HTML

TComment

A Totalcar kommentblogja, nem csak trolloknak.

Friss topikok

Belsőség

Nincs megjeleníthető elem

Jajj, de csúnya!

Nincs megjeleníthető elem

Racingdream

Nincs megjeleníthető elem

Rallyedream

Nincs megjeleníthető elem

Reklámarchivum blog

Nincs megjeleníthető elem

Robogóblog

Nincs megjeleníthető elem

A sebesség oltára

Nincs megjeleníthető elem

Címkék

02 (1) 03 (1) 05 (1) 07 (1) 08 (1) 10 (1) 10.rész (1) 100 (1) 11 (1) 111 (1) 117 (1) 12 (1) 120 (1) 121 (1) 127 (1) 1275 (1) 128 (2) 13 (1) 133 (1) 139 (1) 14 (1) 154 (1) 16 (1) 17 (1) 19 (1) 2011 (2) 2012 (10) 2013 (9) 208 (1) 22 (1) 23 (1) 24 (1) 26 (1) 27 (1) 3 (1) 3008 (1) 300 ehuf (1) 301 (2) 302 (1) 308 (1) 31 (1) 32 (1) 320d (2) 320i (1) 33 (1) 34 (1) 35 (1) 36 (1) 38 (1) 39 (1) 4 (1) 41 (1) 42 (1) 44 (1) 45 (1) 47 48 (1) 4runner (1) 4x4 (2) 50 (1) 508 (3) 51 (1) 58 (1) 7-es (1) 71 (1) 75 (1) 76 (1) 77 (1) 79 adás (1) 7 rész (1) 80 (1) 81 (1) 850 (1) 87 (1) 88 (1) 911 (3) 93 (1) 94 (1) 97 (1) 99 (1) a3 (2) a6 (3) a8 (1) abroncs (1) accord (1) adac (1) adás (4) adás-vétel (1) adás-vételi (1) adatbázis (1) adó (3) adócsaló (1) alfa (1) alfa romeo (1) alkatrészek (1) alkohol (1) állam (1) allroad (1) amarok (1) amerika (2) ampera (2) amts (1) anglia 2014 (1) angry (1) árak (1) árverezés (1) assur (2) aston (1) astra (4) ásványi (1) átírás (3) átjelentkezés (1) átverés (2) audi (14) Audi (1) autó (1) auto2 (1) autóbérlés (1) autódiagnosztika (1) autók (1) autóklub (2) autópálya (4) autópiac (1) autósiskola (2) autóvásárlás (2) autózás (2) Avant (1) avensis (1) aygo (1) az év autója (1) b125 (1) bajor porn (1) baleset (5) balesetmegelőzés (1) balesetveszély (1) bank (2) becsületsértés (1) bedőlt (1) beetle (1) behozatal (1) bejárás (1) belváros (1) bemutatás (1) benzin (6) benzinkút (1) bfr (1) bicikli (5) biciklis (1) bioetanol (1) birds (1) bíró márk (2) bírság (5) bírságok (1) biturbo (2) biznisz (1) bizományi (1) biztosítás (4) bkk (2) bkv (3) black cell (1) blog (1) blues brothers (1) bme (1) bmw (18) bogár (1) böp (1) bőr (1) boss (1) botrány (2) boxter (1) bringa (1) bruno (1) budapest (9) bullitt (1) bullshit (1) büntetés (3) bürokrárcia (1) busz (1) buzikék (1) camaro (1) can (1) capri (1) car of the year (1) cayenne (1) céda (1) ceed (2) check engine (1) chevrolet (3) cigánykerék (1) cigi (1) Címkék (1) citadella (1) citigo (1) Citroen (1) civic (1) co2 (1) comment (1) connect (1) cooper (1) corsa (1) corvette (1) coty (3) cougar (4) country (1) credo (1) critical mass (1) csalás (5) csaló (1) csapatás (1) csapda (1) csekk (3) csere (2) cserhalmi (1) csikós (2) csikós zsolt (2) csökkentés (1) csúnya (1) cx5 (1) dacia (3) daewoo (2) Daihatsu (1) deauville (1) debrecen (1) demó (1) detomaso (1) de tomaso (1) diagnosztika (4) díj (1) dízel (7) dögkeselyű (1) dokker (1) dokkolás (1) dömsödi (1) dömsödi gábor (1) drága (1) ducati (1) dudálás (1) dugattyú (1) dugó (2) dupla (1) dzsudzsák (1) e85 (1) ecoboost (1) econell (1) égésétér (1) égéstér (118) egester (5) Égéstér (5) égéstér78 (1) égő (1) eladás (2) elantra (1) elkúrtuk (1) ellenőrzés (1) első (2) első autó (1) eredetvizsga (1) esküvő (1) esztergom (1) eu (2) év autója (2) extra (2) ez kellett (1) f1 (1) fabia (1) facelift (1) fagyálló (1) fail (1) famin (1) fejegység (1) feljelentés (1) felkészítés (1) fellebezés (1) felni (2) félretankolás (1) fényszóró (1) ferenciek tere (1) férgek (1) ferrari (1) festés (1) fesztivál (1) fiat (5) fidesz (1) fiesta (2) figyelem (1) fluence (2) focus (4) fogyasztás (3) ford (16) fordulatszám (1) forgalom (1) forma-1 (1) forma 1 (2) formula (1) fotelfizikus (1) frankfurt (1) frt (1) fűtés (1) fx45 (1) gáz (1) gázolás (1) generátor (1) genf (1) geochallenge (1) ghosn (1) GLT (1) golf (4) golfos (1) gran coupé (1) gs (1) gt (1) gt86 (2) gtc (2) gts (1) gumi (1) gyalogos (5) gyarapodás (1) gyászhír (1) gyorshajtás (3) gyúrás (1) h4 (1) hajtókar (1) halott (1) hamis (2) hang (1) hangszóró (1) hangyász (1) háromkilós autó (1) használt (1) hasznaltautó (1) használtautó (5) használtteszt (1) hátsókerékhajtás (1) ház (1) hazugság (1) helló (1) heves (1) hho (2) hibák (1) hidegindítás (1) hidrogén (1) hifi (1) hirota (1) hitel (4) hitelkárosult (1) hóhelyzet (1) honda (3) horgász (1) hülye (1) hurok (1) hybrid (3) hyumdai (1) hyundai (5) i30 (1) i40 (3) ibiza (1) ideiglenes (1) igo (1) illegal (1) illeték (2) ilyen volt (1) importőr (1) india (2) induktív (1) infiniti (1) ingyen (1) insignia (3) isuzu (1) ittas (1) izé (1) izomauto (1) jaguar (1) japán (4) japánautó (2) japanese (1) javítás (2) jeep (1) jimny (1) jobbik (1) jogosítvány (1) jogszabály (1) jogtalan (1) jövő (1) jubileum (1) juke (1) juke-r (1) ka (1) kabrió (1) kamera (2) kamion (3) kamuvétel (1) kangoo (1) karbantartás (2) kárfelmérés (1) karosszéria (1) karotta (5) kathi béla (1) kátyú (4) kávé (1) kekkh (1) kérdezz felelek (1) kéregető (1) kerékpár (4) kerékpáros (1) kerékpározás (1) kerékpártartó (1) kerékpárút (1) keresés (1) kereskedő (2) kereszteződés (1) késés (1) kesjár csaba (1) kgfb (1) kia (2) kidob (1) kigurulás (1) kilenc (1) kilométeróra (1) kilométeróra-állás (1) kína (5) kínai (1) kisautó (1) kőbájker (2) ködölés (1) koenigsegg (1) koldus (1) költség (1) kombi (1) komment (2) kommentelő (1) kommentposzt (1) korando (1) korupció (1) kötelező (2) középső ujj (1) közlekedés (5) közlekedési (1) közterület (1) közvetlen befecskendezés (1) kresz (3) kretén (1) kukásautó (1) külföldi (1) kupa (1) la (2) lada (4) lámpa (2) lancia (1) laplander (1) launch (1) lebukás (1) legenda (1) legendák (1) legolvasottabb (1) legszebb (1) leno (1) leterelés (1) letol (1) levorg (1) lexus (3) lézerblokkoló (1) licit (1) linea (1) lodgy (2) logan (1) long beach (1) lop (1) lopás (3) los angeles (1) lotus (2) ls (1) luxus (1) m550d (1) m7 (1) maffia (1) magasember (1) magyar (3) mahindra (1) mak (1) malibu (1) margit utca (1) márk (1) márkaszerviz (1) matrica (2) matt (1) Mazda (1) mazda (7) megalázás (1) megane (1) megatököm (1) megunt (1) mercedes (4) méret (1) michelisz (2) micra (1) mini (4) miss sixty (1) Mitsubishi (1) mitsubishi (2) mkii (1) mobileye (1) mondeo (3) morgan (1) mosógép (1) motor (2) motordiagnosztika (1) motordoki (1) motorfék (1) motorolaj (2) motoros (1) motorozás (2) mozgáskorlátozott (1) mozgássérült (1) murano (1) mustang (2) műszaki (1) műszaki vizsga (2) násznép (1) nav (2) navigáció (3) neper (1) nepper (11) nepperűző (1) név (1) ngm (1) nismo (1) nissan (10) nkh (3) nng (1) nostalgiccar (1) nosztalgia (1) novoth (2) novoth tibi (1) novoth tibor (2) nsu (1) nyárigumi teszt (1) nyomaték (1) obb (1) obd (1) octavia (2) okmányiroda (3) okos (1) oktatás (1) olaj (2) olajcsere (1) olajnyomás (1) olcsó (2) oldtimer (1) Omega (1) omm (1) öngyilkos (1) önvezérlő (1) opc (1) Opel (1) opel (14) óratekerés (2) öreg (1) összehasonlító (1) outlander (1) ozora (1) p-rendszám (1) pályanap (3) panamera (1) panda (2) pandúr (1) pánik (1) pára (1) párátlanítás (1) parkolás (7) pba (1) perkupa (1) peugeot (10) phaeton (1) pickup (1) piros (1) plakát (1) plug-in (1) podcast (36) politikus (1) pontiac (1) porsche (7) prémium (1) prince (1) prius (4) próba (1) p rendszám (1) q3 (1) q5 (1) qashqai (1) qoros (1) quattro (1) r8 (1) rabló (1) rádió (1) rágalmazás (1) rakpart (1) rali (3) rally (1) range (1) ranger (1) red bull (1) régen (1) regisztráció (1) reklám (2) reklamáció (1) remake (1) renault (7) rendészek (1) rendőr (3) rendőrség (11) rendszám (8) rendszámkamu (1) rendszámtábla (1) repülők (1) részeg (2) részegek (1) ro80 (1) robogó (3) rollsroyce (1) róma (1) román (1) románia (1) romok (1) roncs (2) roncsok (1) ronda (1) rózsadomb (1) rs (1) RS4 (1) rs6 (1) rxh (2) s3 (1) s6 (1) s7 (1) s8 (1) s80 (1) saját (1) sajtóutak (1) samara (1) scenic (1) seat (2) sebességkorlázozás (1) sértés (1) sérült (1) sharan (1) shiro (1) shitgun (1) skoda (4) skyactive (1) smart (1) sofőrszolgálat (1) sos (1) Space (1) spacestar (1) spam (1) spórolás (1) sport (3) ssanngyong (1) st (1) steve mcqueen (1) student (1) subaru (3) sunny (1) suv (4) suzuki (7) svájc (1) sw (1) swift (5) szabálysértés (1) szállítási sérülések (1) szar (1) szemetelés (1) szenteste (1) szerelés (2) szerszám (1) szerviz (2) szervizkonyv (1) szerződés (1) szilveszter (1) szintetikus (1) szíria (1) szívócső (1) szlovák (2) szonda (1) szöveges (1) szövet (1) tábla (1) találkozó (2) talán (1) tannis (1) tannistest (1) tartós (1) taxi (2) TC-vel árkon-bokron át (1) tclotta (1) tcomment (1) tctv (1) tc flotta (1) td4 (1) tdci (1) techday (1) tehén (1) TEK (1) tek (2) tekerés (2) telefon (1) téli (1) terep (1) területi (1) tesla (1) teszt (3) thema (1) tiguan (1) tiz (1) tolvaj (1) top10 (1) törés (1) törésteszt (1) törvény (1) törvénybetartás (1) totalcar (20) totálkár (1) totem (1) tourer (1) toyota (11) toyotafest (1) toyota 2000 GT (1) trackday (3) traffic (1) traffipax (2) transit (1) troll (1) trükk (1) tsi (2) tudatlan vásárló de okos (1) túlkapás (1) tunexcom (1) tuning (2) turbó (3) tűzoltóság (1) twingo (1) ubul (1) ügyintézés (1) ügyvéd (1) újautó (2) unalmas (1) uno (1) up! (2) usa (1) út (1) útdíj (3) útlezárás (1) útszéli (1) üzemanyag (1) üzlet (1) v10 (1) v6 (1) v60 (1) v70 (1) v8 (1) vag (1) vagyonszerzés (3) vak (1) vakteszt (2) választás (1) vallomások (1) Váltók (1) vámkezelés (1) varga cigány (1) város (1) vásárlás (2) vásárló (1) verseny (2) versenyzés (1) veszély (1) vétel (2) veterán (1) vfr (1) videóteszt (1) villanyautó (1) vino (1) virago (1) visszahívás (2) visszavett (2) víz (1) vizsga (1) vizsgabiztos (2) vizsgadíj (1) volkswage (1) volkswagen (13) Volvo (1) volvo (4) vonulás (1) vredestein (1) vw (9) Wagon (1) wayteq (1) williams (1) winkler (2) wrx (1) wtcc (1) x-trail (1) x3 (1) x6 (1) xdrive (2) xedos (1) xenon (1) youngtimer (2) zafira (2) zebra (1) zöld (2) zsiguli (1) Címkefelhő

Egymillióért majdnem luxus

2012.02.06. 06:06 Tcomment

Nem kell félni minden franciától. Ez a Peugeot nem drágább, de fapados konkurenseinél többet tud.

