?

tmotor 2012.01.10. 18:44:54

Csak egyszer lehetne egy X3 a fenekem alatt...s
zívesen rákölteném a gatyámat..inkább nem ennék és csúsztatnám a csekkeket.
Egyszer élünk...

Opel P1 · http://www.pbcomputer.hu/ 2012.01.10. 20:04:55

Ennyiért akkor se kell, ha termeli a gázolajat :)

metalex 2012.01.10. 21:25:18

@Luighi: Mindkettő második autó. Javarészt auópálya használatban. Az egyik 74 ezernél, a másik 135 környékén.
Persze mindkettőt használták városban is,elenyészó mértékben és távon, de akkor is mondjuk csak vegyes haszn. módban, tehát nem szigorú belvárosi dugóban.

Luighi 2012.01.10. 23:17:43

@metalex: Ez NAGYON durva, és szomorú!
A gyártókat a jövőbeni vásárlási listából kihúzni, borítéknyi sót félretenni, mikor beszántják a helyüket a felszámolónak elküldeni felhasználásra :-)

(Kettőstömegű lendkerekes autót (dízel(?)) nem venni!)

SPU 2012.01.10. 23:26:32

a terepjáró bmw nem bmw ne vegyetek ilyent tessék egy normális autó formájú bmw-t venni sor hatos benzinessel minden más erős kompromisszum

SPU 2012.01.10. 23:52:08

az a baj a legtöbb mai bmw- vel hogy sok szempontból vállalhatatlaok. mert ugye pl x5 ből parasztok x3- ból kurvák szoknak kiszállni és a többi modell sem sokkal jobb meg hát ugye az elbarkácsolt design egyedül az egyest szoktam néha nézegetni mert abban van valami na de az meg kicsi és amiket látok azok bizony ölég fapadosak négyhengeres motorokkal márpedig négyhengeres bmw nincs

SPU 2012.01.11. 00:10:22

de az autóstársadpm legaljának én azért az audisokat tekintem mert annál nincs lejjebb: van pénze és megtehetné de mégse autót vesz ráadásul tízből kilencszer a társadalom abszolut söpredékéhez tartozó fazonok birtokolják: politikusok, menedzserek, vállalati középvezetők, bankárok, ún. vállalkozók na ennél nincs lejjebb ehhez képest már a kalapos skodás és a boy raceres hondás is mély tiszteletet érdemel

Krisi 2012.01.11. 00:23:31

@SPU: most már tényleg érdekel: milyen autód van? :)

SPU 2012.01.11. 00:32:21

@Krisi: hogyisne aztán kapnék rendesen ezek után de természetesen bajor autó azért... csak nem éppen mai darab

metalex 2012.01.11. 10:16:43

@Luighi: nem a gyártóval van baj, illetve azzal is. A fő gond a beszállító. Sajnos az ilyeneknek nem lenne szabad engedni az alkatrészek gyártását-persze a megrendelő is hibás. De amíg az dönti el, hogy darabonként tudnak spórolni 10 eurócentet, addíg ez lesz.
A dologban az a sajnálatos, hogy ha keveset használod az autót- és kifutsz a garanciából, amíg a hibás beszállító miatt cserélnék, akkor igen-igen mélyen a zsebedbe kell nyúlni.
Visszatérve a bömösre, ha meg már kattog leállásnál, akkor akár-ami valószínű is- nagyon nagyon közel a vég, akár pár ezer km. múlva. Sajnos kattanásról egy szerelő sem mondja meg, hogy mennyit lehet még menni vel. Ez fülre csak sacc, arra meg ugye vásárlás után nincs garancia, hogy a szerelő füle szerint még minimum 50 ezer van benne. Eljön az idő mikor leállás után csak egyet kattan, de egy nagyot... És ez még a jobbik, mert mi van ha akkor kattan amikor épp átszeled európát, és németo közepén egy parkolóban kattan utoljára, akkor mit mond a szerelő ? Fülre ?????

anti76 2012.03.04. 19:58:49

@SPU: végre, valaki... ezzel maximálisan egyetértek, akinek nem szempont hogy lépjen az autó, az vegyen egy 270 cdi-t, a merci is király kocsi. Az 1-es, X5, X3-as az úgy BMW, ahogy a tyúk madár.
3-asból 2 liter sorhat a belépő a BMW-s klubba, 5ösnél 525i, 7 esnél meg 735i, inkább a 740i.

anti76 2012.03.04. 20:06:57

@SPU: Az 1est módjával nézegesd, mert az első széria az E81 az elég szar lett. Szomszédnak ilyenje van 116i -milyen meglepő, és elég sokszor a csaja golfjával mászkál, mindig van valami.
Annyi előnye azért van, hogy tükörből nem látszik hogy kamu-BMW, és pályán utat engednek ugyanúgy, mint az igazinak.

anti76 2012.03.04. 21:05:59

@NagyTomi: Biztos lehetsz benne.

Nekem 530iV8 -am van, egyszer Pécsre 72 perc alatt értem le. Az Bp.-től 190 km, kb. 160-170 es átlag.

Ahelyett, hogy hosszan ecsetelném, milyen vezetési stílus kellett ehhez, inkább csak annyit mondok, hogy a 72 perc alatt, a 192 km-en 44 liter benzint szürcsölt be a "kisvényolc".
Erre egy 2 literes dízel nem képes.
Mármint a 72 percre. Meg a 23l/100 km-re sem. :DD

Erni 2012.06.27. 00:04:12

Én is picit sokallom érte a 4+ millát, csak azért is, mert X nélküli (sima) 3ast már 1,5 millával olcsóbban lehet találni. Nem mellesleg az kb 2 literrel kevesebbet fogyaszt 100on. Én azok táborát gyarapítom, akik inkább vettek 5-6 éves "prémiumot", kivárva, leinformálva, mintsem egy új alsó/középkategóriás autót, mindegyik autón bukni fogsz, nem is keveset (nyilvánvaló). Egyébként meg mindenki döntse el maga, hogy mit szeretne. Aki megvesz bármit is anélkül, hogy megnézetné, leinformálná, az NE panaszkodjon utólag. A másik kedvencem, hogy 8-10 éves autókon, ha cserélni kell valamit, akkor fel vannak háborodva. Felesleges. Tapasztalatom szerint ha nem állat módon autózunk, rendszeresen (félévente, évente) rendesen átnézzük és átnézetjük az autót, valamint rendesen cseréljük a csereérett alkatrészeket, akkor a problémáknak a zömét ki tudjuk kerülni - ergo kisebb az esélye, hogy út szélén maradunk működésképtelen autóval.

Tökösmákos 2014.08.21. 17:06:54

Használt autóért max 2 millát szabad kiadni.
Ezek az X3-asok meg másfél-kettőfél misiért mennek a mobile.de-n, regadó meg utazás legyen fél milla, 4 millia egy ilyen szarért rablás. :P
süti beállítások módosítása