Kapcsolódó cikkünk kommentposztja

169 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://tcomment.blog.hu/api/trackback/id/tr814071011

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

kkkchris 2012.02.06. 12:33:01

az olajhőmérő ami nagy királyság viszont, sokkal jobban le lehet mérni hogy mikor is van TÉNYLEG átmelegedve a blokk és mikor normalizálódik a fogyasztás-kopás a tényleges normál szintre, a hűtővíz hamarabb felmelegszik sokkal, a képeken is látszik hogy a hűtővíz áll mint a cövek ellenben az olaj még csak éppen elhagyta a kék sávot.

S8 Phantom 2012.02.06. 12:47:55

@malkolmcole: Van olyan német autóm (nem BMW)ami túl van a 800 000 km-en és kifogástalanul működik, beindul akkor is ha fehér pedig fekete. Viszont pont itt volt a TC-n egy cikk, ha jól emlékszem, mikor is 100 000 km után szétszedtek egy lagunát aminek totál szét volt kopva a motorja, elég tanulságos olvasmány. Érdekes módon ami az egyik német autóm motorjában idő előtt elkopott egy francia gyártású alkatrész volt, nem is értem mit keresett benne. (vezérmű tengely) Egy autónál a napi használhatóságot mindig a jelen müszaki állapota, karbantartottsága dönti el. Ettől függetlenül tapasztalataimból fakadóan inkább bizom magam egy nagyobb futásteljesítményű több gazdáa németre mint egy 100 000km alatt használhatatra kopott franciára. Akkor most én is irjak ide sok nagy dé betűt, hogy bölcsebbnek tünjek?

Csé 2012.02.06. 12:48:06

Nem olyan hangja van a filmbejátszásban szereplő 406-nak, mintha v6 lenne benne, persze régen volt, mikor a c5-öst vezettem ilyen motorral. Ráadásul a BMW-hangjára van kihegyezve, a pözsó amolyan mélyen, alighangon búg :P
Az S8-as Audi jobban kéne, ugye az is ebben a filmben van?! :D

scheerti · http://scheerti.blog.hu 2012.02.06. 12:50:12

A 406-osok nekem is tetszenek, tényleg baromi kényelmes, meg is lepődtem, mennyire, dízelben nem lehet rossz.

kultúrpesszimista 2012.02.06. 13:01:26

NA VÉGRE!!! HASZNÁLT TESZT! MÉG TÖBB ILYET!

KÉNE, HOGY A PICSÁBA NE KÉNE! NEMCSAK A MÉG "KLASSZIKUS" AUTÓK EGYIK LEGSZEBBIKE, DE A FRANCIA AUTÓK KÖZÖTT ABSZOLÚT AZ EGYIK LEGSZEBB! PICSÁBA A MONDEOKKAL, FOSVÁGENEKKEL! EBBEN KELLEM VAN, KIFINOMULTSÁG!

Almax 2012.02.06. 13:13:11

ele-nor 2012.02.06. 07:14:58

ne hasonlitsd a c220 -at ehhez. alma vs körte. ez egy szép francia, ami még jó is. volt "szar scenicem" 1.9dci 190.000 km -el adtam el 2 éve. azóta is hajtják... egyébként ha átülnék az e300 t td -ből lehet leszólnám a c220 -at:) mondom úgy hogy most adtam el a c180 automatámat:)

samot 2012.02.06. 13:20:24

@lackó: Lancia?Majd kinövöd!Abbol 2 kell!1 a szervizben a màsikkal meg jàrsz.Aztàn ha kész a szerviz,akkor csere!

Dr. GGG77 2012.02.06. 13:21:00

@Csé: "Az S8-as Audi jobban kéne, ugye az is ebben a filmben van"

Bizony van...
www.youtube.com/watch?v=-igbaHBQjHQ

samot 2012.02.06. 13:25:54

C 220 CDI?A merci 6hengernél kezdödik,mindegy,hogy benzines vagy dizel!4 hengeressel csak vergödsz a német autopàlyàn!Nehéz nekik a karosszéria¨!

samot 2012.02.06. 13:28:38

@Dr. GGG77: Tudok egy cimet,ahol olcsobban kapod a gömbcsuklokat,meg a lengökarokat.Ott bizony van lemaradàsa az összes Audinak!:)

kultúrpesszimista 2012.02.06. 13:30:32

@pickapu:

Ez nagyjából a Citroenre is igaz. Ott a ZX/Xantia vonal volt az igazi Citroen. Ami utána jött, az egy szerethetetlen szarság már, beleértve az új DS sorozatot is.

kultúrpesszimista 2012.02.06. 13:31:24

@samot:

Ne beszélj baromságokat. Kibic majom vagy. Az életben nem lehetett Lanciád. Maradj a német vagy japán steril szarodnál és süss inkább kenyeret, hátha ahhoz értesz.

Vandál Vendel 2012.02.06. 13:34:19

Franciák tényleg havonta egyszer fürdenek?

Vandál Vendel 2012.02.06. 13:38:30

Ja, és amúgy ebben is gatyagumikon van rögzítve a motor?

Dr. GGG77 2012.02.06. 13:41:24

@samot: "4 hengeressel csak vergödsz a német autopàlyàn!Nehéz nekik a karosszéria¨!"

Igen, marhára "vergődnek" ezek a mai 160-180 lovas 4 hengeres dízelek. :)

127_sud 2012.02.06. 13:43:38

@molnarb14: Igen ezt még a pár Mercis ismerősöm is elismeri (és japán autó tulaj is), nem sok autónak van időtálló kinézete. A 406 jól néz ki meg biztos jó autó is, de a 2002-es Alfa 156 SW-m jobban felszerelt. Akkor nekem luxus autóm van? És ugye a legtöbb ember szerint az csak egy "szarolasz"... És megy működik teszi a dolgát.

zöldi 2012.02.06. 13:44:49

Batman Mondeo, ezt megkönnyeztem :DDDDD

Zaturek 2012.02.06. 13:52:10

@molnarb14: Nekem is ugyan ez jutott az eszembe. A 145 -ös is ilyen, bár az más kategória.

kultúrpesszimista 2012.02.06. 13:55:56

@127_sud: nem kell foglalkozni a kibic szarolaszozós faszokkal. Többségében irigy emberekről van szó, akik nem merik felvállalni vágyaikat. Mert ugye a legtöbben elismerik, hogy az Alfák mennyire gyönyörűek (illetve pár francia autó is mennyire kívánatos), aztán végül zavart arckifejezéssel kiválasztanak egy halálosan unalmas opelfordvolkswagent. Az ő dolguk, szürke autók szürke embereknek. Ne ők legyenek a szempont. Sok-sok balesetmentes km-t az Alfáddal! ;)

Lucky Larry Silverstein 2012.02.06. 13:59:03

Tudom, hogy a használt ótónál gyárnak/részvényesnek nincs haszna, de alap, hogy magyar ember semmilyen francia árut nem vesz. Aki már vett, rohadjon rá.

Olyan ez mint hogy sörrel nem koccintasz.

ele-nor 2012.02.06. 14:15:23

@Almax:

van benne vmi, és azt sajnos el kell ismernem, h az alig 2 évvel fiatalabb 406 sokkal közelebbinek tűnik a mai autókhoz, mint az én kis mercim. ( kívül belül modernebbnek hat az egész )

más:

nem sűrűn járok a német pályán h érezzem a 4 henger bajait, itthon bővensok, amikor meg néha utazok, akkor is 150es utazótempóra simán képes, ha te ennél többet akarsz, me mindenáron a belsősávban kell nyomulni, akkor csináld :D

127_sud 2012.02.06. 14:18:30

@kultúrpesszimista: Különösebben nem szoktam foglalkozni ezekkel az emberekkel, nekem tetszik az autóm és az a lényeg. Amikor fikázzák az olasz autókat (és főleg a 156-os Alfát mert ugye olyanom van és arról van konkrét tapasztalat) hogy ilyen meg olyan szar akkor csak azt szoktam mondani: lehet sajnálni mert én szívesen "szenvedek" egy ilyen autóban. Amúgy a 406-os Peugeot is tetszik kinézetre de még nem próbáltam soha ezért nem tudok véleményt mondani. Köszi, remélem lesz még sok kellemes km-em az Alfával és jó lenne végre a régi Alfasuddal menni...

Lucky Larry Silverstein 2012.02.06. 14:19:02

@ele-nor: Nem tünik fel a gyereknek hogy V12 S klasse már nincs, lassan 6 hengeres E/C klasse sem lesz. Még 5 év és minden merci max. 4 hengeres lesz. Amúgy a 220 cdi a leggyakoribb Jürgenlandban is.

Mpower 2012.02.06. 14:37:05

A filmben szereplő E34 nem M5 szerintem 535i

BlackMagic 2012.02.06. 14:44:31

A 406-os teljesen jó autók, de a tesztben szereplő 1.8 benzin nem a legjobb választás, mert a szerviztapasztalatok azt mutatják, hogy még 'öreg' autóhoz mérten is sok olajat eszik.
Viszont a 2.0 hdi a térképről lemegy zokszó nélkül a tuti.
Szerintem nagyon értékálló a formája, amit össze sem lehet hasonlítani a Mondeoval vagy a a Vectrával. (Persze én a C osztállyal mellé sem raknám oda, mint ahogy tette azt pár magasan kvalifikált felhasználó itt felettem.)

Vágási Matyi 2012.02.06. 14:52:03

Milyen Batman Mondeo? Ennyiért már harmadik generációsok vannak ugyanebből az évjáratból.

ommm 2012.02.06. 15:10:58

@tailor13: Az, hogy 10 évesen elmegy egy filléres jeladó, nem észveszejtő hiba. Semmilyen autónál sem.

Rocko- 2012.02.06. 15:21:21

@Silverstein -'I was lucky'-: akkor te örök életedre csak magyar autóval járj.

kitiltott, de seráfütty 2012.02.06. 15:36:08

Majdnem ilyenem lett a Laguna helyett, csak azon múlott, hogy a kiszemelt fullos példányt eladta ez emberünk az orrom előtt. Szép autó és nekem a belsejével sincs gondom. Ilyen korú autónál kb. hasonlóra, vagy még rosszabbra számíthatunk mindegyik más márkánál (kivéve: Alfa Romeo ;-) )

Különösebb hibákról én sem hallottam ennél a típusnál. A mai napig kéne egy, ha lenne egy szép, fullos példány (nem mondokle a bőrről és a tetőablakról).
Ha két tónusú a belső kárpitozás, az nagyon sokat dob rajta.

www.mecarz.com/temp/1572-peugeot-406-beige-interior-front-seats.jpg

Fekete bőrrel:
www.cwn.org.uk/motoring/peugeot/images/990426-peugeot-406-int-w400-h261.jpg

kitiltott, de seráfütty 2012.02.06. 15:46:42

@Rocko-: Az utasoknak kuss a neve, örüljenek, hogy egyáltalán kurbli van :) Te, aki vezeted, meg úgyis villanyossal játszol, nem mindegy neked, mi van hátul? :)

chr 2012.02.06. 15:47:16

Ez a német meg francia meg olasz autózás annyira gyerekes, pl a mangeti-marelli elektronikákról tök jókat hallottam többektől is, a 406-osomban meg Bosch elektronika van, akkor ez most mi?

A lényeg, hogy működik, kényelmes, nem fogyaszt sokat, szép és tartós, legalább is az SVDT, mert azt ismerem. (Benzinest mondjuk én sem vennék, de lehet hogy HDI-t sem. 206-ost és 307-est meg főleg nem)

Amúgy ebben a szép országban minden márkából és típusból lehet találni bontószökevényeket bőven, amik kívülről belülről csillognak mint egy új, csak ha megveszed másnap már nem indul el...

Másrészt nem kell összehasonlítani BMW-kkel mert nem egy súlycsoport, és nem is akar az lenni, másrészt a C5-tel sem, mert nem azzal tesó, hanem műszakilag a Xantiával.
A HDI motorokat rakták mindenbe ami Diesel, mert sokáig nem volt jobb (Citroen és Peugeot, Ford és Volvó csak más hengerfejjel) a régi XUD örvénykamrásokat meg PSA-n kívül még Lanciába, Fiatba, Toyotába, Suzukiba, Talbotba is pl.

Rocko- 2012.02.06. 15:48:30

@kitiltott, de seráfütty: az utasnak mindegy mi van hátul
nekem nem mindegy, hogy ha elől ülök, akkor a hátsót mivel basztatom.

Hurri Kán 2012.02.06. 15:51:03

@Rocko-:
Ne igényeskeggyé már. Féltéglával. :D

kitiltott, de seráfütty 2012.02.06. 15:52:12

@lackó: Mert alig van/volt belőle otthon, azt gondolom. Az emberek nem nagyon szeretik a "ritka" típusokat (ha még nem OT autókról van szó, persze :)), megy a para az alkatrészárakon, meg hogy nem lesz bontott cumó sehol hozzá. Lehet, hogy nagyon drága is volt újkorában, ilyesmi.

kitiltott, de seráfütty 2012.02.06. 15:53:18

@Rocko-: Minek basztatni elölről a hátsó ablakot, egyébként? Ha levegő kell, ott van az első, a szellőzőrendszer, a légkondi, satöbbi :) De tényleg, minek?

Rocko- 2012.02.06. 15:53:27

@gyvy: ja jó, akkor ez nem dual klíma, hogy visszafele is műköggyön.

Shadowbull 2012.02.06. 15:54:18

@Rocko-: megint csak gyerek: azok olyan elvetemultek, hogy minden gombot megnyomnak, minden kart megrangatnak ami a szemuk ele kerul.

Namost a villanyost azt le lehet tiltani a vezetoulesbol, a mechanikust meg nem.

sb

Shadowbull 2012.02.06. 15:55:10

@kitiltott, de seráfütty: mert jobban ki tudod szelloztetni a kocsit akkor is, ha egyedul ulsz benne.

sb

Kutykuruty 2012.02.06. 15:55:56

@kultúrpesszimista: Igen elismerem részben igazad van. Nekem is nagyon tetszenek az 159-es kombik. Meg is néztem egyet a negyedik Avensisem előtt, mert vágyom rá. Sajnos be kellett látnom, hogy arra amire én használom nem felel meg. Egyrészt a csomagtartója nekem kicsi. Sok cuccot kell időnként szállítanom. Ha lenyitom a hátsó üléseket akkor is kisebb, mint az enyém szintén lenyitott ülésekkel. Ráadásul nekem egy olcsón fenntartható olyan autóra van szükségem, amire tényleg számíthatok. Kimegyek vele Genfbe (1250km), dolgozom, majd délután 4-kor közlik estére legyek Párizsban (500km), majd két nap múlva 9'30-kor elindulok haza és estére Budapesten vagyok (1540km). A Toyota a 3 év garancia után is, ha márkaszervizben szervizelem, ingyen adja a teljes Európára érvényes Assistance szolgáltatást. Ezt nem merem bevállalni egy Alfával, így egyenlőre csak irigykedem a 159-es SW-re. De lehet, hogy csak gyáva vagyok.

butschq 2012.02.06. 16:33:55

ez a pözsó még nekem is tetszik, de tényleg:)

de inkább menekülnék az M5-el:P:D

Dr. GGG77 2012.02.06. 16:49:48

@127_sud: Sokan hajlamosak egy kalap alá tenni az olaszt és a franciát. Bár nem reprezentatív minta, de az én ismeretségi körömben sokkal jobbak a tapasztalatok az olaszokkal. Punto-k, Bravo-k szép számmal vannak, kivétel nélkül teszik a dolgukat.
De pl volt kollégám anno rákívánt egy Laguna V6-ra. Nagy hiba volt... Utána megváltás lett az 1,6-os Brava, ami kiment a világból is.

Dr. GGG77 2012.02.06. 16:52:59

Bár, van ismerős, aki 2003 óta használ egy Renault Safrane-t.Az elektronikai zűrök gyakoriak, de belerakott már szerintem 2-300 ezret, és azt mondta tavaly, amikor összefutottunk, hogy soha nem fogja eladni, merthogy soha nem hagyta ott sehol, másrészt kényelmesebb autóban nem nagyon ült. Ez utóbbit én is meg tudom erősíteni. Azok a plüss fotelek, istenem...

lr 2012.02.06. 17:20:14

"Mondjanak még egy autót az ezredforduló környékéről, amely ma még ilyen frissnek hat. "

Renault Mégane Classic

(Személyes preferencia: 1.6 8V Alizé Facelift, fehér vagy bordó.)

tailor13 2012.02.06. 18:14:10

@chr: Köszönöm, valahogy ezt a szervízkönyvben sem találtam meg, a szerelő meg nem ismerte ezt a technikát... :)

tailor13 2012.02.06. 18:17:11

@ommm: Nem a jeladó ment el, hanem konkrétan lerohadt a konzolja, pedig mióta nálunk van, garantáltan garázsban áll, és elég gyakran le van mosva, főleg ahhoz képest, hogy mennyit megy.

Egyébként tényleg nem észveszejtő, csak egy ilyen középkategóriás autónál azért bosszantó. Ha egy Daewoo Nubriánál, F Astránál, énnemtudom minél megy el, azt mondom oké. De ez az autó 2000-ben közelebb volt listaáron a 8 millióhoz, mint a 7-hez... Akkoriban a Suzukikat emlékeim szerint 2 millió alatt osztogatták, azaz nem egészen négyszer annyiba került.

lr 2012.02.06. 18:24:30

@Hulyeinformatikus: nem feltétlenül,ha a gyújtás hozzá van állítva az LPG nagyobb kompressziótűréséhez.

@Zolikám: nehéz innen megmondani, de nem lehet, hogy a befecskendezés-időzítési jellegmezőnek van 2 olyan eleme, ami között az adott gázpedálállás és egyéb paraméterek mellett pont nem tud "választani" az elektronika, mert az egyik hatására, úgy változnak a paraméterek, hogy a másik aktiválódik, a másikéra meg az egyik?
(Korai, ill. "egyszerűbb" (értsd: nem elég alaposan tesztelt, vagy nem elég nagy felbontású előgyújtás-vezérlési jellegmező) elektronikusan vezérelt benzineseknél előfordul a jelenség, de még egy klasszik lada is be tudja mutatni kis gázon a vákuumos előgyújtás-vezérlés miatt (hö-ööö-ö-ööö-ö-öö-ööööö...);)

Z o z ó 2012.02.06. 18:46:18

kövezzetek meg (na jó, ne), de nekem tetszik.:)

Bár Soha nem vennék francia autót.(igen, volt, kösz, annyi elég is volt belőle)

redriot77 2012.02.06. 18:52:39

Szép autó és az újabbkori Pugok közül valahogy a 406-osban tudnék legjobban megbízni, de egymillahárom nagyon sok érte.

Kicsit kisebb, nem olyan elegáns, de sokkal fiatalabb, megbízhatóbb:
www.hasznaltauto.hu/auto/hyundai/elantra/hyundai_elantra_1.6_gl_comfort-5330316

Vagy esetleg gyűjtögetnék még egy kicsit:
www.hasznaltauto.hu/auto/kia/magentis/kia_magentis_2.0_crdi_ex_premium-5444210

kultúrpesszimista 2012.02.06. 18:53:29

@Kutykuruty: nem hiszem, hogy gyáva vagy; amit írtál, abszolút érthető és még számomra, finnyás majomnak is elfogadható! :) Más kérdés, hogy ha már mindenképp kombi és praktikum, inkább Volvot vettem volna Toyota helyett. Az azért klassz vezetési élményt ad egy Toyotához képest és külsőre is markánsabb jelenség. (Ezzel persze nem minősíteni akartam az autód, mielőtt esetleg félreértenéd...)

kultúrpesszimista 2012.02.06. 18:55:57

Amúgy visszatérve a Peugeot-ra: minden idők legszebb Peugeot-ja szerintem a 406 coupé, Pininfarina tervezésében. Egy jó V6-os motorral szinte ideális GT. (Az első generációs Volvo C70 fogható hozzá csak.)

kultúrpesszimista 2012.02.06. 18:57:39

@127_sud: vagy egy GTV6, vagy akár egy "új" GTV... ;)

es125 2012.02.06. 18:58:00

@tailor13: pedig minden dobfékes autónál alap...

tailor13 2012.02.06. 19:03:26

@es125: Jah, a Trabi például automatán állítja után magát :)

A szerelő nem tudom miért nem ismerte, azt mondta ilyen, de mit izgat minket, úgyse akarunk kézifékkel fordulni...

abc 2012.02.06. 19:25:04

@tailor13: használtam japán autót. igaz még sosem volt 25 éves autóm hogy megbizonyosodjak róla a japán autó sosem romlik el. igaza 25 éves japán autó az ugye nem létezik mert elporladt már :), de az elektronikája a rozsdahalom alján még biztosan nem világit benne a visszajelző lámpa. :)
Szóval abból hogy világit egy kontrioll lámpa szar az elektronika... ez legyen a legyen a legnagyobb hiba.
Számomra a japán autó kicsi és kényelmetlen. ez szubjektum fizikai paramétereimnek és pénztárcámnak francia autók felelnek meg.
Nem védem a francia autókat mert számomra jó, hogy sokan fikázzák így olcsóbb használtan. :)
Peace.

Picc 2012.02.06. 19:28:09

Van a családban több cégünk, több autóval. Az egyikben egy 406 HDI 2000-es, azt hiszem. Már senki nem szeret vele járni, mivel öregecske. Van benne 380e km. Volt két kuplungjavítás, váltószinkron-felújítás. No meg a szokásos alkatrészcserék szerviz alkalmával, mivel mindig le van szervizelve. Én nagyon kedvelem, mert rendkívül kényelmes, ülésfűtéses és nagyon keveset fogyaszt. 1000 km a minimum amit elmegy egy tankkal. Napi használatban megyek vele 100 km-t. Télen ülésfűtés, nyáron aut.klima. Nem ér 800-900e. Ft.-ot szerintem, ha el kellene adni. Na ezért nem adjuk el. Tényleg nagyon finom a rugózás, szeretem. Jó alternatíva, ha valaki nem akar sokat költeni átmeneti autóra.

kitiltott, de seráfütty 2012.02.06. 19:31:24

@Shadowbull: Aha, lehet, bár én még sosem nyitottam ki a hátsó ablakomat.

kitiltott, de seráfütty 2012.02.06. 19:41:31

@abc: Szintén zenész. Volt két japán autóm, baj nem volt velük, de tényleg elég spártai a kényelem bennük. Én meg öregebb lettem, így kinőttem a japánokból.

Fúj, fúj, a francia rossz, tessék eladni gyorsan, nagyon olcsón!!! (tetőablak és bőrbélés legyen benne, mert az olyat szeretem ;-D)

kultúrpesszimista 2012.02.06. 20:20:25

@kitiltott, de seráfütty: ez így egy vaskos általánosítás. Nem mindegy, hogy '90-es évekbeli Legend-be vagy Mitsubishi Sigmába ülsz be, vagy egy Daihatsuba, Nissan Sunnyba...

hantaboly 2012.02.06. 20:21:10

Tisztelt Stump András !

Nem igaz, hogy nem volt egy magyar hanggal rendelkező kliped! Ha már egy olyan filmre hivatkozol, ami magyar szinkronnal is megjelent.

Szomorú!

2012.02.06. 20:56:22

@Silverstein -'I was lucky'-: Mi újság az egyházmegyében naccságosuram?

dennisthemenace 2012.02.06. 21:40:19

Nem szoktam túl surun egyetérteni Rocko-val, de most igen: Silverstein, járj magyar autóval.

Én negyedik éve hajtom az enyémet; ugyanez a motor, csak kombi. Soha nem volt még gondom vele, négyszer járta meg Magyarországot, napi kb.60 kilométert megyek vele...
Olaj, szurok, kopó cuccok kellettek bele, semmi extra.
A hátsó ablakemelo szerintem abszolút nem fontos.

tailor13 2012.02.06. 21:40:43

@abc: 20 éves japán autónk volt több is. Minimálisan rohadtak, de működött minden bennük :) Igaz, az egyik pár évvel korábban komplett motorfelújításon esett át :)

Az én fizikai paramétereimnek megfelel a japán autók többsége, ezért nem fogom előled lenyúlni a franciákat (max a pug 205öt :) ) :)

Védeni én sem védem, amint látszik, de nem is fikázom, csak jó lenne, hogyha nem csak a kényelmes rugózást említenék meg, mint ahogy a japánoknál jön is mindenki a rozsdásodással.

Peace :)

dennisthemenace 2012.02.06. 21:46:45

@Hugh Hefner: Nekem volt rajta nagyon szép alufelni, peres gumival. Baromi jól nézett ki, csak éppen hihetetlenul leromlott a rugózási komfort.

Prérifarkasz 2012.02.06. 22:03:11

Olajhőmérő... tényleg komoly extra 2003-ban, nekem a '92-es verdámban is van. Meg első és hátsó kartámasz is, a csomagtartó pedig 500 literes... csak hogy kicsit kritizáljam a Stumpf ömlengését az extrákról... és akkor inkább a bőr belsőt nem is említem, meg a valódi fa berakást stb. (az enyém is középkategóriás gk.)
Amúgy nekem a 406-os még mindig bejön, különösen a külseje, sőt szerintem a belső is bár visszafogottan, de ízléses.
A sógoromnak van 2002-es HDI-je,ő nem volt ennyire eltelve a motorikus jellemzőit tekintve, kb. 3 éve van meg neki, de azóta már egy vagyont ráköltött, most is gondok vannak vele, de már inkább vesz egy újat...

Dennis01 2012.02.06. 22:19:20

Kezifek teren meg nem talalkoztam olyan 90-es evek vegi autoval, amin az automatikus utanallito mukodne. Nalunk minden szerviznel epp ezert levesszuk a dobot, kitisztitunk mindent, utanallitunk manualisan, a kovetkezo szervizig szuper a kezifek.

Prérifarkasz 2012.02.06. 22:37:43

@Rocko-: bakker... Szőke nő effektus! Miért akarod letekerni a hátsó ablakot, ha elől ülsz??? Persze lehet... de mi értelme van? Jajjj

Prérifarkasz 2012.02.06. 22:47:59

@lackó: A Lybra prémiumkategóriás autó, eleve kevesebb van belőle, mintegy átlag középkategóriásból... Szerintem már nem ennyire mellőzött típus, legalább is a piac értékítélete ezt tükrözi, a hahu-n figyelni szoktam a hirdetéseket, és a Lybránál inkább növekedést tapasztalok az árakban ellentétben az általános árcsökkenési tendenciával... Csak az a sok alumíniumhatású valami ne lenne a középkonzolon meg a műszerfalon...

kitiltott, de seráfütty 2012.02.06. 22:55:44

@kultúrpesszimista: Valahol azt írtam volna, hogy Nissan Sunny tulajdonos voltam? Mert nem hinném. Volt Suzukim, de nem körtéhez hasonlítottam az almát, mert volt másik japán autóm is. Kategória azonos...

A fasorban nem volt kényelemben, ez nekem tényszerű (ami nem azt jelenti, hogy kényelmetlen sámli volt, csak durva viszonyítani visszafelé egy franciából).

Sőt, volt, amikor egyszerre volt az is, meg ez is, volt mit mihez hasonlítani. Mondom, nincs baj a japánokkal, csak kinőttem belőlük.

kultúrpesszimista 2012.02.06. 23:01:25

@kitiltott, de seráfütty: nekem eléggé általánosítónak tűnt a japán autókat illető ijelentésed, amivel különben egyetértek, mert zömében valóban kényelmetlenek, nem igazán ergonomikusak (ezügyben az európaiak előnye valószínűleg örökre megmarad), de akadnak kivételek jócskán - a Mazdától a Hondán át az Isuzuig...

Prérifarkasz 2012.02.06. 23:06:22

@Shadowbull:, @Rocko-: sajnos nem szoktam halat szállítani az autómban, ezért nem tudok azonosulni a problémával... ;)

kitiltott, de seráfütty 2012.02.06. 23:10:13

@kultúrpesszimista: Mindegy szerintem is, _nekem_ a francia kényelem jött be. Egyébként épp Mazdám volt, csak előbb direkt nem említettem.

kitiltott, de seráfütty 2012.02.06. 23:13:31

@Silverstein -'I was lucky'-:
Így van!
Halál a bagettre is!
Csatornába a Hennessy-vel!

Istenem...

Rocko- 2012.02.06. 23:17:20

@Prérifarkasz: de ahogy látom a gondolkodás képességével sem.

kitiltott, de seráfütty 2012.02.06. 23:22:00

@Rocko-: Egyébként még cibálva a kérdést, ennyire sűrűn kell eresztgetned a hátsó ablakokat? Mi a baj az első ablak/gyári szellőzőrendszer/légkondi/tetőablak kombókkal?

Hurri Kán 2012.02.06. 23:24:15

@kitiltott, de seráfütty:
Kb. mindenhol leírják, ha nagy melegben, teljesen átforrósodott belsejű kocsival indulsz el, az első pár kilométeren érdemes leengedni az első és az egyik hátsó ablakot, h a menetszél kivigye a nagyon forró levegőt, és csak utána kapcsolni klímát. Ennyiben nem rossz a hátsó villanyablak.

Rocko- 2012.02.06. 23:25:27

@kitiltott, de seráfütty: részemről enyhén hipotetikus volt a kérdés. ha hátul kurbli volt, akkor nem basztattam, elektromos ablakkal pedig ritkán találkozok. tetőablak, köszönöm, van az autómban, de ez azért ez egy kiemelkedő extra, nem túl gyakori szerintem. szóval inkább az elektromos ablak a elterjedtebb.
az első ablak huzatot csinál, a gyári szellőzőrendszer teljesítménye pedig nem biztos hogy elég.

Hurri Kán 2012.02.06. 23:30:17

@kultúrpesszimista:
Egy autó kényelme és ergonómiája az két különböző fogalom.
Egy japán autó beltere logikus, tehát ergonomikus, csak sokáig elég szűk volt, tehát kényelmetlen, míg egy francia autó lehet kényelmes, de az összevissza, meg (legalább is régebben) szokatlan elrendezésű kapcsolókkal nem ergonomikus.

kitiltott, de seráfütty 2012.02.06. 23:32:22

@gyvy: @Rocko-:

Így már világosabb. Azért értetlenkedtem, mert még tán soha nem kellett használnom a hátsó ablakot, amikor meg annyira felizzott a kocsi, kinyitottam minden ajtót egy kicsit (beülni se tudtam volna, égetett a szövetülés!), vagy kurva gyorsan árnyékba álltam és ott nyitottam ki mindent + légkondi, hogy ne robbanjon fel a fejem.

Ja, amúgy meg nem vagyok új, csak kibaszott pár hete a Pista vagy a Winkli szerintem, bár az okát nem találtam még meg, szóval ez az új regem.

kitiltott, de seráfütty 2012.02.06. 23:35:42

Ja, de. Kritizálni merészeltem a nyílt politikai szerepvállalásukat egy cikk blogposztjában, illetve a problémakezelési gondjaikat. Bár vicces, hogy ez után több nappal lettem ledobva, nem is aznap még. Na mindegy. Azért jól esne egy üzenetet kapni, hogy "le lettél tiltva, gyökét, x időre", még ha nem is írják meg, miért.

Prérifarkasz 2012.02.06. 23:46:04

@Rocko-: éreztem, hogy nem érdemes vitatkoznom iq bajnokokkal, mert rutinból lenyomnak... és nyilván kötekedni is csak a kisebbségi komplexusom miatt kötekedtem, mert történetesen, hátul nekem sem elektromos az ablakemelőm... de nyilván az hogy eddig egyszer sem hiányzott nekem az elektromos ablakemelő hátulról, ez a gondolkodási képességeim visszamaradott voltából eredeztethető vissza... vagy csak egyszerűen nem csípi a szememet a bűz, ami gondolkodásra késztetne... Ha meg egy művelt felnőtt nem látja egy ironikus megjegyzésben az élcet, amit sokszor egy 5-6 éves gyerek is érez, akkor nincs is mit mondanom... uff

Rocko- 2012.02.07. 00:05:54

@Prérifarkasz: az irónia nem adja azt, hogy megértetted a problémát.
az hogy NEKED nem hiányzik az elektromos ablakemelő, az nem jelenti azt, hogy SENKINEK se hiányzik. ezt sikerült felfogni?

Dennis01 2012.02.07. 00:48:04

Mindenkinek mas jelent a kenyelem, meg az auto belsejenek szelloztetese..
Nalam meleg idoben kovetkezo a felallas: elso ablakok letekerve, hatso ablakok kibillentve (fontos extra ez egy Miniben, bizony!), mehet a menet. Mar csak ket rendes hangszoro kell hatra a kalaptartora, mert 80-tol felfele eleg veznan szolnak a Kina gyongye hangszorok.. :)
Kenyelem szempontjabol meg boldog vagyok a Corbeau GTB uleseimmel, ennel tobb nem is kell.. :D

James009 2012.02.07. 04:42:06

Üdv!

Akkor nézzünk pár a 406osnál régebbi,de körülbelül azonos méretű japán autót(aki írja hogy szűk),carina e,xedos 6,626,accord stb szerintem méreteiben(beltér) tágasabb nála,aki ilyen hülyeséget ír,hogy szűk stb még nem látott/próbált pl a felsoroltakat! meg,hogy rohadnak,nekünk van 2ő carina e,szomszédnak xedos 6( 18-20évesek), a mazda törött volt(hátul) ezért sárvédőív enyhén rozsdásodott,toyoták nem!!! Nem voltak sérülve,gyári fény,korróziómentesen! Tudnék mondani jópár autót ami 1000szer jobban rohad(főként németektől) Erről ennyit!

DrSzoke 2012.02.07. 04:49:35

En egyet nem ertek.Legyen szives es mondja el nekem valaki az "unalmas" muszerfal es az "unalmas" karosszeria definiciojat.Egyre tobbszor olvasom es egyre kevesbe ertem.Ez olyan mint a kenyelmes bankkartya? Most komolyan....
Ugyan nem vagyok francia fun,de mi a gond azzal a muszerfallal?A pugrol meg annyit,hogy a lanyomnak van egy 405 td-je,2. tulajtol,340e km-el es az egvilagon semmi baja.Talan 2 deci olaj fogyott belole 2 csere kozt,annak is nagyresze a turbo olajvisszafolyo csovenel,amit ki kell cserelnem.Az elozo tulaj felujittatta az adagolot meg kapott egy uj oninditot,a motor meg nem volt megbontva.

kultúrpesszimista 2012.02.07. 08:28:19

@DrSzoke: Fan, nem fun. Amúgy jól beszélsz. De a mai Peugeot-k istentelen rondák, mintha direkt csinálnák. Kivéve az 508-ast, de annál jóval szebb, arányosabb, autószerűbb a 406-os...

Hugh Hefner 2012.02.07. 08:32:57

@dennisthemenace: Ha jól értelmeztem a cikkben leírtakat, akkor az nem a rugózási komfortra vonatkozott, hanem az esztétikára.

dennisthemenace 2012.02.07. 09:28:08

@kultúrpesszimista: Az 508-assal én is szemezek. A színválasztéka viszont pocsék, remélem, javítanak rajta, ha már csináltak végre egy normális kinézetu autót a bunronda 407 helyett...

dennisthemenace 2012.02.07. 10:18:58

@Hugh Hefner: Értem én...
Az igazság az, hogy szerintem a 406 mindenképp jól néz ki. Nakam speciel olcsó, Aldis dísztárcsák vannak rajta.

ColT · http://kilatas.great-site.net 2012.02.07. 11:57:23

Kicsit későn jutottam el a blogpostig, meg a végigolvasásig, de KELL :D
Az egyik legjobban bejövős külalakú autó a Xantia mellett :)
Mondjuk túl nagy, nekem az Escort mérete a jó, de attól még frankó kis gépnek tartom én is.
Amúgy a Fordos gumigázpedál megvolt már a 90-es évek elején is :D

PeteSK 2012.02.07. 14:28:24

@BlackMagic:

nekem egy '98-as 406-osom van, 1.8 DOHC, 500+ ezer km-vel. Az utolsó 70ekm-t LPG-vel hajtom, és a 2 olajcsere között kb. 3dcl olajat használ el 5w40-es BP-ből. korábban 10w40-es Valvolin Maxlife-ot használtam, de a BP sokkal jobb, és nekem egy árban van. Szóval vállalható a motorja, hiszen nem lehet összehasonlítani a 3.0-ás verzióval, sem az 1.4-es astra-kkal.

igyekezni kell karban tartani a könyve szerint, és semmivel sem ronlandóbb, vagy gyengébben szerelhetőbb, mint más neves márkák, sőt..

rozsdapeti · http://rozsda.blog.hu/ 2012.02.18. 21:33:24

Nekem a halványmetálzöld hdi tetszik, mert olyan volt az esküvői autónk.

CobiBoy 2012.06.30. 22:28:59

Kérem azokat akik szeretik a márkát és a típust, hogy írják le szerintük mennyire veszélyes "a legaljából válogatni". Hirtelen használtatós oldalra nézve egy 1998/6 olyan 380 papír. Nyilván ha vennék ilyet nagyon átnézetném, de azért hátha van esetleg tapasztalat. Nem mindenki tudna dobálgatni gurigákat egy autóra..

Taxi Body kit őrültség? Horribilis?

Egy Marseille taxi táblát még talán olcsón meg lehet úszni :)

ganeeman 2012.07.01. 12:23:29

Persze, hogy nem tudott meglépni... :D
Szőke nő volt a sofőr...

László Szőllősi 2013.05.01. 16:42:12

5 éve vagyok egy 406 os tulajdonosa még az első generációs ráadásul hófehér mint a taxi 1 ben :) Mikor megvettem és először jártam vele egerben egy két vicces kedvű taxis rámvillantott :) Utána szereztem is egy táblát a kalaptartóra. Én csak dícsérni tudom 5 év alatt évente átlag 15 ezer km ert mentem az autóval és sok pénzembe nem került semmiféle nagyobb hiba nem jelentkezett az autón csak általános dolgok vezérlés, fékbetétek, olaj és most kelett hozzá vennem egy fékcső készletet. Az elektromos dolgai néha meggajdulnak de nem rohad és ez számomra sokkal lényegesebb dolog .
süti beállítások módosítása